Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda zlevnila Octavii na historicky nejnižší úroveň: Základ za 249.900,-Kč

Za verzi kombi se nově připlácí už jen 20 tisíc Kč, místo dosavadních 30 tisíc Kč.
Zpět na článek
21. 12. 2011 07:37
21. 12. 2011 07:48
21. 12. 2011 10:59
21. 12. 2011 11:02
21. 12. 2011 09:45
21. 12. 2011 10:57
22. 12. 2011 08:24
21. 12. 2011 13:01
21. 12. 2011 13:21
21. 12. 2011 13:30
21. 12. 2011 14:03
21. 12. 2011 14:19
21. 12. 2011 15:34
21. 12. 2011 16:12
21. 12. 2011 15:32
23. 12. 2011 14:18
21. 12. 2011 16:03
22. 12. 2011 08:48
22. 12. 2011 20:20
23. 12. 2011 13:28
24. 12. 2011 00:44
24. 12. 2011 15:08
24. 12. 2011 15:29
24. 12. 2011 17:13
21. 12. 2011 07:43
21. 12. 2011 07:48
21. 12. 2011 08:27
21. 12. 2011 10:07
21. 12. 2011 11:36
21. 12. 2011 18:00
21. 12. 2011 22:50
22. 12. 2011 12:05
22. 12. 2011 15:30
22. 12. 2011 15:42
23. 12. 2011 08:55
23. 12. 2011 14:46
21. 12. 2011 08:06
21. 12. 2011 11:18
21. 12. 2011 08:48
21. 12. 2011 15:46
22. 12. 2011 06:53
21. 12. 2011 13:35
21. 12. 2011 14:09
21. 12. 2011 15:14
21. 12. 2011 16:09
21. 12. 2011 16:54
21. 12. 2011 17:21
21. 12. 2011 17:38
21. 12. 2011 17:55
21. 12. 2011 18:03
21. 12. 2011 18:13
21. 12. 2011 18:50
21. 12. 2011 18:11
21. 12. 2011 19:10
21. 12. 2011 14:12
21. 12. 2011 15:50
21. 12. 2011 15:53
22. 12. 2011 00:38
22. 12. 2011 01:33
22. 12. 2011 14:38
21. 12. 2011 07:37
Octavia
Nikdy jsme o koupi Škody neuvažoval, mou jedinou škodovkou před x lety byla Škoda 100, ovšem tato cena je už opravdu lákavá... Nepotrpím si na módní výstřelky za každou cenu, takže trochu starší technika nevadí. Na druhou stranu Octavia III již klepe na dveře, tak je třeba prodeje předchozí generace podpořit. Škoda :yes:
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
25
Avatar - 3_diamanty
21. 12. 2011 07:48
Re: Octavia
octavia nema chybu navyse octavia tour je v podstate ta ista oktavka len ma hranatejsie svetla a postarsi motor ktory je podla mojho nazoru stejne 1000 krat lepsi ako tsi, radsej budem mat spotrebu 7 litrov ako kupovat 5 litrove turbo a lietat s nim po servisoch kde za servis dam 3 krat tolko co na benzin v tej starsej oktavke. SOm skor za spolahlivost a jednoduchost takze octaviu tour by som bral, dokonca mne sa s tymi hranatejsimi svetlami aj viacej paci, auto je uplne identicke ako nova oktavka takze za taku cenu je to skutocne ako zadarmo :yes: , nevidim dovod priplacat 150 litrov za to iste auto len s inymi svetlami a poruchovejsimi motormi.
21. 12. 2011 10:59
Re: Octavia
Osvětli nám problémy s 1,4 TSI 90kW,ať se poučíme...
21. 12. 2011 11:02
Re: Octavia
Tak to patris medzi vymrete fosilie. Pozri kolko je tu turbodieslov. Mizive percento si kupi slabu atmosferu z vidinou, ze mu vydrzi milion km. To by bolo utrpenie s tym ist cez pol EU. Vacsina to kupi iba pre to, ze je to lacne a najazdia malo. Zvysok chce vacsi vykon aj s rizikom poruch. Vsetko zlozitejsie od kolobezky sa kazi. Apropo mam atmosferu 1.6 >:-[]
21. 12. 2011 22:08
Re: Octavia
Každý kupuje vůz na cesty přes půl Evropy?
23. 12. 2011 11:44
Re: Octavia
Tiež som teda asi fosília (momentálne prevádzkujem 3x benzínové atmo 1,6l, 2,4l a 3,5l) ale že som slk 350 r172 kupoval preto "že je to lacne a najazdím málo + mi stačil slabý výkon" som fakt nedomyslel.
Avatar - Nerez
21. 12. 2011 09:45
Re: Octavia
No, jenže za podobné peníze dostaneš Astru Classic nebo Focuse Classic s bohatou výbavou. Jen nemají ten kufr, který je nevím proč pro nás Čechy tak důležitý ;-\
21. 12. 2011 10:57
Re: Octavia
Kufr je "důležitý" nejvíc pro kritiky Octávky,co tak pozoruji.BTW:mám M6 ;-)
22. 12. 2011 08:24
Re: Octavia
To jako Mazdu 6 nebo BMW M6? :-) Trochu rozdíl ;-)
21. 12. 2011 13:01
Re: Octavia
...No jenže celou dobu provozu budeš platit dražší díly,čekat na ně několikanásobně delší dobu,platit vyšší hodinovou sazbu v servise,servisní síť má Škoda také suveréně nejhustší,budeš mít i dražší pojištění a až to auto jednou budeš prodávat,tak za něj dostaneš o třicet procent míň,než vysmátej kolega se Škodovkou... Takže pokud si koupíš jinou značku než je Škoda,je to pro tebe buď vysloveně "srdcovka", nebo ti to moc nemyslí :-) ;-)
Avatar - Katikakus
21. 12. 2011 13:21
Re: Octavia
On tem pohadkam o drazsim servisu a drazsich nahradnich dilech uz nikdo neveri, Xaviere - to platilo tak pred 15 lety.
Ale beru to - jako prodejce Skodovek se musis snazit to udrzovat mezi lidma ;-)

Rikat ale nekomu, ze mu to nemysli pokud nekoupi Skodu, je hodne nizke i na tebe... :no:
21. 12. 2011 13:30
Re: Octavia
Až svůj slušně zajetý vůz budu za deset let prodávat, bude mi jedno, zda dostanu 10 nebo 13 tis Kč. Neznačkový servis a ND jsou jistě levnější než Škoda a se starou herkou jezdit do značkového servisu stejně nebudu. Kupovat si každé tři roky nový automobil pravděpodobně nebudu, takže proč Škodu?

Jinak jak jsem psal výše, je to dobrý nabídka, ale ne proto, že je to Škoda...
21. 12. 2011 14:03
Re: Octavia
cast z toho co si napisal neobhajis....poistenie astra vs. octavia bude plus mnius rovnake. Z vlastnej skusenosti z minulych zamestnani mozem povedat, za naklady na servis su u astry a octavie zrovnatelne. Servisna siet u skody je argumentom pre octaviu. Predajna cena je loteria, pokial si auto kupujes ako sukromna osoba na napr. 8 rokov, tak zabudni, ze ak si o 100k drahsie kupil, ze aj o 100k drahsie predas
Avatar - Blue Sun
21. 12. 2011 14:19
Re: Octavia
A teď porovnáváš Octavii s kusově vyráběným Rollsem, nebo s jinou masovkou? Mluvíš, jako by ostatní výrobci vůbec neměli náhradní díly.
Autorizovaná servisní síť mě zajímá dva roky, po dobu záruky. Pak je spousta alternativ s nižší cenou a rozdíly se smazávají. Ceny servisů jsou u všech mainstreamových značek obdobné, naopak u Škody leckdy i vyšší (dle lokality a množství dealerství ve městě). V případě pojištění nahrává velká láska chmatáků ke Škodám naopak do karet ostatním autům.
Buď byl tvůj příspěvek hloupý vtip, nebo jsi neskutečně zaslepený demagog.
Edit: Nevím, jak to funguje v autorizovaných servisech, ale já mám vždy náhradní díly na svou 206 do druhého dne od příjezdu s autem do servisu. Někdy i přímo v ten den, když přijedu ráno.
Avatar - Ronault.
21. 12. 2011 15:34
Re: Octavia
Na běžnou mainstreamovou masovou produkci není problém sehnat cokoliv. Autorizáky mají centrální sklady, kde je téměř vše a je to k dostání tentýž den, nejpozději ten další.
Neautorizované servisy jsou na tom podobně. A když má člověk něco staršího, tak síť vrakovišť je dnes taky docela rozsáhlá a dá se sehnat téměř cokoliv.
Avatar - Blue Sun
21. 12. 2011 16:12
Re: Octavia
To jsem tak nějak i čekal... Xawier zřejmě strávil posledních dvacet let v hibernaci.
Avatar - Ronault.
21. 12. 2011 15:32
Re: Octavia
Xawierwe, řekni mi prosím, který rok je, kdo je náš prezident a kde se kupují auta. Mám pocit, že ty ještě žiješ za Husáka, auta kupuješ zahraniční leda v Tuzexu.... 8-s
Na náhradní díly čekat násobně delší dobu... >:D
21. 12. 2011 16:03
Re: Octavia
Děkuji za posouzení mé inteligence...být tebou,neřeším,mně VŠ FSI a 30 let praxe stačí,abych věděl,co a proč činím,vč. nákupu auta.BTW "mám M6" bylo myšleno-to je teď spešl info tobě...že mohu psát větu o kufru,když Octu nemám,ale jak vidím,holt jsi to potřeboval dovysvětlit.Ceny ND a hodinové sazby-u Mazdy je odpovídající Škodám vyšších cen. realcí, na ND nečekám,neb žádné nepotřebuji,ale je fakt,že auto je teprve 4 r staré.Co tam máš dál? BTW2: v rodině je i G6 a hodinová sazba je 750,-..ale sazby fakt neřeším,auta kupuji bez ohledu na cenu ND,sazbu za práci a řešit,za kolik prodám ojetinu je k smíchu.Zejména nyní budou jeté Octy krutě "v kurzu",když za stejné love mají lidi nové s např. 1,4 TSI,který je mimochodem velmi podařený motor.Holt jsi nepochopil sdělení,co nadělame?Hovco :-!
22. 12. 2011 08:48
Re: Octavia
No asi takhle - jako fanda a bývalý naprosto spokojený majitel Fábie 1,4 16V jsme na začátku roku s přítelkyní chtěli pořídit nové auto o třídu větší, tj. nižší střední. Na prvním místě jsem samozřejmě uvažoval o OII. Jenže po průzkumu trhu jsem zjistil, že Focus v té době (dnes už to samozřejmě neplatí) vychází se srovnatelnou výbavou a motorem o 110.000Kč levněji. No a protože mi to podle tebe moc nemyslí, tak jsem se rozhodl tuhle nemalou částku ušetřit a koupit Forda. Ceny náhradních dílů vycházení cca. stejně jako škodovky, v některých případech jsou i levnější. Co se týče doby dodání - zatím jsem žádné náhradní díly nepotřeboval, ale když jsem např. objednával v rámci estetického vylepšení couvací světlo z anglické vezre, což není běžný náhradní díl, který by se válel u každého dealera (museli mi ho objednat z německého skladu) tak jsem ho měl třetí den. Takže příště trochu přemýšlej, než se zase zesměšníš nějakým blábolem ;-)
23. 12. 2011 13:28
Re: Octavia
Astra Classic bohatou vybavu oproti octavii rozhodne nema. Zaklad stoji 260 000 a mas tam ESP, 4 pytle a predni okna v elektrice. Oproti octavii ma manualne ovladana zrcatka a nema radio. Tonovana skla, klimatizace atd. nema ani jedno z aut. Srovnani vybav na shodnou uroven je trochu komplikovane, protoze radio nabizi opel pouze v paketu Essentia za 35 000, coz je vlastne obdoba paketu Tour Plus za 15 000. Oproti Tour Plus ma pouze mlhovky a ovladani radia na kozenem volantu. Ve vysledku je potom cenovy rozdil necelych 9000 ve prospech astry, ktera ma o 10kW silnejsi motor a asistent rozjezdu do kopce, coz jsou prvky, ktere u octavie proste nedostanete. Nadruhou stranu ma octavia 8 reproduktoru, lita kola a mnohem lepsi palubni pocitac. U kombiku je situace jeste jasnejsi, jelikoz se u opelu priplaci 30 000, zatimco u skody pouze 20 000.
Avatar - Nerez
24. 12. 2011 00:44
Re: Octavia
Osobně je mi fuk, jestli má rádio 6 nebo 8 repráků. Podle toho si auto nevybírám.
K PP, nevím v čem je jako lepší PP v Octavii. Pokud máš na mysli dva mody PP, tak to možná ano. Jezdím často Oktávku a Astru mám doma. Osobně mi příjde lepší řešení v Astře, které má centrální displej, který ukazuje jak udaje z radia tak i PP naráz, mrknu a vidím a nemusím se dívat na dvě místa. Navíc se dá PP a radio ovládat z volantu, což je alespoň pro mě velký výhoda.
Navíc u Astry dostanete větší rozvor, i HB ma větší než Octavia, u Astry caravan je ten rozdíl ještě markantnější. Z kratších převisů potom těží jízdní vlastnosti. Plus menší zájem zlodějů v ČR a nižší havarijko ;-)
24. 12. 2011 15:08
Re: Octavia
Nemyslel jsem palubni pocitac, ale multifunkcni displej, pouze jsem se spatne vyjadril. Ten u octavky umi merit spotrebu, kdyz stojis, ukazovat rychlost, teplotu. varovani pred namrazou, doporuceny rychlostni stupen, dojezd a podobne ptakoviny, zatimco astra ma pouze spotrebu a rychlost. 6, nebo 8 repraku ti muze byt fuk, ale kdyz je tam mas a za stejnou cenu, tak je to urcite vyhoda. To same plati o litych kolech. No a at koukam, jak koukam, tak stary focus je na strankach od 415 tisic, coz tedy rozhodne neni konkurencni cena.
Avatar - Ronault.
24. 12. 2011 15:29
Re: Octavia
Podívej se pořádně, někde tam ta cena je vypsaná řádně.
24. 12. 2011 17:13
Re: Octavia
Aha, tak to je standartni cena. Akcni, ktera je uvedena jenom v PDF ceniku zacina na 279 000.
Avatar - 3_diamanty
21. 12. 2011 07:41
kto si kupi citigo teraz?
oktavka za 250, fabka za 190

a citigo?

dat za neho to co za oktavku? a dostanem hole plechy :yes:

no dakujem
Rozbalit vlákno
101
21. 12. 2011 08:38
Re: kto si kupi citigo teraz?
ano ten kdo schání městské vozítko pro dceru,manželku,milenku určitě přejde k Octavii Tour ;-)
21. 12. 2011 08:43
Re: kto si kupi citigo teraz?
Majitel superluxusní Škodovky (škodovkář) asi milence kupovat auto nebude, ten kdo má peníze na auto pro dcerku či milenku snad nebude kupovat tak nudné a obyčejné auto jako je Citigo. To je auto snad jen pro lidi, kteří jezdí max. ve dvou a velké auto jim vadí...
21. 12. 2011 09:09
Re: kto si kupi citigo teraz?
100 lidí, 100 chutí ať si každý koupí co chce. Jen mě pobavila ta úvaha, že by kupující přeskakoval přes dvě velkostní třídy
21. 12. 2011 10:59
Re: kto si kupi citigo teraz?
Co by ne? Kamarád např., šel kupovat Audi A4 a přijel s Fabií. Takových lidí je co jdou kupovat něco a nakonec si koupí úplně něco jiného a to se netýká jen aut :). Osobně kupuju auto podle toho na co mám prachy. Ovšem na druhou stranu Go bych si fakt nekoupil, protože je to na mě už moc malý auto, ale věřím, že když někdo potřebuje jezdit jen sám po městě tak si ho koupí. Ono Oktávka je sice za 249 000, ale aby to k něčemu vypadalo a aspoň trochu to jelo tak za ní člověk stejně vytopí minimálně 300 000. Porovnávat ceny "již od" je sice pěkný, otázkou je kdo si takový auta skutečně kupuje.
21. 12. 2011 11:30
Re: kto si kupi citigo teraz?
Tak vybrat si místo prémie ve střední třídě Fabii za třetinu ceny, to chce "koule"
21. 12. 2011 11:41
Re: kto si kupi citigo teraz?
Tak o tom kamarádovi se rozepiš,to by mně fakt zajímalo jak se dostal od A4 k Fabii :-)
21. 12. 2011 12:53
Re: kto si kupi citigo teraz?
A4 a Fabie ?
21. 12. 2011 13:10
Re: kto si kupi citigo teraz?
Tím ovšem vtip nekončí. Respektive nezačíná. Je to asi 3 roky zpátky. V tý době měl krásnou Oktávku v kombíku 81kW v plný výbavě. Jednou přišel s tím, že ji prodává a koupí si něco jinýho. Řekl sem mu, že je blázen. Co si chce lepšího v daný cenový relaci koupit, navíc když s tím autem neměl sebemenší problém. Nezapomenu na jeho odpověď "To budeš čumět" pak jsem z něho vypáčil, že chce A4 quattro, že už jí má dokonce v bazaru vyhlídnutou. Netrvalo dlouho a přijel se ukázat v krátký Fabii 1,9 SDI, která neměla ani okna v elektrice a hrozně se divil, že to vůbec nejede. Od tý doby si z něj dělám srandu, když přijde řeč na auta :-)
Avatar - Ronault.
21. 12. 2011 15:36
Re: kto si kupi citigo teraz?
No jo, ty se nebavíš o kupování aut, ale o olizování bazarových plotů... >:D >:D Šel pro novou A4 a přijel s Fabii je jak vystřižené z IV. cenové skupiny >:D >:D >:D
21. 12. 2011 22:03
Re: kto si kupi citigo teraz?
Je celkem šumák jestli se bavíš o nových autech nebo o starších princip je furt stejný. Jinak těch smajlíků to tam chtělo víc.
Avatar - Ronault.
21. 12. 2011 22:12
Re: kto si kupi citigo teraz?
Ten princip vůbec není stejný, jestli si myslíš, že nová A4 je úplně stejná jako 10 let stará A4 a nová Fabia je úplně stejná jako 10 let stará Fabia, tak tě opravdu upřímně lituju 8-s :no:
A těch smajlíku je tam ještě opravdu málo abych vyjádřil výsměch nad tvým srovnáváním bazarových aut. 8-s
22. 12. 2011 08:40
Re: kto si kupi citigo teraz?
Seš krapet nechápavej, tak znova. Nemluvím o srovnávání 10 let starý A4 a nový A4, ale stejně starých aut. V tomhle případě 6 let stará A4 a 6 let stará Fabka. Tobě to možná přijde směšný, ale normální člověk uvidí mezi těma 2 autama propastnej rozdíl (v kvalitě, výbavě, velikosti, komfortu jízdy atp.) a v tom je vtip celýho příběhu, který ovšem slaboduchý jedinec nemá šanci pochopit.
22. 12. 2011 09:34
Re: kto si kupi citigo teraz?
Ronault to samozřejmě chápe,jen ty nechápeš rozdíl když se bavíme o nákupu nového auta vs. procházky po bazarech. To překvapení nebylo nad tím,že někdo za svých "stopade" v bazaru vybral olítanou A4-ku místo zachovalejší Fabie(resp. naopak),ale bylo to nad tím,že při diskuzi o nákupu nového auta uvedeš tento přechod od A4 k fabii a to je ku.a rozdíl a nedá se to vůbec srovnávat s výběrem kupujících v bazarech.
21. 12. 2011 18:51
Re: kto si kupi citigo teraz?
Jo, tak to je dobrej vtip. >:D
21. 12. 2011 19:40
Re: kto si kupi citigo teraz?
Jo tak, ojetou...
No tak to vlastne zadnou tridu nepreskocil, ojetiny maj jenom jednu tridu >:D
21. 12. 2011 22:09
Re: kto si kupi citigo teraz?
No tak to seš dobrej íkváč, když nevidíš rozdíl mezi A4 a Fabií. Je celkem jedno jestli mezi sebou porovnáváš nový auta nebo 1,2,5 10 let starý auta. Myslíš, že 6 let stará A4 a stejně stará Fabie je srovnatelná třída aut?
Avatar - Ronault.
21. 12. 2011 22:15
Re: kto si kupi citigo teraz?
Milej zlatej, 6 let stará vyplavená, 3x bouraná A4 s najetými 400t km je opravdu menší třída než 6 let stará Fabia v "pěkném stavu" s ověřenou historií.
A nedávno jsi tady tvrdil totéž o jiných autech. To už se nepamatuješ? 8-s
22. 12. 2011 07:58
Re: kto si kupi citigo teraz?
:yes:

Vis co je sranda?
Sledovat, jak ty decka zmeni nazor, jakmile si vydelaj na prvni NOVE auto.
Do te doby uvazuji, kteryze * muze dat pul mega za Fabku RS, kdyz za stejne prachy je olitana EsOsma.
A pak najednou zjisti, ze nemusej zebrat v bazaru U Kaliciho Hrocha o slevu, ale muzou si proste normalne dustojne zajit koupit funglovku se zarukou do normalniho obchodu...a v tu chvili...tak nejak...auto-financne dospeji (to je vyraz :-O ).
22. 12. 2011 10:28
Re: kto si kupi citigo teraz?
Vís co je sranda? Za svoji kariéru řidiče mám už 5. ojetý auto a jsem spokojený. Narozdíl od tebe už děcko nejsem a vzhledem k mýmu platu 38 měsíčně bych si nový auto na lízink klidně pořídit mohl a nemusela by to bejt ani Dacia, nebo Fabka junior, ale prostě nechci. Jsou to naprosto vyhozený prachy a přínos veškerej žádnej. Když bych si hypoteticky koupil nový auto za 400-500 tisíc, tak na něm za 5 let provařím ztrátou hodnoty dejme tomu 200-300 tisíc. (Nutný havarijní pojištění a předražený garanční prohlídky v to ovšem nepočítaje). Navíc není nikde řečený, že i do toho novýho auta za 5 let nedám ani korunu za opravy. Můžu v něm klidně zahučet za dalších 50-100 tisíc. Výsledkem těchto pro mě nepřijatelných výdajů, za který by bylo mraky dovolenejch nebo jiných požitků, je že budu jezdit v autě, který má 4 kola, volant a doveze mě a moji rodinu tam kam potřebuju. Naprosto stejnou službu mi udělá moje nová (stará) oktávka, která mě vyšla na 120 tisíc, ale je holt 8 let stará. Nicméně mě to ani trochu nevadí stejně tak jako tvoje namachrovaný kecy >:D >:D
22. 12. 2011 10:53
Re: kto si kupi citigo teraz?
Tyhle sebezachovny kecy jsou korenim kazde diskuse nove x olitane.
Malokdy jsou ale takhle usmevne.
Takze pokracuj, draku, pokracuj, jen tak dal, pokud vydrzis az do Silvestra, nebudu ani zapinat televizi >:D
Avatar - Ronault.
22. 12. 2011 20:38
Re: kto si kupi citigo teraz?
To, že nejsi dítě ještě zároveň neznamená, že jsi dospěl.

Tvůj plati ti můžeme a nemsíme věřit a co si s ním děláš, je pak taky tvá věc. Třeba 30 z 38 prohraješ na automatech a pak se není co divit, že nemáš "důvod" kupovat nové.

Můj otec, který je viditelně o dost starší než ty, vydělává o něco méně, ne o moc... taky měl 5 aut ojetiny a ještě do nedávna tvrdil stejné povídačky, jako ty. Pak najednou jsem mu do hlavy pustil myšlenku, že při ceně nových aut a vzhledem k tomu, že už nepotřebuje zrovna střední třídu, si může koupit nové... a koupil, tedy ne nové, ale předváděčku, abych byl přesný. A víš co najednou tvrdí ten zarytý bazárník? Ojeté nikdy více... Ten pocit být prvním majitelem je k nenahrazení a když si spočítáš, co taková ojetina může stát za peníze (každý normální člověk po koupi nechá vyměnit rozvody a hned je 10-20t pryč) a to se může vléct do haleluja...
Ale vysvětlovat není nutné, možná bys měl to nové auto jednou zkusit.

O přesvědčování tahle diskuze není, možná lepší bude, když si tu ojetinu koupíš, alespoň jejich ceny nebudou tak rychle klesat.
22. 12. 2011 21:40
Re: kto si kupi citigo teraz?
Osmatricet, Ronaulte - to je cislo tydne >:D
Avatar - Ronault.
22. 12. 2011 21:51
Re: kto si kupi citigo teraz?
Jj, GTIho systém číslování diskutérů začíná, prvně budeme zveřejňovat hrubý příjem, sice nevím jestli s přečasy nebo bez a jestli svůj nebo rodičů... >:D
23. 12. 2011 10:13
Re: kto si kupi citigo teraz?
V tomto pripade je bezne auto Oktavka, tak pet let stara, najeto tak kolem 120 tisic >:D >:D >:D
23. 12. 2011 10:28
Re: kto si kupi citigo teraz?
Líbí se mi tvoje dětinský používání smajlíků, ale výjimečně s tebou souhlasím. Oktávka je možná nejen pro mě běžný auto. Generelně za běžný auto považuju auto, který se prodává víc než jen v řádu stovek kusů.
22. 12. 2011 23:59
Re: kto si kupi citigo teraz?
Poslyš jen ze zvědavosti, který běžný auto má rozvody za 20000? Já je dělal taky, ale stály 5.
Avatar - Ronault.
23. 12. 2011 00:12
Re: kto si kupi citigo teraz?
Co je pro tebe běžné auto? Pro někoho HTP a pro někoho 3.0 TDI, proto to rozmezí.
23. 12. 2011 00:05
Re: kto si kupi citigo teraz?
Mimochodem. Příklad s novým autem, kamarád z posilky si koupil novýho Rencka, na 15 tisících odešly vstřiky (45000 korun záruka se na to jaksi nevztahovala) na 35 tisících turbo (15000 korun záruka taky nic) Naprosto vyřízenej auto ihned po výměně turba prodal. Čili to že do novýho auta nenasypeš hrůzu peněz během prvních 2 let není nikde napsaný. Netvrdím, že je to běžná závada dci motorů asi špatnej kus, ale ani s koupí novýho auta si nemůžeš být jistý, že do něj nezačneš záhy sypat prachy.
Avatar - Ronault.
23. 12. 2011 00:11
Re: kto si kupi citigo teraz?
Jj, záruka se na vstřiky a turbo běžně nevztahuje >:D Samozřejmě pokud tam nalil naftu z barelu kdo ví odkud, tak se samozřejmě není co divit, že mu odešly vstřiky... takových vykuků, co si myslí, že do nového dieselu můžou lít, to co lili do dieselu z 80. let mi je líto...
:-|
23. 12. 2011 08:43
Re: kto si kupi citigo teraz?
Taky mi to přišlo divný, ale jsou to prý díly, u kterých se počítá v průběhu životnosti auta s výměnou (jako třeba spojka nebo brzdový destičky). Čili na ně se záruka nevztahuje. Právě proto reklamním kecům o 7 letých zárukách co hlásají letáky korejských automobilek vůbec nevěřím. Je fakt, že to mohlo být naftou, ale teď má S-Max a žádný problémy zatím nemá. Nezlob se na mě, ale motor do kterýho musím lejt naftu, jen z určitých pump, aby nekleklo je na ho-vno. BTW netřeba mít motor z 80 let. Já mám diesel z roku 2003 a můžu do něj lejt naftu z jakýkoliv pumpy aniž by mu to nějak vadilo. No není to paráda? >:D
23. 12. 2011 10:06
Re: kto si kupi citigo teraz?
Diesel a parada?

Dalsi for!

Ty holt proste perlis!

>:D >:-[] :yes:

A strizliveji:

Kamos z posilky ma rencka uz tretiho, vsechny mel nove. Vstriky odesly po asi 40000 (Laguna DCi 127kW) a byly vymeneny behem dvou hodin v ramci zaruky. Palivo nikdo nezkoumal. Neni to zadny prominentni zakaznik, koupil to jako predvadecku, nebot byla za smesnou cenu. Dalsimu kusu (Grand Scenic) odesly brzdove desky po asi 15000 - opet vymena v ramci zaruky. To je najezd, po kterem desky normalne neodchazej a dealerovi nedelalo problem to vymenit. Asi je to o pristupu toho ktereho prodejce.
23. 12. 2011 10:19
Re: kto si kupi citigo teraz?
Ty by sis měl čoveče zajít k nějakýmu psychiatrovi. Projevovat takovou dětinskou radost nad tím, že mám v autě diesel motor a jsem s ním spokojený, to už fakt není normální.

K tomu druhýmu. Máš určitě pravdu, je to o přístupu toho kterýho prodejce a určitě si nemyslím, že by to byl jenom případ Renaultu. Nedělám si iluze, že u jiných autorizovaných servisů je to jinak.
Avatar - Ronault.
23. 12. 2011 12:59
Re: kto si kupi citigo teraz?
Tady máš na auto.cz uživatele Marblika, který dostal od taťky Lagunu II, jedna z posledních, měl ji sice jen pár měsíců a pak si koupil nové auto, protože mladému klukovi je střední třída k ničemu a nové je nové. Po skončení prodloužené záruky se mu pokazilo ESP a Renault mu to i tak vyměnil zdarma... takže to evidentně jde i u Renaultu a pak je jen na zákazníkovi, kterého prodejce si vybere, protože ti špatní by měli být jmenováni.
23. 12. 2011 13:49
Re: kto si kupi citigo teraz?
Uz ho nechame, ne?
At ma cas vydelavat, na osmatricet se holt jeden musi vobracet >:D

Hele a jak ty - uz mas posbirana vsechna ctyri pismenka?
Avatar - Ronault.
23. 12. 2011 14:02
Re: kto si kupi citigo teraz?
Je jich pět, musíš počítat i tečku... nene, hned po silvestru bude boj o další... ale to bude hnus hnusovatý, 8-s
23. 12. 2011 17:31
Re: kto si kupi citigo teraz?
Tak to drzim palce :yes:
Avatar - Ada je zase tady
24. 12. 2011 22:41
Re: kto si kupi citigo teraz?
No ale to prece neni rendlik :no:
22. 12. 2011 08:41
Re: kto si kupi citigo teraz?
Takovou past co tu popisuješ si koupí maximálně inteligent jako ty >:D
22. 12. 2011 10:56
Re: kto si kupi citigo teraz?
Jojo, zatimco borci jako ses ty kupujou vyhradne "zanovni" nebo "manazerske" nebo "referencni" vozy, ze? >:D
Nebo misto olitanejch srotu kupuji "radou predchozich majitelu overene" vonavky s cistopisem TP, ze? >:D

Rozepis se o tom trochu >:D
22. 12. 2011 13:14
Re: kto si kupi citigo teraz?
Ty kupuješ tímhle stylem co tu popisuješ auta? Tak to potom chápu proč by sis ojetinu nikdy nekoupil, protože takhle koupíš celkem určitě past >:D
22. 12. 2011 14:20
Re: kto si kupi citigo teraz?
Marne se to snazis otocit, marne.
Proste sklop usi, udelej oslika a jedeme dal, to se stava, obcas kazdej slapne vedle a trochu se zesmesni.
22. 12. 2011 15:33
Re: kto si kupi citigo teraz?
Já se milej zlatej nesnažím nic otočit. Nemám důvod. Ty napíšeš nesmysl z 3 smajlíkama viz tvůj příspěvek s manažerskejma a referenčníma vozama, tak co na to čekáš ode mě za reakci. >:D
22. 12. 2011 19:50
Re: kto si kupi citigo teraz?
Snazis a to krecovite.
Nejvetsi problem (tvuj, ne muj) je, ze sis to vzal moc osobne.
Avatar - Ronault.
22. 12. 2011 20:39
Re: kto si kupi citigo teraz?
Inteligentní člověk jako já si ojetinu nekoupí ;-)
22. 12. 2011 23:56
Re: kto si kupi citigo teraz?
Nepsal si tady náhodou, že sis Lagunu kupoval jako 6 let starou???
Avatar - Ronault.
23. 12. 2011 00:07
Re: kto si kupi citigo teraz?
Ne, nepsal ;-) Musíš číst důkladně a pozorně.
23. 12. 2011 08:22
Re: kto si kupi citigo teraz?
Omlouvám se. 4 roky starou, což ovšem na situaci nic nemění. Nová nebyla. Tím pádem, podle svýho vlastního tvrzení, nejsi inteligentní člověk a podle mariachiho si olizovač plotů co si kupuje vylítaný, nabouraný, vyplavený šroty se stočeným tachometrem. >:D A nebuď na mě naštvanej tvrdíte to tady vy dva.
Avatar - Ronault.
23. 12. 2011 13:03
Re: kto si kupi citigo teraz?
Fakt čteš blbě a pořád špatně. Lagunu jsme kupovali, resp. kupoval ještě tehdy otec jako tříleté auto a bylo to jeho poslední ojeté auto. A jelikož mé auto někdo minulou zimu naboural a holt jako student jsem na nové neměl, tak mi ho přenechal. Já osobně bych si ho ale nikdy nekoupil a bude muset sloužit tak dlouho až bude na nové, i kdyby to měla být Thália za 110t.
23. 12. 2011 13:28
Re: kto si kupi citigo teraz?
Z toho se bohužel nevykecáš. Napsal si tohle, takže blbě nečtu.
[odkaz]

Aha minulou zimu naboural...... a jako student........tak dobrý hoši. To vám teda věřím že máte všichni nový auta a posmíváte se každýmu kdo jezdí starým autem. Mariachi chodí počítám taky ještě do školy. Jo tak teď je mi ta diskuze s váma dvěma jasná . Až si začnete vydělávat tak přijďte dávat rozumy o tom jak se lehce vyhazujou statisíce za nákupy nových aut. >:D >:D >:D
23. 12. 2011 13:46
Re: kto si kupi citigo teraz?
No tak to uz je no comment, staci sjet tu diskuzi, co na ni odkazujes.

Citat Ronaulta:

"Protože já píšu celou dobu o novém autě a Laguna je u nás doma už 6 let, k tomu byla kupována jako ojetá..."

Z cehoz neni jasne, zdali ji kupoval Ronault osobne, nebo nekdo jiny.

Nicmene ty evidentne trpis nejakym zjednodusujicim komplexem, ktery ti neumoznuje psany text reprodukovat presne, ale pouze priblizne a priohnout si ho, jak se ti to zrovna hodi. Tim se i vysvetluje ta horni porce s.r.a.n.d.y.
23. 12. 2011 13:58
Re: kto si kupi citigo teraz?
Ty chytráku to jsem totiž žil v domění, že se bavím s dospělým člověkem, který si na auto stejně jako já musel vydělat. Když napíše " u nás doma" tak jsem to chápal, že má rodinu a prostě si jako spousta normálně pracujících lidí koupil 4 roky starou Lagunu. Ve snu bych si tuhle formulaci nevyložil tak, že se bavím s utřinosem, kterej tu mele o tom, jak si táta koupil auto a synáček mu o něm diskutuje na webu. Vy ste mi teda partička. Holej zadek, půjčuje si auto od tatínka a dělá si srandu z někoho kdo si vydělal na vlastní auto. To pak jednoduše vysvětluje to vaše pohrdání bazarovejma autama, když jezdíte papínkovo autem a nemáte tuchy co je to vydělat si na pořádný nový auto. Běžte se radši učit vy dva >:D
Avatar - Ronault.
23. 12. 2011 14:40
Re: kto si kupi citigo teraz?
Mé první auto bylo čistě mé, ne žádné tatínkovo. To, že tady píšu o otcově autě, jelikož on na rozdíl odemne vydělává a na rozdíl odemne si může nové auto koupit, je logické, nebudu si vymýšlet hrubé příjmy 38t a jak si raději kupuju ojetinu, ale na rovinu píšu, že u nás doma.

A nic to nemění na tom, že nové auto je nové auto a ojetinu bych si nikdy nekoupil, protože jestli ty dáš za ojetou Octavku 150t a více, tak já za tytéž peníze můžu dnes mít nové auto, za 200t už je dneska velmi dobré auto včetně Fabie... a v tom je ta inteligence těch, kteří si kupují za své peníze nová auta a ne ojetiny, i kdyby mohli mít nové, ale menší.
23. 12. 2011 16:50
Re: kto si kupi citigo teraz?
A v cem je lepsi nova thalie, nez mirne jeta octavia? Pokud stoji v bazaru z nejakych rozumnych duvodu (majitel potreboval penize/vetsi auto...) neni se ceho bat.
Avatar - Ronault.
23. 12. 2011 17:12
Re: kto si kupi citigo teraz?
Thalii máš dneska za 150t, co za ty peníze dostaneš v Octavii? Ročník 2004-2005, čili pomalu už 6-7 let ! staré auto, najeto dle tahometru většinou kolem 150t km a výbava většinou obsahuje podobné prvky jako ta Thalia. Ano, máš výhodu českého vozu a možná větší trvanlivosti, která byla u nového auta, ale za 6-7 let je fuč.

Když už nechceš Thalii, tak za nějakých 190-200t jsou dneska krásné i20 s benzínovou 1,2, která jede moc pěkně, navíc jsou dobře vybavené... Za 220 máš Clio Grandtour, když potřbuješ kufr... a to má samozřejmě klimu, airbagy atd....

Já chápu, když má někdo 50t a ani o korunu navíc, leasing si nemůže dovolit a auto potřebuje, tak jde do ojetiny... To je jasná a jediná možnost. Mám-li dnes 150-200t, tak mám možnosti daleko širší než před cca 4-5 lety, kdy jsem za ty prachy dostal holobyt bez centrálu...
23. 12. 2011 17:26
Re: kto si kupi citigo teraz?
Ted namatkou koukam na inzeraty a je tu 4 roky starej kus v 1.6ce, metla, pytle, 60 najeto a stoji 160 000.
23. 12. 2011 18:15
Re: kto si kupi citigo teraz?
čili dle filozofie některých jedinců olítaná, stará, vyplavená a bouraná hajtra. Hlavně se s nima nepokoušej diskutovat je to fakt zbytečná práce.
Avatar - Ronault.
23. 12. 2011 18:58
Re: kto si kupi citigo teraz?
Tak si ho kup, jestli to považuješ za skvělou nabídku ;-)
23. 12. 2011 19:22
Re: kto si kupi citigo teraz?
Dík za radu, já si už před rokem podobnou Oktávku koupil. Jsem s ní moc spokojenej. Rozhodně víc než s nějakou Fabií Junior za 200t co tu o ní píšeš. Nebo Thalií za 150t v holině. To bude teda oproti Laguně upgrade >:D
Avatar - Ronault.
23. 12. 2011 20:00
Re: kto si kupi citigo teraz?
Dobře, že jsi spokojený, takových majitelů ojetin je třeba více a více ať ojetiny tak neklesají na ceně.

Ale nesnaž se nám tady vnutit a přesvědčit nás, že jsi udělal kauf století, že sis koupil 5 let staré auto z druhé ruky >:D
A teď si představ, že k té Thalii za stejné peníze jako ty máš Octavku dostane kupující v ceně i 4 roky záruky a servisní náklady jsou taky v ceně auta... Pak si napočítej kolik bude pojistka (u Octavie díky její oblíbenosti u zlodějů) nebude nikterak nižší a kolik si připočítáš za servis a dále se usmívej.

Neboj se, nové auto má tu výhodu, že si můžeš koupit jakékoliv s jakoukoliv výbavou, pokud na to máš, takže určitě není problém si koupit lepší auto než je Laguna ;-)
23. 12. 2011 15:00
Re: kto si kupi citigo teraz?
Je spravne, ze Ronaultovi vykas, on toho totiz dokaze v hlave zpracovat radove vice, nez bys sis ty dokazal predstavit i v tech nejdivocejsich snech.
Nicmene co se tyka mne, ja jsem skolu skoncil v dobe, kdy ses ty jeste pohyboval jen pomoci biciku a o holem zadku nemuze byt ani rec.
Dokonce ani nejsem nucen sebezachovne pocitat "silene" propady cen novych aut, abych si aspon sam pred sebou omluvil koupi ojetiny.
A ani nemusim tahat z klobouku cisla, abych jimi radoby ohromoval na diskusich.
Ztrapnujes se tu s kazdym prispevkem cim dal vic, takze abych ukoncil to tve trapeni, zkusim ti to naposled vysvetlit:

Cela story zacala tvym dojemnym pribehem o koupi Fabie, namisto A4.
Ja a par dalsich jsme mysleli, ze se bavis o novych autech, takze vysvetleni zpoza plotu nam prislo usmevnejsi, nez story samotna.
Nekde v tu chvili jsme se meli usmat a skoncit.
Fakt, zes tu zacal sermovat svym prijmem a obhajovat neobhajitelne, ukazuje na tvou ponekud jednodussi osobnost. No co uz, aspons nas pobavil...
Tedy fakt, ze ty osobne mas ojetinu, nebo ja, nebo Ronault, nebo jeho rodice, nebo uplne vsichni tady na ACZ vcetne redakce je uplne irelevantni.
Zkus o tom behem svatku popremyslet, a pokud nemas cim, tak bud rad, ze jsou tu lide, jako treba Ronault, kteri potrebnym hardwarem disponuji.
23. 12. 2011 13:49
Re: kto si kupi citigo teraz?
Muzu se jenom zeptat, kolik ta fabia a A4 staly? Pokud by tam byl rozdil cca jako pri koupi noveho auta tj. ze za jednu A4ku dostanu x 1.9 SDi fabek, tak je to potom srovnatelne se situaci, ze vyrazil pro novou A4 a dovezl novou fabii. Pokud koupil za cenu vyhlidle A4 fabii, tak je to neco jineho, samozrejme.
23. 12. 2011 14:17
Re: kto si kupi citigo teraz?
Jo, Oktávku prodal tou dobou asi za 160 000. V tý cenový relaci pořizoval Fabku. Je fakt, že za ty prachy byla ta Fabie prakticky nová. A4 by byla přeci jen starší. To asi nakonec rozhodlo proč A4 nekoupil. To bych si osobně ovšem radši nechal ještě chvíli tu Oktávku a ještě něco došetřil. Tenhle jeho upgrade sem fakt nepochopil.
Avatar - Ronault.
23. 12. 2011 14:12
Re: kto si kupi citigo teraz?
No tak čti ještě jednou, je u nás doma 6 let, což je, teda už je to přesně 6 let a 7 měsíců, kupována byla jako 3 roky a 8 měsíců stará, takže počítej.
Takže čteš blbě.
A dokazovat ti nic nemusím, taky po tobě nechci výplatní pásku >:D
Ale jelikož pro mne není problém dokazovat pravdu, tak tady máš odkaz na mého nabouraného Fanouša: [odkaz] :-( A když budeš klikat dál, tak najdeš o fotku Laguny a i fotku nového auta.
Fakt s tím nemám problém. Jen ty máš problém s chápaním psaného textu... číst neumíš, počítat neumíš, za co bereš těch 38t hrubého? Pornoherec? >:-[]
23. 12. 2011 15:11
Re: kto si kupi citigo teraz?
:yes: >:D
Kurna a dost uz, mne ho zacina bejt lito >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
24. 12. 2011 23:05
Re: kto si kupi citigo teraz?
Co kdybychom tady na Ronaulta vyhlasili sbirku? Pokud si koupi nejake slusne auto a ne rendlika, prispeji mu 5000. Kdo se prida?
22. 12. 2011 07:54
Re: kto si kupi citigo teraz?
Jo jasne >:-[] >:D
Holt neni pred Vanoci nad dobrej for!

>:D >:D

A abych ti to po lopate vysvetlil: Olitanej srot je olitanej srot. Jedno, jestli Audi, nebo Trabant. Nove x ojete je ne jina trida, ale uplne jiny vesmir.

Kup si nove auto a uvidis sam, do te doby tu muzes teoretizovat o ojetinach pro pobaveni sirokeho okoli.
22. 12. 2011 13:31
Re: kto si kupi citigo teraz?
Olítanej šrot je olítanej šrot, takový auto jsem si taky nikdy nekupoval. Nechodím do áček pro stočený, rozstřelený a vyplavený auta. Navíc o tom sem ani původně vůbec nepsal. Psal jsem tu o tom, že si kamarád místo Oktávky chtěl koupit A4 a nakonec si koupil Fabku v holině. Ty si tu rozvinul nesmyslnou diskuzi mimo původní téma a podle těch smajlíků se nemůžu zbavit dojmu, že se jen bavíš tím jak se zamotáváš do svý vlastní blbosti.
22. 12. 2011 14:13
Re: kto si kupi citigo teraz?
Do sve vlastni blbosti ses zamotal ty sam a to hned na zacatku.
Bavili jsme se o tridach aut a tys prisel s pribehem, kde si nekdo sel koupit A4 a prijel s Fabii.
Tudiz jsem si ja (a jiste i plno ostatnich) pomysleli, co ze nekoho se zajmem o premii (rozumej novou premii) donuti koupit Fabii (rozumej novou Fabii).
Cekal jsem prihodu jako z Borata, kteremu se Hummer taky libil, dokud se nedovedel cenu.
No a ty nakonec prijdes s tim, ze se vlastne jednalo o olitane kary.
Pochop, ze to nutne muselo vyvolat salvy smichu, tohle neni web o ojetinach ani chat u trech acek...
Snazil jsem se ti to vysvetlit (ojetiny nemaj tridy), ale ty proste mas kupovani ojetin jako zivotni kredo a tak to proste asi nechapes (to si neber jako urazeni), coz zase jen vyvolava usmevy. A do toho tu pak jeste zacnes machrovat s platem a pocitat ztraty na cene novejch aut, nediv se, ze jsi (tentokrat) za saska.
Pokud znas z vlastniho zivota jen ojetiny, tak proste pohledu majitelu novych aut nemuzes rozumet.
22. 12. 2011 15:16
Re: kto si kupi citigo teraz?
Mě už to nebaví se tady s tebou dohadovat. Z tvé přednášky si beru k srdci následující poučky, které si zapíšu za uši.1

1. A4 starší nez úplně nová (rozuměj přímo z fabriky) je stejná třída auta jako stejně stará Fabie. Tj. olítaná, vytopená a nabouraná šunka. Vyjímky neexistují.

2. sem ubožák, kterej ač má na nový auto, tak si ho nekoupí.

3. Ty máš pod čepicí, protože ty sis nový auto koupil a tím si narozdíl ode mě prozřel.

4. Neumíš asi počítat, protože na to co jsem ti napsal o projebaných penězích za nový auto umíš akorát napsat, že jsem šašek. Čekal jsem teda něco konstruktivnějšího.

5. Nevím jestli sis toho všimnul, ale tenhle web je o všem co se točí kolem aut. Není to promo leták ze šourůmu jak si myslíš ty.
22. 12. 2011 19:49
Re: kto si kupi citigo teraz?
No, mne uz to taky nebavi.

1. Ojete je ojete. Nemluvim o vyjimkach a extremech, ale o principu.
2. Jak se nazyvas, to je tvuj problem, ja to o tobe nikde nepsal.
3. Mit zivotni status dojizdaka nechce mit kazdej naveky.
4. Saska jsi ze sebe udelal sam, to uz ti znova vysvetlovat nebudu.
5. Jo, to je fakt.
22. 12. 2011 14:18
Re: kto si kupi citigo teraz?
Já bych se nerozčiloval ..... budou vánoce a ták .... dobrá ojetina udělá někdy více radosti než fungl nová Octavia Trend .... Pokud můžu soudit podle sebe - 2x nákup nového auta a 3x olítanej šrot (naposled 3 leté Mitsubishi Pajero) je to fakt otázka toho, co člověk chce .... Z nového auto už žádný odvaz nepociťuju, neboť mě přebírání novušky potkalo celkem 10 x (8x služební ) ....
22. 12. 2011 14:24
Re: kto si kupi citigo teraz?
Hele, apriori nejde o nove x ojete, ale o pointu tohoto vlakna.
Vem to odvrchu a cti, at vidis, ze krome ryccarda vsichni premysleli v intencich noveho A4 x nove Fabie.
Zasmejem se a jedem dal, ne?
22. 12. 2011 14:31
Re: kto si kupi citigo teraz?
Ani chvíli jsem si nemyslel, že píše o nových autech ....Já tomu nějak nerozumím, co je zvláštního na tom, že někdo jde koupit A4 a přijede s Fábií .... asi prostě zjistil, že A4 je vyplavená, po kroupách, sestavená z 5 bouraček a má 6 x stočený tachometr .... tak prostě chytře zvolil Fábii :-)
22. 12. 2011 14:56
Re: kto si kupi citigo teraz?
Ale tohle všichni chápou ten přechod od A4 k Fabii ve světě bazarových nákupů,ale jak psal mariachi,pointa toho vlákna je o nákupu nového vozu
22. 12. 2011 15:30
Re: kto si kupi citigo teraz?
Aspoň jeden nenatvrdlej. Je fakt, že není zas tak zvláštní jet koupit A4 a vzít nakonec Fábii. Zvláštní to je pokud to člověk udělá jako upgrade z Oktávky a to je pointa, kterou mariachi přes veškerou mojí snahu nepochopil.
22. 12. 2011 19:36
Re: kto si kupi citigo teraz?
No je fakt, ze chtit upgradeovat olitanou Oktavku na olitanou A4 a prijet s olitanou Fabii - to je vazne zvlastni >:D
22. 12. 2011 23:51
Re: kto si kupi citigo teraz?
Tááák konečně si pochopil co jsem tím mým prapůvodním příspěvkem chtěl říct.
22. 12. 2011 15:20
Re: kto si kupi citigo teraz?
Ne ne jde o to snažit se zesměšnit někoho kdo si z nějakýho důvodu nekoupí nový ale ojetý. Ty navíc stavíš všechny jetý auta do jedný roviny, což naprosto nechápu. Meleš o tom, že je to všechno jedna třída aut. Nerozlišuješ, jestli je to rok starý nebo 10 let. Pro tebe je to prostě všechno generelně olítanej šrot. Bez ohledu na to kolik to má najetý a jak to vypadá.
22. 12. 2011 19:44
Re: kto si kupi citigo teraz?
Sorry, ale ja se te nesnazim zesmesnovat.
Zesmesnil ses sam a ja ti jen vysvetluju proc a cim.

Hele jinak:
Mas hlad? Ja zrovna dojedl a na taliri mi zbylo par referncnich brambor a kousek manazerskyho, malo jetyho, stehynka - das si?

Boze, boze...

Hele, ja taky kupoval olitane herky a nic proti tomu nemam. Jde o to, ze jaks psal nahore ten tvuj pribeh, tak ja osobne (a par dalsich) byl presvedcenej, ze se bavis o manikovi, kterej sel koupit NOVOU A4 a prijel domu s NOVOU Fabii.
To nam prislo podivne. Tezko si dokazu predstavit, ze vlitnu k Hellerovi s A4 pod vicky a vyjedu od nej s Fabkou. V bazaru se to da pochopit, tam plati jina matematika.
A vysvetleni, ze jde o historku zpoza plotu je pak proste usmevne.

Nic vic v tom nehledej a dej do toho trochu nadhledu.
Avatar - Ronault.
22. 12. 2011 20:29
Re: kto si kupi citigo teraz?
Jinými slovy, to co všem tady příjde normální, přivádí ryccarda k úžasu a smíchu, což pak rozesmívá nás. ;-)
22. 12. 2011 21:37
Re: kto si kupi citigo teraz?
Brilantne shrnuto :yes:
22. 12. 2011 23:53
Re: kto si kupi citigo teraz?
Zapoměl si dodat rozesmívá nás dva.
Avatar - Ronault.
22. 12. 2011 23:55
Re: kto si kupi citigo teraz?
Umíš napočítat jen do dvou a bereš 38t měsíčně, jo? To musí bý zajímavý job. >:-[]
23. 12. 2011 07:44
Re: kto si kupi citigo teraz?
Co bys chtel - za 38 mesicne >:-[]
23. 12. 2011 08:47
Re: kto si kupi citigo teraz?
Nezáviď >:D A nevšim sem si, že by to tady tak strašně rozesmívalo někoho jinýho krom vás 2 >:D
23. 12. 2011 09:36
Re: kto si kupi citigo teraz?
Pri vsi ucte - tobe nemam co.
23. 12. 2011 10:05
Re: kto si kupi citigo teraz?
pobavil si viacerych, len nie kazdy na to reagoval
23. 12. 2011 10:34
Re: kto si kupi citigo teraz?
Pobavit byl můj původní záměr. Proto jsem sem tu historku napsal. Ovšem ne všichni ji tak chápali a vzali to jako impuls k hádce o stupidnosti lidí, který si nekupujou nový auta a bavili se tímhle faktem ne historkou jako takovou.
23. 12. 2011 11:16
Re: kto si kupi citigo teraz?
Ne, to bylo jinak.
Ta historka vsechny pobavila, ale jinym zpusobem, nez bys puvodne chtel.
Ja jsem se ti to snazil vysvetlit a tys reagoval tak smesne, ze mne proste bavilo v tom pokracovat.
Jestli si nekdo kupuje nova nebo ojeta auta, to je jeho vec, zadnou stupidnost tu z toho nikdo nevyvozuje. To spise ty beres za stupidnost kupovat nove a ne ojete (dle stejneho myslenkoveho vzorce, ktery je apriori spatne).
23. 12. 2011 11:41
Re: kto si kupi citigo teraz?
Hele mě to už nebaví. Já mám dojem, že ty si v tý historce prostě našel jinotaje, který tam ve skutečnosti nejsou. Ještě mi něco pěknýho napiš, abys měl poslední slovo (jinak bys to počítám nepřežil) a končíme.
Avatar - Ronault.
23. 12. 2011 13:20
Re: kto si kupi citigo teraz?
A ty píšeš proč? Ne pro to poslední slovo? Taky jsi tady tím profláklý, že reaguješ i na dva dny staré diskuze, které jsou už na další stránce >:D
Avatar - Ronault.
23. 12. 2011 13:15
Re: kto si kupi citigo teraz?
:yes:
Každý ať si kupuje co chce, nové či ojeté. Každý z nich na to má své důvody. Samozřejmě ty důvody pro koupi ojetiny (mimo veteránů a old timerů) jsou vždy jen finanční, ty důvody pro koupi nového auta jsou i jiné, jen je nutno si to přiznat.
21. 12. 2011 13:02
Re: kto si kupi citigo teraz?
>:D Dobrá satira! Pškně jsi to napsal... Někteří lidi holt vůbec neví o čem mluví...
Avatar - kari.laz
21. 12. 2011 10:01
Re: kto si kupi citigo teraz?
Bohužel jak u nás tak na Slovensku je stále zakořeněno, že čím víc auta za dané peníze tím líp. Malá auta tu jsou stále ještě nepochopena. Většina lidí je chápe jinak, než je jejich určení. Je to dáno i kupní silou obyvatel. To ale nebrání k tomu, že by mohli alespoň pochopit, že účel malého auta je hlavně být malé, úsporné, nenáročné, že není určené pro rodinné účealy ani na polykání kilometrů po dálnicích. Dokud tu toto nezevšední, budou se tu stále objevovat podobné názory.
21. 12. 2011 14:24
Re: kto si kupi citigo teraz?
asi tak. na zapade si lidi priplaci, aby dostali male auto. u nas si priplacime za co nejvetsi auto.
21. 12. 2011 14:37
Re: kto si kupi citigo teraz?
Naprosty souhlas! Male auto je o cene pouze z casti a kupujici si take porizuje male auto nejen v primestskych oblastech z duvodu snazsiho parkovani ve meste! ;-) Proste kdyz jedu do mesta a vim ze se tam budu pohybovat s nutnosti nekolikanasobneho preparkovani je male auto hotovy poklad! Proste s 4,5m karou nemam sanci zaparkovat a po meste pesky litat nebudu! No a protoze i od maleho auta vyzaduji urcity komfort a standar(t) vybavy vede u mne nova Panda! *** U standart pisi s ..t.. protze 50let se psalo s t a nyni nejakej id..t vymysli s d!!! :'-( Kdo chce CitiGo koupi Skodu, kdo chce Citroen koupi C1 atd, netreba resit! ;-)
Avatar - kari.laz
21. 12. 2011 15:07
Re: kto si kupi citigo teraz?
Přesně tak. Hlavní účel malé auta je být malé. To že často je to spojeno i s nízkou cenou je bonus, ale ne vždy je to pravda. Ten kdo dobrovolně jezdí po městě s obr autem, tak si paradoxně užije méně pohodlí. Já mám auto přes 4,9m dlouhý a jen vycouvat, aby mi někdo neustřelil zadek je problém. Ale naštěstí většinu mé trasy tvoří dálnice. Bydlet ve městě a jezdit převážně po městě, tak ani nezapřemýšlím a jdu do A segmentu.
21. 12. 2011 15:16
Re: kto si kupi citigo teraz?
:yes:
21. 12. 2011 16:32
Re: kto si kupi citigo teraz?
V tomhle směru je škoda, že Smart nabral na rozměrech. Pokud jde o parkování v centru, tak mít možnost kdekoli parkovat kolmo je k nezaplacení. Můžeš i dnes, ale přeci jen už vyčuhuje. Z městských aut asi to nejgeniálnější.
21. 12. 2011 22:13
Re: kto si kupi citigo teraz?
Octavia a obr...hezká pohádka. Pak abych se začal divit, proč jsou města přecpány SUV a ne mini.
Avatar - R32
21. 12. 2011 07:43
Základ...
Osobne vidím ešte rezervy kde by sa dalo ubrať spraviť ešte lákavejšiu základnú cenu. Veď airbag by mohol stačiť aj jeden, kto sa cíti mohol by dokonca aj auto bez vaku, veď ani Lada Niva ho nemá tak čo, zrkadlá sa dajú predsa nastaviť aj manuálne a v zime si ich človek oškrabká.. Prečo robiť nastaviteľný volant? Pred dvadsiatimi rokmi boli všetky napevno a nikto nepindal, škrtnúť! >:D
Táák, to by sme mali, Oktávia za 219.900,- ľudia netlačte sa, prídu ďalšie... :-)
Rozbalit vlákno
13
21. 12. 2011 07:48
Re: Základ...
Průměrný věk auta v ČR je cca 15 let, to znamená, že pro průměrného zákazníka je základní Octavia slušně vybavená...
21. 12. 2011 08:27
Re: Základ...
Řada lidí airbagy prakticky neřeší a kdo chce, ten si je může přidat. Aut se dvěma airbagama v základu je celá řada.
Avatar - Blue Sun
21. 12. 2011 10:07
Re: Základ...
Tu řadu bych rád viděl. Kromě Thalie, Loganu a Lady by tam už moc aut nebylo...
21. 12. 2011 11:36
Re: Základ...
Venga z těch mladších jako příklad, Fusion z těch starších jako příklad atd.
21. 12. 2011 18:00
Re: Základ...
Jenže Thali, Venga a spol jsou všechno auta o třídu níž...
21. 12. 2011 22:50
Re: Základ...
Kvalitou možná, jinak jsou to ale všechno modely orientující se na nenáročné zákazníky (ať už dobrovolně nebo nedobrovolně). Patří k nim i Linea s rozměry srovnatelnými s Octaviou a světe div se, v základu 2x airbag.
22. 12. 2011 12:05
Re: Základ...
Je mi jasné, že se to snažíš obkecat, ale Octavia byla donedávna pasována pomalu jako konkurent Audi A6. A kecy o "kvalitnější" Octavii a třeba míň kvalitní Venze si nech pro GTIho. Prostě Škoda opět šetří na nesprávném místě...
22. 12. 2011 15:30
Re: Základ...
Nemám pocit, že by někdo laciný derivát Octavie pasoval jako konkurenta Audi A6.
22. 12. 2011 15:42
Re: Základ...
Bylo jich tady spousta. A nic to nemění na tom, že Octa v jakémkoliv "derivátu" je o třídu výše, než zmiňovaná auta. Proto jsou dva pytle v základu ostudou, ať si to někdo obhajuje jak chce...
23. 12. 2011 08:55
Re: Základ...
Je zajímavé, jak si někteří obhajují nákup korejců s tím, že Octavia je to stejné, jenom o 200 000Kč dražší. A když se to nehodí, tak je Octavia i přes velmi podobnou cenu o třídu výš a to je důvodem kritiky.

Neměl by ses jít zase věnovat navážení do Dixe a Wolfa? Poslední dobou ti nic jiného nejde.
23. 12. 2011 14:46
Re: Základ...
Spíš tady někdo hledá důvod, proč je absence něčeho plus a jako obhajobu ukazuje, že auta o třídu níž to taky nemají. To je na zamyšlení... nebo diagnózu. >:-[] (O čemž napovídá i to, že tady byla debata o pytlech v Octavii a ty hned vytahuješ nějaký nákup italů, korejců, frantíků apod. Asi tě hodně serou co? Budu si muset nějakého koupit extra kvůli tobě. I když se budu svého árijského miláčka zbavovat nerad. >:-[] ) Mimochodem, ta srovnávaná Thalia má dva pytle při základní ceně 145 tisíc (a nejvyšší výbava je pořád pod dvěstě). Takže ta Octavia až tak cenově srovnatelná není. Navíc u auta za "stopade" se dají dva pytle ještě tolerovat, ale u auta za čtvrt míče je to ostuda a je jedno, jestli to je Škoda, Kia nebo BMW...

A nějak nechápu co máš tím dovětkem na mysli...
21. 12. 2011 08:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2011 11:18
Re: Základ...
Aj farba je zbytocna, kazdy si to natrie doma stetcom, ako sa mu paci. Priemerny classic skodovkar, to aj tak doma zapichne v garazi a vytiahne to v lete, aby sa presiel okolo baraku. Ako nas sused. Ma Fabiu a kupil si Octaviu. Parkuje tam nehybne uz 3 mesiace, raz sa boli previezt a raz tam sedel len tak a cital si navody. Aspon ze si teda nekupil 2.0TDI.
21. 12. 2011 07:50
Dělené zadní sedačky
Je škoda, že v příplatkovém paketu nejsou pro Octavii dělené zadní sedačky.
Octavie kombi už je má v základu. Nevím jestli ty dělené sedačky udělají zákazníkovi na přání.
No mohli by tam dát i 1,2TSI :-)
Rozbalit vlákno
12
21. 12. 2011 08:23
Re: Dělené zadní sedačky
4200Kč včetně loketní opěrky vzadu

Mimochodem v článku je (opět) řada chyb. V paketu Trumf Plus jsou nově tonovaná skla, boční airbagy stojí 10 900Kč, včetně hlavových pak 20 900Kč.
Avatar - Ronault.
21. 12. 2011 15:42
Re: Dělené zadní sedačky
Tonovaná okna?! Fakt! To se nechce věřit, taková výbava už dnes?! Wow, kam se hrabe Peugeot s jeho 308 s akustickým čelním sklem v základu a atermickým v druhé nejnižší výbavě!!!

Tonovaná skla... >:D Nic proti Škodovce a jejím autům, jsou to dobré stroje, ale ten jejich marketing, který i z prdu udělá zázrak je ještě propracovanější... kdo jiný ti vypíše do výbavy háček na kabát a kdo jiný vymyslí pojmy jako SUN SET, Coming home pro relátko světel, kdo jiný pojmenuje palubní počítač Maxi Dot >:D
21. 12. 2011 17:35
Re: Dělené zadní sedačky
Možná by bylo dobré se ptát "kdo jiný umí nad rámec klasického palubního počítače prodat nadstavbu za 4000Kč".
Avatar - Ronault.
21. 12. 2011 17:40
Re: Dělené zadní sedačky
Vždyť říkám, že jim jde marketing na výbornou ;-)
22. 12. 2011 08:06
Re: Dělené zadní sedačky
Zkus si vzpomenout, jak se priplacelo za chromovane listy kolem oken u S120 GLS >:D
Avatar - Ronault.
22. 12. 2011 20:42
Re: Dělené zadní sedačky
No jo, ale to byla jiná doba :-) Ale už jsem to psal u GTImu, že už v době komunismu se Škodovka svou schopností z jedné konstrukce udělat 35 modelů a výbav chovala již tehdy jako hrdý člen koncernu Volkswagen >:D
21. 12. 2011 08:27
Re: Dělené zadní sedačky
Kufr je zbytečne velký,ale když už je,tak dělený sedačky oželím.Ovšem 1,2tsi bych určitě místo starýho 1,6mpi nechtěl. ;-)
Avatar - Ronault.
21. 12. 2011 15:44
Re: Dělené zadní sedačky
Já tedy smysl 1,6 MPI dnes vidím jen v tom, že se dá přestavět na LPG velmi snadně, jinak je to proti 1,2 TSI skoro po všech stránách horší motor.

A slovní spojení "zbytečně velký kufr" je tak trochu non sens. Ne, že bych potřebovat mít v autě 1 m3 kufru, ale když tam ty litry mohou být, tak ať jsou...
21. 12. 2011 17:45
Re: Dělené zadní sedačky
Stránka spolehlivosti a životnosti asi také bude na straně 1.6 MPI. Je jasné, že v ostatním propadá na celé čáře, protože zastaralý byl už před 10 roky.
Avatar - Ronault.
21. 12. 2011 17:50
Re: Dělené zadní sedačky
Tak před 10 lety až tak zastaralý nebyl, kdo měl v té době o tolik více? Navíc plastové sání jej trochu oživilo... to jen na jeho obhajobu :-)

Ale ano, ve všem ostatním je na tom hůře a jak opravdu na tom 1,2 TSI bude, to se ještě uvidí... zatím to podle mě s dobrou péčí a rozumným využíváním není nespolehlivý motor. I když do Octavie se asi nejvíce hodí 1,4 TSI 90 kW
21. 12. 2011 18:16
Re: Dělené zadní sedačky
Více měl třeba "konkurent z vlastní stáje", tedy 1.6 16V. Běžná verze měla 77 kW a v Polu GTI měl 90 kW nebo tak nějak. Je pravdou, že v Oktávce byl důležitý, ale to jen proto, že byl jednooký mezi slepými benzíňáky.
Avatar - Ronault.
21. 12. 2011 18:49
Re: Dělené zadní sedačky
No tak samozřejmě vrcholné verze kde čeho měly více, ale v rámci takového průměru a nejprodávanější motorizace na tom až tak špatně nebyla...
21. 12. 2011 08:48
Tour TDI
Škoda že tam nedávají 1,6TDI třeba i tu nejslabší :-(
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ronault.
21. 12. 2011 15:46
Re: Tour TDI
Ano, ten tam chybí opravdu hodně. Ale Škodovka to má propočítané, že 1,6 TDI, kterou berou hojně firmy, by pro ně v Touru byly moc lákavé, že by si za normální Octu nepřiplatili...
22. 12. 2011 06:53
Re: Tour TDI
Ona by stačila i 1.9, pokud by prošla těmi nesmyslnými EUROx normami, resp. ty by ještě šly, ale způsob, jak se počítá spotřeba a z toho CO2 je mimo realitu. Ale diesel nastane max. po příchodu O3. Být Tour za 300-315 ve výbavě 21. století s TDI, tak se lidi pobijí.
21. 12. 2011 10:33
Slevy budou pokračovat
Tohle je jen začátek. Slevy budou pokračovat a to nejen u Škodovky. Možná až teď se ukáže, kam se dá s cenou jít. Listopadové propady prodejů u Fordu, PSA a Oplu se projeví. Mazda a Fiat už svůj propad neřeší.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
21. 12. 2011 10:49
Jen aby to vydržel systém SAP
a nezhroutil se při přecenění. Na druhou stranu bych doporučoval potencionálním kupcům počkat si, to co udělala Škoda není zcela jistě cenové dno ale rozcvička před nadcházejícími cenovými zápasy. Škoda sice jen reaguje na konkurenci ale těch reakcí a kontra reakcí ještě bude hromada. A jak cenové dno poznat? Jednoduše, dokud se pár hráčů neválí po zemi po KO nebo odpočítání tak dna nebylo dosaženo, to jsou jednoduchá pravidla krize.
Rozbalit vlákno
7
21. 12. 2011 14:41
Re: Jen aby to vydržel systém SAP
Jeden rodiny prislusnik ted v sobotu koupil novou skladovku OII tour se super slevou za 320tis!!! >:-[] >:-[] >:-[]
Myslim, ze po dnesku bude Skodovku milovat! Ale co, "kdyz ji milujes neni co resit!" ;-)
Avatar - Ham.
21. 12. 2011 15:08
Re: Jen aby to vydržel systém SAP
Doufám, že to byla tchyně >:D
21. 12. 2011 15:26
Re: Jen aby to vydržel systém SAP
Nastesti ne, to by byl ohen na strese a bylo by to na jednu mezi svetla - pro mne! >:D
Nastesti to byl bratranec a porad spekuloval a tasickrat mi vysvetlil, ze vlastne ta skodovka je to nejlepsi na svete a financne je to nejvetsi jistota! >:D Moje argumenty, at si vybere auto ktere se opravdu libi jemu a neda na radoby rady chlapu v praci, at co u jinych je nevyhoda se mu ted presne stalo u skodovky! Ja rikam neustale, nabidky jsou dnes hodne podobne, kvalita a uroven vozu take a to co platilo u skodovky drive - vyhoda vyssi prodejni ceny dnes bohuzel jiz neplati. Octavka ma ale porad dve obrovske vyhody
a to relativne rychly prodej a hlavne kdykoliv beztrestne a bez dohledani upravit stav tachometru, coz je bohuzel realita a pro dost lidi hooodne dulezita. A vetsina lidi kteri si koupí Oct.II v tour pojedou maximalne na 1. garancku pak je stejne v autorizaku nikdo nikdy neuvidi! ;-)
Avatar - Ronault.
21. 12. 2011 15:47
Re: Jen aby to vydržel systém SAP
>:D >:D
Jo, takových bylo a je všude dost... a ještě bude.
21. 12. 2011 16:06
Re: Jen aby to vydržel systém SAP
Kolega TOURA koupil za cca 310 000,- a byl nadšen se slevy 150 000,-. Prý tolik ještě nedávno stejně vybavená OCta stála - tak pravil prodejce.
21. 12. 2011 17:37
Re: Jen aby to vydržel systém SAP
Pokud je nedávno ještě začátek roku 2008, tak měl pravdu a ještě ten rozdíl podcenil.
21. 12. 2011 17:48
Re: Jen aby to vydržel systém SAP
Třeba měl "plnou výbavu" a ne holátko, co Škodovka nabízí jako "cena od ...".
21. 12. 2011 13:35
argumenty
pani napiste mi 5 argumentov preco dat prednost inemu autu pred Octaviou za podobnu cenu, moze byt aj o 70 tis drahsia alternativa. Diky za vase rady?
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Blue Sun
21. 12. 2011 14:09
Re: argumenty
Výbava, motorizace, reálný vnitřní prostor (nemám na mysli kufr), netuctovost, neobliba u zlodějů, bezpečnost...
Ale je mi jasné, že je stejně neuznáš jako vhodné argumenty...
21. 12. 2011 15:14
Re: argumenty
no to si moc nedal a aka znacka a typ by to mali byt?
Avatar - Blue Sun
21. 12. 2011 16:09
Re: argumenty
Tak tohle jsem přesně čekal >:D Ubožáku.
Ale když už, tak - Mégane Generation, Generation Autentique. Citroen C4, Peugeot 308. Není nutné pokračovat dál...
Avatar - Katikakus
21. 12. 2011 16:54
Re: argumenty
Ja myslim, ze mas jeste par let casu na kupovani auta. Nejdriv si musis udelat ridicak - teda az ti bude 18. Pet let je strasne dlouha doba a nez to bude aktualni, bude situace na trhu uplne jina. ;-)
21. 12. 2011 17:21
Re: argumenty
kiezby si mal pravdu aj ked nechcel by som dorastat do tejto doby...inak tvoje a blue sunove prispevky su vzdy take prinosne a dolezite ako existencia vas dvoch...rozumej o *. Patris medzi chudakov, ktori si sem chodia zahmlievat komplex a tisit svoju bolavu a zbytocnu dusu. Nechcem ti nakladat aj tak mas toho dost, takze daj nejaky vyplod a potvrd moje slova, vlastne nemas ani na vyber...
Avatar - Ronault.
21. 12. 2011 17:38
Re: argumenty
"Nechcem ti nakladat aj tak mas toho dost"

Chlape, nevím jak jsi na tom se svalovou hmotou a je mi to celkem jedno, protože tou hmotou intelektu to tady nemáš jaksi komu nakládat 8-s
21. 12. 2011 17:55
Re: argumenty
so svalovou hmotou je to ok ale tak som to samozrejme nemyslel, len by ma trochu zaujimalo na zaklade coho si zaujal svoje stanovisko...
Avatar - Ronault.
21. 12. 2011 18:03
Re: argumenty
Však se podívej co píšeš a jak píšeš, pokud ti to sebereflexe dovolí.
21. 12. 2011 18:13
Re: argumenty
nakopci prosim citat lebo som v tom nic nenasiel nemiestne po ich predchadzajucich a zbytocnych prispevkoch, Tvoje maju aspon hodnotu
Avatar - Ronault.
21. 12. 2011 18:50
Re: argumenty
bluesun na tebe reagoval věcně, navíc tady rozpoutáváš flame.
A co ta změna nicku?
Avatar - Blue Sun
21. 12. 2011 18:11
Re: argumenty
No tyjo... nejseš ty Hulánovo brácha? Takové ego se jen tak nevidí...
Avatar - Katikakus
21. 12. 2011 19:10
Re: argumenty
Zmena prezdivky z tebe chytrejsiho neudela, nstare!

Ten vykrik o komplexech vyzniva z tvych ust obzvlast komicky - podivej se, co za vyplody tady zvracis - pokud jsi schopny sebereflexe, je nejvyssi cas. Podivej se jak se tady pokousis vyvolat flame a jak reagujes na blue.sunovu vecnou odpoved. Necekej pak, ze ti ostatni na tu hru skoci - na to jsi prilis pruhledny.

Navic celkem nechapu, proc se rozcilujes - byls to ty, kdo se tady pred nedavnem priznal, ze zadne auto jsi nikdy nemel a vozis se v autosedacce. Pokud jsem se te dotkl, a udelal z tebe starsiho, nez ve skutecnosti jsi, tak se omlouvam. Alespon to vysvetluje intelektualni "uroven" tvych prispevku... :-!
21. 12. 2011 14:12
Re: argumenty
5 ma nenapadne, ale nieco predsa najdem..

z mojho pohladu proti:

1) velky zaujem dlhoprstych v nasom kraji
2) 4 hviezdy v crash testoch

pre

1) siroka servisna siet
2) tour sa mne osobne paci, narozdiel od fl

Dovody pre a proti si dokaze najst kazdy sam, to co som uviedol vyssie neznamena, ze spochybnujem kvality octavie
Avatar - Ronault.
21. 12. 2011 15:50
Re: argumenty
1) Protože jej chceš
2) Protože jej chceš
3) Protože jej chceš
4) Protože jej chceš
5) Protože jej chceš

Ano, je spoustu argumentů pro různá auta, ten má to, ten tamto atd. Ceny jsou až na výjimky dosti podobné, viz cena Touru odpovídá ceně Meganu Generation, cena Golfu 1,2 TSI ceně Meganu atd. atd... Koupit musíš to, co chceš, páč si pak budeš stěžovat.

A dá se parafrázovat GTIho, koupit si můžeš cokoliv, nakonec stejně budeš litovat, že sis nekoupil Passata >:D
Avatar - Ronault.
21. 12. 2011 15:53
Re: argumenty
Ale abych byl trochu věcný...

1) Vysoké riziko odcizení - to je jeden velký důvod, který může odradit zcela oprávněně.

Zbytek pak už záleží na tvých prioritách. Pokud budeš chtít benzín, tak bude vztah ke konkurenci jiný než s naftou, kde podle mě předražená Octavia s TDI opravdu pokulhává...

Rozhodně ale nehledám při koupi auta důvody přoč si jej nekoupit, ale hledám důvody proč si které auto koupit mám...
22. 12. 2011 00:38
Re: argumenty
V podstate je to vybrakovane auto pre teba ako stvorene!
Avatar - Ronault.
22. 12. 2011 01:33
Re: argumenty
Co je na něm vybrakovaného? Podvozek? Motor? Interiér? Chceš výbavu, připlať si... a lidi ji evidentně chtějí, tak proč se rozčilovat a zhazovat Škodovku za to, že na domácím trhu se snaží vydělat... ostatní to nedělají jinak...
21. 12. 2011 17:41
Také "skoroauto" nebrať ...
U mňa sú pre dnešnú nižšiu stradnú triedu základom minimálne bočné a hlavové airbagy, ESP a klíma .... príplatok za možnosť vypnúť predný airbag považujem za vtip .... to si účtujú snáď len v Škode ...

Pri takej "výbave" a zastaralých motoroch by som to videl maximálne pre presuny medzi dedinami pre dôchodcov.....

Ak Octaviu, tak už s novými motormi - min. 1,2 TSI, a s normálnou výbavou - t.j. 6 airbagov, ESP ... to už by sa dalo určite uvažovať ....
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Ronault.
21. 12. 2011 17:48
Re: Také "skoroauto" nebrať ...
Však to všechno ve škodovce můžeš mít, dokonce i něco navíc... jen na to mít... ;-)
Je to prostě jiná metoda prodeje než Hyundai s i30, která je v současnosti jen s jedním motorem 1,4 a dvěmi výbavami - skoro full a holobyt, s minimálním rozdílem.
Mimochodem, korea klube, co to má znamenat s tím i30? To je tak osekané kvůli příchodu nové generace? A kdy se dočkáme prvních i30 v showroomech?
21. 12. 2011 18:23
Re: Také "skoroauto" nebrať ...
Ta stará i30 se už nevyrábí.Viz info zde: [odkaz]

Je tam i info o zahájení výroby nové i30.
Avatar - Ronault.
21. 12. 2011 18:47
Re: Také "skoroauto" nebrať ...
Aha... nicméně poslední auto bude vyrobené až zítra... Ty ceny, co za i30 chtějí, jsou naprosto bezkonkurenční, škoda jen té jedné motorizace.
21. 12. 2011 19:10
Re: Také "skoroauto" nebrať ...
Keby som "na to mal" tak zas nevidím dôvod kupovať Octáviu, keď môžem kúpiť niečo o triedu vyššie ... to si už radšej počkám na Kiu Optimu :-)
Avatar - Ronault.
21. 12. 2011 19:23
Re: Také "skoroauto" nebrať ...
Víš co zpívá jedna vaše zpěvačka: Keby, keby si bol moj...
Ono I30 nebo Ceed je díky ceně výborná volba, proč ne, ale za cenu i40 a pravděpodobně i Kie Optimy bys měl na výběr i poutavější auta... Z druhé strany jsem už někde viděl i40 s 1,7 CRDi za něco málo přes 500t a to byl ten silnější motor. Evidentně prodejci pochopili, že za ceníkové ceny neprodají...

A ony ty důvody pro Octavii jsou. Ty to možná nevidíš, ale porovnatelná Octavia s i30 je sice dražší, ale ne o moc... ale porovnatelný i30 k Octavii neexistuje, myslím tím, když dáš do Octavie už 1,8 TSI a to není vrchol...
21. 12. 2011 20:24
Re: Také "skoroauto" nebrať ...
V interiéry i30 i Ceed s prehľadom poráža Octaviu .... ja si v Ceede dám za seba masívnu autosedačku Romer ..... kamarát sám uznal, že do jeho Octavie II sa to nedá ... samozrejme žena a menší chlap to možno dokáže, ale taký 185 cm chlap určite nie ....a tri sedačky sa do Octavie tiež nezmestia ako otestovali v českých časopisoch ...na rozdiel od dvojice "kórejcov" ....

Ak uvážime, že i30CW má predĺžený rázovor o 50 mm, tak tu dostáva už Octavia v priestore na zadných sedadlách pekne na frak ....

Ak niekto nemá maličké deti , tak toto ho nemusí zaujímať ...

Kia Optima má mať vraj lepšie ceny, ale priznám sa, že ak príde s 1,6 T-GDI, tak ju budem chcieť tak či tak a cena ma určite nezastaví ;-)

Ceed som kupoval pre pomer ceny a úžitkovej hodnoty, na Optimu sa už teším ako som ju uvidel a už len čakám na to kedy bude na trhu ... radšej počkám dlhšie a kúpim takú akú chcem bez ohľadu na cenu ...ale to samozrejme v predajni nepoviem >:D
Avatar - Nerez
21. 12. 2011 20:57
Re: Také "skoroauto" nebrať ...
V čem jako i30 a Ceed poráží Octavii? V kvalitě materiálů? V vzhledu interiéru? Nebo tím suprovým plastem na zadní straně předních sedaček?
Možná tak prostorem, ale já si osobně za sebe bez problému v Octavce sednu a sednou si tam v pohodě i lidi nad 180 cm. Takže mě jako řidiče bude zajímat spíš předek interiéru a tam ty korejský hvězdy dostanou na * ;-)
21. 12. 2011 21:07
Re: Také "skoroauto" nebrať ...
Tiež by som to pred tým v živote nepovedal, ale kvalitné autosedačky sú dosť masívne a vyžadujú toľko priestoru v zadu čo veľký chlap ....

Ja si tiež v Ceede za seba v pohode sadnem, ale autosedačka si vyžaduje viac priestoru ako "ja sa sebou" ... samozrejme i priestor na manipuláciu ...

Ono je v celku pochopiteľné, že vodiča bez malých detí veľmi priestor vzadu netrápi ...
21. 12. 2011 22:18
Re: Také "skoroauto" nebrať ...
Nojoooooooo, ale Ceed je klimpr, musí dávat sedmiletou záruku aby to někdo vůbec koupil...
21. 12. 2011 23:24
Re: Také "skoroauto" nebrať ...
Nepoznám auto v žianej štatistike, ktoré by malo pri percentách porúch pri kontrolách nulu ... a je lepšie mať 7-ročnú záruku na väčšinu vozidla do 150-tis. km, ako si kupovať za 450 eúr záruku pri Škode a to i na menej km a len 4 roky ...

A ani Škoda nie je v tých štatistikách nejaký veľký preborník ...skôr taký obyčajný priemer ...
Avatar - Ronault.
21. 12. 2011 23:49
Re: Také "skoroauto" nebrať ...
Nějak mě ta diskuze s tebou dneska táhne ke slovenské hudbě, prvně Kircshnerka se songem Keby si bol moj i40 [odkaz] a teď pro změnu I.M.T. Smile a jejich perfektní Nepoznám také dobré auto jako je C´eed [odkaz] a počítám, že to bude pokračovat tvou koupí Passata a písní "Vyspal som sa z teba, Hyundai" opět od I.M.T.Smile [odkaz] >:D
21. 12. 2011 18:25
Re: Také "skoroauto" nebrať ...
Škodovka prostě míří na své "classické" zákazníky. A ti se leckdy obejdou bez věcí, které se jiným zdají býti samozřejmé. Někteří ani neví, co to třeba ESP je a jelikož nikdy neměli klimatizaci, tak ji nevyžadují.
Mě nejvíce překvapuje chybějící elektrické ovládání předních oken.
21. 12. 2011 23:03
Re: Také "skoroauto" nebrať ...
Ten balíček s klimatizací a další výbavou si berou skoro všichni, pro Škodu je to jenom prostředek jak se o 15 000Kč dostat se základní cenou níž.
21. 12. 2011 23:34
Údaje o spotřebě
No, v tabulce mají asi pánové chybu, 1,4 16v by měl dle škodovky žrát 6,4l/100. Máte někdo s tímto (59kw verze EU5) v Octávce zkušenosti?
Rozbalit vlákno
20
22. 12. 2011 10:51
Re: Údaje o spotřebě
V Oktávce ne, ale trápil jsem se s tímhle motorem celý víkend v golfu. Fakt to nejelo ...
Avatar - Nerez
22. 12. 2011 12:31
Re: Údaje o spotřebě
A byl to motor 59 nebo 55kW?
22. 12. 2011 14:08
Re: Údaje o spotřebě
Byl to Golf 6 s 59kW (z Europcaru) a fakt hrůza ..... před cca 4 týdny jsem v Hertzu dostal 1,2 TSI s 63 kW a to jede více než dostatečně ....
Avatar - Ronault.
22. 12. 2011 20:55
Re: Údaje o spotřebě
A spotřeba jaká?
22. 12. 2011 21:11
Re: Údaje o spotřebě
U TSI 6,2 l/100km okolo Prahy a po Praze + Praha-Č.Krumlov a zpět ..... s tou 1,4 už nevím ...
Avatar - Ronault.
22. 12. 2011 21:33
Re: Údaje o spotřebě
Zajímá mě spíše ta TSI... a třeba 130 km/h na dálnici točil cca kolik a za kolik jel? Jestli se ještě můžu poptat? ;-)
22. 12. 2011 21:39
Re: Údaje o spotřebě
Bez problémů .... Něco okolo 3 tisíc a 7l .... mělo to 5-kvalt ..
Avatar - Ronault.
22. 12. 2011 21:48
Re: Údaje o spotřebě
Tak to je opravdu solidní, hlavně pokud točí jen kolem 3 tisíc a ne kolem 4 tisíc je potěšující. CHápu, že to není motor vyloženě na dálniční štreky, ale evidentně by se s ním dalo v rámci ceny i příjemně cestovat. :yes:
22. 12. 2011 21:51
Re: Údaje o spotřebě
Z mého pohledu fakt překvápko a velmi příjemné ... na normální ježdění úplně postačuje.
Avatar - Ronault.
22. 12. 2011 21:56
Re: Údaje o spotřebě
Díky za info, asi brzy výjdu na předváděčku, s 1,4 TSI je Golf velmi zdařilý, ale trochu na mé limity drahý, ale s 1,2 TSI to vypadá velmi obstojně...
22. 12. 2011 22:07
Re: Údaje o spotřebě
Není zač ....
Avatar - Nerez
22. 12. 2011 22:46
Re: Údaje o spotřebě
Měl by točit 3100 při tacho 130ti
Avatar - Ronault.
22. 12. 2011 23:18
Re: Údaje o spotřebě
Tak to je o 800 ot. méně než mé současné auto a je to jedna z věcí, které mi na něm vadí nejvíce... Takže paráda :yes:
23. 12. 2011 20:52
Re: Údaje o spotřebě
Zrovna jsem dorazil do ČR a v půjčovně byla Fabča kombi s 1,2 TSI 63kw .... 80 cca 2000 otáček na pětku a 130km/h kousíček přes 3000 .....
Avatar - Ronault.
23. 12. 2011 20:55
Re: Údaje o spotřebě
Ještě jednou díky :-) Budu se opakovat, ale evidentně díky turbu lépe odstupňovaná převodovka :yes:
23. 12. 2011 21:07
Re: Údaje o spotřebě
Není vůbec zač .... určitě to stojí za vyzkoušení ;-)
Avatar - Ronault.
23. 12. 2011 21:21
Re: Údaje o spotřebě
S Fabkou 1,2 TSI jsem se už svezl, jen to byla 77kW verze a měla DSG... a motor byl fakt příjemný. Tady se VW po dlouhých letech tápání dostal i s benzíny hodně vysoko :yes:
Avatar - wikinko
23. 12. 2011 21:10
Re: Údaje o spotřebě
xylo a ronault, golf 1,4 59kw aj 1,2tsi sice tocia cca 3,100 otacok pri 130 tacho, avsak pri realnej gps 130 (143 tacho) uz tiez tocia blizko k 4,000. tachometre na koncernovych autach premieriavaju nehoraznym sposobom.
Avatar - Ronault.
23. 12. 2011 21:16
Re: Údaje o spotřebě
Tak mě taky tachometr na Laguně ukazuje více, na to má výrobce dle homologace toleranci až +20%, ale ve 130 je ta odchylka cca 4-8 km/h, více určitě, možná i méně... a ve 130 km/h ta má lemrovitá základní 1,6 16V točí 3800 ot, což je prostě moc a příští auto bych rád s delšími převody....
24. 12. 2011 00:27
Re: Údaje o spotřebě
kecy prdy beďary... . Z octavie mám zkušenost že reálných 137 odpovídá 130 na tacho.
A k tvému hypotetickému problému: když při tacho 130 točí 3100 tak při 143 by točila 3100*143/130 = 3410. To je blízko 4000? >:D
22. 12. 2011 14:38
NEVIM KDO,
ale nekdo tu kdysi psal, ze se renault odrovnal u nas nabidkami *za dvepade* :)))
Ovsem pro toho, kdo chce vymenit starou feldu za novou skodu a nelpi na vybave(nebo ji nikdy neokusil a neprivykl tomu), dostane za ty dve pade ten pravy kus auta :yes: Na lizacku muze mit NOVOU octu dnes opravdu kazdej, coz neni k zahozeni. Kdo se tu posmiva tomu ci onomu, necht si priplati.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
22. 12. 2011 15:00
Francouzská cesta <b class="smile13"><b>:no:</b></b>
To není správná cesta. Co takhle raději v Octavii tour vzkřísit 1,9TDI PD a když to tedy musí být, tak mu navléknout sofistikovaný katalyzátor, aby splnil Euro 5?
Rozbalit vlákno
10
22. 12. 2011 15:46
Re: Francouzská cesta <b class="smile13"><b>:no:</b></b>
Stary a smradlavy chrochtak moc vyhod oproti 1.6 MPI nenabizi.
Avatar - Ada je zase tady
23. 12. 2011 01:02
Re: Francouzská cesta <b class="smile13"><b>:no:</b></b>
Tak to chlapce vubec nevis, o cem mluvis :no:
Avatar - Ronault.
23. 12. 2011 01:51
Re: Francouzská cesta <b class="smile13"><b>:no:</b></b>
Mluvil o tobě, to tu každý poznal.
Avatar - Ada je zase tady
23. 12. 2011 18:47
Re: Francouzská cesta <b class="smile13"><b>:no:</b></b>
Jakou jinou, nez hloupou reakci lze cekat od majitele rendliku....To se prece vzajemne podminuje!
23. 12. 2011 19:10
Re: Francouzská cesta <b class="smile13"><b>:no:</b></b>
zato tvoje prispevky su vzdy perly >:D >:D . Dnes bavis. Tvoje historky ako sa kazdy rendlik co poznas rozsypal uz nikoho nebavia, skus nieco nove.
Avatar - Ronault.
23. 12. 2011 20:01
Re: Francouzská cesta <b class="smile13"><b>:no:</b></b>
Ádo, prášečky sis vzal? :-)
Avatar - Ada je zase tady
23. 12. 2011 23:39
Re: Francouzská cesta <b class="smile13"><b>:no:</b></b>
Mne plechovy rendlikoznak nevzrusi ani po dvou Viagrach >:D
Avatar - Katikakus
24. 12. 2011 13:33
Re: Francouzská cesta <b class="smile13"><b>:no:</b></b>
Anbe podle hesla, "Kdo tvrdi, ze nikdy nemasturboval, masturbuje dodnes"?

Ze ty mas doma na zdi velke logo Renaultu? >:D
Avatar - Katikakus
24. 12. 2011 13:32
Re: Francouzská cesta <b class="smile13"><b>:no:</b></b>
Naopak, Ado. Ronaultova reakce byla trefna a vtipna - narozdil od tech tvych... ;-)
Avatar - Ada je zase tady
24. 12. 2011 18:20
Re: Francouzská cesta <b class="smile13"><b>:no:</b></b>
Hezke vanoce vsem ctenarum tohoto webu.