Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spolupráce tradičních rivalů? BMW a Mercedes prý chystají společný vývoj aut!

Už dnes BMW a Mercedes spolupracují třeba v oblasti navigací, společně s Audi, Intelem a Boschem vlastní mapovou službu Here, dříve patřící Nokii.
Zpět na článek
22. 1. 2019 16:04
22. 1. 2019 16:29
22. 1. 2019 18:08
22. 1. 2019 18:12
22. 1. 2019 18:23
22. 1. 2019 19:49
22. 1. 2019 21:02
23. 1. 2019 07:27
22. 1. 2019 16:04
MB > BMW
ve všech směrech, dřív jsem to ale viděl přesně naopak. :-)
Rozbalit vlákno
9
22. 1. 2019 16:29
Re: MB > BMW
Samael prozřel!
Pojď a pomoz mi s osvětou!
Již jsem znaven.
Je zde ještě armáda slepých a hluchých. Nebojím se říci zabedněných, kteří nevěří, že..
MERCEDES ÜBER ALLES!!!!
22. 1. 2019 18:08
Re: MB > BMW
no to určitě, jakože renaultí technologie über alles. >:D
22. 1. 2019 18:12
Re: MB > BMW
ne že by mercedes dělal špatný auta, ale
1.v nělterých ohledech je vidět to otřesný šetření.
2.CLE coupe a CLC coupe jsou kopie BMW
3. na 2 coupe nemá mercedes žádnou odpověď.
4. BMW 4 GC je dokonalý auto.

To prozatím stačí. ;-)
22. 1. 2019 18:23
Re: MB > BMW
Nejen, že jsou hluší, slepí a hloupí, ale někteří ve své nabubřelé blbosti nalézají tu drzost polemizovat se samotným fostekem, ajatolláhem automobilismu. K tvým pitomostem:
1) otřesný šetření je vidět všude
2) Všechna auta jsou kopií Mercedesu. Je to nejstarší automobilka a stvořila současný automobil. Anebo... Podlé tvé stupidní logiky popoháněné nedostatkem znalostí jsou ta jmenovaná BMW kopií Pontiacu Aztec - což je první SUV coupé.
3)Na 2 Coupé nemá mercedes odpověď, protože nikoho nezajímá
4)Žvást

prosím již nereaguj. už i tak ti fostek věnoval přespříliš svého drahocenného času a znalostí.

Teď to stačí :-!
FOSTEK RULEZ FOREVER
22. 1. 2019 18:50
Re: MB > BMW
Na čom dnes fičíš, chvostík?
Avatar - Uživatel_5340709
22. 1. 2019 21:18
Re: MB > BMW
To jo, ale jakým matrošem ten vrozený narcismus cizeluješ a opečováváš? >:D
Avatar - woody-alien
23. 1. 2019 06:13
Re: MB > BMW
Ale pěkně ! Narkissos byl proti tobě břídil. Kdyby samochvála opravdu smrděla, musel bych tě cítit snad i přes ten počítač. >:D >:D ;-)
Avatar - CICERO
22. 1. 2019 22:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CHerokee
22. 1. 2019 22:43
Smutný vývoj
Elektromobilita zabije půlku značek a pohřbí malé výrobce právě pro obrovské náklady a tlak v EU. Přežijí jen největší, co spojí síly a pak si rozdělí celý trh. A všude bude vládnout unifikace. Ono už se to děje, jen zatím pomalu...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
22. 1. 2019 22:50
Re: Smutný vývoj
nakoniec este aj 100 rocne premiovky klaknu uvidis.. ale tak kto ide s dobou ten sa nema coho bat... premiovky uz davno zaspali kdesi v dobe dizlovej... nahanaju pocet turb v dizloch aj pocet konikov ale svet im pritom uteka pomedzi prsty... ludi totiz uz coraz menej zaujimajju ich tazkotonazne fosilne mamuty hrajuce sa na luxus na kolesach .. a aj bezna toyota je dnes uz o parnik inde a v inej casovej dimenzii ako nejake medvede ci vrtule ... neboj .... inak ja to vravim stale ze svet aut sa zrovnava a casom ostane na svete len par velkych koncernov... vsetko uz bude totiz uplne zhodne ... jedoducho 30 automobiliek prezit nemoze to je jasne ... v case ked sa hralo na umelecku notu a ked auta mali este charakter tak to bolo ine... ale dnes v case biznisu je fakt nemozne mat uz xy roznych znaciek ... a bude este horsie .. ked sa este zisti ze elektrina nie je zadarrmo a aj najlacnejsie dostupne elektro auto bude stat dvakrat tolko co dnes najaka fabia ... este nakoniec auta zacnu byt opat nedostupne.. ako za cias ich vzniku ked ich ozaj nemal kazdy.... no kazdopadne vyzera to zaujimavo do buducna...
Avatar - CHerokee
23. 1. 2019 00:33
Re: Smutný vývoj
Osobně se elektromobility bojím. To už mě nebude bavit. Pak už jen krok a bude se to řídit samo. A jeden velký koníček, svobodné cestování, romantika, soužití se strojem bude zase v čudu.
Avatar - Dinar
23. 1. 2019 07:27
Tak ono to celé
nemusí být tak nelogické, jak to na první pohled vypadá. Totiž jak MB tak BMW na svých malých modelech vidí, že je v podstatě jedno, jakou techniku používají, aby na ni přilákali zákazníky, resp. mohli za svá auta ve třídě kompaktů a malých crossoverů chtít víc peněz než mainstreamová konkurence, stačí znak na kapotě. Viz. motory renault v MB, viz. kauza hnací nápravy u BMW1, kupcům prostě stačí, že dosáhli na Mercedes nebo BMW, co je pod kapotou, je jim šumák. Takže, proč ne, když trh zkousne BMW Supra v kategorii aut, která si kupují řidiči a značkoví fandové, pak v segmentu obyč. kompaktů nemusí být mercedesobmw problém vůbec.
Rozbalit vlákno
0