Automobilka Škoda v Mladé Boleslavi zahájila výstavbu nového centra pro testování motorů. Nové generace motorů a jejich komponenty bude testovat 21 nových stanic.
jj, Němci nikdy nic kloudnýho nevymyslí, a když aspoň něco, tak to stojí za prd. Design neumí, motory bída s nouzí, jen to natahování platforem jim konečně jde.
Takovou velkou zombí masku mohou vytvořit jenom Češi při pohledu na rozzuřeného Helmuta, ale že je to protiaerodynamické, hodně to žere a musí se to trapně zaslepovat, to je jaksi nezajímá.
Nový Rapid má v nejlepším součinitel odporu vzduchu cx=0,5 .
Velikost masky má na aerodynamiku pramalý vliv.
V reálu se maska ihned naplní vzduchem, který před ní vytvoří polštář a další vzduch se valí už přes něj, ne skrze.
Podívejte se, jakými krásnými kladívky se vytváří automobily Škoda, to potom nelze udělat ani zmetek. Ta kladívka si jistě půjčili šéfové od montážníků.
1800 lidí ve vývoji, a kolik z nich je sekretářek a podržtašek???
Pořád tady posloucháme vtipné poznámky o montovně německé automobilky, která ani není česká a kde zlí Němci (dokonce i Hitler se v této souvislosti vzpomene....) ničí technický um a schopnosti Čechů a navíc jim ani nenávají šanci k rozvinutí nejvyšších manažerských a inženýrských dovedností.
Přitom je to jenom další z řady investic, které se v Mladé Boleslavi realizovaly nebo realizují v posledních letech.
A tak (kromě zcela idiotských poznámek výše, které jsou jenom ukázkou zoufalství a vědomí neschopnosti překonat vlastní malost) se nezbývá zeptat :
Kolik lidí pracuje ve vývoji v Nošovicích, jak je velké tamější zkušební a vývojové centrum?
Kolik lidí pracuje ve vývoji v TPCA v Kolíně a jak jsou na tom s vývojovým centrem tam?
A pro hrdé Slováky (třeba toppera...), kolik lidí pracuje ve vývoji v Žilině u KII? A kolik v Trnavě nebo Bratislavě?
Mimochodem, podobně je na tom třeba Dacie, jejíž výrobky jsou dávány některými škodovce za vzor.
Auto Škoda je jediná plnoformátová komplexní automobilka na východ od Ingolstadtu a na západ od Togliatti. S třemi výrobními závody v České republice a z dalšími (byť většinou sdílenými s VW) v Rusku, na Ukrajině, v Indii, v Číně. A hlavně - s vlastním komplexním vývojem, zahrnujícím jak designcentrum tak třeba ono zkušebnictví. V Nošovicích je hala výstupní kontroly a pár set metrů silnice s různými povrchy, po kterých se projedou "oživená". V Kolíně to samé. V Mladé Boleslavi areál v hodnotě mnoha miliard korun, který se navíc neustále rozšiřuje a zkapacitňuje. A na druhou stranu třeba centrální sklad náhradních dílů - pro celý svět.
Může se někdo divit, že soudní a normální Češi pokládají škodovku za svoji domácí značku a mají k ní podstatně bližší vztah, než k produktům montoven, které chrlí výrobky, které vlastně tak trochu "nikam" nepatří a domov vlastně mají všude a jinde?
já myslím že testovací centrum na motory do sekaček má Briggs and Stratton za ty léta zmáklý, takže ty svoje zahradní pidi motůrky mohli soudruzi posílat tam >:D >:D
A německý motory si můžou otestovat němci sami doma popř. v číně >:D >:D >:D