Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Sporťák od Alpine dostane nový motor 1.8 TCe a dvouspojkovou převodovku

Nové detaily o chystaném sportovním voze aliance Renault Nissan, který bude vyráběn pod značkou Alpine, jsou zde. Očekávejte výkon až 300 koní z nové osmnáctistovky TCe a dvouspojkový automat.
Zpět na článek
7. 7. 2015 12:55
7. 7. 2015 13:10
7. 7. 2015 13:32
7. 7. 2015 15:19
7. 7. 2015 14:06
7. 7. 2015 15:18
7. 7. 2015 15:15
7. 7. 2015 17:45
Avatar - TeeJay
7. 7. 2015 12:55
Eunuch
Nemůžu si pomoct, ale na to, jak dlouho to připravovali, je ten design nějaký anonynmí a "bez koulí". Zepředu je to boxsterovaté, zezadu audiidní, zajímavou manýrou je snad jen ten vzad klesající ponton karoserie, ale nevím, jestli to zachrání. :-O
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Covenant
7. 7. 2015 13:10
Re: Eunuch
No holt to není Honda, tak se ti to přeci nemůže líbit ...kdyby byla, píšeš tu ódy na skvělý funkční design >:-[]
Avatar - Emel
7. 7. 2015 13:32
Re: Eunuch
Ale ne, má pravdu předsedo... ve srovnání s tímhle...

[odkaz]
[odkaz]

PS: jako ne že by to bylo špatné, ale taková pecka to zase není. Asi mě ruší ta oranžová světla.
Avatar - iudex
7. 7. 2015 15:19
Re: Eunuch
Presne, tie Tvoje odkazy sú iná liga, toto je také neurčité, bezpohlavné.
Avatar - Czerwik
7. 7. 2015 14:06
Re: Eunuch
inšpirácia je myslím 100% jasná... [odkaz] [odkaz]

a žiadne dietka VW sa tam isto nevotreli ;-)

za mňa :yes: :yes: :yes:
Avatar - iudex
7. 7. 2015 15:18
Re: Eunuch
Otázka je, či práve retrošportiak je to pravé orechové. Skutočne vydarené retro je pomerne vzácne, dajú sa zrátať na prstoch jednej ruky, napr. Mini a medzi športiakmi mi napadá len Ford GT minulej generácie. Toto možno retro je, vydarené však ani zďaleka.
Avatar - iudex
7. 7. 2015 15:15
Re: Eunuch
Výnimočne musím súhlasiť, je to také bezpohlavné, bez výrazu, hlavne ten guľatučký predok. Do série to bude potrebovať hodne priostriť, lebo toto ani nemusia dať na trh, to kúpi len veľký fanúšik značky.
Avatar - TeeJay
7. 7. 2015 17:45
Re: Eunuch
Žasnu. ;-) Jo, možná i to je část problému - je to moc kulaté v době, kdy jsou v kurzu hrany. Ale hlavní problém je ta absence nějakého výrazu.
7. 7. 2015 12:59
Další krasavec
to neni porsche.. proste ten dizajn je retro.. to schvalne ma mať odkaz na svojho starého predchodcu.. to je originalny ALPINE dizajn.. ja verím že hotové auto bude topka. a už asi mam aj odpoved čo pôjde pod kapotu do noveho meganu r.s. :-) vdaka aspon za tu 1,8! >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
7. 7. 2015 15:24
Re: Další krasavec
No neviem, či by ma tešilo, keby namiesto dvojlitra bola v RS jednaosmička vyhnaná na 300 koní. Downsizing je trend, ja viem, ale zrovna tu asi netreba byť trendsetterom. Kľudne by stačilo dať tomu dvojlitru priamy vstrek, to samé by dosť znížilo papierovú spotrebu a eurovlk by bol nažraný. ;-)
Avatar - TeeJay
7. 7. 2015 17:42
Re: Další krasavec
Nemyslím, že design je retro. Je to přešlapování na hranici retra a moderny, u něhož nějak nedošlo k tomu rozhodujícímu kroku. Tohle spíš ten originální Alpine design zabilo.
Avatar - Thomasino
7. 7. 2015 14:14
Už na Alpinku šetřím <b class="smile01"><b>:-)</b></b> Tady
Proti staršímu konceptu jsem také čekal odvážnější design, ale stále je to jen koncept, takže teprve uvidíme. Ale retro odkaz na A110 je jasný. Důležitější je však jak to bude jezdit a co to bude stát. Prý se má vejít základní verze s výkonem kolem 250-260 koní pod milion, což by bylo super! Hlavně aby udrželi váhu pod 1100-1150 kg jak slibují a najednou se to o 100 kilo nevyhouplo nahoru, což byl třeba problém GT86/BRZ.
Lepší a reálnější fotky, bez těch oranžových světel, pak zde z Goodwoodu:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
7. 7. 2015 15:20
Re: Už na Alpinku šetřím <b class="smile01"><b>:-)</b></b> T
Hm, tak nie. Je to rovnako zlé ako tie štúdiové rendery.
Avatar - Bully_
8. 7. 2015 08:03
Re: Už na Alpinku šetřím <b class="smile01"><b>:-)</b></b> T
Mam trochu obavy, ze s dvouspojkou a tak vyraznym zacilenim na AR 4C bude cena pod milion Kc asi utopii ;-\
Avatar - Emel
8. 7. 2015 11:31
Re: Už na Alpinku šetřím <b class="smile01"><b>:-)</b></b> T
Jak říkáš - hlavní je jak to bude fungovat. Ono MRS taky není vyloženě krásné auto a je potřeba si na něj spíš zvyknout.

Fotky z Goodwoodu - bez oranžové lepší. Ze všech stran je to hezké auto a proporce to naživo určitě podrží, jen ten čumák zepředu je takový nijaký...