Jeden z našich čtenářů vyfotil v Mladé Boleslavi testovací mulu nového SUV od Škodovky, modelu s pracovním názvem Snowman. Vůz má zatím prodlouženou a rozšířenou karoserii modelu Yeti.
Těžko říct, já si v té rychlosti všiml jen toho, že to má eFkovou značku a že je ten Yeti ňákej divnej. Bude to větší než Yeti, ale tohle je jen mula, takže celkové rozměry nemusí sedět.
Věřím. Nepatřil jsem sice k těžkým kritikům Supa 2, kombi se mi naživo celkem líbilo, ale ten novej vypadá už dle fotek o dost líp. Jsem zvědavej jak bude naživo působit ten vnitřek.
Je to obyčejná mula, ale docela zajímavá. Karoserie je prodloužená za C sloupkem (asi i před ním) a výsledek vypadá překvapivě pěkně, Yeti má hned tak nějak větší koule, a navíc padá problém menšího kufru. :-)
přesně tak :-) vypadá to už na prodloužený dveře za B sloupkem...není to jen takový naprasení podvozku na už vyráběný auto...dali si s tím práci a vypadá to hezky a nenápadně
Ja se nedohaduji na dizajnu, ale jde mi o to, že tohle má být velké SUV a Yeti je hodně malé SUV, proto mi je divné, že by jen lehce natáhli Yetiho na mulu (pusobí to jako malé auto) a zajíma mne, jestli vyrobili o číslo větší karoserii Yetiny jako maskování. Podvozek by měl být i širší ne?
Co se ti nezdá? Že by si dali tu práci udělat o něco větší karoserii jen pro mulu? Že působí jako malé auto, je snad dobře, ne? Ideální stav je, aby si všichni mysleli, že je to Yeti. Nevím, co má být "Snowman," pokud však velkým myslíš, že tohle má být derivát CrossBlue, tak to si nemyslím. Očekával bych spíš něco ke 4,6 metru (o něco větší než Tiguan).
Já sem čekal, že Snowman má byt o něco menší Touareg(konkurent Sorenta a santaFe), proto me primárne zajímala velikost auta. Z fotek to vypadá že je to skoro totozne s Yetim, tak sem se ptal;)
Na mne to tedy z fotek působí citelně větší než Yeti. Těžko se ale odhaduje, o kolik. Výsledné auto na tom stejně bude jinak (pokud nebude delší, dle blatníků soudím, že bude alespoň širší).
Mula je to sakra povedená a to byl asi taky účel. Beztak je to jen na vyzkoušení agregátů a podvozku v reálnejch podmínkách. Nevypadá to tak naroubovaně jako jiný muly.
Může ale dávalo by to logiku navíc by to mělo duplicitní efekt. Zmenšíš objemy což je blbej ale bohužel výraznej trend a navíc by se tim odlišil už zaběhnutej Yeti vod novýho Snowmana. Ten má začínat na 1,4 a největší objem bude 2,0 TDI. Chápu že nechtěj aby se motorama překrejvaly. Moc se mi to nelíbí ale smysl mi to dává
Je i dvoulitr a Tiguan ho má. Už fakt, že Škoda jakou dobu používá verzi určenou pro ruský trh, napovídá, že může být problémem dostupnost. VW preferoval twincharger a Audi přešlo na novější generaci, kterou Škoda do starších modelů nedala a jen kvůli Euro6 zřejmě ani nedá. Parametry je už teď 1,4 blízko téhle staré 1,8.
U jiných modelů se jim motory překrývají, tak nevím, proč by jim to tady mělo najednou vadit.
No Yeti holt neni Tiguan. 2,0 TSI a silnější verze 2,0 TDI budou snad ve Snowmanu, v Yeti maximálně 1,4 a slabší 2,0 TDI. Je tu eště Seat 20V20 kterej bude výkonama zřejmě nad Snowmanem. Jak je těch modelů a značek moc a těch motorů zas tolik ne je to asi fuška to nakombinovat aby se to aspoň nějak odlišovalo :-)
Nepíši, že je Yeti Tiguan, ale že je tu pro o něco větší SUV dvoulitr a že Tiguan, který by mu měl být velikostně blíž, ho má (a není to nějaká "sportovní" verze, u kterých je těch odlišností nejvíc). Nepřijde mi, že by se nějak zvlášť snažili odlišit modely motorizacemi.
Určitě ne nijak zvlášť ale i Seat začínaj motorama tlačit nad škodovku. Takže to motorový omezení pro Yeti dává smysl. Já bych do něj taky volil 1,8 TSI ale věřim že to nebyla moc prodávaná verze
Yeti svý kupce má, teď je nutný získat nový pro Snowman a zvýrazněnej odstup motorama tomu pomůže. Bohužel zvětešenej ne lepšíma ve Snowmanu ale menšíma v Yeti. Jeho zvětšenej nástupce dostane snad zase něco trochu silnějšího. Tohle už definitivně nemá co dělat s technikou tady už de ze 100% jen vo marketingový blbosti
Seat začínají tlačit? Seat měl i dříve motorizace, které neměl v běžné nabídce ani VW, natož Škoda. A dnes je těch rozdílů snad méně.
V EU asi ne a mimo EU můžou tuhle 1,8 prodávat dál.
Kolikrát něco takového udělali? Že by zkrouhli nabídku motorů jen proto, že už je model zavedený, nebo nad něj chtějí strčit další model? Je určitě možné, že příští generace Yetiho nebude mít 1,8. Ale můj odhad je, že bude mít něco o podobných parametrech.
No de vo to že 20V20 bude asi mít silnější verze než Snowman a ten zas musíš voddělit vod Yetiho.
Prodávat můžou ale vypadá to že nebudou. Stejně je to asi okrajová motorizace
Jasně že bude nějaká 1,4 podobnejch parametrů :-)
Výborně, vyhrál jsi dva zlatý bluďišťáky. Vždycky se najde nějaký rozumbrada, který neví, co je to mula a začně psát o tom, že to vypadá stejně, jako starý auto a nebo, že je to strašně hnusný.
Budu od té dobroty a trochu tě poučím. Tohle auto má z SK376 (po novu SK326), mezi novináři označované jako Snowman, pouze podvozek a část elektroniky. Jedná se o testování těchto komponent v reálném provozu. Karozerie je z Yetiho, ale značně upravená pro rozměry podvozku.
Zkrátka to znamená, že z těchto fotek může člověk zjistit jednu jedinou informaci a to sice tu, že nové SUV bude širší a delší, než současný Yeti.
On už se dělá Yeti long? A proč tomu dávaj jinej název? Zachvíli se bude prodávat jenom značka a typ už nebude, bude jenom škoda, škoda kombi, škoda rs, škoda suv >:D
Len tak mimochodom pre Čínu ano - predlzeny o 8 cm od B - stlpika do zadu pre vacsi priestor pasazierov vzadu.
a Precitaj si co pise Egi.
Ak tomu nerozumies, tak sorry, ale ja nemam nervy ti to vysvetlovat podrobnejsie :-!
Chápu, chápu. O tý Číne sem nevěděl. Samozdřejmě čtu vše v diskuzi, to nemění nic na faktu, že to auto bude vypadat stejně jako yeti (pro mě vypadá rapid,octavia,fabie,superb jako jedno auto [s nadsázkou])... :-)
Přesně tak, ten čínský Yeti má pouze více prostoru na zadních sedadlech, Yeti na fotkách má ale prodloužený i kufr. Že jde o mulu, je zřejmé i z lemovaných podběhů.
Koukněte se na Seatem v Ženevě představený koncept 20V20. Myslím že to do Snowmana nebude mit moc daleko. Hlavně tvary zádě ale i přední světlomety například. Dost lehce si dokážu představit tohle auto převlečené do kabátku od Škody.
Mula testuje hlavne podvozok, motor. Teda spodnú časť pred "svadbou". Vie prezradiť len dĺžku, rázvor a šírku budúceho auta. Dizajn auta či prvé predsériové vozy sú už dávno vyrobené.
Ľahšie dokážete robiť za bežnej premávky testy takto upravených vozidiel, než predsériových.