Re: Jenom 15ct příspěvků? Nějak to tady chcípá soudruzi :)))
jj
to bude tím že tu píšou leda tak vo kravinách ... CHIRON ?? kdo by slintak potakový přepal kraksně kterou nikdy mít nebude a ani nechce >:D >:D >:D Víte jak je ta VW konzerva [odkaz] přepálená >:D >:D A splňuje to vůbec emise?? >:D >:D >:D >:D blázni, svět jde dál a nesponzoruje už úchyláky s přepal platy >:D >:D Nebo snad myslíte že nějaký ferda z dílny touží po nedosažitelný vobludě Bugatti Chiron ?? >:D >:D Houby svoctem.... Normální lidi čekají na START PRODUKCE rozumnýho elektromobilu TESLA MODEL 3 [odkaz] [odkaz] 07.2017 [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Re: ... snad každý, kdo se alespoň trochu zajímá o auta
Nerozumím. Já vidím digi tacho, co do stovky stihne zobrazit jen 4 hodnoty, a hlavně v nižší rychlosti jsou čísla pozadu za realitou, neboli - nestíhá.
Takže kde je problém? Titulek se tentokrát dokonce obešel bez vykřičníku (p.Machala si zřejmě užívá víkend a nepíše titulky).
Re: ... snad každý, kdo se alespoň trochu zajímá o auta
To si nemyslim. Pust si to se zvukem a poslouchej motor - mi to pripada, ze i kdyz je to ctyrkolka, tak se kola na jednicku protoci - ukaze to cca kilo a neco, pak se kola chyti cesty a v tu chvili rychlomer spadne na realnou hodnotu a az pak auto vystreli dale. A to vse rychlomer zobrazuje - byt digital samozrejme pomaleji, nez "analog".
Re: ... snad každý, kdo se alespoň trochu zajímá o auta
Copak ten digitál má jiný zdroj informací, než analog? Digitál zaostává za analogem, protože to zrychlení je natolik brutální, že zkrátka- nestíhá. Tak to vidím já. V tom, že to autor vypíchl v titulku žádný problém nevidím, na rozdíl od jiných, mega stupidních titulků z poslední doby. Megastupidních titulků i samotných článků.
Re: ... snad každý, kdo se alespoň trochu zajímá o auta
To ale není nutně zaostávání, jen nízká frekvence aktualizací. Což je běžná věc a můžeš to pozorovat i v běžných autech. Takže bych to nedával do souvislosti s nebývalou rychlostí (zrychlením) auta. Když už, tak spíš s cenou, za ty peníze by mohl být rychlejší. Na druhou stranu, kdyby to ten display stíhal, tak bys také nemusel nic moc vidět - prostě by to bylo rozmazané, jak rychle by se ta čísla měnila. Mám velmi rychlý stolní multimetr, je zajímavé na něm pozorovat šum, skáče to tam jak králík na cracku, ale nemáš šanci to přečíst.
Re: ... snad každý, kdo se alespoň trochu zajímá o auta
No a nízká frekvence aktualizací je co? Že auto zrychluje rychleji, než se stíhá digitál aktualizovat. A jsme tam, kde jsme byli. Netvrdím, že i daleko pomalejší auto by nedokázalo totéž, ale přesto- je to taková trága v tom nadpisu?
Re: ... snad každý, kdo se alespoň trochu zajímá o auta
Pro mne je zaostávání (zpoždění) o délce zpracování, přenosu atp. Rozdíl mezi tím, kdy se to stalo a kdy to uvidím. Ne o tom, že ta hodnota zůstane delší dobu na displayi a máš efektivně hrubější vzorkování. Což v tomhle případě může být chtěné. Rychlý display by byl spíš efektní než co jiného (i když by se možná dal najít lepší kompromis).
Mně nadpis přišel celkem hloupý. Nenazval bych ho tragickým. Tohle je pro mne normální, takže mi nedává smysl to vypichovat. Jak kdyby autor (nadpisu) nikdy nejel autem s číselným zobrazením rychlosti. Tady je to jen dramatičtější, protože je rychlejší. Naopak bych vypíchl, kdyby měl "hyperaktivní" display. Jak jsem napsal, bylo by to efektní. Pak bys ale mohl potřebovat rychlejší kameru.
Re: ... snad každý, kdo se alespoň trochu zajímá o auta
Nic proti, ale je dobre trochu teme aj rozumiet pred tym ako sa clovek hada ;-)
Kedze ide o graficky display, bude to nejake bezny lcd panel (tazko povedat aky konkretny typ). Tie maju klasicky obnovovaciu frekvenciu 60Hz, to znamena ze vykresluju 60x za sekundu. Ak tomu auto trva zrychlenie na 100 nieco cez dve sekundy, skus hadat, kolko krat sa display prekresli? Tazko moze nestihat.
Druha vec je samotny rendering teda kompozicia obrazu, tam by to teoreticky mohlo nestihat, ale tak jednoduchu grafiku zvladne vykreslit 60x za sekundu aj procesor za par eur aj softwareovo. Takze to je tiez uplne nerealne.
Ostava posledna moznost, a to, ze udaje su vyhladzovane, aby sa na ten display dalo vobec pozerat. Teda samotne citanie z cidiel prebieha X /s (budu to zrejme stovky), avsak udaje su priemerovane nejakym klzavym priemerom a aktualizovane len par krat za sekundu, aby rucicka neustale neskakala resp. nebola rozmazana, kedze auto nikdy neide stalo rychlostou (meni sa aspon o desatiny km/h aj pri tempomate).
Re: ... snad každý, kdo se alespoň trochu zajímá o auta
Na začátku by ani 60 Hz nemuselo stačit, aby nedošlo k přeskočení čísla (i když pomineme prokluz kol). I když to nemá moc smysl řešit, protože to člověk stejně nepřečte. A v takové situaci asi ani nebudeš zrovna sledovat display.
Průměrování není problém dělat průběžně. Ani to není výpočetně náročné, nehledě na délku okna (stačí průběžný součet plus kruhové pole). Nevím, co běžně s rychlostí dělají, ale pokud průměrují, tak obzvláště u takhle rychlého auta to okno nemůže být moc velké. Čím větší bude, tím větší chybu při prudkém zrychlení průměrování přinese. Takové to přeskakování +-1 díky zaokrouhlování, protože se pohybuješ kolem x,5, se dá řešit i jinak.
brutalne auto.... aj ked som uz takme dochodca - ale co by som za to dal, aspon raz to zazit, to zrychlenie, zvuk a atmosferu.
najazdil som cez 80 tis. km s Turbom a teda bolo slusne vyladene - ale to bola len detska hracka oproti zazitku z Veyrona a tento novy predator je este o pekny kus dalej. :-!
Není to špatné auto, ale je tak strašně zbytečné , drahé a hlavně ten servis by mě zajímalo kolik stojí třeba na rok, servis za rok bude stát třeba tolik co nová Audi R8 a ta je naprosto postačující, prostě kde to zrychlení tady v ČR chcete využít, tohle si koupí jenom někdo kdo neví co s prachama a bude stím jezdit na parádu a potenciál auta využije tak max na 10 %, kdybych nevěděl co snima taky bych ho asi vzal, ale fakt nevím kde sním jezdit u nás
tak potom je to auto úplná blbost, ten servis je tak brutální že ho budou řešit i ti co mají hodně peněz, schválně by mě to zajímalo kolik stojí servis toho Chironu, vím že v Auto Kelly na něho nic nemají, ale i tak
Vůbec jsi nepochopil myšlenku vzniku toho auta. To je výkladní skříň technologií. A ten kdo si jej koupí neřeší blbosti typu servisu. Srovnávat tohle s R 8? Asi ne... To auto není o využitelném výkonu to si koupíš, aby jsi ukázal, že na to máš.
zazit to v reale musi byt dozaista velky zazitok ... aj ked v kabine to mozno neposobi az tak dramaticky ... kedze auto je hodne siroke a masivne...ktovie... kazdopadne neskutocna sila