Diskuse

Sprintovali jsme s Kiou Rio a Renaultem Clio. Kdo byl rychlejší?

18.5.2017

Francouzského zastánce downsizingu jsme postavili proti Korejci s atmosférickým motorem, abychom zjistili, kdo z nich bude ve sprintu na 400 metrů rychlejší.

 

  • 03 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 18.05.  17:46

    zatiaľ sú rýchlejší turborusi, ale česká klasika dá záver

    dúfam, že to s tými rusmi dotiahnetatiale jak rio, stačí prvý a potom sa rozsypú, do nich
  • 90 Reagovat !

    foto Katikakus

    Katikakus 18.05.  18:21

    Gratuluji...

    ...autorovi k objevu stoleti - atmosferu je potreba tocit. Ano, to je totiz vlastnost atmosferickeho motoru, nikoliv chyba.
    • 01 Reagovat !

      foto mikesh

      mikesh 19.05.  23:22

      « Re: Gratuluji...

      Kdyby redakce tusila, ze te to tak rozhodi, by to urcite radeji zamlcela.
  • 130 Reagovat !

    foto NSA

    NSA 18.05.  18:36

    Srovnání...

    ...by bylo možná trochu víc vypovídající kdyby si ti řidiči ta auta prohodili a zkusili to znovu. A taky těch 400m dali víckrát.. A taky jaká kola (gumy) měla auta obuté ???Takhle to vypovídá třeba jen o tom že řidič Kie to umí víc než řidič Renaultu. Nic víc. :no: ;-\
    • 30 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 18.05.  19:11

      « Re: Srovnání...

      To víš, Auto.cz >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 18.05.  22:51

      « Re: Srovnání...

      suhlas.. ale na druhej strane ved v reale si kazdy vyberie to co mu sedi viac a co sa mu viac paci bez ohladu na to kto je na 400m rychlejsi ... obe auta su svojske zaujimave a kazde ma nieco do seba... nebudu to zihadla ale vo vysledku na bezne pouzitie obe mnohym asi postacia... ;-)

      u clia sa mi paci ta akasi vizualna svalnatost a za mna stale je to najkrajsi renault ... u ria zase naopak ocenujem tie jeho rovne stihle plochy a akusi sportovy nadych ... obe su moc pekne :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 19.05.  07:28

      « Re: Srovnání...

      Nebylo Clio na rozjezdu rychlejší Ria? Pokud neprořadil, tak je Rio rychlejší bez diskuze.
      • 00 Reagovat !

        foto NSA

        NSA 19.05.  08:21

        « Re: Re: Srovnání...

        Mě v tomhle případě nejde konkrétně o ta dvě auta...pouze o to že toto "srovnání" pouze jednim časem vlastně žádným srovnáním není. Prostě pokud chci něco srovnávat tak těch dat musi být více u čehož se musí i eliminovat co nejvíce lidská chyba.
        • 00 Reagovat !

          foto Nonsens

          Nonsens 19.05.  09:20

          « Re: Re: Re: Srovnání...

          podľa mňa to urobili správne, toto je zábavný bulvár o autách, nie štátny normovací úrad a toto videjko splnilo presne to, čo malo.
      • 00 Reagovat !

        foto cape

        cape 19.05.  09:16

        « Re: Re: Srovnání...

        mne sa nechce verit ze ten maly turbobenzin treba drzat medzi 2tis-3tis..moj ecoboost preraduje ( powershift automat ) pri rychlejsich rozbehoch podstatne vyssie..cez 5 tis..

        edit: je to vidiet napr. tu : [odkaz]
  • 60 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 18.05.  18:54

    Overboost

    Je trošku blbé, že overboost funguje jen chviličku, takže ve skutečnosti je Clio laděné pouze na 66 kW, což je rozdíl přes deset procent a to je samozřejmě u tak malých výkonů znát...
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 19.05.  09:26

      « Re: Overboost

      U Clia bych šel buď do 1.2 16V 75k pro nějaký příměstský provoz, nebo pak 1.2TCe v manuálu. 0.9TCe 5MT evidentně není žádný zázrak.
      • 10 Reagovat !

        foto dr-biker

        dr.biker 19.05.  09:50

        « Re: Re: Overboost

        Tak si pospěš, motor 1,2 16v s touto generací Clia skončí, i Dacia jej teď již nenabízí.
        Motor 0,9 TCe není špatný na běžné každodenní cestování, dá se s ním v pohodě žít, pokud od auta nečekáš, že bude dálniční stíhačka, tak je to naprosto v pohodě. Dynamika ve městě i mimo něj je dostačující.
        Motor 1,2 TCe je sice lepší, ale příplatek 25 tisíc vůči 0,9 TCe a 55 tisíc vůči základní 1,2 není zrovna malý, když vezmeš do úvahy cenu auta.
  • 27 Reagovat !

    foto nebezpecnavosa

    nebezpecnavosa 18.05.  19:59

    Jenom 400 metrů nikdo nejede, co pružnost ?

    3500 tisíce otáček a víc točí málokdo, za chvíli to každého přestane bavit, i ty takzvané opravdové řidiče, takže atmosférický motor prostě opravdu moc nepojede a "turbo" je uživatelsky příjemnější, né že né.
    • 30 Reagovat !

      foto idam-i

      idam.i 18.05.  20:21

      « Re: Jenom 400 metrů nikdo nejede, co pružnost ?

      Jasne,že áno. :-( To netreba točiť stále.Stačí keď potrebuješ. 8-s
    • 20 Reagovat !

      foto Anonym2811

      Anonym2811 18.05.  21:01

      « Re: Jenom 400 metrů nikdo nejede, co pružnost ?

      Ano a ne, mám 1,6 GDI, 135 koní a v provozu řadím max. v 3000 otáčkách (obvykle míň - spíše 2 až 2,5k) na další převod, více nemá smysl točit, protože nemůžu jet rychleji, než dav.
      A když jednou za čas potřebuji zmizet, tak to holt vytočím, nevidím problém...
      • 30 Reagovat !

        foto idam-i

        idam.i 18.05.  21:59

        « Re: Re: Jenom 400 metrů nikdo nejede, co pružnost ?

        Mne to nehovor. ;-) Nemám problém sa tým,že atmosféra ide.Na GDI som niečo odjazdil a v poho.No jazdenie s 1,2TSI sa mi moc nepáčilo.
    • 20 Reagovat !

      foto microracer

      microracer 18.05.  22:12

      « Re: Jenom 400 metrů nikdo nejede, co pružnost ?

      A nezáleží náhodou spíš na typu motoru, stylu jízdy a terénu? Já dřív jezdil po městě přes 100tis. km služebním prckem sparkem a pod 3000/min. to bylo spíš utrpení. Zato mezi 3-5 tis. při správném řazení to lítalo krásně a nebyl to nijak nepříjemný zvuk.
      • 00 Reagovat !

        foto idam-i

        idam.i 18.05.  22:20

        « Re: Re: Jenom 400 metrů nikdo nejede, co pružnost ?

        Určute áno,ale GDI je stavaný,že slušne ide už od 2.000 otáčok.Špičku mám podobne okolo 5000. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto microracer

          microracer 18.05.  22:30

          « Re: Re: Re: Jenom 400 metrů nikdo nejede, co pružnost ?

          S GDI nemám zkušenosti žádné, byla to reakce spíše na to, že 3,5k točí málokdo a že to není příjemné.
  • 00 Reagovat !

    foto Cuba66

    Cuba66 19.05.  09:10

    To je zase test...

    Jako by zrychlení bylo u těchto městských vozítek to nejdůležitější. Vůbec to ale neříká nic o tom, jak se s těma autama ve finále jezdí po městě, kam patří. Závodit s nima nikdo nebude...
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 19.05.  09:28

      « To je zase test...

      Test bude, tohle je jen demo ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Nonsens

      Nonsens 19.05.  09:38

      « Re: To je zase test...

      ale veď v článku sa píše, že je to len ochutnávka pre kompletnou porovnávačkou, tízer
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Koptík po zabavení auta od Gregorové: Už má nový mercedes! A od muže

Koptík po zabavení auta od Gregorové: Už má nový…

Našvaná Hana Gregorová (65) sice Ondřeji Koptíkovi (34), o třicet let mladšímu milenci, který jí lhal o své…

Proč by Tříska (80) skákal z mostu? Známe výsledky zdravotní prohlídky!

Proč by Tříska (80) skákal z mostu? Známe výsledky…

Jednou z probíraných možností, proč Jan Tříska (80) skončil v sobotu odpoledne ve Vltavě pod Karlovým mostem,…

 

iSport.cz

Barinka po premiéře: Děkovačka v Brně? Nádhera, musím vše odkoukat

Barinka po premiéře: Děkovačka v Brně? Nádhera,…

Tahanice se Spartou hodil za hlavu, v pátek absolvoval úvodní trénink s Kometou a v neděli poprvé oblékl dres…

Stramaccioni: Pomohl také Křetínský v šatně, fanoušky potřebujeme zpět

Stramaccioni: Pomohl také Křetínský v šatně,…

Po prohraném derby museli zabrat. Hrozilo, že by mohl přijít další propad tabulkou. Na fotbalisty Sparty dokonce…

 

Reflex.cz

Uprchlíci vs. chytré technologie. Za migrační vlnu může smartfoun!

Uprchlíci vs. chytré technologie. Za migrační vlnu…

Za uprchlíky v Evropě jsou zodpovědní i například Steve Jobs, Bill Gates, Mark Zuckerberg nebo pan Google. Když…

Když nechcete podporovat komunismus, jste hrozbou pro naši vlast! Film Milada ukázal další záběry

Když nechcete podporovat komunismus, jste hrozbou…

Tvůrci filmu Milada odkryli další část skládačky. Z plnohodnotného traileru už je vidět, jak bude zhruba vypadat…