Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zisk VW se letos ztrojnásobil, Škoda zatím vydělala 14 mld. Kč

Čistý zisk Volkswagenu se v letošních prvních třech čtvrtletích vyšplhal na 13,6 miliardy eur (338 miliard Kč).
Zpět na článek
27. 10. 2011 18:49
27. 10. 2011 18:55
27. 10. 2011 19:02
27. 10. 2011 20:01
27. 10. 2011 20:07
27. 10. 2011 20:29
27. 10. 2011 21:39
27. 10. 2011 21:53
27. 10. 2011 23:24
28. 10. 2011 20:11
28. 10. 2011 11:56
27. 10. 2011 18:49
bravo
Bravo VW :yes:
Nezbývá než uznat, že to dělají skvěle. Z mého pohledu (musím to napsat) dělají auta na dvě věci, ale umějí je prodat vysoko nad výrobní náklady a perfektně maskovat nekvalitu a výrobní úspory.

V tom jsou zřejmě nejlepší na trhu a takovým firmám je dnes přáno... :yes:

Takže blahopřeji.

P.S. úpřímně přeji zdvacetinásobení zisku... :yes: (omlouvám se zákazníkům, ale vzhledem k tomu, že já k ním nikdy patřit nebudu, dovolím si přát vydělat této firmě ještě víc).
Rozbalit vlákno
12
27. 10. 2011 18:55
Re: bravo
Vlčku, předvádíš zbytečnou křeč... :-!

Vím, že bys to raději četl u Fiatu, ale ti se plácají na opačné straně. A to doslova a se vším.

JInak nelze než gratulovat, někdo umí udělat takové auta, které lidé chtějí, tak je po zásluze úspěšný.
27. 10. 2011 19:02
Re: bravo
Vzdy je dobré...Pre ekonomiku CZ/Sk ked sa darí automobilke...ci už je akakolvek...a ešte lepšie, ked ich konkurencia ženie znižovať ceny!
27. 10. 2011 19:54
Re: bravo
Nedávno jsem někde četl, že zisk z jednoho prodaného VW je cca 300 euro, což mi rozhodně nepřipadá jako výsledek vysoko nad výrobními náklady.
Avatar - white label
27. 10. 2011 20:01
Re: bravo
Od vlčka, v tomto směru, nemůžeš čekat logické myšlení, jakmile uvidí jakoukoli zmínku o úspěchu VW, má rudo (červená Ferrari) před očima... ;-) >:-[]
27. 10. 2011 20:07
Re: bravo
to je podla mna blbost...rádovo
27. 10. 2011 20:18
Re: bravo
viz. [odkaz]
V tom článku je uvedeno, že VW Group má z jednoho automobilu 991 euro, což ovšem zahrnuje i velmi výdělečné Porsche, které má v průměru na každém autě čistý zisk v řádech statisíců Kč. Když k tomu připočteme ještě Audi, které má pravděpodobně taky velké marže, může být částka 300 euro naprosto reálná.
27. 10. 2011 20:29
Re: bravo
Tak nějak sem si myslel, že nejblbějším uživatelem zde je suverénně Topper. Samozřejmě, že mu velmi zdatně sekunduje marketingové oddělení VW v čele s Jossalitem, nicméně tvůj příspěvek zde bude asi dlouho aspiroivat na nejblbější příspěvek v dějínách a nebo aspoň největší nepochopení v DOHLEDNÉ době.

Proč?
1) Sám tady napíšeš, že VW GROUP má 991 Euro na auto (otázka zní jestli to tak je) a vzápětí napíšeš teorii na téma, že má vlastně 300 Euro...

2) To, že si nepochopil celý smysl článku, který mluví o koncernu je věc druhá, ovšem s tím co já píšu a s článekm věc velmi úzce související je FAKT, že se bavíme a píšeme o koncernu.

3) Tvoje teorie (a kohokoliv jiného) o tom co je co a jak ziskové je úsměvná..., páč např. svého času u F 500 to bylo 2000 éček na auto, přičemž to nenní žádný supersport... Pokud vím, tak na supersportech v tuto chvíli umí vydělat jen Ferrari... Například 911 byla dlouhou dobu ztrátová (v lepším případě na nule) a Porsche zachraňoval Cayenne (vyráběný s Touaregem). Tedy představa, že se rejžuje na top autech je mylná... Ale máš na ni jistě právo.

4) VW rejžuje právě na tom středu své nabídky a v současné době právě i na škodovce.

5) 991 Euro na ejdnom autě je slušný vývar (pokud jsou v tom započteny opravdu všechny náklady...) a patří za to VW opravdu úpřímné BRAVO. To bez debat.
27. 10. 2011 20:45
Re: bravo
Vnímání hlouposti ostatních je velmi subjektivní záležitost >:-[]
Pokud ti 991 euro připadá vysoko nad výrobní náklady (vzhledem k tomu, že prakticky všechny značky v koncernu nabízejí auta za velmi vysoké ceny), tak je to tvoje věc. Já rozhodně nejsem fanoušek VW, dokonce je mi tahle značka, která řídí celý koncern, protivná (ale uznávám její kvality), ale stejně protivní mi jsou fanatičtí demagogové, kteří si upravují pravdu podle toho, jak jim to právě vyhovuje.
Mimochodem drahá auta jsou mimořádně zisková, pouze ale v případě, pokud patří pod silnou značku, což jsou v dnešní době prakticky všechny významnější (viz. Ferrari, které je momentálně nejcennější značkou v celém koncernu, včetně samotného Fiatu).
Avatar - Starfighter
27. 10. 2011 21:39
Re: bravo
To si nějak protiřečíš hele >:-[] . Nahoře vychvaluješ de facto marktetingové oddělení VW a tady píšeš něco o (v tvých vidinách druhém nejblbějším) uživateli Jossalitovi, který je dle tebe taky z VW marketingu. Tak mi něco neštymuje >:-[] >:-[]
27. 10. 2011 21:53
Re: bravo
To nic, několikrát jsem ho tady načapal při jeho vědomé lži, a proto mě nemá rád. ;-)
27. 10. 2011 23:24
Re: bravo
Pleteš se...jako vždy a všem. Nejblbější uživatel není Topper, ale jseš to ty.....takže, chceš-li vidět největšího troubu vytrvale přispívajícího do dikuzí AUTO.cz, postav se před zrdcadlo a můžeš čučet tak dlouho, dokud to s tebou nešlehne.
28. 10. 2011 20:11
Re: bravo
Porsche a Audi se pohybují s marží řádově nad 10% globálně. VW je na tom mnohem hůř, myslím kolem 2%. Musel bych se podívat. Když se bavíme o absolutní částce, tak hlavní faktor je, že VW prodává mnohem levnější vozy, takže těch 300 € na kus by mohlo odpovídat. V Evropě to bude určitě víc, ale globálně bych tomu dokázal uvěřit.
27. 10. 2011 20:17
trojnasobeni zisku jakekoliv spolecnosti
s radosti prenecham jinym kafkam, co potrebuji oskubat - takova firma dava verejne najevo, ze u ni value for money hledat nelze
Rozbalit vlákno
2
27. 10. 2011 20:31
Re: trojnasobeni zisku jakekoliv spolecnosti
To je to co sem tady mimochodem krom úpřímného blahopřání naznačoval také... :yes:
Ale jak jiná kafka napsala (no moc nevěřím, že je to kafka, spíš zaměstnanec), lidé to prostě chtějí, tak VW vyrábí a prodává. Ona pravda bude nakonec někde uprostřed.
27. 10. 2011 20:47
Re: trojnasobeni zisku jakekoliv spolecnosti
Ty tvoje teorie jsou vždycky tak směšné. >:D

Už tě tu v podstatě ani nikdo nebere vážně. Takovej místní kašpárek, který chce vždycky něco naspat a většinou je to jen kapitální blbost.

Nic si z toho nědělej, omlouvá tě obrna mozku. :-!
27. 10. 2011 20:35
Co VW za rok vydělá...
.... řekové za týden prožerou ;-)
Ale jako pěkný, aspoň něco v té Evropě ještě funguje....
Rozbalit vlákno
3
27. 10. 2011 20:39
Re: Co VW za rok vydělá...
No aby ses nedivil a VW tu zanedlouho nepřímo zachraňoval Fiat. ;-)
27. 10. 2011 21:52
Re: Co VW za rok vydělá...
....ekonomika Fiatu je 100x zdravější než ekonomika samotné Itálie.... A že Fiat potřebuje k životu funkční italský trh je víc než jasné (dělá tam ca 50% obratu v Evropě). Takže se opravdu klidně může stát, že peníze od VW se budou v Bruselu přerozdělovat a skončí jako sanace italského bordelu.... (na čemž Fiat vydělá).

Ke cti Fiatu nicméně dodejme, že on snad nějaké daně taky platí (ikdyž kdo jiný by měl tohle umět ošéfovat než sám velký Účetní >:D )
27. 10. 2011 22:07
Re: Co VW za rok vydělá...
:yes: ;-)
Avatar - Bristol
28. 10. 2011 11:56
VW
se v posledních letech přesně strefuje do moderních trendů a do požadavků evropského zákazníka...jeho tržní úspěch je pouze toho důsledkem...

je dobré že v dnešním období krize alespoň něco funguje tak jak má...a všem evropským značkam přeji aby měli stejně úspěšné vyúčtování jako VW
Rozbalit vlákno
0
28. 10. 2011 21:50
Až mi je to divnô
Jak je možné, že na VW Up! musel tak trápne osekať výbavu, aby udržali cenu na "rozumnej" hranici? Na zisk si nesiahnu, a odnesie si to blbec zákazník, ktorý platí aj tak...
Čo by za to iní dali, keby mali takých marketingových stratégov ako VW. Potvrdzuje sa tým jediné - svetu vládol, vládne aj bude vládnuť obchod. Žiadna demokracia, tradícia ani podobné záležitosti nemajú v tejto veľkej hre cenu, peniaze sú alfa a omega. Aspoň niekoho Číňania ani v budúcnosti nezožerú. Teda snáď, prajme im to, chlapcom od ľudovej značky.
Rozbalit vlákno
2
28. 10. 2011 22:25
Re: Až mi je to divnô
>:D >:D Podle tohohle tak 17 let a tričko s Che Guevarou.
29. 10. 2011 09:26
Re: Až mi je to divnô
Ja som vedel, že sa trafím... >:D
Avatar - Ada je zase tady
30. 10. 2011 19:16
jak kdo...
nekdo holt umi, rendlik jen cumi...
Rozbalit vlákno
0