Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Soud s dalším vybrzďovačem. A další hloupá výmluva

Muž, který podle obžaloby "vybrzďoval" v Praze na dálnici auto s bývalou družkou a svým malým synem, vinu odmítá. Soudu tvrdil, že z auta před ním někdo vyhodil předmět, který mu poškodil čelní sklo.
Zpět na článek
10. 8. 2017 04:15
10. 8. 2017 09:03
10. 8. 2017 09:48
9. 8. 2017 16:56
ja sem vybrzdovace se svym hnojakem zamerne trochu postouchn
chtěl volat policajty, nez sem mu ukazal na krabičku za sklem. pak byl rad, ze sem je nevolal ja.
jinak nechapu, ze s mondeem nebyl schopnej ujet dodávce ...
Rozbalit vlákno
9
9. 8. 2017 22:10
Re: ja sem vybrzdovace se svym hnojakem zamerne trochu posto
Ako Mondeo je nejaky supersport ci co ?????? Podla mna Mondeo s 2,0 TDCI 103kW nie je ziadny rychlik...........
Doba 60kW motorov v dodavkach je davno prec............... Ako vies ze nemal 150HP v dodavke ale nebodaj 3,0 l V6 180HP a ver ze tomu uz neujdes to uz ujde vacsine osobakoch (nepocitam premiu)..............
10. 8. 2017 08:45
Re: ja sem vybrzdovace se svym hnojakem zamerne trochu posto
cca před 10 lety jsem byl v mondeu 2.0tdci 103kW vezen do svycarska na hory s rakvi na strese a při rychlostni vlozce přes nemecko jsme se dostali na tachometrových 200...
10. 8. 2017 15:30
Re: ja sem vybrzdovace se svym hnojakem zamerne trochu posto
Jo a řidička aby mu ujela, tak bude v hustém provozu se synem ujíždět 200 km/h... Fakt super nápad...
Dneska v tom provozu neujedou ani superauta s trojnásobným výkonem policajtům, kteří mají třetinový výkon...
Stačí se podívat na různá videa od PČR z honiček...
10. 8. 2017 16:00
Re: ja sem vybrzdovace se svym hnojakem zamerne trochu posto
vzdyt on se nechal nekolikrat uplne zamerne predjet. moh se rozjet tak, ze mezi nim a tou dodavkou by v tomhle provozu bylo za chvili bylo nekolik dalsich aut, moh se skovat za kamion, nekolikrat moh sjet z dalnice...
me to prislo, jak by tuhle sitauci vylozene vyhledaval. kdyby mu chtel zmizet, tak by tomu cvokoj zmizel.

nemuzes porovnavat dodavku s policejnim autem s majakama.
navic PCR pusti jen uspesny videa kdy pachatele klofnou, tema neuspesnejma se nechlubi. nebo myslis ze budou ukazovat videa, kdy jim nekdo ujel, aby ukazali, ze to jde a dali nadeji ostatnim ??
10. 8. 2017 21:55
Re: ja sem vybrzdovace se svym hnojakem zamerne trochu posto
Miluji tyhle hrdiny "kdyby..., moh se, ..."
Po bitvě je každý generál.
11. 8. 2017 09:06
Re: ja sem vybrzdovace se svym hnojakem zamerne trochu posto
nesmis bejt ze vseho hned priposranej, protože nejhorsi smrt je z vydeseni.
udajne profesionalni ridic, ale necha se (snad zamerne) několikrát predjet a vybrzdit, přitom mel spoustu moznosti jak zmizet
9. 8. 2017 22:12
Re: ja sem vybrzdovace se svym hnojakem zamerne trochu posto
Ujet dodavce? I ta dodavka umi jet pres sto tricet. A jestli mel deda v aute malyho vnuka, pak nechapu,proc by ujizdel a zbytecne zas sam riskoval. Tady si nevyberes. A pokud frajerovi ruplo v bedne a byl ochotnej to do nich naprat,pak by jakejkoliv pokus o predjeti byl polovicni sebevrazda.
10. 8. 2017 08:41
Re: ja sem vybrzdovace se svym hnojakem zamerne trochu posto
tech moznosti jak se ho zbavit byla spousta, nejen to trochu rozjet a i to nejlinejsi mondeo jede podle me aspoň 180 a aerodynamickej odpor dodavku moc nepusti.
me to chvili pripadalo, jako by jim to (v tom mondeu) dělalo dobře a uzivali si to. tim toho cvoka samozrejme neomlouvam. par zkusenosti mam taky, kdy někdo tak strasne pospicha, az si "splete" brzdu s plynem. ten muj vybrzdovac predpokladal ze budu brzdit, ale nepocital s tim, ze nejakej ten sram na hnojaku mi vůbec nevadi a argumentacne pak vůbec nestacil. ono dnes uz neplati, ze když z otlucenyho auta vyleze clovek v pracovnim, tak ze to je nejakej zoufalec, jak si ten nagelovanej blbecek ve velkym nablejskanym SUV myslel ...
Avatar - 3_diamanty
9. 8. 2017 23:54
Re: ja sem vybrzdovace se svym hnojakem zamerne trochu posto
takisto by za vybrzdovanie mali dozivotne brat vodicaky vybrzdovacom...
Avatar - Bubáq
9. 8. 2017 17:09
Snad nejhorší je doba vyšetřování
Uplynul rok od doby, kdy se vybržďování stalo... Takový soud má jen malou šanci zjistit pravdu. Mám na mysli prokázat vinu. Jak je z článku patrné, vybržďovač má všechny argumenty už pohromadě, měl dost času si všechno dobře promyslet (a vyhledat vhodného "zkušeného" právníka) a jakýkoliv trest se mine účinkem. Protože se často ocitám v situaci poškozeného (naštěstí nikoliv v důsledku nehod nýbrž v důsledku porušování zákona ze strany jiných účastníků silničního provozu :-)), mám liknavost policie za jednu z příčin neklesajícího nebezpečí na českých silnicích.
K tomu se dá přidat také fakt, že policie po silnicích a dálnicích téměř nejezdí, maximálně tak číhá ve stojícím autě na porušení ustanovení o maximální povolené rychlosti. Policie vlastně ani nemá páru o tom, co se na silnicích děje, protože při statické kontrole rychlosti toho moc neodhalí. A poškozeným tedy vůbec v ničem nepomáhají. Myslím, že je na čase snížit počet policejních plukovníků a ušetřené peníze dát hlídkám na benzín.
Rozbalit vlákno
15
9. 8. 2017 17:34
Re: Snad nejhorší je doba vyšetřování
Ty jsi mimo... Tohle nemaj policajti na stole uz nekolik mesicu. A predstav si, ze si soud vyzadal dalsi znalecky posudky a jednani odrocil na rijen...

Hlavne si vylejt srdicko na ACZ,jaky jsou policajti nemehla. A ze ty nevidis na dalnici hlidku urcite neznamena,ze tam ta hlidka neni. Kdyby mel kazdej svyho policajta,to by bylo revu.

Jediny,s cim s tebou souhlasim je,ze bych ubral na poctu vedoucich v kancelarich, a zvysil pocet uniforem v ulicich. Popr. pridat penize na benzin. S timto problemem se potyka hlavne Morava.

A k clanku : je to *, a i diky videu doufam a verim, ze soud rozhodne jak ma. To video je docela masakr.
9. 8. 2017 17:55
Re: Snad nejhorší je doba vyšetřování
jenze vic policajtu v ulicích znemana vic buzerace nas ridicu.
a "práce" policajtu je dnes zamerena hlavne na tom, jak nas ridice na cemkoliv nachytat a pak radne odrbat.

jako nedavno na pardubicku jak se chlubili, ze přestupky zaznamenavaji pomoci dronu a o par metru dal hned kasiruji.
a na prikladu jednoho nešťastníka, kterej v tahly prehledny levotocivy zatáčce prejel levymi koly caru ukazali, jak to skvele dovedou. pritom ten nestastnik nikoho neohrozil ani neomezil, protože siroko daleko nikdo nejel ani nebyl.
a tohle sou ty situace, kdy ja k policajtum ztracim duveru a sel bych s klidem do spravniho rizeni a pak klidne lhal, ze sem se tam vyhejbal třeba zabe nebo kobylce lucni, proto jsem tu caru prejel...
9. 8. 2017 18:25
Re: Snad nejhorší je doba vyšetřování
Jojo, člověk se snaží zachránit kobylku a oni tím dronem zabijí desítky much. Jako správný ekolog bych jim ještě napadl používání toho dronu, aby příště už neotravovali
9. 8. 2017 18:59
Re: Snad nejhorší je doba vyšetřování
jj, a pak se divime, ze vlaštovky nemaj co zrat, když mouchy zabije policejni dron :-)
9. 8. 2017 22:10
Re: Snad nejhorší je doba vyšetřování
Kdyz to je tezky. Vsichni volaj po vetsi aktivite ze strany PCR, a kdyz uz policie prestupek jasne zjisti a zadokumentuje,tak je zas strasnej problem,ze vlastne nikdo nikoho neohrozil,a tak dal furt dokola... Prestupek je jasne definovanej v zakone, a je jedno, jestli je poruseni zakona umyslne nebo nevedome. A to je ten problem. Sam se hned ohanis,ze by ses nechal napsat do spravniho rizeni. Takze pokud s tebou policajt sepise vec a posle to do spravniho,pak udelal vse presne podle zakona. A nejaka liknavost, o te tady nemuze bejt ani slovo. Tak co vlastne chces?

Mimochodem,ten tvuj medialni pripad nebyl o prejeti plne cary, ale o predjizdeni pres plnou caru... To je dost podstatnej rozdil.
10. 8. 2017 07:31
Re: Snad nejhorší je doba vyšetřování
Nemáš pravdu. Přestupek, aby byl přestupkem musí naplňovat jak formální, tak i materiální znaky. Lidově řečeno nebyla li nikomu způsobena škoda, tak k přestupku nedošlo. Klidně mne umínusujte, ale to je, alespoň z právního hlediska realita.
10. 8. 2017 08:36
Re: Snad nejhorší je doba vyšetřování
presne tak, je jedna ze zakladnich obran proti policejni zvuli, kam radim takovyhle přestupky jako neviny prejeti cary v zatáčce když nikdo nejede, nebo prejeti cary, když se vyhýbáš cyklistoj, lehke prekroceni rychlosti atd ...
ale cim min lidi o tom vi, tim lip. jestli někdo rad plati pokutym tak prosim, ale cca 60% pokut je udeleno neopravnene
10. 8. 2017 09:26
Re: Snad nejhorší je doba vyšetřování
A tos četl kde? Zkus se podívat do zákona, jak je definovanej přestupek, ať tady nepíšeš kraviny. ;-)
10. 8. 2017 14:18
Re: Snad nejhorší je doba vyšetřování
Skutková podstata přestupku má skutečně formální a materiální znak. A jsou známy případy, kdy soud rozhodl, že formální sice naplněn byl, ale materiální ne; k přestupku tedy nedošlo. Normálně k tomu však přistupují tak, že naplnění formálního implikuje i naplnění materiálního. Úředníci pak ani jinou možnost nepřipustí. A teoreticky by to tak mělo být. Správně bys měl zakazovat jen věci, které skutečně ohrožují zájmy společnosti.

Podle mne je diskutabilní, jestli skutečně například jakékoli přesažení plné čáry během předjíždění představuje ohrožení chráněných zájmů společnosti. Pokud má rozhled a nic nejede, jako cyklista to uvítám. Ani jako řidič nebo chodec si v takové situaci nepřipadám ohrožen. Zákon však takovou možnost nedává. Otázka tedy je, skutečně jsou plné čáry jen tam, kde je nemožné bezpečně zasáhnout do protisměru? Asi by pak nebylo rozumné dovolovat jejich přejetí při objíždění nebo odbočování mimo pozemní komunikaci. Nebo je to bezpečné pouze do nějaké nízké rychlosti? Jak nízké?
10. 8. 2017 15:43
Re: Snad nejhorší je doba vyšetřování
jednou sem cet rozbor situace, kdy pri predjizdeni cyklisty prejedes plnou caru a nikoho pri tom neohrozis ani neomezis.

podle zakona se vychazi v prve rade z ochrany zivota a zdravi, dale z ochrany majetku a nakonec z plynulosti provozu. podle toho kdyz prejedes plnou caru pri predjizdeni cyklisty na prehlednem useku kdy nikoho neohrozis ani neomezis, melo by byt vse vporadku. kdyz se za nim nekolik km potahnes 20km/h (to v docela dobrym pripade), tak plynulosti a ve finale ani bezpecnosti moc neprospejes. kdyz ho ale budes predjizdet v neprehledne zatacce nebo kdyz pojede nekdo proti, tak to je samozrejme problem.

ja teda predjizdim cyklisty s velkym odstupem, klidne prejedu plnou i celym autem. asi zalezi na policajtech, jednou jsem takhle zamerne predjizdel i kdyz jeli za mnou a nic neresili, ale dovedu si predstavit situaci, kdy te kvuli tomu budou buzerovat a pak to je na tu obranu ve spravni rizeni nebo klidne az u soudu. podle nekoho to je jasnej prestupek, pro me to je hlavne ohleduplnost k tomu cyklistoj a verim, ze bych to u soudu obhajil, kdyz treba ne ve spravnim rizeni...
Avatar - Aoyagi
10. 8. 2017 09:29
Re: Snad nejhorší je doba vyšetřování
To je dobrej urban legend >:D
10. 8. 2017 10:21
Re: Snad nejhorší je doba vyšetřování
" nebyla li nikomu způsobena škoda, tak k přestupku nedošlo"
To je supr. Tedy 99,9% procent přestupků vlastně neexistuje.Ty asi nebudeš tak docela právník, žejo.
Avatar - Blue Sun
10. 8. 2017 14:31
Re: Snad nejhorší je doba vyšetřování
Problém je, že zrovna přestupky v silničním provozu tu "materiální" část jaksi... postrádají.
Avatar - Aoyagi
10. 8. 2017 09:29
Re: Snad nejhorší je doba vyšetřování
Jo tak buzerace řidičů? To je dobrý demagogický žblebt. Žádná buzerace neexistuje a pokud ano, tak to jsou jednotky případů měsíčně v celé zemi. Edit: A to ještě některé zaslouženě.

Co je špatného na využívání dronů? Že tě uvidí, když se budeš na někoho lepit a ty o tom nebudeš vědět? Hrůza, co?

Ten nešťastník čáru nepřejel jen levými koly, ale skoro celým autem. Jeho problém.
10. 8. 2017 10:20
Re: Snad nejhorší je doba vyšetřování
Malu sancu zistit? Ty si to video asi nevidel, ked toto hovoris. S tym co natocili palubnou kamerou neexistuje, aby sa ten pako z toho vyvliekol...
Avatar - Rover78
10. 8. 2017 04:15
Ujet dodávce?
Houmrovi a Futuristovi, z třílitrovýho Iveca sem nevyždímal víc jak 190, a z Crafteru ne víc jak 170. Dodávky jsou užitkový auta, a podle toho jsou inteligentně zpřevodovaný vy inteligenti. Na druhou stranu ze svýho skoro třicetiletýho Civica s 1.4 66Kw vytáhnu 200 jak nic, a 103Kw Accord mi jel 246 a šel by dál kdybych už neměl strach, obojí podle GPS. Si kluci srovnejte co dělá s autem výkon vs převody vs odpor vzduchu......
Rozbalit vlákno
20
10. 8. 2017 05:25
Re: Ujet dodávce?
Další co má Japonce a lže víc jak Rudé právo. Takové nesmysli nepíšou ani škodovkáři
Avatar - Rover78
10. 8. 2017 06:00
Re: Ujet dodávce?
Proč mě tady osočuješ z nějakého lhaní, zkusil sis ty auta pořádně projet? Můžu si dovolit jenom hodně starý auta, a ročně nalítám kolem 100 000, a nechci utrácet za víc než běžnou údržbu, jedinej důvod proč se držím Hondy. Počítám že diesel v Mondeu pojede podobně jako diesel v Accordu, jedinej rozdíl bude v převodovce, a v tom že se to mondeo po patnácti letech rozsype. Ale řešil sem tady to, že s osobákem se slabším motorem v klidu ujedeš dodávce s prstem v nose, což tady dva pánové brali jako něco neskutečného......
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2017 09:00
Re: Ujet dodávce?
Protože auto střední třídy se 103 kW na 250 km/h rozjet nemůže = dá se to i spočítat ;-)

Nemá na to vliv značka = má na to vliv fyzika :-)
10. 8. 2017 11:08
Re: Ujet dodávce?
Hm, ten vypocet by ma celkom zaujimal, preco "nemůže". Ak dostatocne znizis odpory (valivy, aerodynamicky), nevidim dovod preco by nemohlo...

Moje auto ma 105kW (teda malo ked bolo nove, dnes uz asi nie) a siel som na nom 217km/h po rovine (podla gps). Bezna stredna trieda, bez akejkolvek upravy, obycajne pneumatiky. Ono je pravda, ze dalsie km/h sa uz ziskavaju tazko, ale nemyslim ze by tych 250km/h bolo fyzikalne nemozne. Pri tej rychlosti je dominantna aerodynamika, a tych +/-20km/h rozdiel napriklad spravi aj to, ci mierny vanok fuka proti tebe, alebo od chrbta...
10. 8. 2017 11:29
Re: Ujet dodávce?
pozadovany vykon roste diky aerodynamickymu odporu s treti mocninou rychlosti (jiny odpory ve vysokych rychlostech muzes pro zjednoduseni zanedbat).
tedy jestli jsi jel se 105kW 217 km/h, na 250 bys teoreticky potreboval 160kW.
anebo snížit aerodynamickej odpor 1.5x, tedy jestli mas cx 0.3, musel bys ho snížit na 0.2, coz se stavajicim autem asi není tak uplne jednoduche.

samozrejme, když ti bude foukat silnej vitr do zad, tak se na tech 250 dostanes i se 105kW, ale takhle se to brat neda...
10. 8. 2017 15:00
Re: Ujet dodávce?
Mylis sa. Aerodynamicky odpor rasie s druhou mocninou rychlosti. Takze pri naraste 217->250 je o ~30% vacsi. Naproti tomu trenie alebo valivy odpor ide linearne. Celkove to mozno vzrastie o 20%...

Lenze moje auto nie je ziaden aerodynamicky zazrak (Cx netusim), ani nie je stavane na rychlosti 200+. A po tych rokoch pochybujem, ze ma stale tych 105kW. Ine auto, ktore je lepsie aerodynamicky riesene, mensie (uzsie/nizsie) a s pneumatikami s mensim valivym odporom by tych 250 mohlo dosiahnut...
10. 8. 2017 15:25
Re: Ujet dodávce?
motas aerodynamicky odpor a pozadovany vykon

aerodynamicky odpor sice roste s druhou mocninou, ale potrebny vykon s treti mocninou (P = F*v).
tedy rozdil v pozadovanem vykonu 250 vs 217km/h je (250/217)^3 = 1.53x.
a 105 * 1.53 = 160. takze kdyz zvednes vykon na 160kW, tak bys tech 250km/h moh dosahnout. valivej odpor v tehle rychlostech zas tak vyznamnej neni.

zjisti si, jakej vykon potrebujes na rychlosti 100-200-300-400km/h a uvidis, ze to roste s treti mocninou rychlosti
11. 8. 2017 08:42
Re: Ujet dodávce?
Pleteš si výkon a sílu. Výkon by rostl, i kdyby odpory zůstaly konstantní. Protože práce je síla krát dráha a výkon je práce za čas. Vyšší rychlost znamená, že urazíš delší dráhu za daný čas, tedy vykonáš víc práce za daný čas.

A v těchto rychlostech je aerodynamický odpor naprosto dominantní.
11. 8. 2017 08:53
Re: Ujet dodávce?
Pamatuji si, jak se tu před představením třetí generace ORS debatovalo, jak je oznámených 250 nesmysl, protože na to 162 kW nemůže stačit. :-)
11. 8. 2017 09:18
Re: Ujet dodávce?
když se podivam na O3 před fejsliftem (pro novou nemam data), tak pro nabizeny motorizace, ke kterym je uvadenyj vykon a maximalka by na 250km/h byl teoreticky potřeba tenhle vykon (podle vzorecku):
1.0tsi/85kW/202km/h 161kW
1.2tsi/63kW/181km/h 166kW
1.4tsi/110kW/219km/h 164kW
1.8tsi/132kW/232km/h 167kW
takze tech 162kW az na vypocet z 1.0tsi na 250km/h nestaci

a RS s 162kW uvadi maximalku 248km/h, tedy na 250km/h to vychazi na 166kW, pricemz u 169kW se tech 250 uvadi.

takze to ten vypocet co uvadim potvrzuje, protože na 250km/h dostavas +- stejny pozadovany vykon z dost odlišných motorizaci a maximalek.

zalezi co to ma za auto, ze jakých podmínek to bylo a většinou se z auta vytahne o něco vic nez uvadi vyrobce, takze jestli třeba 160kW na 250 u oct nestaci, u jiného auta to stacit muze
11. 8. 2017 10:13
Re: Ujet dodávce?
I tenkrát bylo jasné, že to bude jen tak tak, pokud se na těch 250 dostanou. U RS se pak maximální rychlosti lišily podle karoserie a možná i převodovky. Nějaká z nich by těch 250 mít měla (jistý si však nejsem; vím, že se lišily, ale pamatuji si spíš tu diskuzi o tom, jak je to nemožné, než finální technické údaje). 169 kW tenkrát nebyla ani oznámená.

Jen mi přišlo úsměvné, že Octavii nemělo stačit ani 162, ale tady by mělo stačit 103-105 (pravda, na 246, ne 250). :-)

Mimochodem, takový přepočet je pouze orientační. Nijak nezohledňuje zpřevodování, které nemusí být optimální pro dosažení té nejvyšší možné rychlosti. Nemluvě o odlišné aerodynamice.
11. 8. 2017 10:25
Re: Ujet dodávce?
Ono se debatovalo spíš o tom, že bude naprosto zbytečnej omezovač na 250 km/h. Nakonec papírová max. byla tuším 248 km/h. Ta prohlášení představitelů automobilky o první škodovce s omezovačem byla dost k pousmání. :-)
11. 8. 2017 10:40
Re: Ujet dodávce?
Samozřejmě. Co kdyby jela 251, to by byla katastrofa. :-) Omezovač klidně mít může. Realita však je, že německá auta jezdí víc než 250 (GPS), byť mají mít omezovač na 250. Moc se z toho nestřílí. K pousmání to skutečně bylo. A skutečně tvrdili, že je to první Škoda s omezovačem? Superb s šestiválcem omezovač nepotřeboval?

Vzpomínám si však, že se tam argumentovalo Golfem, že má snad 246 a jak by Octavia mohla mít víc atp. Padl tam myslím i Mégane, který měl nějakou GT verzi, nebo co to bylo, se stejně výkonným dvoulitrem a maximálku měl myslím ještě nižší.
11. 8. 2017 10:46
Re: Ujet dodávce?
podle me omezovac nutnej je, protože staci, když ti foukne do zad a přes 250 se dostanes. asi nejde rict, ze když foukne 30 do zad, tak pojedes o 30 rychleji, ale k nejakym 270 z 248 by ses dostat moh...
11. 8. 2017 11:00
Re: Ujet dodávce?
Vítr nemá vliv na valivý odpor, ale u aerodynamického to naprosto platí. Pokud ti fouká 30 do zad, tak odpor vzduchu ve 250 odpovídá 220. Ve skutečnosti ti do zad vůbec nefouká; z tvého pohledu je skutečně rychlost vzduchu 220. Takhle se s tím pracuje u letadel, kde je důležitá rychlost vůči vzduchu. Protože vztlak je výsledek vzduchu proudícího přes křídla. Pro let je důležitá tahle hodnota. Pro cestování pak rychlost vůči zemi, která klidně může být nulová nebo dokonce záporná, pokud fouká dostatečně silný vítr. Představ si, že máš protivítr skoro 400 km/h. :-)
11. 8. 2017 12:01
Re: Ujet dodávce?
ja sem pocital s tim, ze vyssi rychlost = vyssi valivy odpor, takze by to bylo o něco min nez o 30..
11. 8. 2017 15:45
Re: Ujet dodávce?
Zjednodušený pohled je, že valivý odpor nezávisí na rychlosti. Závisí na zatížení. Je to v podstatě výsledek deformací pneumatik (při deformaci je spotřebováno více energie, než získáš zpět při navrácení do původního tvaru - což se projevuje zahříváním; to by měl být hlavní zdroj). Realita je samozřejmě složitější. Valivý odpor pneumatik závisí i na točivém momentu. V tomhle případě to však považuji za zanedbatelné (ne, že bych byl odborník :-) ).

Jak už bylo řečeno, výkon potřebný na překonání konstantního odporu roste s rychlostí. Ve 270 tedy na valivý odpor padne větší výkon než ve 250 (na aerodynamický tak zbyde méně). Skutečně tedy nelze počítat s tím, že by rychlost stoupla o 30 km/h.
11. 8. 2017 08:55
Re: Ujet dodávce?
Civic se 66kW 200kph jako vtip po ránu dobrý, pokud je to míněno vážně, tak by to chtělo překalibrovat rychloměr. Se 66kW v běžném autě nění možné dosáhnout 200, pořád platí nějaké fyzikální zákony.
Podle tabulek Civic 95-01 1.4 66kW maximálka 177kph.
Pro srovnání měl jsem Fiat Barchettu s výkonem 96kW což je 30kW více a na těch maximální 200kph, dle TP, jsem se dostal s vypětím všech sil, a to se bavíme o sportovním autě.
Avatar - fOE
10. 8. 2017 09:03
Re: Ujet dodávce?
Chybi ti tam procenta.
10. 8. 2017 09:27
Re: Ujet dodávce?
Taky dobrej. >:D Tady se člověk pobaví. >:D
Avatar - vabis
10. 8. 2017 09:28
kazen na silnicich a jeji dodrzovani
V Americe (mimo mnohych zas jinych negativ) zrovna toto funguje celkem dobre. Policie na silnicich tam neni od toho, aby katolicky hlidala rychlost. Je normalni ze se na 60 jede 62 a predjizdi vas serif 64. Ale cetnost potkani neoznacene hlidky je na dalnici tak co pul hodiny. Bedlive si vsimaji jak lide jezdi. A kdyz se nekdo na nekoho lepi, divoce krizuje pruhy nebo jede tak, ze ostatni musi delat uhybne manevry, nedejboze vybrzduje, tak mate videt jak kdejaky Charger nebo Explorer umi startovat jejej. A ze se tak deje.

Dodavce se ujet snad da, otazku je, zda chtel druhy z ridicu prijmout tu hru.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Aoyagi
10. 8. 2017 09:32
Re: kazen na silnicich a jeji dodrzovani
V Nevadě teď uzákonili, že na dálnici v levém pruhu se nesmí jezdit POD rychlostním limitem. [odkaz] . Holt jiná kultura a právní prostředí.
Avatar - removed
10. 8. 2017 09:48
Vocas...
bez generačního pudu sebezáchovy... nuže, na verdikt soudů jsem v té nevyrovnané justiční spravedlnosti opravdu zvědavej. Ale je to teda fakt kus vocasa...
Rozbalit vlákno
0