Kam ten svět spěje, už i sporťák bude řídit počítač, jako by nestačilo, že už takhle do toho kecá pomocí ESP. Sporťák si kupuji kvůli požitku z jízdy, a ne kvůli tomu, aby ho za mě už i na okruhu řídil počítač. Systém dobrej leda pro pozéry, nikoli pro řidiče...
Sranda právě je se s tím autem učit hledat ideální stopu, práci s plynem apod. Ve svý 370z rozhodně takový blbosti nechci a kdyby to tam před pár lety už měla tak jsem ji nikdy nekoupil. Svý auto si chci řídit sám. ALE jo nejlepší bude do nových generací tyhle blbosti dát. To se pak ty staré budou suprově prodávat. :-!
Přesně tak, to je na tom ta zábava. Hledat své limity, limity auta, brzdný body dráhy atd. Co z toho budu mít, když jen sednu do auta, nastartuju a tohle všechno za mě bude dělat počítač. Úplně to ztratí to kouzlo...
Kam ten svět spěje, už i sporťák bude řídit počítač, jako by nestačilo, že už takhle do toho kecá pomocí ESP. Sporťák si kupuji kvůli požitku z jízdy, a ne kvůli tomu, aby ho za mě dokonce i na okruhu řídil počítač. Systém dobrej leda pro pozéry, nikoli pro řidiče...
Podobne kraviny si urcite za pomoci nekolika let marketingoveho brainwashingu svoje kupce najdou. Pro me osobne- a zvlast u sportaku- dela tu zabavu prave prace s autem a ne primarne rychlost, jakou jedu. Jakakoli elektronika a vybava vozu zabiji emoce.
Zrovna u GT-R mne to tolik nepřekvapuje , že ho mají v plánu "zabít" úplně, stejnak to už teď je tak trochu "počítač" na kolech. Hlavní je, aby zůstala ryzí sportovní auta jako je např. Caterham nebo Lotus, tak, jak jsou - a to primárně o řidiči a "syrovému" ovládání aut. To už by mi rychle přestávala zábava hledat jenom limity "počítače" a ne auta a znemožnit si se zlepšovat třeba na okruhu jako řidič.
Je to proste bomba - proc ztracet cas projizdkami s autem a nebezpecnou jizdou nekde v horach, kdyz se auto muze projet samo beze me a ja pritom muzu normalne zustat doma v posteli a cumet na TopGear, ktery bude moderovat buzna, cernoch a jihoceska matka!
A hned v dalsi generaci si uz to GTRko ani nemusim kupovat, normalne ho necham ve fabrice, kde se to auto bude proojizdet samo a ja se o nej ani nebudu muset starat, jen proste mesicne poslu prachy za pocet projizdek a za servis...