citigo sme uz videli
octavia pride az koncom roka alebo az na dalsi rok
cakal som jedine zeby mohol prist uz novy rapid ale ten bude zrejme tiez az na jesen alebo na dalsi rok ;-)
co sme mali cakat? skoda ukazala to co sa viacmenej cakalo, akurat rapid uz mohol byt novy ale asi je to este skoro, sklamanie nie je na mieste, novinky ( octavia, rapid ) su uz predo dvermi :yes:
Zajímavý názor; ve stejné době všechny (!) Škodě přímo konkurující automobilky předvedly opravdovou Evropskou nebo světovou premiéru... KIA, Hyundai, Ford, Opel, Seat ... Snad jen PSA a Renault si šetří účinné zbraně na podzimní Paříž.
Mohla by Rapid/Popular ve formě studie opravdu ohrozit Toledo studii? Jak? Jedna pozornost přitáhne a druhá nikoliv? Nějak se vracím zpět k mému názoru, který jsem prezentoval u prvního představení studie Toledo: tímhle směrem by se Seat opravdu neměl vydávat, nebo skončí velmi špatně. A asi právě tenhle momento, který si všichni zodpovědní uvědomili na poslední chvíli před Ženevou, rozhodl o tom, že Seat bude prezentován, Škodovka nikoliv... riziko je opravdu příliš vysoké- pro Toledo!
Seat teprve představoval koncept Toleda (i když pravda, moc se toho už nezmění), nebyl tedy asi správný čas pro konečnou verzi "Rapidu". Jeho koncept už známe....A ostatní modely mají ještě čas.
Pri astronomických nákladoch na vývoj motorov a podvozkov bude Seat vždy v základe zhodný s ostatnými koncernovými vozidlami a "pohrať" sa trochu s výbavou a dizajnom sa môže koncern u svojich úspešnejších značiek VW a Škoda ...
Osobne si myslim, ze to ma sve opodstatneni. Nechal se prostor Toledu, ktere takhle na sebe mohlo strhnout veskerou pozornost.
Novy Rapid je pro Skodu ale takova udalost, ze sazim na to, ze ho odhali nezavisle na jakemkoliv autosalonu. Takhle by vyplnili maximalne jednu z rubrik zabyvajici se Zenevou, proste jedna z mnoha novinek. Spravne nacasovane uvedeni se postara o mnohem vetsi, konkurenci nerusenou publicitu.
Už tu kdosi psal, že by to mohlo být i v Moskvě, tuším někdy v létě. To by mělo logiku. Rusové by moc rádi doma měli světové premiéry. A má koncern vhodnější auto než model přesně tam zacílený? Pak by mělo i logiku vystavení Seatu jako koncept, aby nebyla premiéra Škody brána jako druhořadá. Taky samotná značka Škoda má v Rusku dobrý zvuk i ambice z koncernu VW. Tedy Seat na západ a jih, Škoda na východ, alespoň co se prezentace týká.
Ono stejně si nedovedu představit, že by Seat s pompou vystavoval koncept a na vedlejším stánku by stálo prakticky stejné auto jako produkt připravený do prodeje. To by byla pěkná facka pro Seat. Takhle mají čárečku za vystavenou studii a za pár měsíců to můžou začít prodávat spolu se Škodovkou... ;-)
logicky-škodu volkswagen zatrhl-protože se jí moc daří!,ted chce pomoct seatu -toledem-uspěšným modelem.Protože kdysi když se dařilo seatu tak ho taky zakázali!!-zrušili seat inca-neprodal se volkswagen cady a zatrhli seat cordobu vario!-neprodavala se škoda fabia combi!!.-ted to je zas naopak-KDYž SE DAřI JEDNOMU VíC-škodovce JE TO šPATNý a druhýmu mín seatu-chteli aby se dařilo tak stejně!!!Aby utrhl víc volkswagen!!!!! než nějaká škoda a seat.....no jo koncern..
..to je pravda.. ;-)
..a přitom Citroën DS4 Racing v "žraločí šedé" je docela "chic".. :-)
..a Peugeot 208 snad (ve své třídě) také nevypadá "zle"..
..a Renault Zoe či Twizy snad za zmínku také stojí.. ;-)
..byť my "kolektivw" tady na auto.cz fffrancouzská auta moc NEmusíme (my totiž auta dle STÁTŮ a dle ZNÁČKŮ na kapotě HLAVNĚ "dělíme" - my se totiž VWYZNÁME :-)
Jako že zmíněné automobilky NE-splňují (auto.cz) "normy" aby se o jejich stáncích a modelech na 82nd International Motor Show Geneva psalo?? ;-)
Aneb, než představit novinky od Citroën Peugeot či Renault, raději napíšeme článek (proč)že NIC NEBYLO NA STÁNKU ŠKODY AUTO? :-)
Tím chcete říct, že taková Dacia Lodgy, Tata Megapixel, Morgan Electric tyto "Vaše kvalitativní normy splňují" ? Tak to jste na tom opravdu hodně špatně. Asi jako "auto cz".
Škoda zřejmě opravdu neprezentovala Rapida kvůli Seatu. Na podzim ve Frankfurtu se prezentovala Mission L a strhla na sebe hodně pozornosti. To, že u Seatu prezentovali už tehdy v podstatě Toledo si skoro nikdo nevšiml. Resp. ti co všimli jen mávli rukou a šli dál.. Já teda nemával rukou, ale žadné "wow" se nekonalo..
Ale chtěl jsem se zeptat na jednu věc- opravdu je Bugatti tak nabubřelé, že nestáhne plachtu z toho čtyřdvéřového modelu, co má vystavené? Zase si to nechá na nějakou přehlídku krásy, protože jsou pro ni autosalony příliš nuzné? Obecně Bugatti fandím, ale s takovým přístupem mě to začíná štvát.. Ne, že by to něco změnilo, potenciální zákazník nejsem ani omylem >:-[]:-!
Čo má ako byť? Tak nemajú momentálne žiadnu bombu, citigo je ešte pomerne horúca novinka, na novú oktávku je priskoro...úprimne povedané, nespáva dakto po nociach lebo škodovka v ženeve nemala žiadnu "senzáciu"? >:D
na jesen sa predstavi novy Golf a az po nom na buducu jar Octavia a Leon (je mozne, ze na jesen sa predstavi aj 3 dv. Leon, klasicky 5 dv. na podvozku noveho Golfa az na buducu Zenevu).
Preto je na jesen pripravovany Rapid (nabieha do vyroby v lete) a Toledo. Obe zatial vo verzii liftback.
A to nemůžou udělat nějakej koncetp kterej nic nenaznačuje? Něco jako třeba byl Tudor? Nebo aspoň nějakou limitku od Octavie? Když na konec A3 Audi spustilo RS3 tak proč nemůže škoda dát do placů pár firemě poladěných RS třeba s motorem z TTS atvrdším podvozkem a lepšíma brzdama? Vývoj nulanula nic peněz a lepší než ukazovat jen cigo. Tohle je těžce nezvládnutý :no:
...a v jakéže bombě dorazil Winfried Vahland ze Škody? V pruhovaném Citigo.
Tak to ma dostalo. Vtipne napísané, taký starý človek prišiel na miniatúrnom aute... >:D:yes: