Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda začne ve středu znovu vyrábět

Odbory jsou připraveny znovu zasednout k jednacímu stolu a jednat o podmínkách nové kolektivní smlouvy. Pokud se odbory s vedením na růstu mezd nedohodnou ani ve středu, bude stávka v automobilce ve čtvrtek pokračovat.
Zpět na článek
17. 4. 2007 16:12
neregistrovaný "yaroukh"
18. 4. 2007 12:38
neregistrovaný "IT"
17. 4. 2007 16:18
neregistrovaný "mida"
17. 4. 2007 16:31
neregistrovaný "oldrt"
17. 4. 2007 16:46
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 17:44
neregistrovaný "oldrt"
17. 4. 2007 17:59
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 18:17
neregistrovaný "oldrt"
17. 4. 2007 18:27
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 18:37
neregistrovaný "oldrt"
17. 4. 2007 21:03
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 21:56
neregistrovaný "oldrt"
17. 4. 2007 16:56
neregistrovaný "Tomm"
17. 4. 2007 17:48
neregistrovaný "oldrt"
17. 4. 2007 18:03
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 18:28
neregistrovaný "oldrt"
17. 4. 2007 18:35
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 18:40
neregistrovaný "oldrt"
17. 4. 2007 21:27
neregistrovaný "oldrt"
17. 4. 2007 20:40
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 21:44
neregistrovaný "oldrt"
18. 4. 2007 10:03
neregistrovaný "petrt"
17. 4. 2007 18:58
anonym
17. 4. 2007 20:43
neregistrovaný "yaroukh"
18. 4. 2007 09:45
neregistrovaný "Mike"
18. 4. 2007 09:49
neregistrovaný "Ferkuson"
18. 4. 2007 10:05
anonym
17. 4. 2007 16:31
neregistrovaný "Tomm"
17. 4. 2007 16:42
neregistrovaný "brmk"
17. 4. 2007 16:49
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 17:54
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 4. 2007 18:10
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 19:28
neregistrovaný "malcolm"
17. 4. 2007 20:48
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 21:45
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 4. 2007 18:18
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 17:08
neregistrovaný "az jednou"
17. 4. 2007 19:29
neregistrovaný "malcolm"
17. 4. 2007 17:58
neregistrovaný "SpeedyRam"
18. 4. 2007 12:45
neregistrovaný "IT"
17. 4. 2007 19:23
anonym
17. 4. 2007 19:37
neregistrovaný "Abc"
17. 4. 2007 20:51
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 21:00
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 20:44
anonym
17. 4. 2007 20:58
neregistrovaný "morfeuz"
17. 4. 2007 21:09
neregistrovaný "Juan Pervez"
17. 4. 2007 21:34
anonym
17. 4. 2007 21:56
neregistrovaný "Pietro"
17. 4. 2007 22:02
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 4. 2007 23:48
neregistrovaný "Martas"
17. 4. 2007 23:32
neregistrovaný "Lukes.2002"
17. 4. 2007 23:42
neregistrovaný "Pavel"
18. 4. 2007 08:44
neregistrovaný "Lungren"
18. 4. 2007 10:19
neregistrovaný "petrt"
18. 4. 2007 08:56
neregistrovaný "Lungren"
18. 4. 2007 10:10
neregistrovaný "tvk"
18. 4. 2007 10:19
neregistrovaný "Lungren"
18. 4. 2007 10:28
neregistrovaný "petrt"
18. 4. 2007 10:26
neregistrovaný "Lungren"
18. 4. 2007 10:53
neregistrovaný "tvk"
18. 4. 2007 10:58
neregistrovaný "petrt"
18. 4. 2007 14:00
neregistrovaný "mida"
18. 4. 2007 13:03
neregistrovaný "TECH"
18. 4. 2007 21:19
neregistrovaný "Frantik"
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 16:12
pásy pojedou rychleji
Tak buď mají pracovníci rezervy v produktivitě práce a vědí o nich (asi si je šetří na další zvyšování mezd), nebo hodlají automobilce vyjít vstříc tím, že budou "po určitou dobu" na těch příliš rychle běžících pásech vyrábět zmetky.
Rozbalit vlákno
2
18. 4. 2007 06:32
Re: pásy pojedou rychleji
Presne to asi napadne kazdeho. Su tam nejaki pomyleni. Minusovy bod pre vyrobcu.
neregistrovaný "IT"
18. 4. 2007 12:38
Re: pásy pojedou rychleji
Minus pro Škodu nebo pro soudruhy odboráře?Trochu bych v tom rozlišoval. ;-)
neregistrovaný "mida"
17. 4. 2007 16:18
jak dojemné
soudruzi jsou ochotni pustit pásy rychleji a výpadek dohnat - no lepší fór jsem dneska neslyšel, to budou ty auta vypadat... Příští rok v březnu budou titulky novin citovat soudruha Povšíka asi takto: "Právě jsem se vrátil z hradu - pan prezident mé podmínky přijal!!!" Kdo je ku*va nutí, aby v tý ubohý fabrice dělali za ušmudlanejch 22000? Když se jim to nelíbí, tak ať jdou dělat jinam, kde jim daj za tu samou práci míň.
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "oldrt"
17. 4. 2007 16:31
Re: jak dojemné
... bych se tomu tak nesmal, náhodou si myslim, ze je to docela chytra negociacni taktika, ktera velmi zuzuje jahnovi&spol. argumentacni prostor. musim rici, ze drzim odborarum palce!
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 16:46
Re: jak dojemné
k zblití :no:
neregistrovaný "oldrt"
17. 4. 2007 17:44
Re: jak dojemné
hele, pane yaroukh, trosku komplexy, ci co, ne? hodte se do klidu. kazdej dela svoji praci. sefove ve skodovce zdimaj zamestnance, je to jejich svaty pravo a dokonce povinnost, za to jsou placeny. protoze zamestnanci primarne makat nechteji, ty akorat chodit do zamestnani, ale odborari maji v popisu prace (vytvorenym v soucasnem legislativnim ramci) zdimat zamestnavatele. tak proc by to nedelali. jsou za to placeny. zbytek je spekulace. pokud jahn neni schopen se dohodnout s "lidmi od pasu" je to jenom ukazka jeho totalni neschopnosti takovou dohodu zajistit... a hazet to na trumpetu povsika, to je dost levna vymluva...
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 17:59
Re: jak dojemné
Ano, když se mi zvedá pajšl z vydírání, pak mám asi komplexy. No hlavně, že si to máš jak okecat. Vedení Škodovky postupně navyšovalo svou nabídku, odbory se ze svého ani nehnuly - tomu říkáš jednání? S kým se má Jahn dohodnout??? Zaměstnanci nastoupili za dohodnutých podmínek - nikdo je nenutil. Mají ve smlouvě něco o tom, že by se jejich mzda odvíjela od zisku? Nemají. Chtěl bych vidět, jak by se ti líbilo, kdyby ti majitel V ROZPORU S NÁJEMNÍ SMLOUVOU, zvyšoval nájem, kdyby se doslechl o tom, že sis našel lepší práci. Nebo obráceně - kdybys vlastnil nemovitost, a nájemníci by si všimli, že sis pořídil nové auto, a na základě toho by ti začali platit méně, než na čem jste se dohodli.
neregistrovaný "oldrt"
17. 4. 2007 18:17
Re: jak dojemné
motas paty pres devaty. jasne jsem to tam napsal, ze soucasna legislativa umoznuje sosat zamestnavateli zamestnance a soucasne odborum zamestnavatele. pokud nekdo podnika, tj. akceptuje dane pravni podminky (coz je v rozporu s tvym nesmyslnym prikladem ohledne najmu, nebot zvysovat najemne je mozne pouze za zakonem stanovenych podminek, pominu-li ty dohodnute), musi si zamestnat takovyho borce jako personalni sefy, ktery nejsou ve vyjednavani s lidma typu povsika uplny kopyta. jinak ten deal neziska. jahna jsem mel moznost trochu poznat a v czechinvestu byl clovek na miste (velmi kvalitni urednik), ale tohle zbodal. zda se mi, ze ho povsik dostal... chapes uz, o cem to je?
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 18:27
Re: jak dojemné
Jak umožňuje "sosat zaměstnance"? Proč nepodáš stížnost k Ústavnímu soudu na podezření z otrokářství??? Pokud se zaměstnancům ono odírání nelíbí, proč tam pracují? Proč nejdou do TPCA?
Chápu, že si odboráři vymysleli číslo (které u nás nemá obdoby), a z něj se během jednání nehnuly; zatímco druhá strana -tedy ten, kdo to podle tebe "zbodal"- ustoupila během jednání několikrát. Zaměstnanci nemají na takové navýšení mezd morální právo; protože za svou práci dostávají dohotnutou odměnu a jejich podíl na tom, jaký je momentální zisku firmy, je marginální.
neregistrovaný "oldrt"
17. 4. 2007 18:37
Re: jak dojemné
tak moment, psal jsem to dole, ale jeste jednou, totiz realizovat svoje pravo, na kterym jsem se dohodl s protistranou je legitimni a pro mne dokonce moralni. sam citis, ze odkaz na ustavni soud je blbost. znam postaveni zamestnavatele a vim, ze nekteri zamestnavatele zneuzivaji situace svych zamestnancu, ovsem v ramci zakoniku prace. zamestnancum se "odirani" nelibi, tak se sejdou a reknou si, ze jabka jsou jeste horsi, nez sefove z rise, a juknou do smlouvy a hle, moznost stavkovat. sup na to! je uplne fuk, co skodovka a odbory davaji na verejnost, kdyby vyjednavac byl schopnej, tak je zmakne, chyti je na nejakou blbost, kolekce na vanoce (prehanim), ci co, ale nechat to dojit tak daleko, je opravdu ukazka nekompetentnosti casti vedeni... ad moralka: kolik % je moralnich a kolik ne?
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 21:03
Re: jak dojemné
Že mají pro své chování oporu dokonce v zákoně, na věci nic nemění. Nikde jsem netvrdil, že jednají protizákonně. Někdo, kdo trvale odmítá práci a pak si jde pro podporu v nezaměstnanosti, (zatím) také nejedná protizákonně.
neregistrovaný "oldrt"
17. 4. 2007 21:56
Re: jak dojemné
pokud zakon ci jeste lepe kontrakt nejake jednani oznaci za opravnene, pak jakykoliv komentar je mlaceni prazdny slamy, nebot ti dva se tak dohodli. pokud jde o moralni aspekt, pak se domnivam, ze pokud bude nalezena dohoda, bude takoveto jednani "posveceno". neni totiz mozny na jednu stranu tvrdit: "...drzte huby, a budte radi, ze tu, vy lopaty, muzete tahat" a soucasne neni mozny rikat: "...hrat si s pocitacem v kanclu, umim taky, kravataku blbej". a v nasem pripade jahn&co. by mel umet najit spolecnou rec a ne haurovat. ale je to jenom muj nazor...
neregistrovaný "Tomm"
17. 4. 2007 16:56
Re: jak dojemné
Já jim teda palce nedržim. Jestli se to dá něčím nazvat, tak je to vydírání a nenažranost. Je to jako kdyby pokladní v Tescu chtěla mít mzdu na základě zisku společnosti... Chápu, že chtějí valorizovat mzdy, ale o 17% ???? Mají asi úžeh z toho víkendového sluníčka...
neregistrovaný "oldrt"
17. 4. 2007 17:48
Re: jak dojemné
uzeh ma asi nekdo jinej. vam kdyby sef (pokud ho mate) navrhl zvyseni gaze o 17%, tak ho s diky odmetnete a poslete vysetrit nebo podekujete a reknete, ze 17% je moc a budete chtit jenom...? (ha, kolik je mravne, a kolik u z ne?)
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 18:03
Re: jak dojemné
No úžeh máš evidentně ty. Správně by ten tvůj pseudo-příklad měl znít nějak takhle: "Přijde za váma šéf, že vám přidá; a vy ho pošlete pryč s tím, že to je málo, a že když nepřitlačí, PROTOŽE JSTE SE DOSLECHLI, ŽE SI KOUPIL NOVÉ AUTO, tak zablokujete chod firmy."
neregistrovaný "oldrt"
17. 4. 2007 18:28
Re: jak dojemné
je mi lito, ale pokud tohle pravo budu mit ve smlouve a budu si sichr, ze me nevyrazi za nejakou hovadinu, jako zastupny duvod, a ze jsem fakt nepostradatelnej (coz mezi nami ty lidi u pasu jsou), tak do toho jdu! realizovat svoje pravo, na kterym jsem se dohodl s protistranou je legitimni a dokonce moralni. pokud to nechapes, nebo nechces pochopit, tak se omlouvam za tvuj cas...
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 18:35
Re: jak dojemné
Svoji nepostradatelnost prokážou nejlépe tím, že pohrozí VÝPOVĚDÍ.
neregistrovaný "oldrt"
17. 4. 2007 18:40
Re: jak dojemné
kamarade, pojd, ja te zamestnam jako headhuntera, potrebuju cca 30-40 lidi typu delnik ve skodovce pro podobny typ vyroby na 3 smeny. co ty na to? shanime uz dlouho a prd, nejsou lidi...
Avatar - Sprint
17. 4. 2007 20:35
Re: jak dojemné
Co to je headhunter? 8-s
neregistrovaný "oldrt"
17. 4. 2007 21:27
Re: jak dojemné
naborar.
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 20:40
Re: jak dojemné
(Díky za nabídku, já se živím raději prací tvořivou.) Ve Škodovce je odíráno tolik dělníků, a ty nemáš lidi? Buď nabízíš málo, nebo se škodováckým dělníkům nechce z dobrého bidýlka, když je po nich na trhu taková poptávka.
neregistrovaný "oldrt"
17. 4. 2007 21:44
Re: jak dojemné
chjo...! bohuzel "odirani" delnasu ve skodovce nema s nedostatkem nekterych delnickych profesi souvislost. ad. 1. skodovka fakt dost dobre plati, a to i nemehla, protoze maj vychytanou technologii, vc. vystupni kontroly. ad. 2. nas nikdo nepodrzi (vw mutter) a v marzi to neschovame, fin. naklady obratem nezredukujeme jako vip client a tudiz mzdove naklady musi byt konkurenceschopny, tj. co nejvic usmlouvany, z toho plyne mzdy zadnej zazrak. 2 priklady za vsechny: svarec: sehnat kvalitniho je nemozny, meli jsme jednoho, na co sah, to menil ve "zlato", ale jenom do 13:00, pak byl zlitej jak sliva. drzeli jsme ho, co to slo... soustruznik: dedula 70 let, pane, setiny mm hrave a s prehledem a vedelo se, ze je to 100%, no jo, ale duchod je duchod. dodnes neni ńahrada... (pro info: opilec: 300k/y a dedula: 250k/y)
neregistrovaný "petrt"
18. 4. 2007 10:03
Re: jak dojemné
No jo, lidi nejsou... To znám. Nikomu se nechce dělat, a to si myslim že na Prahu pletim dobře... Nejhorší je že zrovna v té škodě u pasu je jen pár kvalifikovaných odborníků, zbytek stačí zaškolit a makej. No a ti se taky nejvíc vztekaj, tak je to všude. Jinde by se totiž nechytli. Mají tam průměr 22t. a to je jak průměr v celé ČR. Práce nadprůměrná neni, proto se mi takové navýšešní nezdá. Tot vše.
anonym
17. 4. 2007 18:58
Re: jak dojemné
Co to meleš, jsi normalní!!!??? Vůbec nic aso o tom nevíš, neděláš ve škodovce jako já, tak prosím o tom vůbec raději nediskutuj, protože povídáš naprosto s cesty!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 20:43
Re: jak dojemné
Heleho ptáčka. Koukni nahoru - je po tobě poptávka. Že nejsem jeden z vydírajících nijak nesnižuje legitimitu mého názoru na vás. Jestli se ti zdá tvé pracovní ohodnocení nedostatečné, řekni si o víc, nebo jdi za lepším. Jenže to bys narazil, protože tvoje práce takovou cenu prostě nemá, a ty to moc dobře víš.
neregistrovaný "Mike"
18. 4. 2007 09:45
Re: jak dojemné
Já bych tam všechny vyházel. Vůbec si neuvědomujete, jaký náklady ještě Škodovku čekaj. Teď vidíte - má ohromný zisk, ale co třeba investice do vyvoje? Jako by nestačila EU se svými normami na vypouštění splodin, ještě se přidáte vy, že za svou stejnou práci chcete o pětinu zvýšit plat. Kdybych byl v jejich kůži, tak Vás všechny vyházím a přesunu výrobu na Ukrajinu. To by ale byl problém pro nás - daňové poplatníky, protože bysme museli najednou živit 3 - 4 tisíce darmožroutů, který budou chtít akorát zvýšit minimální mzdu.....Nehledě na to, že máte spoustu dalších zaměstnaneckých výhod..
neregistrovaný "Ferkuson"
18. 4. 2007 09:49
Re: jak dojemné
Tak tam jdi makat blbečku. To by ti zavřelo hubu.
anonym
18. 4. 2007 10:05
Re: jak dojemné
Seš lehce dementní ne? Asi tam zřejmě děláš? Proč nejdeš dělat jinam když tě tam tak odíraj? Chytrej seš na to dost....určitě tě všude čekaj s otevřenou náručí. Jo a mimochodem, hned po vysoký se tam jdu ucházet o místo.... ;-)
neregistrovaný "Tomm"
17. 4. 2007 16:31
Jsem rozčarován...
... jak si páni odboráři přivlastňují svůj podíl na zisku. Já teda nevím, ale škodovka se dobře prodává a je v super zisku díky poměrně úzkému okruhu lidí. Ať je to vývoj produktu, lidi kteří se starají o marketing nebo lidi co mají na starosti technologie zvyšující efektivitu výroby nebo kvalitu. A ti jsou, počítám, velmi slušně ohodnoceni i bez soudruha Povšíka. A že by měl být nějaký borec na lince, který připevňuje zadní nárazník, odměňován podle zisku automobilky mi přijde dost úchylný...
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "brmk"
17. 4. 2007 16:42
Re: Jsem rozčarován...
naprostý souhlas
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 16:49
Re: Jsem rozčarován...
Neexistuje nějaká diagnóza na to, když se člověk jednoho dne probudí s utkvělou představou, že je akcionář fy Škoda Auto?
Taky by mě zajímalo, jestli je ta stávkující chátra připravena pracovat za 0Kč/h, až bude Škodovka třeba jednou ve ztrátě.
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 4. 2007 17:54
Re: Jsem rozčarován...
Podle Tvých příspěvků lze soudit, že Ti dnes stávkuje mozek. Až bude automobilka ve ztrátě, počítám, že za zvýšení platů stávkovat nebudou. Nehledě na fakt, že i kdyby jim přidali 50 procent platu, pořád budou makat za zlomek toho, co v německých továrnách Turci.
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 18:10
Re: Jsem rozčarován...
A oni pracují v Německu? A proč svou mzdu neporovnávají s továrnami, které má VW třeba v Latinské Americe? Co je jim proboha vůbec do toho, kolik bere někdo jiný? Nemělo by je $rát, že programátoři mají vic než oni? Nepřijde ti divné, že normální člověk si musí svou cenu obhájit prací a výsledky, a odboráři svého zaměstnavatele vydírají?
neregistrovaný "malcolm"
17. 4. 2007 19:28
Re: Jsem rozčarován...
Dokonce i v latinské Americe berou víc než ve Škodovce. Ale přesto dost, aby jim to někteří Čecháčkové nepřáli, viď? Dovolím si citaci: "normální člověk si musí svou cenu obhájit prací a výsledky". Nejsou jejich nejlepší obhajobou hospodářské výsledky automobilky? Ty nevyvrátíš, i kdyby ses na hlavu stavěl, všem nadával do chátry, krys, jelit atd. Tvoje příspěvky jsou nejlepším obrazem stavu Tvé mysli...
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 20:48
Re: Jsem rozčarován...
Ano, a také je stavem mé mysli, že se mi nelíbí, když cikáni vybydlují domy a pak křičí o nové.
Nesdílím názor, že úspěch Škodovky opravňuje dělníky od pásu k tomu, aby odmítali nabídku převyšující tuzemský (i automobilový) průměr. Může to dělat kde-kdo, proto se také odbory ve Škodovce snaží zabránit přijímání "nádeníků".
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 4. 2007 21:45
Re: Jsem rozčarován...
Zatím nemají ani průměrný plat v ČR, nesmíš zapomínat, že Škoda to má zařízeno tak chytře, že se do průměru "dělníků" započítává i spousta zaměstnanců na vyšších postech (vlastně všichni krom managementu). Nehledě na fakt, že lidi tu pracují za české peníze, ale automobilka prodává vozy za ceny stejné, jako vozy montované v EU za mnohonásobně vyšší platy. Další součást skládanky je nepopiratelný fakt, že tyto za levné mzdy montované vozy jsou tady dražší, než je průměr ceny v EU. Koncern prostě odrbává Čechy jak může a je logické, že odbory se snaží urvat svůj díl, dobrovolně jim ho koncern nedá. Tak to chodí dokonce i na západ od českých hranic a patří to k byznysu.
17. 4. 2007 23:55
Re: Jsem rozčarován...
uvedomujes si, ze prumerny plat v CR je vsetne nejlip placenych manageru, takze ve skutecnosti o hodne nizsi? Takze stale maji lidi ve skodovce vysoce nadprumerne platy?
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 18:18
Re: Jsem rozčarován...
Odbory jsou jako krysy, které prožírají palubu lodi. Bavíl bych se pomyšlením, že ta jelita si $erou do vlastního hnízda. Jenže tuším, že až za pár let začnou v Ml.Bol. propouštět, a nastane The Problem, oni budou hořekovat nad tím, jak s nima firma vymetla a prostě o5 natáhnou ruku...
neregistrovaný "az jednou"
17. 4. 2007 17:08
soudruh povsik
kdyby se soudruzi odborari lip ucili tak dneska nemuseji makat na pase... mohli by sedet v pentagonu 10-12 hodin denne, obcas si brat praci domu, obcas nemit volnej vikend, mit sluzebni auto. ktery je stejne stoji 4-5000 mesicne a mit vysoce nadprumerny plat... kdyz chteji mit podil na zisku, fajn. jen aby soudruh povsik jednou, az skonci dobre casy, mel dost odvahy predstoupit pred dav a rict: "mili zlati, konjunktura skoncila, 3000 vas jde na dlazbu, ostatnim se snizuje plat o tretinu a vyroba toho a toho modelu se presouva do zeme XY...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Chuck Norris
17. 4. 2007 17:13
ach ty blázince...
je vidět ž je jich v česku nedostatek protože spousta lidí pořád lítá venku a říká samé nesmysly... nevíte náhodou jestli ti nenažraní lenoši kteří by měli spíš zametat než dělat ve škodovce a mít spoustu výhod s tím spojenejch, musej mít ze zákona tu stávku placenou? protože tím že stojí linky musí výroba přicházet o strašný prachy... :no: :no: fakt maňasové.... velmi slušně řečeno ovšem...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "malcolm"
17. 4. 2007 19:29
Re: ach ty blázince...
Neboj, jedno místo pro Tebe doc. Chocholouš jistě najde. ;-)
neregistrovaný "SpeedyRam"
17. 4. 2007 17:58
Chudáci zákazníci (nejen)
Jak už zde na začátku někdo psal, taky jsem se pobavil nad tím že prej pustí pásy rychleji než obvykle >:D , jenže oni si to představují asi jako Hurvínek válku. Rychlost pásů je snad nastavena tak, aby byl zachován ideální poměr mezi rychlostí výroby a kvalitou, ne? Chudáci lidi kteří se těší na svou novou škodovku a zrovna bude vyrobena v této "speciální" sérii. Nechcu podceňovat produkční schopnosti dělnictva, ale chtěl bych je vidět jak by při zrychlené výrobě zachovali preciznost výroby. Taková auta by pak měly mít na zádi a v techničáku označení RŠ (rychlokvaška). ;-\
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "IT"
18. 4. 2007 12:45
Re: Chudáci zákazníci (nejen)
Nebo "Povsik Edition Line" >:D :no: Takže příplatek za odvahu,že si to člověk koupí,nebo za blbost? :-!
anonym
17. 4. 2007 19:23
ŠKODA
:yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Abc"
17. 4. 2007 19:37
Vyházet
Soudruha Povšíka a jejho odboráře nakopat do pr..le a povyhazovat.
Rozbalit vlákno
0
anonym
17. 4. 2007 19:50
bez odborů by lidi byli za chvíli otroci
Proč by v nejúspěšnější fabrice v republice, která má navíc nejlepší zisky, nemohli být nejlepší platy v republice? Plně s odborama souhlasím.
Pane yaroukh, běžte si na linku zkusit jednu směnu. Asi byste změnil názor a zvlášť po výplatě, která je 15000kč čistého měsíčně. 22000kč jsou jen kecy pro novináře.
Rozbalit vlákno
4
anonym
17. 4. 2007 20:47
Re: bez odborů by lidi byli za chvíli otroci
Myslim že to je podle toho co jsem se dočetl průměrná hrubá mzda táákže čistá je tak 17.000,- ale to ještě včetně příplatků za směny a nevim jestli i víkendy.
anonym
17. 4. 2007 20:48
Re: bez odborů by lidi byli za chvíli otroci
Kecy pro novináře je 22000 Kč hrubého, pokud to chápeš... zkus Ty na 12hodin do Tesca k pokladně a budeš mluvit jinak
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 20:51
Re: bez odborů by lidi byli za chvíli otroci
Cenu práce neurčuje její namáhavost či otravnost.
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 21:00
Re: bez odborů by lidi byli za chvíli otroci
Díky, dělával jsem brigády v mlíkárně; takže práci naprd za almužnu jsem si vyzkoušel. Stojíš u pásu a vykonáváš jako robot pár pohybů, které ti někdo ukázal. A za takové situace máš pocit, že v ČR nadprůměrný plat je pro tebe málo, blokuješ fabriku a u toho si prozpěvuješ infantilní song, u kterýho člověk neví, jestli to je vtip nebo ne. Čím jsi tak vyjímečný??? Já ti řeknu čím - tím, že je vás hodně. A že nemáš na víc, nedává tvému názoru větší váhu.
anonym
17. 4. 2007 20:44
A co ...
A co až se škodovce dařit nebude, doufám to budou chtít snižovat mzdy souběžně se snižujícím se ziskem.Jsou to vyděrači.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "morfeuz"
17. 4. 2007 20:58
JO TO URČITĚ
Pustí pásy rychleji.. Lojza zapomene dát nápravy, Mařce nedonesou šroubky a liťáky odvezou naši oblíbení černí spoluobčané a škodovka pojede za zákazníkem na špalcích v "plné výbavě" s htpéčkem a zadním stěračem! za 450000kč
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Juan Pervez"
17. 4. 2007 21:09
presun vyroby na vychod
jeste dve tri stavky pak se nekdo ve VW nasere a presune vyrobu skodovky nekam na vychod... nsvic si z tech stavek seberou priklad ostatni a cela tahle republika pujde do sra*ek. dekujem delnikum ze skodovky...
Rozbalit vlákno
0
anonym
17. 4. 2007 21:34
17%vyhodit
Takže já bych 17% lidí vyhodil aby ostatní mohly dělat o 17% práce navíc a tak by si 17% navýšení mezd zasloužili :). Bohužel takto to udělat nelze :( a odboraři at si dou jit pracovat na ukrajinu a chtit 17% navic. Ukrainci by je poslali do pr*dele :-! :no: :no: :no: :no: :no: Fu odboráři :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pietro"
17. 4. 2007 21:56
Závist malejch čecháčků
Závidíte těch pár kaček co si možná ve škodovce vybrečej,je to směšný jako celá životní úroveň v týhle zemi.Uklízečka v Berlíně by si za takovou almužnu ani nenamočila hadr v kýblu.. :no:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 4. 2007 22:02
Re: Závist malejch čecháčků
Taky mi to tak přijde. ;-\
neregistrovaný "Martas"
17. 4. 2007 23:48
Re: Závist malejch čecháčků
Pěkně řečeno!
Taky nechápu ty lidi co tady nadávají na odbory, kritizují stávku a připadá jim 17% navýšení mezd moc velké.
Jestli má někdo z nich menší plat než (udávaný) průměr ve škodovce tak je to pouhá závist...
Ale já říkám, že tam klidně můžou jít dělat! Že nemohou nebo nechtějí? Tak to je jen jejich problém...
18. 4. 2007 09:11
Re: Závist malejch čecháčků
Pánové, na Vašich příspěvcích je vidět, že nejste schopni ani domyslet důsledky svých tezí - obhajoba x% nárůstu je vpořádku a nářky těch, kteří nemají ani "škodovácký plat" je závist - není tedy nářek škodováků, že někdo jiný má vyšší plat taky jen závist? … měřeno stejnou "metodikou"
Vůbec tady nehodnotím oprávněnost a rozumnost požadavku - jen se snažím poukázat na některé zoufalé výroky.
neregistrovaný "Lukes.2002"
17. 4. 2007 23:32
Ironie
Nevím lidičky....škodovka je stát ve státě...jejich průměrný plat je výrazně větší než celorepublikový průměr...když jsem se dozvěděl že škodovka nabídla růst o celých 13% a že odbory kvůli tomu stávkují tak jsem to bral jako špatný vtip...Jinak je to dobrá ironie...chcou platy navrch protože Škodovka jde "nahoru" a kvůli zisku...tak bych jim zvedl platy (kvůli tomu že se firmě daří) a hned potom bych mezi ně rozpočítal tu ztrátu cca 55 milionů. To je fér...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pavel"
17. 4. 2007 23:42
Chtějí příliš
Zvýšit platy - proč ne, ale to co chtějí je teda hnus. Mají nejlepší platy u nás a budou si nejvíce stěžovat. Jahn není žádná mošna a vyjednávat umí dobře. Ale s někým se prostě mluvit asi nedá. Chlapci v továrně mají určitě nějaké rezervy, takže dohnat zpoždění by snad nemělo přinést nějaké problémy v podobě zmetků.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lungren"
18. 4. 2007 08:44
Uvedeno na pravou míru.
Zdovolením, jen bych to trochu osvětlil. Těch 22000 je hrubího, ale je to nejsou platy těch lidí na lince, ti májí 14000 - 16000Kč čistýho. Za těch 16000Kč už tam ale člověk musí tak dva tři roky makat. Pokud si nenadělají o jeden takt dopředu tak se nestihnou ani vychcat. Když bys byl na WC 10 minut tak tam na tebe už blbě koukaj. Většina lidí dojíždí i několik desítek kilometrů, takže dost projezděj ( já osobně 2000Kč/měsíčně ) Dovolenou si nemůžeš vybrat kdy se člověku zamane. Prostě ti ji narvou a nebavěj se s tebou. Dělat na tři směny taky rozhodí člověku organismus a ještě když děláš monotoní úkony. Ten kdo lidem ve Škodovce ty peníze závidí, ať tam jde taky pracovat.
Tu ztrátu při těch 2,5 protestních akcích na každou směnu už mají dávno napracovanou, protože vedení to tušilo a proto to minulej tejden hnali nahoru. Proto taky ten pitomeček Jahn může říkat, že firma s tím počítá a že ji to nijak neohrozí. Sám má okolo 650 000 čistýho. To se mu to machruje. Další mazec je "náš pan prezident" Václav Klaus. Kapitola sama o sobě. Českých lidí se nezastane a SUPERB mu drncá, proto přijel Audi A8.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "petrt"
18. 4. 2007 10:19
Re: Uvedeno na pravou míru.
A kolik myslíš že je 22t hrubého? Něco kolem 17t čistého, jak u koho. To že tam děláš i s tím dojížděnim je asi proto že se ti ti vyplatí i tak, jinde totiž za stejnou práci víc nedostaneš. Tak mlč. To že je na pase makačka nijak nepopírám, určitě to je na palici. Ale kdyby jsi uměl něco jiného tak tam přece neděláš ne? Nijak nechci snižovat tvou práci nebo vzdělání ale proč si stěžuješ? Máš na co máš, a jestli děláš něco mín než co by jsi mohl je to jen a jen tvophje chyba. Kolik vydělává Jahn a v čem jezdí pan Klaus je jen a jen jejich věc. A ani se mu nedivim že nejezdí v Superbu.
neregistrovaný "Lungren"
18. 4. 2007 08:56
Uvedeno na pravou míru.
Byl se podívat v Kvsinách. Audi je lepší to uznávám, ale jako prezident by měl hájit český výrobek. Je to známka toho, že opovrhuje prací českých lidí a českými lidmi vůbec. Je to zrádce. Na druhou stranu, ale i mezi lidmi ve Škodovce jsou ti co volili ODS, která teď utahuje obojky. Klaus je stále i když neoficiálně jejich Tatou. Však on okolo 96 vytvořil 1/10 zbohatlíků a dal jim šanci si nakrást. Takovým on fandí. Ostatní jsou pro něj lůza a svinstvo. Nemám pro něj jediné slušné slovo. Chtěl by, aby lidi makali za polívku, to by byl teprve spokojen Pan Profesor.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "tvk"
18. 4. 2007 10:10
Re: Uvedeno na pravou míru.
Každý maká za to, za co si řekne a co mu kdo dá. O ničem jiném to není, prostě nabídka x poptávka. A když někdo brečí, že má málo, brečí na špatném hrobě.
neregistrovaný "Lungren"
18. 4. 2007 10:19
Uvedeno na pravou míru.
Lidem asi závidí i to * co mají, protože navýšení ještě odsoudil. Jsem na něho "pyšný"! Jeho počínání je ubohé. Vy ostatní co se vám nezdá navyšováni mezd a chování odborů ve Škoda Auto jděte tam pracovat taky. Firma uvítá nové české zaměstnance.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "petrt"
18. 4. 2007 10:28
Re: Uvedeno na pravou míru.
Protože vim co umim nemám potřebu vydělávat si na pase ve škodovce. A ve vedení už mají plno >:D Navýšení ano, ale o míru inflace. Vše navíc už je jen na uvážení zaměstnavatele, a těch 17% je uplně nehorázný požadavek. To že je škoda zrovna ted v zisku nemusí řadového dělníka vůbec zajímat, jeho podíl na tom je zcela minimální.
neregistrovaný "Lungren"
18. 4. 2007 10:26
Uvedeno na pravou míru.
Uvidíte sami zda se tam lidi mají tak růžově jak si sami myslíte a jak uvádí media. Ať tam má člověk vzdělání nebo nemá, není to nijak oceněno, teda kromě VŠ. Nikdo vám tedy nebrání a nebudete muset závidět. Jak říká sama Škodovka:"Pojďte s námi dělat auta!"
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "tvk"
18. 4. 2007 10:53
Re: Uvedeno na pravou míru.
Ve fabrice mají lidi dělat, ne se mít růžově ;-) A pokud jsou něčí schopnosti nebo vzdělání nedoceněné, tak je to jen a jen jeho problém. Schopný člověk si ho dokáže vyřešit sám, ten méně schopný se přidá ke stádu.
neregistrovaný "petrt"
18. 4. 2007 10:58
Re: Uvedeno na pravou míru.
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "mida"
18. 4. 2007 14:00
Re: Uvedeno na pravou míru.
soudruhu nejsi ty odtamtud? vysvětli nám, proč ses tam nechal zaměstnat? Co tě tam drží u pásu? Oni ti slíbili něco, co nedodrželi? Jak daleko to máš do fabriky? Jaká je tvá náplň práce? Jaké máš vzdělání?
neregistrovaný "TECH"
18. 4. 2007 13:03
LOL
Kdyby byli ve Škodovce chytří, tak doporučí stavkovat i prodejcům.Když by se neprodávalo, tak se nemusí ani vyrábět. >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Frantik"
18. 4. 2007 21:19
Odboráři si pletou pojmy s dojmy
Odboráři si pletou pojmy s dojmy. Zaměstnanec je člověk, který ve firmě pracuje za domluvenou mzdu. Akcionář je člověk, který do firmy investuje své peníze. A podíl ze zisku má právo požadovat pouze akcionář, nikoliv zaměstnanec. Zaměstnanec dostal za svoji práci odměnu - mzdu. Proto si myslím, že se odboráři prostě spletli. Při inteligenci jejich vůdce se nedivím.
Rozbalit vlákno
0