Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Yeti Mont Blanc: Nová možnost individualizace

Aleš Jungmann
Diskuze (14)
Automobilka Škoda rozšiřuje nabídku, nejprodávanější SUV v Česku je nyní k mání v novém designovém provedení.

Nový Yeti Mont Blanc nabízí zákazníkům další možnost individualizace. Mezi výbavu, kterou se můžete odlišit od jiných modelů Yeti, patří například dvoubarevné provedení karoserie a kol z lehkých slitin. Je toho však více.

Základní výbava modelu Yeti Mont Blanc vychází z provedení výbavových stupňů Ambition a Elegance, rozšířených navíc o soubor prvků mimořádné výbavy v celkové hodnotě až 56.690,- Kč. Jedná se například o dvoubarevnou karoserii vozu (např. bílá s černou střechou), zrcátka lakovaná v barvě střechy (Černá Magic), 17" kola Annapurna z lehké slitiny v černo-stříbrném provedení, panoramatickou střechu s elektrickým ovládáním, skla s vyšším stupněm tónování SunSet, podélný střešní nosič ve stříbrném provedení, boční ochranné lišty s ozdobným chromovým proužkem nebo sportovní interiér se sportovními sedadly (černo-červená, nebo stříbrno-černá).

„Designové provedení Mont Blanc dokládá potenciál Yetiho v oblasti individualizace a navíc za výhodnou cenu. Vůz je exkluzivně k dispozici v jedné z pěti odlišných barev v kombinaci s černou střechou,“ říká Petr Pečenka, vedoucí regionu Česká republika automobilky Škoda.

Škoda Yeti Mont Blanc ve výbavovém stupni Ambition vás s motorem 1,2 TSI (77 kW) přijde na 499.900,- Kč, s předním pohonem a naftovým motorem 2,0 TDI CR DPF (81 kW) pak na 550.900,- Kč. S výbavou Elegance začínají jeho ceny o 30.000,- Kč výše, tedy na 529.900,- Kč, resp. 580.900,- Kč. Kromě bílé barvy lze Yeti Mont Blanc získat s

některou z další čtyř odstínů, vždy v kombinaci s černou střechou.

V České republice se od ledna do září roku 2011 Yetiho prodalo na 3.000 kusů, což představuje téměř 18% podíl v segmentu terénních automobilů.

Aleš Jungmann
Diskuze (14)
20. 10. 2011 15:50
Jeti
Tak jsem v tom zázraku jel asi 30 km. Záda mě bolí ještě teď, tvrdý jako šutr úplně všechno, že tradičně tlačí tunel do pravé holeně, to je to nejmenší. Žebřiňák je pohodlnější vozidlo. Prostě Škoda simply never.
Avatar - Ham.
19. 10. 2011 21:30
Re: krasne auto
Zajímavé je, že pokud se vezme objem kufru ve dvoumístném obsazení tak Yeti pobije díky vyndavacím zadním sedačkám jak octu v kombajnu, tak třeba pašíka variant a teprve sup v kombajnu je o něco větší.
Avatar - pumpkin
19. 10. 2011 21:19
Re: Černá střecha
Nič nové >:-[]
[odkaz]
19. 10. 2011 20:27
Re: krasne auto
Ještě aby něco překonalo kufrem Octavii. >:D
Ale pravda je ta, že Yeti moc velký kufr nemá. Zajímalo by mne, jestli bude u nás dosupná i ta prodloužená verze pro čínský trh.
Avatar - Ham.
19. 10. 2011 20:00
Re: krasne auto
No na sedáčkách určitě, ale v kufru méně.