Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Yeti nejprodávanějším SUV v Rakousku, celkově vede Golf

Pro českou Škodu byl červenec na rakouském trhu úspěšným měsícem. Dobrý start předvedl Hyundai s novou i40.
Zpět na článek
18. 8. 2011 11:44
18. 8. 2011 12:36
18. 8. 2011 13:08
18. 8. 2011 13:09
18. 8. 2011 13:43
18. 8. 2011 13:58
18. 8. 2011 14:41
18. 8. 2011 15:00
19. 8. 2011 08:32
18. 8. 2011 18:21
18. 8. 2011 19:05
18. 8. 2011 19:53
18. 8. 2011 22:55
18. 8. 2011 19:56
18. 8. 2011 11:44
Yeti
Mozem potvrdit. Yeti sa tu predava naozaj velmi dobre a vidiet ho uz skoro na kazdom kroku. Raz darmo, v polovicke Rakuska je 4x4 nutnostou a tak auta s tymto pohonom su tu velmi ziadane. A ak clovek nechce velke SUV (Sportage, Sorento, IX 35...) ani Kombik (Octavia) a ani prilis drahe (Subaru, Mercedes, Audi...), vlastne je Yeti skoro jediny, ktory prichadza v uvahu. Ak nie on, este Golf a Swift, ine ma momentalne nenapada. Takze vyber o nicom a Yeti ma tu v Rakusku dvere k uspechu otvorene.
Rozbalit vlákno
34
18. 8. 2011 12:36
Re: Yeti
Proc jediny ?
Nissan Qashqai (v Rakousku zatim nejprodavanejsi SUV/crossover)
Mitsu a dalsi...
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2011 13:08
Re: Yeti
V polovině Rakouska 4x4 rozhodně NENí "nutnostou"! ;-)
PS: A nejvíc "vidět" tu je BMW X1 (a nemyslím ty bílé na reklamních plochách :-)
Avatar - pario
18. 8. 2011 13:09
Re: Yeti
Píšeš,ako keby bol Yeti celkovo najlepší, ale on je šiesty. Inak Rakušáci kupujú peknú zmesku áut v približne rovnakých číslach. Prekvapuje Fiat.
18. 8. 2011 13:43
Re: Yeti
Ten Nissan som zabudol ;-) , pravda. Mitsubishi...neviem. Moj predajca predava prave Kiu a Mitsubishi a Kia tam ide omnoho lepsie.Nevravim, ze Yeti je najlepsi, len vravim, ze ho vidim na kazdom kroku. Vo Viedni nie, ale v horach, kde byvam je Yeti naozaj vsade. I u nas za posledny mesiac si moji spolubratia kupili hned dve Yeti-chceli nejake mensie auto s 4x4. A o tej nutnosti pohonu 4x4 v polovicke Rakuska som presvedceny. 5-rocna osobna skusenost mi dava za pravdu. Ja mam sice Pro ceed a nikdy som nemal problem, ale ak by som na kopci z nejakej priciny zastat musel, pre mna je to koniec ...a i pre tych, ktori by boli za mnou :'-( .
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2011 13:58
Re: Yeti
Mně 5 už nějakou dobu není.. ;-)
... a TRVÁM na tom, že 4x4 na polovině Rakouska NENí nutné! :-)
(skoropamatuji doby, ještě NEŽ v polovině 80tých začaly německé "prémiové" značky nabízet pohon všech kol a jezdilo se "normálně" - stejně jako DNES, s předo- i zado- kolkami :yes: ;-)
.. kterých je stále (naštěstí) NAPROSTÁ většina :-)
18. 8. 2011 14:41
Re: Yeti
Zadokolku tu naozaj nevidim. Vo Viedni urcite ale tu v horach neprichadza do uvahy. Moje druhe auto po Skode 120 bolo BMW 525i (E 28) a ked som jazdil po mojej rodnej-horskej Orave, musel som so sebou vlacit v kufru vzdy jedno vrecko cementu (50 kg) :-! .
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2011 15:00
Re: Yeti
Opravdu NEvím jak Skoda 120, ale zadokolkou naprosto "normálně" můžete jezdit z Wien přes Innsbruck a Brenner Pass do Italie. Samozřejmě na horskou chatu, když se místo na jih vydáte na sever směr Garnisch to NEní, ale to opravdu NEní polovina Rakouska (a s tou zadokolkou KLIDNĚ projedete po A12 až do Bregenz(u) - tam "to MOC dobře znám" (tam je "doma" totiž WOLFORD :yes: :-)
18. 8. 2011 15:20
Re: 4x4 - nutnost?
Ty jo tady se to zase rozhořelo. Přitom o co jde? I v Rakousku se povětšinu roku na většině silnic člověk spokojí s jednou hnanou nápravou. To je fakt. Jsou ovšem situace, kdy i na dálnici jedna hnaná náprava nestačí. Jsou rovněž situace, kdy nestačí ani obě hnané nápravy - často proto, že silnici zablokují saláti s jednou hnanou nápravou a člověk se čtyřkolkou uvázne v koloně nemohoucích :-) ). Nicméně v každém případě 4x4 poskytuje oproti jedné hnané nápravě výhody z hlediska trakce a prostupnosti při zhoršených podmínkách. Je to vždy něco za něco a minimálně s sebou toto řešení nese vyšší spotřebu. Někoho oslovuje mít tento pohon v autě (třeba mě ano), někoho méně (nebo vůbec). Tak se nehádejte jako malé děti, co je a co není půlka Rakouska. Faktem zůstává, že celkové rozložení trhu s auty (v Rakousku) říká, že nejvíce vyhovují předokolky, pak již to zřejmě budou čtyřkolky - zájem o ně je bezesporu rostoucí - a zadokolky jsou zřejmě na chvostu. Pod slovem vyhovují je pochopitelně nutné si představit celý balík požadavků na auta, včetně reálných finančních možností spotřebitelů.
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2011 20:18
Re: 4x4 - nutnost?
Tak vzpomínám a vzpomínám kdy jsem naposledy v reálu v Rakousku zažila (častou??) situaci kdy "silnici zablokovali saláti s jednou hnanou nápravou a lidé se 4kolkami uvázli v koloně nemohoucích" ;-)
PS: Zatím NIC (a sklerózou to snad zatím NEbude.. :-)
18. 8. 2011 21:31
Re: 4x4 - nutnost?
To, že jste to ještě neviděla, neznamená, že to neexistuje. Musíte víc jezdit do hor, víte? :-). Navíc jse, nepsal, že je to častá situace, psal jsem, že někdy ani pohon 4x4 nestačí a v takovém případě je to ČASTO proto, že to blokují ostatní saláti s jednou hnanou nápravou. Já jsem takové situace zažil opakovaně.
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2011 21:50
Re: 4x4 - nutnost?
Samozřejmě že OBČAS taková situace MŮŽE nastat (ale opravdu NENí častá ;-)
PS: Já TAKÉ občas jezdím 4kolkou (ale raději zado- ... a budete se možná divit, docela ráda i předo- .. :-)
18. 8. 2011 15:25
Re: 4x4 - nutnost?
To je pravda, lenze ty pises o dialnici a ja o tych zvysnych cestach :-) . Dialnice su v AT vynikajuco udrzovane :yes: .Jasne, ze i na nich sa da, ved tvrdim, ze mam Ceed a zatial to ide ale ked nasnezi, tak potom sa spoliehat na protipreklzovy, dobre pneumatiky a retaze :-) . Vidim to tu predsa kazdu zimu. :-) a ja ju preto nemam rad 8-s
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2011 15:31
Re: 4x4 - nutnost?
To já také moc ne ("ráda" tu zimu ;-) ), ale i já z té dálnici sjíždím (mám to od dálnice tak 30 km, z toho 25 po "normální okresce" (pravda STAVem vozovky tak "o něco lepší než nejlepší česká dálnice - píšu česká, neb slovenské moc NEznám.. :-) ) a pak pár km po "pidiokresce" - a i TAM se dá v zimě jet, zadokolkou, třeba i s trochu NADprůměrným výkonem ;-)
18. 8. 2011 15:39
Re: 4x4 - nutnost?
Věř, že dnešní nejlepší české dálnice snesou z mezinárodního hlediska ta nejpřísnější porovnání....
18. 8. 2011 15:50
Re: 4x4 - nutnost?
Mimochodom, ked sme pri zimnej premavke :-) hodim dotaz do plena. Aku mate vy skusenosti s ETC (s protipreklzovym). Ja teda ziadnu podporu necitim. Dokonca som niekedy tu v diskusiach cital, ze si to radsej odpajaju. Potom je ale toto [odkaz] absolutna blbost!
Avatar - white label
18. 8. 2011 16:10
Re: 4x4 - nutnost?
ETC znamená co, nebo kdo tu zkratku používá? Vím třeba o EDS (ElektronischeDifferentialSperre), ale na ETC mě zrovna nic napadá, snad jen Vladimír Mišík a Etc. >:-[]
Že by něco jako "ElectronicTraction Control"?
18. 8. 2011 16:17
Re: 4x4 - nutnost?
Neviem sice po anglicky ale nejak tak sa to pise "elektronic tract control". [odkaz] :-) . Inac to nazyva Bosch, inac konkretne znacky ale to vies ty asi este lepsie ako ja :-)
Avatar - white label
18. 8. 2011 17:41
Re: 4x4 - nutnost?
BOSCH to nazývá TRAC (Traction Control), ale ani podle tvého druhého odkazu netuším, kdo používá tu zkratku ETC? :-|
18. 8. 2011 17:59
Re: 4x4 - nutnost?
Od koho to pochadza, to naozaj neviem, ale bezne o nej citam a na internete pozri: [odkaz] alebo [odkaz] alebo [odkaz] Ale asi je lepsie a castejsie ASR.
18. 8. 2011 17:04
Re: 4x4 - nutnost?
Já to v ani jednom autě nemám. U mé 4x4 (Passat s Torsenem) to v podstatě nejsem ani schopen využít, na mé starší Astře to není. Ono se to hodí zejména v situaci, kdy máš auto s pohonem na jednu nápravu a jedno hnané kolo se Ti dostane třebas na led a druhé hnané kolo je na suchém asfaltu. V podstatě je to obdobná funkce k EDL (Electonic Diferential Lock, německy Elektronik Diferenzial Sperre, čili EDS). Tyto funkce se mohou i překrývat. Můj Passat má právě EDL.
18. 8. 2011 17:38
Re: 4x4 - nutnost?
Vdaka. Sam mam niekedy v tych nazvoch mis-mas. Myslim, ze ETC je to iste ako ASR ale mozno ma nejaki fachmani z tochto omylu vyvedu. Mne ide len o to, ze sa mi ten ASR aktivuje a prestane mi zaberat koleso prave vtedy, ked uz sa auto pomaly rozbieha, v com vidim nezmysel. Ale ako neodbornik si poviem, ze snad Bosch nie je tak blby, ze by robil nieco, co nie ze len nezlepsuje trakciu ale dokonca zhorsuje :-| .
18. 8. 2011 19:01
Re: 4x4 - nutnost?
není zač, ASR je vlastně zkratka koncernu VW pro kontrolu prokluzu (to, co nazýváš ETC). To má u různých automobilek různé označení, v angličtině se (pokud se nemýlím) většinou používá zkratka TCS (Traction Control System).

[odkaz]
18. 8. 2011 17:42
Re: 4x4 - nutnost?
Inu jak říká klasik, jedním z oblíbených projevů čecháčkovství je představa, že neustálým nadáváním a kritkou všeho tady se stanu světovým. Mimochodem, na trase Mnichov Praha je i u Němců jako nejmodernější a nejpříjemnější úsek hodnocena ona část mezi Plzní a Rozvadovem a připomínám, že se to týká i oné stejně staré části na německé straně. No a a bych čecháčkovským lidičkám nedal prostor k jejich kňourání, na této skutečnosti nemění nic ani fakt oné poruchy (vlny) a doufám, že vynechají i povyk kvůli části dáílničního mostu poškozeného požárem....to se může stát leckde, nakonec požáry v tunelech etablovaných západních zemí jsou toho důkazem. No a třeba dálnice Praha Hradec je skutečně až na ten malý kousek kolem Prahy taky perfektní.....ale jistě, naše dálnice jsou nejhorší - viz. D1 a taky nejdražší - psali to přece v Blesku, novinách každého českého intelektuála.
Avatar - Hammunasakra
21. 8. 2011 02:55
Re: 4x4 - nutnost?
Co se týče dálnic, úsek Plzeň - Rozvadov jsem tu nedávno docela chválila, ale tam POCHVALA stavu českých silnic zhruba začíná i končí ;-)
(a ani tento úsek prý nemá oplocení proti zvěři - to je dost :no: :-|
Jinak jak reálný stav silnic a dálnic, tak jejich (velmi slušně řečeno) NEsmyslné plánování a realizace lze hodnotit nanejvýš jako "dostatečný". NEvím ODKUD berete info že "němci" hodnotí trasu Mnichov - Praha, ale v německém tisku najdete třeba docela SILNOU kritiku nedodržení termínu stavby dálnice Praha - hraniční přechod Krásný les/Breitenau. Po xy odkladech poslední roky česká strana na dotaz KDY bude chybějích 10 km (vzdušnou čarou) dostavěno, je ofic. česká odpověď: "NEVÍME" (což snad uznáte, je opravdu ABSURDNí).
Pokud já četla, tak dlouhodobé "podfinancování" údržby českých silnic a dálnic (a mostů nad nimi) vyústilo v aktuální stav s odhadovanými náklady na "nutnou údržbu" (aby vše bylo "v řádném" stavu) cca ve výši 2 - 4 biliony korun - což mi vzhledem k celkovému zadlužení státu ve výši cca 1,5 bilionu, z kterého se ministru financí "ježí vlasy", příjde "vskutku děsivé" :no: 8-s :no:
Což mne vede zpět k mému původnímu textu - možná se vám to zdá NEpochopitelné, ale "okresní" cesta mezi městy (cenzura ;-) ), rsp. sjezd z dálnice k nám domů je KVALITNĚJŠí vozovka (vůz jede slyšitelně "tišeji") než jsem zatím potkala na JAKÉKOLI české dálnici (včetně té Rozvadov - Plzeň, kde se jezdí celkem příjemně - povrch vozovky není 100%, ale dálnice to je nadprůměrná .. jedu-li tamtudy v noci či za rozbřesku, dávám si na "pustoprázdné" dálnici na tempomat cca 160 km/h a příjemně pluji krajinou..
.. na té "nekvalitní" německé tak 200 -220 km/h - jak kde ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2011 18:44
Re: 4x4 - nutnost?
>:D :-) >:D :yes: :-)
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
18. 8. 2011 16:25
Re: 4x4 - nutnost?
Občas při psaní necháváte levou ruku položenou na klávese shift nebo možná v roztržitosti ťukáte do té klávesky nad tím (caps lock) a pak se to po Vás téměř nedá číst... 8-s
Avatar - pario
18. 8. 2011 14:41
Re: 4x4 - nutnost?
Tým najlepší som myslel poradie v tej tabulke.
Avatar - Ham.
18. 8. 2011 13:52
Re: 4x4 - nutnost?
Ve Vídni a okolí je spíš hodně vidět oktávka a to druhé místo za golfem to je slušný úspěch podobný tomu ve Švýcarsku.
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2011 13:55
Re: 4x4 - nutnost?
Asi záleží na "úhlu pohledu"... :-)
... mně to z toho rakouského příjde spíš jako NEúspěch.. ;-)
18. 8. 2011 13:57
Re: 4x4 - nutnost?
Ano, vo Viedni je naozaj vela Octavii. Vobec Skodovka tu ma velmi dobre meno a ked sa pytam ludi preco, odpoved je len jedna....lebo je to VW a vsetko co ma VW, je super. Nesuhlasim s nimi, osobne VW nemusim, ale tak to pocuvam od mnohych.
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2011 13:59
Re: 4x4 - nutnost?
Ano, s tímhle se (bohužel :-) ) DÁ souhlasit.. ;-)
Avatar - KANKUNEN
18. 8. 2011 14:28
Re: 4x4 - nutnost?
Tenhle názor lidem nikdo nenutí, VW to dělá prostě nejméně špatně. Třeba takový Citroen skončil v Německu v hodnocení spokojenosti zákazníků na předposledním místě. Lidé jsi to auto dobrovolně koupili, ale jak je vidět spokojení nejsou. Pak tyhle zprávy spokojených zákazníků se šíří dál.
18. 8. 2011 14:37
Re: 4x4 - nutnost?
Lenze zvlastne je, ze ked sa im tie VW kazia (s Golfami mam dobru skusenost, ale s Polom a s Passatom >:D ), myslia si, ze je to normalne a ze vsetky auta sa kazia rovnako. A ked mu poviem, ze u nas maju dvaja napr. Mazdy 6 a za cele roky nebola ani jedna jedina porucha, tak neveria, fakt neveria. VW je tu norma ;-\ . Mam vsak dojem, ze mladsia generacia si uz aj daco o autach pred kupou zistuje :yes: a dokonca i porovnava :yes :-) .
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2011 14:52
Mimochodem ...
... ten titulek je (evidentně ÚMYSLně) "zavádějící" (a NEpravdivý) = ach, to je vlastně jedna z definic BULVÁRu :no: :-|
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
18. 8. 2011 15:07
Re: Mimochodem ...
Dobrý den,
v čem je zavádějící? Yeti je momentálně nejprodávanějším (resp. nejvíce registrovaným) SUV v Rakousku.
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2011 15:11
Re: Mimochodem ...
:-) - jestli OPRAVDU NEvíte (potřebujete "vysvětlit"), tak to asi NEvysvětlím..
PS: Myslím že si ale ROZUMÍME ;-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
18. 8. 2011 15:39
Re: Mimochodem ...
Věřte, že kdyby to za měsíc dopadlo jinak, ale pro nás podoběn zajímavě, budeme psát například "Hyundai ix35 nejprodávanějším SUV v Rakousku"
Avatar - miromen
18. 8. 2011 15:49
Re: Mimochodem ...
Jsou lidi kteři chapou a ti kteři nechapou nebo nechcou chapat. Duvod je jednoduchy......titulek je samozřejmě uplně v pořadku tedy pro ty chapajici nebo nestranne. ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2011 18:47
Re: Mimochodem ...
Aha - a VÍTE, že PŘESNĚ toto jsou "praktiky" BULVÁRu? ;-)
(tedy použít "atraktivní" titulek co na PRVNí pohled zaujme? a když pak čtete text, zjistíte že ona to vlastně NEní až tak (úplně) pravda? :-)
PS: Pokud vám OPRAVDU příjde že (tento) titulek "je samozřejmě úplně v pořádku" - možná to "naznačuje" co jste zvyklý číst.. ;-)
(a NIC proti, je to VAŠE volba, ale sem to - dle MNE - spíše NEpatří :-)
18. 8. 2011 15:28
Re: Mimochodem ...
Kylie ma podla mna pravdu a je to jasne. Keby som situaciu v AT osobne nepoznal, myslel by som si, ze Yeti je celkovy dosavadny vitaz a nie len vitaz jedneho mesiaca. Ale vsetci sme ludia a robime chyby. :-!
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2011 15:32
Re: Mimochodem ...
Všichni jsme lidé a někdy to NEjsou (jen) "chyby" ;-)
PS: Titulek je samozřejmě (jako)správně, ale ...
18. 8. 2011 16:45
Re: Mimochodem ...
Souhlasím s tebou. Po prvním přečtení titulku jsem si řekl, že tam je asi Yeti nejprodávanější SUV. Až po přečtení článku jsem se hodil do reality, že to není zas tak horké.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
18. 8. 2011 17:29
Re: Mimochodem ...
Je to aktuální informace a nadpis je už tak dost dlouhý, proto jsme to nekonkretizvoali červencem.
Avatar - Ham.
18. 8. 2011 17:35
Re: Mimochodem ...
Myslím, že většina článku tohoto typu má u vás stejnou strukturu posledních 100 let a podobné nadpisy, co se prodává v aktuálním měsíci a přehled od začátku roku. Že to někteří dodnes nepochopili skutečně asi není Vaše chyba.
Avatar - miromen
18. 8. 2011 17:41
Re: Mimochodem ...
Taj nějak a do bulvarnich titulku to ma sakra daleko.
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2011 18:49
Re: Mimochodem ...
Je mi líto pánové - já NEtvrdím, že "se to tak nepraktikuje", já jen TVRDÍM, že takovéto "praktiky" ("atraktivní" avšadk de facto NEpravdivý titulek) je PODSTATA bulvárního média (ještě jednou "je mi líto", ale JE TO TAK ;-)
PS: Ale NEchtěla bych z toho dělat "drama" - spíš jsem si chtěla (malinko) "popíchnout" (a upozornit na malou/malinkou "nekalost" :-)
Avatar - Ham.
18. 8. 2011 19:13
Re: Mimochodem ...
jj, někomu dělá skutečně problém psaný text, to už by mohli do titulku opisovat celý text článku a stejně by se nezavděčili, kdo chce prskat jedovatou slinu vždycky si důvod najde.
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2011 19:24
Re: Mimochodem ...
To jistě ANO (to je k té "jedovaté slině") - a když chceš psa bíti, hůl si jistě najdeš ;-)
(a někdo zase občas poukáže na FAKTickou "chybku" - tak jako já ZDE, v případě trošičku "bulvárního" titulku (t.j. titulku, který je soce "atraktivní" ale NE zcela pravdivý...) - což vám potvrdí KAŽDÝ jazykovědec apod. a krom jednoho souhlasu tu byla docela "sháňka" po holích.. :-)
PS: NEní třeba opisovat do titulku ... (jak píšete) - titulek by jen mohl "vyjadřovat/popisovat" o čem článek je (tady jste se po přečetení dozvěděl, že ... to je maličko JINAK, než "napovídal" onen titulek, který - a to je FAKT - asi většinu čtenářů "na první pohled zaujal" = což JE onen "bulvární styl" ... postupně se šířící i do serioznějších médií ;-)
18. 8. 2011 17:53
Re: Mimochodem ...
Nik z nas nevravi, ze je to strasne, ale ked date takyto nadpis [odkaz] , clovek vie hned o co sa jedna. Jedno slovo urobi vela :-) . Ja vas povazujem za najlepsi automobilovy server aky poznam, len niekedy citim, ze "urcite auta" nadmieru zvyhodnite (priklad [odkaz] a casto to ide i nadpisom. Alebo po Vasom teste Velostera som sa este viac sustredil na vsetky mozne zahranicne testy (v nemcine) ale nikto ten Veloster tak kriticky nevyhodnotil ako vy, dokonca sa tomu vasemu casto ani nepodobalo. Ja sa nerad pustam do nejakych sporov, sam nie som odbornik, len fanusik ale to je moj pohlad.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
18. 8. 2011 18:55
Re: Mimochodem ...
čistě teoreticky máte pravdu, jenže nadpis článku o Chorvatsku je i tak kratší než tento...
Nošovice proti Kvasinám je určitě kontroverzní téma, ale najít jasného vítěze se tehdy nepodařilo a ani s odstupem času bych nedokázal ukázat na jeden z těch modelů a říct "ten je lepší". Někdy se to tak prostě sejde, jindy zase při srovnání vynikne jasný vítěz, jako ve srovnávacím testu, který právě připravuji, jindy dokáže jeden z konkurentů alespoň ukázat jasnou převahu v několika důležitých oblastech - jako Ibiza proti Swiftu [odkaz]
Hypotetické srovnání Velosteru se Sciroccem by naopak bylo jednoznačné a tam by Hyundai určitě nevyhrál. Veloster u nás v redakci nikoho nenadchl a můžu říct, že já jsem k němu ještě zaujal asi nejumírněnější postoj, protože jsem pochopil, že nemá žádné "sportovní" ambice.
18. 8. 2011 17:53
Re: Mimochodem ...
Nelamte si s tím hlavu, to víte, jsou LIDÉ, kteří se prostě nedokážou přenést přes svoje PŘEDSTAVY, které jsou jiné než ty jejich a tak MUSÍ prostě začít prudit. Patologická nenávist vůči VW a škodovce tady má nechala vyrůst několika kvítkům a tato dáma zjevně patří mezi ně. Tak JI TAM NECHME, ať se vyprudí, třeba se jí ULEVÍ. Jinak my ostatní chápeme, že se jedná o tento měsíc a navíc čteme články celé, kde je dost jasně napsáno, co se týká měsíce a co se týká roku. Holt je to asi trochu náročnější na přečtení a pochopení, holt to tady není ani Blesk ani Chvilka pro tebe, takže to oné dámě dělá problémy..... :-) >:D 8-s
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2011 19:57
Re: Mimochodem ...
Tak nevím jestli to hrajete nebo CO vás vede k výrazům jako "patologická nenávist" (víte vůbec co to znamená? ;-) ) apod.
Tohle je prostě typ titulku který seriozní médium spíše NEpoužívá (naopak je ZCELA BĚŽNÝ v bulváru).
PS: Pokud to NE"hrajete" a opravdu to NEchápete, nechte si to od nějakého (třeba profesora z FF - jednoho takového "používám" já :-) ) odborníka (jazykovědce - zde asi nejlépe "psycholingvisty" ;-) ) VYSVĚTLIT :-)
PPS: Ach - a jako omluva pak stačí "sorry" (NEjsem /v tomto/ náročná ;-)
20. 8. 2011 11:09
Re: Mimochodem ...
Co je patologická nenávist vím, hysterické výlevy proti škodovce a německým autům v tvém provedení jsou toho písemným důkazem stejně jako to neustálé infantilní (v překladu dětinské, aby nebylo potřeba používat zase nějakého profesora z FF...) kombinování velkých a malých písmen a záplavy smajlíků jenom výše uvedené dosvědčují více než jednoznačně. Jinak bych doporučil místo "psycholingvisty" - normálního psychochoanalytika (a nemusí být hned z UK, stačí třeba MU), pro začátek, ten poradí, nasměruje a možná i zbaví těch směšných dětinských projevů a možná i té patologické nenávisti, dokavad se projevuje plácáním nesmyslů na AUTO.cz, je to dobré (i když napadání redaktora je už na pováženou), horší to bude, až se to začně projevovat fyzickými útoky proti autům s okřídleným šípem, čtyřmi kruhy, stylizovanými písmeny VW v kruhu, ale i třeba trojcípou hvězdou či lomeným šípem.....za přátelskou radu neděkuji, rád pomohu bližnímu v nouzi.

Jinak, možná by stálo za to, zeptat se onoho psycholingvisty, co znamená onen písmený projev zkombinovaný z slov psaných velkými a malými písmeny, prokládaný záplavou smajlíků, závorek a diakritiky. Dobrý by bylo začít u sebe. No, ale nakonec, většina sem přispívajících jsou rozumní lidé často z dost širokou škálou znalostí a zkušeností nejenom z internetových diskuzí a ti píšou věcně a zajímavě. Tak proč odsud vlastně vyhánět pár exostů, kteří jsou směšní, hloupí, trapní, jenom aby byli co nejvíc vidět. Nakonec je to takové to osvěžení, takže pokračuj a piš víc a v těch kombinacích velkých a malých písmen jsou ještě nevyužité možnosti - třeba jedno velké, dvě malé, dva malé, dvě velké atd......
Avatar - Hammunasakra
20. 8. 2011 12:01
Re: Mimochodem ...
1) co je patologická nenávist evidentně NEvíte
2) zrovna tak co to je "hysterický výlev" :-)
(já tedy MNOHÉ německé vozy MOC ráda :yes: ;-)
3) s tím "napadáním redaktora" co je "už na pováženou" - to jste opravdu "stodolu NEtrefil" = sám sebe docela DOST ztrapnil :-)
(přečtěte si moje slova ještě jednou - tohle by za "napadnutí" NEpovažoval ani Mahatma Gandhi ;-)
4) bláboly o "fyzických útocích" komentovat nebudu - to už jste doslova TRAPNÝ (nebo snad jen "podle sebe soudím tebe/soudíte mne?" :-)
Ono toho profesora snad ani NEní třeba. To že tento nadpis JE trochu "bulvárního typu" - to si nejspíš UVĚDOMUJETE i sám - a neříkejte že ne - on přece OPRAVDU splňuje definici/požadavky na bulvární titulek, tedy "na první pohled ZAUJMOUT ale v reálu, při čtení textu, zjistíte, že to až tak úplně NEní pravda/v lepším případě (tak jako zde) je to "polopravda" ;-)
Je mi líto ale máte "nulovou" šanci to okecat - ten titulek který zmiňujete prostě JE "bulvárního typu" ... a v diskuzi jsem vysvětlila i CO to znamená/ČÍM se bulvární titulek "vyznačuje" a pochopitelně autora NIJAK NEnapadala a samozřejmě NEurážela - prostě jsem "upozornila" na jistou "bulvárnost" jednoho konkrétního titulku článku :-) Otázkou je PROČ se to (co vám každý jazykovědec - a ne "9 z 10ti zubních lékařů", tohle je "10 Z 10ti jazykovědců" :-) ) VY Beran(e)K snažíte "zpochybnit"??? ;-)
Snad bych vám měla též doporučit "někam zajít", neb tohle normální slušné a korektní upozornění redaktora nazvat N-A-P-A-D-Á-N-Í-M ... to je (s vámi - s vaší NEsoudností/NEschopností zpracovat info, už) docela DOST VÁŽNÉ! :no:
PS: Každý si text diskuze může dohledat, ale pro vás (a vaše "NEzcela soudné" hodnocení budu (se) citovat:
"Ten titulek co jste použil "úplně čistý (správný)" prostě NEní"..
.. opravdu a FAKT TOHLE chcete nazvat "NAPADÁNÍM REDAKTORA"?!?!? ;-)
Tímto textem/těmito slovy jsem Lukáše Vaverku upozornila na NE(zcela) přesný (a mírně "zavádějící") titulek - a tento (myslím že celkem dost NEvinný) text jste VY Beran(e)K nazval/popsal jako N-A-P-A-D-Á-N-Í REDAKTORA :yes: >:D :yes: >:-[]
(jak to vidíte teď "v klidu", když vám "z uší již nejde pára"? :-) )
PPS: Již chápu/je mi jasné, že VY BeranK(u) i kdybyste opravdu NEvěděl jak to s těmi titulky opravdu ("správně") je, ta se (raději/"pro jistotu") nikdy nějakého profíka NEzeptáte a ("logicky") se (nikdy) ani NEomluvíte ;-)
Sbohem :-)
19. 8. 2011 08:32
Re: Mimochodem ...
>:D >:D ..tak tohle je ten největší blábol co tu dneska z vás pane redaktore vypadl, děkuji, už dlouho jsem se při pátku takhle nezasmál.
Avatar - Guttalax
18. 8. 2011 18:21
1-4-9
;-) 1- Qashqai---4-Duster-------9- Sportage >:D >:D >:D >:D Vídeň je fakt plná Octávií.Jo kvalita se pozná i v cizině :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pelikoš
18. 8. 2011 19:05
nissan je 1
takto se vytváří pr blud.nejprodávánější je nissan qashqai,ale jety v červenci uspěl tak je jedničkou na trhu,přestože v absolutních číslech není na bedně.bezva... :-!
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
18. 8. 2011 19:16
Re: nissan je 1
Nechytejte nás za slovo - v červenci je první Yeti, od začátku roku Qashqai, ale třeba v lednu to byl Duster a v květnu (a i za celý loňský rok) bylo mezi SUV nejlepší zase BMW X1. Situace je proměnlivá, alespoň je to zajímavé :-)
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2011 19:22
Re: nissan je 1
A protože BÝVÁ proměnlivá, PROTO máme vždy i ta "důležitější" čísla ze celé období (většinou od začátku kalendářního roku) ;-)
PS: Ten titulek co jste použil, tento "přístup" je (z MÉHO pohledu "bohužel") celkem "běžná praxe" - ale "úplně čisté (správné)" to prostě NEní!
Pěkný den :-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
18. 8. 2011 19:36
Re: nissan je 1
Máte je v tabulkách, máte je okomentované v textu - nevím, co víc ještě udělat. Nadpis nemůže být věta typu "Škoda Yeti v červenci nejprodávanějším SUV v Rakousku, ale od začátku roku je první Qashqai a celkově vede stejně Golf".
Navíc sedmý měsíc nevidím jako přelom, který by si říkal o zásadní soudy k vývoji za kalendářní rok.
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2011 19:42
Re: nissan je 1
Dobrá, tak tedy (naprosto) KONKRÉTNĚ. Nadpis (v tomto případě) má (měl) být (takový jaký jste TEĎ napsal):
"ŠKODA YETI V ČERVENCI NEJPRODÁVANĚJŠÍM SUV V RAKOUSKU" ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
18. 8. 2011 19:51
Re: nissan je 1
Z tohoto znění ale zase vypadla (důležitější) informace poukazující na to, že článek obsahuje i celkové pořadí modelů...
Dál už to s dovolením pitvat nebudu. Také pěkný den :-)
18. 8. 2011 19:53
Re: nissan je 1
Tak se s ní už nedohadujte. To vítě, někdo se na jednu stranu dělá zajímavou neustálým diblíkovským psaním velkých písmen a vkládáním mraků smajlíků, ale podle všeho není ani schopná přečíst titulek, podtitulek a dát si to dohromady. Tady holt mají někteří lidé z některých značek komplex ménecennosti a nedokážou se vyrovnat s fakty. O oné dámě (mam-li ji tak vůbec nazývat) svědčí fakt, že sem vložila odkaz na článek o AUDI a jeho prodejních výsledcích (špatné tedy rozhodně nebyly...) a k tomu přidala vztekajícího se smajlíka. Holt jak píšu, reakce člověka, který je schopen chápat pouze titulky na úrovní Blesku.
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2011 20:02
Re: nissan je 1
GRATULUJi (že jste si přečetl ten článek o audi :yes: :-)
LITUJI vaší mýlky ohledně názvu článku, který profesor z Filozofické fakulty Univerzity Karlovy (správně) nazývá "bulvárním" (bulvárního typu) a VY jste tady "vedle jak ta jedle" (a STEJNĚ BULVÁRNím bude/zůstane, když tam místo Škoda Yeti bude Citroën nebo Mitsubishi nebo .. ;-)
PS: A NEcpěte do textu NEsmysly o "vyrovnání s FAKTy" - napsala jsem JAKÁ podoba nadpisu je pro tento článek "správná" (váš komentář? Nebo OPRAVDU tenhle považujete za "správnější"? :-)
(že se tento, spíše "bulvární" typ nadpisů začíná šířit i mimo tato média je smutnou pravdou, ale "obhajovat" ho/to - to mi příjde HODNĚ smutné :no: ;-\
18. 8. 2011 22:55
Re: nissan je 1
Tiguan a ne X1. Ale to jsou jen detaily.
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2011 19:19
Re: nissan je 1
.. v absolutních číslech není ANI na bedně ... ;-)
18. 8. 2011 19:56
Re: nissan je 1
A je a je a je a je......takhle se vztekají děti v předpubertálním věku. Dost ubohý. A nebo perfektně vymyšlený a skvěle zahraný, v tom případě jo, ale potom doporučuji dát se na psaní scénářů a nebo třeba červené knihovny - jedno místo na trhu se dost nedávno uvolnilo.
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2011 19:58
Re: nissan je 1
A je je - to ("mám") za to že jsem (PELIKOŠovi) doplnila ono vypadlé "ANI"? ;-)
Avatar - pelikoš
18. 8. 2011 20:24
Re: nissan je 1
MOC si toho"vážím" a DěKuJi... ;-)