Diskuse

Spy Photos: dvě nová desetiválcová Audi RS krouží společně na Nürburgringu

21.4.2007

Zatímco novému Audi R8 chybí na koncernového příbuzného ze stáje Lamborghini minimálně 2 válce pod zadním skleněným krytem, RS8 tento objektivní nedostatek již mít nebude. Z limuzíny S6 vyvíjí Audi verzi RS6, která k motoru 5,0 V10 přidává přeplňování.

 

  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Czore" [82.114.202.XXX] 21.04.2007  12:18

    velky TT

    Tohle auto mi prijde uplne zbytecny...proc adui kery vlastni lambo dela auto kery je namireny primo proti gallardu a navic vypada jak zvetseny stary TT s karbonovym cosik za dverma :no:
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "FX" [83.240.1.XXX] 21.04.2007  12:47

      « Re: velky TT

      Minimálně cenově nebude konkurovat Gallardu. Spíš bych viděl konkurenci pro Porsche. A podobnost s TT? Snad jen kruhy na kapotě. ;-) (Ono Ferrari jsou taky všechny stejný, že?)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 21.04.2007  20:29

      « Re: velky TT

      Proč proč? Protože VW! Protože Phaeton, protože motory Lamborghini v Audi, ... :no: :no: :no: ;-\ 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "S" [82.208.2.XXX] 21.04.2007  13:26

    e

    ale hezký to teda není :no:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.04.2007  14:40

    áááá bude grilovačka

    tak ať si na to testování vezmou špekáčky až to zase bafne. :no:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Benz" [217.77.165.XXX] 21.04.2007  17:53

    kdy to asi blafne::))

    děsnej šrot :no:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.04.2007  20:35

    Horký koně z Itálie

    Motor z Lamborghini v německém autě... a ještě navíc v německém lidovém pokusu o supersport.. ne díky, nechci! Viva Italia! Italská horkokrevnost přeci nepatří do chladného kalkulu v podání VW. ;-\ :no: Pokaždé když slyším ten zvířecí řev italského desetiválce, tak se mi chce radostí brečet. Představa, že je to znásilněno a nacpáno do tohodle hnusu, je velmi smutná. Nezbývá než doufat, že Audini si stejně většinou kupují prasopsi v naftě a tak se s tímto moc setkávat nebudeme...
    • 00 Reagovat !

      foto MeSiL

      MeSiL 21.04.2007  21:39

      « Re: Horký koně z Itálie

      Souhlas, ale nepříde vám divné, že luxusní sedan bude mít vyšší výkon než-li RS8 a Gallardo? Ano vím, že RS8 nemůže mít výkon stejný nebo vyšší než Gallardo, ale kam už se to dopracovalo, že sedany budou mít víc PS než supersporty(vím, že váha a blablabla bude horší, ale...?) Jinak označení RS8 mi příjde matoucí s limuzínou A8 či S8... mnohem lépe by zapadlo R9 či RS9 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [85.160.20.XXX] 22.04.2007  12:05

      « Re: Horký koně z Itálie

      Ty seš prasopes!!!!!
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 22.04.2007  13:30

        « Re: Re: Horký koně z Itálie

        Ani nevím, že bych byl majitelem naftové Audi :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 22.04.2007  12:08

      « Re: Horký koně z Itálie

      Trochu souhlas, ale to že by bez audi ten úžasnej V10 nebyl je taky fakt. Jen si berou co sami udělali. A i díky tomu může být další lambo ještě lepší než je ted. Podívej třeba na diablo-nádherné auto, syrové... a proto pro 95% lidí totálně nepoužitelné. Díky audi se lambo vyrovnalo Ferrari co se běžného provozu týče.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 22.04.2007  13:38

        « Re: Re: Horký koně z Itálie

        To jak by to dopadlo bez Audi, o tom můžeme pouze spekulovat. Buďto by trh donutil modely polidštit a tak by se to dostalo někam, kde je to zhruba dnes. Nebo by pomohl nějaký koncern a zachránil tak zánik. Nebo by to bylo úplně jinak. A pokud se dostaneme zpátky k dnešku, tak je nutné zmínit, že to, co mi vadí, je ta kanibalizace napříč VW Group. Nahoře jsem to už naťuknul. Proč musí mít VW Phaeton, když na luxusní limuzínu mají jiné značky? Proč musí mít Audi supersport? Proč Seat vyrábí kombíky? Prostě stupidní modelová kanibalizační politika napříč koncernem. Němci jsou v tom typičtí. Prostě musí to mít nálepku Made in Germany a být to německá značka. Nestačí, že tu značku vlastní, musí být prostě německá, aby to německý trh přijal nad očekávání.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 22.04.2007  13:51

          « Re: Re: Re: Horký koně z Itálie

          Phaeton je výborné auto a zničil ho jen znak na jeho kapotě. Dnes jako ojetina je to superkoupě. At si navzájem u VW prohazujou co chtěj, za to že dostali lambo tam kde je ted jim patří dík. Audi R8 je asi trochu zbytečné v jeho modelové řadě, ale auto je to hezký. A cena je taky jinde než lambo, vždyt mají podobný jen ten motor. Maserati taky bere motory od Ferrari a je to bráno jako přednost. A v každém autě se ten motor chová uplně jinak.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "ultra" [84.47.89.XXX] 23.04.2007  13:53

      « Re: Horký koně z Itálie - ne tak celkem

      S tim motorem s Lamborghini to bude trochu jinak - ano je to V10. Ale samo Audi rika, ze jde o jinou konstrukci s jinou rozteci valcu (!!!), navic s FSI. Takze i kdyz Audi vlastni Lambo a finacovalo vyvoj Gallarda, nemusi to byt uplne stejnej motor. A jeste jedna vec - proc by melo byt RS6 s preplnovanim? V10 5.2 staci s klidem na 520 koni nekde pod 8000 otackama/min. Naco z toho delat desivou premotorovanou strelu, vzdyt to bude mit 2100 kg a 800 Nm...
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "POWER" [213.160.164.XXX] 23.04.2007  17:03

        « Re: Re: Horký koně z Itálie - ne tak celkem

        A prave o tie NM ide!!!Ide o to aby bola RS6 v priamke rychlejsia nez E63 AMG a v zatackych rovnako precizna ako M5. to druhe vidim tak trosku ako problem aj ked som velky fanda zrovna RS6ky, ale ten tazky motor pred prednou napravou uz v S6 urobil svoje...Dufam ze s tym nieco urobia, su tu stale spekulacie o V8 4,2 FSI biturbo, co by bolo asi najlepsie aj z hladiska takych nepopularnych faktorov ako emisie, spotreba...Takze ak sa im podari taky zazrak ako so sucasnou RS4, pojde aj M5 DOLE!!! >:D :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "joe" [81.19.7.XXX] 21.04.2007  23:47

    Všem, kteří plivají...

    Pro vás mám pouze jednu poznámku. Až (pokud) jedno z nich uvidíte někde naživo (hlavně RS8), spadne vám spodní čelist tak moc dolů, že ju budete chytat až u země... Protože to není německý lidový pokus o supersport, to JE supersport. Nebude konkurovat Gallardu, to je někde jinde (hlavně prestiží značky) a tedy má jinou konkurenci. Pokud bude výkon těsně okolo 500 koní, bude tady od toho, aby rozcupoval BMW M6. A že si na ní pochutná, na to vemte jed... A teď už je jednoduché si odvodit, na co bude mít RS6 takový výkon... je tu totiž jeden takovej škaredej sedan z Mnichova... Prostě, jak by napsali NĚKTEŘÍ... Bravo, Audi OOOO
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "nekteri" [213.168.184.XXX] 22.04.2007  09:22

      « Re: Všem, kteří plivají...

      M6 je GT, ne supersport. Myslel jsem, že to vědí i méně intelektuálně zdatní občané. A mám pocit, že ten škaredej sedan z Mnichova bude stále sportovnější než RS6, protože už od začátku byl projekovaný, jako sportovně laděný, vyvážený automobil. Ne jako na předek těžký taxík.
      • 00 Reagovat !

        foto MeSiL

        MeSiL 22.04.2007  10:34

        « Re: Re: Všem, kteří plivají...

        :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Já" [88.102.13.XXX] 22.04.2007  11:02

        « Re: Re: Všem, kteří plivají...

        :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Já" [88.102.13.XXX] 22.04.2007  11:06

      « Re: Všem, kteří plivají...

      Je videt, ze toho o autech moc nevis a ze jsi toho asi mnoho nenajezdil :no: :no: Napsat takovou blbost ............ to fakt svede jen ....... casopisovej teoretik.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [85.160.20.XXX] 22.04.2007  12:07

      « Re: Všem, kteří plivají...

      :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 22.04.2007  13:39

      « Re: Všem, kteří plivají...

      Jsi četl ve Speedu, co? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "joe" [81.19.7.XXX] 22.04.2007  18:19

      « Všem, kteří plivají...

      Dobře, takže vidím, že jakmile někdo není fanda BMW, tak je méně intelektuálně zdatný.... Proč teda Audi tu RS6 vůbec vyvíjí, když nemá šanci, aby byla lepší, než konkurenti, proti kterým je mířená?? Neříkalo se náhodou před příchodem RS4, že nemůže být ani z půlky tak dobrá, jako M3?? A jak to pak dopadlo? Samozřejmě, že ten můj příspěvek měl být trochu provokativní, proto taky ten závěr...hlavně měl být adekvátní odpovědí na předcházející "fundované tlachy"... A ano, M6 je GT, i když (a přiznávám, že to Carauto občas čtu-a hlavně se za to nestydím) je občas porovnávána se supersporty. Tak proti komu R8 stojí? Proti Porsche, ale když bych to napsal, tak budu taky špatnej. Přece "Porsche je jako sportovní auto vyvíjeno a vypipláváno už po desetiletí a je to to nejlepší, co kdo může ve své garáži mít" (obdobně, jako ste reagovali na tu RS6 vs M5). A podle mě jsem v tomto blíž k tomu, jak výběr auta prakticky vypadá, než vy, kteří si myslíte, že si člověk vybírá striktně v rámci jedné "třídy" (supersporty, GT). Kritériem je cena a pak spousta dalších drobností, které v konečném důsledku mohou proti sobě klidně postavit M6 a R8...(a argument M6 jako 2+2 a rozdíl v nejčastějším využití auta rozhodně neobstojí, protože v R8 se klidě dá jezdit i po městě... to se dá i v Murciélagu, že?)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.04.2007  20:25

    Kdyby...

    Kdyby byla jedna automobilka, která by uměla postavit nejlepší supersport, kdyby zároveň uměla postavit nejlepší vůz GT, zároveň nejlepší limuzínu, zároveň nejlepší malý vůz,..., nemusela by být žádná jiná automobilka. Jenomže, nemají všichni lidé stejné požadavky, nemají stejné vnímání estetična,..., prostě jsme každý jiný - alespoň trochu. Díky Bohu! A také každý konstruktér vidí auto trochu jinak. A je to dobře! Je spousty krásných aut! A z toho mám radost. I z nové R8, líbí se mi i Lambo i vozy z Maranella. A také M3. Nemyslím, že jsou to auta na nic, i když si je nikdy nekoupím... Na rovinu říkám, že na ně nemám. A kdybych měl, nekoupím si je. Živím se vlastníma rukama a vlastní hlavou, a tak to jde pomalu a těch peněz si vážím. Proto šetřím na Rolls - Royce. (To byl "ftip...")
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "papo" [195.146.138.XXX] 22.04.2007  23:14

    hm

    ...celkom tejto debate nechapem,preco by malo byt zle ak sa objavi new model u znacky ktora v tejto kategorii samostatne nefigurovala,nieje to prave o konkurencii???niektory by asi chceli urobit krok spat a mat na vyber medzi jednym
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Vlasy znovu v kondici: 4 domácí výživné masky z vajec, banánů i piva

Vlasy znovu v kondici: 4 domácí výživné masky z…

Letošní letní a podzimní měsíce byly nádherné a plné slunce. Kvůli slunečnímu záření, chlorované vodě z bazenu a…

Google+ končí. Někdejší rival Facebooku měl tajné bezpečnostní problémy

Google+ končí. Někdejší rival Facebooku měl tajné…

Google končí se svou někdejší odpovědí na Facebook. Sociální síť Google+ se do roka odmlčí, důvody jsou přitom…

 

iSport.cz

Boss Boleslavi o odvolání Kýhose i proč by hráče poslal do továrny

Boss Boleslavi o odvolání Kýhose i proč by hráče…

Třeba se vás plachej? Ne, to nehrozí. Ačkoli jde o klub, jehož vedení bylo dlouho a přehnaně shovívavé k…

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova cesta, Dočkal je bingo

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova…

Větší disciplína, zodpovědnost v plnění úkolů, lepší klima v kabině. „Je to prudká, markantní změna,“ porovnává…

 

Reflex.cz

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na Ukrajině je ve službě už 70 let

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na…

„Zaposlouchej se do toho ticha! Nejlepší je to stejně v zimě. Žádné zvuky, je slyšet jenom stromy, moře a vítr.…

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když menšina tyranizuje většinu a říká tomu pokrok

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když…

Někdy si říkám, že politici vážně z celé duše musí nenávidět řidiče. Vždyť neustále přemýšlejí, jak jim udělat…