Škoda Yeti dostane motor 1,4 TSI (90 kW) a 2,0 TDI (103 kW) s DSG
Ve druhém roce svého životního cyklu rozšiřuje Škoda modelovou řadu Yeti o nové prvky výbavy, nové motory a kombinace s převodovkami.
Od poloviny roku bude k dispozici přeplňovaný benzinový motor 1,4 TSI (90 kW, 200 Nm) ve spojení se šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem předních kol. Motorizace 1,4 TSI vyplní mezeru mezi základní 1,2 TSI (77 kW) a 1,8 TSI (118 kW). První zážehovou motorizací s pohonem všech kol zůstane 1,8 TSI (118 kW).
V červenci 2010 v nabídce objeví motor 2,0 TDI se vstřikováním common-rail o výkonu 103 kW v kombinaci se šestistupňovou automatickou převodovkou DSG a pohonem všech kol. Dosud byl tento turbodiesel v nabídce jen s manuální šestistupňovou převodovkou.
Novinkou v příplatkové výbavě Yetiho je vyhřívané čelní sklo. Mimo vyhřívání celé plochy skla je využito i bodové vyhřívání na spodní hraně okna tam, kde jsou stěrače připraveny k činnosti. Tím je zabráněno nežádoucímu spuštění přimrznutých stěračů a zaručena čistě otřená plocha skla.
Vedle toho dostal Yeti od nového modelového roku příplatková sportovní přední sedadla s výrazným bočním vedením. Střední část sedáků i opěradel může být volitelně ve stříbrné nebo červené barvě.
Volitelně lze do Yetiho objednat přípravu pro přehrávač DVD. Na zadní straně opěradel předních sedadel jsou umístěny úchyty pro upevnění obrazovek a přehrávače.
Yeti může být nově dodán s novým lakem Tangerine s oranžovým odstínem.