Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda začala stavbu testovacího centra motorů za 850 mil. Kč

Automobilka Škoda v Mladé Boleslavi zahájila výstavbu nového centra pro testování motorů. Nové generace motorů a jejich komponenty bude testovat 21 nových stanic.
Zpět na článek
26. 9. 2012 11:43
26. 9. 2012 13:58
26. 9. 2012 15:21
27. 9. 2012 09:03
Avatar - Katikakus
26. 9. 2012 11:25
Dobra zprava!
Snad jim to do budoucna pomuze vyvarovat se podobnym preslapum jako se soucasnou generaci TSI.
Rozbalit vlákno
6
26. 9. 2012 11:38
Re: Dobra zprava!
jj, Němci nikdy nic kloudnýho nevymyslí, a když aspoň něco, tak to stojí za prd. Design neumí, motory bída s nouzí, jen to natahování platforem jim konečně jde.
Avatar - RWD
26. 9. 2012 11:43
Re: Dobra zprava!
>:D přesně tak, německy auta jsou na posledních místech hned za těma z Indie a Číny >:D
26. 9. 2012 13:58
Re: Ach ouvej
Takovou velkou zombí masku mohou vytvořit jenom Češi při pohledu na rozzuřeného Helmuta, ale že je to protiaerodynamické, hodně to žere a musí se to trapně zaslepovat, to je jaksi nezajímá.

Nový Rapid má v nejlepším součinitel odporu vzduchu cx=0,5 .

Ach jo.
Avatar - JFK
26. 9. 2012 15:21
Re: Ach ouvej
a to jsi vydedukoval jak Einsteine?
26. 9. 2012 18:55
Re: Ach ouvej
Velikost masky má na aerodynamiku pramalý vliv.
V reálu se maska ihned naplní vzduchem, který před ní vytvoří polštář a další vzduch se valí už přes něj, ne skrze.
Avatar - Barrichello
27. 9. 2012 09:05
Re: Ach ouvej
roozzřený Helmut, to mi endělej po ránu, málem sem smíchy spadnul z židle >:D >:D >:D
26. 9. 2012 13:23
jedině Škodárna
Podívejte se, jakými krásnými kladívky se vytváří automobily Škoda, to potom nelze udělat ani zmetek. Ta kladívka si jistě půjčili šéfové od montážníků.

1800 lidí ve vývoji, a kolik z nich je sekretářek a podržtašek???
Rozbalit vlákno
2
26. 9. 2012 15:22
Re: jedině Škodárna
Mě to vždycky totálně rozseká >:D jako kdyby nemohl symbolicky poklepat jeden, vždycky tam buší celý zástup aspoň minutu >:D
Avatar - JFK
26. 9. 2012 15:22
Re: jedině Škodárna
hlavně ten odborářský táta Povšík tam nesmí chybět
26. 9. 2012 17:09
Na co to ta montovna potřebuje?
Pořád tady posloucháme vtipné poznámky o montovně německé automobilky, která ani není česká a kde zlí Němci (dokonce i Hitler se v této souvislosti vzpomene....) ničí technický um a schopnosti Čechů a navíc jim ani nenávají šanci k rozvinutí nejvyšších manažerských a inženýrských dovedností.

Přitom je to jenom další z řady investic, které se v Mladé Boleslavi realizovaly nebo realizují v posledních letech.

A tak (kromě zcela idiotských poznámek výše, které jsou jenom ukázkou zoufalství a vědomí neschopnosti překonat vlastní malost) se nezbývá zeptat :

Kolik lidí pracuje ve vývoji v Nošovicích, jak je velké tamější zkušební a vývojové centrum?

Kolik lidí pracuje ve vývoji v TPCA v Kolíně a jak jsou na tom s vývojovým centrem tam?

A pro hrdé Slováky (třeba toppera...), kolik lidí pracuje ve vývoji v Žilině u KII? A kolik v Trnavě nebo Bratislavě?

Mimochodem, podobně je na tom třeba Dacie, jejíž výrobky jsou dávány některými škodovce za vzor.

Auto Škoda je jediná plnoformátová komplexní automobilka na východ od Ingolstadtu a na západ od Togliatti. S třemi výrobními závody v České republice a z dalšími (byť většinou sdílenými s VW) v Rusku, na Ukrajině, v Indii, v Číně. A hlavně - s vlastním komplexním vývojem, zahrnujícím jak designcentrum tak třeba ono zkušebnictví. V Nošovicích je hala výstupní kontroly a pár set metrů silnice s různými povrchy, po kterých se projedou "oživená". V Kolíně to samé. V Mladé Boleslavi areál v hodnotě mnoha miliard korun, který se navíc neustále rozšiřuje a zkapacitňuje. A na druhou stranu třeba centrální sklad náhradních dílů - pro celý svět.

Může se někdo divit, že soudní a normální Češi pokládají škodovku za svoji domácí značku a mají k ní podstatně bližší vztah, než k produktům montoven, které chrlí výrobky, které vlastně tak trochu "nikam" nepatří a domov vlastně mají všude a jinde?
Rozbalit vlákno
9
26. 9. 2012 18:24
Re: Na co to ta montovna potřebuje?
:yes:
Avatar - JFK
26. 9. 2012 18:46
Re: Na co to ta montovna potřebuje?
:yes: :yes:
26. 9. 2012 18:58
Re: Na co to ta montovna potřebuje?
:yes: :-!
26. 9. 2012 19:59
Re: Na co to ta montovna potřebuje?
:yes: Není třeba nic dodávat...
26. 9. 2012 20:52
Re: Na co to ta montovna potřebuje?
:yes: Asi tak...
Avatar - Ham.
26. 9. 2012 20:59
Re: Na co to ta montovna potřebuje?
:yes: :yes: :yes:
Avatar - abacus
26. 9. 2012 21:53
Re: Na co to ta montovna potřebuje?
navrhujem -standing ovation- :yes:
Avatar - Barrichello
27. 9. 2012 09:04
Re: Na co to ta montovna potřebuje?
Abyste se z toho náhodou nepotento >:-[] >:-[] >:-[]
29. 9. 2012 20:01
Re: Na co to ta montovna potřebuje?
Tleskám tomuto názoru... :yes: :yes:
Avatar - Barrichello
27. 9. 2012 09:03
K čemu?
já myslím že testovací centrum na motory do sekaček má Briggs and Stratton za ty léta zmáklý, takže ty svoje zahradní pidi motůrky mohli soudruzi posílat tam >:D >:D

A německý motory si můžou otestovat němci sami doma popř. v číně >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0