Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Audi A6 (C7) - Nové fotografie

Blízký příbuzný modelových řad A7 a A8 se chystá na světovou premiéru. Ta se odehraje už velmi brzy.
Zpět na článek
30. 10. 2010 16:43
30. 10. 2010 17:00
30. 10. 2010 17:03
30. 10. 2010 17:44
30. 10. 2010 18:01
31. 10. 2010 11:45
30. 10. 2010 19:10
31. 10. 2010 11:42
31. 10. 2010 11:57
31. 10. 2010 12:31
Avatar - ryman
30. 10. 2010 12:21
úkol věru nelehký
posunout dál současnou generaci A6, která v mnohých ohledech znovu definovala standardy své třídy. především pak avant, který je skutečným majstrštykem mezi vozy kategorie kombi. držme palce ať se dílo podaří :yes:
Rozbalit vlákno
5
30. 10. 2010 13:13
Re: úkol věru nelehký
:yes: Bude to těžké.
30. 10. 2010 13:31
Re: úkol věru nelehký
ono nejen v porovnání se současnou generací, ale hlavně proti nové er5 a Eclasse....... Bmw nasadilo hodně vysokou laťku.......plusnějaký pořádný benzín, ale to asi časem přijde ;-) jinak ty třílitry nafta mají bmw a audi výkonově uplně stejný :D 150, 180, 220 :D
Avatar - bubucci
30. 10. 2010 13:36
Re: úkol věru nelehký
Z vnějšku asi už moc nepřekvapí, protože už se není velice kam posunovat, půjde asi o upravení masky a zadních světel jak je v poslední době zvykem a “osvěžení interiéru“.
Avatar - white label
30. 10. 2010 13:47
Re: úkol věru nelehký
Na 3,0 TDI 220kW/650Nm jsem hodně zvědavý, současný V6 3,0 TDI je pro mě, zejména akusticky, nejpřijatelnější šestiválcový diesel vůbec (podobně jako současný V8 TDI mezi dieselovými osmiválci)...
Avatar - ryman
30. 10. 2010 14:32
Re: úkol věru nelehký
:yes:
Avatar - theolli
30. 10. 2010 16:43
audi
v Americe propadák a tady skoro posvátný. Známá co bydlí v Torontu svou A6 prodala a koupila Acuru poněvadž A6 není dostatečně IN >:-[]
Rozbalit vlákno
9
30. 10. 2010 17:00
Re: audi
tvoja znama evidentne zije v nejakej lokalnej nevedomej stvrti...
Avatar - theolli
30. 10. 2010 18:01
Re: audi
no prodeje je jedna věc a realita a spolehlivost druhá. Je potřeba to trochu bát s nadhledem ale víš jak to je,na každý kachně je trocha pravdy :-) [odkaz] >:D
Avatar - white label
31. 10. 2010 11:45
Re: audi
Vidím, že tě ty informace o prodeji Audi docela vzaly...a raději honem skáčeš na jiné téma, kolikrát sem ten svůj odkaz ještě dáš...? >:-[]
30. 10. 2010 19:10
Re: audi
Znama, co si kupuje auta, podle toho, jak jsou in, je do jiste miry tou pravou odpovedi na otazku, proc je podil audi na US trhu jiny, nez v Evrope. Je stokrat omilanou pravdou, ze pro naprostou vetsinu kupujicich v US je auto veci kazdodenni spotreby, mene pak vyjadrenim spolecenskeho statusu, az kdesi vzadu jsou pak technicke parametry, ktere u Evropanu hraji casto dulezitou roli. Prumerny American vi, ze V8 je lepsi nez V6 a I4 nejede a tim to pro nej hasne, maximalne, pokud je to specialista, tak si pamatuje, ze turbo nikdy, protoze ty, co davalo GM do Saabu se kazily, tj. jakekoliv turbo je k nicemu. Prakticky nikdo nevi, jaky obsah ma motor v jeho aute, o vykonu nemluve. Staci se podivat na inzeraty na prodej aut. Nejdulezitejsi info? Ice cold AC. Kuze, nekdy informace o stereu. Mileage.
Pak jsou ale oblasti, kde ruzne firmy soustreduji sva vyvojova strediska a koncentrace inzenyru na 100 obyvatel roste. V takovem miste lze potkat pak zcela jinou strukturu vozoveho parku, nez by mela odpovidat prumeru US. U nas taky na venkove v nedeli pred kostelem uvidis neco jineho, nez bys cekal podle kazdodenni zkusenosti s dojizdenim do Prahy.
Jinymi slovy, US neni pro audi, mercedes ani BMW klicovy trh, protoze struktura zakazniku je zde jina, uprednostnuje jine parametry, jedine, co pomaha, je velikost trhu. Z toho vyplyva, ze hodnotit znacku podle jednoho trhu je zcestne. O ferrari taky nereknes, ze je sunt, protoze za polarnim kruhem neproda prakticky nic.
Avatar - white label
31. 10. 2010 11:42
Re: audi
Napsal jsi to výstižně a v souladu se skutečnou realitou... :yes:
Přesto nemůžu souhlasit s předchozím tvrzením, že německá prémie (v tomot případě Audi) je momentálně za mořem méně "IN", než Acura a je to tam obecněji hlavní důvod podobné výměny aut/značek, jako u zmiňované údajné paní z Toronta (jedna paní povídala)...
Nemám sice v Kanadě žádnou takovou "známou paní", ale mám tam velmi dlouho rodinu, lítají sem jednou ročně, podobné téma s nimi občas řeším a s názorem té paní se dost rozcházejí... ;-)
Avatar - theolli
31. 10. 2010 11:57
Re: audi
Nikde jsem nenapsal "než Acura", jen jsem napsal že prodala A6 protože není "IN" a koupila Acuru /zrovna tak mohla koupit Toyotu,Dodge/ a nikde jsem Acuru s Audi nesrovnával a záměrně jsem se tomu vyhýbal ;-) Nehaním Audi a myslím že je moc značek co jsou výrazně horší jen mi u Audi vadí že si hraje na něco do čeho má daleko,podívej nová A1 /mimochodem koukal jsi na Autosalon 44 / kde A1 probírali a opravdu neskutečná cena a příplatky,doplatky jsou kapitolou samo pro sebe.
Ta kamarádka tam žije ,podniká a dobře se ji daří tak si ledaco může dovolit,klobouk smekám, ne každý by dokázal co ona a asi i trochu se snaží vytáhnout,chápu jen je vidět že Audi za mořem nemá takové jméno jako ve státech okolo německých hranic a je to pochopitelný.
Jinak když už jsme se dotkli srovnání Acura vs Audi myslím si osobně že kvalitativně má Acura víc co nabídnout.
Avatar - white label
31. 10. 2010 12:31
Re: audi
No napsal si přece jasně, že vyměnila Audi za Acuru z důvodu, že Audi pro ni nebyla dostatečně IN, z čehož logicky vyplývá to, na co jsem reagoval...
Samozřejmě mě vůbec nepřekvapuje tvůj názor na Acura vs Audi a neberu ti ho, stejně jako to, že ti: "u Audi vadí že si hraje na něco do čeho má daleko...". Pro značku Audi je ale logicky mnohem podstatnější, že si to nemyslí lidi, co si ty Audi kupují a hlavně fakt, že jich neustále přibývá, a to dokonce včetně těch za mořem (viz odkaz Righta)... ;-)
1. 11. 2010 12:39
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
8
1. 11. 2010 22:20
Re: k čemu to maskování?
pravda >:D a jak se dívám na ten čumák... motor to zase bude mít kilometr před nápravou... to budou panečku sportovni vlastnosti >:D
Avatar - white label
1. 11. 2010 23:39
Re: k čemu to maskování?
"Častým argumentem odpůrců Audi, když už dojdou objektivní důvody, proč značku se čtyřmi kruhy nemít rád, je nedotáčivost, způsobená umístěním motoru před přední nápravou, bla bla bla. Tak to vás musím zklamat. Ášestka s pohonem všech kol není o nic více nedotáčivá, než její stejně vybavení konkurenti z Mnichova a Stuttgartu. Ba co víc, nikde ani stopy po těžkém čumáku, kvůli němuž bychom museli významně zdvihnout obočí a vztyčit ukazováček. Jak už bylo uvedeno dříve – Audi se prostě stále zlepšuje."
[odkaz]

...ale hlavně, kupuješ si snad vyšší střední prémii především k vůli "sportovním vlastnostem"?
;-)
2. 11. 2010 00:24
Re: k čemu to maskování?
Mě žádné objektivní důvody nedošly, nikde předtím se totiž o audi nerozepisuju. A s těmi sportovními vlastnostmi je to samozřejmě nadsázka, asi jsem měl těch smajlíků přidat víc... Nicméně, jak sám cituješ, s pohonem všech kol... Měl jsem tu čest řídít A6 jako předohrab, a nevěřil jsem vlastním smyslům, co je audi schopné za 1,5m prodávat. Holá tragédie, slovo plavnost toto auto sice potkalo, ale vzápětí řeklo uhni a šlo dál, tvrdý, přitom neagilní podvozek se snaží svým naladěním maskovat polohu motoru, což má za následek poněkud neprémiový charakter především na nerovnostech anebo nedejbože nutnosti brzdění na nich. Ale aby sis nemyslel, že audi křivdím a že nemám žádné objektivní důvody, proč jej nemít rád, pak se musím také udat a přiznat, že mám zkušenost i s audinou fkvatru na vzduchách a tady už se můžeme bavit o tom pravém dálničním cruiseru a plavnosti... Proč takové vlastnosti ale nemůže mít auto už v základu? :no:
Avatar - white label
2. 11. 2010 09:41
Re: k čemu to maskování?
Taky bych, od řady A6 nahoru, raději viděl v nabídce jen quattro, ale když jsou i zákazníci, kteří chcou v této třídě prémii a ještě mít u toho pocit, že ušetřili... ;-\
Jinak tu otázku: "Proč takové vlastnosti nemůže mít auto už v základu?", lze zrovna u prémie položit ke spoustě věcem, tedy nejen k absenci 4x4 a vzduchového/pneumatického odpružení, které u některých prémiových vozů (případně jejich konkrétních motorizací) nemůžeš mít ani za příplatek... :-|

P.S. Osobně jsem v této třídě poněkud rezignoval na "sport" a vybral crossover 4x4 + "vzduch"
a jak výstižně píšeš, je to takový plavný dálniční cruiser, na ty naše "déjedničky" skoro ideální...
2. 11. 2010 21:42
Re: k čemu to maskování?
Ano, máš pravdu, že si tu otázku člověk může položit ke spoustě věcem, to bych se bavil potom spíš o příplatkové výbavě v pravém slova smyslu. Myšleno jako doplňky v interiéru... Umět být pohodlná by ale měla i ta nejchudší A6, byť by to bylo jen díky měkkým pružinám a nastavení tlumičů... Když to zvládá MB nebo Jaguar, tak proč ne Audi..? Protože se snaží pořád okatě soupeřit s BMW, kterému se jeho tvrdost jaksi promíjí, a více méně je i očekávána. Jenže když se dva snaží dělat totéž... ;-\
Avatar - white label
2. 11. 2010 23:58
Re: k čemu to maskování?
Svez se (nejlépe v jednom dni) novým Ečkem a novou 5kou a určitě rychle zjistíš, že si už dnes v tomto ohledu nemají co vyčítat. Když to trochu zjednoduším, tak proti jejich předminulým generacím jezdí E-klasa jako 5er a naopak...
Takže nejen dva dělají totéž, ale spíš všichni dělají "totéž", snaží se velmi podobnými způsoby/prostředky zaujmout co největší okruh potenciálních zákazníků a přilákat i ty od konkurence, že to může být (svým způsobem) i částečně kontraproduktivní je nasnadě...
Jinak ano, při absenci 4x4 je v této třídě přední pohon spíš nevýhoda (i když nikdo nikoho nenutí, dát mu přednost před 4x4), ale tak přímou souvislost tam pouze s komfortem nevidím. S komfortem (zvlášť na našich cestách) mají největší problém A6ky se sport. podvozkem (nejčastěji oblíbené S-liny) v horším případě doplněné o kola s rozměrem 18" a víc...
3. 11. 2010 20:32
Re: k čemu to maskování?
Řídil jsem 5GT a v nastavení podvozku na nejvyšší komfort mu nelze opravdu nic vytýkat... Otázka je, nakolik se bude lišit od standardní pětky...???
Avatar - white label
3. 11. 2010 20:49
Re: k čemu to maskování?
Samozřejmě jsem psal o "normální" 5er.., 5GT je zatím spíš kategorie sama pro sebe...
Navíc to o čem jsem psal nemá přímo s kritikou komfortu 5er nic moc společného... (vzhledem k tomu, že se blíží k MB-E a naopak)