Již v polovině listopadu ohlásila Škodovka, že tento rok dodala zákazníkům jeden milion vozů. Tohoto čísla tedy letos dosáhla o více než měsíc dříve než v loňském roce.
v cine narust trhu o 15,6% takze schade je silne podprumerem. dale v prosinci konci po roce danova sleva takze bude nasledovat propad.
v CR rust 13% schade pouze 4,2%.
Vždyť je to jedno ... Škoda je v ČR velmi oblíbeným zaměstnaneckým benefitem (něco jako stravenky) a bude i nadále. V tomto segmentu je cena/kvalita nepodstatná ;-)
Ještě si dovolím připojit nesouvisející úryvek z ČNB : "Bát se nemusíme ani poklesu tempa růstu ve vyspělých zemích – tyto obavy se opakují posledních 200 let po každé větší krizi, aby je následný vývoj zas a znovu vyvrátil. Nedávné pokroky v biologii, informační vědě a technologii materiálů se ještě nestihly plně promítnout do statistik. Vliv mnoha užitečných inovací je navíc stále těžší měřit; příští „početně“ důležitou inovací budou samořízená auta, jejichž rozšíření zvedne HDP skokově."
To nevím odkud čerpáš. Za listopad byl růst ČR trhu 13,4% a Škoda rostla o 17%. Za YTD je to 12,6% trh a 10,94% Škoda. To jsou jen takové drobné turbulence...
Hm, no dobře... to je možná nesoulad mezi prodeji a registracemi. Ale abys to mohl porovnávat s celým trhem, tak bys opět musel mít prodeje a nikoli registrace... a taková čísla asi k dispozici nejsou.
takže vše podle harmonogramu , dopoledne žranice redakce na účet Škoda a pak předání plků, kterými nás teď zásobují. Opět z toho mám zažívací problémy,tentokrát možná trochu víc vrchem...
jediné řešení je jak už jsem jednou navrhoval pořádných pár facek !
nech je na pokoji , jsou sfanatizovaní, zajímalo by mne , až budou muset Škodovku prodat
kvůli dluhům za Dieselgate číňanům, jestli taky tak budou onanovat u Škody made in China vyrobeno v MB pod dohledem odborníků z Čínské lidové republiky ...
:no::no: vsak je zname, ze je to najziskovejsii podnik VW, kedze sú pouzite najnekvalitnejsie a najlacnejsie materialy spomedzi VW a predajna cena je neskutocne nadhodnotena, plus lacna pracovna sila, ze to ludia kupuju.
Je to tak... a to si predstav, ze treba Toyota ma temer dvojnasobny zisk na aute nez Skodovka. Taky je to na te Toyote videt, smradlave plasty, predrazeny krap, Japonci sedreni do krve za almuznu a navic evidentne nemaji ani na designera, protoze se na ty predrazeny krapy navic ani koukat. A i tak je to druha nejvetsi automobilka na svete... za Volkswagenem... Kdo to proboha kupuje?
to je pokus o vtip? Nevsim jsem si, ze by zamestnanci Toyoty v UK, FR, PL nebo TR rok co rok hrozili stavkovou, kdyz jim nezvednou plat na uroven uklizecky v Lidlu v Nemecku. A kvalita skodovky? Mel jsem cest jezdit 3 mesice fungl novou oktavkou, v lete. To auto smrdelo tak, ze mi slzely oci a jeste po mesici jezdeni mi ruce smrdely od volantu. Dverni vyplne parametru blany na buben a kdyz se otevrela kapota, tak jsem se zhrozil nad provedenim kabelaze - kabely snad rucne omotany nejakou izolepou. Setri se na izolacnich materialech, auto se na slunci nesnesitelne vyhralo behem par minut, na sedackach nejaky vixlajvantovy neprodysny potahy. A pristup k zakaznikovi? U skodovky "pepici" s rukama v kapsach, recepcni, kterou obtezovalo najit cloveka, se kterym jsem mel dohodnutou schuzku... no, skoda se snazi, ale ma pred sebou jeste hodne dlouhou cestu.
Kriklouni se tu placaji po zadech za lez vydavanou za pravdu ;-) . Urcite ma delnik v Turecku plat na urovni D? Je tomu tak v Dalsich zavodech Toyoty po svete?
Doporucuju ti nepouzivat osobni vuz jako mobilni toaletu, pak te nemuze potkat to, co tu popisujes. Skodovku nemam a rekl bych, ze jsem celkem zhyckany, ale trable o kterych tu pises jsem pri nutnosti jakykoliv model skodovky nikdy nemel. Tady nejsi v diskuzi casopisu Ohnicek, takze jsi se uvedl jako trouba. Ale kazdy ma svuj vyvoj, treba se jeste "seberes". Sanci ma kazdy :-)
Kvalita škodovky a celého VW je hodne, hodně průměrná. Odešlé váhy vzduchu, truba v háji po 70 000 km a další spousty závad. Nedělej z toho etalon, je to obyčejná plečka a ještě často velmi předražená, materiály v interiéru slabota, hlavně dveřní výplně a plasty kam není moc vidět.
Po čtyřech škodovkách s turby a váhami vzduchu a víc jak milionu km musím říct že Vámi uváděné závady neznám. A myslím že u čtyřech aut mít takovou kliku na dobrej kus by byla sakra náhoda.
Po sedmdesáti tisích ano turbo oddělat můžete, pokud se k tomu autu chováte jako prase. Bez rozdílu značky, škodovky jsou nejrozšířenější takže těch prasat (přeložte majitelů řidičského průkazu) je logicky víc a právě oni poté nejvíce řvou že se to sype.
Nikdy jsem s nimi neměl žádný problém, mohu srovnávat i třeba s C-Klasse (nejen s tím)a opravdu nemám potřebu značku měnit. Třeba dvojková Octavie má momentálně bez problému na kontě 520.000km u tý jsem měl trochu výhrady k sedačkám
Ono ve finále u C-klasse zjistíte že mimo některých hodnotnějších materiálů Vám nic jiného než dražší logo nenabízí. Výkonově a prakticky i komfortem srovnatelné.
Je to slušný mainstream. Znovu...nejezdím škodovkami a když už jedu, pak vztaženo k další podobné produkci je to naprosto v pohodě.
Že by materially uvnitř byly slabota se kolikrát nedá říct ani v porovnání s některými prémiovějšími značkami. To, že to není ideál a obecně se šetří je bohužel fakt!
Váhy vzduchu? Sorry, ale dnes snad problém není a obecně to byla až srandovní položka z hlediska rozpočtu.
Závady jsou všude, naposled mě nedovezl Fiat Marea v roce 97 a že bych z toho dělal vědu, to určitě ne.
tak jsme se poplacali smichy rukama do stehen...
Ja jsem neresil, kolik delnik v toyote bere, ale ze na rozdil od skodovky nema potrebu pravidelne stavkovat. Auta si nekupuju ale fasuju. Jsou nova a po zhuba 180 tisici se vracime leasingovce. Timto zpusobem jsem projel Opel Vectra (tragedie ve vsech smerech, poruchy, tragickej servis), 4x toyota avensis, pak chvilku oktavka, nez jsem nafasoval A4. Se 4 toyotama jsem za resil jen 2 problemy, vstrikovace (vyreseno v ramci zaruky) a zhavici svicky, kdyz mela jedna najeto 170 tisic a byl mraz snad -20. Jinak nic, coz mi na najezd pres 700 tisic prijde ok. Kazdy auto se na slunci zahreje, ale O III se zahrivala hodne rychle, asi se setri na izolacni hmote pod strechou. Kdyz srovnam A4 (cenikova cena 1,5mio) s posledni Toyotou (cenikova cena 920k), tak A4 je samozrejme lehci, ma 180 hp (automat) motor oproti 150 hp (manual) a to je znat v dynamice. A4 ma asi lepsi sedacky, ale v komfortu vede avensis. Vnejsi rozmery +/- stejne, ale uvnitr neni v A4 prakticky zadny misto (mikro schranka u ridice, pod operkou misto tak na telefon, polovicni kufr v A4). Zkusil nekdo kroutit volantem v A4 (nebo O III), kdyz je auto v klidu? To neni uplne premiovej zvuk. V toyote se mi za jizdy (treba v tomhle pocasi) nikdy nezamlzilo predni okno, v A4 po hodine jizdy zniceho nic okno zamlzeny. Kazdy novy auto smrdi, nektery vic, jiny mene, casem smrdet prestane. O III smrdela suverenne nejvic (asi lepidla, nebo nejaky rozpoustedla) a smrdela dlouho. A opravdu neni normalni, aby ti po vystoupeni z auta smrdely ruce po nejaky syntetice z volantu. O III ma proti A4 podstatne horsi klimatizaci, coz nechapu, vzhledem ke "koncernu", nedala se naladit na rozumnou uroven - bud vedro a nebo ledovej vzduch, to neni v A4 ani v toyote problem.
No třeba ve FR je stávkování národním sportem. v PL nebo TR určitě nebudou mít platy vyšší než mají ve škodovce.
Znáte snad auto které se na slunci nerozpálí? Jedině snad světlejší barvy, ty jsou o fous pomalejší.
když už jsme u toho rozpalování na slunci a vývoje kvality, O2 nabízela (jako snad jediná v nižší střední) dvojitá laminovaná okna (všechna, tzn. i boční) s pokovenou folií (příplatek byl asi 18tis). Měl jsem to a docela dobrý (teda spíš proti hluku než slunci). U O3 (a zřejmě i u Superbu) si o něčem takovém můžeme nechat leda zdát...
se pořád vyražuje a vyveze víc škodovek než se jich tu prodá nových. Nebýt dovozu přetočených olítaných werků ze západu, škodovek neustále ubývá než by přibývalo >:D >:D
Žádný rozdíl, kupní síla je tam jinde. Taky požadavky na olítaná auta dokáží vykrýt ze svých vlastních řad. Znovu, před pár desetilitími nikdo nevzdechl po Toyotě nebo Hondě, dvojice H/K taky fungovala jinak a určitě to nebude většinově na úkor ostatních dovozců, spíš místních výrobců. Velmi dobře je to vidět na Oldsmobilech, Pontiacích, Plymouthech ne? ;-)
No právě, že kupní síla je tam jinde. Tady je škodovka populární jen díky fleetům a dovozu přetočených hrkaček, jinak to mezi ostatníma lidma co nekupují na firmu/osvč žádný hit není.