Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Škoda Yeti vyfocena téměř bez maskování!

Náš čtenář načapal na silnici u Mladé Boleslavi téměř odmaskovanou novou Škody Yeti. Jak moc se liší od Seatu Ateca?
Zpět na článek
25. 2. 2017 09:01
25. 2. 2017 09:18
25. 2. 2017 12:55
25. 2. 2017 12:59
25. 2. 2017 13:25
25. 2. 2017 13:30
25. 2. 2017 13:57
25. 2. 2017 14:00
25. 2. 2017 14:19
25. 2. 2017 14:26
25. 2. 2017 23:09
25. 2. 2017 22:59
25. 2. 2017 14:26
26. 2. 2017 13:24
25. 2. 2017 19:21
25. 2. 2017 22:56
25. 2. 2017 23:07
25. 2. 2017 16:43
25. 2. 2017 19:13
25. 2. 2017 19:20
25. 2. 2017 19:35
26. 2. 2017 20:07
27. 2. 2017 09:20
25. 2. 2017 17:18
25. 2. 2017 19:40
25. 2. 2017 22:21
26. 2. 2017 19:47
25. 2. 2017 21:29
26. 2. 2017 12:03
26. 2. 2017 18:30
25. 2. 2017 09:04
25. 2. 2017 09:07
25. 2. 2017 18:33
25. 2. 2017 09:22
25. 2. 2017 10:09
25. 2. 2017 10:43
25. 2. 2017 11:46
25. 2. 2017 11:50
25. 2. 2017 12:16
25. 2. 2017 12:35
25. 2. 2017 12:38
25. 2. 2017 16:55
26. 2. 2017 14:53
27. 2. 2017 00:26
25. 2. 2017 23:20
25. 2. 2017 17:41
25. 2. 2017 23:21
25. 2. 2017 09:26
25. 2. 2017 10:07
25. 2. 2017 11:56
25. 2. 2017 16:01
25. 2. 2017 16:40
25. 2. 2017 09:26
25. 2. 2017 09:41
25. 2. 2017 10:17
25. 2. 2017 10:49
25. 2. 2017 13:06
25. 2. 2017 21:33
25. 2. 2017 23:27
25. 2. 2017 10:19
25. 2. 2017 10:38
25. 2. 2017 10:39
25. 2. 2017 10:46
25. 2. 2017 11:10
25. 2. 2017 12:02
25. 2. 2017 13:27
25. 2. 2017 17:57
26. 2. 2017 16:09
25. 2. 2017 12:04
25. 2. 2017 13:28
25. 2. 2017 13:45
25. 2. 2017 23:32
26. 2. 2017 13:08
25. 2. 2017 19:13
25. 2. 2017 19:32
25. 2. 2017 23:35
25. 2. 2017 19:38
25. 2. 2017 20:57
25. 2. 2017 21:28
26. 2. 2017 17:17
27. 2. 2017 00:22
27. 2. 2017 07:40
27. 2. 2017 08:48
27. 2. 2017 11:20
27. 2. 2017 11:18
27. 2. 2017 17:30
28. 2. 2017 13:53
28. 2. 2017 22:32
1. 3. 2017 19:44
1. 3. 2017 23:16
27. 2. 2017 17:23
27. 2. 2017 08:46
27. 2. 2017 11:19
26. 2. 2017 19:41
27. 2. 2017 11:43
Avatar - holden2
25. 2. 2017 09:01
proste
kabaneho ubohost a totalni vyprazdnenost v cele nahote
Rozbalit vlákno
32
25. 2. 2017 12:55
Re: proste
bože zase další SUV.Derivát koudijaku.Jak jinak.Mám pocit,že když budu chtít prodat své auto a napíšu že je to SUV,tak se prodá samo.Ted Koudijaka vystavují tady v nákupním centru a typičtí komunističtí padesátníci,co nepoznali nic než škodofku krouží okolo jak vosy u bonbonu
Avatar - _Karel_
25. 2. 2017 12:59
Re: proste
Ti tví "typičtí komunističtí padesátníci" měli v době revoluce 23 let. Pokud můžu předpokládat, že těch 73 ve tvém nicku je rok narození, pak nebyli o moc starší, než ty. Taky jsi typický komanč?
Avatar - praděda7
25. 2. 2017 13:25
Re: proste
Nemuseli být komanči oni, stačil na to soudruh tatíček a jablko od stromu daleko nedopadne... ;-)
Avatar - _Karel_
25. 2. 2017 13:30
Re: proste
Jako že lidé ve věku +- 50 let si prohlíží Kodiaqy, protože měli rodiče komunisty a nepoznali proto nic jiného, než škodovku? Doufám, že jsi to jen tak plácl, a nemyslel to nijak vážně....
25. 2. 2017 13:57
Re: proste
tak proč se kolem té hnusné oteklé obludy motali chlapi ve věku 50+ ? Mladí jen prošli kolem...
Avatar - _Karel_
25. 2. 2017 14:00
Re: proste
Třeba proto, že v tomto věku můžou častěji vytáhnout z kapsy milion na auto, a proto, že jim vzhledem k věku častěji vyhovuje SUV?
25. 2. 2017 14:19
Re: proste
vytáhnout z kapsy milion.. Tak tos mě rozesmál.
Avatar - _Karel_
25. 2. 2017 14:26
Re: proste
A co tě rozesmálo?
Avatar - Floyd
25. 2. 2017 23:09
Re: proste
Karle, to nemá cenu, nesnáším zapšklý závistivce a darkom je ukázkovej případ
Avatar - MDK
25. 2. 2017 22:59
Re: proste
Na sekeru tve, to budou splacet jeste jejich vnoucata >:D
25. 2. 2017 14:26
Re: proste
Mladí jen prošli kolem ... protože si obvykle o novém autě za 800 mohou jen nechat zdát
Avatar - MDK
26. 2. 2017 13:24
Re: proste
hahaha, no asi záleží ve kterých společenských kruzích se pohybuješ, mladí na sociálních dávkách?
25. 2. 2017 19:21
Re: proste
Maji jine starosti nez si kupovat nové auto? Ja si první nove kupoval po te co uz jde mel bydlení atd, ca. V 33 letech. Proste do te doby jine priority, tak proc ztracet cas ocumovanim veci co si stejně nekoupim.
Avatar - Sumi2000
25. 2. 2017 22:56
Re: proste
Jednoznačně..mladí kupují ojetiny..na co čumět na KODIAQ.
Avatar - Floyd
25. 2. 2017 23:07
Re: proste
Darkom, ty si kůl jak anděl :no: :no: :no:
Jee, na tabletu se mi popletlo k a v >:D >:D >:D
Avatar - praděda7
25. 2. 2017 16:43
Re: proste
Nemůžu za to, že ti to nepálí, sorry jako...
Avatar - Beefcake
25. 2. 2017 19:20
Re: proste
Ja som zase kdesi cital, ze Subaru kupuju stari paprdovia 40+ , takze na mna to sedi.
Aj na stareho Buffeta :-) [odkaz]
Avatar - _Karel_
25. 2. 2017 19:35
Re: proste
40+ není starej páprda, ne? ;-)
Re: proste
Pre takého usoplenca je to starý páprda... Sopel pod nosom, mlieko na brade a v hlave prievan...
Avatar - _Karel_
26. 2. 2017 20:07
Re: proste
Čti pořádně. Sám sebe mezi ně řadí ;-)
Re: proste
Ale ono to sedí, neboj sa. ;-) Vekom možno páprda, prejavom usoplenec. :-!
Avatar - Beefcake
27. 2. 2017 09:20
Re: proste
Au, au, to ale bolelo >:-[]
No ale aspon si sa dokazal nejako vynajst.
25. 2. 2017 17:18
Re: proste
Jaký rozum, takový příspěvek.
25. 2. 2017 19:40
Re: proste
Nějak se mi vybavila jedna z českých interpretací titulu MBA - mladý, blbý, ambiciózní.
Avatar - Blue Sun
25. 2. 2017 22:21
Re: proste
Arogantní, ne ambiciózní.
To je výstižnější.
Avatar - Deutsch
26. 2. 2017 19:47
Re: proste
A ty jses typické hovádko ;-) :-)
Avatar - JirkaV8
25. 2. 2017 21:29
Re: proste
Kvůli takovým lidem jako jsi ty Gilgite-Holdene, bylo Česko na mezinárodním seznamu oficiálně poníženo mezi rozvojové země. Že ty jsi i volil prezidenta podle toho, že si dokáže pořádně prdnout a umí poblejt klenoty? A že věříš i Burešovi? ... SUV je to zcela normální, nic víc, nic míň. Tak jsem rád, že to muselo zaměstnat až trolla jako jsi ty. Jen dál, aspoň se skvěle pobavíme a ty máš aspoň hůř placenou práci než by jsi mohl mít.
26. 2. 2017 12:03
Re: proste
To je výsledek práce ČNB, kdy efektivně snížili lidem placeným v korunách platy.
26. 2. 2017 18:30
Re: proste
A komu z politického spektra komunistických pohrobků je tedy dobré věřit? :-!
26. 2. 2017 14:15
Re: proste
Navrhuji zavést termín "KP" - Kabáněho pomsta ;-)

Tak kam s tímto výtvorem? Na silnici je to krabice s vysokýn těžištěm a laciným podvozkem (aby se to vůbec prodávalo) a mimo silnici hádám maximálně po trávníku u bytovky a ještě si dát pozor, aby mi ztracená gumová kachnička neprorazila vanu.

Summa summarum dizajnovka pro ty co nemaj na Koudijaka, ale chtěj sousedovi z Nošovic ukázat, že na to maj.

A přitom to měla škodovka s Yetim tak pěkně rozjeté. Rovná střecha (žádnej příšernej oblouk), takřka kolmý zadek (žádnej převis), trošku vyšší posez. Toho se měla držet, aby to nebyla jen další koncernová tuctovka!

Jen něco hodně udělat s tím kufrem vzadu, protože by to chtělo občas i něco převážet. Takové české Berlingo - a vida hned tu máme dvě verze, dvě místa + náklad nebo pět míst + alespoň nějaký prostor na boxy s náředím pro dělníky. >:D
Už si jenom postesknout nad košem na střechu pro materiál za lidovou cenu ...
25. 2. 2017 09:04
smutne
Na nafukovani resp. vyfukovani modelu dojel Seat. Snad na to nedojede Skoda Auto.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - jozephko
25. 2. 2017 09:07
Re: smutne
Seat mal problémy kvôli svojmu dizajnu, a nie kvôli "nafukovaniu" modelov.
Avatar - Emel
25. 2. 2017 18:33
Re: smutne
Situace SEATu se dlouhodobě příliš nemění. Pokud se podíváš třeba na tržní podíl v Evropě, tak byl na 2,32% v roce 1990 a je na 2,32% za 2016. Své maximum 2,90% dal v roce 2000 a dno 2,08% v roce 2012. Pokud bys čekal, že tam bude éra nafouknutých modelů čnít jako memento, tak neční:

[odkaz]

Mít menší a větší SUV s nějakou vzájemnou podobností nevidím jako velký problém... ať už je to Xtrail a QQ, SantaFe a Tuscon nebo BMW.
Avatar - jozephko
25. 2. 2017 09:06
Odlišné taktiky VW a škodovky
Škodovka ide na to z opačnej strany ako Volkswagen. Ten najskôr predstavil krátkeho Tiguana a až potom jeho predĺženu verziu.
Škodovka najskôr predstavila Kodiaqa a až v Ženeve predstaví jeho XS - teda skrátenú - verziu - Yetiho.
Yeti vyzerá naozaj pekne. Som však veľmi zvedavý, akú bude mať palubku - či z Atecy alebo z Kodiaqa. Nepredpokladám, že by v Škodovke vyvíjali ešte niečo tretie.
Rozbalit vlákno
7
25. 2. 2017 09:10
Re: Odlišné taktiky VW a škodovky
No tak ja jednoznačně predpokladam pristrojovku vlastni, neco mezi Octavií a supem.
Avatar - _Karel_
25. 2. 2017 11:41
Re: Odlišné taktiky VW a škodovky
Drsný, co? Nenapsals vůbec, ale vůbec nic kontroverzního, a hned 3 :no: .
Tak jak klesá úroveň redakce, klesá i úroveň diskutujících (nebo jen palcujících?)
25. 2. 2017 12:41
Re: Odlišné taktiky VW a škodovky
To je jako v pokeru, neřeší se karty, řeší se hráč. :-)
25. 2. 2017 14:20
Re: Odlišné taktiky VW a škodovky
Mas pravdu ale Naštěstí mě nějaký palce fakt nezajímají. Proč by pro mě proboha mělo byt důležité ze mi nějaký anonym dá minus? Az jich bude milion , začnu přemýšlet jestli jsem neřekl něco špatně. :-)
Avatar - Floyd
25. 2. 2017 23:14
Re: Odlišné taktiky VW a škodovky
Za co ty tři palce dolů proboha? Redakce :no: :no: :no:
26. 2. 2017 16:03
Re: Odlišné taktiky VW a škodovky
Zmenseny Kodiak. Videl som to.
25. 2. 2017 13:02
Re: Odlišné taktiky VW a škodovky
Druhý Yeti není zkrácená verze Kodiaqu, respektive Yeti není to samé co Tiguan.
25. 2. 2017 09:08
U me dost dobry
Odlišnosti od Atecy je dost, víc nez jsem čekal. Takze to ma vlastni identitu. proporce jsou fajn, na prvni pohled hezčí nez kaďák. bezva.
Mimochodem, představení bude asi brzo. Pokud by to chtěli tajit, nebude asi problem na maskovat auto jako atecu. A neudělali to.
Rozbalit vlákno
4
25. 2. 2017 09:37
Re: U me dost dobry
Já tam tedy tu vlastní identitu moc nevidím. Vlastní identitu má Yeti 1, Citroen C4 Cactus a obecně spíše starší zástupci téhle kategorie, než se to všechno dopracovalo do víceméně unifikovaného vajíčkovitého vzhledu. Yeti 1 poznám na první pohled. Tohle je tuctové SUV, kde je nutné zkoumat detaily a podobnost s Atecou ho v mých očích deklasuje ještě víc.

Yeti 1 má i základní motorizaci docela použitelnou. Že jsou tříválce v základu aut typu Citigo či Fabia už jsem nějak rozdýchal, ale u takového auta mi to dost vadí.

Neříkám, že to auto je škaredé, ale prostě mě na rozdíl od končící předchozí varianty neoslovuje a to je škoda.
Avatar - _Karel_
25. 2. 2017 11:42
Re: U me dost dobry
Vlastní identita ne v rámci Škody, ale v rámci automobilek navzájem- nevypadá to stejně jako Seat.
25. 2. 2017 15:42
Re: U me dost dobry
A jaký odlišnosti tam vidíš? Nechápu, proč má koncern v Evropě 2 značky se stejným designem. Jediné vysvětlení asi bude, že VW se rozhodl, že bude mít 2 levnější značky. Pro sever Škodovku a pro jih Seat. Zákazníkům je to asi jedno,
Avatar - Sumi2000
25. 2. 2017 22:59
Re: U me dost dobry
Za mne nic extra..uvidíme ty rozdíly v reálu.
Ale zatím se mi Ateca pozdává mnohem více.
25. 2. 2017 09:19
To je nová Škoda Deviant !
Yeti se mění v Devianta. Je to typické auto do lehkého terénu ve městě. Jako ryba ve vodě se cítí v okolí městských parků, lehce zdolá parkové obrubníky a bláto v záhonech,s vhodnou barvou laku a tmavými skly se dá úspěšně využít k číhání v křoví. Dalo by se pokračovat vnitřní výbavou nového Devianta.Takhle nějak a slovně obratněji by mohla vypadat prodejní charakteristika nového modelu. Mně to moc písemně nejde, jde o tu myšlenku, pan Čtvrtníček a spol. by mohl zase něco vymyslet. Už s těmi náhodnými objevy dejte pokoj, ta soustavná masírka je pěkně otravná, Škodovku jsem oproti jasnému plánu nakonec nekoupil, to samé nabízejí i jinde. To aby se mnou někdo v dohledné době nepočítal, přesto jistě někoho "vaše názory nás zajímají".
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bubáq
25. 2. 2017 10:25
Re: To je nová Škoda Deviant !
Dobrý den, Vašeho názoru si, voso, velice vážíme. Představuje pro nás hodnotnou orientaci na trhu, zejména co se názorů potenciálních nekupců týče. Vašim návrhům ohledně připravované mediální kampaně na nový vůz Snowman Outdoor Scout Super Trouper Yeti přikládáme velkou důležitost a naší marketingoví pracovníci jej zahrnou do množiny názorů ostatní nekupců. Hodně zdaru s vozy jiných značek!
Avatar - MDK
25. 2. 2017 09:22
....
Je to takový humus, že ani není poznat co je maskování a co ne, tak to je opravdu majstrštyk škodováckých designerů. Ale jistojistě to bude v ČR prodejní trhák, ani nebudu psát, že kdo si to koupí je bezradný a bezduchý kekut, to už stejně každý ví.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - twistedTSD
25. 2. 2017 10:09
Re: ....
To je dobře, že to psát nebudeš. Mohl bys vypadat hloupě.
Avatar - MDK
25. 2. 2017 10:43
Re: ....
Já alespoň píši své názory a ne jak ty, který jen chodí do diskusí napadat lidi s odlišným názorem. Tvůj mozek je jen ekvivalent průtokového ohřívače exkrementů.
Avatar - _Karel_
25. 2. 2017 11:46
Re: ....
Mozek? Nepoužívej slova, jejichž význam neznáš.
Připadne ti tvůj avatar vtipný? Jsem si jistej, že mongoloidní nejseš, ale silně dementní rozhodně ano.
Avatar - MDK
25. 2. 2017 11:50
Re: ....
Mě může urazit jen inteligent, což ty rozhodně nejsi, marně se snažíš, pokolikáté už? Stále ti stejní mongoloidové pořád dokola, mám prostě jiný názor, tak se s tím smiř. Já vím, xenofobní asociálové jako ty s tím mají problém, ale alespoň to zkus, mamka na tebe bude hrdá.
Avatar - _Karel_
25. 2. 2017 12:16
Re: ....
Jiný názor nevadí mě, ale evidentně tobě, když pořád dokola uboze urážíš lidi s jiným vkusem, chudinko.
25. 2. 2017 12:35
Re: ....
Na tyhle ubožáky je lépe nereagovat. Ono je to potom přestane bavit a konečně odfrčej jinam, kde se budou dohadovat. To je totiž to co je baví.
Avatar - _Karel_
25. 2. 2017 12:38
Re: ....
:yes: já vím. Občas to nevyjde. ;-)
Avatar - MDK
25. 2. 2017 16:55
Re: ....
No asi pokaždý, páč si trotl a stále ti nedošlo že tě inteligenčně převyšuji asi o 100 bodů. Na mě prostě nemáš. Zabal to.
Avatar - removed
26. 2. 2017 14:53
Re: ....
Kdopak ty ses? Myslim si, ze tvoje evidentni problemy by lepe resil vynikajici psycholog, nez poflakovani se na internetovejch diskusich. Do Karla se nenavazej. Nemas na neho. Jdi radeji vydelat nejaky prachy. Tady jenom marnis cas a zbytecne vsem ukazujes, jak (predevsim) sam sebe nenavidis. Tak zvedni zadek a zacni se sebou neco delat... Nebo nedelej nic a zestarni jako ubozak.
Avatar - Floyd
25. 2. 2017 23:20
Re: ....
Karleeee, drtím se smíchy >:D >:D >:D To byl stěr jak noha >:D >:D >:D
25. 2. 2017 17:41
Re: ....
Je názor a (humus) názor.Bohužel,i ubožátka mají nárok na život.
25. 2. 2017 09:26
uff
Absolutni nuda co predpokladam bude nazivo vypadat jeste otresneji nez na fotkach...

Uz jejich slavny Kodiaq je mega hruza a neni mi jasny kdo si to muze poridit
Rozbalit vlákno
5
Avatar - holden2
25. 2. 2017 10:07
Re: uff
par voslu to v praci nafasuje
Avatar - MDK
25. 2. 2017 11:56
Re: uff
To se dá pochopit, zadarmo je to auto celkem dostatečné, ale kdo si to koupí za svoje, tak to musí být hodně velký chudák.
25. 2. 2017 16:01
Re: uff
Vy dva by jste byli zajímavý případ pro Mudr. Chocholouška. Pro intenzivnější léčbu bych doporučoval vytapetovat nemocniční pokoj plakáty čtyřoké OIII.
Avatar - holden2
25. 2. 2017 16:40
Re: uff
myslis lecbu sokem a vymejt mozek? tak takovejch deb*ilnich koncernistu uz tu je dost
Re: uff
Načo plytvať peniazmi na doktorov? Stačí im doložiť tých X výchovných, ktoré im rodičia evidentne nedopriali.
Avatar - Blue Sun
25. 2. 2017 09:26
Hm
Koncentrovaná škodovácká nuda. :-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - dock37
25. 2. 2017 09:41
náhodné foto
Petr Slavíček fotograf Škodovky,alebo sa volá inak?A škoda,že ju nevyfotil aj z predu!Dôvod je zjavne popísaný v článku!
A automobilka nechce ukázať viac,hahaha!To platilo aj o druhej generácii Superbu,či?
Rozbalit vlákno
7
25. 2. 2017 09:55
Re: náhodné foto
Předek bude stejný jak u Kodiaqu.
Avatar - Blue Sun
25. 2. 2017 11:36
Re: náhodné foto
To je právě to smutné. :-(
25. 2. 2017 11:47
Re: náhodné foto
Firemní identita? Nedělají to ostatní podobně?
Avatar - Blue Sun
25. 2. 2017 12:28
Re: náhodné foto
Hm, že by Škoda něco takového měla? Ani bych neřekl.
A když už identitu, pak měli vzít aspoň z designově povedeného auta, ale to mají jen jedno, Superb.
25. 2. 2017 15:46
Re: náhodné foto
A jak se liší ta firemní identita Seatu a Škodovky, když mají stejný design? Stačí na to jiný znáček?
Avatar - _Karel_
25. 2. 2017 11:48
Re: náhodné foto
Jak pro koho. Já považuju předek Kodiaqu za mimořádně povedený. Sto lidí.....
Avatar - Ada je zase tady
26. 2. 2017 11:05
Re: náhodné foto
Až na ten čtyřoký ksicht :no:
25. 2. 2017 10:17
Škoda
Bude to jen Ateca se světlama z Kodiqa. Nejosobitější byl Yeti ještě před faceliftem. Pok už ho spláchl koncern.

Včera jsem Atecu potkal a má divné proporce zadního převisu a vrat. Zepředu je to hezký.
Rozbalit vlákno
4
25. 2. 2017 10:49
Re: Škoda
souhlasim a nevim, kdo z mistnich bordcu v Atece sedel, ale na me to pusobilo hodne levne a to to bylo auto v plne palbe na autosalonu
Avatar - JGucci
25. 2. 2017 13:06
Re: Škoda
Ja si byl téz Atecu prohlédnout, abych vedel, co me jednou priblizne ceka v Yetine II. Je super, ze je vetsi, ale plasty v dolni casti pristrojovky docela bída.
Avatar - JirkaV8
25. 2. 2017 21:33
Re: Škoda
Altecu vidím každý den a vypadá to dobře. (tím neříkám žebych si to koupil)
Avatar - Floyd
25. 2. 2017 23:27
Re: Škoda
Já dneska poprvé naživo uviděl Kodiaq, v tý smutný tmavošedozelený barvě. A nic, vůbec nic to se mnou neudělalo, prostě jsem v klidu projel kolem ve svý čtyřkolce a pokračoval nevzrušeně dál.
25. 2. 2017 10:19
Dnes slabší.
Vykřičníkář : otazníkář jenom 1 : 2 ?? :-|
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
25. 2. 2017 23:28
Re: Dnes slabší.
>:D >:D >:D
Avatar - hedvin
25. 2. 2017 10:38
Už zase
Škodiaq už omrzel tak nás musí automobilka masírovat na další model >:-[]
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2017 10:39
mensi kodiaq...
...nic vice v tom nevidim, takze NUDA
Rozbalit vlákno
0
Avatar - LEGOPARK
25. 2. 2017 10:40
Tie redakcne predpovede...
By ma tak zaujimalo, ako redakcia ospravedlni tento clanok, ktory bol uz vtedy holym nezmyslom a vyplnanim priestoru.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Bubáq
25. 2. 2017 10:53
Re: Tie redakcne predpovede...
No však Theo Uschin zmizel z netu: pomsta z ACZ? VX.... :-!
Avatar - Bubáq
25. 2. 2017 10:57
Re: Tie redakcne predpovede...
Jako obvykle, nezávislý kreslíř namaloval něco mnohem atraktivnějšího, než co dokáží vytvořit profesionální designéři automobilek. Nad nimi totiž stojí složitý schvalovací aparát lidí s velmi různorodým kulturním původem a zejména profesními zkušenostmi. Uschinův Yeti by byl býval mnohem atraktivnější, Kabaňův Yeti ale taky nevypadá špatně. (Až jsem se lekl vlastního názoru ;-\ )
25. 2. 2017 10:46
pěkná
ateca :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - aproximus
25. 2. 2017 11:10
foto
ten prolis na dveřích kufru pro zadní spz je teda pěkně odporný. jinak těžko hodnotit.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - MDK
25. 2. 2017 12:02
Re: foto
Třeba je to jen maskování, ale kdo ví. Fandové šáde se budou ukájet nad nadčasovým designem i kdyby to vypadalo jak kravské lejno.
Avatar - holden2
25. 2. 2017 13:27
Re: foto
na fotce toho hnoje je jasne videt ze ten hnus kolem svetel je dolepenej. takze je jasny je zo bude jeste horsi. konecne je jasne ze ten slovenskej vandrak umel ho/vno
25. 2. 2017 17:57
Re: foto
A proto si ho přetáhlo BMW že,toho vandráka.
26. 2. 2017 16:09
Re: foto
Stejně jako ty věděl a ví * cobole teplouskej >:D
Avatar - flyboyeda
25. 2. 2017 11:19
Fotí tady taky někdo jiný auta než škodovky ?
Jinak tohle je stejný příběh jako s Q5 , která je menší kopií Q7, tohle bude menší kopie kodiqa, nebo jak se tomu říká
Rozbalit vlákno
2
25. 2. 2017 18:01
Re: Fotí tady taky někdo jiný auta než škodovky ?
A proč ne,někdo potřebuje větší a někomu stačí menší.A všichni jsou spokojeni.
26. 2. 2017 13:00
Re: Fotí tady taky někdo jiný auta než škodovky ?
Ještě šly fotit Mercedesy. Jinak nevím, kdo další v ČR pravidelně testuje. Pochopitelně ještě Seaty vyráběné Škodou.
25. 2. 2017 12:04
Hele!
Minikadak!
Cekal jsem vice ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barry Lyndon
25. 2. 2017 13:11
potvrzení předpokladu,
že Yeti se bude od Atecy lišit asi tak jako Rapid od Toleda, tzn. skoro vůbec. Jakési rozdíly simuluje maskování (např. D sloupek), ale jinak bude rozdíl akorát v přední masce, nárazníku a optice zadních světel (a možná teda i ve stopce zrcátek).
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Joky
25. 2. 2017 13:28
náš čtenář
od kdy se marketingovému oddělení Škody říká náš čtenář?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
25. 2. 2017 23:30
Re: náš čtenář
>:D >:D >:D
25. 2. 2017 13:45
Unik
Po chvíli namáhání vlastni mozkovny, mi taky došlo ze toto neni foto náhodné ale zcela cílené. Tedy ze jej fotila přímo skoda. Proto chybi předek, ten jeste ukázat nechtějí. Ale je vidět na krajích kapoty maskovaní, zřejmě je jeste co tajit. Takze stejny čumák jako kaďák to asi nebude.
Co je taky zajimavy je maskovaní bočního okna nahoře. Tomu nerozumím.
Naopak je jasne, ze prolis kufru a světla jsou skrytá, finále čekám víc kubistické.
Shrnutí - to co je na fotkách, je urcite hezčí nez ta grafika nezávislého designera o které se diskutuje výše. Uz se na nej těším. Yeti :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Floyd
25. 2. 2017 23:32
Re: Unik
Že by čtyři oči ve stylu O3 FL? To by byla rána. Ale čekám spíš klasiku.
26. 2. 2017 13:08
Re: Unik
Na to ho musíš nejprve předjet.
25. 2. 2017 14:22
Kladivo na korejce
Pokud po odkrytí ne vyplyne na povrch nějaký blby detail, bude to slušný kladivo na korejce a qashqaie. :yes: roční produkce 150 -200 tis nemusí byt utopii.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - netcar.xx
25. 2. 2017 14:45
Re: Kladivo na korejce
Ono na obrázku vypadá hezky skoro všechno, ale realita je mnohdy jiná. Když představili nového Superba a měl řemenama přitaženou karoserii dolů a podložky pod velkejma kolama, v plné výbavě a hezké barvě, taky se mi líbil. Pak to vidíš v šedé metalíze na malých kolech která jsou půl metru v karosérii, rovnou nijakou palubovku a hned v tom vidíš velkou Fabii. S Kokodákem to bude stejné a o tomhle přicmrndovi do party si taky iluze nedělám. Ano, jsou Škodovky lepší než Dacie, ale jinak nic. Ona i taková Mazda 2 vypadá vevnitř prémiověji než Superb L&K.
25. 2. 2017 14:56
Re: Kladivo na korejce
No každy ma svého favorita. Ale ta premiovost Mazdy 2 je už trošičku, ale opravdu jen trošičku úlet. :-) vnější design Superbu limo je podle mne nejlepší ve své třídě, uvidíme co nova insignia naživo. A v interiéru je to takový třídní standard (lepší třeba než Mondeo, či talisman ). Ale nic proti fandovství Mazdě. Auta děla docela zajímavá. Určitě lepší než všichni frantici dohromady.
Avatar - netcar.xx
25. 2. 2017 18:04
Re: Kladivo na korejce
Kazde auto v te tride vypada minimalne o fous lip. A to nijake rovne prkno nazyvas palubovkou? Kudrlinky ala Korea nemusim, ale ani strohost se nema prehanet. A kdyz se podivas na Mazdu 6 a Superba, CX9 a Kokodaka, atd, tak neni co resit. Ale bez nejakych vytacek priznam, ze jsou asi nejlepsi z byvaleho Ostbloku.
26. 2. 2017 13:16
Re: Kladivo na korejce
Tak mně se třeba "rovné prkno" Panamery nebo A8 líbí. Takže s tímhle aspektem nemám problém.
Avatar - nathan
25. 2. 2017 15:16
Další z nekonečné řady
Další bezpohlavní, bezduchá plechová krabice. Čistý spotřebák, kde není nic, co by mohlo v majiteli nebo i jen divákovi vyvolat pocit (řeknu to možná nepřesně) lásky a úcty k této věci.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - maxi!
25. 2. 2017 16:05
Re: Další z nekonečné řady
huh,........
kazdy pise o nude, bezduchej krabici,
Čistý spotřebák, kde není nic....

ale ked Mercedes sa pohra s detailom, kazdu malickost v vymakaju na nadherny a prepracovany interier, tak tu nadavate a nariekate, ze je to barokove, a same kudrlinky a kopec chromu a drevo a kozene doplnky - tak kua co vlastne by bolo fajn?
Pozriet sa na vlastny znak, co mate pred nosom na volante a zamysliet sa?!
;-)
Avatar - holden2
25. 2. 2017 16:43
Re: Další z nekonečné řady
laska a ucta k necemu v cem jezdis protoze musis? to snad ani nejde. skodofka je vyfasovanej hnuj pro dobytek.
Avatar - Floyd
25. 2. 2017 23:34
Re: Další z nekonečné řady
Hele brzdi, jinak si budeš muset dát za jméno trojku = dostaneš redakční banán ;-)
26. 2. 2017 16:07
Re: Další z nekonečné řady
Tim padem i pro tebe cobole >:D
25. 2. 2017 16:28
Výroba Yeti I a Yeti II
Yeti:

Ukončení objednávek 9-10 KT/17

Yeti II:

Náběh výroby 26KT/17
Rozbalit vlákno
7
25. 2. 2017 17:02
Re: Výroba Yeti I a Yeti II
Muzu se zeptat, odkud mate to info? Ja se ptal dealera a bylo mi receno, ze ukonceni vyrobu Yeti I cca cerven/cervenec 2017. Klidne i SZ. Diky
Avatar - Emel
25. 2. 2017 18:25
Re: Výroba Yeti I a Yeti II
No však ukončení výroby 26KT - to sedí, ne?
25. 2. 2017 18:33
Re: Výroba Yeti I a Yeti II
Tak predpokladam, ze se vyrobni linka bude muset upravit pro Yeti II, takze vyroba nebude bezet asi az do 26KT. Ale prehlidl sem, ze 9-10KT se tyka ukonceni objednavek, ne ukonceni vyroby, moje chyba. Diky
Avatar - Emel
25. 2. 2017 19:47
Re: Výroba Yeti I a Yeti II
Těžko říct, tohle jsem nezkoumal... docela by mě zajímalo, kolik toho reálně bude sdíleného s Atecou.
25. 2. 2017 20:15
Re: Výroba Yeti I a Yeti II
Troufnu si rict, ze tech 80% dilu bude sdilenych s Atecou, maji se vyrabet spolecne v Kvasinach. Mne osobne zajima interier, jestli to bude obdoba vetsiho bratra nebo derivat Superbu/Octavie. Ateca je slusne jezdici SUV, cili to same ocekavam i u Yetiho, spis bych si pral o trosku kvalitnejsi interier nez ma Ateca, hlavne v oblasti dveri...
Avatar - rohYpnol
25. 2. 2017 19:35
Re: Výroba Yeti I a Yeti II
hmm aspoň víme kdy skutečně Yeti přestane existovat 8-s
Avatar - JGucci
26. 2. 2017 07:51
Re: Výroba Yeti I a Yeti II
Cetl jsem, ze od 1/2017 se levnejsi verze Yetiho dovazi do Evropy z Ruska - bude i u techto verzi konec objednavek uz v Breznu, kdyz jiste vyroba Yetiho I v Rusku pobezi o neco dele nez v CR ?
25. 2. 2017 18:14
problem je rozeznat
Doted byl problem rozeznat Ropid a Octu, ted to bude Kozak a Jeti.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - holden2
25. 2. 2017 19:04
Re: problem je rozeznat
bude manual
25. 2. 2017 19:13
?
Dalsia vysoka krabica, neviem co vsetci nad tym odpadavaju... lebo trend je taky? ovce...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
25. 2. 2017 19:32
Čtenář??
Škoda-auto čte auto.cz >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
25. 2. 2017 23:35
Re: Čtenář??
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

Za to dostaneš banán nejmíň na měsíc >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - rohYpnol
25. 2. 2017 19:38
Solidní ALE
Solidní SUV. Ale jako nástupce Yetiho?

Yeti I byla Škodovka s obrovským a silným charisma.
FL Yeti I 3/4 osobitosti poslalo k ledu. Ale i přesto byla rozpoznatelná a jasně definovatelná.

Yeti II? jen další SUV v davu ostatních 8-s 8-s :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - aproximus
26. 2. 2017 10:12
Re: Solidní ALE
"... s obrovským a silným charisma" ? proboha jen to ne 8-s
25. 2. 2017 20:19
LEŽ JAKO VĚŽ!
Vše je pouze nastrčené od Škody MB + Auto.cz a jedná se pouze o reklamu na novou krabici pro lidi, kteří nerozumí autům.
Divím se sám sobě, že na takovou HOVADINU vůbec reaguji....
Chceš sabotovat podplacenou novinařinu a nic víc než průměrné auto?!
Nereaguj na ni!!!!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
25. 2. 2017 23:39
Re: LEŽ JAKO VĚŽ!
Mě udivuje, ze to nepsal tradiční Škodazprofanovanýzaprodanec, ale pan Fokt. Už i vy, Michale? Škoda. :no: :no: :no:
25. 2. 2017 20:26
KVALITU HLEDEJ JINDE!
Stává se ze mě pomalu, ale jistě věřící díky koncernu VW a děkuji Pánu Bohu, že jsou na světě takové skvosty jako Alfa Romeo, Mazda, Honda a pár dalších značek, která dělají pěkná, zajímavá a zábavná auta.
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2017 20:47
Škoda kupovat
Stále nechápu proč kupovat takové auto, asi jsem už starý, kufr to má na prd, žere to a je to drahý, ale je to moderní, tak to musí mít každý, ach jo.
Rozbalit vlákno
38
25. 2. 2017 21:05
Re: Škoda kupovat
Je třeba to vyzkoušet a něco s tím najet. Po dvaceti letech s Octávkama a jejich velkým kufrem jsem si taky menší neuměl představit. Ale jde to, pozitiva převažují. Už vůbec, pokud jsi jak píšeš starší.
25. 2. 2017 21:13
Re: Škoda kupovat
To já mám vyzkoušené, vyšší sezení, lepší nastupování a to je asi vše pak negativa jak píšu, ale dokud budu moct chodit, tak raději auto které je pohodlné a za stejnou cenu mnohem prostornější.
Avatar - Beefcake
25. 2. 2017 21:22
Re: Škoda kupovat
No ano, ten kufor je pri prechode od koncernu naozaj vazny psychicky problem, ale treba to prekonat. Nakoniec, dnes sa to uz zrovnava, nie ako kedysi.
25. 2. 2017 21:42
Re: Škoda kupovat
Nechci nic překonávat, chci pohodlné auto a né poskakující předražené auto, které je zrovna v kurzu, četl jsem že brzy budou mít suv stejně konec vzestupu, protože už ho bude mít většina a dnešní doba si přece žádá originalitu, tak se zase vrátíme k autům které si užijeme při řízení.
25. 2. 2017 22:13
Re: Škoda kupovat
Jen aby se ještě takové auta vyráběly.
25. 2. 2017 22:26
Re: Škoda kupovat
Oni se vyrábějí, ale jen je menší zájem, protože dnes je skoro v každé rodině tolik aut, kolik je řidičů, tak na co vhodné auto pro rodinu a proto se kupují suv, není potřeba velký kufr, každý má přece auto, není potřeba aby auto sedělo v zatáčkách, protože silnice stojí za prd a nebo ve městě se stojí v kolonach atd., tak si vysvětlují že je potom zájem o atrapy aut typu suv.,samozřejmě výjimka jsou starší lidé kteří mají problém s nastupováním, to je asi jediné kde to chápu.
Avatar - Emel
25. 2. 2017 22:35
Re: Škoda kupovat
Pokud je v rodině tolik aut co řidičů, tak nebývají všechna nová... a prodej ojetin je něco, co automobilky zase tolik nezajímá.

SUV nesedí v zatáčkách a má malý kufr? Já nevím, mě tohle přijde jako strašně odtržené od reality, takový platonicky - internetový postoj.

Nevím jestli jsi opravdový brousič okresek nebo jen teoretik, ale tak či tak... přece je ti jasné, že většina má ty priority jinak, ne?
25. 2. 2017 22:46
Re: Škoda kupovat
Já jen píšu názor, nikomu nic neberu ,kdo si chce koupit předražený typ auta jako je suv,ok, jen to nechápu. V cenovým srovnání např .Octavia a tohle Jety bude cena Jety dražší a přitom co nabídne lepšího?
Nejsem závodník, jen si užiji svezení s autem které je víc u země, nic víc.
Avatar - Emel
25. 2. 2017 22:57
Re: Škoda kupovat
Yeti vs. Octavia můžeme spekulovat, ale Kodiaq vs. Superb vidíš už dneska. Cenově je to srovnatelné - Kodiaq od 680 a Superb od 630, ale u Kodiaqu s 4x4 nebo DSG v ceně. Kodiaq je uvnitř větší, umí i 7 míst... a pak je to prostě věc vkusu.

Fajn, já jsem za Superb... ale chápu i opačný názor (a mám k němu respekt).
26. 2. 2017 00:29
Re: Škoda kupovat
Superb s Kodiakem těžko zatím srovnávat, protoze s Kodiakem ještě nikdo nejezdil,tedy krom novinářů a to je málo, jinak si myslím že prostorově Superb v combi bude větší a na zavazadla tuplem . Superba můžeš také mít s DSG a nebo 4x4,tak možná jediná výhoda Kodiaka 7míst a přívěs na zavazadla. :-) Né, jak píšeš, každý ať si koupí co chce, ale já bych šel také do superba.
Avatar - Emel
26. 2. 2017 09:16
Re: Škoda kupovat
Jak, nejezdil? Koho to auto zajímá, ten se mohl svézt. Leasingovky to mají dávno a slavnostní uvedení v salonech už jsem taky zaznamenal.
26. 2. 2017 12:11
Re: Škoda kupovat
Já tedy minulý týden měl smůlu na svezení, ale budiž pořád nevidím tu výhodu o proti Superbu ve stejné cenové relaci než píši.
Avatar - Emel
26. 2. 2017 12:35
Re: Škoda kupovat
Z podstaty věci:
Výhoda: vyšší posaz, vzdušnější interiér, možnost 7 míst, offroad schopnosti
Nevýhoda: vyšší posaz, vyšší spotřeba a horší dynamika se stejným motorem, horší stabilita

Konkrétně Kodiaq vs. Superb:
Výhoda: novější technika (např. světla). Zřejmě pohodlnější. Nový úsporný motor 2.0TSI místo 1.8TSI. Lepší převodovka DQ500 (ale tímhle si nejsem 100% jistý).
Nevýhoda: chybí silnější benzíny 2.0TSI 162 a 207kW. Z mého pohledu ošklivější.
26. 2. 2017 13:14
Re: Škoda kupovat
To všechno beru, ale mělo by se to cenou podobat oktavce a né aby to bylo dražší než Superb který je o třídu výš,proto nechápu že dnešní doba tomu tolik nahrává, i bezpečnost bude u Superba lepší, prostě nechápu, jen to nastupování pro nemocné bych pochopil a offroad schopnosti jsi asi myslel bátíčko u baráku. ;-)
Avatar - Emel
26. 2. 2017 14:15
Re: Škoda kupovat
Octavii se bude cenově podobat Yeti... opět, s podobnou technikou, motory od litru atd.

Bezpečnost... pokud myslíš pasivní, tak bych vsadil na Kodiaq.

Offroad jsem myslel zejména vyšší světlá výška, 4x4 může být i Superb. Myslím, že bys docela koukal, co takové auto mimo silnici zvládne.
26. 2. 2017 14:48
Re: Škoda kupovat
Jasně, ale Yeti je Fabie, tak zase o třídu jinde a cena bude jak píšeš, a proč ne když to lidé kupují. Bezpečnost bych vsadil na Superb, je to prostě o třídu výš, to nafouknutá oktavka nedožene. Nevím, zatím jsem v Kodiaku neseděl, ale díky najezdovym úhlum si myslím že o moc víc než Superb ve 4x4 nezvládne.
Avatar - Emel
26. 2. 2017 15:53
Re: Škoda kupovat
Vím, že se to složitě hodnotí, když je všechno MQB, ale:
Superb a Kodiaq: víceprvek ve všech motorizacích, základ 1.4TSI.
Octavia a Yeti: víceprvek u lepších verzí, základ 1.0TSI

To s tím terénem je takové platonické... jaké nájezdové úhly má ten Superb? Je to dlouhé a nízké auto a je tam riziko, že prostě zůstane viset na břiše v nějakých vyjetých kolejích nebo při příjezdu k horské chatě apod.
26. 2. 2017 16:57
Re: Škoda kupovat
Já myslím že u nás dvou je to jasné, přednost má Superb před Kodiakem kdyby byla možnost koupit auto ve stejné cenové kategoriji, tak potom je zbytečné řešit vyjeté koleje, nebo ano? Jsi perfektní znalec,to ti musím nechat. ;-)
Avatar - Emel
26. 2. 2017 18:32
Re: Škoda kupovat
Jasně. Bydlím v nížině, rád řídím, rád jezdím rychleji, nemám chalupu mimo zpevněnou komunikaci, netahám přívěs ani loď, rád sedím nízko, sedm míst bych využil jen výjimečně - nejsem cílovka. A navíc se mi Superb fakt líbí, Kodiaq tolik ne.

Z mého pohledu... kdybych chtěl univerzála, tak by se mi líbil nějaký Allroad.
26. 2. 2017 20:34
Re: Škoda kupovat
To bych asi také bral, akorát cenový rozdíl je velký, myslím tvůj allroad oplastovaný kombi s trochu vyšším podvozkem, tak bych se asi stejně vrátil k Superbu, ale realita je taková že potřebuji druhé auto pro rodinu malinko menší, tím myslím nižší střední třídu,pro práci mám Rangera,tak bud oktavku kombi, nebo focus kombi a nebo golf kombi, nic jiného asi nepřipadá v úvahu.
26. 2. 2017 15:01
Re: Škoda kupovat
Vždyť ti taky nikdo nevnucuje SUV. Někomu vyhovuje, jinému ne. A tak by to mělo být. Alespoň ale nepiš ty hlouposti, jako že nesedí v zatáčkách, malý kufr atd. Praxe může být úplně jiná. Mohl by jsi napsat, čím jezdíš?
26. 2. 2017 15:13
Re: Škoda kupovat
To co píši jsou fakta, ve stejné cenové relaci suv nemají prostor pro zavazadla, nesedí v zatáčkách, to je fyzika, žádné hlouposti. Praxe je přece jasná, ale já nikomu neberu že chtějí suv, jen to nechápu,to je vše. Já jezdím v Ranger, protože mě to živí, ale pro sebe vždy kombika, díky rodině a cenové dostupnosti, protože když budu chtít suv, tak musí být vždy o třídu víš a to si zase raději koupím kombi.
26. 2. 2017 15:17
Re: Škoda kupovat
Napiš prosím jakým tedy jezdíš kombikem.
26. 2. 2017 15:21
Re: Škoda kupovat
Jako nevím čemu to pomůže, ale Ford focus.
26. 2. 2017 15:44
Re: Škoda kupovat
Jo, Focusy mají slušné jízdní vlastnosti. Ale myslím, že takový Tiguan 2 na tom o moc hůř nebude. Jestli ne lépe.
26. 2. 2017 15:56
Re: Škoda kupovat
To se nechci s tebou přít, ale myslím že v zatáčce budu mít lepší pocit ve focusu, a hlavně v cenovém srovnání bych mohl mít už fokus st a to si myslím Tiguan nezvládne.
26. 2. 2017 16:02
Re: Škoda kupovat
Závodit spolu nebudeme, nechci s ním praštit. Ale podívej se pro zajímavost na You Tube km77 moose test. Možná změníš názor. Sám jsem se divil.
26. 2. 2017 16:13
Re: Škoda kupovat
To jsem samozřejmě viděl, ale to je prudká změna směru jízdy při plně naložené verzi, tady jde o zatáčení a to fokus je dobrý,ale ja dal jen příklad, že auta která má nižší těžiště, tak díky fyzice prostě nejde zatáčku projet stejně ve verzi suv a nebo např.kombi a pak ten rozdíl v ceně, kdy použijí stejný podvozek a naúčtují si nehorazny příplatek.Nechci ti hanit Tiguana, je to krásné auto, jen já prostě uvažuji že za ty prachy budu mít Superba v kombi a ne žádného chudáka a přeci jenom si myslím že odvezu rodinu a mraky zavazadel, proto možná mé příspěvky vypadají zle, ale asi kdybych měl prachy na víc, tak neřeším tolik okolností. ;-)
Avatar - Beefcake
26. 2. 2017 19:44
Re: Škoda kupovat
Tiguan vs Focus - vsadil by som na Fokus.
26. 2. 2017 12:26
Re: Škoda kupovat
To se mylis, s kodiakem jezdilo mnoho milionu lidi podle diskuzi snad 99% diskutujicich a dlohodobe.Novinari s kodiakem najezdili statisice za ty roky co o nem pisi. A taky se dostalo mezi nejlepsi auta, sice nevim jak(asi podvodem)kdyz se teprve TED zacne prodavat a jak s nim kdo mohl najezdit pravety ty statisice KM na silnicich a nekoli let. desetisice lidi rika nebo pise jak je ten klon oktavky a superbu uzasny, musi jich jezdit stovky tisic ale NIKDE jsem to auto nevidel, tak kde pak asi jezdi??? ve snech???
Avatar - Beefcake
25. 2. 2017 23:10
Re: Škoda kupovat
Octavia Scout je drahsia (alebo +/- rovnako) ako Forester. Takze otazka je, ze preco.
Avatar - Beefcake
25. 2. 2017 22:36
Re: Škoda kupovat
Riadny komik. Alebo troll.
Avatar - _Karel_
25. 2. 2017 22:41
Re: Škoda kupovat
Že by nové jméno Pavlíka123?
25. 2. 2017 22:48
Re: Škoda kupovat
Pavlíka neznám a proč tedy, máš suv ?:-)
Avatar - _Karel_
25. 2. 2017 22:53
Re: Škoda kupovat
Nemám, neměl, nechystám se. Ale jednoho dne asi bude :-)
25. 2. 2017 22:57
Re: Škoda kupovat
Ok, třeba to prehodnotiš při svezení, když budeš mít např.hatchback-kombi a ve stejné cenové relaci suv a svezeš se na delší cestu než okolo autosalonu. ;-)
26. 2. 2017 13:38
Re: Škoda kupovat
Kolik rodin pojede třeba na hory ve dvou autech, protože se do jednoho pořádně nevejdou? O nějakém větším počtu ani nemluvě. To je většinou nežádoucí.
Avatar - Beefcake
25. 2. 2017 20:57
uniforma
Opat raz tam vidim mensi Kodiaque a Ateku.
Aky ma vyznam tolko sablonovitych aut, aj ked v ramci koncernu, nechapem.
To uz mozeme rovno chodit v uniforme.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
25. 2. 2017 21:28
Re: uniforma
Kodiaq, Tiguan a Ateca jsou podobná auta, ale přece jen každé jiné.

Ateca a Yeti budou kopie, to je od začátku pravděpodobné... jiná maska, případně detaily typu negativně zalomené zadní okénko... ale jinak stejné rozměry i technika. Jako Rapid a Toledo. Jestli není kompaktní SUV příliš důležitý model než aby byl takhle naklonovaný nevím... ale jak SUV moc nemusím, tak mě to moc netrápí.
Avatar - Bubáq
25. 2. 2017 23:59
Co mi právě teď nejvíce chybí?
Nejvíce mi právě teď chybí: projev pana Kabaně o tom, že nový Yeti bude velké překvapení, že to bude vůz překypující emocemi, opravdový mix tradičního škodováckého důrazu na funkčnost a mnoha opravdu simply clever řešení. Rovněž mi chybí ujištění, že Yeti bude představovat špičku ve své třídě co se do vnitřní prostornosti týče, a to včetně velikosti zavazadlového prostoru; můžeme se těšit na emočně vyčnívající použití tradičního českého řemeslného zpracování skla a křišťálu, jež nachází odraz v kubistickém pojetí předních, ale hlavně pak zadních svítilen. Rovněž mi bude chybě upozornění na boční výraznou tornádo- linku, která svým dvojitým profilem podtrhuje dojem solidnosti celé konstrukce....
Tak tohle mi bude dost chybět. A ne aby si někdo tady dělal legraci ze škrabky na led ve víčku nádrže, paraplete ve dveřních výplních a z příruční svítilny průběžně se dobíjející v prohlubni v obložení zavazadlového prostoru.
A bez legrace: doufám, že Yeti bude konečně důstojně odhlučněn od motoru i kol.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Warrual
26. 2. 2017 10:25
Nový šéfdesignér
Je pravda že do Škodovky přišlel designer co pracoval na některém z minulých generací E class ?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rokyta.p
26. 2. 2017 15:56
Kodiaq Ctrl c / Ctrl v
Mi to je teda celkem jedno. Škoda zatím nevyrobila model o kterém bych reálně uvažoval, takže její produkty tak detajlně nesleduji, spíš jen ze zvědavosti. Ale minulý týden dovezli k nám do dealerství 2x Kodiaq. Takový hnědý-bordo na 18" kolech, ten se mi z venku docela líbil. Pak šapaňský na 19" a ten mě zas pro změnu vůbec nebral. Ale co chci říct je to, že toto na fotce vypadá úplně stejně.

Tak buď ty auta nemám zažité a necítím ten rozdíl nebo nás tu někdo opíjí rohlíkem. Každopádně Atecu vidím každý den na našem firemním parkovišti a nemůžu říct, že mi na ní něco vizuálně vadí. Navíc si myslím, že automobilky dělají modely vizuálně stejné, viz w222-w213-w205 nebo Octavia 3-Rapid, tak je úplně zbytečné řešit vzhled Yetiho 2, protože to bude jen hubenější Kodiaq. Uvidíme jak to bude jezdit, SUV od Škodovky jsou totiž spíš z té lepší poloviny spektra.
Rozbalit vlákno
0
26. 2. 2017 17:17
ban
Pro redakci : kolik casu zabere ban uzivatele? Dve minuty? Je takovy problem zabanovat dozivotne Holdena a vsechny jeho dalsi alterega a vydrzet to delat pripadne par dni, tydnu, nez ho to prestane bavit? Dtto MDK. Ja ty blitky nectu, ale presto me otravuje uz jen preletat to ocima. Co je smutnejsi, nekterym diskuterum stoji za to na ty zamindrakovane chcipaky reagovat. A to je pak nutne preletat ocima cela vlakna.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Floyd
27. 2. 2017 00:22
Re: ban
Vezmi to z druhé stránky: redakci tento stav vyhovuje. I blbý příspěvek od Holdena a jeho derivátů se počítá. A reakce na jeho příspěvek, ať jsou jakékoliv, rovnež. Takže tady jde hlavně o čtenost a kliky, obsah jde stranou. Bravo, pane Machala & Co. :no: :no: :no:
27. 2. 2017 07:40
Re: ban
Pokud si dobře vzpomínám, tak tenhle příspěvek o banu měl včera večer cca 15 palců nahoru. A žádný dolů. Teď v 7,30 jenom 7. Může mi to někdo vysvětlit? Nejlépe z redakce.
Avatar - holden2
27. 2. 2017 08:48
Re: ban
jo to by mne taky zajimalo. kdyz napisu pravdu o vvwhnoji tak mam 20:3 a najednou po zasahu vyssi moci - pr*cunku z boleslavi je to 3:15 >:-[]
Avatar - Floyd
27. 2. 2017 11:20
Re: ban
Holt zasahuje cenzura >:D >:D >:D
Avatar - Floyd
27. 2. 2017 11:18
Re: ban
Máš naprostou pravdu, bylo to tak. Což jen dokazuje to, že zdejší hlasování je čistší než nejčistší křišťál >:D >:D >:D Redakce si to může upravovat dle libosti a v minulosti se tak i již několikrát stalo. Holt šikovný kluci, co na to jinak říct :no: :no: :no: Hrabat se v palcování na to mají koule, ale na odpověď už ne :no: :no: :no:

Schválně, Jirko, o kolik se vsadíš že se odpovědi nedočkáš? >:D >:D >:D
27. 2. 2017 17:30
Re: ban
Sakra tady se to točí. Teď v 17:30 už není ani těch 7 palců plusových, ale pouze 7 mínusových!!! To jsou kouzla s hlasováním.
28. 2. 2017 13:53
Re: ban
Tak jsem dnes v poledne poslal dotaz do redakce.
Avatar - Floyd
28. 2. 2017 22:32
Re: ban
To je teda rychlost, ta odpověď od redakce >:D
1. 3. 2017 19:44
Re: ban
Měl jsi pravdu, skutečně žádná odpověď.
Avatar - Floyd
1. 3. 2017 23:16
Re: ban
Tak vidíš, já ti to říkal. To se holt pozná charakter, ta redakce :no: :no: :no:
Avatar - _Karel_
27. 2. 2017 17:23
Re: ban
Vím, že tu někteří diskutující umí s palci čarovat.
Avatar - holden2
27. 2. 2017 08:46
Re: ban
hele vosle ja se do zadneho diskutujiciho jako prvni nenavazim. toto je specifikum vwxindlu kdyz se jim kopne do jejich modly. dej si mne na blacklist a nebudes to cist. jinak si vys*er voko >:-[]
Avatar - Floyd
27. 2. 2017 11:19
Re: ban
To by byl ale jak jednovokej Žižka a blbě by koukal na monitor >:D >:D >:D
Avatar - O5kar
26. 2. 2017 19:41
Proč?
Proč vadí řadě diskutujících vzájemné podoby Kodiaqa, Ateci a nového Yetiho? Když u automobilek, které takovéto bratrstvo vyrábí, to je totéž. Viz třeba BMW X1, X3, X5, Potom VW a AUDI.
Rozbalit vlákno
1
27. 2. 2017 11:43
Re: Proč?
Proč? No asi protože prodávájí ten stejnej chleba akorát pod jiným názvem a ještě kvůli tomu nadělají divadla (rozumněj debilní reklamy). Všechno se šidí ale přesto se někdo chce napakovat na prodeji a přitom se ani nesnaží! Je to jak s těma placatejma telefonama, všechny vypadají stejně ale prodejce ti stejnak bude cpát do huby, že ta jeho placka je lepší >:-[]
27. 2. 2017 08:56
CHVALIM REDAKCI (CO BYLO DRIV)
Chvalim redakci, ze spravedlive uvedla, jak je to s tim CESKYM "jizanskym SUV", VYVINUTYM a VYRABENYM V CECHACH. :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
27. 2. 2017 10:56
Re: CHVALIM REDAKCI (CO BYLO DRIV)
To je fakt, o tom se dosud docela mlžilo, např. "Za tvary vozu stojí šefdesignér seatu Alejandro Mesonero a jeho tým, ostrou linii táhnoucí se po celé délce karoserie a strmé zakončení linie oken jako by však modeloval Josef Kabaň ze škodovky."
Avatar - Floyd
27. 2. 2017 11:13
Re: CHVALIM REDAKCI (CO BYLO DRIV)
>:D >:D >:D