Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy photos: Audi S3 zcela bez maskování

Už letos v lednu jste viděli první špionážní fotky sportovního modelu Audi A3. Následující snímky ukazují kompletní podobu nové Audi S3.
Zpět na článek
11. 7. 2006 09:30
neregistrovaný "GTI"
11. 7. 2006 09:52
neregistrovaný "anonym"
11. 7. 2006 18:49
11. 7. 2006 10:07
neregistrovaný "ma"
11. 7. 2006 18:50
11. 7. 2006 13:34
neregistrovaný "tomas"
11. 7. 2006 18:51
11. 7. 2006 10:01
neregistrovaný "Márty"
11. 7. 2006 10:47
neregistrovaný "2,7 RS"
11. 7. 2006 11:12
neregistrovaný "ciello"
11. 7. 2006 12:31
neregistrovaný "Dinar"
11. 7. 2006 11:31
neregistrovaný "Jirka N."
11. 7. 2006 11:34
neregistrovaný "Jirka N."
11. 7. 2006 18:18
neregistrovaný "U4"
11. 7. 2006 11:38
neregistrovaný "dCi"
11. 7. 2006 13:29
neregistrovaný "raddik"
11. 7. 2006 18:53
11. 7. 2006 13:02
neregistrovaný "R32"
11. 7. 2006 13:15
neregistrovaný "Jirka N."
11. 7. 2006 13:41
neregistrovaný "mari"
11. 7. 2006 15:28
neregistrovaný "R32"
11. 7. 2006 15:34
neregistrovaný "mari"
11. 7. 2006 14:02
neregistrovaný "ZZ"
11. 7. 2006 15:27
neregistrovaný "R32"
11. 7. 2006 15:29
neregistrovaný "ciello"
11. 7. 2006 15:38
neregistrovaný "ZZ"
11. 7. 2006 15:59
neregistrovaný "ciello"
12. 7. 2006 07:58
neregistrovaný "R32"
12. 7. 2006 08:49
neregistrovaný "ciello"
12. 7. 2006 09:25
neregistrovaný "ZZ"
12. 7. 2006 22:00
neregistrovaný "R32"
11. 7. 2006 22:47
neregistrovaný "don Pedro"
12. 7. 2006 08:07
neregistrovaný "R32"
12. 7. 2006 08:52
neregistrovaný "ciello"
12. 7. 2006 10:12
neregistrovaný "GTI"
12. 7. 2006 18:10
neregistrovaný "don Pedro"
12. 7. 2006 18:03
neregistrovaný "don Pedro"
12. 7. 2006 15:35
neregistrovaný "RGB"
13. 7. 2006 18:46
neregistrovaný "Nomad"
neregistrovaný "GTI"
11. 7. 2006 09:30
SUPERTROJKA
Takhle se to má dělat. Žádná Matějská ve STodole, pěkně civilní kabát, jen lehce přidrzlej... ovšem pod tím kabátem dravec... přesně tak, jak to máš mít i ty - navrchu klasika, 511ky od Lewis a pod tím...dravec... no, dravec... draveček... ale ta S3 ti v tom dost pomůže. BRAVO AUDI :yes:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "anonym"
11. 7. 2006 09:52
Re: SUPERTROJKA
... 511 ... 911 .. člověče, se v tom jednou utopíš ... ;-)
11. 7. 2006 18:49
Re: SUPERTROJKA
:-) :yes: ... dvě jednadvacítky... taky beru :-) ;-)
neregistrovaný "ma"
11. 7. 2006 10:07
Re: SUPERTROJKA
klasika od lewisu su 501 a jeansy boli navrhnute pre robotnikov ako pracovny odev a niektori ludia, ktori chceli na tom hodne vela zarobit tak spravili z toho modu a kult a podobne nieco sa stalo aj s ludovymi vozmi (vw)
11. 7. 2006 18:50
Re: SUPERTROJKA
Jo,jo, já se spletl.
neregistrovaný "tomas"
11. 7. 2006 13:34
Re: SUPERTROJKA
kdyby neco tak 501 Levi´s ty chytroline.

Jinak k S3, mel by tam byt pouze exkluzivne 3,2
11. 7. 2006 18:51
Re: SUPERTROJKA
Děkuji za velkorysost... chytrolíne. Učitel?
neregistrovaný "Márty"
11. 7. 2006 10:01
Bravo
Foto se moc nepovedlo, ale ve skutečnosti krásná, elegantní s rysy dravce.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "2,7 RS"
11. 7. 2006 10:47
Kam s ním?
Přiznám se, že si nejsem tak úplně jist, kam Audi s touhle S3 vlastně míří... V nabídce již mají jako top verzi A3 se šestiválcem, 250k a pohonem všech kol za 1 070 000... Pod ní pak je 2,0 TFSI (200k), rovněž s pohonem všech kol, za 925 000... Argumentem, proč dát přednost S3 před 6-válcem (ceny asi budou podobné), může být leda hmotnost nad přední nápravou a případně sportovnější charakteristika podvozku - u Audi je to ale spíše na škodu, protože o jejich sportovních podvozcích (vyjma nové RS4) se většinou píše, že uberou hlavně komfort, aniž by přidaly adekvátní sportovní vlastnosti... Takže kdo chce opravdový sporťák a řeší váhu apod., poohlédne se asi jinde ;-)... Pokud ale chceš top verzi kompaktního Audi, jdi do 6-hrnku - budeš mít stejně rychlou káru jako S3, navíc s báječným soundtrackem, který potěší i všechny okolo... ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ciello"
11. 7. 2006 11:12
Re: Kam s ním?
dle mého u mnoha lidí půjde jen o to "S".. o tu "jedinečnost" v nabídce.. i když paket S-line s eS-kem na čumáku můžeš mít v 1.6 se 100 konikama.. takže vlastně... no nevím.. :-)
neregistrovaný "Dinar"
11. 7. 2006 12:31
Re: Kam s ním?
Mám občas možnost povozit se upravenými auty od B&B, jezdil jsem i s jejich A3 TFSI v různých stupních výkonových úprav také ve srovnání s V6. Už TFSI upravené na 170kW (předokolka) je na okruhu srovnatelně ryhchlá jako V6 quattro. Takže podstatně lehčí dvoulitr o výkonu skoro 200kW s quattrem bude pro sportovní svezení po všech stránkách (vyjma zvuku)lepší než top verze V6, a to i s ohledem na zmíněnou prkennost sportovních podvozků audi, která by u nového S-ka vzhledem k nižší hmotnosti na přední nápravě nemusela být tak hrozná. Tedy pokud bych se rozhodoval o koupi nabušené A3 sáhl bych určitě raději po S3 než po V6.
neregistrovaný "Jirka N."
11. 7. 2006 11:31
Kam pude RS3?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jirka N."
11. 7. 2006 11:34
doplněk:-)
To by mě zajímalo co dostane pod kapotu RS3, jestli teda bude, když už jednou dokázali motoráři od audi z toho TFSI vyždímat 235KW, tak na co si je šetří? >:-[] RS3 na dohled? No spíš by to měl bejt bombónek v záloze pro nějakou omezenou sérii nové TT :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "U4"
11. 7. 2006 18:18
Re: doplněk:-)
Řekl bych, že koncern VW nějaké "bonbónky" vůbec nezná... Aby co nejvíc rozmělnili náklady, tak nacpou cokoliv kamkoliv... A nějaká jedinečnost se rázem vytrácí...
neregistrovaný "dCi"
11. 7. 2006 11:38
achjo
Tohle mi nic neříká, Audi by mělo vyrábět jenom interiéry. :-!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "raddik"
11. 7. 2006 13:29
Re: achjo
[odkaz]
neregistrovaný "R32"
11. 7. 2006 13:02
Najväčšia slabina...
Najväčšou slabinou Turbo motorov je .... vodič. Drvivá väčšina ľudí ktorí si kúpia prepĺňaný motor nevedia o tom, že po jazde ho treba nechať bežať na voľnobeh nech sa turbo ochladí. Potom pindajú že im odíde turbo po 80-100.000km. ;-\
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Jirka N."
11. 7. 2006 13:15
Re: Najväčšia slabina...
To není můj případ :-!
Tohle by těm lidem měl říkat prdejce když si to auto kupujou, ale určitě se najdou i takový co o tom rádi pomlčej aby měli tržbu z novýho turba :no:
neregistrovaný "mari"
11. 7. 2006 13:41
Re: Najväčšia slabina...
pokud vím, tak informaci o dochlazování turba najdeš v každé instrukční knížce...
neregistrovaný "R32"
11. 7. 2006 15:28
Re: Najväčšia slabina...
90% ľudí číta príručku až keď má nejaký problém... a to nielen pri aute, takže je to fakt na predajcovi ako píše Jirka.
neregistrovaný "mari"
11. 7. 2006 15:34
Re: Najväčšia slabina...
těžko bude prodejce varovat před tisícem možných poruch, které nezodpovědný řidič může autu způsobit... Všechny důležité pokyny jsou v instrukční knížce. Neznalost neomlouvá. Pokud je někdo "mistr světa" tak to turbo oddělá i přez varování prodejce... Turbo nebo cokoliv jiného...
neregistrovaný "ZZ"
11. 7. 2006 14:02
Re: Najväčšia slabina...
A co to má společného s S3?
neregistrovaný "R32"
11. 7. 2006 15:27
Re: Najväčšia slabina...
Bré ráánko, S3 má preplňovaný benzínový dvojliter... len toľko. ;-)
neregistrovaný "ciello"
11. 7. 2006 15:29
Re: Najväčšia slabina...
:-) >:D :-| ;-\ >:D 8-s
neregistrovaný "ZZ"
11. 7. 2006 15:38
Re: Najväčšia slabina...
Ale co má společného tebou zmiňovaná slabina s Audi S3? To sem tohle moudro budeš psát pod každý turbo-motor???
neregistrovaný "ciello"
11. 7. 2006 15:59
Re: Najväčšia slabina...
jasně.. a vždy s nadpisem... brééé ranko..! >:D >:D >:D ;-)
neregistrovaný "R32"
12. 7. 2006 07:58
Re: Najväčšia slabina...
>:D :yes:
neregistrovaný "ciello"
12. 7. 2006 08:49
Re: Najväčšia slabina...
nejsem si jist, jestli jsi to správně pochopil.. ale jsem si jist, že ZZ ano... >:D >:D tak se ještě jednou společně zasmějem.. >:D >:D tobě.. >:D >:D ;-)
neregistrovaný "ZZ"
12. 7. 2006 09:25
Re: Najväčšia slabina...
>:D >:D >:D >:-[] :yes: ;-) A dneska, až přijdu domů ze školy, napíšu za odměnu 30x "ZZ miluje ciella" >:-[]
neregistrovaný "R32"
12. 7. 2006 22:00
Re: Najväčšia slabina...
>:D >:D čo dodať? Keď je to raz tak a platí to pri všetkých motoroch tak to asi bude platiť aj pri S3 (týmto nekrytizujem S3), ale je to jaksi ťažko pochopiteľné... tak sa aspoň zasmejeme nee? A poďme pjekne spolu, zborovo ZZ+ciello >:D + >:D :yes:
neregistrovaný "don Pedro"
11. 7. 2006 22:47
Koncernové OT
Tuž sem jel se na garančku ku jednemu prodejcovi koncernovych automobiluf, a jak sem vam tam tak čekal a čekal, tuž sem prolezal všecke ty šourumy. VW: Polo auto je fakt poloauto, Golf vs. Golf+ mne překvapil rozdilnym interierem (ani jeden mne teda nijak moc něnadchnul), Passat naopak ma interier docela fajny, Tuareg je celkem fajny aj zvenči aj zevnitř. Škoda: Fabia+Oktavka - tam něni co řešiť a řikať bo to každy zna, Roomster se mi nelibi ani po pořadne obhlidce vněška aj vnitřka. Audi: Q7 je stroj z kereho dycha sila až na sto honu (enom aby to byla aj pravda, ale asi ja bo Audi je Audi). Seat: syncy tuž ten Leon to je vam take moooooooc fajne auto, to sem očumoval ze všckych nejdyl. Už mi aj nabizeli zkušebni svezeni (na kere se juž tak dluho rychtuju, a furt kua nemam čas kua) a zrovna v ten čas mi volal servisak že juž ma garančku hotovu a ja musel valit na servisni zasah kajisk na druhy konec regionu, bo robota nepočka, kua. Tuž tak.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "R32"
12. 7. 2006 08:07
Re: Koncernové OT
No faakt silný zážitok si mal z toho ako tak čítam... :-! Zaujímavé dojmy, silne subjektívne ale prečo nie. Len mi vysvetli svoju definíciu "Polo je fakt poloauto" lebo ja na tom polo-aute nič polo-vičné nevidím, som presvedčený že Polo patrí vo svojej triede na špicu, či materiálmi, vypracovaním alebo výbavou (Comfortline), spoľahlivosťou a pritom nieje cenovo prestrelený. Prípadne mi napíš ktoréže to afto je podľa teba v tejto triede nie polo-vičné. :-!
neregistrovaný "ciello"
12. 7. 2006 08:52
Re: Koncernové OT
postav to Polo-auto vedle Grande Punta... ;-) Tu su myslím slova zbytočné.. čo..?!?? >:D ;-)
neregistrovaný "GTI"
12. 7. 2006 10:12
Re: Koncernové OT
Áno, áno ;-) také jsem rozladěn z předku GP ;-)
neregistrovaný "don Pedro"
12. 7. 2006 18:10
Re: Koncernové OT
Tak to mně zase vzhled babyMaserati nevadí, dokonce se těším až GP potkám v černém kabátě - zatím se asi nenašel v mém okolí žádný odvážlivec který by do toho šel, vládne červená, což se dá u malého auta a zvláště téhle značky čekat - některým malým či střednětřídním autům černá sedne (posledně mne dostal černej Leon) Tož tak.
neregistrovaný "don Pedro"
12. 7. 2006 18:03
Re: Koncernové OT
Nic ve zlým, Polo jsem nechtěl nijak urazit, kvality tebou zmíněné vnímám. Nicméně vidím-li Polo nejdřív zepředu a pak z boku, tak ten přední pohled mi tak nějak říká že by to auto mohlo být delší než ve skutečnosti z toho bočního pohledu pak je. A to jest takovej můj malej interní "problém" a proto s nadsázkou poloauto (a není to myšleno nějak snad hanlivě). Jináč můj favorit v malých autech je Fiat Grande Punto, osobně jsem si ho prolez a řikám fakt JO, a s tím nehne ani GTI. Taky je mi celkom sympatická Suzuki Swift (s tou ale zatím nejsem blíže seznámen). No a pak je tady samozřemně MINI (staré i nové) - to byl, je a bude král malých aut, s tím žádná jiná automobilka nemá šanci nic udělat (neb kult je holt kult, v tomto případě autoosobnosti). Tož tak.
neregistrovaný "RGB"
12. 7. 2006 15:35
je tam toho...
je tam toho, najlacnejšie čo mohli urobiť je zameniť design bakelitov v predu a vzadu, čo je na tom SPY neviem...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Nomad"
13. 7. 2006 18:46
Pryč se škatulkama by VW!
VW si sysli pro Audi vykonejsi motory a Skoda zase ostrouhala... :no:
Rozbalit vlákno
0