Sem zvědavej jak se tohle promítne k ostatním výrobcům. Po takovýmhle průseru si asi můžou mnout ruce ... Ale jde o to ejstli někdo bude ochotnej Takatu vyměnit jako dodavatele.
jestli se to bude měnit i v Evropě - předpokládám že trh USA a Japonska nepoužíval odlišného dodavatele. Co si myslím - i kdyby to v Evropě zabilo mnohem víc lidí, nic takového se tu provádět nebude, protože v Evropě nehrozí soudy jako v USA a tak se spíš vyplatí odškodnit těch pár chudáků kterým to bezdůvodně bouchne a zároveň budou mít na žalobu.
Fakt mě zajímá jak se to bude v reálu řešit a kdo to zaplatí. Takata na to prachy těžko dá i za cenu vlastního sebezničení a že by to zaplatila nějaká pojišťovna no nevím? Tipnul bych si že to má Takata nějak právně pojištěný ve smyslu, že právní závazky padají na nějakou její dceřinku s minimálním základním jměním a tu nechají krachnout a vzniklou škodu (tuším 5 mld USD) prostě nikdo nezaplatí a pokud to budou automobilky chtít měnit tak ve vlastní režii.