Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Slavný fotbalista Mehmet Scholl propaguje Dacii Lodgy

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (6)
Mehmet Scholl se již podruhé stává tváří automobilky Dacia v Německu, tentokrát se usmívá na společných fotografiích s novým MPV Lodgy.

Bývalý hráč FC Bayern Mnichov již podruhé vstupuje do služeb německého zastoupení rumunské automobilky Dacia. Poprvé přispěl Mehmet Scholl svou osobou v rámci propagace SUV Duster a tentokrát se stane součástí reklamní kampaně na nové MPV Lodgy.

Na první pohled běžná spolupráce automobilky se slavnou osobností působí v případě spojení slavného fotbalisty s výrobcem levných automobilů poněkud nevěrohodně a lze poměrně úspěšně pochybovat o tom, že jednačtyřicetiletý fotbalista skutečně v soukromí používá vozy značky Dacia.

Dacia Lodgy má karoserii dlouhou 4.498 mm, širokou 1.751 mm a vysokou 1.680 až 1.683 mm dle dané motorizace. Rozvor náprav činí 2.810 mm.

Interiér rumunského MPV nabízí ve třech řadách sedm sedadel a při jejich plném obsazení má zavazadlový prostor objem 207 litrů, při složení třetí řady se zvětší na 827 litrů a pokud se složí i druhá řada sedadel, může mít objem až 2.617 litrů.

Vedle základního benzinového motoru 1,6/62 kW Dacia nabídne turbodiesel 1,5 dCi (66 nebo 79 kW) a od července také benzinový turbomotor 1,2 TCe/85 kW.

Na českém trhu má být Lodgy v základní výbavě nabízeno za 220 tisíc korun. Kompletní ceník bude zveřejněn v polovině června, kdy bude Lodgy také poprvé k vidění u dealerů.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (6)
25. 5. 2012 23:03
Dáčia,
ta leží mnoha lidem v žaludku. Vzpomínám si, jak Němci zinscenovali převrácení Logana v losím testu. Mimochodem ty reklamy na Duster se taky povedly. A Lodgy + Dokker vypadají že budou skvělá auta. Design v pohodě, poměr cena/užitná hodnota špičkový. Promyšlené detaily, sklápění sedaček, lehce čistitelné gumové vaničky, interiér na výši doby. Jasně, není to auto pro zakomplexované hlupáky, kteří si raději koupí za stejné peníze stočenou bouračku bez záruky, aby mohli machrovat před sousedy s autem zvučné značky. Že potom vykrvácí na opravách a drahé údržbě, to už patří tak nějak k věci.
Btw. strejda má Logan MCV 1.6, tahá za ním i karavan, nijak ho nešetří a ještě neměl žádnou vážnou poruchu. Žádné velké opotřebení mechaniky se taky nekoná, to auto je prostě stejně kvalitní jako běžná konkurence. Uznávám, že jízdní vlastnosti MCV nejsou ideální, ale to už snad u Lodgy vychytali.
25. 5. 2012 20:20
Re: no
proč stroj času? Tohle mi nepřijde jako stroj času - [odkaz]

Do loňského roku se neustále prodávala Octavia I a jaký měla úspěch i přes to, že stála skoro jako normální Octavia.

Jinak do Dacie z Mercedesu přesedlala i Helenka Vondráčková >:D >:D >:D >:-[] [odkaz]

Jinak toho fotbalistu vůbec neznám :-)
25. 5. 2012 15:47
Slavný fotbalista Mehmet Scholl?
Ačkoliv nejsem fotbalový analfabet, jméno je mi trochu povědomé, ale že by slavný? Ani si ho pořádně neumím zařadit. Zvláštní tah. Asi jako když loni přišla řada spotů na Dustera, který všelijak otloukají a ničí "závistiví" majitelé prémiovek......
25. 5. 2012 13:02
Re: no
penize nesmrdi :-) spis se divim reklamnim odbornikum, ze pouzivaji tuhle taktiku .. ze by to mirilo adresne jen na turecke pristehovalce v Nemecku ?
25. 5. 2012 11:22
no
Mechmet musí být ale v opravdu tíživé situaci že se zaprodal k propagaci takového stroje času. Že by to dělal především kvůli osobním sympatiím k značce je snad vyloučené...snad... >:D