Škodovka prezentuje v Brně zajímavou expozicí s modely, které jsou veřejnosti představeny vůbec poprvé (Superb VIP a Taxi). Světové premiéry pak doplňují nedávno představené modely (Fabia RS, Octavia Combi RS a soutěžní Fabia WRC)...
nejak me netankuje, ze Skodovka tvrde pracuje na taxikarske verzi, nebo na Klausomobilu (koneckoncu doufam, ze je to predokolka at se v tom na mokru nekde vysypou).
Naprosto souhlasím... Výstavní stánek vypadal jak větší obchodní prostory, nic nic doopravdy nového, co by bylo zajímavé. Žádné studie ukazující jakým směrem se bude škoda ubírat. Všichni ostatní tam měli něco zajímavého, ale Škoda ? škoda, škoda ....
Mne se zda cena 490 000 za Fabii RS s 6ti kvaltem a spickovym turbodieslem jako dobra. Podivejte se na Polo, 206ku a spol. U vrcholnych verzi se klidne dostanete na ceny, ktere jsou vyssi a myslim, ze Fabia RS toho nabizi preci jen vic. Ceny "klasickych" verzi jsou vsak dle meho nazoru opravdu vysoke. Napr. Fabia 1.9 Tdi 74kW za nejakych 450 000 a Octavia je s 1.9 Tdi 66 kW jen o 20 000 drazsi (ceny berte orientacne). Vim jine motory, ale ten v Octavii neni spatny a je to auto o tridu vys.
Ta cena je dobrá proto, že se jich musí bezpodmínečně prodat 2 500 kusů, aby Fabia RS prošla homologací. Uvidíme, co se stane, až se uvedený počet prodá / nejsem si vůbec jistý, že to bude tak rychle jak si to Škodovka přeje/. Potom to bude škodovácká klasika : za hodně peněz velmi málo muziky.
Uz vidim, jak se vladni cinitele budou vozit v Superbu,ve stejnem aute,jako taxikari v sustakach a zlatymi retizky...., to uz radeji TATRU 700, kdyz se jeste delala,vysla na stejne prachy....
Ja myslim, ze je jedno, jestli klausik bude jezdit v a-osme nebo v suberbi, protoze stejne jde vestina penez do Nemecka. Je pravda, ze mozna lidi nebudou mit takovy reci.
Tak to seš chlapče vedle. Většina taxikářů ve všech zamích na světě jezdí ve vozech kvalitních. Kdybys byl někdy v lucembursku a viděl si parkoviště plné taxiků S-classe - mluvil bys jinak