Nové detaily o chystaném sportovním voze aliance Renault Nissan, který bude vyráběn pod značkou Alpine, jsou zde. Očekávejte výkon až 300 koní z nové osmnáctistovky TCe a dvouspojkový automat.
Nemůžu si pomoct, ale na to, jak dlouho to připravovali, je ten design nějaký anonynmí a "bez koulí". Zepředu je to boxsterovaté, zezadu audiidní, zajímavou manýrou je snad jen ten vzad klesající ponton karoserie, ale nevím, jestli to zachrání. :-O
Otázka je, či práve retrošportiak je to pravé orechové. Skutočne vydarené retro je pomerne vzácne, dajú sa zrátať na prstoch jednej ruky, napr. Mini a medzi športiakmi mi napadá len Ford GT minulej generácie. Toto možno retro je, vydarené však ani zďaleka.
Výnimočne musím súhlasiť, je to také bezpohlavné, bez výrazu, hlavne ten guľatučký predok. Do série to bude potrebovať hodne priostriť, lebo toto ani nemusia dať na trh, to kúpi len veľký fanúšik značky.
to neni porsche.. proste ten dizajn je retro.. to schvalne ma mať odkaz na svojho starého predchodcu.. to je originalny ALPINE dizajn.. ja verím že hotové auto bude topka. a už asi mam aj odpoved čo pôjde pod kapotu do noveho meganu r.s. :-) vdaka aspon za tu 1,8! >:D
No neviem, či by ma tešilo, keby namiesto dvojlitra bola v RS jednaosmička vyhnaná na 300 koní. Downsizing je trend, ja viem, ale zrovna tu asi netreba byť trendsetterom. Kľudne by stačilo dať tomu dvojlitru priamy vstrek, to samé by dosť znížilo papierovú spotrebu a eurovlk by bol nažraný. ;-)
Nemyslím, že design je retro. Je to přešlapování na hranici retra a moderny, u něhož nějak nedošlo k tomu rozhodujícímu kroku. Tohle spíš ten originální Alpine design zabilo.
Už na Alpinku šetřím <b class="smile01"><b>:-)</b></b> Tady
Proti staršímu konceptu jsem také čekal odvážnější design, ale stále je to jen koncept, takže teprve uvidíme. Ale retro odkaz na A110 je jasný. Důležitější je však jak to bude jezdit a co to bude stát. Prý se má vejít základní verze s výkonem kolem 250-260 koní pod milion, což by bylo super! Hlavně aby udrželi váhu pod 1100-1150 kg jak slibují a najednou se to o 100 kilo nevyhouplo nahoru, což byl třeba problém GT86/BRZ.
Lepší a reálnější fotky, bez těch oranžových světel, pak zde z Goodwoodu:
[odkaz]