Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Španělsko zavede ve městech rychlostní limit 30 km/h

Snížení maximální povolené rychlosti má zvýšit bezpečnost španělských měst a zmenšit jejich znečištění.
Zpět na článek
21. 2. 2011 09:13
21. 2. 2011 09:25
21. 2. 2011 13:42
21. 2. 2011 10:50
neregistrovaný "Martinc"
21. 2. 2011 10:26
21. 2. 2011 10:31
21. 2. 2011 10:41
21. 2. 2011 11:23
21. 2. 2011 17:46
21. 2. 2011 11:14
21. 2. 2011 11:30
21. 2. 2011 11:18
21. 2. 2011 11:45
21. 2. 2011 20:43
21. 2. 2011 22:15
21. 2. 2011 22:30
21. 2. 2011 11:48
21. 2. 2011 16:52
21. 2. 2011 17:50
21. 2. 2011 17:54
21. 2. 2011 18:07
22. 2. 2011 19:35
28. 2. 2011 19:49
21. 2. 2011 21:27
22. 2. 2011 07:35
22. 2. 2011 02:50
21. 2. 2011 08:29
a povinne tacho na bicyk!
Tak veru, 30km/h, to uz je rychlost ktoru s vetrom v chrbte a dole kopcom atakuje kadejaky vesnicky Contador ci Armstrong na reznutej "ukrajine". Takze do povinnej vybavy zaviest tachometre aj pre bicykle, kolobezky a detske kociky!
Rozbalit vlákno
12
Avatar - dr.biker
21. 2. 2011 10:06
Re: a povinne tacho na bicyk!
S tou rychlostí máš pravdu, je to těžké udržet rychlost 30 km/hod, když jedu po městě autem. A na kole běžně jezdím po městě víc jak 30 km/hod, někdy i přes 50 km/hod... >:-[]
Avatar - Blue Sun
21. 2. 2011 11:36
Re: a povinne tacho na bicyk!
Třicítku dám na rovince na bruslích i bez větru v zádech, ale jak chceš měřit rychlost bruslaře?
Avatar - T613
21. 2. 2011 12:40
Re: a povinne tacho na bicyk!
dostaneš vrtulku (kterou si umístíš na kšiltovku) a dle počtu otáček se ti spočte rychlost.
Avatar - Blue Sun
21. 2. 2011 12:46
Re: a povinne tacho na bicyk!
Tak to jo... to by mi hlásilo trvale nulu. Kšiltovka patří do batohu, na brusle jedině s helmou.
21. 2. 2011 12:56
Re: a povinne tacho na bicyk!
:yes:
Avatar - T613
21. 2. 2011 13:12
Re: a povinne tacho na bicyk!
no to by tak nešlo soudruhu! >:D
21. 2. 2011 12:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
21. 2. 2011 13:25
Re: a povinne tacho na bicyk!
Dobré, ale nemají mou velikost (110 mm). Ne, já bych si rychlost zjistil snadno, vozím na ruce GPS záznamník a ten ji ukazuje.
Avatar - da_b0mb
21. 2. 2011 11:50
Re: a povinne tacho na bicyk!
tempomat
21. 2. 2011 12:15
Re: a povinne tacho na bicyk!
Napad to neni spatny, ale je to trosku pritazene: cyklista nevypousti zadne emise (pokud si nedal fazolacku), nedela hluk (pokud si nedal fazolacku) a nikoho nezabiji (pokud nekdo neumrel na smrad z jeho fazolacky :-) )
Avatar - Blue Sun
21. 2. 2011 12:45
Re: a povinne tacho na bicyk!
Vesnický dědek na rozvrzané ukrajině vytvoří při jízdě více hluku, než moderní auto. Navíc auto prosviští a je klid, za ty vrzavé zvuky bych z kola skopával.
21. 2. 2011 17:35
Re: a povinne tacho na bicyk!
Ty snad jezdíš na kole se zadrženým dechem? Tenhle příspěvek čistě naráží na to, že dopravní předpisy se vztahují i na cyklisty. Tedy i povinnost dodržovat maximální povolenou rychlost.
21. 2. 2011 09:13
uchylné
A co takto zabezpecit aby sa chodci neje.ali keda nemajú, aby chodili len cez prechody, aby používali podchody príp. nadchody?!!! Aby nevyskakovali na cestu spoza autobusov alebo kríkov pri ceste. by ma zaujímala štatistika, koľko tých smrtelných nehôd zapríčinili chodci a koľko vodiči. Možno by to bolo celkom zaujímavé číslo...
Rozbalit vlákno
3
21. 2. 2011 09:25
Re: uchylné
presne. uchylnost na n-tu.

ked sa na slovensku zavadzali povinne prilby, tak odznela jedna zaujimava informacia, ktora sa inokedy na verejnost nedostane. drvivu vacsinu nehod auto cyklista, ktore skoncili smrtou cyklistu, zapricinili cyklisti. to cislo slo niekde ku 90%. rovnako sa stale pokutuju vodici za kazdu hovadinu. ale len si zober ked nedavno za ucasti TV (bol o tom kratky shot) spravili namatkovo kontrolu na prechodoch v BA, tak malokto z chodcov dodrziaval predpisy. predpisy u vodicov sa budu srobovat do nepricetna a furt sa bude dakto cudovat, ze kolko chodcov a cyklistov zomiera. aj najhorsie nehody sa stavaju nie pri malych prekroceniach predpisov, ale pri ich hrubych poruseniach. ale to by sme od mudrych hlav chceli vela, aby vypatrali a odhalili skutocnu pripadne najdolezitejsiu pricinu daneho javu a tu sa snazili odstranit. jednoducha represia, je politicky lubiva a hlavne lacna a nenarocna na premyslanie.
21. 2. 2011 12:28
Re: uchylné
Tys nebyl nikdy ve Španělsku, viď?
To je jako nutit Italy, aby chvíli drželi hubu. >:-[]
21. 2. 2011 13:42
Re: uchylné
Bol som, a je to tam pekne divoké ;-) Práve preto si myslím že treba trochu cepovať aj chodcov, nie len šoférov. Teda nie trochu ale poriadne. Viacerí písali že je to aj o tom, aby sa už od mala deti učili zásady bezpečnosti na cestách. Ale samozrejme je pohodlnejšie vyberať pokuty od šoférov. Prevencia=vydané peniaze, represia=prijaté peniaze. Ono to asi takto funguje všade na svete >:D
21. 2. 2011 09:20
Pokrok nezastavis
Postupnym snizovanim povolene rychlosti se v delsim horizontu dostaneme k rychlosti nulove a nasledne i k rychlosti zaporne. V autoskole bude nutno venovat vice hodin couvani.
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2011 09:26
chodci v CR zomieraju 3x castejsie ako v ESP!!!
na to ze ESP ma 46 mil a CR 10,5 mil obyvatelov je to riadny dozdiel >:D
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Krispos
21. 2. 2011 09:28
Re: chodci v CR zomieraju 3x castejsie ako v ESP!!!
asi tam nemají absolutní přednost a nemyslí si, že když vlítnou před auto tak to zastaví na místě....
21. 2. 2011 09:31
Re: chodci v CR zomieraju 3x castejsie ako v ESP!!!
Zil som vo Valencii 7 mesiacov. mozem ti povedat, ze tam ti ozaj sofer prejde po prstoch ked mas zelenu na prechode. preto tu statistiku vobec nechapem. no a nezdalo sa mi, ze by tam mali menej aut na osobu (statistiky som nikde nenasiel).
21. 2. 2011 10:42
Re: chodci v CR zomieraju 3x castejsie ako v ESP!!!
Mohu jenom potvrdit. Ziju stridave v Cechach, Nemecku a Spanelsku (A Coruna). Chovani chodcu a ridicu je ve Spanelsku opravdu hodne jine nez v obou ostatnich zemich.
Ale k tematu chodcu a rychlosti. Ve meste se to stejne vetsinou jen sune, takze 30kmh tam neni az tak nerealna rychlost. Na silnich s vyssi povolenou rychlosti ( 80kmh) maji nadchody nebo podchody. Kdyz uz poustim chodce na prechodu, musim si dat velky pozor a cekaji me celkem tri veci.

1. Auto za mnou to nikdy neceka. Cili musim byt hodne opatrny, aby mi neskoncilo v kufru.

2. Vetsinou to zabere delsi cas. Nez si prekvapeny chodec uvedomi, ze ho poustim a zacne konat, tak uz si oba dva poslechneme nejakou peknou melodii hranou v klaksonovych notach.

3. Padne-li cervena na semaforu, zasadne dalsi 3-4 auta vzdycky projedou. Zastavit na cervenou okamzite znamena opet neprijemny naklad v kufru (osobni zkusenost). V tomhle pripade v Madridu.

Jeste me napadla jedna vec, ktera je tam taky velmi bezna ve vztahu chodec a ridic. Nikdy mi nikdo neskocil pod auto. Prechod pro chodce se pouziva zridkakdy. Pokud je cervena a auta uz stoji, lide prechazi v rojnicich cca 50m mezi stojicimi auty.

Co se emisi tyce, 95% aut je tam na naftu. Eliminace znamena vyhazet tyto auta z mesta.
21. 2. 2011 10:58
Re: chodci v CR zomieraju 3x castejsie ako v ESP!!!
hej, brzdenie na "skoro" cervenu si treba dobre premysliet ;-)
neregistrovaný "Martinc"
21. 2. 2011 10:50
Re: chodci v CR zomieraju 3x castejsie ako v ESP!!!
Možná si díky tomu dávají větší pozor při přecházení vozovky, zato u nás téměř dennodenně vídám, jak někteří přecházejí aniž by se předtím rozhlédli.
Proto bych byl pro zrušení přednosti chodců a to hlavně kvůli jejich bezpečnosti.
21. 2. 2011 10:56
Re: chodci v CR zomieraju 3x castejsie ako v ESP!!!
tak s tymto len a len suhlasim, kazdy chodec by sa mal rozhliadnut na obe strany a potom vstupit na prechod. na nestastie to tak vela krat nie je a vodic uz nestihne ubrzdit, ked mu 5 metrov pred prechodom niekto skoci do cesty.
na druhej strane su medzi nami chrapuni, ktori nezastavia ani ked je chodec na prechode a snazia sa ho obist v protismere. to je uz silna kava.
21. 2. 2011 09:48
Životní prostředí
Nejsem si jist, jestli soudruzi ze Španělska někdy viděli auto, ale pro emise je nejvhodnější rychlost (nejčastěji) na pátý rychlostní stupeň někde mezi 50-70km/h. Jet 30 je trojku má k ekologii hodně daleko.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Nerez
21. 2. 2011 10:37
Re: Životní prostředí
Ano, přesně tohle jsem chtěl napsat. Čím vyšší rychlostní stupeň, tím lépe :yes:
21. 2. 2011 17:44
Re: Životní prostředí
To je stejné, jako snížením rychlosti bojovat s hlukem. Aut, které dokáží jet ve 30 km/h s velkou efektivitou, je pramálo.
Avatar - VDC
21. 2. 2011 10:26
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - ManInBlack
21. 2. 2011 10:31
Re: tempo
:yes: (platí pouze v případě, byl-li příspěvek myšlen ironicky)
21. 2. 2011 10:41
Re: tempo
Dufam, ze si ale myslel 2km/h pre vodicov, aj pre chodcov! Takze ziadne ponahlanie a uz vobec nie beh, ale pomaly rozvazny a plizivy krok...
Avatar - euro89
21. 2. 2011 11:23
Re: tempo
Mohli by to zavést i u nás na magistrále nebo na okruhu :-!
21. 2. 2011 17:46
Re: tempo
Pak bych začal sedlat Segway a byl bych pirátem chodníků >:-[]
21. 2. 2011 10:29
30km/h? Není to moc?
95% přežití, při téhle rychlosti? A co těch zbývající 5%? Navrhuji proto, uzákonit rychlost max. 5km/h, každé auto bude muset mít povinně na kapotě připevněný péřový polštář, každý chodec bude povinně nosit hokejovou brankářskou výzbroj, včetně betonů (proti zlomeninám nohou) a na hlavě motocyklovou integrální přilbu. Kdo to nedodrží, dostane pokutu dle výše příjmu, s minimální sazbou 50.000Kč pro nejchudší příjmové skupiny. Zároveň před každým autem poběží běžec s červeným praporkem, jako to bylo dřív a vyřešíme tím i nezaměstnanost >:D
Rozbalit vlákno
5
21. 2. 2011 10:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - skejpa
21. 2. 2011 17:33
Re: 30km/h? Není to moc?
jasny, kazdej chytrej clovek vi, ze lidem chybi ta brankarska vyzbroj xD
Avatar - CHerokee
21. 2. 2011 14:38
Re: 30km/h? Není to moc?
:yes: :yes: :yes: BOhužel my - motoristé v Česku od toho nejsme daleko. Pokuty podle toho jaké máš auto nebo kolik daníš atp., které teď půjdou na schválení do parlamentu zavánějí stejným kocourkovem.
Avatar - skejpa
21. 2. 2011 17:33
Re: 30km/h? Není to moc?
:yes:
21. 2. 2011 17:48
Re: 30km/h? Není to moc?
Těch 5 % jsou lidi, kteří z toho zážitku dostanou infarkt >:D
Avatar - ManInBlack
21. 2. 2011 10:42
Zodpovědnost a emise
To si zas zastánci názoru "lidi jsou d*bilni a nesvéprávne ovce" prosadili svou. Co takhle prostě lidem dostat do hlavy, že jsou zodpovědní za své vlastní činy a že musí nést všechny následky? Když po tmě v zatáčce vlezu do silnice zpoza zaparkovaný dodávky a srazí mě auto, tak je to moje vina, ne? Jenomže na chodce se nedá dostatečně uplatnit represe a nevydělá se na nich, takže možnost b) omezit a zkásnout řidiče :-( Přitom stačí tak málo - od mala mi do hlavy hustili (jak doma, tak ve školce), abych se rozhlídnul na obě strany, než vlezu do silnice a dopadlo to tak, že mám tenhle "reflex" tak silnej, že se na obě strany rozhlížím i v jednosměrkách. A to je podle mýho jediný správný řešení. Možná jedno ze dvou. To druhý jsou nadchody a podchody a jejich využívání. Když jsem šel z opery, tak jsem viděl lidi přebíhat přes silnici a přitom je 15m od toho místa podchod. Komu není shůry dáno, ten je hold blbej.

A k těm emisím: Když vemu v potaz své auto, tak 30 je taková de*ilní rychlost. Na 1 je to už moc vytáčený, to znamená víc spálenýho benzínu, vyšší spotřeba, víc emisí. Na 2 je to podtáčený a aby se auto utáhlo (drobek má i se mnou cca. 1800kg) tak musí do motoru nahnat víc benzínu, to znamená vyšší spotřebu a víc emisí. Ono mezi námi u 50 mám ten samý problém (jen stupně jsou ale 2-3), ale řešení je jednoduché - jezdím reálných 50 a ne tachometrových a to je na 3 v klidu :-) Ale ta 30 je fakt hnus.
Rozbalit vlákno
4
21. 2. 2011 11:04
Re: Zodpovědnost a emise
Souhlas, každý by měl být zodpovědný za své činy, ne kvůli několika tupým jedincům omezovat celou společnost. Jen mě zarazila jedna věc, ano třicítka je pitomá rychlost, stejně jako padesátka, jen to odstupňování mě u tebe zarazilo - 30km/h ti podtáčí dvojku a 50km/h trojku? Já tenhle problém mám taky, jen posunutý o stupeň výš ;-)
Avatar - ManInBlack
22. 2. 2011 10:25
Re: Zodpovědnost a emise
Tachometrových. Reálných je to o nějakých 5km/h níž.
Avatar - Righ
21. 2. 2011 12:04
Re: Zodpovědnost a emise
Jenom takova technicka - co mas za auto, ze se pri 30 na dvojku podtaci a 50ka je mezi dvojkou a trojkou?Jinak navrh je to samozrejme uplne zhovadilej, mestskej ideal vidim v rozmezi 50-60km/h, auto na ctyrku ci petku vykazuje pri tyhle rychlosti suverenne nejnizsi moznou hladinu hluku a na minimu se drzi i spotreba.
Avatar - ManInBlack
22. 2. 2011 09:19
Re: Zodpovědnost a emise
Upravenýho Saaba 9-5 2.0LPT, což s tím může mít taky něco společnýho. Byl zvýšen výkon nikoli vzhled, tudíž se nejedná o tzv. překližka-tuzing ;-)
Avatar - DawQa
21. 2. 2011 11:14
Proti větru
A já myslel že chcaní proti větru je výsada českých politiků a zákonů... >:D
Chodci umírají, tak omezíme řidiče a budeme dělat jak je to ekologické .. :-!
no jo prachy jsou zapotřebí a když ty automobilky dělaji pořád úspornější, tak nějak je z řidičů musí dostat a zabalit nepraktickou rychlost do zelenejch emisí, ačkoliv tomu tak neni je prostě úžasné... >:D :yes: >:D
(neberte mě až tak vážně,ale je to opravdu zábavné číst, jak se musí řidiči přispůsobovat okolí, nevim proč by to nemohlo bejt aspoň jednou obraceně...)
Rozbalit vlákno
1
21. 2. 2011 11:30
Re: Proti větru
Vysvětlení je velmi jednoduché - v posledních letech se z řidičů stali akorát dojné krávy a zároveň lovná zvěř. Je velmi moderní na řidiče plivat a co nejvíc jim komplikovat život. Jako by i ti ostatní někdy nebyli řidiči. Přístup státu: řidiči zaplať si plnou nádrž, ať tě podojíme na daních, ale opovaž se vyjet na silnici 8-s
Avatar - euro89
21. 2. 2011 11:18
dovolená
Tak už vim, kam 100% nikdy na dovolenou nepojedu. :-!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Blue Sun
21. 2. 2011 11:45
Re: dovolená
Neboj se, u nás to brzy bude taky. Čím větší blbost, tím snáze ji ti voli nahoře zkopírují.
Avatar - Ronault.
21. 2. 2011 20:43
Re: dovolená
Tak jestli jedzdíš na dovolenou podle toho jaké tam jsou rychlostní limity, tak to je mi tě líto. Takovou Barcelonu bych opětovně navštívil i kdyby se tam jezdilo jen 15 km/h
Avatar - euro89
21. 2. 2011 22:15
Re: dovolená
Mě ti bejt líto fakt nemusí, každej má jiný nároky na dovolenou a každej od ní očekává něco jinýho. Já třeba miluju řecký ostrůvky, spousta klikatejch silniček, žádný radary a téměř žádná policie - ideální pro lidi, jako jsem já :-) Já si chci na dovolený užít to, co u nás nemůžu. A to jsou rychlý projížďky po klikatejch silnicích a pokud možno bez radarů a policejních kontrol. :yes:
Avatar - Ronault.
21. 2. 2011 22:30
Re: dovolená
Řecko mám taky tuze rád, ale ve Španělsku ta třicítka bude jen ve městech, takže wo co go? ;-) Popravdě letos v létě jsem projel několik větších měst v Itálii, hlavně Florencii a není nad to nechat auto někde dostatečně daleko od centra než se motat historickým centrem. Horské silničky jsem si užil ve vnitrozemí také.
Není problém pro mě jet na dovolenou jen do určitého města a několikrát jsem si říkal, že kdybych jel jen třeba Paříž nebo Řím, tak klidně vlakem. Karta se obrací pokud člověk chce projet více než jen jedno město.
Avatar - gld
21. 2. 2011 11:48
Maňána
V španielsku po španielsky- pomaly v robote, pomaly na úrade, pomaly v živote..prečo by mali byť cesty výnimkou? ;-)

A o pár rokov s prispením hlávkových šalátov z bruselu aj u nás, možno aj s tou spomínanou červenou vlajočkou a tak podobne..
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2011 14:26
Moudré rozhodnutí
Většina moderních aut zastaví, pokud není na silnici led či sníh,ještě ze 40 km prakticky na místě ve chvíli sešlápnutí brzdového pedálu a pokud někdo nedává pozor a a nemá zrovna detekci chodců >:-[] tak nezabrání kontaktu s chodcem ani 30 km. Ted se nejspíš ozve někdo s tím že násldky takové srážky budou mírnější než v 50, no to je hezké...ale stejně tak mužeme říct že následky budou ještě nižší když auta budeme po ulicích jen tlačit ;-\ A gratulace pro ministerstvo životního prostředí, snížení z 50 na 30 kuli exhalacím? úsměvný, nejsem si jistej jestli od ted budou auta ve španělsku jezdit s otáčkama kolem 500/min, no pokud ne a nějaký troufaleec si tam zařadí nižší rychlostní stupen, tak logicky vyprodukuje stejný exhalace za stejnou časovou jednotku jako ten jedoucí 50, rozdíl bude v tom, že první z nich ujede jen 30 km za hod, takže každá cesta po městě bude trvat zhruba o 40% déle, auta vyprodukujou o 40 % víc exhalacía řidiči budou častěji u čerpacích stanic, takže jediný kdo z toho bude něco mít budou pumpaři, jo ministerstvo životního prostředí je ve španělsku stejně platný jako u nás, to je pozitivní ne? >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
21. 2. 2011 17:34
Re: Moudré rozhodnutí
brzdná dráha z 30 km/h je síce pomerne nízka, no spolu s reakčným časom je to okolo 12 metrov..nie práve "na mieste"

Neobhajujem tridsiatku, len pre správnosť uvádzam

[odkaz]
Avatar - twistedTSD
21. 2. 2011 16:52
inteligence
co dodat... 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
21. 2. 2011 17:50
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
21. 2. 2011 17:54
Re: usnout
Musí to být zážitek prodírat se městem v takovém Gallardu >:D Je na čase přesunout se ze silnic do vzduchu. Lehkou sportovní helikoptéru pořídíš ne o moc dráž než auto. Už teď znám jednoho dobrodruha, který do Prahy "dolétává" a směje se všem těm na zemi, kteří tvrdnou v zácpách. Do lehkého sportovního letadla můžeš tankovat normální benzín a spotřebu má na úrovni auta (řekněme 10 l/100 km).
Avatar - petrumr
21. 2. 2011 18:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 2. 2011 19:35
Re: usnout
>:D

Nicméně lehké sportovní letadlo svůj merit má. Dolet 1000-1500 kilometrů při rychlostech 200-300 kilometrů za hodinu s cenou kolem 2 milionů. A přistát můžeš v klidu na louce za domem (pár set metrů ti na přistání stačí). Na to nemá ani Pendolíno. Praha-Ostrava za hoďku. Nedávno jsem se dokonce proletěl dieslovým letadlem >:-[] >:-[] >:-[]
28. 2. 2011 19:49
Re: usnout
Už jsou i letadla který umí složit křídla a pokračovat dál jako auto, akorát ta cena nic moc. Nebo letadla schopný startovat a přistávat jako vrtulník a tím nemyslím Harrier.
Btw. nastal velkej boom používání proudových motorů do malých letadel, dokonce ultralehkých, hlavně v USA, ty motory vyrábí v První Brněnské. Čekám kdy s tímto motorem někdo postaví něco na způsob jetpacku a problém s dopravou bude vyřešen >:D
21. 2. 2011 21:27
MOC
Je to stejně moc, já bych doporučoval snížit v obcích rychlost na... tři, tři kilometry v hodině. Svoje výhody to má, nebudeme muset řadit, v podstatě ani brzdit, a když si budeš potřebovat něco vyřídit, ani nebudeš muset parkovat, za tu chvilku, co si za jízdy odskočíš, se směr vozu moc nezmění, to doběhneš...

BRAVO KORIDA 8-s
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Parda71 (BMWfans)
21. 2. 2011 22:42
Re: MOC
;-\ Tento způsob dopravy ve městě zdá se mi býti poněkud nešťastným, jak by řekl klasik... Ještě, že to nezavedou nikdy v ČR v dohledné době, ptž by to stejně nikdo nedodržoval >:-[]
22. 2. 2011 07:35
Re: MOC
s tou rychlostou 3km/h moze byt trosku problem. Mnoho aut ju ani "nedosiahne", a aj na volnobeh a zaradenu jednotku idu rychlejsie. Co teraz? Budeme musiet este pribrzdovat? To sa motorom nebude pacit...

A druha vec: ako vyriesit predbiehanie? Mam teraz na mysli predbiehanie aut chodcami (kedze clovek tych 4-6km/h zvladne). Dame chodcom do kazdej ruky baterku a budu musiet imitovat smerovky?
Avatar - Jáchym
22. 2. 2011 02:50
Meteorit
Navrhuji postavit nad všemi městy obrovskou střechu pro případ, že z nebe spadne meteorit a potenciálně by mohlo přijít o život mnoho lidí.... toť můj názor na tento zákon
Rozbalit vlákno
0
28. 2. 2011 19:54
30 km/h i u nás
Třeba u nás v Brně zavedli v celé městské části 30 km/h. Hovadina jak noha, nedodržuje to nikdo včetně řidičů autobusů. Naštěstí jsou jen 2 místa kde můžou měřit, tam se prostě vždy trochu ubere a je to :-) Sledovali tím prý snížení hlučnosti, ale popravdě si spíš chtěli korupčníci na radnici vylepšit rozkradený rozpočet.
Rozbalit vlákno
0