Spy Photos: dvě nová desetiválcová Audi RS krouží společně na Nürburgringu
Jestli jste si mysleli, že R8 je nejvyšší vrchol, kam Audi může v hierarchii značek v rámci VW Group jít, byl to omyl. Za přední sedadla se totiž vejde nejen vidlicový osmiválec 4,2 FSI (309 kW), ale také desetiválcový motor z Gallarda, který Audi umisťuje i do vozů S6 a S8. Konkurovat vozům jako je Porsche 911 Turbo nebude pro nováčka ve třídě snadné a tak je nutné nabídnout něco navíc. Očekává se, že výkon motoru bude asi 370 kW, tedy o něco nižší než v Lamborghini (382 kW při 8000 ot./min). Hlavním viditelným rozdílem jsou větší vstupy přivádějící vzduch k motoru a brzdám a rozsáhlejší aerodynamické úpravy karoserie. Z prvních fotografií to vypadá také na větší brzdy. Nedávno se vývojovému oddělení Audi stala nepříjemná nehoda, při níž jeden z prototypů RS8 zcela shořel.
Fotografům pracujícím pro Lehmann Photo Syndication se podařilo vyfotografovat dva velmi rychlé desetiválcové vozy současně. Tím, druhým za Audi RS8 je čtenářům Auto.cz důvěrně známý prototyp manažerské limuzíny RS6, která ale bude mít také ekvivalent v modelu RS6 Avant s karoserií kombi. V tomto případě je desetiválec vybaven přeplňováním (jedno turbodmychadlo pro každou ze dvou řad válců) a jeho nejvyšší výkon by se mohl dostat přes 400 kW.