Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy photos: Audi R8 (tečkované)

Ondřej Láník
Diskuze (70)
Kamufláž musela pryč, aerodynamika hraje právě v této fázi důležitou roli. Zůstávají jen matný tmavý lak, několik barevných lepících pásek a romantické bílé tečky.

Koncept Audi Le Mans Quattro z roku 2003 se dostane do výroby v takřka nezměněné podobě ještě letos! První špionážní fotografie z vysokorychlostního testování vozu na německém Nürburgringu odhalují vzhled nového supersportu do nejmenších detailů. Kamufláž musela pryč, aerodynamika hraje právy v této fázi důležitou roli. Zůstávají jen matný tmavý lak, několik barevných lepících pásek a romantické bílé tečky.

Naši partneři zachytili v posledních dnech nové Audi R8 v poslední fázi vývoje a testování na slavném německém okruhu. Od studie Le Mans Quattro se sériový model nebude v základních tvarech vůbec lišit, úpravy se týkají příliš drahých diodových čelních světlometů, které byly nahrazeny klasickými projektorovými. Tvar sdruženého světlometu ale zůstává zachován, stejně jako neobvyklé hliníkové plochy za předními dveřmi. Vzadu jsou nyní místo dvou uprostřed umístěných koncovek koncovky hned čtyři, koncová světla se výrobce zatím snaží kamuflovat barevnou lepicí páskou, ale vysoké rozlišení fotografií již nyní dává představu i o vzhledu této části vozu. Lehce přepracovány byly partie kolem místa pro registrační značku, přední spojler i tvarování kapoty

Šéf automobilky Audi Prof. Dr. Martin Winterkorn minulý týden potvrdil, že na konci roku se v Neckarsulmu bude vyrábět také nový supersportovní automobil značky Audi - model R8.

Co přesně bude pod kapotou Audi R8 zatím není jasné. Studie Audi Le Mans Quattro měla pod kapotou motor 5,0 V10 biturbo FSI (449 kW), se čtyřventilovou technikou s plynule proměnným časováním a přímým vstřikováním benzínu. Neméně zajímavý byl točivý moment 750 Nm/1750 – 5800 ot./min, katapultující 1530 kg těžký vůz na stovku za 3,7 s, na 200 km/h pak za 10,8 s. Výrobce udával teoretickou maximální rychlost 345 km/h.

Ondřej Láník
Diskuze (70)
31. 3. 2006 18:21
Re: KOLEČKOVÝ BRUSLE
Dost ses rozjel... tak kdybych chtěl pokračovat ve stejném duchu, napsal bych ti, že miluju tihle kovboje, co jsou tak loajální k zaměstnavateli, že pokud by je nafasoval Loganem, budou mě přesvědčovat, že je lepší, než ta pověstná 911ka... ;-) Protože však tě mám načtenýho... vím, že to nebude tak horký, jak to vypadá. Každopádně s tebou souhlasím, že design si bude hledat cestu do našich srdcí... zejména v předních partiích, ale tohle není podstatné. podstatné je, že já myslím, narozdíl od tebe, že se po nich bude prášit (myslím v obchodě)... a vlastně i na silnici ;-) Rozhodně bych ho nezatracoval na základě fotek s županem... Počkejme chvíli... pak ho třeba rozcupujme. P.S. Maserati cením :yes:
30. 3. 2006 23:02
KOLEČKOVÝ BRUSLE
půjčujou v Nuslích. A je to tady nanovo. Čím větší dělo, tím dokonalejší odsudky. Tam, brácho, kde se máš pojevit, to je u Picanta, tam jsi zalezlej je bobr v jezu a nedostane z tebe nikdo ani písmeno. Zato tady, kde máš našlapovat zlehka, hledat tu dokonalost světový techniky, se chováš, jako bys místo svejch nahejch myšlének, pásl stáda 911tek na svejch pastvinách. Vycházej z toho, že když AUDI spustí tenhle projekt... ví přesně jak to má udělat. Smutná zpráva, myslím pro tebe je, že s tebou u AUDI ve frontě nepočítaj. Ovšem hoši se solidně vycpaným kontem, ti už se v tý frontě tlačej dnes. Ostatně tak, jako na tisíc koní od VW... doufám víš, že je produkce na dva roky vyprodaná. BRAVO AUDI :yes:
29. 3. 2006 21:34
OT: STATISTIKA PRODEJŮ
v Česku - dovozy, únor 2006. Tak brácho, vem uklidňující léky, ať ti nepraskne aorta. MALÉ VOZY: 1/Thalia-218, 2/POLO :yes: -195, 3/Getz-188 // NIŽŠÍ STŘEDNÍ: 1/Accent-152, 2/GOLF :yes: -144, 3/Megane-142, 4/Focus-123 // STŘEDNÍ: 1/APOŠTOL :yes: :yes: -125, 2/Mondeo-69, 3/JETTA-37. Tohle je snad frontální útok VW :yes: :yes: Donalé produkty dosahují dokonalých výsledků. BRAVO VW-PORSCHE :yes: