Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: nový Opel Agila naváže na Corsu

K atraktivním modelům, které budou vítězit nad konkurencí by mohla nově patřit také Agila.
Zpět na článek
22. 3. 2007 09:10
22. 3. 2007 09:12
22. 3. 2007 09:31
neregistrovaný "GB"
22. 3. 2007 13:10
23. 3. 2007 07:33
anonym
23. 3. 2007 10:03
23. 3. 2007 14:26
22. 3. 2007 09:27
neregistrovaný "Pipo"
22. 3. 2007 09:37
neregistrovaný "Odborník"
22. 3. 2007 09:48
neregistrovaný "Odborník"
22. 3. 2007 10:03
neregistrovaný "Odborník"
22. 3. 2007 10:18
neregistrovaný "Odborník"
22. 3. 2007 13:26
neregistrovaný "Bbleach"
22. 3. 2007 09:35
neregistrovaný "GB"
22. 3. 2007 09:58
neregistrovaný "GB"
22. 3. 2007 10:27
neregistrovaný "GB"
22. 3. 2007 10:51
neregistrovaný "GB"
22. 3. 2007 11:10
neregistrovaný "GB"
22. 3. 2007 18:21
neregistrovaný "Gilgit"
23. 3. 2007 18:27
anonym
4. 4. 2007 11:46
anonym
22. 3. 2007 09:56
neregistrovaný "S"
22. 3. 2007 10:42
neregistrovaný "sargis"
22. 3. 2007 10:59
22. 3. 2007 11:37
neregistrovaný "GB"
22. 3. 2007 11:42
22. 3. 2007 12:27
neregistrovaný "GB"
22. 3. 2007 12:30
22. 3. 2007 12:51
neregistrovaný "GB"
22. 3. 2007 12:56
22. 3. 2007 13:15
neregistrovaný "GB"
22. 3. 2007 13:33
22. 3. 2007 13:39
neregistrovaný "GB"
22. 3. 2007 13:51
22. 3. 2007 14:38
neregistrovaný "GB"
22. 3. 2007 14:55
22. 3. 2007 12:10
22. 3. 2007 11:47
neregistrovaný "chytrak"
22. 3. 2007 11:48
neregistrovaný "chytrak"
4. 4. 2007 11:51
neregistrovaný "BLBČE"
22. 3. 2007 12:54
22. 3. 2007 13:01
22. 3. 2007 13:05
22. 3. 2007 13:30
22. 3. 2007 13:38
22. 3. 2007 13:46
22. 3. 2007 16:29
22. 3. 2007 13:07
23. 3. 2007 18:37
anonym
22. 3. 2007 13:02
22. 3. 2007 13:11
22. 3. 2007 13:23
22. 3. 2007 13:41
22. 3. 2007 14:08
22. 3. 2007 14:26
22. 3. 2007 14:38
22. 3. 2007 14:46
22. 3. 2007 14:48
22. 3. 2007 15:01
22. 3. 2007 15:13
22. 3. 2007 15:23
22. 3. 2007 15:31
22. 3. 2007 15:56
22. 3. 2007 14:17
22. 3. 2007 14:27
22. 3. 2007 14:37
22. 3. 2007 14:55
22. 3. 2007 15:05
22. 3. 2007 16:20
22. 3. 2007 17:36
anonym
22. 3. 2007 12:58
neregistrovaný "lukasu"
22. 3. 2007 13:07
23. 3. 2007 00:45
anonym
22. 3. 2007 14:39
anonym
22. 3. 2007 14:54
22. 3. 2007 16:25
neregistrovaný "owner26"
22. 3. 2007 16:34
22. 3. 2007 16:38
neregistrovaný "kouč"
23. 3. 2007 00:44
neregistrovaný "Eonwe"
22. 3. 2007 20:00
neregistrovaný "Jackass"
23. 3. 2007 00:42
neregistrovaný "Eonwe"
23. 3. 2007 06:12
23. 3. 2007 07:17
neregistrovaný "lukasu"
23. 3. 2007 10:04
23. 3. 2007 10:55
23. 3. 2007 18:01
neregistrovaný "lukasu"
23. 3. 2007 18:50
anonym
23. 3. 2007 22:05
anonym
24. 3. 2007 17:21
neregistrovaný "lukasu"
4. 4. 2007 11:58
neregistrovaný "sebranka f**k"
13. 4. 2007 00:22
20. 4. 2007 11:28
neregistrovaný "ron.silliman@verizon.net"
21. 4. 2007 10:54
neregistrovaný "freddy.gridelet@sgsi.ucl.ac.be"
23. 4. 2007 14:31
neregistrovaný "monty.cantsin@arspublica.com"
22. 3. 2007 09:10
New face
No jo, pěkné.Oproti první generaci je to výrazný posun vpřed.Pěkné líbivé tvary,zakulacené hrany,žádná nuda jako u první generace. :yes:
Rozbalit vlákno
6
22. 3. 2007 09:12
Re: New face
Presne. Dokaz, ze aj mini zamerane na maximalny priestor moze vyzerat pekne. Voci sucasnej generacii velky skok vpred. :yes:
neregistrovaný "GB"
22. 3. 2007 09:31
Re: New face
No to je mi zjištění. Konkurence už taková auta vyrábí pár let, u sopela se zas probudili. >:-[]
22. 3. 2007 13:10
Re: New face
Napis konkretne vozy tejto velkosti, ktore myslis. Atos? Cuore?
anonym
23. 3. 2007 07:33
Re: New face
Roomster, Modus, Note.....
23. 3. 2007 10:03
Re: New face
To si trochu mimo misu, nie? Vymenoval si auta o pol metra dlhsie a aspon o triedu hore...
23. 3. 2007 14:26
Re: New face
Někteří v tom mají zmatek... :-)
22. 3. 2007 09:18
DOKONALÝ MIKROOPEL
Tohle myslím překvapí i zaryté odpůrce mikroaut :yes: Nádherný styl, vyvážený poměr skla a plechu, zkrátka paráda! Opel design vždycky uměl, předchozí Agila byla vlastně dílem Suzuki... Například proti takovému Modusu bude tohle auto vypadat jako hypermoderní klenot. >:D :yes: Agila rulezz :yes:
Rozbalit vlákno
38
neregistrovaný "Pipo"
22. 3. 2007 09:27
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
Ano "předchozí Agila byla vlastně dílem Suzuki..." ale to bolo ine suzuky, nie to, ktore dnes robi SX4, Swift, Grand Vitaru. Toto je us uplne ine suzuky. Tesim sa aj na dvojca od suzuky urcite bude pekne a asi aj cenovo dostupnejsie. Ale us k veci ak sa to auticko bude aspon trochu podobat na tu retus bude to fakt super. Opel v poslendnom case predstavuje krasny design a ja sa us neviem dockat novej Vectry. Dufam, ze ju us predstavia na jesen. Opel rulezz :yes:
22. 3. 2007 09:32
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
:yes: Vectra bude bomba nad bomby, vůbec se nebude podobat tomu Saturnu co tady byl nedávno nadhozen ;-) V kontextu toho co nyní máme ve střední třídě to bude pozitivní šok :yes: Nech se překvapit ;-) Jo, ta Agila je třída (soudě dle toho Lehmanna)
neregistrovaný "Odborník"
22. 3. 2007 09:37
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
No, ty jsi ale snílek. Ne že bych to opelu nepřál, koneckonců v sedmdesátejch letech minulýho století měla ta značka docela dobrý jméno, ale všechno nasvědčuje tomu, že opel už se na nohy nezvedne.
22. 3. 2007 09:43
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
on na nohách stojí, on se zvedat nepotřebuje... Pokud neumíš rozeznat a ocenit dobrý design, pak tvé skepsi rozumím...
neregistrovaný "Odborník"
22. 3. 2007 09:48
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
Ale já mám Opel rád. Jen mi přijde zoufalý, že jejich výrobky vypadaj jako patnáctá kopie Fordu. Jako kdyby snad Ford dělal zajímavý auta nebo co. To ať radši obkresluj FIATa! >:-[]
22. 3. 2007 09:55
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
no, ten "bonmot" o designu coby kopii Fordu bych nechal raději bez povšimnutí :-) Naopak, Opel v designu udává trend! Vzpoměň třeba na Zafiru nebo aktuální verzi Astry... Viděl jsi Astru 2007 naživo? Myslím že ne, protože tak vytříbený a jasný design nenajdeš momentálně v této třídě nikde. Fiata bych raději neobkresloval, ten ještě zatím velmi sveřepě hledá vlastní směr- zdá se že momentálně tode zkoušet s inspirací ve zvířecí říši... :-)
neregistrovaný "Odborník"
22. 3. 2007 10:03
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
Trochu si dělám srandu. Ale je fakt že jak poslední vectra, tak astra jsou velkym zklamánim. V nižší střední byl naposled dobrej ten tlustej kadett, co ho pak převzalo daewoo. Včera jsem viděl poslední astru. Jela na černejch kolech bez disků, trochu ušmudlaná. Podivej... myslim, že pěkný auto se pozná podle toho, že vypadá dobře i bez sedmnáctipalcovejch elektronů, v nejchudší výbavě a nenablejskaný. Protože načančat auto umí každej, ale v běžnym provozu, když ho má průměrnej smrtelník, vypadá krapet jinak. Vypadá tak, jaký zkrátka je. A to ti teda řeknu, poslední astra vypadá v běžnym provozu fakt blbě. Souhlasim se Zafirou. První generace byla krásná. Druhá... zase chyba.
22. 3. 2007 10:11
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
Já zase vím, že auto které by bylo krásné ve všech barvách, zašpiněné a na plecháčích- neexistuje. Neznám takové... Auto potřebuje především čisté, mít dobrou barvu a vzhledná kola. A to napříč všema kategoriema. Například Astra ve zlatkavé nebo krystalicky stříbrné metalíze je bezkokurenční. Podle jednoho zašpiněného auta nemůžeš soudit design, to je jasné.
neregistrovaný "Odborník"
22. 3. 2007 10:18
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
Včera jsem civěl na ten tisíckrát zatracovanej poslední golf. A víš co? Čim je starší, tim je lepší. A i když zpočátku nebyl bůhvíjakej, prostě zraje. Je to opět nadčasovej tvar. Tohle fakt VW umí. Bohužel, opel dělá tvary, který jsou starý už po dvou letech. Astra mi přijde jako křeč. Prostě se fakt snažili to tomu golfu natřít. Jenže výsledek je směšnej. A dodávám, že VW fakt nevlstnim.
22. 3. 2007 10:27
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
nevím teda, přes kolik dioptrií se díváš, ale konkrétně Golf (v žádné generaci) nesahá designové vytříbenosti Astry ani po nehet palce na noze... Golf je tak profláklý a nudný, že ho sotva může mít rád někdo jiný než vlastní matka... Je to neforemný beleš, zbývá ho jen posypat mákem a natřít povidlama... Neznám člověka, kterému by se golf líbil... Pokud tedy porovnáváš dynymický design Astry se vzhledovou impotencí Golfu, a docházíš k takovému závěru- pak zřejmě nebude něco v pořádku... Jenže ne s tou Astrou...
22. 3. 2007 10:41
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
Jak, jak, že neznáš člověka, kterému by se Golf líbil ;-) Tedy... pokud mě za člověka považuješ. Mari, těch, co se jim Golf líbí bylo už přes 25 miliónů...
22. 3. 2007 10:51
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
Tebe znám jenom virtuálně, v reálném životě neznám nikoho- kdo by se nad designem Golfu rozplýval... Většinou jsou k němu lidé neteční: Buď dávají najevo mírnou skepsi, nebo vyjadřují něco- co shrnuto by znělo asi jako: No, je to Golf, žádný převrat nečekám... Momentálně se čeká na G VI. Uvidíme... Golf doposud vařil z jednoho už hodně let starého základu a každé další rozředění to jenom potrvzuje. Pokud VW nasadí více dynamický akcent do budoucna, pak by mohl Astře konkurovat po stránce výraznosti vzhledu, zatím je to slabé. Ad 25 milionů: Vzpomeneš si, kolik se prodalo Corolly ve všech svých generacích? :-) A teď si to srovnej, jestli ji opravdu kupovali proto- že byla tak neodolatelná...
22. 3. 2007 10:58
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
Co je ti platnej raketovej kukuč, když by si to nikdo nekoupil. O kvalitách vizáže Golfu teď nediskutujme, ale jedno je jisté, naposledy se mu Opel důstojně postavil Kadettem - vajíčko, od té doby má Golf stále jen vrch. Na G 6 čeká celá Evropa, souhlas.
22. 3. 2007 11:01
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
sám jsem zvědavý, podle prvních skic (tuším v autobildu?) vsadí VW o hodně více na dynamický akcent. Ostatně už by bylo načase!
22. 3. 2007 13:14
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
Skor by som sa prichystal na dalsi odvar povodneho tvaru. Pozmenia sa svetla, zdvihne linia okien, pripadne prida nejaky ten prelis do bocnej linie, ktory pred casom vymazali, a dizajn noveho Golfa je hotovy...
Ovsem co sa tyka Astry, tak suhlasim, ze je dizajnom ma prilis neoslovila, tie tvary su dost surove a nevyzrete. To iste plati v pripade Corsy. Sucasna Vectra sa tvari dost rozpacite, uvidime, ako bude vyzerat ta nova...
neregistrovaný "Bbleach"
22. 3. 2007 13:26
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
mě se golf líbí a nad gti v bílé na dsg se rozplývám :-) :-) :yes:
22. 3. 2007 13:45
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
no, bílá momentálně opět jede na vlně, ale že by Golfu V slušela to tedy nevím... Možná proto, že snad ani jednou jsem takového naživo neviděl
22. 3. 2007 10:12
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
Jenže když se tobě Astra H nezdá v provozu pěkná, dalším lidem se hezká zdát může. respektuji tvůj názor na vzhled(každému se líbí něco jiného). Nesouhlasím ale s kopírováním Fordu a stejně tak s tím, že Ford dělá nezajímavý auta (podle mě docela jo ;-) )
22. 3. 2007 13:18
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
Ano. Ja napriklad Mondeo nemusim, aj ked to nove vyzera trosku lepsie. Ovsem velmi sympaticky mi je Focus, aj ked jeho dizajn mnohi horlivo kritizuju, mne sa jeho kukuc paci. Najma kombik, ale aj 5-dverovy HB je pekny, tretie bocne okno mu dava svih a interier je krasne svetly (vela presklenej plochy zacina ist do mody), ziadna velka slepa plocha C stlpika ako u Astry, Aurisu alebo Golfa...
neregistrovaný "GB"
22. 3. 2007 09:35
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
Jako neobjektivní opelista těžko přiznáš, že se v tomto segmentu těžko kouzlí s tvary atd, abys trumfl konkurenci. Jedno je jisté - vzhledově nevybočuje oproti peugeotu, citroenu, toyotě - vybočuje jen časově, je jak inspektor Klečka z filmu Rozpuštěný a vypuštěný. Kde už ostatní končí, tam inspektor Opel Klečka začíná. Ujásej se k smrti. Podle mně je tohle jaksi pozdě a nic nového opel nepředvádí. Leda zaléčí trochu opelmindrák, že pozdě, ale přece....... >:-[]
22. 3. 2007 09:41
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
Soudě dle toho, kolik práce si musíš dát s haněním Opelu, máš s touto značkou nějaký velmi těžký osobní problém. Aby bylo jasno: Agila I. tady byla úplně mezi prvníma v této třídě, takže ty kecy o tom že je Opel poslední nepadají na úrodnou půdu...Co se týká designu, tato druhá generaci (pokud bude vypadat jak na té retuši) zasolí konkurenci slušně...
neregistrovaný "GB"
22. 3. 2007 09:58
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
Agila I, ta nevzhledná hnusná krabice, by se vůbec neměla pokoušet tvrdit, že patří do jakéhokoli segmentu. To byl neplatný pokus, který nepočítám. A co bude, až to bude, to teprv bude..........já vím, tohle slýchám často. Jen dodám, že nevím co bude a jsem moc rád, že potkávám konečně prvního člověka na Zemi, který to ví. Co vím já, že opel dohání jedoucí TGV vymýšlením parního stroje. O tom, že opel zaspal, není podle mně pochyb, i když ty to tak nevidíš. Jen ti závidím to zaujetí pro opel. Vše pro firmu se říká. Hlava nehlava. Já tohle nemám.
22. 3. 2007 10:06
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
Poslední dvě věty jsou všeříkající, přesto zkusím reasgovat, byť to budeš vstřebávat pouze kůží... : Agilu I bych rozhodně neviděl ve špatném světle. Přišla někdy před 7 lety a trh téhle třídy se teprve utvářel. Svým designem přesto přesně kopírovala celkové poslání toho kam to auto mířilo- totiž takový funkcionalismus... žádné kudrlinky. Praktický vůz do města. Tečka. Přesně podobnou notu předvádí například Panda. Nemůžeš očekávat že veskrze praktický malý vůz bude mít barokní tvary. Druhou generací, zdá se, budou uspokojeni i ti- kteří původní Agilu kritizovali za určitou fádnost. Takže je vše v nejlepším pořádku ;-)
neregistrovaný "GB"
22. 3. 2007 10:27
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
Bereš mi to z úst, už jsem psal, že u tak malýho auta se nejde rozmáchnout. Ale víš, to máš tak, jak někdo začne psát, že je něco bezkonkurenční a tak - popasuj se s někým podobným, kdo je zas zapálenej pro jinou značku - bude ti plkat to samý a nebude to mít konec. Nedomluvíš se. Jediný, co je syrový až na kost - opel vyvíjí to, co už druzí dávno prodávají. Toho si všímám. Že se to auto rajcuje a já udělám jen -pche, takových podobných už tu jezdí- to je věc fandění (tvého) a střízlivosti (mé). Tedy myslím. ;-)
22. 3. 2007 10:30
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
Ano, tak to je. Každý to vidí jinak- a v tom je ta krása, ten život. Jinak nesouhlasím pouze s tím, že zde Opel zaspal dobu. Píšu to výše, přišel do této třídy mezi prvníma.
neregistrovaný "GB"
22. 3. 2007 10:51
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
OK, četl jsem to. Už jsem psal, že to nepovažuji za platný pokus ;-)
22. 3. 2007 10:57
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
:-) :-)považuješ to za neplatný pokus? >:D Tak teď už to bude teda naostro ;-)
neregistrovaný "GB"
22. 3. 2007 11:10
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
Líbí se mi, jak fandíš. A zároveň nelíbí. Ty už nebudeš umět nikdy posoudit auto bez toho, že se mu podíváš na čumák, jaký tam má odznáček.
22. 3. 2007 11:37
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
nak zaslepený zase nejsem. Nelíbí se mi třeba třídveřová Corsa nebo nová Antara. To jsem taky hned kritizoval. Ale například design Astry hodnotím snad nejvýše v nižší střední, a co se Vectry GTS týká- tak to je dokonalost sama! A to nazdory tomu, že se už čeká na nástupce...
neregistrovaný "Gilgit"
22. 3. 2007 18:21
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
kde se tací blbeckové jako Ty vlastne rodí?
anonym
23. 3. 2007 18:27
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
Jsem praktik, na design kašlu. Agila patří mezi nejméně poruchové auta, a to je pro mě argument.
22. 3. 2007 12:16
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
:yes:Design Opelu se mi taky líbí :yes:
22. 3. 2007 12:39
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
;-) :yes: ostatně komu by se nelíbil... Málokterý výrobce momentálně nabídne lepší kombinaci ostrých linek, vyvážených proporcí, a elegantní linie. Velice oceňuju že Opel citlivě pracuje s optickým poměrem skla a plechu. To je vzácné...
22. 3. 2007 13:25
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
Mne. Nemozem povedat, ze by ma sucasne auta znacky Opel nejak zvlast chytali za srdce. Vcelku sympaticky vyzera predchadzajuca generacia Astry, teda terajsi Classic, ta novsia az prilis narastla a zrobustnela. Tie hrube hranate crty mi proste nesadli. Aj ked technicky su tie auta na urovni, to sa im upriet neda. Este sa mi celkom paci Meriva, skoda, ze si ju nemozem dovolit, na kupu auta mam vyclenenych o par desiatok tisic korun menej, ako za nu pytaju. Ale inak Opel dizajnovo nic moc. Celkovo, ich sucasny ani minuly dizajn ma nikdy zvlast neoslovil. Ci to je Signum, Omega, Agila, Kadett, alebo aj este starsie modely...asi mam iny pohlad...
22. 3. 2007 13:43
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
ano, ne každému ostré linie sedí, to souhlasí. Vůbec design je prostě subjektivní věc, s tím se musíme smířit a zařídit se podle vlastních priorit. Jedno však Opelu upřít nelze: že s Astrou udal směr na příští pár let dopředu a že její linie jsou nyní následovány i u některých ostatních výrobců. Opel trochu zariskoval a vyšlo to na jedničku...
22. 3. 2007 14:29
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
Tak to ano, urcite by som sa nehneval ani nehanbil za poriadnu Astru v garazi...
22. 3. 2007 14:40
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
;-) :yes:
anonym
4. 4. 2007 11:46
Re: DOKONALÝ MIKROOPEL
Jo ale CIVIC je zajímavější...ostřejší....více sexy >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
22. 3. 2007 09:36
KŘEPČÍS NA ŠPATNÉ PLOTNĚ
Pánové pozor s bojovými pokřiky. Ten hezoun nemá s Oplem nic do činění, to je invence Lehmannboys. Koukám na ty snímky se županem a zase tolik bych nejásal. Velmi připosražený čumáček... Agila byla... no... vskutku svébytným :-) počinem, a zdá se mi, že nástupce jen kulatí hrany. Jinak Lehmannboys, kdyby ubrali na těch očních lalocích, tak tu leckdo přijde o panictví...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "S"
22. 3. 2007 09:56
Re: KŘEPČÍS NA ŠPATNÉ PLOTNĚ
to jsou příspěvky jak od drsňáka z westernu.... :-!
22. 3. 2007 13:28
Re: KŘEPČÍS NA ŠPATNÉ PLOTNĚ
Trosku sudnosi, GTI, mam pocit, ze vsade, kde ostatni chvalia, Ty mas potrebu kritizovat. Keby na tom bol nalepeny iny emblem, Tvoj prispevok by vyzeral asi inak...
Auticko je to pekne, aj ked ma spolocne crty s Corsou, ktora napriklad mne nesadla. Kazdopadne voci prvej generacii je tato Agila ovela krajsia. Bez ohladu na to, ze prva Agila bola svojbytnym pocinom a tato je len kopiu niecoho(?), o to vobec nejde. Ide o to, ci sa paci. A paci sa.
neregistrovaný "sargis"
22. 3. 2007 10:42
uspech Astry
No neviem, kde beriete, ze sa Opel Astra snazi dostat na uroven Golfa, ked bol minuly rok najpredavanejsim autom v Europe.
Rozbalit vlákno
20
22. 3. 2007 10:59
Re: uspech Astry
Nevím odkud berete, že může být cokoliv hodnotnějšího a kvalitnějšího než rohlík, protože rohlík je suverénně nejprodávanější!!! >:D >:D ;-) Dobrou chuť :-)
neregistrovaný "GB"
22. 3. 2007 11:37
Re: uspech Astry
Rohlík se prodává za cenu rohlíku. Půl rohlíku bez maku a kmínu, který se chce prodávat za cenu rohlíku, se neprodá. A ještě horší situace nastane, když si půl rohlíku bez maku a kmínu usmyslí, že je kaviárem. :-)
22. 3. 2007 11:42
Re: uspech Astry
moc pěkný příběh z gastronomického veletrhu, jenže- Golf ani Astra není kaviárem. Myslím že si to ani jeden z nich o sobě nemyslí.. To pouze určitá skupina lidí si myslí- že koupí rohlíku kupuje kaviár :-) :-)
neregistrovaný "GB"
22. 3. 2007 12:27
Re: uspech Astry
Nebo si konkurent ve třídě myslí, že je konkurent :-)
22. 3. 2007 12:30
Re: uspech Astry
:-) to je velmi, skutečně velmi úsměvné... Podívej na odkaz, co dal níže RRAAFF ;-) Tam najdeš dostatečně pádnou odpověď... Doporučuju se posadit ;-) >:D
neregistrovaný "GB"
22. 3. 2007 12:51
Re: uspech Astry
No nepochopil, škoda, hádal jsem, že jsi víc inteligentní. Kousl ses totiž právě do vlastního ocasu. Viz ten rohlík. Dobrou chuť. >:D
22. 3. 2007 12:56
Re: uspech Astry
jsi úplně mimo, to pouze příznivci Golfu se zaklínají milionama prodaných kusů :-) , všichni ostatní už zatím pochopili že designový trend udává Astra. Ten odkaz je důležitý z jednoho důvodu: Nejde o kusy, ale o to, že celá evropa to již pochopila. Až na tebe >:D >:D Jo, a dobrou chuť k tomu ocasu :-) :-)
neregistrovaný "GB"
22. 3. 2007 13:15
Re: uspech Astry
Někdo napsal, že Golf vede prodej a ty jsi začal o rohlících. Když se přišlo na to, že je to opačně, jak z toho najednou ven, což? Toto je sdělení speciálně jen pro tebe, protože ostatní to pochopili hned. Btw nežádám a ani nedoufám, že jsi to schopen pochopit, nesnaž se o to. Máš smůlu, že já na rozdíl od tebe nejsem zarytý fanda žádné značky. S tím máš problém. Trochu uber. Jestli si myslíš, že "designový trend udává Astra", nebudeš moc, jak bych to řekl, no jak se to řekne slušně alespoň trochu....fakt nevím, nechci urážet
22. 3. 2007 13:33
Re: uspech Astry
Až si vzpomeneš, co jsi chtěl napsat- klidně to napiš.. :-) Já fandím mnoha značkám, ostatně to bys tu musel být déle- abys to mohl posoudit... Opakuješ stále to stejné, když už nevíš co máš psát, tak mě chytáš za slovo... Astra udává designový trend v nižší střední- to je fakt, a s tím možná můžeš soukromě bojovat, ale to je tak všechno... Astra byla první, která nabídla ostré a dynamické linie ve větším měřítku... Dnes je mají téměř všichni, těžko je ale zachytili u Golfu :-) :-)
neregistrovaný "GB"
22. 3. 2007 13:39
Re: uspech Astry
No snad se za svá slova nestydíš? >:-[] Mně to nepřipadá jako chytání za slovo. Stojíš si snad za tím, co píšeš, ne? Jinak nevím, co máš stále s tím golfem(?) Připadám ti jako folksvwagenář? :-)
Že opel neudává trendy, ale lopotně dohání konkurenci, to sis zas myslím já............. >:-[]
22. 3. 2007 13:51
Re: uspech Astry
zdá se, že neustále překračuješ svůj vlastní bludný kořen, protože opět jenom s velkým vypětím potíš nějaká slova bez nějaké výpovědní hodnoty... Napiš, kdo momentálně udává v nižší střední trend, teda spíše jak to vidíš třeba ty...
neregistrovaný "GB"
22. 3. 2007 14:38
Re: uspech Astry
Co se zdá je - sen.
Až bude jiné téma, třeba o autech, které se líbí zase mně (i když se mi líbí, nejsem tak drzý, abych tvrdil, že udávají trend, přitom jsou to auta mnohem lepší - no přesně podle praxe - malí nedospělí ratlíci štěkají na velké sebevědomé psy, znáš to, že?) rád ti to pak napíšu, teď je téma opel agila, snaž se prosím držet tématu a cestou domů se zamysli, jestli je tvé fandění únosné. Pro tebe asi ano, já myslím pro ostatní. Víš jak to myslím, nebo mám zase napovědět? Opel agila je opožděný projekt zamrzlé automobilky (můj názor) - a teď si klidně mávej praporem s logem opla. Mimo jiné jsem si všiml, že bys rád měl poslední slovo - prosím - tady ho máš........ :-)
22. 3. 2007 11:47
Re: uspech Astry
Já myslel, že nejprodávanější byla Astra
[odkaz]
22. 3. 2007 12:10
Re: uspech Astry
:yes: :yes: tohle je asi ten nejpádnější důkaz ;-)
22. 3. 2007 12:21
Re: uspech Astry
Statistika nude je,má však přesné údaje... :yes: ;-)
22. 3. 2007 12:33
Re: uspech Astry
;-) Jinak bylo to ještě na novinkách.cz a pak taky myslím i tady na autu, ale to se mi už nechce hledat :-)
neregistrovaný "chytrak"
22. 3. 2007 11:47
Re: uspech Astry
a na to si přišel jak?
neregistrovaný "chytrak"
22. 3. 2007 11:48
Re: uspech Astry
a na to si přišel jak?
neregistrovaný "BLBČE"
4. 4. 2007 11:51
Re: uspech Astry
Co máte pořád s nějakou úrovní GOLFA? Astra, Civic, Golf, a vůbec tyhle auta mají dnes velmi podobnou úroveň!! A jsou to i hlavní konkurenti. A že se golfa prodalo nejvíce, zdaleka neznamená že je nejlepší! Všichni jsou dobří, jen si vyberte svého favorita!!!(nemyslím škodu >:D )
22. 3. 2007 12:54
PRODEJE
Klid pánové, ta čísla Astry, jsou čísla komplexní, Astra těží z toho, že veškeré karosářské mutace (sedan, hatch, combi, coupe) nese označení ASTRA a proto dosahuje takových vysokých čísel ve statistice prodejů. Samozřejmě, že kdyby byl ke Golfu připočítáván sedan Jetta či CC EOS (což tedy není) potom by Golf vyhrál i v těchto číslech. Je to jen pojmová politika Opelu. Možná, kdyby nazvali Corsu "Astra-mini", že by prodali nejvíc na světě >:D
Rozbalit vlákno
29
Avatar - Dinar
22. 3. 2007 13:01
Re: PRODEJE
Myslím, že ve statistikách bývá většinou Golf/Jetta takže součet, jistě to nevím. Pokud jde o astru, je na tom podobně jako octavie, sčítá se nová s astrou classic, to bych řekl, znamená větší zkreslení než součty karosářských verzí, jde o dvě jiná auta. Legrační na této debatě je, že tu většina prohlašovala, "jak to není o prodejích" aby to nakonec u argumentace prodeji skončilo.
22. 3. 2007 13:05
Re: PRODEJE
K té poslední větě: Veškerá argumentace zastánců Golfu je vystavěná na jedné cihle: Prodejní čísla... A když se v oněch jimi milovaných tabulkách něco změní v jejich neprospěch- začnou se tomu posmívat :-) Jinak totiž se jejich teorie o nejlepší volbě v nižší střední hroutí :-) >:D
Avatar - Dinar
22. 3. 2007 13:30
Re: PRODEJE
Když hodnotím, jestli se mi auto líbí nebo ne, jsou mi při tom čísla prodejů celkem u ... Pokud jde o Golf, já vidím nadčasovou eleganci (něco v tom smyslu ti psal už Odborník), mě se prostě v tomto duchu stavěná auta líbí, Golf je auto, které je esencí této filozofie. Někdo potřebuje mít v kastli auta zakleté drama, tomu jistě golf nic neříká, golf je ale nevtíravá elegence podpořená dokonalým posazem na silnici, to tu vždy zmiňuje GTI a já s ním souhlasím, tohle prostě VW umí. Současná astra je z hlediska designu velmi podařené auto, její design je ale logicky zaměřen jiným směrem. Kopírovat "strohost" a jednoduchost designu golfu se pokoušel peugeot s 307kou nebo Fiat se stilem, s jakými výsledky vímě všichni. Opel jde svou cestou a ta je správná, vzhledem k designovému zaměření současných a připravovaných modelů bude o zákazníky bojovat spíše s Fordem než s VW.
22. 3. 2007 13:38
Re: PRODEJE
už jsem se chystal na drtivý útok, ale tvé vzácné osvícení mi vyrazilo náboje z ruky :-) Musím s tebou ojediněle souhlasit, tada vlastně spíše s tou druhou polovinou příspěvku...
22. 3. 2007 13:46
Re: PRODEJE
Tohle je dobrej textík :yes:
22. 3. 2007 13:07
Re: PRODEJE
:-) Á vidíš, Astra clasic... na to jsem zapomněl :-) :yes:
anonym
23. 3. 2007 18:37
Re: PRODEJE
No jo, to más: Golf, Golf Plus, CC Eos, Jetta a ty se podle mě počítaj všechny dohromady. A že představili kombi Golf teprve teďka (mimochodem, zadek mi připomíná starý Civic kombi z roku 199?) je pouze jejich "blbost".V dnešní době (alespoň u nás) dominují kombíky (díky odpočtu DPH).
22. 3. 2007 13:02
Re: PRODEJE
Nezapomínej, že do prodejů Golfu jsou započteny i prodeje Golfu Plus... To jenom na okraj :-) :-) Evropa pochopila- kam směřuje design a kdo v něm udává tzrend. Ale co je ještě zajímavější a v čem je cítit velká síla je to- že Astra i Golf V. nastoupili ve stejnou dobu... To znamená, že s postupem času je design Astry stále aktuální, zatímco VW se neubrání rychlému morálnímu stárnutí... Čas tedy dal designérům Astry za pravdu, a v tom vidím velkou satisfakci...
22. 3. 2007 13:11
Re: PRODEJE
Já Astru za design nekritizuji, naopak. Jen je potřeba nepřeceňovat čísla a správně je vnímat. A ten Clasic >:D ten vám to pěkně nahonil. Myslím pořadí ;-)
22. 3. 2007 13:23
Re: PRODEJE
píšeš správně vnímat čísla: Mám tomu rozumět tak, že pokud bude jedničkou Golf- tak se jedná o správný stav věci a pokud jí bude Astra, tak to má "nahoněné" prakticky totálně minoritní verzí Classic? :-) Víme oba dobře jak to je, tak tady nebudeme hrát betla... Astra ukázala evropě designový směr příštích let. Pochopil to i Vw který pošle nástupce Golfu dřív než by bylo zdrávo... Renault s Cliem v podstatě převzal styl Astry a přihodil k němu Méganovskou opičí ***ku...
22. 3. 2007 13:41
Re: PRODEJE
Já souhlasím s tím, že Astra se Opelu povedla... V rovině nadčasové klasy, jaksi "hloubky designu" ovšem má Astra na G5 ztrátu jednoho vesmíru, ale to je (uznávám) rovina setsakra subjektivního vnímání. Vedle toho cítím v zátylku, že VW je si vědom očekávání Evropy a bude muset přijít s omlazeným stylem Golfu a tohle očekávání, že naplní. Konečně se velmi těším, že na nových golftvarech budu nacházet staré dobré markanty... což postrádám třeba zrovna u Astry. A, Astra - velmi životaschopný design pro mladého člověka. není to vizoinářský počin, ale Opel dokázal načasovat hrany... a to mu vyšlo.
22. 3. 2007 14:08
Re: PRODEJE
Nadčasovost tvaru posoudíme až tak za 10 let. U Opelu je to trochu složitější, protože on se na rozdíl od Golfu nedrží jedné designové linie, ale experimentuje. Zatímco na každé generaci Golfu vidíš pouze evoluci toho předcházejícího, tak první Astra byla absolutně něco jiného než Kadett, a stejně tak každá další generace Astry tu předcházející vůbec nerespektovala... Zkrátka, když VW řekne že bude nový Golf, tak aniž bys jej viděl- víš s určitou rámcovou představou co bude následovat. V tomto mě Opel uspokojuje více, protože on se nebrání invenci a přichází vždy s něčím zcela novým, svébytným...
Avatar - Dinar
22. 3. 2007 14:38
Re: PRODEJE
Tohle ale příliš s nadčasovostí nesouvisí, myslím to, že design golfu má jistou kontinuitu. Nadčasové tvary může mít i auto bez tradice a předchůdce, pokud chceš příklad přímo od opelu, pak calibra je dokonalou ukázkou nadčasového designu modelu bez historie. U žádné ze dvou generací astry se opravdové nadčasovosti nedosáhlo Hčko působí dnes už vedle gofla IV zastarale. Vlastně měl opel hatchback s nadčasovým designem, kadett E, když si člověk vezme, že je to auto z roku 85, pak klobouk dolů, tvary neurážejí ani dnes, s ním naopak golf II prohrává.
22. 3. 2007 14:46
Re: PRODEJE
asi sis spletl atru H (to je ta nynější) a Astru G (vyráběná cca od 1998). Jinak si totiž nedovedu vysvětlit velmi smělé tvrzení že Astra H vypadá již vedle Golfu 4 zastarale...
Avatar - Dinar
22. 3. 2007 14:48
Re: PRODEJE
jo, myslel jsem G, abeceda mi jde mizerně. ;-)
22. 3. 2007 15:01
Re: PRODEJE
ano, to období nebylo zrovna Opelovou silnou stránkou... Podle mě se stala chyba díky tomu, že Astra G byla na poměry výrobce příliš tvarově strohá a ta pahýlovitá skorozáď to jenom dorazila. Ale Astra první generace je krásná dodnes... A to dokonce i jako kombík, které jinak naprosto přehlížím
Avatar - Dinar
22. 3. 2007 15:13
Re: PRODEJE
Měl jsem ji v GSi 16V verzi, krásná tmavě modrá metalíza, 15" BBS disky, v 93. nebyl hezčí HB, ale o pravé nadčasovosti se nedá mluvit, trojkový golf v dnešních očích obstojí lépe.
22. 3. 2007 15:23
Re: PRODEJE
vidíš, a mě se právě zdá, že GolF III zestárl velmi rychle. Asi tak první tři, čtyři roky to byl trhák, ale osobně jsem si ho velice rychle okoukal, o Ventu nemluvě už vůbec... První Astra mi přišla proti Golfu taková vzdušnější, designově lehčí. Naprosto bezkokurenční měla to vyklenutí zadního kufru a zadních světel, stejně jako ten "vpáčený" spodní boční profil... Každé ráno ji míjím cestou do práce a musím uznat, že krom Mazdy 323F jí ve své době nekonkurovalo snad nic. Golf III na mě vzhledově působí strašně těžkopádným dojmem, o interiéru už ani nemá smysl mluvit...
Avatar - Dinar
22. 3. 2007 15:31
Re: PRODEJE
Hm, pro mě očima roku, řekněme, 94 byla astra hezčí než GIII, v roce 99 mi připadala out, zatímco GIII stále k světu. Skrz tyhle pohledy v čase vnímám význam pojmu nadčasovost u designu auta. Ale je to příliš subjektivní záležitost, v pohledu na design se očividně nemáme šanci shodnout. ;-)
22. 3. 2007 14:17
Re: PRODEJE
Já bych řekl, že zase tak nenahonil, třeba v německu se za rok 2006 prodalo 101 275kusů Aster, Golfů + Jett= 235 000kusů, takže rozdíl Golf bez Jetty vs. Astra nebude už tak markantní. A Astra classic se na většině západních trhů (pokud vůbec na nějakém) neprodává.
22. 3. 2007 14:27
Re: PRODEJE
Ten rozdíl je deprimijící...
22. 3. 2007 14:37
Re: PRODEJE
Ano, ale nová Astra zatím nemá verzi sedan, která se bude specializovat na východní trhy, takže tam to dost doroste.
No zbývá si jen počkat na další rok, jak se Astře povede se sedanem, popřípadě u Golf Plus bude "rozjetá" verze Cross a kombík.

Jinak když už jsem u těch statistik, tak Opel vs. VW za leden a únor 2007, celá Evropa.


1)VW 226 113kusů (-7,5%)
2)Opel(Vauxhall) 200 283kusů (+4%)
3)Ford 196 555kusů (+1,4%)
22. 3. 2007 14:55
Re: PRODEJE
Díky za čísla :yes:
22. 3. 2007 15:05
Re: PRODEJE
Není zač, kdyžtak www.acea.be
anonym
22. 3. 2007 17:36
Re: PRODEJE
Tak toto bych od tebe gétéý teda nečekal. To jsou takoví demagogický keci aš mě z toho rozbolelo břicho.
Tak za prvé do prodejů Astry, se počítá akorát tak možná Astra 5dv, 3DV. a combi a těch pět a půl cabrií si myslím, že ani nestojí za řeč.
To že fauvé opustilo myšlenku klasického kombi a vymyslelo GOLF plus (který se mj. počítá do prodejů golfů) a teď narychlo "vyvinulo" bastarda, který vypadá jak KYJA čico je jejich problém.
PS - myslel bych si že taková kapacyta jako ti bude vědět že astra sedan se ještě neprodává!!
neregistrovaný "lukasu"
22. 3. 2007 12:58
hm
Připadá mi tam v tom, že malinko docela napodobuje Roomstera :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
22. 3. 2007 13:07
Re: hm
leda tím že to má čtyři kola >:D >:D
anonym
23. 3. 2007 00:45
Re: hm
Jo jo, siluetou hodně!
anonym
22. 3. 2007 14:39
OPEL a tak
Taksi mislím,
že OPL tak říkajíc uhodil hřebíček na hlavičku, stejně jako f případě nové Kozy. To auto na obrásku je prostě boží, a fakt se mi líbí.
Co se týče diskuse o tom, jestli OPEL stojí nebo nestojí na nohách tak jenom pár faktů - opakuji faktů
- vloni bylo nejprodávanější auto v evropě OPEL ASTRA ¨
- uš třetí rok po sobě je dle TUV opel nejkvalitnější německá značka
- na corsu je taková poptávka, že dodací lhůta je 6 měsíců
OPEL je prostě na dobré cestě zamést s asijským šmejdem a evropským skoro šmejdem
GILMOUR - howg
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "owner26"
22. 3. 2007 16:25
Re: OPEL a tak
A uč ti šou či nebo čiři. >:D >:D >:D
22. 3. 2007 16:34
Re: OPEL a tak
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "kouč"
22. 3. 2007 16:38
Re: OPEL a tak
Ty spráfná čecha
neregistrovaný "Eonwe"
23. 3. 2007 00:44
Re: OPEL a tak
Achoj, ja bit taky čech!
neregistrovaný "Jackass"
22. 3. 2007 20:00
Roomster
Nevim proč, ale tohle auto mi hooodně připomíná roomstera. Je někdo další, komu to tak připadá?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Eonwe"
23. 3. 2007 00:42
Re: Roomster
Přesně to jsem si pomyslel, jak jsem uviděl tu siluetu. Snad to povede k zamyšlení i tu bandu antiškodováckých škarohlídů...
23. 3. 2007 06:12
Re: Roomster
Nech pozeram, jak pozeram, s Roomsterom som nenasiel spolocne absolutne nic. S vynimkou veci, ktorymi sa Agila podoba na vsetky auta...
neregistrovaný "lukasu"
23. 3. 2007 07:17
roomster
Roomster je tomu autu hrozně moc hnusně podobnej, a pak že kopírujou škodováci co, opel vidi že ma uspěch tak se snaží dělat konkurenci.Ale Roomster zůstane vždycky jedinečny auto.Nějakej opel že kopíruje, nelibí se mi to od nich :no: :no: :no:
Škodo je original :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
6
23. 3. 2007 10:04
Re: roomster
Kup si okuliare...
23. 3. 2007 10:55
Re: roomster
já nevím, člověče, ale Roomster to opravdu nepřipomíná... Jistě, Škoda je v tomto ohledu originál, pochybuju že by někdo našel toliko odvahy, aby kopíroval něco- co samo o sobě po vizuální stránce bojuje o přežití...
neregistrovaný "lukasu"
23. 3. 2007 18:01
Re: roomster
Bojuje o přežití, si asi hodně mimo, když bojuje o přežití tak proč je na něj čekací doba 2 měsíce hmm???ja vas chapu že tady asi škodovky nesnášíte, ale roomster je na hodně moc dobrý pozici >:D bravo škoda :yes: :yes:
anonym
23. 3. 2007 18:50
Re: roomster
No, docela mě u Roomstru zarazilo, že je tak úzký. Být o cca 7 cm širší tak to je je jiná. V podstatě škodovka nic moc nevymyslela. Fabia II stejný podvozek jako Fabia I, nejužší auto ve svém segmentu, pokud nechci mít u spolujezdce 2 díry v palubce, tak vypláznu za "haťapku" 280.000 Kč ... nevím nevím ...
anonym
23. 3. 2007 22:05
Re: roomster
Ses asi pos.ral ne.. Roomster by nekopírovali ani v číně.Takovej hnus by Opel nekopíroval!!!!!! >:-[] >:-[] >:-[] :no: :no: :no:
neregistrovaný "lukasu"
24. 3. 2007 17:21
Re: roomster
Nekopíroval no, protože nemaj takovou odvahu, roomster si vede moc dobře
Avatar - Emel
24. 3. 2007 12:04
mari vs. zbytek světa
Zajímavá diskuse mari vs. zbytek světa.. možná by bylo fajn udělat tu seznam značek a k nim jejich skalní zastánce :-). mari pro Opel, GTI pro VW, Alessio pro Subaru atd.

Jinak.. Opel se v designu pořád trošku hledá, když se podíváte na modelovou řadu tak je to dost nesourodá sebranka. Právě z té různosti ale pramení pár fakt dobrých věcí.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "sebranka f**k"
4. 4. 2007 11:58
Re: mari vs. zbytek světa
sebranka nechápavá. to je přece cílem těchto stránek a této diskuze. názory nebyly, nejsou a nebudou stejný tak už krotte emoce blbouni. stejně na to auto ani nemáte love tak tu aspon netlacte rozumy nebo nemate co delat?
13. 4. 2007 00:22
pěkné
Moc pěkné
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ron.silliman@verizon.net"
20. 4. 2007 11:28
inke@snafu.de
niibacco pizdetc
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "freddy.gridelet@sgsi.ucl.ac.be"
21. 4. 2007 10:54
inke@snafu.de
niibacco pizdetc
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "monty.cantsin@arspublica.com"
23. 4. 2007 14:31
cantsin@zedat.fu-berlin.de
niibacco pizdetc
Rozbalit vlákno
0