Logický krok, který napadl každého, kdo je seznámen s motorovým portfoliem Audi, se stává skutečností. Místo výkonného osmiválce 4,2 FSI zaujme ještě výkonnější desetiválec 5,0 l V10 z Lamborghini Gallardo.
Nemluvilo se kdysi spíš o RS8? Tady čtu že zaujme místo 4.2ky...čili ta tam nebude a bude V10...Kdysi se mluvilo o tom, že R8 bude mít 4.2 V8 a RSB 5.0 V10...neníliž pravda? ;-)
Sportovná úprava A8 je S8 a tím by to mělo končit. V souvislosti se silnější R8 se skloňovalo jméno RS8. SR8 mi zní dosti prapodivně a řadil bych ho k Chryslerovskému SRT-8... ;-)
Ta nevím. Podle mých informací ta V10 nebude derivát motoru z Gallardo, ale prý to bude vlastní vývoj přímo z Audi.
No ale, fakt nevím - známe bohužel vykrádačství VW Group :no:
Divím? Ne, není se čemu divit.
Pokud dobře vím, tak po převzetí "vlády" nad Lamborghini řeklo VAG své dceři Audi "dejte jim něco pro start" a tak dostali inženýři z Lamborghini "starý" řadový pětiválec 2,4l (3D, myslím). Ale vývoj dělali u Lamborghini. Nikoliv u Audi.
Nechapu na co je komu 10 valcu? Pokud by to audi moc chtelo, tak se vykon nejlepe zveda turbem. Kdyz na to samo nema technologie, tak at pozada VW. Tam jsou na to odbornici. Navic pri tom objemu z toho vytezili absolutni minimum. Kdyby to melo pomer objem/vykon jako moje TDi, tak by to melo mit pres 800kW. Takhle je to akorat neprakticky, tezky a nedotacivy zrout. Kdo autum rozumi vi, ze tohle je prakticky na nic. Opravdove sportovni nacini ma pod kapotou TDi a na kapote RS !
Proč se tedy chlapíci od Audi nezbalí a nejdou brousit vidle do JZD,když nerozumí autům?
Měli by tam vzít vás,pane "dieselový turbomotor s největším výkonem v rs",když tak rozumíte autům,že?
A jestli doopravdy nechápete nacopak je tam těch deset válců tak by to s Vámi v Audi vyhráli...
jo ty jsi na to přišel!!! >:D nebo ať tam dají wankel, to je teprve poměr objem/výkon když má renesis 1,3L výkon 230 koní... kolik by mělo tohle 5 litrové audi... a co teprve s turbem >:D
a co se týče tvého velebení TDi tak se podívej na výkony dieslu bez turba a benzínu bez turba... to je asi stejně "rozumné" srovnání
Musíš se ohromně bavit čtením těch reakcí >:D . Osobně má u mě bod Mee-sha...za vytříbený hudební vkus. Jen mi tu megahitovku připomněl, udělalo se mi zle.
Jinak co dodat. Vidno, že skutečně víš, co chceš. Jen to nejlepší! PD TDI daleko před přední hnanou nápravou, to je ten správný recept na ryze sportovní vůz :yes:
lambo je a i byl vzdy srot. Rocne se zabije par vlastniku na odletene naprave nebo zrezavelych sroubech viz na lambounfall.de jsou tam fotky i ceskeho uz neboheho vlastnika. Audi prineslo aspon castecnou kvalitu, kdyz se podivate do vyvojoveho centra Lamba uz tam italove ty auta jen lesti. Audi vyrabi uplne jinou spicku staci se podivat na DTM a Lamans
ne jezdim z e60, prostuduj si tu stranku poradne je i v anglictine, znal jsem i osobne majitele gallarda, ty auta se prestrasne kazi uz v prvnich 1000 km, vecmi jako napr. uvolneny olejovy fitler, prasknuta hlava, jednomu cechovy odletela naprava, srouby po dvou letech rezavi jak u fiatu atd.. Podobne sroty vyrabelo drive i ferrari tak, ze v USA prestali jejich auta kupovat, situace se zlepsila v poslednich 10 letech. Nejhorsi je arogance centraly, ktera kazdeho zaluje kdo nekde zverejni svoje problemy z autem, neco jako kulance neexistuje.
prosím ťa neptrep, videl som dokument o výrobe Lamborgini a možno okrem majitela a šéfdizajnéra/američan, ktorý navrhol galardo spider.../ je celá produkcia čisto talianska a ručná práca talianskych robotníkov, rovnako jediným skúšobným jazdcom už hotových mnodelov je známy talian, nikto iný sa týchto aut nesmie ani dotknúť...Lamborgini nieje nejaká tuctovka ako A8 či MB Sclase s týmito autami sa nejazdí ročne desiatky tisíc kilometrov, je to čistý športiak a je tu každému jasné, že na bežné cesty nie je stavané...ale na okruhoch Ferrari či Lamborgini snáď okrem Porsche 911 nemá konkurenta...Jasne to povedal J.Clarkson v Top Gear..rozdiel medzi Enzom a MB McLaren je asi taký ako bol rozdiel medzi Schumacherom a Coulthartom... :yes: o dizajne a imidži sa ani nemá cenu baviť
prosím ťa neptrep, videl som dokument o výrobe Lamborgini a možno okrem majitela a šéfdizajnéra/američan, ktorý navrhol galardo spider.../ je celá produkcia čisto talianska a ručná práca talianskych robotníkov, rovnako jediným skúšobným jazdcom už hotových mnodelov je známy talian, nikto iný sa týchto aut nesmie ani dotknúť...Lamborgini nieje nejaká tuctovka ako A8 či MB Sclase s týmito autami sa nejazdí ročne desiatky tisíc kilometrov, je to čistý športiak a je tu každému jasné, že na bežné cesty nie je stavané...ale na okruhoch Ferrari či Lamborgini snáď okrem Porsche 911 nemá konkurenta...Jasne to povedal J.Clarkson v Top Gear..rozdiel medzi Enzom a MB McLaren je asi taký ako bol rozdiel medzi Schumacherom a Coulthartom... :yes: o dizajne a imidži sa ani nemá cenu baviť
hlavně zezadu je tahle audina hodně "škodovácká"... viděl jsem to na silnici a je to nemastný-neslaný auto - jako většina dnešních Audi... O to větší škoda to je při pohledu na motorizaci a výkony..