Diskuse

Sprintovali jsme s Kiou Rio a Renaultem Clio. Kdo byl rychlejší?

18.5.2017

Francouzského zastánce downsizingu jsme postavili proti Korejci s atmosférickým motorem, abychom zjistili, kdo z nich bude ve sprintu na 400 metrů rychlejší.

 

  • 03 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 18.05.  17:46

    zatiaľ sú rýchlejší turborusi, ale česká klasika dá záver

    dúfam, že to s tými rusmi dotiahnetatiale jak rio, stačí prvý a potom sa rozsypú, do nich
  • 90 Reagovat !

    foto Katikakus

    Katikakus 18.05.  18:21

    Gratuluji...

    ...autorovi k objevu stoleti - atmosferu je potreba tocit. Ano, to je totiz vlastnost atmosferickeho motoru, nikoliv chyba.
    • 00 Reagovat !

      foto mikesh

      mikesh 19.05.  23:22

      « Re: Gratuluji...

      Kdyby redakce tusila, ze te to tak rozhodi, by to urcite radeji zamlcela.
  • 130 Reagovat !

    foto NSA

    NSA 18.05.  18:36

    Srovnání...

    ...by bylo možná trochu víc vypovídající kdyby si ti řidiči ta auta prohodili a zkusili to znovu. A taky těch 400m dali víckrát.. A taky jaká kola (gumy) měla auta obuté ???Takhle to vypovídá třeba jen o tom že řidič Kie to umí víc než řidič Renaultu. Nic víc. :no: ;-\
    • 30 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 18.05.  19:11

      « Re: Srovnání...

      To víš, Auto.cz >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 18.05.  22:51

      « Re: Srovnání...

      suhlas.. ale na druhej strane ved v reale si kazdy vyberie to co mu sedi viac a co sa mu viac paci bez ohladu na to kto je na 400m rychlejsi ... obe auta su svojske zaujimave a kazde ma nieco do seba... nebudu to zihadla ale vo vysledku na bezne pouzitie obe mnohym asi postacia... ;-)

      u clia sa mi paci ta akasi vizualna svalnatost a za mna stale je to najkrajsi renault ... u ria zase naopak ocenujem tie jeho rovne stihle plochy a akusi sportovy nadych ... obe su moc pekne :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 19.05.  07:28

      « Re: Srovnání...

      Nebylo Clio na rozjezdu rychlejší Ria? Pokud neprořadil, tak je Rio rychlejší bez diskuze.
      • 00 Reagovat !

        foto NSA

        NSA 19.05.  08:21

        « Re: Re: Srovnání...

        Mě v tomhle případě nejde konkrétně o ta dvě auta...pouze o to že toto "srovnání" pouze jednim časem vlastně žádným srovnáním není. Prostě pokud chci něco srovnávat tak těch dat musi být více u čehož se musí i eliminovat co nejvíce lidská chyba.
        • 00 Reagovat !

          foto Nonsens

          Nonsens 19.05.  09:20

          « Re: Re: Re: Srovnání...

          podľa mňa to urobili správne, toto je zábavný bulvár o autách, nie štátny normovací úrad a toto videjko splnilo presne to, čo malo.
      • 00 Reagovat !

        foto cape

        cape 19.05.  09:16

        « Re: Re: Srovnání...

        mne sa nechce verit ze ten maly turbobenzin treba drzat medzi 2tis-3tis..moj ecoboost preraduje ( powershift automat ) pri rychlejsich rozbehoch podstatne vyssie..cez 5 tis..

        edit: je to vidiet napr. tu : [odkaz]
  • 60 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 18.05.  18:54

    Overboost

    Je trošku blbé, že overboost funguje jen chviličku, takže ve skutečnosti je Clio laděné pouze na 66 kW, což je rozdíl přes deset procent a to je samozřejmě u tak malých výkonů znát...
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 19.05.  09:26

      « Re: Overboost

      U Clia bych šel buď do 1.2 16V 75k pro nějaký příměstský provoz, nebo pak 1.2TCe v manuálu. 0.9TCe 5MT evidentně není žádný zázrak.
      • 10 Reagovat !

        foto dr-biker

        dr.biker 19.05.  09:50

        « Re: Re: Overboost

        Tak si pospěš, motor 1,2 16v s touto generací Clia skončí, i Dacia jej teď již nenabízí.
        Motor 0,9 TCe není špatný na běžné každodenní cestování, dá se s ním v pohodě žít, pokud od auta nečekáš, že bude dálniční stíhačka, tak je to naprosto v pohodě. Dynamika ve městě i mimo něj je dostačující.
        Motor 1,2 TCe je sice lepší, ale příplatek 25 tisíc vůči 0,9 TCe a 55 tisíc vůči základní 1,2 není zrovna malý, když vezmeš do úvahy cenu auta.
  • 27 Reagovat !

    foto nebezpecnavosa

    nebezpecnavosa 18.05.  19:59

    Jenom 400 metrů nikdo nejede, co pružnost ?

    3500 tisíce otáček a víc točí málokdo, za chvíli to každého přestane bavit, i ty takzvané opravdové řidiče, takže atmosférický motor prostě opravdu moc nepojede a "turbo" je uživatelsky příjemnější, né že né.
    • 30 Reagovat !

      foto idam-i

      idam.i 18.05.  20:21

      « Re: Jenom 400 metrů nikdo nejede, co pružnost ?

      Jasne,že áno. :-( To netreba točiť stále.Stačí keď potrebuješ. 8-s
    • 20 Reagovat !

      foto Anonym2811

      Anonym2811 18.05.  21:01

      « Re: Jenom 400 metrů nikdo nejede, co pružnost ?

      Ano a ne, mám 1,6 GDI, 135 koní a v provozu řadím max. v 3000 otáčkách (obvykle míň - spíše 2 až 2,5k) na další převod, více nemá smysl točit, protože nemůžu jet rychleji, než dav.
      A když jednou za čas potřebuji zmizet, tak to holt vytočím, nevidím problém...
      • 30 Reagovat !

        foto idam-i

        idam.i 18.05.  21:59

        « Re: Re: Jenom 400 metrů nikdo nejede, co pružnost ?

        Mne to nehovor. ;-) Nemám problém sa tým,že atmosféra ide.Na GDI som niečo odjazdil a v poho.No jazdenie s 1,2TSI sa mi moc nepáčilo.
    • 20 Reagovat !

      foto microracer

      microracer 18.05.  22:12

      « Re: Jenom 400 metrů nikdo nejede, co pružnost ?

      A nezáleží náhodou spíš na typu motoru, stylu jízdy a terénu? Já dřív jezdil po městě přes 100tis. km služebním prckem sparkem a pod 3000/min. to bylo spíš utrpení. Zato mezi 3-5 tis. při správném řazení to lítalo krásně a nebyl to nijak nepříjemný zvuk.
      • 00 Reagovat !

        foto idam-i

        idam.i 18.05.  22:20

        « Re: Re: Jenom 400 metrů nikdo nejede, co pružnost ?

        Určute áno,ale GDI je stavaný,že slušne ide už od 2.000 otáčok.Špičku mám podobne okolo 5000. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto microracer

          microracer 18.05.  22:30

          « Re: Re: Re: Jenom 400 metrů nikdo nejede, co pružnost ?

          S GDI nemám zkušenosti žádné, byla to reakce spíše na to, že 3,5k točí málokdo a že to není příjemné.
  • 00 Reagovat !

    foto Cuba66

    Cuba66 19.05.  09:10

    To je zase test...

    Jako by zrychlení bylo u těchto městských vozítek to nejdůležitější. Vůbec to ale neříká nic o tom, jak se s těma autama ve finále jezdí po městě, kam patří. Závodit s nima nikdo nebude...
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 19.05.  09:28

      « To je zase test...

      Test bude, tohle je jen demo ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Nonsens

      Nonsens 19.05.  09:38

      « Re: To je zase test...

      ale veď v článku sa píše, že je to len ochutnávka pre kompletnou porovnávačkou, tízer
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!








Blesk.cz

Pobláznil celou Bystrc: Novému nájemníkovi Kajínkovi fandí i jeho panelák

Pobláznil celou Bystrc: Novému nájemníkovi Kajínkovi…

Ještě v úterý sledovala většina z tří desítek partají panelového domu v Brně-Bystrci propuštění Jiřího Kajínka v…

Chat s odborníkem: Biokódování proti kouření

Chat s odborníkem: Biokódování proti kouření

Vyzkoušeli jste už všechno možné a pořád se vám s kouřením nedaří skoncovat? Možná budete potřebovat nějakou…

 

iSport.cz

Šance nových Čechů v NHL? Šimek se může chytit, u Šuláka rozhodne kemp

Šance nových Čechů v NHL? Šimek se může chytit, u…

Zámořská NHL zažívá nebývalý příliv hráčů z Evropy. Kluby tlačí na skauty a agenty, aby jim dohazovali ze…

Vaclík odejde za lepším, tvrdí Švýcaři. Je to poslední možnost, říká brankář

Vaclík odejde za lepším, tvrdí Švýcaři. Je to…

Získal třetí ligový titul v řadě, poprvé s klubem triumfoval ve Švýcarském poháru a v létě vyrazí jinam? Česká…

 

Reflex.cz

Utajený audit ministerstva financí: Dotace na Čapí hnízdo byla velmi sporná, rozhodne Evropská komise

Utajený audit ministerstva financí: Dotace na Čapí…

Skupina Julia Šumana v pátek na svůj Twitter pověsila naskenovaný a dosud nezveřejněný audit udělení dotace…

Vientiane: Hlavní město Laosu láká stále více turistů

Vientiane: Hlavní město Laosu láká stále více turistů

Pradávný princ Thattaradtha musel být muž velikých zásluh. Vzdal se trůnu a opustil prosperující království.…