Příprava mýtné soutěže se resortu dopravy dlouhodobě nedaří, průběžné harmonogramy přípravy se kromě současného ministra nedařilo dodržovat ani jeho předchůdcům. Současná smlouva s Kapschem vyprší na konci příštího roku.
No to se pozná, sice je má konstantní názory asi jako rozpuštěná zmrzlina ale 243 průměrných dní ministrování zvládl a od 4.12.2014 to má za 385 dní ve funkci. Ale máme od ledna víc míst kde můžeme jezdit rychleji, značky na přání, vyšší pokuty a vyčištěný registr vozidel. Jen ten výběr mýta vázne.
Zřejmě pan Babiš nevídí nevětší tunel posledních deseti let a tak radši buzeruje podnikatele a šíří lži.
Vypsat výběrové řízení na satelitní provoz ( do roka s rezervou) a společnosti Kapsch nařídit odstranění bran z pozemku ČR. Toto se mohlo udělat kdykoliv. Vůle není, penízky cinkají.
Vyber mytneho je koloslani tunel nasich penez, urcenych na stavbu nasich silnic, do kapsy soukrome rakouske spolecnosti. Neuveritelne, ze si nechame libit takovy verejny podvod.
Nechápu na co 3-5 let proboha ??? To musí být vyřízený za pár týdnů, nejvýš měsíců !!! A ještě navíc, nevím proč by to musel provozovat někdo cizí, aby se na tom pakoval. To radši ať nám to zůstane ve státním rozpočtu. Proč furt cpeme love někam do zahraničí ???
Udelat analyzu, poptavku a na jejim zaklade nabidku neni zase tak jednoduche. To jsou skutecne radove mesice, ale vcetne obstrukci by se mel tender do 1 roku vejit. Pak ale musi byt novy system naimplementovan a integrovan, a zde si troufnu rici, ze to muze trvat klidne dalsi rok - zalezi na architekture a technologiich. satelitni system je rozhodne levnejsi a lespi, nez brany. Ale podle mne nejlepsi system jsou nakladove zanedbatelne silnicni znamky.
Kapsch skutecne tvrde lobuje, aby se zadny tender nemohl vypsat, dela stale obstrukce, vyhrozuje. nakonec se mu podarilo dohnat politiky k tomu, ze se bude s nimi muset smlouva bez tendru prodlouzit a tim vyhrali.