Vedle stacionárních dobíjecích stanic bychom se do budoucna mohli dočkat i řešení mobilních. Jedno takové teď testuje DigiLab Škodovky v našem hlavním městě.
Škodovka testuje to vydržíme.
Jinak to "elektrokolo" silně připomíná za komoňů oblíbený dvoukolák, co na něm ještě dnes cigoši sváží do šrotu železný odpad.
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Ale dvoukolák (trojkolák) který vozí sám sebe na to ještě nikdo nepřišel, to bude u našich spoluobčanů hit.
A co na to Piaggio? >:D >:D >:D Nechají to být jen tak?
… opatreni se dotkne rakovinometu starsich nez 18 let ty dunihlave
tak starym klumprem snad nikdo nejezdi ani u nas a kdyz, tak nejakej zoufalec, co by mel chodit pesky
Jsi obecní b.l.b což je obecně známo.
Na rozdíl od tebe jezdím každý rok 2x do Francie a vím co tam jezdí, stejně jako u nás udržované Octy 1 které se začaly vyrábět na konci roku 1996, krásné a udržované Peugeoty 405, 406 a podobné. Je jim právě 22 let ty pi-to-mo. Nevím že by se u nás lidi chtěli Octavií 1 s dieselem zbavit. Byl by to prostě zásah do jejich práv.
Neseď si na mozku, tedy jestli nějaký máš. A pokud máš hlavu prázdnou, buď prosím tak laskav a dej ji k dispozici nějakému fotbalovému týmu na kopání, k ničemu jinému stejně není.
dyt rikam - stary rakovinomety ty dunihlave.
zasah do mych prav je, kdyz s takovou pleckou jedes prede mnou a ja ten smrad a rakovinu dycham a pak mam zdravotni problemy.
vy kolenovrti za provozovani tehle nebezpecnejch rakovinometu jste ochotni polozit i zivot.
ja teda ne
Já mám naopak problém s jedovatými smrady z těch benzínových sračµk. Kdo má ty smrady čuchat? Naštěstí je z důvodu nadměrných emisí CO2 brzy zakážou. >:-[]
Bravo Škoda, nový segment založen !!!!!!!!!!!!
Rychle ještě ošéfovat Velorex !!!!!!!!!!!!!
O když už ubíráte válce a kola, jděte rovnou na 1-kolo, takové to obrovské, elektrický gyroskop a 3 kola jsou ušetřena.
U motorů jste to na 2-válec nebo 1-válec nedotáhli, tady je šance opravdu dobrá !!!!!
Tak toto je sila.Automobilka a vymysli uplnu hovadinu. Zmrzlinari budu dobijat tie elektricke tragace s dojazdom 200km za 50000ecok. Im uz fakt prepina.
Líbí se mi ta energetická náročnost. Samotné nabíjení je ztráta 16% energie. Ze sitě vezmete 20kw/h a nabijete toto kolo. V bateriích zůstane 16,8kW/h. (udaj odpovídá i oficiálnímu udaji kapacity toho kola) Dojedete k autu a nabíjíte. A opět 16% úbytek energie, auto tedy nabijete na 14,1kW/h.... Ze sítě je odebráno 20kW/h a auto je nabito na 14kW/h... skoro 6kW/h ztráty, a to auto ještě nepopojelo ani metr.. To nezachrání ani to, že s tou baterkou došlape člověk, pač ten sežere dva hambáče na cestu a následně vypustí tolik metanu, že by na něj auto ujelo 10km >:D
Není nutné připočítat i ztráty při změnách napětí? Těžko budou články v kole dávat přesně 230V střídavých kterými se musí nabíjet elektromobil. Převod ze stejnosměrného na střídavý proud, potom zase v elektromobilu zpět. Nebo to už je započítané?
Ukládání energie do baterie ze které se nabíjí další baterie - naprostý ekonomický i ekologický nesmysl.