Na Nürburgringu mají prototypy odkrouženy první stovky kilometrů a své o tom vědí i obyvatelé nedalekého Nürburgu. Dvanáctiválec s italským rodokmenem totiž libozvučně zní celým krajem.
naopak.. po odlahceni a s kridlom konecne vyzera ako supersport . predtym to vyzeralo ako okate vozitko pre super prachacov.. aj ked to tak urcite nebolo :)
Ale bolo, na športiak to malo skrátka moc kg, aj 1,5t je dosť - porovnaj napr. s f360cs . Ale zase takéto autá predáva hlavne maximálka a zrýchlenie /okrem značky/.
Ty si to najprv porovnaj. Nezda sa ti, ze Ferrari 360 (430) je ina kategoria? Je to mensie, lahsie a 8 valcove. Porovnatelny konkurent je skor 599 GTB.
Ale bolo, na športiak to malo skrátka moc kg, aj 1,5t je dosť - porovnaj napr. s f360cs . Ale zase takéto autá predáva hlavne maximálka a zrýchlenie /okrem značky/.
Hmm, no ma to byt mormalni silnicni auto, kde se bezne jezdi uplne bez prilby. :-) Mohly to byt treba uzivatelske zkousky... Navic nevim jak na tom typkovi poznas, ze je Ital ;-)
Perfektna farba na tom aute.Naozaj ako diabol.No nie?To kridlo vyzera dobre,nieje na nom nic zle.Ked uz sa vam nepaci toto,tak potom na skodovkach sa vam kridla pacia?To je trapne a bezvyznamne...Tu siltovku som si vsimol aj ja,asi si auto len pozical a nemal prilbu.Som zvedavy aky to bude mat zvuk!Mohli by urobit nieco take ako malo Gallardo SE-cierna strecha+cierny kryt motoru. :-!
Ano, ano.. je tam jak pěst na oko, není moc pohledné, ale ani není uděláno jako přísně funkční. Myslím, že se podařilo najít dobrý kompromis mezi účelností a elegantním vzhledem. Ono v rychlostech nad 300 už asi moc lidí neexperimentuje s tunerskými křidélky :-)
Souhlas. To křídlo tam není samoúčelně, já nejsem schopen posoudit, zda je výhradně funkční, nebo jestli částečně ustoupila funkčnost vzhledu. Podle čeho to určíš? Myslím, že běžnému smrtelníkovi bohatě postačí běžná verze, koneckonců ty karbonové dveře by mohly dostat všechny.
No z F1 by to křídlo museli vozit na přívěsným vozíku. ;-) >:D >:D Křídlo se dá určitě zakomponovat i do vozidla, jde o to, že zde není kam, museli by udělat úplně nový auto. Je to jako z Countachem, původní byl mnohem elegantnější, později přidali různé "plasty" a už to nebylo ono, ale zase se zlepšili výkony. Kéž by někdo upravil XJ220, s těmi díly a technologiemi dneška by jim ještě natrhlo švy.
Mno jo...možná jo. XJ220 byl můj tajný favorit, když jsme hráli s klukama v družině kartičky >:D . Nicméně...vedle jsem si přečetl o MB-C AMG a to teprvá bude stíhačka...M3 se jen smutně podívá, až ho tahle nechutně rychlá raketa na dálnici předjede jako nic
S M3/E46/ jsem jel jen jednou, asi 130km. Takže fakt nevim jaká je v zatáčkách, ale rejpnout jsem si musel ne? >:-[] Mě připadá to náhánění výkonu v těhlech autech uplně uchylný, vždyt je to výkonější než můj supersport z r. 2000 ...... No síla.
je to asi týden (+-) co jsem jel v RS4, čili konkurent. Pořádně potrápit motor šlo fakt jen na té dálnici, na okresce pořád brzdíš. Síla 63AMG je v pružném zrychlení, tam to bude nehorázná raketa. z 0-100 to bude omezené, pochopitelně, ale nebude zaostávat za M3 a to je asi důležité. Nové céčko je mi velmi sympatické a s tímhle reaktorem pod kapotou bude vzbuzovat respekt i od superportů v roce 2007 :-)
XJ220? Nie je to to auto čo bolo najrýchlejším asi pol roka?? :-) Myslím že Clarkson napísal o tom ako sa s ním jazdí cez zákruty : Pomodlíte sa, zavriete oči a otočíte volant /niečo táke, nie presný preklad/.
Charouz ho prý skutečně vlastnil a jeden čas bylo v muzeu, ale to jsem zjistil, až později, když už tam asi nebyl. :-( Výhoda je, že brzdy se dají vyměnit za lepší.
Já ho v Lánech viděl, ale to už je tak 10 let. Fakt nevim. Jel jsem tam náhodou, vstup byl co dáš. Uplně jsem zíral co tam bylo.Taky si ho pamatuju na autosalonu v Praze na Výstavišti jak se tam točil. Tenkrát myslim 20 mega. Byl jsem tam s jednou slečnou a ta i seděla uvnitř, fotil si ji kluk z ochranky. Mě si fotit nechtěl :-) Byl to rok 91 nebo 92.
Je to nejkrásnější supersport všech dob. ;-) Ano nějakou dobu, než byl oficiálně potvrzena rychlost McLarenu F1, se pyšnil titulem nejrychlejšího auta. To video mám je to XJ220 vs. F40. Nádherný auta, v tomhle se s JC shodnu: "my favorite breeds side by side..." Opravdu tam říká frázi na modlitbu. On to spíše je SS ve stylu Veyronu, na svou dobu byl XJ220 luxusní supersport.
[odkaz]
jinak bych vás chtěl lidi poprosit, kdyby ste se někdo někdy doslechl, že nějaká XJ-220 je v ČR qidění, hoďte sem echo PLZ (vůbec ideální by bylo do mailu)
To nieje Lambo, to je AUDI, vlastne VW a motor ma urcite polepeny z VW polo. Lambo to bol taliansky stroj, teraz je to nejaky hybrid v ktorom je urcite kopec suciastok z koncernu VW.
No s tymto by som velmi nezacinal. Nechcem velmi rypat, ale ak dobre pamatam, tak v jednom clanku bolo pisane, ze motor v novej M3 je vytvoreny prave tak, ze k stavajucemu 6-valcu pridali 2 valce naviac. ;-)
To iste mozes napisat aj o Ferrari a koncerne Fiat. Doteraz davali motory Ferrari do Maserati a po novom ako som cital, tak ich maju davat uz aj do tych novych Alfa Romeo, ktore maju ambiciu sa dostat a presadit v premiovom segmente medzi silnou nemeckou trojkou. Ma to byt u AR taky mensi boom aj co sa tyka kvality, noveho sportovejsieho a ostrejsieho dizajnu, prevedenia, techniky a tak dalej a opat sa vratit na americky trh. Vsetko by to mala odstartovat nova generacia 169-ky.
No ako diskusia uplne genialna.Mate hodnotit LP640-ku a vy tu rozoberate M3-ku a RS4-ku.Vsetky su dobre,bolo by mi jedno,ktore z tychto aut mam a vam vsetkym tiez,tak mi tu netvrdte,ze nie.To kridlo je uplne super,urcite nie samoucelne!A co sa tyka vahy,je pravda,ze Murcielago je dost tazke(to ma pritom uhlikovy skelet ci platy karoserie ci co to ma),ale vezmite si take SLR.To je oproti Carrere GT tiez dost tazke. :-!
no hele ja mit takovy faro tak ho dene celej den lestim, voskuju a to je asi tak vse co bych delal, bych se s tim bal jezdit do mesta protoze ti ridici... no radeji ne, takze bych mel lamborghini s kterym bych jezdil tak maximale v noci kdy neni provoz hmmm no nevim. ale auticko je to slusny no :) mimochodem s tim mytim... znate www.chciumytauto.*** sem si je objednal na myti auta, prijeli, auto perfektne vycistili a max. spokojnost. protoze sverit tohle auto kartacum mycky... sebevrazda.
Neviem ci si uvedomujete ale Lambo je 4x4, preto je tak tazky. Vyhodit predny pohon a hned je lahsie zhruba o 200 kg. Urobit z neho zadnokolku + tato dieta = neviem neviem >:-[] ale to by uz bolo asi auto nie pre bezneho vodica. Ale popravde, Lambo si uz v podstate neviem predstavit ine ako 4x4 ;-
Neviem ci si uvedomujete ale Lambo je 4x4, preto je tak tazky. Vyhodit predny pohon a hned je lahsie zhruba o 200 kg. Urobit z neho zadnokolku + tato dieta = neviem neviem >:-[] ale to by uz bolo asi auto nie pre bezneho vodica. Ale popravde, Lambo si uz v podstate neviem predstavit ine ako 4x4 ;-
omg lambo ve sbaze dohant ferrari je cim dal tim horsi. Sice má silnejsi motor nez enzo ale jeho kvalit , exkluzivity. nikdy nedoshne na to almbo nema ferrari 4ever