Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Španělsko chce po Seatu vrátit dotace kvůli skandálu s emisemi

Skandál s falšováním údajů o emisích neovlivní zaměstnanost ve Španělsku. Volkswagen o tom ujistil zdejšího ministra průmyslu, energetiky a cestovního ruchu.
Zpět na článek
27. 9. 2015 16:59
27. 9. 2015 22:02
27. 9. 2015 18:54
28. 9. 2015 10:10
28. 9. 2015 09:25
28. 9. 2015 12:03
28. 9. 2015 13:45
28. 9. 2015 16:30
Avatar - JGucci
27. 9. 2015 16:59
Dojná kráva
Super napad - udelat si ted z koncernu dojnou kravu a radovat se nad par miliony....a az cela afera koncern polozi a brany Seatu se zavrou, tak to vadit nebude, stejne mame ve Spanelsku malo nezamestnanych :-) Uz jen cekam, kdy neco podobne "inteligentniho" napadne ceskou levici....
Rozbalit vlákno
58
Avatar - WinNatural
27. 9. 2015 17:24
Re: Dojná kráva
Co to je za kecy? Už mi leze krkem to obhajování lhářů a zlehčování jejich podvodů jen proto, že je to jejich "milovaný vw". Jestli shrábli prachy a na ekologii se zvysoka vys.ali, tak je mají vrátit. Nepoužili je, nepotřebují je, nic víc, nic míň.

Tak za prvé - Američani udělali to, co měla Evropa udělat už dávno - stejné zdanění benzínu a nafty, stejné limity pro emise motorů a hlavně důsledně to kontrolovat a dodržovat. To, že USA nepodepsalo Kjótský protokol a tak se posmívat Američanům, je stejné, jako až naše vláda ustoupí EU ohledně "ekonomických kobylek" a následné paušalizování na celý národ, taky by se vám to nelíbilo.
Za druhé - by bylo potřeba, aby se snížilo zpětně Euro všem těmto sazometům, podniky a podnikatelé doplatili silniční daň a ostatní to pocítili při prodeji na ekologickém poplatku.
Za třetí - vw by měl jako "férová" firma opravit software, pokud to neumí (jakože neumí, jinak by to udělali), tak nastavit "měřící" mód jako standard. Kdo bude chtít, měl by požadovat vrácení kupní ceny vraku. Úmyslně to udělali, nebylo to selhání jednotlivce, ale celých oddělení. A když neuměli udělat dehťák, který se do limitů vejde, neměli ho dělat vůbec. Proto by si to měli sežrat až do dna. Jenže oni férová firma nejsou, což prokázali už při problémech s tsi, takže toto rozhodně nečekejme.
Za čtvrté - nemyslím si, že to dělají všichni výrobci, určitě někteří to umí bez podvodu, což dokázala ta X5 testovaná spolu s těmi vraky od vw.
Za páté - tanker vyprodukuje megasaze oproti tdi-mr.kám a ty spadnou v místě produkce, tj. do oceánu. Mikrosaze z tdi se rozptýlý v ozvduší např. ve městě, nespadnou na zem a my je dýcháme. O CO2 nejde, to je jen okrajový problém, nejhorší jsou mikrosaze. Každý majitel osobního dehtu by si měl vyzkoušet vlastním rypákem, co jim to jde z výfuku kvůli litrové úspoře na 100 km s trojnásobnými náklady na servis a opravy ve srovnání s benzínovou atmosférou (tak daleko samozřejmě nevidí, hlavně že to míň žere a táhne odcpoda).
A nakonec - emisní limity by v EU 100% neprošly bez souhlasu vw. Možná jimi chtěli původně dostat na kolena konkurenci, ale vrátilo se jim to.
Avatar - Dylan McKay
27. 9. 2015 18:04
Re: Dojná kráva
Velice dobře, drsně ale proč ne :yes:
27. 9. 2015 20:05
Re: Dojná kráva
:yes: Mimochodem, tady až tak nejde o nějaké emise TDi, ale o to, jestli si z nás nadnárodní giganty budou dělat pr*el a obelhávat nás.... Dnes je to o motorech, zítra ti potravináři můžou začít "vylepšovat" jídlo nějakým sviňstvem.... Ne, díky....

A lidi, kterým je jedno co valí z výfuku na své spoluobčany, raději ani nekomentuju....
27. 9. 2015 21:51
Re: Dojná kráva
A lidi, kterým je jedno co valí z výfuku na své spoluobčany, raději ani nekomentuju....

mám pro tebe překvapení. Co se lidem valí z výfuku je jedno 99% řidičů kolem tebe. Neznám nikoho, kdo by někdy mluvil nebo se jen zmínil o svým autě a emisích resp. jejich množství. KAŽDÝMU je to úplně u zadku.
27. 9. 2015 22:15
Re: Dojná kráva
to pro mě samozřejmě překvapení není, co taky čekat v zemi, kde lidi sežerou kdejaké sviňstvo, jen proto, že to je levný.... když si neváží ani sami sebe, těžko budou řešit své okolí....

ale i v ČR se už začínají objevovat firmy (samozřejmě zejména ty zahraniční), které emise u flotil řeší.... tak aspoň něco....

Jinak samozřejmě, správný český kutil DPF ještě vymontuje a je hrdý, jak mu to hezky jede a ještě ušetří.... :yes:
27. 9. 2015 23:01
Re: Dojná kráva
Tak s tím jídlem je to naprosto trefné. Představa, že při testech v laboratoři nám deklarují 100% vepřového masa, ale v reálu to jsou rozdrcené kuřecí pařáty...hlavně, že laborce při schvalování vyšla vepřová kýta. Bohužel, pomalu to k tomu svinstvu taky spěje ;-\
Avatar - Andromeda
28. 9. 2015 08:52
Re: Dojná kráva
Člověče, co se týče potravin->dobré ráno, už jsme se probudili - tak se to dávno děje - a spotřebitel je stejně "bystrý" , zpětné vazby stejně "účinné" ,jako v mnoha jiných případech. Jídlo - tedy jestli se tomu dá tak vlastně říkat, je vylepšeno tolika svinstvy, že je lépe to nevědět.
Tedy znovu - budíček, stejně jako v mnoha dalších oblastech. Proč to všeliké překvapení , nějak to nechápu ...
28. 9. 2015 10:01
Re: Dojná kráva
jo, takže holt velký firmy klamou s emisema aut, dávájí do jídla sviňstvo a my to holt budeme dýchat a žrát, co se dá dělat....

o to právě jde, že jestli se podvádí, tak nějaká firma musí být první, na kterou se ukáže a která se pořádně osolí.... jestli to dělají i ostatní, ať to padne i na ně.... a je úplně jedno v jakém oboru....

bohužel, ačkoliv je každá úřednická regulace z podstaty neefektivní, je to evidentně furt lepší, než v tomto nechat působit trh, protože nenažrané VW názorně ukázalo, že to nefunguje a těm dacanům nestačí vydělat 10mld EUR ročně, ale klidně zamoří okolí sviňstvem jen proto, aby vydělali 13....
Avatar - Andromeda
28. 9. 2015 11:15
Re: Dojná kráva
Ale no tak... Dávno to žereme i dýcháme, ne že ne. A dokonce za potlesku mnohých, kteří dnes dští síru a oheň v této kauze, jen ta paměť jaksi neslouží. Jde mi o to, že mnozí udiveně objevují Ameriku a vrazili do prvního stromu, neb přes onu třísku není vidět okolí ...
Nikdo mne nemůže podezřívat z nějaké přehnané vstříctnosti vůči tomu výrobci . Nenažraní jsou všichni - bankéři, výrobci, distributoři , včetně jimi placených zástupců- tedy politiků. Nebo je to nějaká novinka ?
Pokud vím, tak v Čechách je nejčastější odpověď na poukaz vůči mnoha zjevným levým v čemkoli : Kdyby jsi tam byl, tak děláš to samé ...
Aneb pár psů štěká, a karavana nerušeně táhne dál. Tolik k pocitové stránce a reáliím nejen tady.
A teď k faktům - VW je velký, v mnoha směrech, a tato kauza mu vaz samozřejmě nezlomí. Jde o jednoho z největších ( a kdo ví, jestli i se subdodavateli není největším ) zaměstnavatelem v Evropě. Z toho vycházejme.
Dovolili si pouze to, co jim dovoleno stádem, adoračními medii, prý tzv. zpětnou vazbou v případě mnoha tzv. nezávislých testů, měření, zkoušek( včetně akreditovaných pracovišť ) bylo, nic víc.
A holt je třeba si uvědomit, že na trhu, kterého tady má každý plnou klávesnici, se bílé rukavice nenosí - to je pro užitečné idioty a PR. Obzvláště mne to překvapuje u místních, tedy u jedinců, kteří mají zkušenosti ( tedy neustále to u každého článku sebejistě prohlašují ) s jeho zdejší mutací.
Odpovídáš si v něčem sám, ale tato společnost je celkově ve stadiu, kdy bude muset rýt krvavým rypákem v asfaltu, aby se jí rozsvítilo ( a stejně bude existovat "pátá kolona" , která bude oslavovat černou krychli za bílou kouli - jde o to, kolik za to bude ).
Překvapuje mne, že Tebe to překvapuje, překvapuje mne, že jiné to tak strašně překvapuje, protože v jiných souvislostech je to přece všem tak jasné...
Aneb co že je prioritním zájmem, cílem soukromě podnikajícího subjektu ... Ano, za C je správně, je to ZISK ... Není ještě něco jasné ???
Země je opravdu kulatá, a když něco vypadá jak husa, chodí jako husa a kejhá jako husa, je to husa.
28. 9. 2015 12:36
Re: Dojná kráva
Ano, touha po nekonečně zvětšovaných ziscích je největší přednost a zároveň strašlivé prokletí kapitalismu. Každému rozumnému člověku přece musí být jasné, že donekočna zisk růst nemůže. Přitom je to svatý grál KAŽDÉ firmy! Jenže kde je ta hranice, za kterou už je tato legitimní snaha každého managera škodlivá? Asi taky záleží na tom, co ta firma produkuje a jak se její snažení promítá do životního prostředí.
Druhý extrém byl ovšem reálný socialismus, s jeho neskutečnou ekonomickou impotencí a mrháním veškerými zdroji. Kam to dopracovala a jak socialistická ekonomika fungovala (resp. nefungovala) všichmi víme. Takže nějaké ideální řešení asi neexistuje, prostě je potřeba ten kapitál víc hlídat, což ale v dnešní době globalizace nezvládají ani vlády jednotlivých států...
28. 9. 2015 13:39
Re: Dojná kráva
Socialistická ekonomika nebyla špatná a mohla fungovat velmi dobře ... současný "český kapitalismus" funguje hůře.
28. 9. 2015 13:53
Re: Dojná kráva
Promiň, ale teď jsi řekl kolosální pitomost, nebo jsi žil v jiném státě :-) Zásobování téměř veškerým zbožím bylo v ČSSR doslova zoufalé a výběr prachmizerný. Naopak nyní je všeho na trhu nadbytek. Bohužel dosud nikde neextistoval komunistický stát, který by prosperoval a jehož ekonomika by dobře fungovala - od Kuby přes RVHP až po Severní Koreu to vždy byla větší či menší katastrofa (a to nemluvíme o nemožnosti volně cestovat, podnikat, politicky se angažovat atd.). Tak to prostě je a řeči, že by plánovité hospodářství "mohlo fungovat velmi dobře" jsou prostě k smíchu >:D
Avatar - Andromeda
28. 9. 2015 13:51
Re: Dojná kráva
Nebudeme se pouštět do žádných větších politologických akcí >:-[] -> ve zkratce jsem chtěl říci, že jsem překvapen z toho, jak jsou mnozí překvapeni , ač je jim jinak vše okolo onoho tzv. trhu jasné.
Méně v tomto případě znamená více - tedy VW je taková váhová kategorie, kterou tato kauza fatálně neohrozí - už jen množství zaměstnanců, atd.
Jiná rovina je etická, tu přenechám jiným.
Druhá otázka je, kdo že je tím v pozadí, náhlé procitnutí US zpětné vazby, + další nabízející se spekulace, což nic nemění na faktu, že jde o elegantně elektronicky zvládnutý podvod obřích rozměrů ( na který zadělaly svojí neskrývanou idiocií orgány a úřady údajně sloužící veřejnosti ... ), jak se na hráče takové velikosti patří .
Mne nikdo nemůže označit za jejich příznivce, a i nyní mne nechávají chladným.
VW si ve zkratce zvykl na to, že pod koberec lze ( minimálně na starém kontinentu ) zamést opravdu ledacos za potlesku vlastních zákazníků. >:-[]
28. 9. 2015 15:27
Re: Dojná kráva
Musi oponovat. nove dieselove motory neprodukuju ziadne castice. Tie su na rozdiel od benzinovych priamovstrekovych motorov zachytavane filtrami pevnych casti. Takze co sa castic tyka, je na tom moderny dielel nekonecne lepsie ako novy benzinovy motor.
.
Co sa tyka NOx, tam suhlasim, diesel je na tom horsie, ako benzibovy motor.

Co sa CO2 tyka, treba rozlisovat prirodnu tvorbu CO2, ktora je potrebana k zivotu na zemi a umelo clovekom vytvaranu tvorbu CO2, ktora moze sposobovat globalne oteplovanie. Pisem ze moze, lebo to nie je 100 percentne dokazane. Je to ako u fajciara. jedneho fajcenie skoli, druhy to prezije bez ujmy na zdravi. Napriek tomu stat nebojuje s predajom cigaretovych vyrobkov, ale len alibisticky zvysuje ceny. Fajci sa dalej a stat vybera viac penazi.

Z motoristu si v EU urobili dojnu kravu. Mas auto, tak plat. Keby neboli dane na paliva tak vysoke, mozno by to vyzeralo ako v USA, kde je nafta drahsia ako benzin a nebolo by okrem kamionovej dopravy potrebne pouzivat diesel v osobnych autach.

Mimochodom benzinova stvorvalcova atmosfera sa asi komfortom nikdy nevyrovna dieslu. Co je vidiet aj na cestach USA.

Nestras trojnasobnymi nakladmi na servis. Do 200.000-300.000km budu rovnake. Aspon moja skusenost. To uz nehovorim o 2-3 litroch paliva usetrenych na 100km, a teda menej CO2.

Zaoceanske lodi sa neplavia len po otvorenom mori, ale musia ist aj do pristavu. A tam snad neziju ludia? Uprostred oceanu mozme robit bordel? Ako ked to nevidim, je to ok? Opat tvrdy alibizmus. A co ludia, ktori ziju v oblastiach, kde stupa hladina oceanov a mori. Ich problem? Viem, su rozne cykly ktore clovek neovplyvni, ale nech mi nikto netvrdi, ze clovek svojou devastacnou cinnostou neovplyvnuje aspon trocha klimu.

Kiez by sme boli ku vsetkym preslapom tak dosledni, ako v tejto afere. Samozrejme podvod bude vzdy podvod. Rovnako ako to GM robil so spinacimi skrinkami, ktore zabijali. Podobnu emisnu aferu ma za sebou v USA uz aj Ford a Honda. A rozhodne ma viac trapi, ked mi airbag prinajlepsom vystreli oko len tak...
Avatar - WinNatural
28. 9. 2015 21:33
Re: Dojná kráva
Filtry pevných částic zachytí pouze větší saze, mikrosaze, které se mají tak rády s plícemi nepadají k zemi, nezachytí, něco si o tom přečti.
Komfort jako část jízdních vlastností sazometu a atmosféry bych nekomentoval - pro mě je to jednoznačně benzín, pro Tebe dehet, věc názoru. Mám rád elasticitu atmosféry, rozsah otáček, jeho lehkost a sametový zvuk.
Náklady na servis jsou násobně vyšší u nafty, to je bez diskuze. I jen roční servis je dražší. A 2-3 litry? No tak, stejně výkonný čtyřválec 1, max. 1,5 litru, pak už do jde na vrub jízdnímu stylu.
Zaoceánské lodě musí samozřejmě do přístavu, ale i tam ty jejich megasaze spadnou hned k zemi a i pokud by ses rozhodl je inhalovat, tak je dokáže zachytit Tvé dýchací ústrojí před vniknutím do plic.
Srovnání k ostatním uváděným kauzám je také mimo. Můžeme srovnat průs.r tsi s těmito případy, ale ne tento. Toto je úmyslný a vědomý podvod od samého počátku, u tsi nebo spínacích skříněk jde o neúmyslné selhání výrobního procesu, to je snad jasné, ne?
Avatar - Hammunasakra
28. 9. 2015 22:17
Re: Dojná kráva
Aktualizuj so software kámo. Seš pár let pozadu >:D >:-[]
27. 9. 2015 18:45
Re: Dojná kráva
Sme svedkami padu jedneho koncernu, ktory chcel mat viac a pochoval sa Prave vysla sprava ze, uz v roku 2007 Bosch (bol to ich software) upozornoval VW, ze jeho pouzitie v beznej prevazdke je protizakonne a vedeli o tom vsetci vratane Winterkorna. Dufam iba, ze to ako dopadol VW bude odstrasujuci pripad pre ostatnych. Prajem vsetkym vela statnych km!
Avatar - twistedTSD
28. 9. 2015 09:45
Re: Dojná kráva
Koncern se otřepe, akorát americká divize bude zralá na zavření. A že tam ten software neinstaloval potají nějaký zlomyslný dělník, to bylo jasné od počátku.
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2015 21:16
Re: Dojná kráva
Co navrhuješ? Protože to je největší podvod automobilový historie dělat že se nic nestalo nebo co? >:D >:D >:D
Re: Dojná kráva
Co cekat od VAGinisty jakým je nick JGucci. Podle neho by se zrejme mely USA omluvit Volkswagenu. >:D >:D >:D
Avatar - JGucci
28. 9. 2015 13:02
Re: Dojná kráva
Nikde jsem nic podobneho nepsal, ale to uz je u vas levicaku normalni prekrucovat skutecnosti. VW by samozrejme za tento podvod mel zaplatit, ale nemelo by se to prehanet nebot potom budeme mit v Evrope dalsi krizi a tech jsme si uzili dost. Koncern timto nikdo nezabil (oproti Toyote a jejim neovladatelnym vozum).
Avatar - Andromeda
28. 9. 2015 13:18
Re: Dojná kráva
Ty jsi hezky kovaný dáreček >:-[] . A ten plamenný plurál ( pro Tebe - tj. mn.číslo ) , ten akcent na nevyslovené slovo, množinu MY . To jsou informace z mítinku pro pomocnou ZŠ ? Alespoň jeden, co ví vše opět naprosto přesně ... I když , v posledních dekádách, jako by Vás kluky "nadaný" shazovali... >:-[]
Re: Dojná kráva
:yes: :yes: :yes:

Ja príspevky nicku JGucci sleduji jiz delsí dobu. Ten clovek není normální.
Avatar - JGucci
28. 9. 2015 14:11
Re: Dojná kráva
Ah dalsi "inteligent" >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 9. 2015 14:31
Re: Dojná kráva
Bacha inteligentů je nás je tu víc. Jen ty nějak ne a ne.. ;-)
Re: Dojná kráva
JGucci, já jsem od tebe cetl dost primitvních príspevku takze zu me u tebe snad nic neprekvapí. Ale presto otázka: Kde beres tu drzost tvrdit ze clovek který kritizuje podvod firmy Volkswagen a zároven tvoje slinty musí být levicák.

Jinak pro tvoji informaci: I kdyby koncern Volkswagen kvuli svým podovodum zkrachoval se by se nic strasného nestalo. Zákazníci by kupovali automobily jiných výrobcu.
Avatar - Hammunasakra
28. 9. 2015 13:31
Re: Dojná kráva
To hraješ nebo co? >:D
Re: Dojná kráva
Nehraje. Já jeho príspevky sleduji jiz delsí dobu. Ten to myslí vázne. Proste klasický vypatlaný VAGinista. >:D >:D >:D
Avatar - JGucci
28. 9. 2015 14:07
Re: Dojná kráva
Ano typicky levicak - nema nic na praci, jen cely den sleduje, co kdo pise >:D Gilgite, ty mas neco proti vaginam? >:D >:D V tom pripade by te v tvem milovanem Rusku za tvou orientaci postavili ke zdi, tak pozor na to ;-) ;-)
Re: Dojná kráva
JGucci já nemám nic proti vaginám, ale proti VAGinistum, tedy fanatických príznivcum Volkswagen AG (VAG).

Jinak je legracní jak se nekterí vypatlanci nazývají pravicáky. Co se týce práce - clovek muze pracovat a zároven sledovat diskusi na internetu. Ty to neumís?
Avatar - Hammunasakra
28. 9. 2015 14:21
Re: Dojná kráva
Bacha sem čitankovej pravičák už od kolíbky mi splývá několik vousatejch chlapů s rohama: Marx, Engels, Lenin, Satan

A na megaprasárna koncernu mám stejnej názor jako IPA

Jediná otázka je proč ty se tu levárnu snažíš furt okecávat a bagatelizovat?
Buď chlap a řekni: Seš na tom nějak zainteresovanej? Pracuješ v postižený oblasti? Nebo seš jen zaslepenec totálně splachovací VAGnista?

Doufám že máš koule na odpověď
Re: Dojná kráva
I já jsem pravicák, i kdyz ty o me v diskusích tvrdís úplne jiné veci. Ale JGucci má dost zajímavá kritéria. Podle neho treba pravicáci neumí pracovat a zároven sledovat diskusi na internetu, to umí jen levicáci. >:D >:D >:D

Ale "totálně splachovací VAGinista" je dobrý, to ani me nenapadlo. >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 9. 2015 14:42
Re: Dojná kráva
Jak tak sleduju JGucciho znalosti a přehled jeho myšlenkový pochody možní vytvořily něco jako: Pravičák drží myš nebo sahá na touchpad pravou = nic jinýho dělat nemůže. Levičák levou = pravou muže pracovat >:D >:-[]
28. 9. 2015 13:40
Re: Dojná kráva
Vy mně připadáte moc blbý i na českého pravi***a, co jste zač?
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 09:37
Re: Dojná kráva
VW není jediná automobilka v Evropě i kdyby VW náhodou padnul, jakože tomu nikdo envěří, blskově ho skoupí někdo jiný a začne vyrábět v ejho závodech své produkty.

Takže znovu platí, neobhajuj podvodníky. Není pro to racionální důvod.
Re: Dojná kráva
Hlavne ze tady máme "inteligenta" jako tebe. >:D >:D >:D Je zajímavé jak jsou nekterí místní VAGinisté tolerantní vuci promysleným povodum.

Jinak to ber tak: Kdyz uz má celá aféra polozit koncern Volkswagen a kdyz uz mají být brány Seatu zavreny tak at alespon koncern vrátí ty miliony.

Pro informaci nicku JGucci a dalsích VAGinistu: Pokud nejaká firma musí navrátit nejakému státu dotace které neprávem dostala tak to neznamená ze ten stát si z té firmy udelal dojnou. I kdyz chápu ze vy VAGinisté máte deformované vnímání toho co je správné a co ne.
Avatar - JGucci
28. 9. 2015 13:08
Re: Dojná kráva
Ja vim Gilgite, ze by ti a tobe podobnym "inteligentum" udelalo ohromnou radost, kdyby koncern krachnul......ale verim, ze to zustane jen vase zbozne prani :-)
Re: Dojná kráva
VAGinisto JGucci. Ja kocernu Volkswagen nepreji aby krachnul. Ale jak jsem napsal v jiném príspevku - kdyby k tomu doslo, tak by to nebyla zádná tragédie. Na trhu je dost modelu jiných výrobcu.
Avatar - JGucci
28. 9. 2015 14:16
Re: Dojná kráva
V CR by pribylo mnoho nezamestnanych - to je dosti velky problem. Ja narozdil od tebe nikomu krach nepreji .....s vozy z VW koncernu jsme v nasi rodine velmi spokojeni a proto nemusime hledat jinde...ale netvdim, ze nejsou lepsi vozy.
Re: Dojná kráva
Ja taky nikomu krach nepreji. To je lez kterou tady o me rozsirujes ty. Jinak v CR by pribylo mnoho nezamestnaných, v jiných zemích by jich zase ubylo. Nekteré továrny koncernu Volkswagen by mohli prevzít jiní výrobci.
Avatar - Hammunasakra
28. 9. 2015 14:26
Re: Dojná kráva
Myslíš že by v Boleslavi museli propustit Poláky, Ukrajince nebo dokonce všechny zahraniční zaměstnance? I to se muže stát :-|

Nevím ale jakou to má souvislost s největším podvodem v auto historii. Nemuseli podvádět = nemuseli by propouštět. Nebo líp podváděli fakt ve velkym = bude to holt mít drobný následky
Re: Dojná kráva
Presne tak, kdyby nepodvádeli, nemeli by problémy.

Jinak i kdyby museli v Boleslavi propoustet ceské zamestnance, nic zásadního se nedeje. Kdyz pribude nezamestnaných z továren malého souseda v Ceské Republice a z jiných koncernových továren v jiných zemích, tak zase pribude zamestnaných v továrnách Opelu, Fordu, Renaultu, PSA, Hyundai/Kia atd. v Ceské Republice, na Slovensku, v Polsku, Madarsku, Rumunsku, Nemecku, Francii, Velké Británii, Turecku atd. Nevidím v tom zásadní problém.
Avatar - Hammunasakra
28. 9. 2015 14:45
Re: Dojná kráva
Jo asi by nebyl. Stejně tam spousta lidí pracuje jen jako agenturní zaměstnanci
Avatar - JGucci
28. 9. 2015 16:47
Re: Dojná kráva
No vidis a prave v tom je ten problem....nabidka by byla ochuzena o kvalitni ceske vozy...a co bych si mel pak koupit? Urcite ne maleho souseda z Nosovic. Ale verim, ze to koncern ustoji (tolik se zase nestalo) a vse bude zase dobre! :-)
Re: Dojná kráva
Más to nejak popleteno. Malý soused není z Nosovic ale z Boleslavi.

Jinak nabídka by nijak zásadne ochuzena nebyla, prípadné mezery by se zaplnily novými modely. Zeme výroby konkrétního automobilu je pro vetsinu lidí nepodstatná takze s kvalitními ceskými vozy od malého souseda z Boleslavi si muzes vís co...

Ale co ty vís, treba Hyundai Motor Group prevezme znacku Skoda a ceské továrny. Ne ze by to nejak potrebovali ale jako tretí znacka na nekterých VAGinistických trzích by se Skoda mohla hodit.

A co se týce mozných propoustení tak je to taky celkem jedno.
Avatar - JGucci
29. 9. 2015 09:35
Re: Dojná kráva
Na na ceskem trhu je maly soused opravdu z Nosovic - staci se podivat na prodejni vysledky, tady nema Hyundai na kvalitni ceske vozy sanci.

No pokud ti nevadi, ze uz by CR nebyla vyrobna, ale pouha montovna aut, tak k tomu snad uz ani nemam slov :no: :no: :no: Ale od tebe se to dalo cekat...

>:D >:D To by jeste schazelo, aby Hyundai prevzal Skodovku >:D >:D

Propousteni v CR je ti ukradene? Ty v CR nezijes? Kdo bude platit davky tem vsem nezamestnanym??
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 09:41
Re: Dojná kráva
že ti nevadí imigranti, kdo bude platit dávky jim?

A zvýšené náklady na polici, hasiče, vojáky, celníky atd.
Avatar - JGucci
29. 9. 2015 09:47
Re: Dojná kráva
A ja jsem psal, ze mi imigranti nevadi? Nastesti je laka zapad ;-) ;-)
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 09:52
Re: Dojná kráva
Západ je jednou přestane brát a bude chtít abysme je vzali mi.

Nebo se někteří rozhodnou že to zkusí někde, kde je slabá policie a armáda, chaos a korupce a lidi nedrží spolu a každý se zajímá jen o sebe.
Tak kde by to asi mohli zkusti, kam to mají ze západu nejblíž >:D

Přemýšlej >:D
Re: Dojná kráva
Na ceském trhu a nekterých dalsích trzích je Skoda lepsí nez Hyundai, na mnoha jiných trzích je Hyundai lepsí nez Skoda, a na rade dalsích trhu kde se hyundai prodává Skoda vubec není zastoupena.

Továrna Hyundai v Nosovicích je normální továrna s plným výrobním cyklem. A proc by Hyundai nemohl prevzít Skodovku?

Ano, propoustení v CR je mi celkem ukradené.
Avatar - Hammunasakra
28. 9. 2015 19:01
Re: Dojná kráva
Tolik se zase nestalo? :yes: >:D >:D >:D

Seš fakt neskutečnej :yes: :yes: >:-[]
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 09:40
Re: Dojná kráva
Koupil by sis něco jiného z Evropy nebo Japonska, Korei či USA.

Aspon bys měl konečně pořádné auto >:D >:D
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 09:39
Re: Dojná kráva
Mladou boleslav by okamžitě převzal někdo jiný - korejci, japonci, američani atd

Neměj péči
Avatar - fOE
27. 9. 2015 22:02
Re: Dojná kráva
Ty dotace sli od evropskych danovych poplatniku a byli evidentne pouzity na kde co, jen ne na proklamovany ucel. Vymahat je pak zpatky po podvodnicich neni politikova moznost, ale povinnost. :no:
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 09:33
Re: Dojná kráva
Kdo podváděl, at platí, Kdo obhajuje podvnodníky a šašky, je sám podvnodník a šašek, na to nezapomen.
Avatar - Ondore
27. 9. 2015 17:16
Ďalší budú nasledovať
Vzhľadom na to, že trh automobilov je nastavený tak, že za každé vyrobené auto sa platí poplatok tým vyšší, čím sú vyššie emisie, tak je logické čakať, že toto je len začiatok.
Španieli v snahe oživiť vozový park spravili akciu "nové za staré" a poskytli pri nákupe dotácie, ktoré boli podmienené splnením emisnej triedy. vw podvádzal, dotácie mu teda nepatria. Plakanie nad nejakou krivdou tu naozaj nie je na mieste.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Andromeda
28. 9. 2015 09:08
Re: Ďalší budú nasledovať
Ano, kdo ví, jaký se spustí dominový efekt, a kdo bude mít "koule" cokoli dotáhnout do konce. VW je jedním z největších zaměstnavatelů kontinetu ( myšleni i subdodavatelé ) - buďme na zemi.
Spíše se usmívám tomu překvapení a nářkem nad vyřčeným slovem podvod. Ježíši, vždyť je to dnes obecný "standart" ve firmách počínaje a jimi placenými tzv. politiky konče. Když stádu zvanému společnost nebo spotřebitel, popřípadě obyvatelstvo ouplně stačí, že "pachatel" bez mrknutí oka ve stejně prolhaných mediích prohlásí, že to tak není , má pouze co chtěl. Když ignoruje jakékoli výstrahy, dokonce mu to patří.
A paradoxně mimo tvrdé jádro vw fans , je vcelku velká část veřejnosti stejně potichu na straně vw, a alespoň z nedávné historie je zřejmé, že ač podvodník, zloděj nebo defraudant jako trám, nedostatkem sympatií, + legislativní a mediální ochrany rozhodně netrpí ...
Kdo ví, co se ještě dozvíme od podobných titánů ducha, jako byl ten jedinec, co stihl obnažit svoje duševní pochody jako první >:-[]
Avatar - HitmanPB
27. 9. 2015 17:32
Zaujímavé info
Prehrajte si video ;-)

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
27. 9. 2015 18:33
Netrpělivě čekám
Netrpělivě čekám, kdy se ozvou zástupci nemocných rakovinou plic + podvedení spotřebitelé ... a znovu opakuji, jestli ty auta překračují povolené limity exhalací cca 30x až 40x, nemohou dostat technickou, nemohou dále jezdit v běžném provozu.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2015 21:20
Re: Netrpělivě čekám
Jo tohle je fakt gigantickej megapodvod a eště větší sou jeho dopady

Asi i proto některý politici vyrazili na obranu koncernovejch praktik. Za pár vystoupení ANO Ťoka a ČSSD Mládka co sem poslední dny viděl dávám :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - pelikoš
28. 9. 2015 07:43
Re: Netrpělivě čekám
přesně, uslintanej komouš mládek jak loboval u moravce za vw :no: :no: :no: :no:
Avatar - Andromeda
28. 9. 2015 08:46
Re: Netrpělivě čekám
Jen tak mezi námi, celé toto divadlo nemají na svědomí komouši , ale kluci , kteří jsou trhem kovaní, a před nimiž nejen tady mnohý diskutér štípal zadkem s respektem 6-ku drát . To je jen poznámka na okraj těchto a podobných nyní módních výkřiků. výkřiků. 25 let po plyši, a koukám, že jsou na tom stejně jako kdysi jaro, léto, podzim a zima.
Avatar - Dylan McKay
27. 9. 2015 18:54
Z tisku
Italská divize německého koncernu Volkswagen vyzvala své dealery, aby zastavili prodej naftových automobilů vybavených softwarem, který umožňuje manipulaci s emisními testy. Informoval o tom italský list Corriere della Sera. Dodal, že výzva se týká zhruba 40.000 vozů a je určena rovněž prodejcům značky Škoda. V Belgii podle agentury DPA kvůli skandálu kolem emisních testů stáhl dovozce vozů Volkswagen z trhu 3200 naftových automobilů.

"V rámci preventivních opatření žádáme, abyste okamžitě pozastavili prodej, registrace a dodávky vozů s motory EA 189 s emisní normou Euro 5," uvedl podle listu Corriere della Sera šéf italské divize Volkswagenu Massimo Nordio v dopisu prodejcům.

Volkswagen tento týden přiznal, že software umožňující manipulace s emisními testy instaloval do zhruba 11 milionů aut v celém světě. Mluvčí koncernu podle agentury Reuters uvedl, že německé ústředí prodejcům nedalo žádné instrukce týkající se zastavení prodeje vozů vybavených tímto softwarem. Upozornil však, že divize v jednotlivých zemích mají právo takovýto krok učinit samostatně.

Server 20 Minuten v sobotu uvedl, že Švýcarsko kvůli skandálu kolem emisních testů dočasně zakázalo prodej některých typů vozů koncernu Volkswagen. Opatření se údajně týká 180.000 vozů, včetně automobilů značky Škoda.
Rozbalit vlákno
1
28. 9. 2015 10:10
Re: Z tisku
Pro zajemce o Škodovky je to dobra zprava. Zkrati se neumerne dlouha cekaci doba na Fabie a Superby :-)
Avatar - Jirka.12345
27. 9. 2015 22:44
K zamyšlení...
Elektrárna Drax vypouští ročně do ovzduší 58 miliard gramů NOx. To odpovídá ročnímu nájezdu 48 333 333 naftových aut plnících normu Euro 6. Pak je trochu k pousmání tady číst výžblepty místních prskajících odborníkůch jezdících ekologickýmy hybridy >:-[]
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Jirka.12345
27. 9. 2015 23:18
Re: K zamyšlení...
Pokud se záměr v plánovaném rozsahu podaří uskutečnit, spálí každoročně dřevo z lesa o rozloze přesahující území středních Čech a Prahy.....Potřebnou surovinu na výrobu pelet bude muset firma shánět v zámoří, protože Británie většinu svých lesů zlikvidovala do 18. století za první fáze průmyslové revoluce ...doost dobrý :yes:
Avatar - fOE
27. 9. 2015 23:12
Re: K zamyšlení...
A to odpovida rocnimu najezdu toho poctu aut co pises podle toho co maji plnit, nebo si to tve cislo mame jeste vydelit 35-40 a az pak dostaneme ten skutecny pocet odpovidajici tomu co vypousti auta (minimalne od VW)? :-)
Avatar - Jirka.12345
27. 9. 2015 23:20
Re: K zamyšlení...
:-) No i když to vydělíš těmi 40 tak je to slušný číslo ne? ;-)
28. 9. 2015 00:04
Re: K zamyšlení...
Slušný je, ale pak to vychází zas jen na + - desetinu tý "čistý" produkce. ;-) Ale reálně to taková hrůza nebude.
Avatar - fOE
28. 9. 2015 08:44
Re: K zamyšlení...
Pointa je v tom co ti spis bude smrdet pod nos a travit te NOx treba pri cekani na zelenou na prechodu. Jestli to bude za a) kolem jedouci diesel, nebo za b) elektrarna Drax. Mam duvodne podezreni, ze je daleko pravdepodobnejsi tam potkat ten diesel, nez elektrarnu.
28. 9. 2015 10:00
Re: K zamyšlení...
No když to vydělím 40 tak se dostanu z toho, že postižená auta VW tvořila čtvrtinu produkce Draxu na to, že nám tu místo čtvrtiny jezdí zhruba okolo 10 takových elektráren.

Jinak si nemyslím, že nějaké "optimalizace" nejsou i u jiných značek. Minimálně ladění motoru tak, aby si nejlépe vedl v testu emisí, což pak nemusí platit v reálném provozu.
Re: K zamyšlení...
Copak mají emise té elektrárny spolecného s podvodem koncernu Volkswagen?
28. 9. 2015 02:37
Re: K zamyšlení...
K zamyšlení je u mě každý kdo je ochoten tolerovat podvod a bagatelizovat jej poukazovaním na věci které se tohoto podvodu netýkají.
Avatar - Jirka.12345
28. 9. 2015 10:35
Re: K zamyšlení...
Asi si měl bohatý rodiče vid? Že ti koupili tak dlouhý vedení >:-[] Já tady neobhajuji žádný podvod, samozřejmě pokud dostali dotace na ekologii tak je musí vrátit. Ale nelíbí se mi jak hlupáci jako ty jsou schopný žvanit o něčem, čemu rozumí asi jako koza petrželi. Jestli chceš být ekolog tak chod pěšky, max jezdi na kole... konec konců i když sem píšeš tak k tomu spotřebováváš elektrickou energii a úplně zbytečně, tak tu potom neblej blbosti o nějakých sazometech když jseš úplně stejný prase jako ty co v nich jezdí. PS nejsem žádnej ekololog.
Avatar - Blue Sun
28. 9. 2015 12:01
Re: K zamyšlení...
Nejsi ekolog, jsi hlupák, který tomu viditelně vůbec nerozumí.
Zkus si nastudovat něco o okamžitém účinku přizemních a výškových emisí, což je ten drobný rozdíl mezi auty ve městech a elektrárnou. Týden by na to mohl stačit, pak asi své příspěvky smažeš...
Avatar - Jirka.12345
28. 9. 2015 21:44
Re: K zamyšlení...
Na tebe tak čekám chytráku až mi poradíš >:-[] Koukam že antiVW úderka zase dostala nějakou podporu na pracáku tak sedí u internetu a radí jak by se podle nich měl řídit celý svět >:-[]
28. 9. 2015 17:38
Re: K zamyšlení...
Chovej se slušně nejsi mezi svými v knajpě čtvrté cenové skupiny. O své nebetyčné hlouposti jsi zde už všechny přesvědčil mícháním jablek s hruškami, tak nepiš druhým že něčemu nerozumí. Sám tomu rozumíš jak cigan práci.
Avatar - Jirka.12345
28. 9. 2015 21:47
Re: K zamyšlení...
Pardon, nechtěl jsem se tě dotknout na tvém nejcitlivějším místě ;-) Jak je vidět si největší odborník a mistr v tomto oboru :-) Ps. ty si taky nějaká reinkarnace Gilgilita jako ta IPA?
Re: K zamyšlení...
Jirka.12345 je známý místní primitiv. S necím takovým by si clovek nemel spinit ruce víc nez je treba.
Avatar - Jirka.12345
29. 9. 2015 10:19
Re: K zamyšlení...
Hele Guglite, ty šoupej nohama, prskáš tady o podvodech a přitom sám seš podvodník a zaměstnanec hjondé který se skrývá zase za jiným nickem. Pročpak sis změnil nick?
Avatar - Barrichello
29. 9. 2015 10:20
Re: K zamyšlení...
Protože dostal BAN, ty to nevíš?
Avatar - Jirka.12345
29. 9. 2015 10:34
Re: K zamyšlení...
Aha, já sem moc nechodím, takže jsem to nevěděl.
28. 9. 2015 09:25
lidi lidi
obca se tu da docist v komentarich ze to koncern polozi nebo by mohlo polozit, ... ne koncern to nepolozi a vyjadrilo se na to tema spousta lidi z ekonomicke branze a padali cifry typu 50-70 miliard euro, tedy cca cifru kterou by VW melo jeste celkem vpohode ustat, ano je to silena suma, ale taky je potreba si uvedomit kolik rocne koncernem protece financi a ze tohle neni neco co se plati najednou ale plati se to v X splatkach X let

ano VW klesne celkem hodne a na pristich par mozna desitek let bude mit spatnou povest a zaslouzene, ale urcite ho to nepolozi
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Blue Sun
28. 9. 2015 12:03
Re: lidi lidi
Koncern to nepoloží ekonomicky, spíš "psychologicky". Z největší značky světa se stane průměr, který bude mít spoustu práce s napravením své pověsti.
Je otázkou, nakolik jsou Evropané splachovací a nechají se ukolébat tím, že "se vlastně nic nestalo". A samozřejmě i jinými problémy.
Za sebe říkám, že jak jsem dosud diesel moc nepodporoval, tak teď ho prostě už do auta naprosto odmítám.
28. 9. 2015 13:45
Re: lidi lidi
VW byl vždycky jen předražený průměr, adorovaný pouze ve východní Evropě ...
28. 9. 2015 09:48
patrím medzi ignorantov
je mi voľný vw podvod, pretože je iba výsledkom blbých úradníckych predpisov. Ekoautá (zlodejskí úradníci vedeli, že je to len zdrap papiera), ekosolárne polia (za trojnásobne drahšie ceny), ekomalé vodné elektrárne (aj keby mali všetky ryby podochnúť). Politici potrebujú len kešovať a umelo vytvárajú priestor na fondy a regulácie, to je ich raj, rozdeľovať na správne účty a pokutovať. Je tragokomické ak sa politici vyhrážajú vrátením dotácie, zas ich zaujíma len kôpka peňazí, ktorá môže skončiť v ich vreckách. Nech si položia Seat blbci, potom budú asi predávať vstupenky na rodeo. Ale pravdepodobne ide len o parlamentné veľkohubé kecy.
Rozbalit vlákno
7
Re: patrím medzi ignorantov
Plácás nesmysly.
Avatar - lyon667
28. 9. 2015 10:05
Re: patrím medzi ignorantov
:yes:
28. 9. 2015 10:33
Re: patrím medzi ignorantov
Spíš patříš mezi sobce kteří si myslí ať já se mám dobře a po nás potopa. Asi nemš děti a nepočítáš s vnuky a pravnuky.
28. 9. 2015 10:52
Re: patrím medzi ignorantov
vôbec nie, som ochotný podstúpiť aj radikálnejšie očistné kúry pre ovzdušie, ale nie politické, papierové, volebné. Napr. som za zákaz vjazdu áut do centier miest, do prírody, ku horským chatám a pod. Dnes nemôžeš ísť ani do lesa, aby ti neprifrčal nejaký freecoolin na aute, na štvorkolke, na skútri, na kroske. Autá sú pomaly aj na Kriváni aj v malých mestách sa dá autami dostať všade, ani kávu na hlavnom námestí si nemôžeš dať, aby si nefetoval. Aj v prahe sa dá dostať až ku karlovmu mostu - je to absurdné.
28. 9. 2015 11:51
Re: patrím medzi ignorantov
a mas tedy napad jak to udelat jinak nez politicky? a ne v kapitalizmu nestaci ze neco reknes a ostatni se tim zacnou ridit protoze je to dobra myslenka, lidi jsou chytri jako jednotlivci, ale pokud jsou ve stadu jsou hloupejsi nez ovce
Avatar - Blue Sun
28. 9. 2015 11:53
Re: patrím medzi ignorantov
Zákaz... notyvole. Jak kdyby to mohlo fungovat. Zákaz vjezdu motorek a čtyřkolek do lesů platí už léta a co... prohání se tu neustále. Spousta lesních cest, i v chráněných oblastech, je rozrytá od drapáků motorek. Takže k čemu je zákaz, pokud není vymahatelný? Nebo pokud tresty jsou tak směšné, že se narušitelům vyplatí to podstoupit? Takové zákazy nejsou řešením. Naopak, podpora ekologie automobilů je řešením, ale ne za cenu, že budu prokazatelně horšímu řešení ještě vytvářet rozsáhlé úlevy (nižší emisní normy, nížší zdanění paliva a podobně...) Jestli VW nemá na to, aby splnil emise s TDI, ať se naučí dělat elektro. Jenže na to nemá taky...
Jinak je tvůj článek dokonalý blábol. Pokud politici vydali peníze na podporu ekologických vozidel, mají povinnost je dostat zpět, protože nebyly vynaloženy na správný účel. Kdybys dostal na něco dotaci a prokázali ti, že jsi za ni nakoupil věci pro svou potřebu, taky ji budou vymáhat zpátky.
28. 9. 2015 12:03
Re: patrím medzi ignorantov
Přesně jak píšeš. Zákazy porušují ignoranti.A borec se nazval sám ignorantem. Není co řešit.
28. 9. 2015 10:28
rychle ať to stihnem
si teď na ministerstvu nejspíš říkají, ještě než se Katalánsko a s ním tedy i tamní Seat odtrhne od Španělska, což je teď po vítězství nacionalistů opět o krok blíž...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jenik3
28. 9. 2015 16:30
Dotace?
Slovo dotace z ust statniho urednika = okamzita letenka.
Jedina dotace neprinesla nic dobreho. Samy prusvihy a napojeny penezovody.

Cili zamavat stavajicimu projektu EU a vytvorit svobodnou evropu bez dotaci.
Rozbalit vlákno
0