Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Yeti: pohon všech kol potvrzen

Předseda představenstva Škody Auto Detlef Wittig v rozhovoru zveřejněném v časopise Svět motorů potvrdil, že chystaný pátý model Škody bude dodáván s pohonem všech kol.
Zpět na článek
15. 3. 2006 08:53
neregistrovaný "StandaHonda"
15. 3. 2006 09:33
neregistrovaný "jk"
15. 3. 2006 13:09
neregistrovaný "Tomm"
15. 3. 2006 09:42
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 09:59
neregistrovaný "ja"
15. 3. 2006 10:15
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 10:24
neregistrovaný "ja"
15. 3. 2006 10:27
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 10:31
neregistrovaný "ja"
15. 3. 2006 10:34
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 10:36
neregistrovaný "on"
15. 3. 2006 10:54
neregistrovaný "manitou"
15. 3. 2006 11:52
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 10:32
neregistrovaný "wolff"
15. 3. 2006 10:52
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 10:43
neregistrovaný "X"
15. 3. 2006 11:38
neregistrovaný "Coulin"
15. 3. 2006 10:26
neregistrovaný "on"
15. 3. 2006 10:28
neregistrovaný "ja"
15. 3. 2006 10:33
neregistrovaný "on"
15. 3. 2006 10:34
neregistrovaný "briza"
15. 3. 2006 15:24
neregistrovaný "petrt"
15. 3. 2006 10:06
neregistrovaný "wolff"
15. 3. 2006 10:38
neregistrovaný "wolff"
15. 3. 2006 10:46
neregistrovaný "ja"
15. 3. 2006 10:54
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 10:58
neregistrovaný "ja"
15. 3. 2006 11:07
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 11:16
neregistrovaný "on"
15. 3. 2006 11:24
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 11:38
neregistrovaný "ja"
15. 3. 2006 11:44
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 12:06
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 13:05
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 13:21
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 13:28
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 15:59
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 16:06
neregistrovaný "ericn"
16. 3. 2006 07:27
neregistrovaný "Kermit"
16. 3. 2006 09:44
16. 3. 2006 13:26
neregistrovaný "Gilgit"
16. 3. 2006 19:14
15. 3. 2006 10:40
neregistrovaný "Moik"
15. 3. 2006 10:58
neregistrovaný "Coroner"
15. 3. 2006 10:54
neregistrovaný "qwert"
15. 3. 2006 11:03
neregistrovaný "on"
15. 3. 2006 10:57
neregistrovaný "mari"
15. 3. 2006 11:08
neregistrovaný "Coulin"
15. 3. 2006 13:09
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 13:34
neregistrovaný "Mirek"
15. 3. 2006 13:42
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 14:26
neregistrovaný "Coulin"
15. 3. 2006 14:31
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 11:49
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 12:08
neregistrovaný "ja"
15. 3. 2006 12:19
neregistrovaný "manitou"
15. 3. 2006 12:49
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 12:29
neregistrovaný "pierro"
15. 3. 2006 12:33
neregistrovaný "pierro"
15. 3. 2006 12:44
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 12:48
neregistrovaný "pierro"
15. 3. 2006 13:02
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 13:22
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 13:22
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 13:32
neregistrovaný "pierro"
15. 3. 2006 13:36
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 13:46
neregistrovaný "pierro"
15. 3. 2006 13:49
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 17:44
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 20:11
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 12:38
neregistrovaný "beam"
17. 3. 2006 00:04
neregistrovaný "Cynik"
15. 3. 2006 13:57
neregistrovaný "papluh"
15. 3. 2006 16:06
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 16:16
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 3. 2006 15:46
neregistrovaný "GP"
15. 3. 2006 16:05
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 19:21
neregistrovaný "michal"
15. 3. 2006 19:18
neregistrovaný "anonym"
15. 3. 2006 19:28
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 19:52
neregistrovaný "michal"
16. 3. 2006 09:50
neregistrovaný "manitou"
16. 3. 2006 13:46
neregistrovaný "ericn"
16. 3. 2006 22:47
neregistrovaný "michal"
17. 3. 2006 08:14
neregistrovaný "ericn"
16. 3. 2006 14:49
neregistrovaný "FPT"
16. 3. 2006 22:35
neregistrovaný "michal"
16. 3. 2006 16:09
neregistrovaný "Charger"
17. 3. 2006 11:40
neregistrovaný "Gib"
15. 3. 2006 11:59
neregistrovaný "rio2"
15. 3. 2006 12:01
neregistrovaný "rio2"
15. 3. 2006 13:11
neregistrovaný "Coroner"
15. 3. 2006 14:05
neregistrovaný "rio2"
15. 3. 2006 21:35
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
15. 3. 2006 12:16
neregistrovaný "Usak"
15. 3. 2006 12:19
neregistrovaný "ja"
15. 3. 2006 13:01
neregistrovaný "Usak"
15. 3. 2006 13:21
neregistrovaný "ja"
15. 3. 2006 13:14
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 12:35
neregistrovaný "Doktor"
15. 3. 2006 13:12
neregistrovaný "Coroner"
15. 3. 2006 13:20
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 13:24
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 16:07
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 13:47
neregistrovaný "manitou"
15. 3. 2006 13:51
neregistrovaný "pierro"
15. 3. 2006 14:00
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 14:11
neregistrovaný "ja"
15. 3. 2006 16:08
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 16:15
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 17:45
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 18:33
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 20:31
15. 3. 2006 14:20
neregistrovaný "jesus"
15. 3. 2006 15:02
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
15. 3. 2006 16:14
neregistrovaný "pawel"
15. 3. 2006 16:30
neregistrovaný "rennis"
15. 3. 2006 16:56
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 19:46
neregistrovaný "erik"
15. 3. 2006 21:24
neregistrovaný "ZZ"
16. 3. 2006 01:04
neregistrovaný "Ada"
16. 3. 2006 09:41
neregistrovaný "Marko"
16. 3. 2006 09:44
16. 3. 2006 11:39
neregistrovaný "Marko"
16. 3. 2006 12:04
neregistrovaný "mates"
16. 3. 2006 12:24
neregistrovaný "Marko"
16. 3. 2006 17:43
neregistrovaný "mates"
16. 3. 2006 18:31
neregistrovaný "Marko"
16. 3. 2006 18:50
neregistrovaný "mates"
16. 3. 2006 19:19
neregistrovaný "Marko"
17. 3. 2006 15:25
neregistrovaný "mates"
16. 3. 2006 12:29
neregistrovaný "rennis"
16. 3. 2006 14:36
neregistrovaný "Marko"
16. 3. 2006 20:28
neregistrovaný "Pucmeloud"
16. 3. 2006 23:03
neregistrovaný "Bobb"
17. 3. 2006 14:31
neregistrovaný "Lucky"
17. 3. 2006 23:36
neregistrovaný "Marian"
2. 9. 2007 09:24
neregistrovaný "shogi"
neregistrovaný "StandaHonda"
15. 3. 2006 08:53
Hezké
Po zoufalosti jménem Roomster by tohle byla pecka, měli by to dát ve čtyřkolce do sériovky co nejdřív, ať je na co se dívat na českých silnicích.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jk"
15. 3. 2006 09:33
bez titulku
Souhlasím s příspěvkem výše, divím se, jak vůbec někdo mohl uvažovat o tom, že by tohle auto nemělo automaticky pohon všech 4 kol, to by muselo být pro potenciální zákazníky hrozné zklamání! To by pak bylo o ničem a v lehčím terénu nepoužitelné, pouze se tak tvářící stejně jako VW polo cross, fiat stilo cross wagon a podobné nesmysly.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tomm"
15. 3. 2006 13:09
Re: bez titulku
Stejným nesmyslem byla Toyota Rav 4 s pohonem pouze přední nápravy, která se běžně prodávala.
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 09:42
YETI JE TREFA
Škoda nemůže Yetiho nevyrábět. Je to příští pecka mladejch kluků. Teda, ne bazarovejch kovbojů s vytuneným mozkem. Je to pecka mladýho kluka, kterej má život ve svejch dlaních a úspěšně se orientuje v týhle pakárně. Škoda současně nemůže nevyrábět Yetiho jako čtyřkolku... to snad chápeme všichni. Jsem moc rád, že Škoda cílí své modely na inteligentní, mladé lidí. Netuň si hlavu, nenos náušnice, usiluj o to mít víc v hlavě, než na ní... a kup si Yetiho. Se svou holkou pak prožívej báječný roky. BRAVO ŠKODA
Rozbalit vlákno
38
neregistrovaný "ja"
15. 3. 2006 09:59
Re: YETI JE TREFA
Len jedna poznamka k "bazarovym kovbojom" GTI, co robis s autom, ked chces nove? Hodis ho do skarpy, aby ho nedostali bazarovi kovboji? Alebo ho darujes na charitu, lebo je to predsa len lepsie , ako keby si ho mal predat? Cim si ludia, ktori nekupuju nove auta "zasluzili", aby si ich ponizoval? :*) :*) :*)
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 10:15
Re: YETI JE TREFA
Ja bych to s dovolenim jeste doplnil. GTI upresnil, ze ten kdo koupi auto po prvnim majiteli neni bazarovej kovboj. Ale kdyz si vezmu jeho kokretni priklad, tak mi to nehraje. GTI rika 3 roky a dost. Zaroven rika , ze jezdi cca 60k km/rok. Dale kupuje auta z vwlkohradu. Kdyz si tohle vse dam do kupy, tak mi vychazi, ze GTI nadeli po 3 letech nekomu treba Octavii/Golfa s najetyma cca 240k km, coz uz podle myho neni zadny zazrak. Suma sumarum GTI potrebuje bazarovy kovboje taky jako kazdy, kdo nakupuje novy auta. Dal mi z toho vychazi, ze oznaceni bazarovej kovboj je blbost a zbytecne to urazi lidi, ktery z jakychkoliv duvodu nejdou koupit novy auto.
neregistrovaný "ja"
15. 3. 2006 10:24
Re: YETI JE TREFA
mates, well done. :yes: Ale skutocne si myslis, ze clovek, ktory je denno denne na nete 16-18 hodin ma cas aby nabehal 240k za 3 roky? Ak prispieva vratane vikendov, vela casu na jazdenie nezostava. jedine, ze by dochadzal do prace kazdy den 100 km, tak potom mozno ano.
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 10:27
Re: YETI JE TREFA
Ja bych mu ty km veril. Musis uznat, ze jsou i chvile, kdy treba nekolik dni nenapise a pokud jezdi dlouhy streky, tak proc ne. V tohle bych zadny zadrhel nevidel. Ty km jdou najet uplne v pohode. Zvlast, jestli opravdu obcas jezdi jen tak pro radost. Znam to, obcas to taky delavam a to tam soupnes 400km ani nevis jak.
neregistrovaný "ja"
15. 3. 2006 10:31
Re: YETI JE TREFA
Beriem. Nemam moznost byt na nete kazdy den, takze moj usudok bol urobeny len na zaklade toho, co som cital. 8-s :yes:
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 10:34
Re: YETI JE TREFA
Nic to ovsem nemeni na tom, ze by ho clovek obcas nejradsi umlatil >:-[] >:D ;-)
neregistrovaný "on"
15. 3. 2006 10:36
Re: YETI JE TREFA
>:D tohle podepíšu >:D :yes:
neregistrovaný "manitou"
15. 3. 2006 10:54
Re: YETI JE TREFA
Tak to by bylo moc jednoduché, navíc by zmizely sice již jen sporadické přesto vždy hezky napsané příběhy s auty, nejlepší tuším byla 110 R. Lepší by bylo to konvertování jinam, to bysme se libovali >:-[]
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 11:52
Re: YETI JE TREFA
>:-[] ;-)
neregistrovaný "wolff"
15. 3. 2006 10:32
Re: YETI JE TREFA
No otázka jen je zda to není jen GTIho zbožné přání kupovat každým třetím rokem "stroj" z Vlkohradu (pač pak ať počítám jak počítám, vydělával by při jejich cenách jen na něj). Každopádně ať je to jak je to, nezávidím, jen sem chtěl konstatovat, že i na západ od našich hranic není zorvna pravidlem kupovat soukromě nová auta (a pokud přece, tak si ho nechají i 15 let - ao ve slvělém stavu s málo najetými km). Je to prostě nejhorší možná investice - auto (po počítači a telefonu)... Fajn nemám nic proti, každej asi dnes je schopen našetřit an auto nižší třídy...to asi ano a je to taky řešení... Ale, proč... Firmy opravdu musí auta obměňovat auto po 3 - 4 letech... A některé mohou být jako nové... A někdy je dobře zajeté auto i méně problémové jako nové... U hodně aut se vychytávají mušky v záruce, co si budeme povídat... Ne tohle je téma na věčné časy a je potřeba si uvědomit, že né každý má možnost odečíst z ceny auta 19% a pak dále o cenu auta a cenu benzínu neplatit daně. Ano náš stát je k jisté sortě lidí vstřícný,a le proč se jim někdo (kdo možná mezi tuto sortu lidí ani nepatří) vysmívá...
Ano znám blbečky v Golfech I a II s naušnicí v nose a uchu...dobře, a le tihle kovbojové na egulérním fórů nemusí být přece v souvislosti s tímto autem zmiňování...

Mimochodem... Ano tihle kovbojové se zajímají o hodně aut... i z koncernu Fiat,a le řekl bych, že ten vlčí hrad je přeci jenom středem jejich zájmu... >:D
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 10:52
Re: YETI JE TREFA
V tim DPH a danema bych byl opatrnejsi v soudech!
neregistrovaný "X"
15. 3. 2006 10:43
Re: YETI JE TREFA
No, ja jsem si dost jist, ze zrovna GTI je presne ten bazarovy kovboj, ktere tu pomlouva. :-!
neregistrovaný "Coulin"
15. 3. 2006 11:38
Re: YETI JE TREFA
Jenže GTI najezdí 60tis na netu na NFS nebo Colinovi a auto pak prodávat nemusí... >:-[] >:-[] >:D
neregistrovaný "on"
15. 3. 2006 10:26
Re: YETI JE TREFA
GTI ojetá auta zcela jistě hází do škarpy nebo je topí v řece, hazí do lesa??? Přeci ho nedá do bazaru, vy blázni. Ojeté auto nepatří na silnici. Každopádně GTI vždy až se budeš zbavovat auta, napiš sem lokalitu, kdes ho pohodil a já si ho klidně vyzvednu. A až budeš těm mlaďochům rozdávat před školou Yeti, aby mohli machrovat před holkama, tak to dej taky vědět a my si příjdem...
neregistrovaný "ja"
15. 3. 2006 10:28
Re: YETI JE TREFA
:yes: :yes: teraz davaj pozor, aby ta neoznazil za chudaka, socku, ometaca a podobnymi perlami! :-! :-! :-!
neregistrovaný "on"
15. 3. 2006 10:33
Re: YETI JE TREFA
jojo, přeci jenom GTI je ostrej hoch a říká věci objektivně a na rovinu >:D >:D :yes:
neregistrovaný "briza"
15. 3. 2006 10:34
Re: YETI JE TREFA
Myslim, ze GTI(ho) tezce podcenujes. GTI by za zadnych okolnosti sve stare auto neprodal ... a to nejen nejakemu bazarovemu kovbojovi8-s, ale proste nikomu :-! . Muzes se do jeho soukromeho automobiloveho muzea prijit podivat. :-)
neregistrovaný "petrt"
15. 3. 2006 15:24
Re: YETI JE TREFA
Ahoj, tak spojka je hotová. 96tis. v neznačkovem servisu.... To jsem zvědavej jak dlouho vydrží. Hele, neparkuješ občas na Václaváku?
neregistrovaný "wolff"
15. 3. 2006 10:06
Re: YETI JE TREFA
Člověče, tak jako se mi tvé příspěvky líbívaly a to dost (u tebe prostě to VW fandovství snesu) a s mnoha věcmi sem s tebou souhlasil, tak teď začínám mít pocit, že tě snad napadl vir ptačí chřipky.
Za a) už mě celkem začíná vadit tvé navážení se do bazarů... Taky nemám rád bazary,ale!!! Když se podíváš a zjistíš, že si můžeš koupit celkem hoooooodně zachovlou AR 166 2,0 turbo v plné vyýbavě za 150 000 Kč, pak mi vysvětli, proč já, jako fanoušek do aut mám uvažovat o nové beztvaréma bezduchém autu? Ano, chápu, nové je nové, ale... ty peníze a platy prostě u nás zatím neumožňují každému koupit si co chce... I kdybych počítal, že budu mít slušný (v našich podmínkách nadprůměrný plat 30 000 hrubého, což je nějakých 23 000 čistého), tak stupisdní leasing na auto střední třídy mě přijde v bratru na nějakých 10 000 Kč. K tomu nájem či inkaso (u každého dle libosti) cca 5000 Kč, 2000 Kč prožereš, 3500 Kč projedeš v benzinu (a to ještě hledáš, kde je benzin nejlevnější)... A seš bratru na částce + 6000 Kč... A kde máš výdaje na svoji milovanou berušku, na další koníčky, na chlastačky s kámošema? Ha? Takže prosím nemluv o bazarovejch kovbojích (sám podotýkám, že bazarové auto enmám, ale nemůžu vyloučit, že si prostě někdy takové pořídím, protože pokud autům rozumíš, tak víš, že můžeš za skoro nové auto hoooodně uštřit).

Tak a za další... Yeti bude slušné auto (pokud bude), ale žádná extra pecka to není)

A za další... Stilo uproad má význam... Není to auto do hor,a le do městské džungle, kde oplastování a zvýčený podvozek na patnících velmi dobře využiješ i bez pohonu všech 4 kol, přičemž ti ve městě nevzroste spotřeba. Myslím, že do této kategorie aut Yeti mířil. Jako 4-kolka to bude stejně celkem mizerné...(pravděpodobně - protože udělat dobrou použitelnou 4kolku to není jen o pohonu 4x4), takže bych to tak trystně neviděl (s tou dvoukolkou)... Dobré řešení je Fiat Sedici/Suzuki SX4... Kdo chce 4x4 může mít, kdo chce 2 kolku, může mít taky... Prostě podle vkusu každého soudruha... >:-[]
neregistrovaný "wolff"
15. 3. 2006 10:38
Re: YETI JE TREFA
A ještě jedna poznámečka...
12 let /3 = 4 auta... To znamená, že yb mu musely projít rukama v osobníím vlastnictví již 4 tyto perly. Že by se mu to ani jednou za tu dobu nevysr... takovým způsobem, že by přestal být fanouškem? No o tom pochybuji...
Ale nechci se do něj navážet, třeba mu křivdíma to bych nerad... Škoda jen, že se tady nikdy nepochlubil čím jezdí a pod...

Nebo sem si toho aspoň nevšiml.

škoda... :yes:
neregistrovaný "ja"
15. 3. 2006 10:46
Re: YETI JE TREFA
Ak sa ta niekto spyta na com jazdis, a mas rovny chrbat, urcite nebudes mat problem dat odpoved. A je uplne jedno, ci je to nove/stare/nejazdene/predvadzacka/supers… a pod. Ak vsak budem do neba chvalit nejaku znacku, tak si mozes byt isty, ze jej vlastnictvom by som sa rad pochvalil - lebo je to svojim sposobom dosiahnutie urcitej tuzby. ;-) Takze, ak by GTI mal nieco, za co sa nehanbi sam pred sebou tak by to omielal v kazdom prispevku. >:D Samozrejme, moj nazor. :-!
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 10:54
Re: YETI JE TREFA
Uklidnim vas. GTIho znam osobne a osobne jsem videl cim jezdi. Z bazaru to nebylo a muze stat s hlavou vztycenou;-)
neregistrovaný "ja"
15. 3. 2006 10:58
Re: YETI JE TREFA
Cim jazdi? Fakt by ma to zaujimalo - hoci aj z druhej ruky, ked to nedokaze povedat sam. :-! :-! :-!
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 11:07
Re: YETI JE TREFA
To ti nemuzu rict. Je na mem , aby to zverejnil. To by ode me bylo svinstvo.
neregistrovaný "on"
15. 3. 2006 11:16
Re: YETI JE TREFA
proboha, co se tady z toho GTIho dělá? "..je na něm, aby to zvěřejnil", nemá GTI rovnou udělat projev k národu?? "JÁ GTI, opěvujíc tu VW, nejezdím ve VW, ale v oktávce, feldě, toledu, mazdě 6..", vždyť je to jedno ne, jde o to, že když se mě někdo zeptá, a GTIho se na to ptá x lidí, tak jako slušný člověk, zakládající si na objektivitě bych mohl odpovědět ne? Maucta...
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 11:24
Re: YETI JE TREFA
Je to jak rikas, ale je skutecne na nem, aby to rekl. Jestli nechce, tak je to jeho pravo a nikdo to tady nema rikat za nej. Ze je kravina t otajit, to je, ale na druhou stranu se to da i pochopit.
neregistrovaný "ja"
15. 3. 2006 11:38
Re: YETI JE TREFA
redakcia? >:-[]
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 11:44
Re: YETI JE TREFA
Redakce kdo? Ja? Ja ne. GTI? Ten taky ne. Jen si dokazu predstavit, co by se delo, kdyby napsal, ze treba jezdi v Touaregu. Kazdy druhy bude psat, proc opevuje Golf nebo proc si koupil zrovna tohle atd. O to jde. V tomhle mu rozumim. Je taky pravda, ze by se to odbylo 2-3 neplodnyma diskuzema a pak by byl pokoj. Ale je jeho volba, jak se k tomu postavi.
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 12:06
Re: YETI JE TREFA
:yes:
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 13:05
Re: YETI JE TREFA
GTI koukám že si slavnej a nedáš těmhle hádačům spát hahaha ;-)
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 13:21
Re: YETI JE TREFA
:-) :yes:
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 13:28
Re: YETI JE TREFA
Hele tím nechci říct, že tě žeru. Prostě s tebou někdy souhlasim a někdy nesouhlasim, občas z tebe vypadne pěkněj bullshit, no ale to asi z každýho. Jen pak ty diskuse vypadaj takm že ty se hádáš s ostatníma a k tématu je tak 30%... no ale to je můj postřeh... ;-)
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 15:59
Re: YETI JE TREFA
Já vím... že mě žereš... ;-) :yes:
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 16:06
Re: YETI JE TREFA
:no: >:D
neregistrovaný "Kermit"
16. 3. 2006 07:27
Re: YETI JE TREFA
:yes:
neregistrovaný "Gilgit"
16. 3. 2006 13:26
Re: YETI JE TREFA
Psaní o "bazarovejch kovbojích" ukazuje na aroganci ci prihlouplost autora.
16. 3. 2006 19:14
Re: YETI JE TREFA
Nauč se chápat. Pro takové, jako jsi ty to vysvětluji dole v příspěvku "Vyšetřovna"
neregistrovaný "Moik"
15. 3. 2006 10:40
Myslím, že bude
Mám 100% informaci o tom, že se v Jihlavě konstruuje sériová podoba světla na Škodu Yetti. Se všemi hádkami, omezeními a šetřením. Snad je to naděje, že bude...líbí se mi.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Coroner"
15. 3. 2006 10:58
Re: Myslím, že bude
Ono fakt že sa to auto páči ešte neznamená že bude úspešné. Som si istý že ak sa bude robiť bude aj s predným náhonom (akýsi Junior >:D ). Ale teraz späť do reality, môj názor je ten že Yeti nebude, ale je to veľmi slušný základ pre nástupcu Fabie... :-!
neregistrovaný "qwert"
15. 3. 2006 10:54
bazarovej kovboj
GTI kolik si myslis,ze je mladejch kluku,ktery maj 300 nebo jeste vic tisic na novy auto??Ty asi vazne zijes nekde na vlkohrade v risi pohadek.A ty,co maj bohaty fotriky,tak ty si rozhodne tohle auto nekoupej.Tim nemam nic proti Yetimu,je moc dobre,ze Skodovka pusti do sveta dalsi model,jen tak dal... :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "on"
15. 3. 2006 11:03
Re: bazarovej kovboj
tak přesně vím, co řekne/by řekl GTI "Leasing brácho, sesedni z nočníku, dej 100tyček + 36měsíců po 9tyčkách a máš káru, ze který si všichni bazarový kovbojové sednou na zadek". Jeho nezajímá, že ten kluk je rád, že si ke studiu vydělá 4000 na brigádě a když má kliku, tak jezdí fáčkem nebo felckou po tátovi...
17. 3. 2006 13:14
Re: bazarovej kovboj
Myslíš, že nevím, jaké to je studovat?... Já píši o lidech, co už maj svou práci... Študák musí prostě vydržet... pak to dožene, neboj.
neregistrovaný "mari"
15. 3. 2006 10:57
Volkswagen YeTi na nic...
...když můžeš mít adekvátní náhradu ve škodovce ;-) Pravda vykuchají jí pajšl a nacpou do ní německé piliny, ale přesto bude vytouženým dítětem. Škodovka nejlíp ví co auto pro české silnice potřebuje. Vypadá hodně jednoduše a to je dobře. Bude to auto pro život. A to stačí. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Coulin"
15. 3. 2006 11:08
BRAVO Škoda
Jak jsem byl znuděn z Roomstera, tak jsem z Yetíka nadšen ,jestli se YETI povede ,tak jak to vypadá bude to SUPER... Bravo Škoda jsi jediné světlo ve tmě koncernu :yes: :yes: Tomu se říká moderní design,praktické a vtipné detaily(želva a zajíc :yes: >:D >:-[] :yes: ),to auto působí skvělým svěžím dojmem a ne jako VW. Mám jen strach ,že seriovka nebude tak jiskrná a že se výboje Škodovky nebudou líbit pánům z Vlkohrádku a že to zase budou klacky pod nohy.Pak budu jen smuten z pohonejch jednotek-koncernovejch... :no:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 13:09
Re: BRAVO Škoda
No souhlasím s tebou, YETI je fakt dobrej počin, ikdyž mě se Roomster líbí, tak musím uznat že Yeti je daleko povedenější. Příští rok bych chtěl koupit nový auto (právě Roomster), ale možná počkám ještě jeden rok na Yetiho. Je prostě moc pěkná a navíc 4x4 nejspíš Haldex, to už jsou důvody proč si počkat, snad seriovka bude vypadat tak jako tahle studie, jestli jo jdu do něj ;-) >:D :yes:
neregistrovaný "Mirek"
15. 3. 2006 13:34
Re: BRAVO Škoda
Proboha, videli jste to auto na vlastni oci? Ja jo a byl jsem zdeseny. To je stroj pro 4 trpasliky a Snehurka by se nevesla uz ani na strechu. To i Panda, diky vetsi vysce vypada mohutnejsi. "Vetsina potencialnich zakazniku by chtela pohon 4x4" . Hm. Hezka myslenka dokud to nemusi platit. Chci videt az ta vetsina zjisti, ze 4x4 je o 80 tisic drazsi nez dvojkolka. Neco jineho je placnout nezavazne prani v nejake ankete a neco jineho pak za to platit.
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 13:42
Re: BRAVO Škoda
až tak zděšenej si byl? No tak to jsem zvědavej až to taky uvidím na vlastní oči haha >:D
neregistrovaný "Coulin"
15. 3. 2006 14:26
Re: BRAVO Škoda
Neříkám přeci ,že bych si to koupil,ale líbí se mi že Škoda ,ač pod bičem VW navrhuje a vyrábbí auta který mají šmrnc,což se o VW nedá říct ani v nejmenším...
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 14:31
Re: BRAVO Škoda
No jo já rozumím, já bych si jí koupil, Škodovky já můžu a taky 2 doma mám, ale fakt to záleží na tom jak to bude vypadat v serii a hlavně jak velký to bude uvnitř... S tím VW máš pravdu, stačí se mrknout na Golf V, viz diskuze jinde... Usedlý design VW je prostě nuda... ;-)
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 11:49
VYŠETŘOVNA
Já zírám, devadesát příspěvků o nějakém getei... a jen pár o tomhle krásném autíčku Yeti. Píšu na auto.cz asi sto let. Nikdy by mě nenapadlo štourat v něčím životě, zkoumat jestli jezdí Pendolínem nebo tříkolkou, spekulovat, kolik najede kilometrů za uherskej rok a zoufale se snažit z něj lámat životopis. Laskavě se, kovbojové uklidněte. A jestli nejste schopni odtušovat z příspěvků, kdo jen kecá... tak se vraťte do mateřský školky. Nemáte čest rytýřů, nevíte co je pohled do očí, vaším zaklínadlem je jen anonymita diskuze. Můj postoj je zásadně jiný. Jsem hráč a vím, co se patří. Váš problém nejsem já... váš problém jste jenom vy sami. Co se týče pojmu BAZAROVEJ KOVBOJ... život, brácho, život je jen o tom umět ho žít. Můj postoj je zcela vyhraněný. Auto, boty a slipy, zásadně nový. Holku novou neseženeš, tu ti vždycky někdo rychlejší zajede, s tím se prostě musíš smířit. Pod pojmem bazarovej kovboj chápej ovšem trapáčka, jehož životní ambicí je vlastnit auto z patnáctý ruky a parádně ho tunit. Snad je ti jasný, že i mě je jasný, že ne každej vydělává tolik, aby koupil Astona novýho, že prostě musí jít do těžkýho kompromisu a koupit jetý auto. Tohle tu už popsal hezky kolega Ciello (Ciellova spirála), současně chápu, že člověk koupí třeba předváděčku... tedy prakticky nové auto. Tak doufám, že už bude kolem bazarovýho kovboje klid. P.S. Byl bych vděčný, kdybychom se tu věnovali autům, nikoliv mé osobě. Rád píši s lidmi, kterých si vážím. Vím, že musím reagovat občas na neskutečné primitivy... to se mnou nehne... přesto... kultivujme společně tenhle PÁNSKEJ KLUB... ať se z toho nestane vyšetřovna ujetejch kilometrů, sortýrování kolegů podle klíčků od auta, klub s literární úrovní honících psů, a bojujme také společně, ať to tu nezapáchá hnilobou závisti či zášti. BRAVO AUTO.CZ :yes:
Rozbalit vlákno
38
neregistrovaný "ja"
15. 3. 2006 12:08
Re: VYŠETŘOVNA
Well done GTI! >:D POhlad do oci!!! To je u teba dost odvazne tvrdenie. Ked dochadza na argumenty, tak radsej niekam zalezies, alebo, OTVORIS NOVE VLAKNO! >:D >:D >:D Konfrontacia a argumentacia sa straca v literarnom prispevku. GTI! Haloo!! >:D
neregistrovaný "manitou"
15. 3. 2006 12:19
Re: VYŠETŘOVNA NARUBY
Jo, napsal si to skoro dokonale. pravdu je každýmu prd potom čím jezdím, jezdíš, jezdíme. Ale poslední věta, ta nemůže být tvoje. Tam LŽEŠ. Pamatuju si tady jak si někoho vyšetřoval za ujetých 10.000 ročně. Šel jsi po něm jak slepice po flusu. Sortýrování kolegů jsi tady kolikráte také předvedl, viz kupci focusu třeba. Jinak je jasné, že štěkače a závistivce je nutno vykázat nebo alespoň naučit slušnému chování. ;-)
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 12:49
Re: VYŠETŘOVNA NARUBY
Mýlíš se. Kolega po mě šel... (zelvaVTI) velmi tvrdě... tak jsme porovnali kilometry... A já mu napsal (pravdu), ža mám kámoše, co těch 10tisíc ročně jazdí taky... na kole >:D Ale uznám, že to ode mne nebyl ten z nejlepších příspěvků, asi jsem kolegu ranil, a to nechci.
neregistrovaný "pierro"
15. 3. 2006 12:29
Re: VYŠETŘOVNA NARUBY
A víš co brácho, udělej těmhle nahlouplejm spekulacím konec a kápni božskou - čím tedy jezdíš?? Mě osobně je to v celku putna, je to každého věc, ale jak je vidět, spoustě kovbojům a bejkům by se evidentně ulevilo. A pak se ukáže, kdo tu má a kdo nemá úroveň (soudě dle reakcí na tvé zvěstování) >:D takže bráško, odlož na chvíli svou hrdost a udělej jim tu radost. Já osobně věřím, že se nemáš zač stydět. Vždyť i já, z povolání (a nejen z něj) fordofil, jsem přiznal bez mučení, že jsem bazarnickej kovboj, už ne tak mladej bejk co jezdí obstarožní Áčtyřkou v naftě ;-)
neregistrovaný "pierro"
15. 3. 2006 12:33
Re: VYŠETŘOVNA NARUBY
Ostatně, Yeti, pokud bude v reálu vypadat jako va fotkách studie bude super. Možná ani ne tak po technické stránce, ale co do designu si myslím, že tenhle malej poloterénní drzek si najde spoustu obdivovatelů a ještě víc spokojenejch majitelů :yes:
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 12:44
Re: VYŠETŘOVNA NARUBY
Dal jsem ted Fordu trochu vydelat, tak doufam, ze ti vylepsi vyplatu;-)
neregistrovaný "pierro"
15. 3. 2006 12:48
Re: VYŠETŘOVNA NARUBY
Mates, chlape, copa jsi kupoval?? teda pokud to taky není sýkryt??? ;-)
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 13:02
Re: VYŠETŘOVNA NARUBY
Akcie ;-)
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 13:22
Re: VYŠETŘOVNA NARUBY
Copak jsem TTTom?;-)
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 13:22
Re: VYŠETŘOVNA NARUBY
Koukni do systemu a v autech ve vyrobe bude par kombiku 2l benzin. A jeden je muj;-)
neregistrovaný "pierro"
15. 3. 2006 13:32
Re: VYŠETŘOVNA NARUBY
Monďák v benzínu???
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 13:36
Re: VYŠETŘOVNA NARUBY
Focus:-)
neregistrovaný "pierro"
15. 3. 2006 13:46
Re: VYŠETŘOVNA NARUBY
Tak to gratuluju. Budeš mít prím svezeníčko ;-) Jaká výbava?? Ghia anebo Titánko??
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 13:49
Re: VYŠETŘOVNA NARUBY
Ghia + nejaky dodatky. Je to pro zenu, ja sam si na novy jeste par let pockam;-)
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 17:44
Re: VYŠETŘOVNA NARUBY
:-) :yes: Tak ať ji slouží... :yes:
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2006 20:11
Re: VYŠETŘOVNA NARUBY
To snad bude. Taky se na nej tesim, ale az v cervnu. Driv to strycek Henry nezboucha;-) Nepopiram, ze tentokrat sla demokracie do ***le a vybral jsem ja!;-) (jinak by me donutila do ST >:-[] )
15. 3. 2006 20:29
Re: VYŠETŘOVNA NARUBY
>:D :yes:
neregistrovaný "beam"
15. 3. 2006 12:38
Re: VYŠETŘOVNA NARUBY
Bohuzel pulka veci z toho,co si o sobe napsal neni pravda...nebo je tady vic lidi,co pisou pod nickem GTI?Vysmivas se nekomu,ze je jeho snem si koupit auto z bazaru k,a pak ho tuni,...ze tenhle sen nezridka kdy byva nektera ze prvnich generaci Golfu na to si uz trochu pozapomnel,ale o to tu nejde.Jde o to,ze ty se tady navazis do lidi,ktery maj jinej nazor nez ty a maj pro nej argumenty,vetsinou opodstatneny..tvoje argumenty typu,ze je nekdo slepej,nebo mladej a nezkusenej,nebo ze stejne jednou nasedne kazdej do Golfa-to nejsou argumenty...hlasas tady porad,jakoby si byl nejakej übermensch,co vsechno vi nejlip a o kazdym presne vsechno vi....takze se KOVBOJI hlavne uklidni ty,pis si tady ty svoje pohadky,ale prestan se navazet do ostatnich lidi,kdyz k tomu nemas jedinej argument.... ;-)
PS:Porad si nam slepcum,nezkusenejm blbcum apod. jeste neodpovedel v cem,ze je ten GOlf nejlepsi...???? :-O
neregistrovaný "Cynik"
17. 3. 2006 00:04
Re: VYŠETŘOVNA NARUBY
Podle me ma GTI argumentu dostatek, akorat je nerika tak polopaticky, takze ne kazdy si jich vsimne.
neregistrovaný "papluh"
15. 3. 2006 13:57
Re: VYŠETŘOVNA NARUBY
No boty a slipy OK, ale ja radsej 'novu' tu holku ako to auto ;-) Jo ak ma byt bazarovej kovboj o tom mat auto len na tunenie a predvadzanie, tak nevidim rozdiel medzi majitelom obakelitovanej a onalepkovanej (napr) 93' crx a '05 fabie htp. Teda aspon v mentalite toho cloveka, rozdiel je v penazenke a podla tejto vlastnosti si ja ludi nedovolim sudit. /// A ked sme pri tom predvadecku by som si kupil len po dokladnom otukani ako to v danej predajni chodi, viem napr o jednej kde taketo vozidla su podla potreby dostupne na sluzobne ucely a podla toho na nich jazdia ... tj take auto nikdy. V pohode priznavam kovboj-nekovboj, ze som si kupil ojazdne auto, kludne som mohol mat nove , slusne vybavenu o2, focus, c4 alebo take nieco, pripadne s malou pozickou aj to gti. Ale radsej ... radsej som si splnil svoj maly sen, ktory ma sprevadzal na desktope nekonecnymi sluzobkami, nadcasmi atd. O to viac ma to tesi ze to nebolo len o tom vojst do salonu hodit jeden dva podpisy a (o par mesiacov ;-) ) vyjst s klucikmi a papiermi ;-) Bolo to tazke hladanie a nasledny boj s casom a moznostami a o to viac sa to ceni. A podarilo sa nasjt a vybojovat, dokonca idelany byvaly majitel, ci skor fanusik ktory poslednych 20 rokov sedlal len danu znacku a v tom case vlastnil 3 dane auta (1 kabrio a 2 kupe dvojicky - z celkovo 4-5tis pre europu). Akurat pri 7. krizikoch na chrbte si uz povedal, ze je cas na nieco pohodlnejsie ;-) ... Jo, ale tu holku ... tu holku mam novu (zalezi az ako hlboko sa to berie >:-[] )...
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 16:06
Re: VYŠETŘOVNA NARUBY
:-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 3. 2006 16:16
Re: VYŠETŘOVNA NARUBY
:yes:
neregistrovaný "GP"
15. 3. 2006 15:46
Re: VYŠETŘOVNA NARUBY
:yes: tak tak GTI, zůstaň sedět na svém "koni", ačkoli nesdílím tvoje nadšení pro koncern, vážím si lidí, kteří mají hrdost a ví kdy ji použít. Přeji vše dobré ;-)
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 16:05
Re: VYŠETŘOVNA NARUBY
Díky... fakt :yes: :yes:
neregistrovaný "michal"
15. 3. 2006 19:21
Re: Omluva za anonym
Milý GTI, psal jem Ti tuze dlouhý příspěvek, a těsne před dokončením jsem jej nechtěně kliknutím na "return" poslal. Nestihnul jsem se podepsat - tedy : v úctě Michal S., těším se na odpověď.
16. 3. 2006 09:09
Re: Omluva za anonym
:-) Jo, dolu jsem to napsal :yes:
neregistrovaný "anonym"
15. 3. 2006 19:18
Re: Omluva za anonym
Milý GTI,

přiznám se, že patřím k tvým příznivcům a na auto.cz jsem začal chodit víceméně i proto, že jsem se (mimo přečtení skvěle psaných testů) občas i dost dobře pobavil, nad článkem "50 nejlepších příspěvků čtenáře GTI" jsem se pak nasmál tak, jak už dloooooouho ne... (slzy po tváři >:D Stejně jako moji přátelé, jež jsem jej přeposlal. Tvou zálibu v koncernových autech jsem tak víceméně bral jako názorové specifikum, a i když jej třeba úplně nesdílím, respektuji jej - jako respektuji každého hráče s inteligencí a rozhledem, u tebe navíc ještě s vtipem. Pro ilustraci : jezdím momentálně Fabií Combi TDI, v níž místo původního PD 74kW mám jeho 96kW verzi z Fabie RS, pochopitelně i se "šestkou". A to hlavně proto, že najezdím kvanta kilometrů (80-90 k ročně) a se spotřebou 4,8/100 už ty peníze pocítíš, ve 120 km/h na šestku ten motor točí 2100 otáček, spotřeba hodně pod pět... :-) Pracuji ve filmové produkci a nebydlím zdaleka v Praze, takže si dokážeš představit, na kolika kilometrech mi občas končí denní tacho (občas i 800:-). Stejně tak podotýkám, že jsem vystřídal tuším 10-12 aut, většinou koncernových, od asi 3 Felicií po Passata, shodou okolností i trojkového Golfa GTI (byť jen na půl roku) Proto si myslím, že něco malinko o tom vím, o auta se navíc celkem intenzivně zajímám 20 let, tím spíš mi ale některé tvé poslední příspěvky (ve vší úctě) přijdou jako skutečně malinko nestranné (resp. spíš stranné... >:D vůči VW - myslíš si opravdu, že to jsou tak "in" auta ? Neber to prosím nijak zle, čistě jako technický dotaz - mám totiž pocit, že speciálně VW umí exceletně zabalit a prodat něco, o čem hlásá, jak je to bezvadné - a ono to ale není vždycky pravda. Neřeším teď Foxe, tyhle auta nevnímám, nicméně např. víceprvková zadní náprava je u Golfa-Octavie-A3 apod. až od poslední generace, a když už jsme u zadních kol : předposlední A6 (97-04) měla vzadu také jen vlečená ramena, těžce obyčejné - a přitom u VW se mohli uhlásit, jaký to není "Vorsprung durch Technik" :-) No tak to ani omylem, prehistorická Alfa 75 má vzadu víceprvek, nemluvě o Primeře staré deset let, starém Civicu apod. A jejich "LEGOhrátky" s podvozkem A03, jež měla naše první Octavie, Golf4, Toledo, A3, Beetle, TT a já nevím co ještě jsou taky proslulé, tak blbej podvozek nacpat do tolika aut umí skutečně jen VW, snižování nákladů myslím už trošku přes míru. Stejně tak najdeš identickou přístrojovku ve staré A3, pak v Toledu, Leonu apod. - když je potřeba prohrabat popelnice s komponenty, jsou u VW mistři >:D A dnes ? Pětkové GTI se mi skutečně líbí, o tom žádná, byť tacho do 300 je úchylka, u 200 koní (tak možná volným pádem z hooooodně vysoké skály:-) Ale "základní" Golf 1,4 je myslím stejná "brutalita" jako 40 kW Fabie 1,2 HTP - má ji můj kolega, vím, o čem píšu. Auto točí, auto křičí, auto žere - ale auto nejede...:-) Stejěn jako, když dokázali do B4 Passat dát 1,9 D se 47 kW, nebo Monomotronic 1,8 benzín s 55 kW - tohle dokáže jen VW...:-) Jak to vidíš ? Nemyslíš, že mediální a prezentační chopnost koncernu trochu předcháízí jejich skutečnou techncikou schopnost - a vyspělost ? V úctě
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 19:28
Re: Omluva za anonym
Mám otázku, jak se ti podařilo narvat to Fábky Combi 96kw motor a hlavně tu 6st.převodovku? ;-)
neregistrovaný "michal"
15. 3. 2006 19:52
Re: Omluva za anonym
Jednoduše - moje původní Fabie je TDI, tedy TDI PD 74 kW. 96 kW verze se od tohoto motoru liší, kromě elektroniky, jen větším turbem a několika dalšími maličkostmi, zástavbou je jinak motor identický - proto jej zaměníš doslova 1:1. A šestistupňová převodovka je např. sériově ve Fabii RS, opět - zástavba není problém (na TDI motor 96kW, jinak jí tam nedáš - s motorem tvoří celek, na 1,4 by nešla.) Ale na to TDI právě jde, ostatně ve Fabii RS je právě tenhle set, s "pětkou" se to myslím ani nedělá. Tolik k zástavbě... Zdravím, M.
neregistrovaný "manitou"
16. 3. 2006 09:50
Re: Omluva za anonym
Tady u nás v horách je jeden týpek, který si RS celý přebouchal. Má tam komplet přední nápravu z Octavie a na ní 1,8 T 132 kW. Více technických informací nevím neb jsem to viděl jen u pumpy náhodou a se zvedlou kapotou a slyšel rozhovor těch maníků. A pak jsem slyšel ten odpal od pumpy. Bylo to ale decentně upravený, žádný zběsilý tunění.
neregistrovaný "ericn"
16. 3. 2006 13:46
Re: Omluva za anonym
Já jen že vlastním taky Fabii Combi 1,9TDi a tohle by se mi líbilo, ne že by ten 100k motor jel špatně, ale 6ka a pár koníků navíc by se mi taky líbilo ;-)
neregistrovaný "michal"
16. 3. 2006 22:47
Re: Omluva za anonym
Zkus se poohlídnout v inzerátech, např. v poslední Annonci někdo prodává komplet předek z RS - vč. motoru a převodovky, nestojí to většinou nijak drastické peníze, navíc svůj motor s převodovkou prodáš za plus minus totéž. Ten rozdíl je značný, můžu vřele doporučit - motor jede zcela jinak, těch 310Nm je cítit jak blázen, a i když jezdím celkem v klidu, občas mi to v kopci nedá a bavím se tím, jak zmizím benzínovému dvoulitru :-) (na kufru mám ceduli 1,4 MPI:-) Ale dělal jsem to hlavně kvůli spotřebě - na tu šestku motor "spadne", jen se tam tak líně převaluje, jede a nežere - což byl pro mě ideál (a zůstává:-) Na 100% vím, že moje další auto bude podobný diesel se šestkou - anebo naopak nějaký turbo benzín, vykašlu se na spotřebu a budu si užívat (Focus ST, pětkové GTI, Impreza STI apod:-) Zdravím M.
neregistrovaný "ericn"
17. 3. 2006 08:14
Re: Omluva za anonym
Jojo dík za tip ;-)
16. 3. 2006 09:07
Re: Omluva za anonym
:-) Tak především... moc ti děkuju za ocenění mých pokusů o humor :-) :yes: Tohle člověka potěší :yes: Pak tě samozřejmě chválím za Škodovku, kterou jezdíš. Máš nepochybně mnoho zkušeností :yes: Co se týče mého pohledu na VW... víš, když bys mě přečetl izolovaně, tak zjistíš, že tak, jako píši o VW, píši třeba o BMW... prostě možná jde o to, že já napíši jeden nekritizující příspěvek o VW a strhne se neskutečná lavina napadání VW... a to vytváří dojem, že já vynáším VW do nebes. Nevynáším... jen vím, o co VW jde a jak to umí udělat. Jinak, samozřejmě... technicky je jedno, jestli jedeš v Golfu či v Corolle... Podle mne ovšem je život nejen o "plechu", ale i o "srdci"... a speciálně pro mne jsou tyto veličiny rovnocenné. Přičemž jen hlupák tvrdí, že emoce může cejtit pouze v Lambu... Co se týče motoru, tak pod 100 koní si v této kategorii člověk moc nezajezdí. 150 už je velmi milých a těch 200 třeba v getei je tolik, že ti prakticky budou vždycky stačit... k tomu, aby ses cejtil na silnici jako král ;-) Protože VW musí nabídnout auta širokému spektru zákazníků... tak si představme 80ti letého staříka, třeba v Golfu... jo, asi už nemá ambice na závodění a tak vezme slabou motorizaci a... jede. Takže tyhle motorizace nezatracuji, byť aktuálně samozřejmě mě inspirují jiné výkony motorů... A ta schopnost prodat... je to dokonalost, a naopak, za to VW moc vychvaluji. Do kontrastu bych dal Alfu... Nebude to dlouho trvat a při vyslovení slova POLO se lidem budou rozšiřovat zorničky a srdce zrychlovat puls... viď :-) ;-) Ale vážně - celej koncern tohle umí, vezmi reklamu na OCTAVII, na SEATY... hergot ty jelenicový rukavice mě ale berou... prostě to k tomu patří... a opět - rozumný člověk ocení snahu a pak se rozhoduje, hlavou a srdcem... P.S. ještě jednou díky za pochvalu... tohle se v Česku moc nenosí :yes:
neregistrovaný "FPT"
16. 3. 2006 14:49
Re: Omluva za anonym
"byť tacho do 300 je úchylka, u 200 koní"
novýho golfa neznám, nejel jsem, nečetl jsem o něm nic, ale jenom technická - rozhodně bylo v sériové výrobě auto, které má 200 koní a tacho do 300 by se tomu hodil... (((:
neregistrovaný "michal"
16. 3. 2006 22:35
Re: 200 koní a tacho do 300
Musím uznat, že máš celkem pravdu...:-) Trošku jsem se unáhlil, s tím tachem do 300 - nicméně myslím, že jak snadno letí ty desítky kilometrů za hodinu např. mezi 120-160, tak úplně stejně těžce letí mezi 260-300. Aerodynamika apod. tam už hraje takovou roli, že jen málo "normálních" aut (M3-M5, silnější AMG, RS4-RS6) se k té třístovce přiblíží (nebo jí hravě přejedou - M5 bez omezovače), ale ty zase na druhou stranu nemají 200 koní, ani omylem. 911-tku apod. neberu za "normální" auto, ty mají navíc tu maximálku legální - ale teď mě fakt nenapadá nic, co má 200 koní a jede 300...:-) I když - být to hodně lehké auto, 250 nemůže být problém, ostatně naše RS Octavia I má v základu 180 koní, a x-typů s ní těch 250 jelo. No ale 300 prostě ne...:-) Tak nevím - teoreticky to asi možné je, ale s jakým autem se nechám podat...:-) Mej se fine, zdravím. M.
neregistrovaný "Charger"
16. 3. 2006 16:09
Re: 200 koní a tacho do 300
k tomu tachu...víš, že Caddy 1.9D má tacho do 260 a přitom má max na 140??? >:D 8-s
neregistrovaný "Gib"
17. 3. 2006 11:40
Re: 200 koní a tacho do 300
GTI sa naozaj nehrabe v niekho sukromy! Vid prispevok z [odkaz]
.
"Nehoň vodu, Martine... Dostal jsi auto od rodičů po škole... to je tvá ústřední a pravdivá věta... "
.
GTI Tebe neverim ani nos medzi ocami. Tiez sa takymto ludom hovori LHARY! :no:
neregistrovaný "rio2"
15. 3. 2006 11:59
YETI
Škoda by mala kopnut do vrtule a nie čakať do roku 2008 ( alebo tak nejak ). Ďalšia vec je cena. V poslednom obdobý mám pocit že nevedia čo by už za tie autá pýtali. V porovnateľnej cene máte vatšinou podstatne lepšie naložené autá. Dnes som sedel V Suzuki S. 1.6 110 koní, 4x4, plná výbava 545.000,- Sk. Rátam že Yeti v tejto výbave bude tak o kilo drahší.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "rio2"
15. 3. 2006 12:01
Re: YETI
...SX4 som myslel
neregistrovaný "Coroner"
15. 3. 2006 13:11
Re: YETI
Suzuki šlo neskutočne hore, Swift, new Vitara a teraz SX4, fakt brutál a čo je zarážajúce sú tie ceny. Tá SX4 vizerá fakt k svetu, musím ísť pozrieť hlavne ten outback za 545k je zaujímavý... :-!
neregistrovaný "rio2"
15. 3. 2006 14:05
Re: YETI
V Poluse v stupnej hale. Oranžový. Taliansky dizajn, Japonská kvalita a rozumná cenová politika. To sú veci ktoré Škoda nikdy nebude mať. Ale zase jej zostáva akýsi lokalpatriotizmus.
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
15. 3. 2006 21:35
Re: YETI
Nevite nekdo, proc se do Octavie II. 4x4 nedava motor 2.0 TDi?!!
neregistrovaný "Usak"
15. 3. 2006 12:16
Platforma
Ono už i z klubového časopisu Škody vyplývá, že YETI bude a že bude 4x4.Otázka je, na jaké platformě vyjede. Bylo řečeno, že to bude na platformě Octavie. Já si mysím, že půjde o upravenou OI + HaldexII. Zajímá mě také, zda bude u tohoto auta (při pohonu 4x4) možnost objednání automatické převodovky. Škodovka zatím kombinaci 4x4 + automat nenabízí.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "ja"
15. 3. 2006 12:19
Re: Platforma
to by si sa s cenou mohol lahko dostat cez 800k. A tu je otazka, ci by si za tie peniaze do toho siel....
neregistrovaný "Usak"
15. 3. 2006 13:01
Re: Platforma
S tou cenou jsi to trošku přehnal. Dnešní OII combi s 1,9TDI 4x4 stojí 660 000,- a to má docela slušnou výbavu(např.4x arbag,klima,ESP,...). Základní cenu YETIho s 1.4 63kW vidím na 450 000,-. Když přidám automat cca 50000 a nějakou výbavu tak se mně cena jeví asi 550 000. A za tu cenu bych do toho šel.
neregistrovaný "ja"
15. 3. 2006 13:21
Re: Platforma
sorry, zabudol som dodat 800k Skk. 8-s to je zhruba 620K Czk, cize som este lacnejsi.... :yes:
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 13:14
Re: Platforma
No myslím, že na jiným podvozku než octávie vyjet Yeti nemůže, už v tom článku je psáno že každá jiná platforma by se musela upravovat = což jsou náklady navíc. A to koncer samo nepřipustí, takže podvozek z octávky je jistej teď jde jen o z který..... ;-)
neregistrovaný "Doktor"
15. 3. 2006 12:35
proc realita nekopiruje Koncept?
Skoda jen, ze se bude realita tak lisit od teto studie..vezmete si treba jen roomster, jak byl uvnitr nadcasovy a co z toho ted vylezlo za kompromis:-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Coroner"
15. 3. 2006 13:12
Re: proc realita nekopiruje Koncept?
Palubovka z Golf Pluska... >:D
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 13:20
YETI STYL
Pochop, brácho, tvoje kradmý pohledy za ploty do dna vyjetejch snů, jsou jenom jednou variací možných cest životem. Volil bych důstojnější roli a hrdě bych směřoval k Yetimu. Počítám že bude kolem 350... bez pozlacenejch klik... No, tak mi neříkej, že nemáš na to, abys šel do finančního leasingu. Dneska ti utrhnou ruce, když složíš i 20% To je 70tyček. Ty snad, s boží pomocí, dohromady dáš, ne? No, a na splátky budeš muset odkládat kolem 5 tisíc měsíčně. Jo, to je dobrej motiv k tomu, neflákat se po večerech v knajpě a něco dělat, ne? A budeš král. Král v novém Yeti. Bazarsny nech velkoryse snívat jinejm...
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 13:24
Re: YETI STYL
Hele nech už ty tvoje Bazary, to čtu v každý diskusi haha... Pojďme se věnovat Yetimu, je super... Světlo ve tmě koncernu, svěží design... Škodovka ví jak překvapit... Teď ještě by to chtělo vědět, jestli 100% bude a jaký budou motory,mýbavy ceny a jdu si pro něj haha >:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 16:07
Re: YETI STYL
Bude to pecka.
neregistrovaný "manitou"
15. 3. 2006 13:47
Re: YETI STYL
To co píšeš jsou fakt ale neskutečný lži. Když dáš 20% z 350.000,- tak složíš 70.000,- rovných, ale splátka při 36 měsících (podle tvého 3 roky a dost) je 8.920,- bez pojistky. Ty píšeš bůro. Jsi mimo mísu. Pak je mi jasný už to VWOKO. ;-)
neregistrovaný "pierro"
15. 3. 2006 13:51
Re: YETI STYL
Tady nám to kolega s tím leasingem doopravdy trochu neodhadnul ;-) Navíc 350.000,- s daní je holej nesmysl, když Roomster stojí 340.000,-... :-|
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 14:00
Re: YETI STYL
Jo tu cenu asi netrefil, podle mě bude tak 430.000,- v základu... :-(
neregistrovaný "ja"
15. 3. 2006 14:11
Re: YETI STYL
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D VWoko! >:D >:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 16:08
Re: YETI STYL
Počkej... já tam asi měl napsat, že můžeš ten leasinmg protáhnout...jo, já přece nevnucuju "tři a dost"... Vezmeš ho na 4 roky.
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 16:15
Re: YETI STYL
a proč ne rovnou na 5 hahaha, pěkně kalkulujem >:D
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2006 17:45
Re: YETI STYL
Taky to jde a pak by ty splátky byly velmi přítulné...
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 18:33
Re: YETI STYL
no když k tomu nabalíš všechno ostatní, tak je to zas o pár stovek víc, nehledě na to že Leasingovky nestydatě hrabou, proto je u nás Leasing pořád drahej
15. 3. 2006 20:31
Re: YETI STYL
Jo... i když jsou různé "akce", kde nastavujou příznivější navýšení...
neregistrovaný "jesus"
15. 3. 2006 14:20
...koncept versus serie...
...strasne bych si pral vydet v serii stejnej interier...pochybuju ze tam bude,ale at si z neho vezmou co nejvic to pujde,prosim prosim :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
15. 3. 2006 15:02
Yeti
Yeti je suprovy auticko! Ale je tu ale....je to jen auticko...chtelo by to prodlouzit zadni bocni okno za druhejma dverma...dostal by vetsi kufr a celkove vice uzitku! Jinak super!!! Myslim ze je to vice seriovy auto nez concept Roomster a takze by mohl vypadat velmi podobne nebo stejne!! :-! GO YETI :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "pawel"
15. 3. 2006 16:14
Re: Yeti
Yeti je pěknej vozejk :yes: Ono by to chtělo vidět v reálu. Rok 2008 ale považuji za příliš daleký. Toto auto by mělo být představeno příští rok v Ženevě a v létě už hurá do prodeje. Prostornost lze očekávat jako v Roomstru, tedy pohoda. Já osobně jsem zvědav, jestli bude Octavia combi jako "Allroud". Zvýšená, oplastovaná s 2.0 TDI a 2.0 TFSI 136 kW. To by také nebylo marný. Uvidíme, co se bude dít :-)
neregistrovaný "rennis"
15. 3. 2006 16:30
Re: Yeti
kazdy si to predstavuje jak Hurvinek valku, ale nikdo si neuvedomi, kolik je s vyvojem vozu prace, simulaci, vypoctu, mereni, testovani, ze se s tim musi najezdit statisice kilometru, postavit tovarna, co to bude vyrabet, atd atd. Myslim, ze v r. 2008 to bude tak akorat. Navic je to za 2 roky. To neni tak dlouho.
neregistrovaný "ericn"
15. 3. 2006 16:56
Re: Yeti
To je pravda, roky letěj jak splašený, ani se nenaděješ a rok 2008 je tu ;-)
neregistrovaný "erik"
15. 3. 2006 19:46
erik
perfekt.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
15. 3. 2006 21:24
Hmm
Tak jak jsem byl otráven a zhnusen Roomsterem, tak Yeti má u mě zelenou. Teprve když jsem ho viděl naživo, tak jsem mu pořádně přišel na chuť. Modrá mu moc nesluší. V oranžové je to krasavec. :yes: Takže tohle by Škoda vážně měla začít vyrábět. Zatím tu jsou snad jen samé pozitivní reakce (na to auto) :yes: Tenhle krok se snad škodovce povede...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ada"
16. 3. 2006 01:04
Well done!
Mozna jen trochu zkrotit tu palubku, aby nevypadala tak francouzsky.
Jinak parada ! Samozrejme, ze 4x4 je ta spravna cesta. Nikdy bych necekal, ze do tak pekneho auta by mohla prijit dvoukolka. A novy TDI to bude jistit!
Po zrudnem Romasakru prijemne pripomenuti, ze skodovka jeste umi!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marko"
16. 3. 2006 09:41
Yeti od 2007!
Hovorkyna Skody Auto UK uz na IAA vo Frankfurte potvrdila, ze seriova verzia konceptu Yeti (ktora sa ale nemusi nakoniec takto volat) bude predstavena v Zeneve 2007. ;-)
Rozbalit vlákno
11
16. 3. 2006 09:44
Re: Yeti od 2007!
:-) :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Marko"
16. 3. 2006 11:39
Re: Yeti od 2007!
;-) :-)
neregistrovaný "mates"
16. 3. 2006 12:04
Re: Yeti od 2007!
Uz sis vyklepal pisek z bot?;-) Nejake novinky ohledne new S-Type?
neregistrovaný "Marko"
16. 3. 2006 12:24
Re: Yeti od 2007!
>:D >:D ...vies co tam zije arabov?!! >:D To by jeden neveril... ///Nic nove o S-Type - zatial... ;-\
neregistrovaný "mates"
16. 3. 2006 17:43
Re: Yeti od 2007!
Ale musim to pochvalit. Necekal jsem, ze to bude tak zajimavy :yes: Jen tam u vas se neco nedari;-) Co rikas na NR?
neregistrovaný "Marko"
16. 3. 2006 18:31
Re: Yeti od 2007!
Drobna vyrobna chybicka...ale paseku narobila poriadnu. ;-\ Hmm. A NR: este par kol navyse a veleslavny MW by dostal ... Btw. ono sa dalo cakat, ze NR bude viac ako dobry....a bez toho, ze by som chcel nieco naznacovat (teraz vazne) bol by skvelym produktom k nam: nemecke ocianstvo a licencia, finska krv, pre ktoru ma RD slabost - talent od Boha, vraj je pekny - takze plus pre PR. Ma obrovsky potencial....ale teraz je dolezitejsie ako sa rozhodne KR. ///Skor som sokovany z toho co zas vyvadzala Toyota: mat za sebou taku financnu silu, skusenosti, vyvojovy team a minimalne jedneho slusneho pilota - a predvadzat toto - to je hanba na pohladanie! Ale tiez....co sa ja mam co starat o Toyotu, ze?! ;-\ >:D
neregistrovaný "mates"
16. 3. 2006 18:50
Re: Yeti od 2007!
Treba se vam ho podari uhnat. Musim se priznat, ze jsem cekal, ze to bude jen bublina, ale malem jsem nedokazal zavrit hubu;-) Male OT, chvilku mi trvalo nez jsem pochopil, ze jeho vzhled neni pozitivum pro nejakeho 4% PR od vas, ale pro PR jako PR >:-[] No ta Toyota.... Jak vidno, tak jen penize obcas nestaci;-) Mam osobne jine kone, ale drzim palce, aby ta vase kupa smuly uz byla pryc! :yes: ;-)
neregistrovaný "Marko"
16. 3. 2006 19:19
Re: Yeti od 2007!
Kone?! 8-s >:D ...OK, v pohode. a dik... :yes: Btw., tie kone su modro-biele? /// Toyota, Honda, aj Williams su z hladiska hlavneho problemu lahko identifikovatelne....a ani jedno nie je, ako hovoris, o prachoch.
neregistrovaný "mates"
17. 3. 2006 15:25
Re: Yeti od 2007!
No kone, spis cerveny bejky;-) Ale i ty modro-bily(z Anglie) mi nejsou uplne cizi:-)
neregistrovaný "rennis"
16. 3. 2006 12:29
Re: Yeti od 2007!
pokud tohle rekla, tak to jsem zvedavy, jak to chce stihnout, kdyz se porad jeste dela nastupce Skody Superb. Jestli bude Yeti predstaven v Zeneve 2007, tak jedine s vetou, ze do vyroby pujde o rok pozdeji. Jinak si nedovedu predstavit, jak to stihnem. Leda bychom nakoupili vykonnejsi pocitace, aby pocitaly dvakrat rychleji a museli bysme navic chodit do prace i v noci :-)
neregistrovaný "Marko"
16. 3. 2006 14:36
Re: Yeti od 2007!
Ako som kupil, tak predavam: "A Skoda spokeswoman told 4Car that the model, which may not necessarily take the Yeti name, will be launched at the 2007 Geneva Motor Show." Na druhu stranu, postup aky si nadhodil (predseriovy prototyp v Zeneve a potom rok cakania) zas nie je v dnesnej dobe zrovna neobvykly.
neregistrovaný "Pucmeloud"
16. 3. 2006 20:28
Skoda Yeti 1.2 HTP 4x4
>:D >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bobb"
16. 3. 2006 23:03
Fiat Doblo Adventure vs. Skoda Yetti
Tenhle napad uz tu byl. V Brazilii vzali Doblo, hodili nejaky plastovy narazniky, na zadni viko dali rezervu jak u offroadu, upravili podvozek (byt nechali 4x2) a maji "active" model. Stejny to bude i s roomsterem, nahodi par plastu, daji 4x4 TDi, par retusi a skvely model pro raftaky, snowboardaky a windsurfing je tu! A jmeno mu daji Yetti.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lucky"
17. 3. 2006 14:31
bez titulku
Jety je fakt super auto, uplně to napravilo reputaci škodovky. Hlavně ať má stálý pohon na zadní kola!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marian"
17. 3. 2006 23:36
Videoreportaz z Chicago Autoshow 2006
Videoreportaz z Chicago autoshow 2006 najdete ZDARMA ke zhlednuti na www.eurotv.us - 1.cesko-slovenska tv v USA - zajimavy videoarchiv ke zhlednuti zdarma
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "shogi"
2. 9. 2007 09:24
skoda Yeti
tento model sa mi fakt velmi páči, bola by skoda keby ho automobilka nevyrobila. Myslím že počtom predaných vozov sa vyrovná dlhoročnej fabii alebo octavii.
Rozbalit vlákno
0