Diskuse

Slovensko chystá speciální daň z luxusních aut

30.3.2012

Definice „luxusu“ podle slovenské vlády není dosud zřejmá; měla by se odvíjet od výkonu motoru nebo hodnoty emisí.

 

  • 00 Reagovat !

    foto MattDiamond

    MattDiamond 30.03.2012  10:38

    A proč

    Aby měli státní úředníci sami víc peněz na svoje luxusní limuzíny?
  • 00 Reagovat !

    foto euro89

    euro89 30.03.2012  10:39

    Socialismus

    :no: :no: :no:
    • 00 Reagovat !

      foto krultheking

      krultheking 30.03.2012  14:34

      « Re: Socialismus

      omyl, hlasitym zastancem spotrebnich dani jsou zejmena pravicove strany, levicaci spise prosazuji zdaneni prijmu
      • 00 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 30.03.2012  15:32

        « Re: Re: Socialismus

        presne tak
      • 00 Reagovat !

        foto lowkick

        lowkick 31.03.2012  21:22

        « Re: Re: Socialismus

        Nepřímé zdanění dnes preferují v podstatě všechny vlády...o jakých pravicových stranách to píšeš? ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto erbe

    erbe 30.03.2012  10:42

    Blbosť nepozná hraníc

    Čo je to za kravinu? Už nestačia dane z vysokých poistiek ani pohonných hmôt? To môžme platiť špeciálnu daň kľudne aj za "luxusný" dom, oblek, detský kočík alebo rožky...
    • 00 Reagovat !

      foto norik91

      norik91 30.03.2012  10:48

      « Re: Blbosť nepozná hraníc

      Chlape, zvykaj si. Ale čo sme si zvolili, to máme... :no:

      a aby naši bratia vedeli, kto je pán Kažimír: [odkaz]

      s takým ekonómom sa nemáme čoho báť...
      • 00 Reagovat !

        foto samael

        samael 30.03.2012  11:25

        « Re: Blbosť nepozná hraníc

        Tady to možná dopadne ještě hůř,když vidím voliče našich budoucích ministrů.[odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto alambert

        alambert 30.03.2012  12:05

        « Re: Re: Blbosť nepozná hraníc

        taky to tam koukám nemáte jednoduchý... >:D
      • 00 Reagovat !

        foto BeranK

        BeranK 30.03.2012  12:55

        « Re: Re: Blbosť nepozná hraníc

        Spíš bys měl poděkovat těm spoluobčanům, co TI HO ZVOLILI. Podle tvé reakce nepředpokládám, že ty bys Fica volil. Navíc mám takový pocit, že ona akce Gorila (zrovna tak krátce před volbami....) a prodejní nebo hloupí novináři se postarali, aby oni jednodušší voliči volili "správně".

        Malér Slovenska je taky v tom, že řada Slováků je mimo Slovensko a jsou to z větší části právě ti rozumněji uvažující lidé. Jak příklad beru bývalého kolegu, se kterým jsme dělával, když jsme byl ještě zaměstnán - on sám dělal a dělá 15 let v České republice, dcera (vysokošloačka s manželem) jsou už natrvalo v UK, syn studuje v Praze, sestra lékařka žije ve Švédsku (lékařka) a pouze manželka zůstává trvale na Slovensku. Další bývalý kolega z Blavy i s manželkou jsou taky už natrvalo v Čechách. To je pak těžký. Slušný lidi to na Slovensku vždycky měli ještě těžší než v Česku.....
        • 00 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 30.03.2012  15:32

          « Re: Re: Re: Blbosť nepozná hraníc

          fic o vyhral s takou prevahou, ze par ludi (hlasov) spoza hranic by nic mnezmenilo. Bola by to len kozmeticka zmena vysledku volieb
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 31.03.2012  01:46

            « Re: Re: Re: Re: Blbosť nepozná hraníc

            Jde čistě o to, že lidi s potenciálem "exportujete," utíkají vám a velká část z nich se už nejspíš nevrátí. A to je problém, který hrozí i ČR. Ale k tématu... znám Čechy, kteří žijí v ČR a mají auta registrovaná v zahraničí. Takže mám trochu pochybnosti o účinnosti takovéhoto zákona.
            • 00 Reagovat !

              foto kyklop

              kyklop 31.03.2012  09:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Blbosť nepozná hraníc

              export ludi sa tyka celeho vychodu, s tym tazko nieco urobime. Faktom je to, ze vplyv na vysleok volieb je blizky statistickej chybe
      • 00 Reagovat !

        foto Katikakus

        Katikakus 30.03.2012  13:54

        « Re: Re: Blbosť nepozná hraníc

        To je material... :no:

        Uprimnou soustrast :-(
    • 00 Reagovat !

      foto alambert

      alambert 30.03.2012  10:50

      « Re: Blbosť nepozná hraníc

      čekám, že další bude speciální daň na produkty Apple... >:D
      • 00 Reagovat !

        foto II

        II 30.03.2012  11:44

        « Re: Re: Blbosť nepozná hraníc

        Neboj jablek se to netýká :-)
      • 00 Reagovat !

        foto gld

        gld 30.03.2012  23:49

        « Re: Re: Blbosť nepozná hraníc

        Tá už je..volá sa daň za hlúposť a platíš ju rovno veľkému jablku :-!
    • 00 Reagovat !

      foto augustin

      augustin 30.03.2012  11:47

      « Re: Blbosť nepozná hraníc

      Dan za luxusne auta? To je este oproti Rakusku lahoda, tu platis v zavislosti od motora, takze si pekne priplatis uz i za Oktavku s 2,0 TDI. Napr. Sportage 2,0 so silnejsou verziou je v Rakusku skoro o 5000 Eur (150000 korun!!!) drahsi len preto, ze je tu dan (Nova) za motor, emisie a pod. a nie za luxus. A ak by si si ho i v zahranici lacnejsie kupil, pri prihlaseni v AT si to musis pekne tu dan tak ci tak zaplatit...dokonca i po rokoch. Na druhej strane som si vedomy, ze porovnavam neporovnatelne, ved vyska mzdy na SK a v AT je predsa len odlisna.
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 31.03.2012  01:49

        « Re: Re: Blbosť nepozná hraníc

        Ještě by se slušelo říct, o kterých korunách mluvíš. O českých těžko. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Schnitzel

      Schnitzel 30.03.2012  11:58

      « Re: Blbosť nepozná hraníc

      Som zvedavy jaku palku mi napalia na dalsieho Daimlera Six (RV 94) ktory stoji do 2000€ ale podla definicie to bude "luxusne auto"...
  • 00 Reagovat !

    foto samael

    samael 30.03.2012  11:20

    Slováci se neinspirovali

    dementním českým bodovým systém,obávám se ale,že se Ksčssd po svém vítězsví ve volbách touhle populistickou srračkou ispirovat bude.
    • 00 Reagovat !

      foto norik91

      norik91 30.03.2012  12:22

      « Re: Slováci se neinspirovali

      KSSmer a KSČSSD za lepšie zajtrajšky a nikdy inak... 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto Katikakus

      Katikakus 30.03.2012  14:15

      « Re: Slováci se neinspirovali

      Ano, na tohle bohuzel ta socanska prasata a jejich volici slysi... 8-s :no:
      • 00 Reagovat !

        foto Dylan-McKay

        Dylan McKay 31.03.2012  06:18

        « Re: Re: Slováci se neinspirovali

        Co je tohle za průjem?
        • 00 Reagovat !

          foto Katikakus

          Katikakus 31.03.2012  11:18

          « Re: Re: Re: Slováci se neinspirovali

          Nemusis nas informovat o vsem, co zrovna delas!
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 30.03.2012  22:34

      « Re: Slováci se neinspirovali

      Tak bodový systém není nic špatného, má to spoustu států v evropě a dává to smysl.
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 31.03.2012  01:52

        « Re: Re: Slováci se neinspirovali

        Bohužel systém není moc účinný. Nebudu zacházet do detailů, ale někdo v mém bližším kruhu o hodně překročil rychlost (víc než o 100 km/h v obci, jen pro přiblížení), přišel o řidičák, jezdil dál, jako by se nechumelilo, znovu ho chytli za rychlost, zjistili, že nemá řidičák, nakonec ho manželka vozila jen tři týdny, řidičák se mu podařilo získat zpět díky známé u soudu. V době, kdy tohle byl ještě trestný čin, by si šel na pár let sednout do chládku. Ale ani na to bych si nevsadil.
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 31.03.2012  01:58

          « Re: Slováci se neinspirovali

          To ale přece není problém bodového systému, ale systému "za prachy v Praze dům" 8-s
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 31.03.2012  03:10

            « Re: Re: Slováci se neinspirovali

            Nemůžeš takhle izolovat. Systém má nějaký cíl. Body jsou od toho, aby jsi z rovnice vyřadil peníze. U vybraných přestupků nezáleží na tom, jestli si můžeš pokutu dovolit. A je to dobrá myšlenka. Jenže člověk, kterému na penězích za pokuty záležet nebude, bude mít nejspíš i známé. Tady se nebavíme o běžném úplatku, bylo to skutečně ze známosti. I když, jak se to vezme, že. Teď je jí dlužen.
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 31.03.2012  10:06

              « Re: Re: Re: Slováci se neinspirovali

              Jenže musíš tím pádem nastavit jiný systém a pokud vyškrtneš bodový, tak ti zůstane čistě jen forma pokut, takže ten, komu o prachy nejde, je na tom stejně... a ještě lépe, protože ani nemusí řešit, co, koho a jak uplatit či vyšmelit.

              Takže z mého pohledu je to jen systémový problém u nás, kde zase bylo nastaveno něco jinak, než mělo být.
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 31.03.2012  19:08

                « Re: Re: Re: Re: Slováci se neinspirovali

                Jo, v tom se shodneme. Jde mi čistě o to, že jeho přínos v našich podmínkách není tak velký. Neříkám, že je nulový. A díky možnosti umazat body stejně správně funguje jen na ty nejhorší přestupky, které umazat nemůžeš. Takže je to pořád o penězích.
  • 00 Reagovat !

    foto augustin

    augustin 30.03.2012  11:54

    Za toto by mali dokonca tebe platit

    Nova Skoda Fabia (zrejme) . Ak je to tak, tak nic nove :-! [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Machyrek

    Machýrek 30.03.2012  11:59

    Fantomas

    Co jste si zvolili, to mate ;-)
    Budte radi, ze tam nemate Fantomase, tomu museli platit dan z prava na zivot.
  • 00 Reagovat !

    foto oldrt11

    oldrt11 30.03.2012  12:01

    priklady tahnou

    lct v nejake forme:
    australie-zavedena
    dansko-zavedena
    recko-zavedena
    us-v urovni nekterych statu zavedena
    italie-bude zavedena
    rusko-bude zavedena
    uk-uvazuje se
    p.s. zcela jiste to neni uplny vycet-pouze to, na jsem si vzpomnel (jeden cas jsem se zajimal o podobny nesmysle v danovych soustavach)
    p.p.s. je to ale prasarna, zvlast, kdyz si clovek uvedomi, ze dani nepodleha (oproti napr. nemovitostim), a ani nikdy v historii nepodlehalo, porizeni ci vlastnictvi (vyjma cla a dph) diamantu... zajimave, ze...? ze by naklady na zjisteni poplatnika a dolozeni hodnoty diamantu pro vypocet dane, byly vyssi nez pripadne vynosy...? nebo, ze neni spolecenska poptavka...?
    • 00 Reagovat !

      foto alambert

      alambert 30.03.2012  12:08

      « Re: priklady tahnou

      řecko, itálie a rusko...to jsou vskutku země, kterými bychom se měli inspirovat... >:D
      • 00 Reagovat !

        foto oldrt11

        oldrt11 30.03.2012  12:24

        « Re: Re: priklady tahnou

        kdo rika, ze by se "meli" necim inspirovat? si myslis, ze se jednoho dne synek sofera jesterky probudil a rekl si: "tak a ted vas zdanim vsecky?" se panacek nejdriv podival do truhly a kdyz mu rysy ztuhly, tak se radsi pekne porozhledl po svete, a sup, a ma danovou soustavu zas o neco svetovejsi...! a jeste holota bude volat urá-ale to je zase o ouplne necem jinym, co sem nepatri...
  • 00 Reagovat !

    foto blowik

    blowik 30.03.2012  12:40

    příští volby

    No, obávám se, že pokud se nestane zázrak, po příštích volbách nás toto čeká taky... ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto BeranK

      BeranK 30.03.2012  12:59

      « Re: příští volby

      Snad se porafají mezi sebou - stačilo mi vidět nový billboard s Paroubkem - rudej podklad nápis LEV21 a jeho drzej ksicht a udělalo se mi špatně. Snad to nebyla reklama na nový pražský hokejový klub LEV... :-) Průser Slovenska je ale v tom, že půl miliónu Slováků žije po celé středozápadní Evropě a nejsou to zrovna ti nejblbější, Slovesnko je nezajímá ani náhodou, tak se pak nedivme výsledků jejich voleb. Nicméně to nevylučuje to, co píšeš....máme ještě víc jak dva roky, snad nebude tak zle.
      • 00 Reagovat !

        foto norik91

        norik91 30.03.2012  13:19

        « Re: příští volby

        Nemáš celkom pravdu. Pruser Slovenska bol v tom, že pravicová vláda padla a tí ko...koti sa ešte aj po voľbách vadia miesto toho aby sa zmobilizovali proti Smeru. Takže je v tom hlavne znechutenie pravicových voličov... hlavne po tej predvolebnej kampani 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto Johnnn

      Johnnn 30.03.2012  13:42

      « příští volby

      Holt ČSSD má oblíbenou taktiku "hrát na strunu závisti". Co mají bohatí, to se zdaní. Tahle daň je absolutní pitomost. Jak kdyby nestačilo progresivní zdanění, ke kterému pomalu ale jistě tíhne celá EU. A s kterou také nesouhlasím. Prostě v evropskokomunistickém systému se platí za úspěšnost a schopnost. Je lepší být vymaštěný, nemožný a nezaměstnaný.
      • 00 Reagovat !

        foto Katikakus

        Katikakus 30.03.2012  14:17

        « Re: příští volby

        Mas naprostou pravdu. Bohuzel... ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto blowik

        blowik 30.03.2012  15:13

        « Re: příští volby

        :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto pogo26

        pogo26 30.03.2012  16:30

        « Re: příští volby

        Já tady naopak vidím závist z jiné strany. A závidět chudšímu a slabšímu je ubohost, která je vidět hlavně u lidí na kterých se totalita hodně podepsala. Ve vyspělých a fungujících zemích každý bodatší člověk ví, že ve společnosti, kde je klid a dobré mezilidské vztahy se dobře žije a jsou za to i ochotní zaplatit. Do Ruska, kde je ten Váš ráj moc bohatých lidí neutíká. Naopak bohatí Rusové spíš směřují do té vaší socialistické Evropy. Ale to těmto svazákům, kteří si svoje mindráky a nedoceněnost léčí na úkor slabších asi nikdy nedojde.
        • 00 Reagovat !

          foto Culdaraztriptaco

          "-- skrytý --" 30.03.2012  16:56

          « Re: Re: příští volby

          Souhlasím s těmi mezilidskými vztahy.

          Nikdo neví, do jakých finančních a sociálních poměrů se narodí. Proto je zcela přirozené a logické (přinejmenším dle konzervativních zásad), aby ten talentovanější, bohatší a schopnější nabídl pomocnou ruku tomu, kdo neměl to štěstí.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 30.03.2012  19:45

            « Re: příští volby

            Už zase začínáš s těmi svými ušlechtilými, ale v reálu nekonečně utopistickými ideály.
            Co kdybys začal u sebe a šel příkladem. Pro začátek se nastěhuj třeba do nějakého zdejšího cikánského geta a pomáhej cikánským dětem, které rodiče učí krást, loupit apod. a hlavně nic pořádného nedělat. A uvidíme za jak dlouho tě ty ideály s tvou nabídnutou pomocnou rukou přejdou. Dokud někdo neudělá pořádek s pseudorasismem naruby a drzýma vyžírkama (většinou cikáni, i když ne úplně všichni a nejen ti), tak na nějakou ochotu platit ještě vyšší daně, nebo věnovat běžně větší částky na neadresnou charitu pro "sociálně slabší" rovnou zapomeň.
            Jen za mnou chodí osobně s žádostí o nějakou finanční pomoc několik lidí měsíčně, naprosto drtivá většina z nich chce nějaké peníze, za které si pak případně a nejčastěji koupí alkohol/cigarety, oni sice tvrdí, že ty peníze potřebují na chleba apod., ale když jsem jim zkoušel dát (místo peněz) čerstvě upečený chleba, tak ho buď nechtěli, nebo se ho následně pokusili prodat/vyměnit za chlast/cigára. Když jsem jim nabídnu nějaké peníze za práci (úklid venkovních prostor) jsou obvykle najednou bez zájmu o ně, nebo jejich práce nemá žádný viditelný výsledek.
            Jsem např. plně pro podporu dětských domovů, nejlépe konkrétní investicí přímo pro děti v nich. Čistě peněžní forma je totiž velmi snadno zneužitelná a těžko se hlídá, jestli došla celá částka právě tam, kam byla přesně určena.
            Ovšem zásadně nesouhlasím s podobnými obecnými výkřiky jako: "aby ten talentovanější, bohatší a schopnější nabídl pomocnou ruku tomu, kdo neměl to štěstí. "
            Každý líný příživník ti totiž bude tvrdit (a to mnohem intenzivněji, přesvědčivěji a naléhavěji, než skutečně osudem postižený člověk), že on je ten méně talentovaný, od přírody chudý, méně schopný a ten kdo neměl to štěstí.
            Do extrému vyvedeném případu tvé ideály podporovali např. komunisti a jejich socialismus, který v počátku tzv. (mírně řečeno) přerozděloval, tedy těm talentovaným, bohatým a schopným bral a těm "opačným" dával (do jejich údajně společného socialistického státu). Jak to dopadlo je dostatečně známo...
            • 00 Reagovat !

              foto martindr

              martindr 30.03.2012  20:12

              « Re: Re: příští volby

              vidim ze na politicko-socialnej urovni sa zhodneme na 100% whitiku.. Velmi dobre si mu to napisal. :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto Culdaraztriptaco

                "-- skrytý --" 30.03.2012  21:40

                « Re: Re: Re: příští volby

                Jistě... postkomunistické země se vyžívají v rovné dani, kdežto západ jde cestou progrese... kro má pravdu?

                Čecháčkismus je věčný, mocný a... neomezeně omezený.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 30.03.2012  22:26

                  « Re: příští volby

                  Zbytečně přehnaně zobecňuješ, viz motto v mém profilu...
                • 00 Reagovat !

                  foto Johnnn

                  Johnnn 30.03.2012  22:35

                  « Re: Re: Re: příští volby

                  Aha, takže když to dělají západní země, tak je to dobře? V západních zemích nebyl komunismus, jejich ekonomická situace je naprosto jiná, mají za sebou 50 let vývoje. Nás nějaké progresivní zdanění z bídy nevytrhne, je to zcela zanedbatelný přínos pro státní pokladnu, naopak v nynější situaci je to pouze populistické gesto. Tady je tolik průserů které je třeba vyřešit před zavedením progresivní daně, že je to až k pláči.
                  Pojem "Čecháčkismus" je zcela stupidní, nic takového neexistuje. Používají ho často individua nevalné inteligence. Tím nic nenaznačuji a neházím všechny do jednoho pytle, ale něco na tom bude.
            • 00 Reagovat !

              foto pogo26

              pogo26 30.03.2012  20:24

              « Re: příští volby

              Mně zase víc vadí přispívat z daní na socky jako jsou Bém, Toman,...... To jsou lidé, kteří mají na to se postarat o sebe sami. Feťákovi, alkáčovi nebo gemblerovi jejich život nezávidím a každá práce je proti životu v závislosti neskutečná slast.
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 30.03.2012  20:57

                « Re: příští volby

                Skáčeš úplně jinam, ale to o čem píšeš nebaví nikoho z nás, jenže zatím nevládla žádná vláda (z těch socialistických i postsocialistický), která by nás touto specifickou "daní" nezatěžovala.
                Pokud víš, jak zajistit, aby tomu bylo jinak, tak šup do politiky a pro začátek máš minimálně mou podporu jistou... ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto pogo26

                  pogo26 30.03.2012  22:50

                  « Re: příští volby

                  Nemusíš hned chodit do politiky. Pro začátek by možná stačilo neházet každé zvýšení daní a deficit rozpočtu na socky (ty chudé). Až bude zadlužování státu lidem opravdu vadit, tak to dají politikům najevo a ti se začnou chovat jinak. Koneckonců politici se v každé době většinou řídí přáním lidu.
              • 00 Reagovat !

                foto Johnnn

                Johnnn 30.03.2012  22:40

                « Re: Re: příští volby

                Ti je opět vypíchnutí extrémů, takových haj..ků je v porovnání se zbytkem populace několik a tahle daň jim bude celkem ukradená. Pro Béma je 100 000 kapesné na pár dní. Ostatně když se ožral na své párty, vykřikoval kolik má peněz a tomu co říkal bych i věřil. Ostatně měl si je kde nahrabat. Opět to bude populistictické gesto, proto že "Voliči vidíte? I my si odtrhneme od huby. Vidíte jak to myslíme upřímně..."
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 30.03.2012  20:41

              « Re: příští volby

              Dodal bych, nebo shrnul to konstatování, že pomoc tzv. "sociálně slabším" (tedy těm, kteří si za to mohou především sami a těch je bohužel většina) je silně demotivující jak pro ně, tak pro ty, které na ně nezaslouženě přispívají...
              • 00 Reagovat !

                foto Johnnn

                Johnnn 30.03.2012  22:40

                « Re: Re: příští volby

                Pozitivní diskriminace...
            • 00 Reagovat !

              foto Culdaraztriptaco

              "-- skrytý --" 30.03.2012  21:31

              « Re: Re: příští volby

              Utopie je to jen z toho důvodu lenosti s tím pohnout kupředu. Je velmi pohodlné setrvat na místě a tvrdit, že s tím nelze nic dělat.

              Je také samozřejmé, že je důležité rozlišovat líné příživníky a nemocné. Jenže lidé jsou na sobě závislejší, než jsou si schopni přiznat. Tím však nechci podporovat škodlivé a nepřirozené filozofie (komunismus, levicové formy nacionalismu).

              Krom toho jsi nerozlišil zásadní věc - podání pomocné ruky a někonečné tahání za ručičku.
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 30.03.2012  22:24

                « Re: příští volby

                Co pro to "hnutí kupředu" děláš konkrétně ty?
                Předpokládám, že ty s leností a pohodlností setrvat na místě a tvrzením, že se s tím nedá nic dělat, nemáš nejmenší problém. Takže určitě o tom jen nemluvíš/nepíšeš, protože to bys pak brečel taky sám nad sebou...
                Nejdřív je třeba rozlišit, kdo tu pomoc opravdu potřebuje a kdo si na to jen vyčůraně hraje, pak můžeš dát těm co to opravdu potřebují nesrovnatelně více, a to i s menšími (případně i rovnými) daněmi.
                Rozlišovat pomocné podání ruky od nekonečné tahání za ručičku, už je proti tomu sranda. Já jsem samozřejmě za tu první variantu, tedy nedávat "jen" peníze, ale pokud možno práci za peníze, těch lidí, co nemůžou jakoukoli formou pracovat je reálně poměrně velmi málo a paradoxně ani nebývají zdaleka tak aktivní ve vymáhání sociální pomoci, jako ti, kteří by pracovat bez větších problémů mohli...
                I proto např. pravidelně přispívám na tento projekt:
                [odkaz]
                Samozřejmě, že můžu jen doufat, že podobné finanční pomoci nikdo nezneužívá...
        • 00 Reagovat !

          foto Johnnn

          Johnnn 30.03.2012  17:25

          « Re: Re: příští volby

          Když si vemu konkrétní případ - já. Je mi zcela u *, co mají ostatní, ať jsou chudí nebo bohatí. Opravdu nikomu nezávidím, natož pak tomu, kdo je na tom ekonomicky špatně. Já celý život dřu jak mezek, podnikám dost riskantně, riskoval jsem a zadlužil jsem se. Mám odpovědnost za mé zaměstnance a všechno to stojí nervy a hlavně zdraví. Tak sakra ať mi nikdo nešahá na můj majetek. Budu odvádět stejně jako ostatní. To, že mám víc peněz je moje věc, poctivě jsem si na ně vydělal, nikoho jsem neoškubal a žádné chudáky dělníky nevydírám. Firma už teď odvádí nechutné daně a mě ještě budou odírat jako jedince?Za to, že si jezdím v Mercedesu? A co to plácáte o nějakém Rusku?
          • 00 Reagovat !

            foto pogo26

            pogo26 30.03.2012  17:32

            « Re: příští volby

            "Prostě v evropskokomunistickém systému se platí za úspěšnost a schopnost. Je lepší být vymaštěný, nemožný a nezaměstnaný." To jsou Vaše slova. To Rusko je opakem toho odsuzovaného evropostkomunistického systému. Nejste sám, kdo platí daně. I já platím docela velké daně a jde mi o to, abych je mohl platit i za 10 let.
            • 00 Reagovat !

              foto Johnnn

              Johnnn 30.03.2012  17:39

              « Re: Re: příští volby

              To je teda přirovnání... A teda ty první 2 věty se vztahují k závisti a nebo k čemu? K tomu Rusku? Omlouvám se, já nemám tak bujnou fantazii.
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 31.03.2012  02:14

          « Re: Re: příští volby

          Mě jen vadí solidarita vynucovaná zákonem. Těžko se pak můžeme plácat po zádech, jak lidem pomáháme, když odvádíme vysoké daně. Nad těmi penězi nemáš žádnou kontrolu a dohled. Jen je sypeš do černé díry zvané státní rozpočet a nikdo ti nezaručí, kde skončí. A ani ti to nikdo neřekne. Nemůžeš přijít na MFČR a zeptat se, co se z mých peněz pořídilo. Tedy můžeš, ale odpovědi se ti nedostane. Mě to prostě zavání totalitou. Stát mi vyměří, jak moc solidární by člověk s mým příjmem a mými útratami měl být, a já musím platit. Znechucuje mi to vůbec někomu pomáhat. Už jen z principu si najdu díru a systém obejdu. Nikdy na mne neplatilo "musíš." Když nemusím, tak dělám několikanásobně víc, než se ode mne očekává. Když musím, tak se na to vyprdnu. To je jeden z důvodů, proč se vyhýbám půjčkám a vždy jsem se vyhýbal. Muset měsíčně platit u mne prostě nefunguje.
      • 00 Reagovat !

        foto Culdaraztriptaco

        "-- skrytý --" 30.03.2012  16:52

        « Re: příští volby

        Postkomunistické země právě k progresivní dani moc netíhnou, zatímco na západě se osvědčila. Kde je tedy problém?

        Poznatky o trestání úspěchu jsou zcela irelevantní a, bohužel, typicky české...
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 30.03.2012  22:47

          « Re: Re: příští volby

          Problém je v mentalitě.

          Trochu to shrnu, jak reakcí na tebe, tak na white labela.

          WL se dopustil řady zobecňujících formulací a naopak na tytéž reagoval.

          Na západě a hlavně na severu to vždy fungovalo tak, že lid byl po staletí a tisíciletí křesťanský a díky těžkým podmínkám naučený vzájemnosti, proto ti seveřané, jako třeba Švédsko, dokáží vychovat občany tak, že neznají tolik pojem korupce, největší evropské zatížení i těm bohatým nevadí atd. Jenže ono i tam nikdy nebylo tolik těch white labelových "vyžírků". Až teď poslední desetiletí i takové Švédsko zjišťuje, že nechce být již tolik sociální, zvyšuje se kriminalita atd. Je to dáno obrovskou vlnou přistěhovalectví, která tento systém podkopává (i on není ideální - viz nízká porodnost).

          Z druhé strany, pokud si představím, že běžný bezdomovec a vyžírka příjde měsíčně stát na cca 7-10t kč a to včetně dětí, tak z jen z Promopra by mohlo být za měsíc 50 000 těhle "vyžírek" zaopatřených :-) A to už ani nestojí za zmínku, že neziskovky chtěly přidat tuhle půlmiliardu na příští rok... a mohly ji mít, kdyby...

          Inu, vše ma dva úhly pohledu.
          • 00 Reagovat !

            foto Johnnn

            Johnnn 30.03.2012  23:01

            « Re: Re: Re: příští volby

            :yes: :yes: :yes: Pěkné shrnutí
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 30.03.2012  23:03

            « Re: příští volby

            Kde (zcela) zobecňuju?
            Viz např: "(většinou cikáni, i když ne úplně všichni a nejen ti)", nebo "(tedy těm, kteří si za to mohou především sami a těch je bohužel většina)".

            Jinak samozřejmě souhlas...
          • 00 Reagovat !

            foto Culdaraztriptaco

            "-- skrytý --" 30.03.2012  23:04

            « Re: Re: Re: příští volby

            Díky za shrnutí a reakci. Zároveň se omlouvám za hysterický vpád do diskuse.
          • 00 Reagovat !

            foto Ada-je-zase-tady

            Ada je zase tady 31.03.2012  00:03

            « Re: Re: Re: příští volby

            Ronaulte, souhlasim s tim, co jsi tady napsal. :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto vursum

              vursum 31.03.2012  00:44

              « Re: Re: Re: Re: příští volby

              Celkom sila čítať tieto "príspevky" >:D . Tak a teraz si to každý ešte raz celé prečítajte, celú tú súťaž o to, kto napíše väčšiu kravinu a máte odpoveď na otázku, prečo svet okolo vás vyzerá tak, ako vyzerá >:D . Lebo ste ho takým spravili a ani o tom neviete... Ale inak viete všetko okrem toho >:-[] .
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 31.03.2012  02:00

              « Re: příští volby

              To mě nepřekvapuje, však už mám jednoho diesela doma a o druhém silně uvažuju >:D >:D
              • 00 Reagovat !

                foto kyklop

                kyklop 31.03.2012  09:24

                « Re: Re: příští volby

                francuzsky a italsky sa nerata >:-[] >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto Ronault-

                  Ronault. 31.03.2012  10:11

                  « Re: Re: Re: příští volby

                  Já dokonce přemýšlím i o německém... asi jsem byl dlouho vystaven vwlivwu slunečního záření >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto kyklop

                    kyklop 31.03.2012  21:24

                    « Re: Re: Re: Re: příští volby

                    alebo vwplyvu mnozstva prispevkov od GTl - ho
          • 00 Reagovat !

            foto Andromeda

            Andromeda 31.03.2012  15:36

            « Re: Re: Re: příští volby

            Chlapi, chlapi, tady to zase plane... ;-) Ono je to vše malinko jinak, úspěšně se operuje se lživou kartou ( jako medicinman by jsi měl vědět něco např. o vzbuzení pocitu viny u ovládané, či manipulované osoby -> platí i pro masy, a Stockholmském syndromu - pokud se používá dlouhodobě účelově masmédii - nespekulujme proč, to je další zvratkovitá věc, dostatečně úderně, frekventovaně - jde o zbraň hromadného ničení...), mlčí o statistikách, reálných číslech, dopadech, atd., mlčí o mnoha jiných reáliích...chlapci, jde o budování cílené virtuální reality v reálu...Že je to nesmysl ??? Ale ne chlapci, ono to skvěle funguje... Že je tvrdá ideologie v kurzu je zřejmé - schová se za ni tolik věcí a diskuze to potvrzuje.
            V politice už dávno nejde o argumenty a už vůbec ne o rozum... Jde bohužel o emoční záležitost ( u hádajícího se plebsu ), kdy si jsou lidé schopni navzájem řezat hlavy, věšet se po lucernách a páchat zvěrstva i ve vlastních rodinách...
            Kdo je vždy nad věcí a stojí stranou je...politik ;-) .
            Kdyby vše bylo tak jednoduché >:-[] jako ony dva pohledy...Jako vše na světě, nic tady není náhodou, z ničeho nic nespadlo z nebe a je na místě zohlednit i takovou "maličkost" , veličinu, jakou je čas a skutky v něm proběhlé...
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 31.03.2012  02:06

        « Re: příští volby

        V ČR je prakticky jedno, jaký systém přesně zavedeme, hlavně aby byl jednoduchý a úřad ho byl schopný vymáhat. Opravdu se musím smát, když se podívám na režie na výběr daní. Jsou daně, jejichž výběr stojí pomalu víc, než kolik výběrem získáš. Tedy každá vybraná koruna daně tě stojí zhruba korunu nákladů. Kdyby tu daň zrušili, tak to v rozpočtu prakticky nepocítí. Jen lidem zůstane o trochu víc peněz a nějací úředníci půjdou na dlažbu.

        U ČSSD mám hlavně strach o to, že půjdou opačnou cestou a s prominutím zaserou daňový systém dalšími a dalšími výjimkami, přitom snad i člověk se základním vzděláním se dokáže daním téměř vyhnout. Tak těžké to zase není.
  • 00 Reagovat !

    foto Jozki

    Jozki 30.03.2012  12:54

    Na skodovky to nebude.

    OK na skodovky to nebude. Tak som zvedavy ako to nastavia ked na Skodu Superb Kombi 3,6 FSI 260 PS 4x4 6 st. DSG ktora zacina na 41 197 € to nebude. Ale tento sikovny pan to zvladne : ak ho nebude zase niekto "zavadzat" [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Manex

    Manex 30.03.2012  13:09

    Bude nasledovat ...

    zákon rušící pojem Velká Morava, tvrzení že Velehrad je na Slovensku a Cyril s Metodějem byli slovenští a nikoli slovanští věrozvěstové a nakonec se dozvíme, že díky výrobě Citygo v blavě je Škoda historicka slovenská automobilka kterou Čehůni ukradli... Fakt jim Fica závidím, aspon že Dluhoslav Sobotka je takovej slaboch :-)
    • 00 Reagovat !

      foto sgt

      sgt 30.03.2012  13:44

      « Re: Bude nasledovat ...

      Aj by som sa smial, keby to nebolo do plaču. Prvý krát od revolúcie máme vládu jednej strany, a ako naschvál sú to komunisti 8-s
      Holt, pomaly sa asi začne stavať ostatný drôt na hraniciach...
  • 00 Reagovat !

    foto PeterLuk

    PeterLuk 30.03.2012  13:10

    Môj názor.

    Daň z luxusu? ...dobre.
    Ale nechápem, prečo bude výšku dane určovať motor. Podobne je to aj v poistovniach, ale podľa mňa je to veľká blbosť.

    Daň by mala podľa môjho názoru určovať cenníková cena auta pri kúpe bez DPH a zliav.
    Síce by sa to určite dalo obísť, ale čo sa nedá?! ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 30.03.2012  15:05

      « Re: Môj názor.

      Dan z luxusu? Ne dobre, naopak spatne! Jake to ma logicke opodstatneni? To, ze na to nekdo ma?
      Clovek s penezi statu vyda na svych utratach, investicich atd. v prubehu zivota mnohem vice penez a naopak stat temer nic nestoji, takze veci jako progresivni zdaneni, dan z luxusu apod. jsou diskriminacni, jen v nasi zavistive spolecnosti casto vitanou polozkou, ze ktere je ferove uvazujicimu cloveku na zvraceni...jenze ta zavist a stadovitost je zkratka mocna :no:
      • 00 Reagovat !

        foto Beekey

        Beekey 30.03.2012  15:53

        « Re: Re: Môj názor.

        Presne tak. :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto PeterLuk

          PeterLuk 30.03.2012  16:49

          « Re: Re: Re: Môj názor.

          Ja viem, ale išlo mi hlavne o to, akým blbým spôsobom to štát aj poisťovne robia : poistovňa si od teba za auto s hodnotou 1300 Eur a motorom 4.0 vypýta 1500 eur, a za auto s motorom 1.0 s hodnotou 8000 eur si vypýta 700 eur - hodnoty su fiktívne, ako príklad. Samozrejme, ani ja niesom za to aby štát zdaňoval všetko čo sa dá a aby sa štáty predbiehali v tom, kto má originálnejšie a vyššie dane, a pritom chudobnejsie obyvateľstvo . :-|
          • 00 Reagovat !

            foto gld

            gld 30.03.2012  18:51

            « Re: Re: Re: Re: Môj názor.

            Presne tohto sa bojím...že tam dajú nejaké normy z marsu, a staré autá s väčším objemom budú zrazu "luxus".
      • 00 Reagovat !

        foto Faenord

        Faenord 30.03.2012  23:52

        « Re: Re: Môj názor.

        napriklad vyda statu na danich vice tim, ze si v ramci ruznych odpocitatelnych polozek zaridi, ze nebude platit zadne dane, pripadne si da sidlo firmy do danovych raju...tim statu odvede jednoznacne na danich vice penez :yes: ....BRAVO EINSTEINE ....a z vas nekdo ma Rollse ci Ferrari...pochybuju...takovi lide netravi patecni vecery na internetovych forech...tak proc to resite, kdyz se vas to netyka :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto PedroP

    PedroP 30.03.2012  13:45

    ANO

    ..přesně tak začínali svou vládu komunisté
  • 00 Reagovat !

    foto flipmode

    flipmode 30.03.2012  15:01

    kontroverze

    A ja spise navrhuji dan z takto drahych aut snizit. Jeho majitel zaplati uz radne na DPH, nejspis to auto bude radne zrat, takze opet majitel plati. Nejinak je to s pojistkou, servisem atd, z cehoz plyne statu dalsi a dalsi $$$. Takze bych dan snizil a to z duvodu:
    - nespravedlnosti a selskeho rozumu
    - a taky proto, aby si lide vice takova auta koupili, protoze casto jsou lide neuvazujici a neumi si spocitat usporu na dani vs. naklady v prubehu zivota..takze radeji koupi drazsi auto, usetri na dani :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Martin-DD

    Martin.DD 30.03.2012  15:30

    Som za!

    Na Slovensku stoja auta o 10 - 25 % menej ako napr. v nemecku. Pozri napr.cennik Seat.sk a seat.de obyčajný človek tu zarába 500 eur v nemecku 2500 eur. Obyčajný človek si kupuje autá vyrábané napr. v česku a či na slovensku ( škoda, kia atď) a pre človeka čo zarába 10 000 eur hore ( je jedno či nemecko a či SK ) a pri nadobudacej cene auta 100 000 eur hore je tých 1 000 eur denne vreckové. Strach s prihlasovaním áut v zahraničí nehrozí a miera solidarity je potrebná
    • 00 Reagovat !

      foto Culdaraztriptaco

      "-- skrytý --" 30.03.2012  16:27

      « Re: Som za!

      Proč používáte pojem "obyčejný člověk"? Nač taková degradace?
      • 00 Reagovat !

        foto Martin-DD

        Martin.DD 30.03.2012  20:34

        « Re: Re: Som za!

        Je to len " slovná hračka ". Možeme napísať aj napríklad vačšina. Stačí si zobrať štatistický úrad a pozrieť sa kde sa vačšina SR , ČR obyvateľstva nachádza v ktorej platovej skupine
  • 00 Reagovat !

    foto Culdaraztriptaco

    "-- skrytý --" 30.03.2012  15:30

    "Tržní démoni"

    Proč jsou na to diskutéři tak hákliví? Kolika z Vás se to týká, pánové? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto gld

      gld 30.03.2012  18:53

      « Re: "Tržní démoni"

      Lebo je to politika...a o politike sa tak dobre háda. Prápory vlajú, diskusné kopije a šípy lietajú.
      • 00 Reagovat !

        foto Culdaraztriptaco

        "-- skrytý --" 30.03.2012  19:03

        « Re: Re: "Tržní démoni"

        Pravda... nic nerozděluje společnost tak, jako politika a náboženství.
        • 00 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 30.03.2012  19:31

          « Re: Re: Re: "Tržní démoni"

          Ve středu jsem kupoval motorku ve Vídni. Když jsem viděl, o kolik to chudáci rakušáci musí přeplatit :-O nemají to jednoduchý kluci jedni ušatí...
  • 00 Reagovat !

    foto marianek

    marianek 30.03.2012  15:47

    PROC NE?

    Napriklad v Dansku je automobil zaclenen do dane z luxusu. Nejde pouze o luxusni auta, ze vsech aut se tato dan plati. Osobne v tom nevidim problem, avsak souhlasim s tvrzenim, ze by k teto dani mely byt platy v odpovidajici vysi.
    P.S. danove jsou dlouhodobe nejstastnejsim narodem v Evrope.
  • 00 Reagovat !

    foto salamoon

    salamoon 30.03.2012  15:49

    ISTOTY

    politika sem nepatri,ale neda mi nepodakovat sa mojim spoluobcanom,co volili istoty.
    odbornost pana kazimira je nespochybnitelna,po nevsimnuti si dodatku pod ciarou v cenniku,podla ktoreho robil svoj slavny graf,ide luxus meriat podla emisii.

    laicky clovek by to stanovil podla ceny auta.nie,oni to urcia podla emisii,aby zdrali co najviac ludi. :no: lebo motoristi su zdierani asi este stale primalo.
  • 00 Reagovat !

    foto Beekey

    Beekey 30.03.2012  15:57

    Moznost pro cesko

    Tady je moznost trosku naplnit ceskou statni pokladnu. Jestli se zavede tahle nesmyslna dan, tak to slovaci si asi to "luxusni" auto uz koupi rovnou v CR, a nemusej zbytecne vyhazovat x tisic euro navic. Rekl bych ze cele zapadni slovensko se muze vydat na nakupy do cech, jednou za rok nejakej ten povinny servis se spoji s mensim vyletem a je to. >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Tomikuti

    Tomikuti 30.03.2012  15:58

    Kde sme to dospeli...

    Ludom, ktori si dokazali svojou sikovnostou na seba zarobit (nebavime sa teraz o nelegalnych peniazoch), tak ich povesajme na hranicu, lebo su moc sikovni a dajme sirokej mase ich peniaze. Vsak co vytrcaju nad priemer....
  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 30.03.2012  16:33

    POZOR POZOR

    No pozor na to, protože jestli se bude sněmovna na Slovensku řídit zdejšími diskusemi, mohla by nejvyšší sazba daně nakonec dopadnout na... cee´da... :*) >:D
    • 00 Reagovat !

      foto ZiP2150

      ZiP2150 30.03.2012  16:53

      « Re: POZOR POZOR

      Snemovna na Slovensku urcite... Nie kazdy pouziva premiovy dvoj-komorovy system :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 30.03.2012  22:49

      « Re: POZOR POZOR

      >:D >:D Tak jsem se nezasmál už dlouho :yes: Na komoru >:D :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 30.03.2012  22:54

        « Re: Re: POZOR POZOR

        >:D :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto ZiP2150

          ZiP2150 31.03.2012  14:55

          « Re: Re: Re: POZOR POZOR

          Tym som nechcel povedat to, ze bordel mame minimalne podobny v oboch vladach >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Klaudius

    Klaudius 30.03.2012  17:03

    Diktatúra (?)

    Alebo znevýhodňovanie určitej skupiny ľudí voči iným.
    Dá sa argumentovať tým, že v demokracii je to bežné - tí, čo nemajú prachy, si nemôžu dovoliť to, čo si dovolia majetní, žiaľ, sme toho svedkami dosť často. A toto vyzerá ako "odplata" za tento trend.
    Je to ale blbosť, ak chcú ekologickú daň, no prosím, aj tak s tým nič nespravíme. Ale nie je percentuálny výmer dosť spravodlivý? Veď tak funguje aj obyčajná DPH, tých 20% navrch u auta za 10 tisíc a za 50 tisíc je sakra rozdiel...
    • 00 Reagovat !

      foto gld

      gld 30.03.2012  23:40

      « Re: Diktatúra (?)

      Ekologickú daň ani nespomínaj. V česku to už majú dlhšie a funguje to jedine ako bič na chudobných.
  • 00 Reagovat !

    foto nalimer

    nalimer 30.03.2012  17:07

    iný pohľad

    na rovinu, kto z vás, čo píšete do tejto diskusie máte automobil v cene nad 35.000€? len naozaj malé percento ľudí si kupuje takýto voz do rodiny. táto cenová kategória tvorí tak 5% všetkých predaných áut a dovolím si napísať, že na 90% je nakupovaná do firiem a SZČO. ja osobne som si minulý rok kúpil auto za 30.000€ na živnosť a pre okolie som bol "horných 10.000" (vraj, prečo som nebral lacnejšie za 20.000...).
    idea socialnej politiky je zdaniť nadpriemerné príjmy. na jednej strane to chráni socialne slabších (ktorí sa z kategórie 9 môžu dostať do kategórie 8), na strane druhej to odsunie do nižšej tých, čo tvoria hodnoty (minimálne mám na mysli strednú vrstvu).
    takže, ak sa má zdaniť nadhodnota, nemám s tým problémy. osobne si myslím, že tá hodnota bude niekde na úrovni 35.000€.
    • 00 Reagovat !

      foto ZiP2150

      ZiP2150 30.03.2012  17:13

      « Re: iný pohľad

      Nerozumiem. V rodine mam auto za 73 a 50.000eur, verim, ze su za hranicou "luxusneho" zbozia. Ked sa neprihliadneme na papalasov, tak legalne "bohaty" (podla mna je slovo LUXUSNY a BOHATY pomerne zlozito definovatelne i ked ficova vlada s tym nebude mat problem...), tak legalne "bohaty" ma pravdepodobne dost vysoke odvody do statu. A z vlastnej skusenosti viem, ze nie su male. Takze odvody zamestnavatela, odvody zamestnanca, neskutocne vysoke dane a dame este aj odvody za luxusne vozidlo?
      Je fajn, ze podobny system funguje v Rakusku, ale k nim sa ani v najmensom na Slovensku nemozeme rovnat... a uz vobec nie platmi.
    • 00 Reagovat !

      foto salamoon

      salamoon 30.03.2012  17:23

      « Re: iný pohľad

      ta prva veta je co? ze akoze nas sa to netyka,tak je to ok? to je presne ten pristup,na ktory mieria socdemaci...zavist a neprajnost.
      alebo je take cudne,ze proti tomuto postupu moze byt aj clovek,ktory nema auto za 35 000eur? :-O
      • 00 Reagovat !

        foto Martin-DD

        Martin.DD 30.03.2012  20:39

        « Re: Re: iný pohľad

        nalimer : Nevedel som že zvýšením dane o pár sto eúr sa ľudia s príjmom ročným nad 30,40 tis. eur prepadá do skupiny o triedu nižšej. Či zaplatíš 75 000 eur za auto alebo 77 000 môže byť jedno ( je to doplatok zza disky s vačším priemerom ) ale či zaplatíš 9 000 alebo 11 000 eur za auto je rozdiel.
    • 00 Reagovat !

      foto Katikakus

      Katikakus 30.03.2012  17:28

      « Re: iný pohľad

      Napsal prototyp socdemackeho volice... :no:
    • 00 Reagovat !

      foto lowkick

      lowkick 31.03.2012  21:47

      « Re: iný pohľad

      Jasně nalimere...ty jsi pod předpokládanou hranicí, tak proč by ti to vadilo, že? Jen ať je zdaněj, pracháče jedny...A co když se (omylem osudu) staneš bohatším? Pořád ti zdanění nebude vadit? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Tycoon

    Tycoon 30.03.2012  18:00

    U nás to máme přesně naopak ...

    ... u nás daň "z chudoby" zaplatí ti, co si chtějí koupit ojetinu za 20 tisíc.
  • 00 Reagovat !

    foto gld

    gld 30.03.2012  18:41

    Tak teraz mi zredlo

    ..alebo prečo budem musieť predať rollsa. Nadpis mi prišiel vtipný, článok samotný už ani nie. Najmä pasáž o zdaňovaní podľa "výkonu a emisií". Alebo tiež "ako dostať youngtimery a autá na zábavu z ciest".

    Že eurodrzek na audi S8 bude platiť o 5% viac než doteraz mi nevadí...pravdu povediac, to zrejme nevadí ani tomu eurodrzkovi...ale v rukách našich zákonodarcov sa celý tento nápad so zdaňovaním "luxusu" môže vymknúť kontrole a zdravému rozumu.
    • 00 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 30.03.2012  21:41

      « Re: Tak teraz mi zredlo

      Tiež sa toho obávam, lebo vyzerá že pojem "luxus" akosi nepochopili. Prečo skôr neprihliadať na cenu auta? (s výnimkami...)
      • 00 Reagovat !

        foto gld

        gld 30.03.2012  23:38

        « Re: Re: Tak teraz mi zredlo

        Áno, do úvahy by sa mala brať len nákupná cena auta. A nemixovať do toho jazdené alebo zberateľské autá. Proste len nové alebo maximálne ročné autá s nákupnou cenou (napr.) nad 50 000€.
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 30.03.2012  22:52

      « Re: Tak teraz mi zredlo

      Vidím to podobně, více než o princip vyššího zdanění vyšších příjmů (v jakékoliv podobě), který zase není tak zvláštní v demokratické a vyspělé společnosti, mi vadí, kdo s těmi penězi bude zacházet a kde nakonec skončí. 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto Faenord

    Faenord 30.03.2012  23:43

    DAN PRO SUPERLUXUSNI AUTA?

    ...proc ne...ja ho nemam a zily mi to netrha, spise jde o to definovat, co je superluxusni...btw delat to na zaklade vykonu a emisi? Dobry napad a zabijou se 3 mouchy jednou ranou..omezi se emise, vybere se vice penez a zvysi se bezpecnost...protoze, pokud to bude na zaklade vykonu a emisi...tak si kdejaky 20lety bl*ecek nebude moct takove auto dovolit...a neprizabije pri sve spanile vikendove jizde 5 lidi (ti co na t maji si to koupi i tak a je jim to jedno a pokud,tak si to nekoupi..)...a jestli je to socialisticke, nebo pravicacke...to mi je taky celkem jedno...vsechno je to jedna banda...nechapu smysl hadek na politicka temata na automobilovem foru, tohle ma byt hlavne o autech...
  • 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 31.03.2012  01:57

    Plivnutí do tváře

    Když už jsme u té politiky...

    [odkaz]

    Takové typické plivnutí do tváře. Člověk, který má radost, že nevyhráli socani a kritizuje korupci, přitom mu právě socani za dost podezřelých podmínek přihráli desetitisíce bytů.

    Ten mě fakt dojal, už jen chybí aby z Baham dojel Viktor a všem nám vysvětlil, že korupce je špatná >:-[]

    No nic, pojďmě raději k autům...

    Ten C´eed, ten šlapeeee, čo? :yes: >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Andromeda

      Andromeda 31.03.2012  16:11

      « Re: Plivnutí do tváře

      Ten pán by s vysokou pravděpodobností v oněch zemích s nižší úrovní rozkrádání komentoval cokoliv z prostředí s dohledem, respektive ostrahou... Je úsměvné, jak hraní si s češtinou, podsouváním, překrucováním a cílenou záměnou významu, dokáže ovlivňovat veřejnost, dav... Slovo korupce je ve významově milosrdné, v představě asociuje poskytnutí výhody za úplatu, protislužbu ( tady jsou důležité i zažitá schemata možného rozsahu, jež překračují dobu jedné generace na správné pochopení ) a je naprosto cíleně nevhodně používáno >:-[] ...
      Správný a přiléhavý výraz je KRÁDEŽ, SPOLČENÍ BA I ORGANIZOVANÉ ( on se tím pán chlubí ), ZLODĚJINA - tyto slova působí v podvědomí a asociačně trošku jinak, že...
      Hoši, to je sranda, Bakala si stěžuje na poměry, v Mf Dnes píše duševní úchyl Steigerwald něco nepěkného o vládnoucích personách, které do roztrhání těla adoroval a praktikoval u nich rektální alpinismus, atd..., mně opláchnou - v této zemi je fakt možné naprosto vše ...
      Země zcela netušených možností , možná by bylo lepší na prezidentskou standartu místo dnes mrtvého a vysmívaného : Pravda vítězí vyšít okřídlené: Nic není nemožné... >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto PKSPKS

    PKSPKS 31.03.2012  07:40

    Luxus?

    Som v US, pracujem tu, kupil som si auto v prepocte za 20.000 Eur, 3.6l motor na Slovensku sa predava za 30.000Eur. Ze si ho casom donesiem domov na Slovensko. No vyzera to tak, ze auto uz nepojde, otazka ci pojdem ja... Tu v US nikto nechce odo mna ziadnu dan z auta, dokonca ani z benzinu.
    Za 10 rokov co som pracoval na Slovensku som statu odviedol asi 5 milionov SK ako zamestnanec, mne pri troch detoch a manzelke doma neostalo ani na poriadne byvanie, auto...
    Tento stat uz odo mna nedostane ani cent. U mna solidarita konci tak na 30% prijmu, nie vyse 70% co uz teraz SR vypaluje od zamestnancov...
    • 00 Reagovat !

      foto vondry87

      vondry87 31.03.2012  15:03

      « Re: Luxus?

      Dobře si udělal.. já nad tím přemýšlím taky často, USA mě láká.. ale nevím, jestli jsem takový materialista, abych vyměnil rodinu a kamarády za vilku se sporťákem.. no uvidím, následující rok rozhodne.. Ale držím palce všem odvážným, co jdou štěstí naproti ;-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Lio

        Lio 02.04.2012  10:09

        « Re: Re: Luxus?

        vidim to podobne. Slovensko mam, uz u *.
  • 00 Reagovat !

    foto kyklop

    kyklop 31.03.2012  09:28

    ale no tak

    toto je server o autach, s.rte na politiku. Nejako bolo a nejao bude
  • 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 31.03.2012  19:32

    Vtip

    ze života ("hmyzu"):
    Přijde Cikánka na sociální úřad pro dávky a úřednice jí říká, že dávky ještě nejsou.
    Cikánka na to : "A to je ako čo za bordel ? To už sa ani gadžom nechce robiť?!?"
  • 00 Reagovat !

    foto Lio

    Lio 02.04.2012  10:09

    44%

    44% Slovakov su uplni vygumovani dementi a ked toto zvolili, tak im treba. Bodaj by im gule zhnili... :no:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Tajemství exmanžela Urbánkové: On byl Mužem s krvavou slzou, symbolem okupace 1968

Tajemství exmanžela Urbánkové: On byl Mužem s…

Nejsmutnější muž Československa po 21. srpnu 1968. Tím se stal první manžel zpěvačky Nadi Urbánkové (79).…

Macronová na dovolené: Nohy jako tyčky, cesta na pláž s vnoučaty a letní sídlo prezidentů

Macronová na dovolené: Nohy jako tyčky, cesta na…

I první dámy mají nárok na dovolenou. Ta francouzská - Brigitte Macronová (65) - zamířila jako správná patriotka…

 

iSport.cz

Povede Plašila legendární Henry? Má o to zájem, prozradil Wenger

Povede Plašila legendární Henry? Má o to zájem,…

Českého fotbalistu Jaroslava Plašila by mohl v Bordeaux trénovat legendární kanonýr Thierry Henry. Bývalý kouč…

Barcelona měla nejdražší lavičku v historii. Proč mizí hráči z akademie?

Barcelona měla nejdražší lavičku v historii. Proč…

Patří mezi nejvyhlášenější fotbalové akademie na světě, ale poslední týdny pro ni příznivě nevypadají.…

 

Reflex.cz

Táhni domů, estébáku. Babiš byl vypískán na pietní akci k srpnu 68 před Českým rozhlasem

Táhni domů, estébáku. Babiš byl vypískán na pietní…

Pískot a provolávání hesel proti přítomnému premiérovi Andreji Babišovi (ANO) provázejí před budovou Českého…

V rozvodněných soutěskách v Itálii zahynulo nejméně deset lidí

V rozvodněných soutěskách v Itálii zahynulo nejméně…

Nejméně deset lidí v pondělí zahynulo podle nové bilance v rozvodněných soutěskách národního parku Pollino na…