Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Auto v listopadu znovu rostla. Meziročně o 9,6 procenta

Již v polovině listopadu ohlásila Škodovka, že tento rok dodala zákazníkům jeden milion vozů. Tohoto čísla tedy letos dosáhla o více než měsíc dříve než v loňském roce.
Zpět na článek
14. 12. 2016 16:30
15. 12. 2016 08:05
15. 12. 2016 08:47
15. 12. 2016 09:09
15. 12. 2016 11:19
15. 12. 2016 13:45
15. 12. 2016 13:50
16. 12. 2016 08:44
14. 12. 2016 16:28
no ona to zadna slava nebude
v cine narust trhu o 15,6% takze schade je silne podprumerem. dale v prosinci konci po roce danova sleva takze bude nasledovat propad.
v CR rust 13% schade pouze 4,2%.
Rozbalit vlákno
9
14. 12. 2016 16:34
Re: no ona to zadna slava nebude
Vždyť je to jedno ... Škoda je v ČR velmi oblíbeným zaměstnaneckým benefitem (něco jako stravenky) a bude i nadále. V tomto segmentu je cena/kvalita nepodstatná ;-)

Ještě si dovolím připojit nesouvisející úryvek z ČNB : "Bát se nemusíme ani poklesu tempa růstu ve vyspělých zemích – tyto obavy se opakují posledních 200 let po každé větší krizi, aby je následný vývoj zas a znovu vyvrátil. Nedávné pokroky v biologii, informační vědě a technologii materiálů se ještě nestihly plně promítnout do statistik. Vliv mnoha užitečných inovací je navíc stále těžší měřit; příští „početně“ důležitou inovací budou samořízená auta, jejichž rozšíření zvedne HDP skokově."
Avatar - Emel
14. 12. 2016 16:37
Re: no ona to zadna slava nebude
To nevím odkud čerpáš. Za listopad byl růst ČR trhu 13,4% a Škoda rostla o 17%. Za YTD je to 12,6% trh a 10,94% Škoda. To jsou jen takové drobné turbulence...

[odkaz]
14. 12. 2016 17:06
Re: no ona to zadna slava nebude
mas to v tomto clanku
Avatar - Emel
14. 12. 2016 18:41
Re: no ona to zadna slava nebude
Hm, no dobře... to je možná nesoulad mezi prodeji a registracemi. Ale abys to mohl porovnávat s celým trhem, tak bys opět musel mít prodeje a nikoli registrace... a taková čísla asi k dispozici nejsou.
15. 12. 2016 10:58
Re: no ona to zadna slava nebude
me by zajimalo kolik ta schade opravdu vyrobi aut. je to vubec zjistitelny udaj?
Avatar - Emel
15. 12. 2016 11:02
Re: no ona to zadna slava nebude
Občas to probublá nějakou tiskovou zprávou, třeba tady je ČR 2015:

[odkaz]
Avatar - Joky
14. 12. 2016 19:43
Re: no ona to zadna slava nebude
takže vše podle harmonogramu , dopoledne žranice redakce na účet Škoda a pak předání plků, kterými nás teď zásobují. Opět z toho mám zažívací problémy,tentokrát možná trochu víc vrchem...

jediné řešení je jak už jsem jednou navrhoval pořádných pár facek !
Avatar - Joky
14. 12. 2016 19:52
Re: no ona to zadna slava nebude
nech je na pokoji , jsou sfanatizovaní, zajímalo by mne , až budou muset Škodovku prodat
kvůli dluhům za Dieselgate číňanům, jestli taky tak budou onanovat u Škody made in China vyrobeno v MB pod dohledem odborníků z Čínské lidové republiky ...
15. 12. 2016 08:04
Re: no ona to zadna slava nebude
Kolika lidem davas praci? Jak se sam podilis na zvysovani urovne v CR? Cim vetsi nymand, tim vetsi krik ;-)
Avatar - Emel
14. 12. 2016 16:30
Konspirace
Zlí jazykové jistě řeknou, že všichni spěchají s koupí Octavie, dokud je čas... >:-[]
Rozbalit vlákno
2
15. 12. 2016 08:05
Re: Konspirace
Pokud to musi byt nutne Skoda, pak se vyplati posetrit na Superb. Tam jsi designove bez kompromisu :-)
Avatar - Emel
15. 12. 2016 08:47
Re: Konspirace
Co do designu rozhodně, Superb je s náskokem to nejlepší v novodobé historii.

Pro mě už je to ale asi zbytečně velké auto... ta Giulia Sportwagon nevypadá špatně ;-)
14. 12. 2016 16:45
Zase skoda ako kazdy den
:no: :no: vsak je zname, ze je to najziskovejsii podnik VW, kedze sú pouzite najnekvalitnejsie a najlacnejsie materialy spomedzi VW a predajna cena je neskutocne nadhodnotena, plus lacna pracovna sila, ze to ludia kupuju.
Rozbalit vlákno
15
14. 12. 2016 19:29
Re: Zase skoda ako kazdy den
Je to tak... a to si predstav, ze treba Toyota ma temer dvojnasobny zisk na aute nez Skodovka. Taky je to na te Toyote videt, smradlave plasty, predrazeny krap, Japonci sedreni do krve za almuznu a navic evidentne nemaji ani na designera, protoze se na ty predrazeny krapy navic ani koukat. A i tak je to druha nejvetsi automobilka na svete... za Volkswagenem... Kdo to proboha kupuje?
14. 12. 2016 19:56
Re: Zase skoda ako kazdy den
Je to tak ako pises
14. 12. 2016 22:29
Re: Zase skoda ako kazdy den
to je pokus o vtip? Nevsim jsem si, ze by zamestnanci Toyoty v UK, FR, PL nebo TR rok co rok hrozili stavkovou, kdyz jim nezvednou plat na uroven uklizecky v Lidlu v Nemecku. A kvalita skodovky? Mel jsem cest jezdit 3 mesice fungl novou oktavkou, v lete. To auto smrdelo tak, ze mi slzely oci a jeste po mesici jezdeni mi ruce smrdely od volantu. Dverni vyplne parametru blany na buben a kdyz se otevrela kapota, tak jsem se zhrozil nad provedenim kabelaze - kabely snad rucne omotany nejakou izolepou. Setri se na izolacnich materialech, auto se na slunci nesnesitelne vyhralo behem par minut, na sedackach nejaky vixlajvantovy neprodysny potahy. A pristup k zakaznikovi? U skodovky "pepici" s rukama v kapsach, recepcni, kterou obtezovalo najit cloveka, se kterym jsem mel dohodnutou schuzku... no, skoda se snazi, ale ma pred sebou jeste hodne dlouhou cestu.
Avatar - Joky
15. 12. 2016 07:29
Re: Zase skoda ako kazdy den
ty jsi můj člověk... ale napsat Tady pravdu , to se tady nenosí....
Avatar - _Karel_
15. 12. 2016 13:45
Re: Zase skoda ako kazdy den
Tvůj člověk? To jako úplný idi.ot?
15. 12. 2016 08:10
Re: Zase skoda ako kazdy den
Kriklouni se tu placaji po zadech za lez vydavanou za pravdu ;-) . Urcite ma delnik v Turecku plat na urovni D? Je tomu tak v Dalsich zavodech Toyoty po svete?
Doporucuju ti nepouzivat osobni vuz jako mobilni toaletu, pak te nemuze potkat to, co tu popisujes. Skodovku nemam a rekl bych, ze jsem celkem zhyckany, ale trable o kterych tu pises jsem pri nutnosti jakykoliv model skodovky nikdy nemel. Tady nejsi v diskuzi casopisu Ohnicek, takze jsi se uvedl jako trouba. Ale kazdy ma svuj vyvoj, treba se jeste "seberes". Sanci ma kazdy :-)
Avatar - Barrichello
15. 12. 2016 09:12
Re: Zase skoda ako kazdy den
Kvalita škodovky a celého VW je hodne, hodně průměrná. Odešlé váhy vzduchu, truba v háji po 70 000 km a další spousty závad. Nedělej z toho etalon, je to obyčejná plečka a ještě často velmi předražená, materiály v interiéru slabota, hlavně dveřní výplně a plasty kam není moc vidět.
15. 12. 2016 09:50
Re: Zase skoda ako kazdy den
Po čtyřech škodovkách s turby a váhami vzduchu a víc jak milionu km musím říct že Vámi uváděné závady neznám. A myslím že u čtyřech aut mít takovou kliku na dobrej kus by byla sakra náhoda.
Po sedmdesáti tisích ano turbo oddělat můžete, pokud se k tomu autu chováte jako prase. Bez rozdílu značky, škodovky jsou nejrozšířenější takže těch prasat (přeložte majitelů řidičského průkazu) je logicky víc a právě oni poté nejvíce řvou že se to sype.
Avatar - Joky
15. 12. 2016 10:02
Re: Zase skoda ako kazdy den
mít 4 Škodovky po sobě je už anamnéza
15. 12. 2016 10:43
Re: Zase skoda ako kazdy den
Nikdy jsem s nimi neměl žádný problém, mohu srovnávat i třeba s C-Klasse (nejen s tím)a opravdu nemám potřebu značku měnit. Třeba dvojková Octavie má momentálně bez problému na kontě 520.000km u tý jsem měl trochu výhrady k sedačkám
Ono ve finále u C-klasse zjistíte že mimo některých hodnotnějších materiálů Vám nic jiného než dražší logo nenabízí. Výkonově a prakticky i komfortem srovnatelné.
15. 12. 2016 11:20
Re: Zase skoda ako kazdy den
Chvilku jsem jezdil minulou generaci C-Klasse před FL a přesně naopak. Materiály na úrovni škodovek, ale zbytek jasně jiný level.
15. 12. 2016 11:16
Re: Zase skoda ako kazdy den
Je to slušný mainstream. Znovu...nejezdím škodovkami a když už jedu, pak vztaženo k další podobné produkci je to naprosto v pohodě.
Že by materially uvnitř byly slabota se kolikrát nedá říct ani v porovnání s některými prémiovějšími značkami. To, že to není ideál a obecně se šetří je bohužel fakt!

Váhy vzduchu? Sorry, ale dnes snad problém není a obecně to byla až srandovní položka z hlediska rozpočtu.
Závady jsou všude, naposled mě nedovezl Fiat Marea v roce 97 a že bych z toho dělal vědu, to určitě ne.
15. 12. 2016 19:24
Re: Zase skoda ako kazdy den
tak jsme se poplacali smichy rukama do stehen...
Ja jsem neresil, kolik delnik v toyote bere, ale ze na rozdil od skodovky nema potrebu pravidelne stavkovat. Auta si nekupuju ale fasuju. Jsou nova a po zhuba 180 tisici se vracime leasingovce. Timto zpusobem jsem projel Opel Vectra (tragedie ve vsech smerech, poruchy, tragickej servis), 4x toyota avensis, pak chvilku oktavka, nez jsem nafasoval A4. Se 4 toyotama jsem za resil jen 2 problemy, vstrikovace (vyreseno v ramci zaruky) a zhavici svicky, kdyz mela jedna najeto 170 tisic a byl mraz snad -20. Jinak nic, coz mi na najezd pres 700 tisic prijde ok. Kazdy auto se na slunci zahreje, ale O III se zahrivala hodne rychle, asi se setri na izolacni hmote pod strechou. Kdyz srovnam A4 (cenikova cena 1,5mio) s posledni Toyotou (cenikova cena 920k), tak A4 je samozrejme lehci, ma 180 hp (automat) motor oproti 150 hp (manual) a to je znat v dynamice. A4 ma asi lepsi sedacky, ale v komfortu vede avensis. Vnejsi rozmery +/- stejne, ale uvnitr neni v A4 prakticky zadny misto (mikro schranka u ridice, pod operkou misto tak na telefon, polovicni kufr v A4). Zkusil nekdo kroutit volantem v A4 (nebo O III), kdyz je auto v klidu? To neni uplne premiovej zvuk. V toyote se mi za jizdy (treba v tomhle pocasi) nikdy nezamlzilo predni okno, v A4 po hodine jizdy zniceho nic okno zamlzeny. Kazdy novy auto smrdi, nektery vic, jiny mene, casem smrdet prestane. O III smrdela suverenne nejvic (asi lepidla, nebo nejaky rozpoustedla) a smrdela dlouho. A opravdu neni normalni, aby ti po vystoupeni z auta smrdely ruce po nejaky syntetice z volantu. O III ma proti A4 podstatne horsi klimatizaci, coz nechapu, vzhledem ke "koncernu", nedala se naladit na rozumnou uroven - bud vedro a nebo ledovej vzduch, to neni v A4 ani v toyote problem.
15. 12. 2016 09:45
Re: Zase skoda ako kazdy den
No třeba ve FR je stávkování národním sportem. v PL nebo TR určitě nebudou mít platy vyšší než mají ve škodovce.
Znáte snad auto které se na slunci nerozpálí? Jedině snad světlejší barvy, ty jsou o fous pomalejší.
Avatar - Barry Lyndon
15. 12. 2016 14:04
Re: Zase skoda ako kazdy den
když už jsme u toho rozpalování na slunci a vývoje kvality, O2 nabízela (jako snad jediná v nižší střední) dvojitá laminovaná okna (všechna, tzn. i boční) s pokovenou folií (příplatek byl asi 18tis). Měl jsem to a docela dobrý (teda spíš proti hluku než slunci). U O3 (a zřejmě i u Superbu) si o něčem takovém můžeme nechat leda zdát...
Avatar - Barrichello
15. 12. 2016 09:09
v ČR
se pořád vyražuje a vyveze víc škodovek než se jich tu prodá nových. Nebýt dovozu přetočených olítaných werků ze západu, škodovek neustále ubývá než by přibývalo >:D >:D
Rozbalit vlákno
4
15. 12. 2016 11:19
Re: v ČR
V NA je víc amerických aut vs zbytek světa než dřív? Aby jsi se nezacyklil >:-[]
Avatar - Barrichello
15. 12. 2016 13:45
Re: v ČR
do USA se vozí zpátky olítané ameriky , která velká trojka vyexportovala do dalších zemí světa? >:D >:D

V tom bude ten rozdíl vid
15. 12. 2016 13:50
Re: v ČR
Žádný rozdíl, kupní síla je tam jinde. Taky požadavky na olítaná auta dokáží vykrýt ze svých vlastních řad. Znovu, před pár desetilitími nikdo nevzdechl po Toyotě nebo Hondě, dvojice H/K taky fungovala jinak a určitě to nebude většinově na úkor ostatních dovozců, spíš místních výrobců. Velmi dobře je to vidět na Oldsmobilech, Pontiacích, Plymouthech ne? ;-)
Avatar - Barrichello
16. 12. 2016 08:44
Re: v ČR
No právě, že kupní síla je tam jinde. Tady je škodovka populární jen díky fleetům a dovozu přetočených hrkaček, jinak to mezi ostatníma lidma co nekupují na firmu/osvč žádný hit není.