Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda zdraží Fabie, Octavie, Superby a Yeti s vyšší výbavou

Škoda Auto zvýší od 8. srpna 2011 ceníkové ceny o 1 %. Ceny akčních modelů a verzí Greenline se nemění.
Zpět na článek
22. 7. 2011 17:54
22. 7. 2011 18:20
22. 7. 2011 18:49
22. 7. 2011 22:06
22. 7. 2011 19:20
22. 7. 2011 20:05
22. 7. 2011 22:50
23. 7. 2011 00:20
23. 7. 2011 08:48
23. 7. 2011 10:42
23. 7. 2011 22:40
22. 7. 2011 19:23
22. 7. 2011 18:57
22. 7. 2011 22:00
22. 7. 2011 19:35
22. 7. 2011 19:46
22. 7. 2011 19:52
22. 7. 2011 20:42
22. 7. 2011 20:43
23. 7. 2011 13:03
22. 7. 2011 20:24
22. 7. 2011 20:46
23. 7. 2011 05:08
22. 7. 2011 23:25
22. 7. 2011 20:03
22. 7. 2011 20:30
22. 7. 2011 21:19
22. 7. 2011 22:35
22. 7. 2011 23:56
22. 7. 2011 23:12
23. 7. 2011 17:56
24. 7. 2011 15:05
neregistrovaný "bubobubo"
Avatar - J_Design
22. 7. 2011 17:54
Tsss...
Jakoby ty Škodárny nebyly už tak předražené.... Postupem času se ze sloganu "za málo peněz hodně muziky" tak nějak vytratilo to "za málo peněz!! Nebo spíš se z toho stalo "za hodně peněz málo muziky!"
Rozbalit vlákno
20
22. 7. 2011 18:20
Re: Tsss...
Očividně jsi fanda Renaultu a tak ti položím otázku: Myslíš si že Francouzi řeší, že je u nich doma Renault dražší než Škoda nebo korejci? Myslíš, že taky na různých diskuzích zvrací hlášky typu: Renault je předražená popelnice, za hodně peněz málo muziky? My Češi jsme opravdu zvláštní národ.....nechápu proč by zrovna Škoda měla být nejlevnější ze všech značek-jenom proto, že je "naše"? Její ceny jsou plně porovnatelné s konkurencí (teda kromě toho Renaultu a korejců-důvody proč jsou levnější všichni známe) a za danou cenu toho nabízí poměrně dost, víceméně to samé jako její konkurence.
Mimochodem, za socíku stála Š105 v přepočtu na dnešní peníze asi půl milionu a nikdo nikde nekdákal jak je drahá ;-) Přál bych ti tu dobu zažít, asi bys dneska nad Škodárnou neohrnoval nos :-!
Avatar - J_Design
22. 7. 2011 18:49
Re: Tsss...
Ja netvrdím, že by měla být nejlevnější protože je naše. Ale tvrdím, že za ty peníze ta auta nestojí... asi je to koncernem, nebo nevím. Ale když z toho ted vyjmeme Škodovku... proč by měl být Golf dražší než-li Megane, 308, Astra apod? Kvůly údajné kvalitě? To snad né... Naopak si Škodovku kupuju stále lidi, kteří považují tyhle auta za "naše."

Jak píšeš... za stejnou cenu nabízí víceméně to samé tak to si nemyslím. Dám příklad... koupíš si oholenou Htp Fabii... nebo Thalii v plné výbavě. Já osobně bych nevolil ani jedno, ale takový rozdíl je v každé třídě.
22. 7. 2011 22:06
Re: Tsss...
A proč by jsi měl prodávat levněji, když ti trh zaplatí tvou cenu ? Ti, kdo o tom rozhodují, tedy ti, kdo za auta utrácejí si myslí, že za tu cenu stojí.
22. 7. 2011 18:53
Re: Tsss...
Nemyslím si že by měla být Škodovka nejlevnější na trhu, ale řekl bych že její ceny neodpovídají tomu co člověk dostane (především myslím výbavu a taky trochu bezpečnost). Ale upřímně jí naprosto chápu, prostě jen využívá svého postavení na našem trhu. Využívá svojí rozsáhlé servisní a prodejní sítě, k tomu si spousta lidí přidá to že je vlastně naše a důvodů proč si jí koupit je spousta. Pak se přidají podle mě už vyložené nesmysly jako že jsou na to nejlevnější díly a opraví to kde kdo... Chová se přesně tak jak jí to samy kupující dovolí. Ale abych ty ceny obhajoval? To vážně ne. Škodovka není špatné auto, ale o jeho koupi bych uvažoval jedině kdybych žil v Německu nebo třeba Francii, kde má ceny a výbavy poskládané trochu příznivěji a zloděje tam snad taky tolik nezajímá....
22. 7. 2011 19:20
Re: Tsss...
V Německu, kde je Škodovka dražší.
22. 7. 2011 20:05
Re: Tsss...
Přesně. Někteří žijou v roce 2007 ještě teď..
22. 7. 2011 20:34
Re: Tsss...
V Německu je Škodovka dražší než kdo? Já tam vysloveně napsal kdybych žil v Německu. Neradim tim nikomu aby si šel koupit Škodovku do Německa. Chcete mi snad tvrdit že má Škodovka stejné postavení na trhu v Německu jako u nás? Je tam v pozici že by diktovala ceny a konkurence se jí přizpůsobovala? Asi ne.. Stojím si za názorem že Škodovka nabízí lepší cenu svých aut na trzích kde nemá tak dominantní postavení jako tady a proto je tam logicky výhodnější pro místní obyvatele než u nás. Snad jsem to napsal dost srozumitelně.
22. 7. 2011 22:50
Re: Tsss...
Napsal jste to srozumitelně, ale nemáte pravdu. V Německu i Francii je v drtivé většině provedení Škoda dražší než u nás. Zatímco u nás momentálně stojí Fabia Classic Magic 229 900Kč, v Německu Fabia Cool Edition s plus minus stejnou výbavou (v Německu ESP navíc, u nás jiné věci) za 286 000Kč...Obdobně je výrazně dražší v Německu třeba i Kia a většina ostatních značek. Jestli jste nepochopil, že u nás a na Slovensku zuří cenová válka, je čas si zjistit víc podrobností..
Avatar - white label
22. 7. 2011 23:00
Re: Tsss...
Ale cenu vozu nelze srovnávat jen absolutně přepočtem aktuálního kurzu. Podstatnější je srovnání ceny Škodovky vůči konkurentům na konkrétním (např. německém) trhu. Třeba domácí VW stojí většinou v Německu taky víc, než u nás, nebo na Slovensku, ale rozdíl mezi cenou VW a Škodou bude v Německu hovořit ve prospěch Škodovky znatelně více, než u nás, kde to dokonce případně může být až naopak...
22. 7. 2011 23:55
Re: Tsss...
díky, takhle jsem to myslel ;-)
23. 7. 2011 00:20
Re: Tsss...
Bubba napsal, že by Škodu koupil v Německu nebo ve Francii, kde má ceny příznivější. To je jak jsem vysvětlil hovadina, ceny jsou ve zmíněných zemích obecně výrazně vyšší a logická volba by byl import z ČR. U nás se to prostě a jednoduše řeže, Škoda se drží u firem a živnostníků, soukromé osoby Škodu prakticky nekupují. Porovnejte ceny VW tady a v Německu, u Golfu se nebudete stíhat divit..
Avatar - white label
23. 7. 2011 00:37
Re: Tsss...
U oficiálních cen srovnatelných verzí VW jsou ceny u nás zpravidla nižší. Bývalo to spíš právě naopak. Sám jsem v roce 2007 vezl fungl nového Golfa GTI až z Německa, přičemž u další generace už se to vůbec nevyplatilo, spíš naopak...
Avatar - Katikakus
23. 7. 2011 08:48
Re: Tsss...
Ne, on napsal, ze kdyby zil v Nemecku nebo Francii, tak by o ni vzhledem k cenam konkurence na danem trhu uvazoval. To je to, co cely cas nechapes...
23. 7. 2011 10:42
Re: Tsss...
Já vidím, jak se to snaží okecat a vím kam míří. Ale ne, takle to na začátku nepsal. Škoda opravdu ve Francii nemá "přiznivěji poskládané výbavy a ceny", protože je výrazně DRAŽŠÍ. A tak těžko může dělat něco označeného jako "využívá svého postavení na našem trhu", když je u nás výrazně levnější než na trhu, kde má naprosto bezvýznamný tržní podíl (což dvacet tisíc kusů na celém území Francie beze sporu je).

Už proboha pochopte, že Renaultu, Kie, Hyundai a Fordu při snaze získat tržní podíl nezbývá nic jiného, než dočasně jít na krev. Ani jedna z automobilek to nedělá jen tak z plezíru, ale protože chce získat trh a pak se zahojit. Je to tak správně, je to tak dobře a masturbovat nad tím, jak je ten nebo ten bůh, protože má tempomat v základní výbavě...
Avatar - white label
23. 7. 2011 11:39
Re: Tsss...
A právě podobně jako to dělá s cenama třeba ten Renault tady (nebo korejci v Evropě), to podobně "musí" dělat Škodovka ve Francii, na rozdíl od našeho (pro ni domácího) trhu... ;-)
23. 7. 2011 13:06
Re: Tsss...
Vždycky než něco napíšeš zkus nejdřív trochu vychladnout. Koukám že ti nesmí na Škodovku nikdo sáhnout jinak hned táhneš do boje. Kdyby sis přečetl můj první příspěvek s chladnou hlavou muselo by ti dojít že celou dobu myslím pořád stejně a nikde nic neokecávám.

Donutil jsi mě překonat lenost a podívat se na ceny ve Francii. Chvilku jsem se tim musel prokousávat protože jsem odkázaný na Google Translate. Našel jsem si Octávku ve výbavě classic na ofic. stránkách Škody france. Bez příplatků 1,6 TDI 105 hp manuál 20 935€. Megane v základu ve Francii dci 110 hp 22 100€. U obou nejnižší výbavy porovnatelné motory. Co přesně která výbava do detailu obsahuje nevím a nehodlám se o tom dohadovat. Francouzsky neumím a nehodlám nad tím strávit odpoledne.

Toho že využívá svého postavení na našem trhu bych třeba mohl prezentovat na výbavě prima. Ve Francii jsem našel výbavy až od classic výš. Evidentně tam nemá takové postavení na trhu aby si mohla dovolit prodávat takhle holá auta, u nás to jde. Ale už se o tom dál nechci hádat já nahoře jen řekl svůj názor nikoho nenutim, aby si Škodovku nekupoval. Je to každého rozhodnutí.
23. 7. 2011 22:40
Re: Tsss...
Já beru názory na to, že je Škoda taková nebo maková. To se liší podle priorit, vkusu a je to subjektivní. Ceny nebo rozměry jsou ovšem tvrdá data a tam plácání dojmů jaksi naráží, že..

Převedl sis tu udávanou částku 20 000EUR na Kč? Je to pro ilustraci přes 510 000Kč. Pro informaci, ta výbava je zhruba ekvivalentní naší Ambiente, co se prodává za 440 000Kč.

Takže asi tak k příznivěji poskládaným výbavám a cenám. Poznámka na závěr - na jednu stranu cenovou řež u nás vítám, na druhou se za chvilku z aut stane definitivně spotřebák.
24. 7. 2011 21:38
Re: Tsss...
Plácání dojmů? To vážně pořád nechápeš o čem mluvim? Já ti nikde netvrdím že jsou Škodovky v Německu nebo Francii levnější než u nás ale tvrdím že jejich ceny tam nejsou tak sebevědomé oproti konkurenci jako u nás a proto jsou pro místní obyvatele výhodnější než pro nás.
To tě ty cenový válečníku vážně nikdy nenapadlo že cena produktu na trhu se mimo jiné odvíjí od kupní síly spotřebitelů? Když mají hold ve Francii vyšší platy tak jsou tam hold dražší i služby, nemovitosti a taky jak mi tady neustále dokola předhazuješ světe div se auta. Když tam jsou dražší všichni výrobci tak proč by měla Škodovka být jiná?
Poznámka na závěr: abys mohl takhle hezky porovnávat ceny aut u nás a ve francii tak bys k tomu musel ještě dodat drobný detail. Kolikrát půjde průměrný Francouz do práce než bude mít těch 20 tisic Euro a kolikrát tam musí jít průměrný Čech.
22. 7. 2011 23:54
Re: Tsss...
Díky za reakci, přiznám se že přesné ceny Škodovky konkrétně třeba v Německu neznám. Celé jsem to myslel trochu jinak. Neporovnávám cenu Škodovky v ČR a Německu ale její cenu oproti přímým konkurentům na daných trzích. Jako příklad bych uvedl třeba Lagunu u nás a ve Francii tam je myslím jasné, která značka má u nás jakou řekněme sílu a za jakou cenu si zde může dovolit auto jedné třídy.prodávat. O kolik si může u nás dovolit Škodovka se Superbem nasadit oproti Renaultu a opačně to funguje zase ve francii kde se bude Laguna prodávat dráž než Superb a tam si to zase může dovolit Renault. A tím pádem si myslím že třeba pro Francouze nebo pro Němce vychází Škodovka racionálně jako výhodnější koupě než pro Čecha.
22. 7. 2011 19:23
Re: Tsss...
Souhlas, ale přesto si myslím že škodovka v posledních zhruba 2 letech proti minulosti zlevnila a je plně konkurenceschopná - např. O2 1,4 TSI se slušnou výbavou vč. klimatizace za 334.900, to myslíme je zajímavá nabídka. To samé Fabia. Jasně, Megan je o něco levnější, ale ztráta ceny při jeho dalším prodeji je mnohem vyšší než cenový rozdíl mezi ním a Oktávkou. To samé platí i u toho Golfa, který je cenově na úrovni Oktávky a už dávno není nejdražší ve své třídě.
Avatar - 3_diamanty
22. 7. 2011 18:11
uz aj tak predrazena skoda
na dalsi rok si kazdy rozumny clovek zvoli novu i30tku rio alebo i40 pripadne sportage, casy skody sa u nas a okoli koncia, fabiu by som uz nebral ani zadarmo

skoda bude rast akurat v cine ale v cechach na slovensku polsku a okoli pojde skoda dole aj kvoli cene

korejci ju sundaju na dalsi rok, necham sa pekvapit
Rozbalit vlákno
41
Avatar - CHerokee
22. 7. 2011 18:17
Re: uz aj tak predrazena skoda
Možné to je, ale mrkni se pře sídlište na parkoviště a uvidíš... favorit, felicie, fabie, fabie, oktávka, fabie, peugeot 207, fabie, renault.....
Avatar - Pekelná Micinka
22. 7. 2011 18:34
Re: uz aj tak predrazena skoda
Tak u nás zrovna stojí nereprezentativní vzorek, Škoda v něm má nějakých 15 procent.
22. 7. 2011 18:43
Re: uz aj tak predrazena skoda
asi koukame kazdej na jine parkoviste, ja koukam a vidim A6, A6, A5, Superb, Forman (divny), MB A, neco maleho od Chevroletu, Q7, prazdnej flek, Superb, Smart, Focus
Avatar - J_Design
22. 7. 2011 18:58
Re: uz aj tak predrazena skoda
Clovece SamaAre... kde to zijes? Tolik drahých aut pohromade ;-) Kdyz ja se podivam na parkac tak je to 2x opel astra, fluence, laguna, fabie, ibiza a nejake Mitsufujbishi >:D
Avatar - 3_diamanty
22. 7. 2011 19:25
Re: uz aj tak predrazena skoda
ked sa pozriem na parkovisko a urobim teraz fotku tak skoda tam ma mozno 15 az 20 percent viac nie, myslis si ze kazdy jazdi este na felde a favorite?

sused ma focus, pod nami dalsi seat nad nami audinu, z prveho ma vw ja tiez vw aj skodu sice ale ako jediny z brany, nad nami dalsi saaba, oproti clio a dalsie kusky ako i30tka a pod

skodu fabia u nas na ulici ani nevidno
22. 7. 2011 20:04
Re: uz aj tak predrazena skoda
Tak ked sa ja pozrem priamo len na na nas vozovy park v Rakusku, tak tu najdem:
10 krat WW Golf 2,0 Tdi
1 Yeti 2,0 Tdi
1 Ceed 1,6 Crdi
1 Nissan Quashkai
2 Audi A 4
3 Suzuki Swift SX4
1 Ford Kuga
1 Octavia
1Subaru Impreza
1 Citroen c 4
1 WW Jetta
1 WW Polo
1 WW Tiquan
a sekretarka si kupila naposledy Hyundai ix 35
Avatar - twistedTSD
22. 7. 2011 22:06
Re: uz aj tak predrazena skoda
mno, u nás je to trochu jinak...soused 3x Oktávka + Felicia + Spark, další Oktávka, další Allroad + 9-5, další Felicia, zase Felicia + Caddy, další stará A4 + 80, dále Felicia, Golf, Felicia, Fabia atd.. :-)
Avatar - Nerez
22. 7. 2011 22:14
Re: uz aj tak predrazena skoda
No, sousedi u nas: vlevo Peugeot 307, vpravo Octavia II a starší Clio, naproti nějaké starší MPV od Citroenu a užitkový Citroen Jumper a VW Transporter.
22. 7. 2011 18:34
Re: uz aj tak predrazena skoda
Mam ten isty nazor Topper. Po dlhsom case som bol teraz doma na Slovensku a rodicia potrebovali nutne po rokoch nejake lacne a dobre auto. Kupil sa Ceed s hlinikovymi diskami, ESP ako i s protipreklzakom, automatickou klimou-dvojzonovou :yes:, tonovane skla, vybava ako lekarnicka, sietka do batozaku trojuholnik este k tomu zadarmo (hm..ja som si to uz musel dokupit :-| ) a navyse sme dali pre sestru dorobit parkovacky za 160 euro. Vsetko za nejakych cez 13000 eur. Zaruka 7 rokov, vyborne jednanie a skusenost s predajcom ako i so servisom. Skoda na Slovensku rapidne slabne a ak sa tak bude v Skodovke v uznavani zaruk spravat ako mam skusenost, tak som zvedavy na najblizsie roky.
Avatar - J_Design
22. 7. 2011 18:52
Re: uz aj tak predrazena skoda
Pánové ty Korejský auta jsou zlo.... doufám, že si to všichni majitelé a zájemci o ně brzo uvědomí. Každý si myslí co všechno stihly šikmoočky dohnat, ale pravda je jinde. O designu nemluvě. Pořád se nedají s EU vozy srovnávat!
22. 7. 2011 19:24
Re: uz aj tak predrazena skoda
AMEN >:-[] Zaloz sektu :-)
22. 7. 2011 19:27
Re: uz aj tak predrazena skoda
Ako si na to prišiel?
23. 7. 2011 03:09
Re: uz aj tak predrazena skoda
Jsem renaultak a kvuli tobe jsem si zalozil ucet jdi nekam primitive
Avatar - Nerez
22. 7. 2011 18:51
Re: uz aj tak predrazena skoda
Jako rozumný člověk bych si Koreu nekoupil
Avatar - J_Design
22. 7. 2011 18:53
Re: uz aj tak predrazena skoda
:yes:
22. 7. 2011 19:06
Re: uz aj tak predrazena skoda
Zato elekroniku, mikrocipy, a jine vyrobky si rad koupis z vychodu, ze?

Nevim, ale bud je vyrobek dobry - prumerny - spatny...ale hlasat, ze bych si nekoupil Koreu zni dost povrchne. Ale mas pravdu, taky nazor...
Avatar - J_Design
22. 7. 2011 19:17
Re: uz aj tak predrazena skoda
Pak jsem asi povrchní, ale naprosto u vseho pokud mam na vyber, vyberu si vyrobek ze zapadu. Krom toho, veskerou techniku... elektroniku, PC, automobily, mobily proste vsechno stejne jen ukradli okopirovali a pak prodavali...podobne jako cina dnes. Jenze kazdemu vzdycky vyhovuje nizsi cena a koupi si to.

A argumenty typu dnes jsou na vysi...tak mozna... holt kdyz si to lidi vice kupovali meli vice financi na vyvoj. Ale vse bylo vymysleno zapadem! Mozna to zni povrchne arogantne apod, ale jsem toho denodenne svedkem na VS kdyz ty sikmooky vidim!
22. 7. 2011 19:32
Re: uz aj tak predrazena skoda
Nezni to arogantne... zni to xenofobne a je to zblept :-! Jestli ty studujes vysokou, tak pujdu vratit diplom... 8-s
Avatar - J_Design
22. 7. 2011 19:52
Re: uz aj tak predrazena skoda
To by jsi měl ;-)
22. 7. 2011 20:01
Re: uz aj tak predrazena skoda
bys... skorovzdelance :-!
22. 7. 2011 19:43
Re: uz aj tak predrazena skoda
Tak pořád jsou na tom líp než my. My to totiž neumíme ani okopírovat. >:D A když už jsme u toho, taky si myslíš, že Frantíci okopčili auta od Němců? První auto na světě totiž zkonstruoval Benz :-) A od koho kopírovali Američani? Od těch Francouzů? Dosti omezený pohled na svět, že? Dochází ti co jsi napsal za blábol?
Já pokud si něco kupuju, nezajímá mě kdo to jako první vymyslel (vždycky bude někdo první a někdo poslední), ale to jak je to vyrobené a jak to funguje. Klidně si koupím třeba i albánské nebo nigerijské auto, když bude na úrovni a nezajímá mě, že někdo jiný to vyrábí už 150let ..........bože tady se fakt člověk dozví věci, škoda že sem nechodím častěji >:D

P.S. Pochybuju, že by korejský auta byly větší zlo než Renault, ten je totiž nepřekonatelnej >:D
A ty nacionalisticko-rasistické výlevy si nech pro holohlavy na sraz DSSS. Tady je to o autech,tak to sem netahej, prosím.
Avatar - J_Design
22. 7. 2011 19:59
Re: uz aj tak predrazena skoda
Skoda mluvit...vetou "PS.:" jsi to vsechno doresil. A jen tak mimochodem, mluvil jsem tu o vozech to zaprve a zadruhe reknes cernochovi cernoch a nebo afroamerican? Cernoch vid ;-) Pak netusim co je na sikmook rasistickeho. Jine slovo ktere by si tu mohl vysvetlovat jako rasismus tu nepadlo! A pokud ti vyhovuji vyrobky typu "made in china" pak si v nich klidne libuj. Docela by me zajimalo cim zrovna ty jezdis >:D
22. 7. 2011 20:17
Re: uz aj tak predrazena skoda
A me by zajimalo kdy jsi ty dokoncil autoskolu frajere :-)
22. 7. 2011 20:22
Re: uz aj tak predrazena skoda
Ano, výrobky made in china mi vyhovují, 90% výrobků, které celý svět používá pochází právě odtamtud, kupodivu, svět se kvůli tomu nezhroutil. Kdybych se měl řídit podle tvé logiky, nemohl, bych si koupit tričko, boty, televizi, hi-fi věž, kolo, počítač, mobil...........a nakonec ani to auto.
Černoch je spisovný český název, najdeš ho v každém slovníku (nevím proč bych mu měl říkat afroameričan, copak černoši žijí jenom v Americe?) Naproti tomu "šikmook" má svůj ekvivalent ve slově "negr". Pokud nepoznáš rozdíl, pak opravdu nechápu co děláš na vysoké. I když při známé "kvalitě" vysokého školství v ČR je možné opravdu vše.
A čím jezdím? Ojetou deset let starou Oktávkou. Nemám na to kupovat si nové auto každý rok (ani čas ani peníze).
23. 7. 2011 11:17
Re: uz aj tak predrazena skoda
Cernoch je spisovny nazev to mas pravdu, ale slova jako Cernoch, Zid, Arab i koneckoncu Beloch, nelze pouzit ani v spisovne vete v urcitem kontextu. Napriklad nechci vyrobek od xxx, nechci jist s xxx, nechci bydlet pobliz xxx atak dale.

Takze si dej na to pozor v budoucnu by te takova fraze mohla stat zamestnani pokud budes pracovat pro zahranicni firmu.

To byla jen pratelska rada do zivota. Clovek ma sve jmeno a treba ve skolstvi v zahranici je nemslitelne na nekoho volat jeho mensinovym puvodem, jelikoz to zni rasisticky. Bez ohledu podle toho jak dobre a nevine jsi to myslel.
Avatar - Nerez
22. 7. 2011 19:34
Re: uz aj tak predrazena skoda
Jsme na serveru o autech, takže jsem samozřejmě myslel auta. I když elektronika mě celkem zklamala, mobil od Samsungu a furt s ním nějaké problémy, ale se Samsungy má problém alespoň dalších 5 lidí z mého okolí. Jsem z toho tročku zklamanej
22. 7. 2011 22:03
Re: uz aj tak predrazena skoda
Zajimavy, porad nekdo srovnava apple se semsungem, jak je to stejny, ja jsem iphone 4 rozkopal - dupal jsem po nem (mam skoro metrak) a rozbil jsem akorat sklo a pak si z neho jeste zavolal. Proc jsem ho rozbil je ted bezpredmetne. Je to skvelej telefon, vymenej mi sklo a bude jako novej. Korejsky auto bych nechtel, muj tata chce po daewoo koupit chevrolet, coz je taky koreec a nemuzu mu to rozmluvit, proste se chyta na "vybavu". Ale to daewoo se sype, zatimco nemec a japonec drzi.
Avatar - white label
22. 7. 2011 22:14
Re: uz aj tak predrazena skoda
Předpokádám, že jsi (v rámci objektivity) provedl podobný "zátěžový" test třeba i se Samsungem (Galaxy S). Možná, kdybys neměl zrovna ajfon, byl bys vyrovnanější... >:-[]
A co zkusit porovnat i smysluplnější věci (viz srovnávací testy ip4 vs SG S II)? Nebo stejně víš své i bez podobného srovnání... ;-)
23. 7. 2011 00:01
Re: uz aj tak predrazena skoda
Hm, tak ja som mal Samsungy 2 (2. stale mam) a obidva boli kvalitou, spracovanim a bezproblemovostou na spicke zo vsetkych fonov, co som kedy mal :-)
Momentalne mam Samsung 3 roky a vyzera lepsie ako rocne Nokie, vsetko funguje 100%, nikde nic nevrze, nie je doskrabany... kvalita naj co som zatial u fonov videl :-)
Avatar - Nerez
23. 7. 2011 00:05
Re: uz aj tak predrazena skoda
Kvůli tomu jsem si Samsunga kupoval, že mají pověst spolehlivé značky. Ale bohužel telefon můj, mého otce a 3 známých dobrou reklamu nedělá ;-\
22. 7. 2011 19:24
Re: uz aj tak predrazena skoda
Ano, toto je skutecne "cesky" nazor :-)
Avatar - white label
22. 7. 2011 21:42
Re: uz aj tak predrazena skoda
A ten původní Topperův "rozumný" názor byl názor skutečně "slovenský, nebo snad "korejský"? ;-)
22. 7. 2011 19:40
Re: uz aj tak predrazena skoda
A co bys mi doporucil jako volbu rozumu? :-)
Avatar - Nerez
22. 7. 2011 19:45
Re: uz aj tak predrazena skoda
Za cenu i30 nebo Ceeda v nějaké té standartní výbavě pro dnešní dobu Octavii Tour, Astru Classic nebo Focus Classic. Ale ať si každý koupí co chce, já si raději koupím osvědčenou německou techniku
22. 7. 2011 19:58
Re: uz aj tak predrazena skoda
Z tve nabidky bych sahl po Focusu... Opela jsme v rodine meli... 2x Vectru B... a ty story by byly dlouhe. Octavii Tour ani Astru bych nechtel, nesplnuji me pozadavky na bezpecnost a po dovybaveni na soudobou uroven nizsi stredni se dostavam na cenu FL OII a to uz je mimo, nevim jak by to bylo se slevami, ale moc ne to neverim.

Golfik s 1.4 se mi libi - ale tech 59kW se obavam... a jeste musim pominout to, ze by mi pred domem asi dlouho nestal :-|

Muj vyber by byla si takovy - do 300:
FoFo, Megane, Golf (kvuli motoru a zlodejum), Ceed, i30 - u korejcu me irituje absence ESP.
Avatar - Nerez
22. 7. 2011 20:00
Re: uz aj tak predrazena skoda
Astra Classic má 5 hvězd stejně jak Focus, co by jsi chtěl víc?
Záleží co považuješ za standart nižší střední třídy? Já bych s požadovanou výbavou všechna 3 mnou jmenovaná auta auta koupil do nějakých 290 tisíc.
22. 7. 2011 20:21
Re: uz aj tak predrazena skoda
O hvezdy nejde, NCAP ma do reality daleko a ty chybejici pytle te v realu muzou podrzet ;-)

Muj pohled na standard: 6xABG, ESP, Klima, central s DO... a nejake to radio s MP3 a 4 repraky ;-) vic od auta nezadam ;-) (ve smyslu vybavy).
Avatar - Nerez
22. 7. 2011 20:27
Re: uz aj tak predrazena skoda
Tak to já bych oželel ESP a 6 bagů, stačily by mi 4. Ale zase bych chtěl elektriku v předních oknech a zrcátkách, litá kola a mlhovky. A v případě OII liftbacku i zadní stěrač.
Avatar - R32
22. 7. 2011 20:26
Re: uz aj tak predrazena skoda
čo je podľa teba rozumný? či akože všetci čo si kúpili koreu a sú s ňou dokonca spokojní sú magori? nechápem takéto zaslepenecké príspevky... :no:
Avatar - white label
22. 7. 2011 21:47
Re: uz aj tak predrazena skoda
Stejně jako podle toppera, každý kdo si teď nekoupí korejce, ale Škodovku nebude rozumný, i kdyby s ní byl 100x spokojený viz jeho původní ("rozumnýů) příspěvek. V principu naprosto stejná zaslepenost... ;-)
24. 7. 2011 17:27
Re: uz aj tak predrazena skoda
Pokud se rozhoduješ mezi i30 a octávii, a ještě ti vychází jako vítěz hnuhnaj, tak si ho klidně kup, ale nesnažse přesvědčit ostatní o racionalitě svého rozhodnutí.... >:D ...a ještě každý rozumný člověk..... peoč se blázen považuje za rozumného, nechápu.... ;-)
22. 7. 2011 18:57
Proč ne.
No proč ne. Ve světě se prodává dobře. Zisky, prodeje rostou, český trh je malilinkatý s minimálním tržním podílem tak proč trochu nezdražit. Přeci jde v prvé řadě o peníze že. Normálka
Rozbalit vlákno
0
22. 7. 2011 19:03
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
13
22. 7. 2011 19:20
Re: koruna posiluje
V Cechach som pred 5 rokmi studoval a ked som sa niektorymi rozpraval....Skodovka bola to najlepsie, co existuje. Najzaumavejsie bolo ovsem to, ked som sa ich spytal, ci sa aspon obzreli alebo informovali po nejakom inom aute...odpoved bola: "A naco, ved viem, ze skodovka je najlepsia"!!! !!! Aj keby bola neviem aka, aj s prazdnou vybavou aj dva krat drahsia,vzdy bola najlepsia. Ale myslim, ze i tam sa uz casy trochu zmenili a ludia uz premyslaju. Na druhej strane musim povedat, ze Octavka i Superb sa mi pacia.
22. 7. 2011 19:28
Re: koruna posiluje
No spíše je pro Čechy typické pomlouvat vše české. Ale dělají to i jiné národy.
22. 7. 2011 22:52
Re: koruna posiluje
Například armáda čobolů tady..
Avatar - white label
22. 7. 2011 22:54
Re: koruna posiluje
To není otázka národnosti, ale individuální "inteligence" konkrétních jedinců...
23. 7. 2011 10:43
Re: koruna posiluje
s tím souhlasím, na druhou stranu viděls někdy slovenský server, kde by den co den rozebíralo stádo čechů prodeje na slovenském trhu?
Avatar - white label
23. 7. 2011 11:35
Re: koruna posiluje
Tím lépe pro nás... je dobře, že se o nás zajímají více, než my o ně, naopak by to totiž bylo "horší" spíš pro nás.... ;-)
Avatar - pario
23. 7. 2011 13:30
Re: koruna posiluje
Daj si ľavú ruku do pravej a zagratuluj si ;-\
22. 7. 2011 22:00
Re: koruna posiluje
Nestudoval si náhodou spíš na Kamčatce? :-) ;-)
Avatar - white label
22. 7. 2011 22:04
Re: koruna posiluje
Taky mě podobná otázka napadla, že by zrovna tohle byl obecný názor většiny čechů? Primární důvody pro koupi Škodovky vidím u většiny lidí u nás přece jen trošku jinde...
23. 7. 2011 04:51
Re: koruna posiluje
To u vás nemáte vlastní školy? Já bych se teda jako správný národovec nesnížil a nelezl do zlého česka a už vůbec bych nelez na český web a už vůbec bych tam nic nesděloval...hele, sou ňáké obolské weby o autech, ať se tam mrknu na aktualty a diskuse,kolik čehůnů tam blije >:D
24. 7. 2011 08:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 7. 2011 07:11
Re: koruna posiluje
Kdyz jsem studoval taky cca 5 let zpet, tak tam bylo plno cobolaku, kteri byli nejchytrejsi, nejlepsi uplne ve vsem a nikdo na ne nemel.... Neustale pomlouvali celou CR a vsechny lidi. Jen mi bohuzel nikdy nebyli schopni rict, proc tu studuji, pracuji atd....
23. 7. 2011 10:45
Re: koruna posiluje
Mně to jeden z nich řekl. Prej jsme tranzitní zemí. Chtějí tady vystudovat zadarmo a pak odtáhnout pryč.
22. 7. 2011 19:35
Auto
Kupuješ auto? Tak si kúp, čo chceš, na čo máš a za čo uznáš za vhodné svoje peniaze utratiť. Považuješ za najlepšiu Škodu? Hovoríš, že sa oplatí priplatiť si? Nech sa páči. Ja si kúpim niečo iné, možno lacnejšie, alebo za rovnaké peniaze lepšie vybavené či väčšie, a budem si myslieť svoje, rovnako jak ty.
Právo voľby je právo každého z nás a nárok na vlastná názor máme všetci rovnako. Preto hovorím, nech si kúpiš čo chceš, je to tvoja voľba a tvoja vec. Nech je to hoci tá "predražená" Škoda. Zľava, niečo navrch, či "výhodnejšia" kúpa nemusia byť predsa kritériom.
Škoda si nastaví ceny vlastných výrobkov podľa vlastnej úvahy - a zákazník to buď bude akceptovať, alebo nie. Beztak tu v jednom kuse čítam, že za cenníkové ceny kupuje len blbec, že cena sa aj tak jedná individuálne. Tak potom nie je o čom. Jedno percento z 300 tisíc Kč sú tri tisícky, je to tak veľa?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Nerez
22. 7. 2011 19:52
Re: Auto
Souhlas. Jen to zdražení se jedna vyšších výbav, takže lidi, co si kupují levnější verze zdražení nepocítí, ti co mají na dražší verze tak je těch pár tisíc nezabije :yes:
Avatar - R32
22. 7. 2011 20:42
Re: Auto
Klaudius dnes to máš u mňa za 1* :-) ale teraz vážne, máš recht, ja napríklad idem teraz kupovať nové auto a rozhodne názory v týchto diskusiach človek músí ignorovať lebo toľko zaslepencov a fanatikov len tak po kope nenájdeš... Čo ale má cenu čítať ak ideš kupovať auto je rubrika "Moje Auto" kde si prečítaš reálne skúsenosti majiteľov a nie žvásty rádobyodborníkov z ktorých možno polovica ani auto nemá. ;-)
Avatar - Nerez
22. 7. 2011 20:43
Re: Auto
Jaké máš kandidáty? :-)
Avatar - gld
23. 7. 2011 13:03
Re: Auto
Presne tak. Siahodlhá diskusia a pritom o..

Keď máš na cenníkovú cenu tak to jedno percento ťa už nerozhádže. Nemalo by.
Avatar - strýček BOB
22. 7. 2011 19:39
Škoda...
Jednoprocentní zdražení rozhodí rozpočty antouškům, kteří škudlí desetníky na ceed spin se super sedmiletou zárukou...
Rozbalit vlákno
5
22. 7. 2011 20:24
Re: Škoda...
vôl sa nezaprie 8-s
Avatar - R32
22. 7. 2011 20:46
Re: Škoda...
Tak schválne, kamarátovi na VW Golf odišiel po 27 mesiacoch (čiže 3 mesiace po záruke) kompresor klímy. Má nabehané cca 35000km... Cena? Asi 980,- Euro bratu. Myslím, že v tej chvíli by si bol sto krát radšej majiteľ Ceedu s tou super sedemročnou zárukou. 8-s Mudrovať vie každí...
23. 7. 2011 05:08
Re: Škoda...
sranda počteníčko je v odkazech, kde dokonalí japonci dělaj dokonalá auta a jak "uznávají" problémy lidí...prd€l si z majitelů dělaj, o korejcích platí stejně
[odkaz]
a spousta jiných, si dohledejte
tohle od subaru se spálenýma spojkama u jejich nejtiššího dieselu na světě(ale spojky hoří mezi 12-40tkm) je taky zábava,tvrdí lidem,že neumí jezdit (proč jim to teda prodávali?) a že spojka vyžaduje spešl zacházení...:
[odkaz]
na obou klubech je toho mraky,jak majitelé vyléčeni z kvality,v případě subaru hyper předražené :-!
Avatar - Katikakus
23. 7. 2011 09:03
Re: Škoda...
Tak je logicke, ze na klubech najdes spis "negativni" prispevky, protoze lidi tam hledaji pomoc v problemech. Tady taky neco malo, neni to klub, ale zajimave pocteni: [odkaz]
22. 7. 2011 23:25
Re: Škoda...
klud, utekaj do providentu, popros a snad ti na toho ceeda prispeju/pozicaju.
22. 7. 2011 20:01
Netýká se akčních nabídek, tedy téměř ničeho
Pokud si zprávu přečtete pozorně, to jedno procento se nebude týkat akčních modelů. Octavia má akční ceny už téměř rok na všechno včetně Scoutu a RS, Fabia má modely Magic, Yeti modely Fresh. Touru a Roomsteru se změny netýkají. V případě Fabie tedy zdraží pouze výbava Elegance, u Yetiho Experience, Superb kromě základního modelu a zbytku se zdražení netýká...

A teď otázka - nepřijde vám divná tato zpráva podezřelá v okamžiku, kdy šla Škoda na trh s řadou nových akčních modelů? Jako kdyby někdo říkal rychle kupte, bude dráž? ;-)
Rozbalit vlákno
5
22. 7. 2011 22:44
Re: Netýká se akčních nabídek, tedy téměř ničeho
Možno si trafil kliniec po hlavičke.
22. 7. 2011 22:54
Re: Netýká se akčních nabídek, tedy téměř ničeho
Nerozumím, co chceš říct.
Avatar - white label
22. 7. 2011 23:02
Re: Netýká se akčních nabídek, tedy téměř ničeho
No, žes možná trefil hřebík po hlavičce, tedy žes to trefil... ;-)
23. 7. 2011 00:23
Re: Netýká se akčních nabídek, tedy téměř ničeho
Nevěděl jsem, jestli nemluví o klinice.
Avatar - ryman
22. 7. 2011 23:18
Re: Netýká se akčních nabídek, tedy téměř ničeho
:yes: :-)
Avatar - petrumr
22. 7. 2011 20:03
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
22. 7. 2011 20:30
Re: ok
Ale no tak, nebuď vzťahovačný. Že viacero konkurentov ponúka za rovnaké alebo menšie peniaze bohatšiu výbavu, to snáď vieš aj bez podpichovania. ;-) Škodá má všetko čo iní, možno voči niektorým aj čosi naviac, ale naviac si aj priplatíš.
Avatar - petrumr
22. 7. 2011 21:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 7. 2011 22:35
Re: ok
Nechaj sa prekvapiť. Pokiaľ chceš Škodu, tak si ju kúpiš, aj keď neponúkne najviac. A kľudne kúp. Nie sú to zlé autá. ;-)
22. 7. 2011 23:56
Re: ok
nie som si isty, ze lepsia, pripadne horsia roleta v kufri je jedinym dovodom na uprednostnenie ineho automobilu. Ale kazdemu podla chuti, kazdy ocakava o auta nieco ine
Avatar - zdravy rozum
22. 7. 2011 20:30
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
22. 7. 2011 21:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
22. 7. 2011 21:37
Re: Jsou to kvalitni vozy se 4 hvezdama
Jak vidíš můžou, zrovna od tebe určitě žádné povolení nepotřebujou... ;-)
22. 7. 2011 20:35
Ftip týdne........
No, jak bych to...... Na jednu stranu je to výrazem sebevědomí automobilky, která velmi dobře vydělává a je pro svůj mateřský koncern dobrou dojnou krávou, přičemž se slibně etabluje i na čínském trhu, kde chytří větří skvělou budoucnost a na druhou stranu je to trošku něco ve stylu - Vážení rodáci polibte nám..... však Vy víte co...... Jde sice jen o pár tisícovek, což ve výsledku, kdy Vám dealer nabídne nějakou slevu, nedělá nic zásadního.... I když se říká, že halíře dělají talíře - v tomto případě je to gesto. Gesto, které není ekonomickou nutností. Gesto, kdy Škodovka odvrací tvář od domácích k cizím. Přiznejme si, že její sebevědomí je podpořeno dobrými produkty, leč mnohdy je pýcha cestou k problémům...(záměrně nepíši k pádu, protože škodovka bude růst)
Rozbalit vlákno
17
Avatar - R32
22. 7. 2011 20:52
Re: Ftip týdne........
Niečo na tom bude, hlavne ma to zaujalo po prečítaní štatistík predaja v CZ kde Škoda Oktávia medziročne stratila za 1/2 rok cez 3000 vozidiel !!! Asi ich to veľmi netrápi keď ako opatrenie dvihnú ceny. >:-[]
22. 7. 2011 21:18
Re: Ftip týdne........
Že by opäť pokrivená logika našich (rozumej CZ a SK) superoborných superobchodníkov? Chceme viac peňazí - zdvihneme ceny. Obvykle je to fig platné, efekt je skôr opačný (a oni nie a nie to pochopiť). Myslím, že v mnohých prípadoch k vyšším ziskom dopomôže práve zníženie ceny, ktoré priláka viac zákazníkov a dotiahne nových. A vyšší obrat znamená aj vyššie zisky...
Ale ktovie, čo ich k takému kroku viedlo. Možno chcú ukľudniť výrobné tempo - občas je to potrebné, ak idú naplno, aby uspokojili dopyt.
Avatar - white label
22. 7. 2011 21:35
Re: Ftip týdne........
Nevím jak ty a ostatní, ale já v tom téměř symbolickém zdražení vidím i jiné signály, než: kdo chce šetřit, může jít jinam. Vidím v tom i určitý symbolicky pozitivní signál firmy směrem k zákazníkům, ve smyslu posílení vnímání značky i z pohledu ceny jejich produktů. Dovolit si zdražovat (zvlášť v dnešní době) si může dovolit jen někdo, kdo má dlouhodbější úspěch a předpoklad, že se bude dařit i v budoucnu, a tahle "jistota" může být pro zákazníky (zejména v zahraničí) také dost důležitá, ne všichni berou nízkou cenu produktu (tzv. za každou cenu) vyloženě jako (jednostrannou) výhodu...
Logiku trhu tu místní křiklouni (nemyslím tebe), stejně nezmění... :-)
22. 7. 2011 22:11
Re: Ftip týdne........
no jestli to škoda bere jako posun ve vnímání značky, tak tu bude drobný problém. Léty budované image českého vozu "pro masy", kdy v oktávkách jezdí "lopaty" a zbytek civilizace je motorizován starými feldami, favority a fábkami, vypálil do podvědomí velikánů této kotliny dojem, že škodovka je "jen" škodovka. Přišel Superb a s ním vlaštovka ukazující jakýsi směr k výšinám manažerským. Jenže pořád - pokud to není vyloženě politika firmy, tak si manažeři vybívají spíše německé vozy,než superb. Přičemž cena vybavené škodovky už dávno není lidová a posunuje vůz do intencí uvažování - tak vybavenou škodovku nebo audi(mercedes, bávo) v nižší výbavě? Je to signál - startovní výstřel, nové "epochy". Nechme se překvapit jestli to odstartuje změnu chápání škodovky v hlavách uživatelů....
Avatar - white label
22. 7. 2011 22:24
Re: Ftip týdne........
Jak jsem psal, ten signál je spíš symbolický ("jednoprocentní"), rozhodně nejde o výraznější přiblížení (nebo dokonce dorovnání) k prémiovým cenám a hlavně nemá jít pouze o český trh...
Připomínat v této souvislosti minulost s Favority apod. je docela bezpředmětné (zvlášť s ohledem na 40 let totality), podívej se s jakým (prvním) vozem začínalo kdysi BMW (Dixi) a vadilo to snad později (nebo dokonce dnes) někomu na této uznávané/respektované prémiové značce?
22. 7. 2011 22:32
Re: Ftip týdne........
no Fáva se držela s těmi stovkami zlepšení do poloviny devadesátých let, což není tak dlouho v minulosti a píši o nich jako o něčem, co formovalo myšlení lidí o škodovkách. Jasně - pak přišel "skok" s Felicií a další vývoj, ale jde mi "základní kameny" vnímání Škodovky mezi lidmi. Velmi ošidná je paralela s VW - lidovým vozem, kdy VW je a zůstane VW - viz nedávná diskuze o Phaetonu...
Avatar - white label
22. 7. 2011 22:47
Re: Ftip týdne........
VW je a zůstane VW? Rozhodně spíš platí: VW bylo VW (myšleno začínalo s výrobou lidového vozu, podobně jako to vzpomínané BMW s Dixi) a dávno už není takové VW, jakým bylo kdysi (zejména na začátku).
Argumentovat u toho jediným vybraným produktem (Phaetonem, který je spíš na samostatnou dikusi) je také velmi zavádějící , zkus vyměnit argumnetaci Phaetonem za argumentaci Touaregem a máš najednou velký argumentační "problém". Název automobilky je zpravidla spojen s jejími počátky a pokud to bereš tak, že značka se jmémem Volkswagen nemůže, k vůli podobě svého původního jména/názvu, výrazněji uspět s ničím jiným, než s lidovým vozem, jak je potom možné, že to BMW má velký úspěch na trhu s prémiovými vozy, i když podle názvu automobilky by mělo dělat pouze motory, které původně opravdu dělalo...? :-)
22. 7. 2011 22:56
Re: Ftip týdne........
proto píši, že ta paralela je ošidná ;-) . Nejde o jednotlivé vozy - jde o vnímání značky jejími uživateli, což mnohdy nemá s kvalitou vozů mnoho společného. Zatímco VW vzniklo jako primární záměr motorizace německého dělnictva, tak u BMW se jednalo spíše o vedlejší produkt. Také v tomto ohledu hraje nezaměnitelnou roli čas a spousty dalších faktorů - marketing, reklama atd. atd. Za několik desítek let se VW "nevymanil" z pozice "lidového vozu" a luxus v rámci koncernu reprezentuje Audi. Škoda je v pozici toho lidového vozu - vnímáním značky - ne kvalitou..... Proto jsem zmínil Phaeton, který považuji za velmi dobrý vůz, ale zkrátka nevystoupil ze stínu vnímání značky. Přestože to byl silný pokus vymanit se z toho. Pokud škoda míří "výš" a chce posun ve vnímání části svého portofolia, na což kvalitativně má již nyní, bude to chtít dlouhý čas - a navíc - trošku komplikovaný pupeční šňůrou s koncernem. Nedovedu si dost dobře představit, že si němci nechají převálcovat VW či Audi(nedejbože ;-) ) škodovkou......
Avatar - white label
22. 7. 2011 23:17
Re: Ftip týdne........
Ale mě přece spojování Škodovky s prémií vůbec ani nenapadlo, takže to je především tvoje (pro mě dost překvapivá) myšlenka. Škodovka se chce zatím přiblížit! spíš vnímání značky jako má VW, nikoli Audi, čemuž odpovídá i to velmi opatrné/symbolické zvýšení ceny, podobně jako to, že to opravdu chce (poměrně dlouhý) čas.
Vedle novodobých cen VW na trhu (včetně možností výbav za ně) je právě úspěch prémiového produktu/Touaregu jasným důkazem, že se VW (minimálně částečně) z pozice výrobce lidových vozů naopak vymanil, jinak by totiž nemohl třeba právě toho Touarega nabízet za srovnatelné ceny s X5 a ML a přitom s takovým tržním úspěchem...
23. 7. 2011 08:06
Re: Ftip týdne........
Dobré ráno :-) . Pro mne tedy pracovní, ale ještě, že ten net existuje ;-) . Trošku se míjíme, ale abych to objasnil. Já Škodovce nepřisuzuji prémiovou klasu - byla to úvaha ohledně toho, co chce případně škodovka naznačit u vyšších modelů a výbav a kam by se ráda dostala. Ale když jsme to načali - třeba na čínském trhu si u těch vyšších modelů dokáži představit, že se tam bude motat na rozhraní.... . Jde mi o objasnění chápání místního zákaznictva ve spojitosti se škodovkou(píši malá písmena, protože mne šiftík nebaví) a toho, že to škodovce tady asi nevyjde, byť Superb je dobrý produkt. Co se Touarega týče. Tady Ti oponovat nemůžu, protože máš z 95% pravdu. Zbytek je pouze a jen na vnímání značky a rozhodování např. mezi právě tou BMW X5/6, Q7 a Touaregem. A je to o preferencích - pokud se jedná o normální silniční ježdění, věřím, že drtivá většina nesáhne po Touaregu - bavím se o německém trhu. Zase na druhou stranu ale Touareg jako jediný z této trojice, je schopný něco předvést v terénu. Zbytek triumvirátu je pouze silniční náčiní. V tomhle si VW zaslouží palec nahoru za rozumnou úvahu a schopnost jít "dražší" cestou a implementovat vozu offroad schopnosti. I když samozřejmě předpokládám, že většina ty schopnosti využije maximálně tak na lesní cestě, když tahá třeba přívěs s koňmi někam do přírody....... Kdyby BMW(má oblíbená vrtule) udělalo vůz se stejnými schopnostmi jako má Touareg a přibližně ve stejné cenové hladině - dovolím si tvrdit, že by Touareg neměl moc šancí v myslích německých kupců a prémiovém segmentu. Ale je to čistě hypotetická diskuze, v praxi neověřitelná, protože BMW na to nemá "koule" a v současné době by to byl zbytečný model(bohužel).
Avatar - white label
23. 7. 2011 10:28
Re: Ftip týdne........
Nemyslel jsem tvoji myšlenku, jako aktuální spojení Škodovky s prémií, ale pouze dlouhodobější směřování k prémii, ovšem i to mi přijde nereálné.
Touareg je jasný důkaz, že znak VW na masce nemusí vadit ani ve spojení s prémiovými cenami, a že mnohem víc rozhodují samotné vlastnosti vozu.
U Phaetonu je to jiné v tom, že VW přeskočil vyšší střední a vrhl se rovnou na lux třídu, což bylo sice odvážné a okázalé, ale šance na komerční úspěch byly velmi malé a spíš šlo o jakousi "sponzorovanou" vyšší prestiž celé značky VW a jejich produktů. Navíc Touareg měl výhodu, že Audi přišlo s velkým SUV až poměrně dlouho po něm, kdežto A8 už byla (na rozdíl od Phaetonu) v této třídě, v době příchodu Phaetonu, velmi dobře etablovaná na trhu, a tak byla vlastně jedním z největších a úspěšnějších konkurentů Phaetonu. Nehladě na to, že A8 byla/je celkově povedenější produkt, než Q7.
22. 7. 2011 22:40
Re: Ftip týdne........
Osobne si myslím, že v tom bude prachobyčajné prepočítanie nákladov na niektoré prvky výbavy. Nič viac, nič menej. Hľadať v tom takéto inotaje - no ja neviem. Osobne v tom nevidím nič divného, koľkokrát sa menili ceny smerom nahor, myslím tým nie iba u Škody, a nikde sa o tom nepísalo. 1% nie je tak markantné navýšenie, aby kvôli tomu bolo treba robiť nejaký povyk. Navyše to neplatí celoplošne. A okrem toho, ako som už spomenul, cenníkové ceny sú v našich končinách skôr cenami k jednaniu. Vždy sa niečo spustí, alebo ponúkne nejaká výbava navrch. A opäť nie len u Škody.
Avatar - ryman
22. 7. 2011 23:29
Re: Ftip týdne........
no a právě v tom by mohl být ten fór ne? jak píšeš "koľkokrát sa menili ceny smerom nahor, myslím tým nie iba u Škody, a nikde sa o tom nepísalo".. jedno procento je opravdu téměř zanedbatelné, ale zpráva, že škoda bude zdražovat, je dnes téměř na všech serverech v česku, takže? :-) jinak souhlas :yes:
Avatar - ryman
22. 7. 2011 23:38
Re: Ftip týdne........
:yes: něco podobného mě taky hned napadlo.. možná to tak bude, možná to bude tak jak píše klaudius.. každopádně mě překvapuje, jaký se tu kvůli tomu strhl povyk a kolik nesmyslů se tu člověk dočte.. :-)
22. 7. 2011 23:27
Re: Ftip týdne........
trhy ako CR a SR su pre skodu len kvapkou v mori. Pokial bezia vyrobne linky na 100% a produkciu umiestna inde, nemaju dovod cenu znizovat, pripadne udrziavat
22. 7. 2011 21:04
Re: Ftip týdne........
Hlavně kdyby o to jedno procento ty auta zdražili a nedělali k tomu velkohubá prohlášení o cenách komodit ve světě apod.(ty rostou už několik let a přesto auta až doteď zlevňovali), tak to ani nikdo nepozná, páč za ceníkové oficiální ceny dnes žádný prodejce Škody auta neprodává. Takhle bude zase na internetových diskuzch nablito od různých pubertálních troubů, kteří budou škodovce předpovídat brzký bankrot a svržení celého VW koncernu do propadliště dějin hrdinnými (jiho)korejci a Renckem.
A pokud nakonec ostatní značky nezdraží vůbec, budou představitelé Škody vypadat akorát trapně.
Avatar - white label
22. 7. 2011 21:16
Re: Ftip týdne........
Jen malá poznámka, aby ti "krává" dobře dojila, musíš si ji jednak koupit (případně "vychovat") a taky se o ní dobře starat/pečovat... ;-)
Navíc, viz článek:
"Ceny se zvýší zatím! jen v Česku, v dalších zemích lze podobný krok očekávat v blízké době." :-)
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
22. 7. 2011 21:45
Křivka nabídky a poptávky
Pánové, nechápu, co tady řešíte? Škoda má vytížené kapacity naplno, poptávka je ještě vyšší a jediná rozumná reakce je zvýšit cenu a dostat se na optimální střed křivky nabídky a poptávky. Jestli je kvalitnější než to či ono nebo má horší/lepší výbavu je naprosto nepodstatné!

Baví mě výkřiky typu: "tak předražený auto bych si nekoupil!" Vaše postoje jsou v dnešní době naprosto irelevantní, až ho budou zajímat, třeba zlevní... :-!
Rozbalit vlákno
11
22. 7. 2011 21:49
Re: Křivka nabídky a poptávky
máš za to, že tu někdo uvažuje v intencích toho, že jeho názor je relevantní pro cenotvorbu firmy Škoda auto? Jestli si tohle tady někdo myslí, tak ho potěš svěrací kazajka....... Zkrátka jen každý vyjadřuje svůj názor.....
Avatar - white label
22. 7. 2011 21:53
Re: Křivka nabídky a poptávky
Tak zrovna u tebe jsem si jistý, že podobně neuvažuješ, ale u všech tady stejnou jistotu rozhodně nemám a třeba takovému "zdravému rozumu" by ta svěrací kazajka určitě "slušela"... >:-[]
Avatar - white label
22. 7. 2011 21:50
Re: Křivka nabídky a poptávky
:yes:
Mimochodem, ač nejsem příznivec vysšších SUV, ani červené barvy na autě, tak musím přiznat, že to té Škodě Yeti (na titulce) v té červené metalíze a s příplatkovými elektrony docela sluší.
22. 7. 2011 22:43
Re: Křivka nabídky a poptávky
Sluší, to máš pravdu, aj keď ani ja zrovna SUV príliš nemusím. ;-) Ale nemusím ani Yetiho, asi dva týždne dozadu som sa viezol v taxíku Škoda Yeti a musím povedať, že škripot odkiaľsi spod palubky pri nájazde na obrubník ma docela prekvapil.
23. 7. 2011 05:19
Re: Křivka nabídky a poptávky
na tomto foru se dočteš-jen si hezky najdi-jak borec koupil ix20(a to je hyperkorejská kvalita přece) no a u nového auta po projetí D1 mu po 650 km vrže palubovka a on se diví >:D
jinému klepou dveře..mají co chtěli,nechápu nářkům
[odkaz]
Avatar - Katikakus
23. 7. 2011 09:02
Re: Křivka nabídky a poptávky
Tak pro inspiraci, hlavne postoj prodejce a vyrobce je "ukazkovy": [odkaz]
23. 7. 2011 14:32
Re: Křivka nabídky a poptávky
No vidim, ze za tech vice nez 10 let co jsem resil se soudruhy z Boleslavy jejich "maisterstick Octavii 1.6 " se v podstate nic nezmenilo! Kdyz jsem videl jak resil problem mojich rodicu FIAT kdy meli havarii ve Spanelsku a v ramci asistencni sluzby co vsechno zajistili a pote vse do koruny proplatili, klobouk dolu jenom jsem nechapave ziral! Ono kazdemu autu se muze stat cokoliv, bohuzel zalezi predevsim na pristupu prodejce a zastoupeni automobilky jak jedna s klientem. Ja jsem byl pro Skodu dement a trotl co neumi s tim jejim zazrakem jezdit a ktery si na neco neustale stezuje a jaksi nemuze pochopit, ze na vetsinu problemu co jsem musel resit se zaruka nevztahuje! :-(
Avatar - pario
23. 7. 2011 14:08
Re: Křivka nabídky a poptávky
Ty tu stále dávaš odkazy na Korejcov,Japoncov, ale chlapče ver, že auto Škoda Ti nikdy nič neuzná a keď sa nad Tebou nezlutuje predajca a nedá Ti zo svojej marže zľavu, tak s Mladou Boleslavou nič nevybavíš.
Avatar - white label
23. 7. 2011 14:29
Re: Křivka nabídky a poptávky
A co ti dají Japonci? Pokud se tady nedohodneš přímo z dovozcem, tak se o tobě Japonci nikdy ani nedozví...
Avatar - pario
24. 7. 2011 16:57
Re: Křivka nabídky a poptávky
To neviem posúdiť. Až bude prvá skúsenosť, dám vedieť.Ale mal som novú Fábiu a po 8.mesiacoch sa pokazil alternátor a odmietli ho v záruke vymeniť.Tolko výhovoriek som ešte nikdy nepočul. To je moja skúsenosť.
22. 7. 2011 23:23
Re: Křivka nabídky a poptávky
ta metaliza na nom vyzera dobre, tie elekotrony mna neoslovili
Avatar - Ada je zase tady
22. 7. 2011 22:51
Tak si kupte rendlika
Rendlik se svou "kvalitou" nezdrazi, proptoze by se stal neprodejnym krapem. :-)
Rozbalit vlákno
2
22. 7. 2011 22:59
Re: Tak si kupte rendlika
no jak bych to - papírové kapesníčky taky ze světa nezmizí, přestože kvalitativně nemají na hedvábně krajkované s monogramem ;-)
22. 7. 2011 23:33
Re: Tak si kupte rendlika
skus uz nieco nove :-! , toto uz je prilis obohrane
22. 7. 2011 23:12
ŠVÉDSKÁ TROJKA
Přesně tak, jako se ti nikdo nesměje, žes zatím nedostal do horizontální polohy žádnou brazilku, ale i tobě už je trapný, že nemáš, čím bys zaujal holku vedle ze vchodu... tak přesně tak se to má u tebe s auty. To, že nemáš na tu garážovou brazilku, to tě nijak nerozhazuje, ale ta češka... ta, kolem které, zejména když je v módu RS, nebo scout, tak tahle češka, po které pokradmu šilháš, ta ti to natvrdo nandavá s plnou parádou. A do toho se ti ještě směje v dražším mejkapu, dražším o jedno procento... Tak sni dál své hybridní sny o švédské trojce - ty, nafukovací panna a štěkající čivava u pelesti...

BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Nerez
22. 7. 2011 23:26
Re: ŠVÉDSKÁ TROJKA
A ta brazilka má představovat co z tohoto článku?
Promiň, ale větší blábol jsem tu od tebe ještě nečetl :no:
23. 7. 2011 09:11
Re: ŠVÉDSKÁ TROJKA
V Brazílii se dost prodává Fox... >:D
22. 7. 2011 23:27
Re: ŠVÉDSKÁ TROJKA
No, nekdy mi pripada, ze Ti chybi(jakozto garazovemu sociologovi) uz jen vytvorit posledni kategorii- garazovej pederast. V tomto pripade za to ovsem sami plati. Aby to bylo uplne.
23. 7. 2011 08:16
Re: ŠVÉDSKÁ TROJKA
chudák čivava ;-)
Avatar - Katikakus
23. 7. 2011 09:06
Re: ŠVÉDSKÁ TROJKA
A jak ji rikas? Myslim samozrejme tu civavu...
Avatar - white label
23. 7. 2011 09:44
Re: ŠVÉDSKÁ TROJKA
Zajímavý dotaz, mě by spíš zajmala ta brazilka (v nejhorším případě i ta panna >:-[] ), ale ptát se zrovna na tu čivavu by mě vůbec nenapadlo..., sto lidí, sto chutí... >:D

P.S. Možná jí říkají Bobika"... >:-[]
23. 7. 2011 14:24
Re: ŠVÉDSKÁ TROJKA
Za švédskou trojku !!! :yes: >:-[]
23. 7. 2011 06:59
Trh rozhoduje ...
Je zbytočné "meditovať" nad cenou toho ktorého vozidla - rozhoduje trh. A v našich krajinách predá Škoda všetko za vyššiu cenu ako hocikde inde. A boli by v Škodovke padnutí na hlavu, keby to nevyužili ...

Z môjho pohľadu je správanie zákazníkov u nás neracionálne, lebo za tú istú cenu môžu kúpiť niečo lepšie, ale trh nie je o racionálnosti, ale o prioritách účastníkov trhu a tí majú svoje kritériá, ktoré môžu byť - a často i sú - úplne neracionálne - napr. podporím svoju krajinu, resp. značku, chcem dízel lebo je úsporný, hoci jazdím len v meste a pod.

Poznám veľa zákazníkov, ktorých "výber" sa sústreďuje na to akú verziu Fábie kúpiť ...iné značky ani nepozerajú, lebo veď je "servis Škody najlacnejší a najdostupnejší" ... hoci už Škoda dnes už dávno nemá nejaké špeciálne postavenie ... doby Favoritov a Felícii už skončili ...
Rozbalit vlákno
9
23. 7. 2011 09:47
Re: Trh rozhoduje ...
preco je pohlad neracionalny? Niekto tu skodovku chce bez ohladu na fakt, ze u konkurencie moze kupit lacnejsie, alebo vybavenejsie vozidlo
23. 7. 2011 13:22
Re: Trh rozhoduje ...
No to je presne ono ...

Keď si niekto povie, že chce Škodu bez ohľadu na cenu tak to asi nie je racionálne ... ale o tom je marketing ...
23. 7. 2011 14:16
Re: Trh rozhoduje ...
niekomu sa to auto proste paci (dizajn), alebo chce ten velky kufor, pripadne mal dobru skusenost s predchadzajucim modelom, atd....dovod sa vzdy najde
Avatar - white label
23. 7. 2011 14:25
Re: Trh rozhoduje ...
To je přesně příklad diskusní manipulace. Z jeho: "...bez ohladu na fakt, ze u konkurencie moze kupit lacnejsie, alebo vybavenejsie vozidlo...", jsi udělal obecně zkratkovité: "... bez ohľadu na cenu...", což v důsledku znamená i takovou blbost, že si Škodovku někteří lidi koupí i tehndy, pukud bude stát, jako Rolls...
23. 7. 2011 21:34
Re: Ako Rolls asi nie ...
Ale faktom je, že sú si ochotní priplatiť ....

A Škoda skôr posiluje image dobrého servisu, alebo kvality, ako by sa pustila do diskusie o výbavách či zárukách ... tam by skončila veľmi rýchlo ...
Avatar - white label
23. 7. 2011 10:11
Re: Ako Rolls asi nie ...
"niečo lepšie" je pojem velmi relativní a "individuální"...
23. 7. 2011 13:25
Re: Samozrejme ...
Ale faktom je, že Škoda je u nás cenovo oproti konkurencii niekde inde ako inde - napr. Nemecko ...
23. 7. 2011 14:17
Re: Samozrejme ...
faktom to je, ale preco by boli lacnejsi, ked stale su klienti, ktori to kupuju
24. 7. 2011 17:46
Re: Samozrejme ...
Jinde v jakem smyslu? O srovnani ceho ti jde?
Avatar - pelikoš
23. 7. 2011 17:56
i kdyby
byla škůdka za polovic,tak si ji ani nevšimnu... :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
24. 7. 2011 00:17
Re: i kdyby
Vidíš to, tak by byli blázni, kdyby zlevňovali!!! >:D
neregistrovaný "bubobubo"
24. 7. 2011 15:05
Na slovensku uz zdrazila od 1.7.2011 a o viac
Na Slovensku zdrazila uz od 1.7.2011 ,ale zdrazila aj akcne verzie napr. Yeti City 1.4 TSI 90 kW stalo 16717€ a teraz stoji 16919€ co je zvysenie o 1,208% a nie o jedno percento ako v Česku. A este som zistil ze povodne sa davali ochranne plechy (motor, prevodovka) ktore boli z poctiveho plechu a teraz je to "směs polymeru s obsahem 20% mineralnich vlaken-PPGF" co je pre automobilku dalsia uspora.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Guttalax
25. 7. 2011 12:24
Re: Na slovensku uz zdrazila od 1.7.2011 a o viac
A i přes to bude na Slovensku ještě dlouho nejprodávanějším autem. :yes: