Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Yeti na Moje.auto.cz: Recenze, zkušenosti, tipy

Diskuze (32)
Škoda Yeti se dobře zabydlela nejen na českých silnicích, ale také na Moje.auto.cz.

Nejnovější modelová řada Škoda Auto vede statistikám registrací nových aut v kategorii SUV. Nepřekvapí proto, že také počet recenzí na Moje.auto.cz je mezi SUV největší. O své zkušenosti se sportovně-užitkovou Škodou se podělilo sedm čtenářů Auto.cz.

Nejlépe hodnocená je recenze uživatele Vojtěchíno, který má Yeti 1,2 TSI a připojuje k ní dlouhý výčet zkušeností. Jiný pohled na stejnou specifikaci nabízí recenze uživatele Speedy_John.

Pro kategorii SUV je ale typičtější pohon všech kol a dieselový motor. Přesně to je případ recenzovaného Yeti 2,0 TDI CR 4x4 v nejslabším provedení s 81 kW, u kterého nechybí postřehy z jízdy v terénu. Pohon všech kol má i Yeti 1,8 TSI 4x4 uživatelky Smilka.

Sekce Moje.auto.cz umožňuje diskutovat o spolehlivosti nebo provozních nákladech. I Vaše recenze může být pro někoho cenným pomocníkem při výběru vlastního auta, nebo naopak Vám může v diskusi pod recenzí někdo pomoci svojí radou.

Jak založit recenzi na Moje.auto.cz?

Vložit recenzi do Moje.auto.cz může každý registrovaný uživatel Auto.cz. Založení (i pozdější editace) recenze pomocí příslušného formuláře je rychlé a intuitivní, pomocnou ruku poskytne také nápověda v pravém sloupci.

Co by měla recenze obsahovat? Nemusíte se zabývat popisem technických dat nebo výbavy, to je možné na internetu snadno najít. Cenných zkušeností z praxe naopak není nikdy dost a mnohdy se nacházejí jen na fórech specializovaných na danou značku nebo typ vozu.

Podstatné jsou především Vaše zkušenosti s automobilem. Běžný provoz odhalí řadu předností i nedostatků, které může znát jenom majitel daného typu auta. Proto Vaše poznatky, o které se s ostatními podělíte, mohou někomu pomoci při nákupu auta. Nezapomeňte také připojit fotografie vlastního vozu, které doplní informace uvedené v textu.

Diskuze (32)
7. 2. 2012 17:17
yeti netopí
Dobrý den, jezdím naftovou škoda yeti 4x4, 81 kw. Chci Vám napsat, že jsem snad nepoznal auto, které by topilo ještě hůře, než yeti, možná snad škoda 1203. V servisu se k tomu staví zády, že prý vše funguje jak má, včetně termostatu. Já osobně ale nechápu, jak může klesnout teplota z 90 stupňů třeba v rovinaté obci, kde jedete rychlostí 55 km/hod rázem na 60 stupňů, nebo při přibrzdění u trafiky a ponechaném motoru v chodu. Auto prostě netopí a vidím to na nějakou technickou závadu, ke které se škodovka zatím prostě a jednoduše nehlásí..... Automobil je zahřátý na provozní teplotu 90 stupňů, přijedete na železniční přejezd, motor necháte v chodu a po dvou minutách teplota klesne na 60 stupňů a to přece podle mého názoru není normální. Poté samozřejmě trvá opět dobu, třeba i 10 km, než se auto zahřeje na předchozích 90 stupňů. Chápu že nynější mrazivé počasí má na to vliv, ale když už je auto jednou zahřáté, teplota by podle mě klesnout neměla a už vůbec né v takové míře, jak jsem popsal výše. Nechápu, proč problém firma Škoda už dávno neřeší, přece se to nemůže objevovat jen a pouze mně. Je to vážně hrůza, jinak jsem s tím ale spokojený. Přeji hezký den. Jarda
7. 12. 2010 11:14
Re: gazik
Každý SUV je takový gazík. Ono když to má být "jako trochu do terénu" tak to těžko bude vypadat jako nějaký přikrčený sporťák.
7. 12. 2010 07:48
Re: OBJEKTIVNÍ YETI
"...design je věcí objektivní..."

Navrhol by som zaradit do sutaze o zlaty ventilek, ale to by si potom vyhral s jednoznacnym naskokom. Takze radsej mimo hlavnu sutaz, nech maju sancu aj ostatni...
5. 12. 2010 22:56
Re: skoda
Rozdiel 4 cm, resp. pre nás, čo máme k fachu bližšie, 40 mm môže byť docela podstatný. Aj podstatne menšie čísla niekedy znamenajú v automobilovom svete dosť.
5. 12. 2010 21:37
Re: Skvělé auto
Možno by zrovna vyzeral ťažkopádnejšie a menej sympaticky - prihovoril by som sa skôr za tie väčšie kolesá...