Diskuse

Škoda Yeti: Motor 1,4 TSI vyplní mezeru mezi 1,2 TSI a 1,8 TSI

29.1.2010

Novým přírůstkem pod kapotou Škody Yeti se v nejbližších měsících stane čtyřválec 1,4 TSI, známý z Octavie.

 

  • 00 Reagovat !

    foto figurka

    figurka 29.01.2010  13:58

    dalšín střipek

    do skládačky jménem Yeti. Nyní mi přijde výkonové spektrum dokonalé. Za mne osobně bych jen uvítal možnost 4x4 už u tohoto motoru a ne jen u nejsilnější verze.
    • 00 Reagovat !

      foto talio2

      talio2 29.01.2010  14:04

      « Re: dalšín střipek

      to by ale cenová strategie asi přišla v niveč..
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 29.01.2010  19:39

        « Re: Re: dalšín střipek

        U nich jo, ale zákazdník by možná byl spokojen ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 29.01.2010  14:06

      « Re: dalšín střipek

      Benzínové motory mají velmi pěkné. Všechny s turbem, každý špičkový. Ještě by měli zapracovat na naftě, chybí mi tam 1.6 TDI, ale ten nejspíš příjde také velmi brzy a potom možnost více konfigurovat 4x4 a motorizace.

      Vesměs jde ale o velmi povedenou škodovku. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 29.01.2010  14:38

        « Re: Re: dalšín střipek

        1.6 TDI mi tam nechybí. 2.0 81kW má příznivější průběh točivého momentu v nízkých otáčkách, což je na auto této kategorie lepší. Je ale pravděpodobné, že v souvislosti s trendem se do yetiho dříve či později dostane.
        • 00 Reagovat !

          foto Klaudius

          Klaudius 29.01.2010  14:53

          « Re: Re: Re: dalšín střipek

          Rozhodne tam chýba. Dvojliter je predsa len už dosť ťažký, Yeti je pomerne malé auto a menší motor mu svedčí lepšie.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 29.01.2010  14:57

            « Re: Re: Re: Re: dalšín střipek

            Yeti rozhodně neni malé auto :-) Běž se na něj podívat.
            Navíc rozdíl mezi 1.6 TDI a 2.0 TDI je jenom 37 kilo. U auta téhle kategorie zanedbatelné.
            • 00 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 29.01.2010  15:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: dalšín střipek

              Nejde o výkonové charakteristiky, ale o psychologický efekt menšího objemu a nižší spotřeby.
              • 00 Reagovat !

                foto LudaBaxa

                LudaBaxa 29.01.2010  15:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: dalšín střipek

                slova "psychologický efekt", jsou zde správně použita.. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 29.01.2010  15:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dalšín střipek

                  :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 29.01.2010  15:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dalšín střipek

                  ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 29.01.2010  15:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: dalšín střipek

                To je ale fakt jenom psychologie, protože větší motor s menším měrným výkonem je při větším zatížení úspornější. Yeti není zrovna peříčko a aerodynamické vlastnosti šatní skříně tomu v provozu taky zrovna nepomohou. Nicméně současná metodika měření spotřeby tyto oblasti nepokrývá, takže ono číslo na papíře hraje spíš pro menší objem.
                • 00 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 29.01.2010  15:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dalšín střipek

                  Já to vím, ty to víš, ale spousta obyčejných lidí si to nemyslí. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 29.01.2010  15:38

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dalšín střipek

                    Jako je to fakt... Proč ho tam nedat, když se určitě prodá :-) Dělaji se i větší kosočtvercoviny (např. píšťalky do výfuku, co mají napodobit zvuk turba) a o zájem nouze není :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto jossalito

                      jossalito 29.01.2010  15:53

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dalšín střipek

                      No já to kdysi viděl a slyšel, až jsem se musel otočit. Zvuk peknej, ale mě by z toho asi po 50 km upadla hlava. >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto cosworth

                        cosworth 29.01.2010  19:43

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dalšín střipek

                        tobe by neupadla ale uletela, protoze dutej balonek lita
                        • 00 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 29.01.2010  19:57

                          « Re: dalšín střipek

                          Tak vidíš, přece jen máš s něčím i vlastní zkušenosti... :yes: ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 29.01.2010  16:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dalšín střipek

                  Nevím co je napsáno v papírech ,ale co vím z vlastní zkušenosti protože ho mám v 2.0 TDi CR 4x4 tak mohu říct že po dálnici 170km/h to papá 12.5 l při rychlosti 130 km/h 8l a při 90km/h 6 l před tím jsem měl Transportera T5 1,9 TDI PD a s naloženou 750kg váhou to při 170 km/h papalo 9.8 l .Tak nevím jestli je to výhra ten "dvoulitr" Kamarád má tu 1.2 a papá to samý co dvoulitr ale v benzínu ;-\ Ta 1.4 na tom bude asi stejně dle mého akorát to bude živější
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 29.01.2010  17:07

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dalšín střipek

                    Přesně takovéhle spotřeby bych od Yetiho s tím dvoulitrem čekal.
                    Ta tvoje T5 se mi nějak nezdá, je to přecijenom velká čubka s obrovskou čelní plochou... Do tý stovky budiž, tam aerodynamika skoro nebolí. Ale při 170? Moje O1 1.9 pumpe-düse si při 170 kmh taky řekne o 9-10 litrů, při vmax dokonce 13,2. Tatíkova Ibiza se stejným motorem je při stejné jízdě tak o litr-litr a půl úspornější.

                    Seat Altea XL 1.9 TDI mi při 130 kmh bral 7, moje óčko je v téhle situaci ještě pod 6.
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 29.01.2010  17:17

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dalšín střipek

                      T5 byl přečipovanej miláček rekordní spotřebu jsem s ním měl při jízdě do Hamburku při klidné jízdě zkrátka podle předpisů a dálnice 130km/h mě spotřeba ukázala 6.1 l náklad 780kg nějkaé ložiska či co. >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "-- skrytý --" 29.01.2010  19:09

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dalšín střipek

                        Propočítal sis to při tankování?
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ada-je-zase-tady

                    Ada je zase tady 31.01.2010  23:37

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dalšín střipek

                    CR je samozrejme VZDY ZIZNIVEJSI, protoze ma mensi kompresni pomer, nez TDI PD. To je fyzika chlapce... :-!
            • 00 Reagovat !

              foto Klaudius

              Klaudius 31.01.2010  17:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: dalšín střipek

              O 37 kg viac na prednú nápravu nie je celkom zanedbateľná váha.
              Yeti nie je veľké auto.
    • 00 Reagovat !

      foto BeranK

      BeranK 29.01.2010  14:08

      « Re: dalšín střipek

      Taky nechápu - nota bene, když Tigiho s tímhle motorem jako čtyřkolku dodávají. Myslím, že je to jenom otázka času. Zajímavé je, že Tigi se dělá jenom s 1,4kou v benzímu a dvoulitr v dieselu, zatímco palety motorů u Yetiho je až neskutečná. Navíc Tigi s 1,4 předokolka stojí nově půl milionu, takže skoro kanibalizmus ve vlsatních řadách.

      Myslím, že je to další z mnoha "jasných a jednoznačných důkazů", jak VW škodovku škrtí a neumožňuje jí využívat nejlepší techniku.
      • 00 Reagovat !

        foto figurka

        figurka 29.01.2010  14:19

        « Re: Re: dalšín střipek

        Je otázkou, jak moc VW Škodu "škrtí". Každopádně chápu, že koncern musí velmi rozumně balancovat nabídku/výbavy a motory jednotlivých modelů, aby "zbytečně" neubírali bratrům a sestrám. Vcelku si ale myslím, že díky tomuto řízení ("brždění") je postavení Škody v koncernu velmi jasně vymezeno. Vlastně celá paleta značek je celkem pěkně seřazena a rozdělena.
      • 00 Reagovat !

        foto mikesh

        mikesh 29.01.2010  14:20

        « Re: Re: dalšín střipek

        Tigiho s timhle motorem jako ctyrkolku nedodavaji, oni ho s timhle motorem totiz nedodavaji vubec. U nej se jedna o verzi od 1.4TSI od 110kW vys.
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 29.01.2010  19:49

        « Re: dalšín střipek

        To si malinko pleteš, 1,4TSI v Tiguanu má dvojité přeplňování a výkon 150PS... a ten by opravdu vhodný byl. Tehhle je ale určitě vhodnější jen k předku, případně v kombinaci s DSG...
    • 00 Reagovat !

      foto aristokrat

      aristokrat 29.01.2010  21:55

      « Re: dalšín střipek

      střípek nebo střep? >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto Slavek-TDM

    Slavek-TDM 29.01.2010  14:05

    Dvoukolka

    Tohle uz jsem odhadoval hned pri predstaveni, ale myslel jsem, ze Nemci vydrzi az do faceliftu. Bohuzel VW firemni policy zatim neumoznila kombinaci se 4x4, coz je vecna Skoda >:D
    • 00 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 29.01.2010  14:08

      « Re: Dvoukolka

      ¨Bojí se, že by Yeti ukradl kupu zákazníků Tigimu. ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto lled

    lled 29.01.2010  14:55

    Škoda, škoda!

    1,4 TSI + 4X4 to by byl prodejní trhák, skoda. Bylo by to optimum z hlediska vykonu/ceny/provoznich nakladu. Vecna skoda. :-(
    • 00 Reagovat !

      foto Beaumont-

      Beaumont. 29.01.2010  15:10

      « Re: Škoda, škoda!

      Souhlas :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto cuoresportivo

      cuoresportivo 29.01.2010  16:11

      « Re: Škoda, škoda!

      :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 29.01.2010  17:23

      « Re: Škoda, škoda!

      :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto jiras-

      jiras_ 29.01.2010  17:33

      « Re: Škoda, škoda!

      To není tak jisté. Záleželo by na příplatku za 4x4. Troufnu si tvrdit, že pro minimálně 85 % kupců Yetiho bude nejtěžší terén to, co dnes vidíme z oken (tj. sněhová břečka ve městě) a ze zpevněné komunikace sjedou leda na trávník před barákem... Na to 4x4 není potřeba a ostatní, kteří jezdí např. pravidelně na nějakou vesnici atp, ti si holt koupí dvoulitr 4x4.
      • 00 Reagovat !

        foto cuoresportivo

        cuoresportivo 29.01.2010  17:39

        « Re: Re: Škoda, škoda!

        Pán je soudruh? Buď si vezmi dvoulitr, nebo nevotravuj. To už tady jednou bylo.
        • 00 Reagovat !

          foto LudaBaxa

          LudaBaxa 29.01.2010  20:54

          « Re: Re: Re: Škoda, škoda!

          co to meleš? dyť má pravdu..
          Většina těhdle škodovek v životě teren nepozná.. dyť na to ani nemají ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 29.01.2010  21:08

            « Re: Re: Re: Re: Škoda, škoda!

            :yes: a netyka se to jen skodovek
            • 00 Reagovat !

              foto LudaBaxa

              LudaBaxa 29.01.2010  21:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, škoda!

              no jistě, já to nemyslel jen na tuhle značku.. je to pravda obecně o těhdle "terenních vozidlech" ;-) Yeti není vyjímkou..
        • 00 Reagovat !

          foto jiras-

          jiras_ 30.01.2010  12:26

          « Re: Re: Re: Škoda, škoda!

          Proč bych měl být soudruh? Jen říkám, že procento lidí, kteří opravdu potřebují nebo prostě chtějí 4x4 je malé a cpaní toho systému ke každému motoru by se nemuselo Škodovce vyplatit. A to je oč tu běží.
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 29.01.2010  18:22

      « Re: Škoda, škoda!

      Nemyslím si, na SUV se 4x4 by to mělo být raději silnější 1,4TSI kombinované s kompresorem, a to je vzhledem ke stejně výkonné 1,8TSI skoro zbytečné... Naopak je moc dobře, že konečně půjde objednat i DSG...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 30.01.2010  11:37

      « Re: Škoda, škoda!

      Nezabúdaj, že je tu aj Tiguan a treba nechať miesto pre Seat Tribu. VW sa už poučil u Fabie I a Octavie I a II a dnes si už neodpustí Škodu zdiskreditovať tak, aby, ak sa niekomu pozdáva VW(trebárs Tiguan 4Motion 1.4TSI), tak aby o Škode ani len nerozmýšľal. Ale nevadí, kde by dnes bola Škoda bez VW? :-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 30.01.2010  13:22

        « Re: Re: Škoda, škoda!

        Kde by byla Škoda bez VW? Byla by součástí Kosočtverce a o veleúspěšných pěti modelových řadách by si nemohla ani nechat zdát :-) Místo toho bychom tu pravděpodobně měli další Logany a Sandera.
        • 00 Reagovat !

          foto Klaudius

          Klaudius 30.01.2010  20:51

          « Re: Re: Re: Škoda, škoda!

          čomu hovoríš "veleúspech"...? :-O
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 30.01.2010  22:44

            « Re: Re: Re: Re: Škoda, škoda!

            684000 aut za rok 2009 není na tak malou automobilku vůbec špatný výsledek :-)
      • 00 Reagovat !

        foto saldy

        saldy 30.01.2010  15:15

        « Re: Re: Škoda, škoda!

        jj,dále zde není možnost teda mimo 1.2TSI objednat automat a to ani u vrcholných výbav ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto bojler-

          bojler_ 31.01.2010  13:09

          « Re: Re: Re: Škoda, škoda!

          dočkej času, už velmi brzo..
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.01.2010  21:04

    von Skoda Jety

    toto vozidlo má motor 1,2? jak slabomyslné!
    • 00 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 30.01.2010  08:08

      « Re: von Skoda Jety

      fabia taky má 1,2,octávie atd!Tobě se to zdá slabomyslné,ale ti co to kupují se jim to nezdá :-) Není problém si koupit nákladák s 10l motorem,ale potom by to bylo slabomyslné,kupovat motor co nevyužiješ. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 30.01.2010  21:36

        « Re: Re: von Skoda Jety

        ještě mi můžeš argumentovat, že fiaty 600 mají taky motor. třeba by padl i do jetiho, to auto by jezdilo a řidič by jej využil. (doma na dvorku)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 31.01.2010  00:21

          « Re: Re: Re: von Skoda Jety

          Kurňa, děcka! Jsou pololetní prázdniny, tak se běž mamince pochlubit s vysvědčením... šup šup
        • 00 Reagovat !

          foto petrumr

          petrumr 31.01.2010  08:40

          « Re: Re: Re: von Skoda Jety

          600fiat měl největší motor o objemu 800ccm a my se tady bavíme o 1,2tsi.Tak nevím,co se ti honí hlavou :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 31.01.2010  12:34

            « Re: Re: Re: Re: von Skoda Jety

            Já myslím, že to není hlavou...
  • 00 Reagovat !

    foto Otravna-osoba

    Otravná osoba 30.01.2010  00:26

    Re: Re: Škoda, škoda!

    Osobně si nemyslím, že by yeti 4x4 byly určeny do terénu. Naopak, připojitelný pohon všech kol je pomocníkem v situacích, jako jsou v této době na silnicích (sníh, mráz). Ale i na mokro, nezpevněných cestách.
    4x4 v tomhle případě není až tak pomocník do terénu, jako spíš na "pro normální život". Samo, dá se bez toho žít. To je můj pohled na věc.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 30.01.2010  09:57

      « Re: Re: Re: Škoda, škoda!

      Přesně tak to je. Myslím, že největší úspěch bude mít na našich kopečkách, když jsem byl v létě v Beskydech, říkal jsem si, že přesně sem by se to mohlo dobře prodávat, asi jim to tam za půl roku přijdu zkotrolovat, abych věděl, jestli na mě dali... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 30.01.2010  13:24

        « Re: Re: Re: Re: Škoda, škoda!

        Je to tak. Jak by mohl být určený do terénu, když v Evropě nic takového není, a když už se tomu náhodou něco podobá, tak se tam stejně autem nesmí :-)
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 30.01.2010  14:59

          « Re: Re: Škoda, škoda!

          Jj, to je naprosto převážná realita všedního dne, která se ovšem příliš neslučuje se sny některých "offroadových kovbojů"..., ale možná se tady na to některý z nich chytne a hravě nás vyvede z omylu... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto GTI

      GTI 30.01.2010  18:55

      « Re: Re: Re: Škoda, škoda!

      Ano. 4x4 je o životě. Rozdíl mezi dvojkolkou a čtyřkolkou (bez ohledu na systém) je v tom, že když vyjedeš se čtyřkolkou na zasněženou silnici, jedeš zcela přirozeně devadesátkou dál a podivuješ se nad tím, jak to, že ti kolem tebe jedou "jenom šedesát". A jak píšeš, zejména do této lednové doby je to k nezaplacení. Hory, břečka, blátíčko, pohyb po městě, přejíždění městských závějí... to všechno je o řád lepší než ve dvojkolce.

      Dokud člověk neokusí 4x4 nedovede si tu praxi realisticky představit. Za sebe mohu říci, že pohon 4x4 nejvěrněji odráží mých 99% silničních potřeb.

      Samozřejmě, že v létě za sucha, kdyby chtěl člověk zažívat dokonalé sepětí člověka a stroje, vskočí třeba do něčeho z Mnichova se zadním náhonem a gumuje silnice. Kdo z nás však po tom touží a hlavně - kdo z nás to umí?

      Takže životní praxe bežného šoféra, co se každej den pohybuje po silnicích a najede mezi 35 - 50 tisíci ročně mohu potvrtdit, že čtyřkolka je k nezaplacení.

      Je pouze jediný problém, musí se to zaplatit, řekněme bratru někde v rozmezí 50 - 90 tisíc. Jen o tom to je. Argumentem proti může být snad jen to, že 80 procent kilometrů se dá najet na suchu. Jo, tohle má svojí váhu. No, můj pohled na svět je ten, že mám tendenci se blížit pokrytím k těm 99 procentům.

      Závěr - ostrej jezdec, kterej umí a chce si užít - zadokolka třeba z mnichova. ostrej jezdec, kterej umí, chce si užít a umí si to i zaplatit - Porsche na léto, Porsche 4x4 na zimu :-) Na zimu jsou na tom o fous lépe předokolkaři před zadokolkařema (s motorm vpředu), neb ta váha motoru jim trochu pomáhá ze závějí. Ten, kdo jede na bezpečnost, vyznává "komfort jako krédo", musí jezdit každej den, ten ať volí 4x4.

      Příklad za všechny - v noci napadl sníh, jedu dálnicí směr Dráždany, jedu ráno kolem sedmé, ani u nás ani v Německu ještě neprojel pluh, je po vánocích, sem tam auto na pěticentimetrovém překrásném poprašku (vše je v bílé, fakt paráda). Auta kolem se plouží po dálnici 70, já jedu na 4x4 v levém pruhu 110 jízdu tzv. brnkačku, jen si kontruluju horizont, abych nemusel na brzdu, na to pozor. Tak to chodí na dálnicích. Jak to chodí na diskuzi tu předvedl jeden borec, který napsal - čtyřkolka je na nic, všechno je jen o rukách a o nohách >:D Asi běhá často na běžkách...
      • 00 Reagovat !

        foto karlitto00

        karlitto00 31.01.2010  00:10

        « Re: Re: Re: Re: Škoda, škoda!

        Jo pod tohle bych se podepsal ;-)

        Jinak ocenuju, že ze sebe nedelas ridice co umi, malokdo si to umi priznat. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto GTI

          GTI 31.01.2010  00:28

          « Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, škoda!

          "Umí" tedy alespoň podle mých kritérií tak 4 %. Tedy... jiná čtyři procenta, rozumíš mi :-) Prostě tím chci říct, že jsem sice sluchař a jízda mě neskutečně baví, koneckonců mám najeto přes 800 tisíc km, ovšem, že bych jako byl driftařskej jezdec, to ani náhodou. I když jsem dnes musel na horách povinně na chvíli vypnout asistenta jízdy a s dětma zadriftovat. No... to bylo něco :-)

          Jinak mě těší, že máš na 4x4 obdobnej názor.
      • 00 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 31.01.2010  07:42

        « Re: Re: Re: Škoda, škoda!

        :yes:

        Pěkně a hlavně střízlivě vystiženo. Jen dodám, že mě často pobaví zdejší snaha snižovat význam čtyřkolky (bez ohledu na systém) s odkazem na to, že majitelé nikdy neopustí asfalt a terén tady vlastně ani neexistuje.

        "Terén" je v každé krajině o něco zvrásněnější než je u Kolína a až se v zimě na silnici třetí třídy zúžené pluhem na jeden pruh budeš vyhýbat protijedoucí dvoukolce, pak pochopíš.

        A to o těch brzdách je pro změnu potřeba připomenout všem, co si pletou trakci a brzdnou dráhu.

        • 00 Reagovat !

          foto GTI

          GTI 31.01.2010  22:26

          « Re: Re: Re: Re: Škoda, škoda!

          :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 30.01.2010  17:38

    STYL.CZ

    Naše země má to štěstí, že patří k evropské historické kolébce automobilů. Tradice, jak známo, zavazuje. Nám s tím novým zavazováním musel trochu helfnout VW. Výsledek ovšem stojí za to. Možná nechodíš a chodit ani nebudeš v kvádru z Prostějova, možná meleš maso na strojku z Francie, ale co se týká aut, tam jsme dnes vlastně... soběstační. Pojmeme-li to šířeji, tedy včetně výrobních tuzemských perlorodek (Kolín, Nošovice), má cenu pořizovat dovozově vlastně jen prémii a exklusivitu v podobě originálních solitérů. Mainstream a lowend dokážeme vykrývat vlastní výrobou. Samozřejmě, že královnou je, a bude Škoda. Jistě jsme všichni na její výsledky hrdí. Také je na co.

    Roomster vnesl do své třídy dosud nebývalou eleganci a šmrnc. Fabia II pak doslova vtrhla do třídy avantgardním pojetím, nepodskočeným vnitřním prostorem a dokonalou praktičností, jasné eso třídy. Octavia není jen evergreen, to je doslova perla silnic, zejména v mutaci kombi a jako scout je to treafa doslova do desítky. Superb (taktéž v kombi) se stal zcela přirozeně esem ve střední mainstreamové třídě. V mutaci sedan/lift pak plní bezezbytku požadavky kladené na důstojnou, kvalitní, reprezentativní káru pro dobře žijícího, dobře postaveného člověka.

    No, a nyní YETI. Tedy ten, který scházel, ten, který vnesl na silnice tolik potřebný aktuální styl doby, styl... ŠKODY :yes: Prakticky není nic, co by mělo potenciálního kupce odrazovat - prvotřídní materiály, vynikající podvozek, pohon 4x4, světové motory, zejména benzín je vrcholem světa v daných kategoriích, a pak... ten zmíněný styl. Přesně tohle Škoda potřebovala. A přesně tenhle výrobek potřebovali zdejší motoristé.

    Yeti naplní jakékoliv požadavky mladé rodiny, chalupáře i mladého kluka, po okraj. Zejména ten mladý jezdec, nazatížený komplexem ze sebe sama, může v Yetim nalézt dokonalého kamaráda. Výkon, průchodnost, image, prestiž, můžeme Yetiho považovat za stylového, inspirativního krále našich (SUV)silnic.

    BRAVO ŠKODA :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto blueline

      blueline 30.01.2010  17:54

      « Re: STYL.CZ

      Moje řeč...Dle mého názoru je Yeti velmi zdařilé auto. Jen tak dál...
    • 00 Reagovat !

      foto LudaBaxa

      LudaBaxa 30.01.2010  18:25

      « Re: STYL.CZ

      opět si dokázal vykouzlit usměv na mojí tváři >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 30.01.2010  21:30

      « Re: STYL.CZ

      Ty si opravdu škodil! Tak hrozný auta jako je hnusná fabia a malý sněhulák (yeti), který je tak akorát do města si může koupit jenom vůl!!! Za ty peníze si můžu koupit stovky lepších aut!
      • 00 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 31.01.2010  00:31

        « Re: Re: STYL.CZ

        Škoda, že sis z té stovky zatím žádné auto nekoupil.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 31.01.2010  09:27

          « Re: Re: Re: STYL.CZ

          Asi tě nepotěším, ale mám Mitsubishi outlander a Suzuki vitaru. Můžeš přijít a svezu tě, ať vidíš, co si můžeš za stejný peníze koupit! Poslední dobrá škodovka byla stovka!
          • 00 Reagovat !

            foto hattori-hanzo

            hattori_hanzo 31.01.2010  22:16

            « Re: Re: Re: Re: STYL.CZ

            Outlander je vyloženě auto stejný kategorie jako Yeti. 8-s A co se týče Vitary - napiš mi prosím v čem konkrétně je lepší než Yeti?A pak bych prosil ještě seznam minimálně těch zbejvajících 99 aut...
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 01.02.2010  08:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: STYL.CZ

              Já neříkám,že je outlander stejná třída (je vyšší),ale je za stejnou cenu! A vitara je prostornější a hlavně i do terénu! Běž se podívat do autosalónů (mimo škoda) a uvidíš je sám,věř mi!
              • 00 Reagovat !

                foto hattori-hanzo

                hattori_hanzo 01.02.2010  18:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: STYL.CZ

                A nenapadlo tě někdy,že existuje nějakej důvod proč jsou některý auta dražší než jiný?Proč je sako od Zegny dražší než z C&A?Jsou věci který ani ta největší antipatie,a že ty jí evidentně trpíš,prostě nezmění - pokud někdo dělá výrobek u kterýho používá hodnotnější materiály a sofistikovanější technologie,tak si na něj nasadí prostě vyšší cenu.Pokud někdo používá levnější materiály a jednodušší techniku,tak buď nabízí výrobek srovnatelný kategorie za nižší cenu,nebo kategorie vyšší za zhruba stejnou cenu.To je prostá logika.
                Jinak do žádnýho autosalonu chodit nemusím,abych věděl že tvůj kec o "stovkách lepších aut" byl jenom takovej výplod,ze kterej jsi čekal "chlapský" poplácání po zádech od podobnejch hospodskejch kecalů,jako jsi ty sám.Nebo snad máš nějakou rozumnou teorii proč u nás,v zemi kde i za normálního stavu každej dvakrát otočí korunu než jí utratí,je nejprodávanější Yeti "pro voly"?A proč má ta chudinka "ve všech směrech lepší" Vitara čtvrtinový prodeje?Jaktože přední příčky okupujou XC60 a Q5,když auta jako X-Trail nebo CX-7 by teda dle tebe měly nabídnout stejný,ne-li lepší službu za nižší peníze a oni přitom mají třetinový prodeje?
        • 00 Reagovat !

          foto aristokrat

          aristokrat 31.01.2010  11:54

          « Re: Re: Re: STYL.CZ

          proč by si měl kupovat auta která se mu nelíbí a navíc jsou objektivně vzato odporná? :-|
    • 00 Reagovat !

      foto Petrko

      Petrko 30.01.2010  23:54

      « Re: STYL.CZ

      Tleskám za vlastenectví nicméně u fabie II jsem velmi zdrženlivý protže poprvé když jsem ji spatřil myslel jsem že je to suzuki swift a dodnes mě neoslovila naštěstí můj názor je menšinový i když možná že potvrzení toho budou vyšší prodeje octavii než fábii a nemusí to být zrovna proto že osma slevnila a nebo že se dá koupit tour za velmi slušný peníz.
      • 00 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 31.01.2010  00:30

        « Re: Re: STYL.CZ

        Překvapení z Fabie II jsme byli jistě všichni. Ukazuje se, že to ovšem Škodováci střihli dobře. Ty vyšší prodeje octavií jsme již rozebírali, neznamenají nutně potvrzení negativ Fabie...
    • 00 Reagovat !

      foto aristokrat

      aristokrat 31.01.2010  01:02

      « Re: STYL.CZ

      marně přemýšlím jestli je tvůj příspěvek geniální ironie nebo jestli sis trošku přihnul takhle při sobotě >:D
    • 00 Reagovat !

      foto lled

      lled 31.01.2010  01:53

      « Re: STYL.CZ

      Souhlas - Yeti je trefa. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto cosworth

    cosworth 30.01.2010  22:55

    kolik se vyrabi tohodle dokonalyho

    xindlu rocne? jen me to zajima vzhledem k tomu ze ten hnusnej a nespolehlivej QQ navysuje vyrobu a prodava se ho v evrope pres 200tisic
    • 00 Reagovat !

      foto Slavek-TDM

      Slavek-TDM 31.01.2010  22:02

      « Re: kolik se vyrabi tohodle dokonalyho

      Plan je kolem 50ti tisic, ale zrejme se bude navysovat. Jel jsi s tim dokonalym xindlem? Jiste pak dokazes napsat nejaky negativni vlastnosti pri jizde...
      • 00 Reagovat !

        foto cosworth

        cosworth 31.01.2010  22:08

        « Re: Re: kolik se vyrabi tohodle dokonalyho

        zatim jsem si ho jen staticky prohlidnul a neco tak hnusnyho sem dlouho nevidel. cili zkusim ho ale dizajnove je to nejodpornejsi suv co je dnes na trhu.
  • 00 Reagovat !

    foto aristokrat

    aristokrat 31.01.2010  01:03

    marně přemýšlím

    jestli yeti odporným designem překonává roomstera ale spíš ne roomster nemá konkurenci :-)
    • 00 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 31.01.2010  17:19

      « Re: marně přemýšlím

      Fejslift je na obzoru, jsem zvědav...
    • 00 Reagovat !

      foto Ada-je-zase-tady

      Ada je zase tady 31.01.2010  23:28

      « Re: marně přemýšlím

      Yeti je designove nad Rumunsterem od nekolik radu. Podivej se na bocni linii.

      Jinak Yeti s benzinovym motorem je nesmysl. Cela tahle diskuse o benzinovych motorem je jak diskuse o tom, ktera cernobila televize je lepsi. Benzinovy motor proste uz odnesla historie. :no:
      • 00 Reagovat !

        foto ferci

        ferci 02.02.2010  12:59

        « Re: Re: marně přemýšlím

        tebe asi zasypal sneh tuto zimu mozog, ked toto citam. Benzinovy motor ma super buducnost. Vyskusaj si 1.2 TSI a 1.8 TSI, co ti mam na to povedat. Praveze diesle sa k Yetimu fakt nehodia.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Průtahy a chyby: Pelikán zbavil funkce soudkyni z Blanska

Průtahy a chyby: Pelikán zbavil funkce soudkyni z Blanska

Ministr spravedlnosti v první polovině února dočasně zprostil funkce soudkyni blanenského soudu Danu Sedlákovou.…

Nový Zéland není jen Pán prstenů: Do země proslavené Hobity vyrazte za Maory i podivným ptákem kivi

Nový Zéland není jen Pán prstenů: Do země proslavené…

Země dlouhého bílého oblaku, jak bývá Nový Zéland přezdíván, je volbou pro každého, kdo si myslí, že už objevil…

 

iSport.cz

Program hokeje na ZOH 2018: rozpis turnaje, hrací systém

Program hokeje na ZOH 2018: rozpis turnaje, hrací systém

Čeští hokejisté si na zimních olympijských hrách 2018 v Pchjongčchangu zahrají o medaile! Nejdříve postoupili…

ZOH 2018, ONLINE 13. den: Vonnová má bronz ze sjezdu, hokejisty čekají Rusové

ZOH 2018, ONLINE 13. den: Vonnová má bronz ze…

Čeští hokejisté ve středu na olympijských hrách v Pchjongčchangu vyřadili USA 3:2 po nájezdech a postoupili do…

 

Reflex.cz

Češi jsou největší euroskeptici, přesto by z EU neodešli. Velký průzkum přinesl nejedno překvapení

Češi jsou největší euroskeptici, přesto by z EU…

Češi by z Evropské unie nevystoupili, ve střední Evropě jsou však největšími euroskeptiky, ukázal průzkum, který…

OSN: Korida není pro děti, býčí zápasy mají být nepřístupné. Ve Španělsku se ale toreadorství učí už ve školách

OSN: Korida není pro děti, býčí zápasy mají být…

Výbor OSN pro práva dítěte vyzval Španělsko, aby znepřístupnilo býčí zápasy a školy býčích zápasů dětem mladším…