Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: BMW 3 Coupé

K prvním špionážním snímkům nových karosářských variant BMW řady tři přidáváme další tři fotografie nového kupé zcela bez maskování.
Zpět na článek
8. 3. 2006 09:52
neregistrovaný "ciello"
8. 3. 2006 10:04
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 10:10
neregistrovaný "manitou"
8. 3. 2006 10:14
neregistrovaný "misoo"
8. 3. 2006 10:16
neregistrovaný "Hanz"
8. 3. 2006 15:55
neregistrovaný "milo"
8. 3. 2006 10:55
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2006 11:40
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 11:44
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2006 11:52
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 13:42
neregistrovaný "misoo"
8. 3. 2006 14:44
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2006 15:21
neregistrovaný "misoo"
8. 3. 2006 18:35
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2006 13:37
neregistrovaný "ericn"
8. 3. 2006 13:24
neregistrovaný "empi"
8. 3. 2006 13:26
neregistrovaný "empi"
8. 3. 2006 17:17
neregistrovaný "Lubosh"
8. 3. 2006 10:14
neregistrovaný "trtr"
8. 3. 2006 10:22
neregistrovaný "5thelement"
8. 3. 2006 10:32
neregistrovaný "Tibby"
8. 3. 2006 10:40
neregistrovaný "5thelement"
8. 3. 2006 10:46
neregistrovaný "Tibby"
8. 3. 2006 11:07
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 11:45
neregistrovaný "trtr"
8. 3. 2006 11:54
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 13:44
neregistrovaný "misoo"
26. 8. 2006 16:45
neregistrovaný "michal"
8. 3. 2006 10:56
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2006 12:09
neregistrovaný "5thelement"
8. 3. 2006 12:48
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 13:46
neregistrovaný "5thelement"
8. 3. 2006 13:47
neregistrovaný "ericn"
8. 3. 2006 14:04
neregistrovaný "MadPete"
8. 3. 2006 14:11
neregistrovaný "ericn"
8. 3. 2006 14:20
neregistrovaný "MadPete"
8. 3. 2006 14:22
neregistrovaný "ericn"
8. 3. 2006 13:40
neregistrovaný "ericn"
8. 3. 2006 10:27
neregistrovaný "PePe2001"
8. 3. 2006 10:32
neregistrovaný "rennis"
8. 3. 2006 10:49
neregistrovaný "RS"
8. 3. 2006 11:03
neregistrovaný "mari"
8. 3. 2006 11:32
neregistrovaný "2,7 RS"
8. 3. 2006 11:34
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 12:05
neregistrovaný "Ghostyx"
8. 3. 2006 13:49
neregistrovaný "misoo"
8. 3. 2006 12:54
neregistrovaný "ultra"
8. 3. 2006 12:32
neregistrovaný "manga"
8. 3. 2006 13:57
neregistrovaný "S8"
8. 3. 2006 15:34
neregistrovaný "manga"
8. 3. 2006 13:27
neregistrovaný "fan"
8. 3. 2006 13:30
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2006 13:32
neregistrovaný "MadPete"
8. 3. 2006 14:49
neregistrovaný "fan"
8. 3. 2006 14:57
neregistrovaný "MadPete"
8. 3. 2006 15:28
neregistrovaný "fan"
8. 3. 2006 13:32
neregistrovaný "manga"
8. 3. 2006 13:58
neregistrovaný "RS"
8. 3. 2006 14:09
neregistrovaný "manga"
8. 3. 2006 14:37
neregistrovaný "empi"
8. 3. 2006 15:02
neregistrovaný "manga"
8. 3. 2006 14:47
neregistrovaný "RS"
8. 3. 2006 15:16
neregistrovaný "manga"
8. 3. 2006 15:42
neregistrovaný "RS"
8. 3. 2006 15:53
neregistrovaný "manga"
8. 3. 2006 16:10
neregistrovaný "RS"
8. 3. 2006 16:17
neregistrovaný "RS"
8. 3. 2006 16:41
neregistrovaný "manga"
8. 3. 2006 18:17
neregistrovaný "-*[]*-"
9. 3. 2006 13:21
neregistrovaný "manga"
8. 3. 2006 14:50
neregistrovaný "fan"
8. 3. 2006 14:56
neregistrovaný "fan"
8. 3. 2006 15:20
neregistrovaný "manga"
8. 3. 2006 15:35
neregistrovaný "fan"
8. 3. 2006 15:47
neregistrovaný "manga"
8. 3. 2006 19:09
neregistrovaný "fan"
9. 3. 2006 13:08
neregistrovaný "manga"
9. 3. 2006 17:40
neregistrovaný "fan"
8. 3. 2006 13:35
neregistrovaný "mari"
8. 3. 2006 15:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 3. 2006 18:10
neregistrovaný "Kini"
8. 3. 2006 14:35
neregistrovaný "GP"
8. 3. 2006 14:44
neregistrovaný "mari"
8. 3. 2006 14:50
neregistrovaný "Charger"
8. 3. 2006 15:24
neregistrovaný "misoo"
8. 3. 2006 15:44
neregistrovaný "ericn"
8. 3. 2006 16:05
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 16:41
neregistrovaný "mari"
8. 3. 2006 16:57
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 17:04
neregistrovaný "mari"
8. 3. 2006 17:12
neregistrovaný "ericn"
8. 3. 2006 17:43
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 17:49
neregistrovaný "ericn"
8. 3. 2006 17:56
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 16:42
neregistrovaný "ericn"
8. 3. 2006 16:57
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 16:43
neregistrovaný "OddiE"
8. 3. 2006 16:58
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 13:29
neregistrovaný "manga"
9. 3. 2006 15:42
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 17:42
neregistrovaný "Czerwik"
8. 3. 2006 19:00
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 3. 2006 19:35
neregistrovaný "Houska"
25. 3. 2006 01:08
neregistrovaný "BMW Forever"
8. 3. 2006 23:16
neregistrovaný "Kedyson"
8. 3. 2006 23:17
neregistrovaný "Paja"
8. 3. 2006 23:19
neregistrovaný "Dan"
9. 3. 2006 07:35
neregistrovaný "Petr"
9. 3. 2006 13:23
neregistrovaný "manga"
12. 3. 2006 14:54
neregistrovaný "Libor:)"
26. 8. 2006 16:51
neregistrovaný "michal"
26. 8. 2006 16:52
neregistrovaný "michal"
26. 10. 2006 12:38
neregistrovaný "Wlo$a"
neregistrovaný "ciello"
8. 3. 2006 09:52
TO JE RÁNA
No jak říkám... Hnus velebnosti..!!! :no: :no:
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 10:04
Re: TO JE RÁNA
Co bys chtěl? Křídlo na záď z korejskýho dvojplošníku? Nebo snad travní sekačku polepenou kanárčím peřím? Tohle je dacan z Mnichova. Nejdůležitější foto je to, kde je zpola zahalen. Tam cejtíš tu dravost, tu sílu. Tam tě dostává opět vyklenutí předního blatníku... dokonalej posaz na vozovce... dveře bez rámu... jsem klidný... bude to pecka.
neregistrovaný "manitou"
8. 3. 2006 10:10
Re: TO JE RÁNA
Já tomu nerozumím - kdybys to napsal u Audi, tak mě z toho jebne, že to zase jen hlásáš do širého světa ty zvolání o rádoby kráse a dokonalosti, když to ale napíšeš u BMW, tak mě to přijde, že máš pravdu - bude to pecka. Je to divné jak jedny slova mohou působit u různých značek ;-) :-) >:-[]
neregistrovaný "misoo"
8. 3. 2006 10:14
Re: TO JE RÁNA
uplne by stacilo, keby "vymontovali" zadne dvere, ale oni - pani perfekcionisti upravili cele auto... klobuk dolu bmw :yes: :yes:
neregistrovaný "Hanz"
8. 3. 2006 10:16
Re: TO JE RÁNA
To, ze technika bude minimalne na stejne vyborne urovni jako u minule generace je samozrejmosti- stejne tak samozrejme se da predpokladat, ze bude jeste o kousek lepsi, protoze BMW k tomu vsechny predpoklady ma. Ale co se tyce designu tak zadna slava, spise bez napadu- hodne vycerpane tema. Asi vice z nas cekalo mnohem vice.
ps. ve zmince o audi mi unika smysl obsahu
neregistrovaný "milo"
8. 3. 2006 15:55
Re: TO JE RÁNA
:yes: :yes: :yes: vycerpane tema..presne..
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2006 10:55
Re: TO JE RÁNA
Fuuj, 3 je snad nejhroznejsi BMW vubec (vyjma SUV) a tohle kupe je taky des:-( Skoda, ty auta jezdi skvele, ale hnusny jsou jak prace 8-s
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 11:40
Re: TO JE RÁNA
klid, klid, klid... ještě tě rozrajcuje... ;-)
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2006 11:44
Re: TO JE RÁNA
Nerozrajcuje. V sobotu jsem se byl projet s 330XD. Jede to vazne skvele. Bez vyhrad. Ale proste se mi to auto nelibi. Ani zvenku ani zevnitr. Jsou jen dve nove BMW o kterych bych byl ochoten uvazovat. A to 5 a 6, ostatni se mi pranic nelibi a takova X3 nebo Z4 je primo odpuzujici. Jak rikam, je to skoda, protoze jinak jsou ta auta opravdu skvela:-(
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 11:52
Re: TO JE RÁNA
Jo,jo.
neregistrovaný "misoo"
8. 3. 2006 13:42
Re: TO JE RÁNA
sak vsetky bmw su jeden styl, jedno rysovacie prkno, ak sa ti paci jeden model, musia sa ti pacit vsetky ! ;-) (a naopak samozrejme)
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2006 14:44
Re: TO JE RÁNA
To je blbost! Promin, ale to jinak rict nejde. To jako by se ti libila konkretni dlouhovlasa blondyna, vysoka 175cm a podle tebe by se ti pak musely libit vsechny, ktery maji 175cm a dlouhy blond vlasy ;-\
neregistrovaný "misoo"
8. 3. 2006 15:21
Re: TO JE RÁNA
podla mna nieco na tom urcite je 8-s
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2006 18:35
Re: TO JE RÁNA
Mozna ano, ale pouze pokud mas velmi nizkou rozlisovaci schopnost;-)
neregistrovaný "ericn"
8. 3. 2006 13:37
Re: TO JE RÁNA
No souhlasím s tebou, ten zadek neni moc povedenej, proč se designeři nemrkli, jak vypadaj obě předchozí generace... tohle opravdu vypadá jak made in Korea... :-(
neregistrovaný "empi"
8. 3. 2006 13:24
Re: TO JE RÁNA
Hmm, je to jake si dlouhe - od B sloupku dale to vypada jak skicy Passatu kupe.
neregistrovaný "empi"
8. 3. 2006 13:26
Re: TO JE RÁNA
Jinak ty zadni svetla by mohli z fleku hodit i na beznou trojku - ty nynejsi jsou fakt jak z Asie.
neregistrovaný "Lubosh"
8. 3. 2006 17:17
Re: TO JE RÁNA
terajsie svetla su podla mna celkom fajn (hoci tiez som si kedysi myslel, ze je to total azia), ale svetla na tomto kupe mi pridu ako retus.. pochybujem, ze sa taketo objavia na realnom 3kovom kupe - a ak aj, tak v reale urcite nebudu vyzerat tak nechutne. tym som si isty.
neregistrovaný "trtr"
8. 3. 2006 10:14
kdo to dělal?
Předek z růmstra, zadek z koreje a mezi tim nuda. Vopruz hnusnej.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "5thelement"
8. 3. 2006 10:22
Opravdu rána
Kdo říkal ,že design nových BMW nestojí za nic? :yes:
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Tibby"
8. 3. 2006 10:32
Re: Opravdu rána
Já. A stojím si za tím. :no:
neregistrovaný "5thelement"
8. 3. 2006 10:40
Re: Opravdu rána
Hádat se nebudu, vidím, že jsem tady v podstatě sám, ale opravdu se mi tohle auto líbí a je určitě hezčí než předchozí generace. ;-)
neregistrovaný "Tibby"
8. 3. 2006 10:46
Re: Opravdu rána
No jo no, vizuální vnímání je v 99% subjektivní :-) Podle mého cítění je E46 (zatim) nejhezčí trojka ;-)
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 11:07
Re: Opravdu rána
Vizuální vnímání je subjektívní ze sta procent. Nejde ale o to jedno procento. Jde o to, že ty nerozlišuješ mezi tím KDO vnímá. Člověk by měl být schopen objektivizace svých subjektivních vjemů... měl by o to usilovat... tomu napomáhá nepochybně jeho vkus.. a ten zase může kultivovat vzděláváním se. Jaký vkus má Bangle, to ví celý svět... že vkus má, je jasné také... a teď jde o to, zda si dovolím odstřelit vkus Bangleho jednou větou... podle mne by to chtělo tu kritiku odůvodnit... nikolv jen pozitívním případem, ale rozborem předmětného auta. Ciello to již učinil včera někde jinde. Kdybychom totiž přijali tézi, že každý estetický soud má stejnou "hodnotu", pak bychom se mohli chodit dívat do Louvru na drátěnýho Švejka na zdi... s nápisem... to chce klid. A že to je velký umění :-) ;-)
neregistrovaný "trtr"
8. 3. 2006 11:45
Re: Opravdu rána
Všechny pocity se tady dají napsat do jedné věty. Jestli se ti to "vymazlený" auto líbí tak si ho, VLADKO, kup.
Pro mě to není.
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 11:54
Re: Opravdu rána
To jsi první, kterej cpe teplý hošany do BMW... A co je pro tebe?
neregistrovaný "misoo"
8. 3. 2006 13:44
Re: Opravdu rána
nejsi sam ! mne sa pacia vsetky aktualne bmw. a na rozdiel od niektorych sa mi pacia uplne od zaciatku ;-) :-! :yes:
neregistrovaný "michal"
26. 8. 2006 16:45
Re: Opravdu rána
si dělaš srandu ne skuť si vzal zrychlení na 8.2 0\60Km\h jestli za 0\100Km\h ma pod 3sec tak nevím přečti si radši něco o tom autě a pak si machři s tvojim nevhodným kritizováním perfektního ozidla skterým si určitě ještě nic osobního ale nene..... >:D >:D >:D >:D .Měj se negře
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2006 10:56
Re: Opravdu rána
Ja a budu se klidne hadat!;-)
neregistrovaný "5thelement"
8. 3. 2006 12:09
Re: Opravdu rána
Mám se hádat, nemám se hádat...souhlasím s tím, že X3 je nejošklivější BMW současnosti, ale ostatní modely? Z4 je obrovským skokem oproti Z3 (design i technika); současná 7 působí v porovnání s předchozí generací trochu neohrabaně, ale nehraje si na to co není - sporovní limuzína; 6 (M i kabrio) je perfektní; řada 1 působí v porovnání třeba s Golfem, sorry GTI, jako superhatch; design řady 5 stále vypadá jako z budoucnosti a X5, ač stále vypadá dobře, začíná nutně potřebovat facelift. Tak to vidím já.
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 12:48
Re: Opravdu rána
Klid. Na Golfa pozor. Golf je geniálně střiženej... daj mu jen pár hran... a má našlápnuto do dalšího stletí... Tvá kritika by seděla na focus... auto svojí vizáží ve slepé uličce. Golf, GURU ne... jen se na něho pořádně podívej. Jinak souhlas. BMW1, je drzek drzků... dokonalost. Mimo GURU to vidíš dobře ;-)
neregistrovaný "5thelement"
8. 3. 2006 13:46
Re: Opravdu rána
S tím Golfem to bylo jen malé rýpnutí ;-) , uznávám , že po 3 a 4 generaci se s příchodem té současné opět začalo blýskat na lepší časy.
neregistrovaný "ericn"
8. 3. 2006 13:47
Re: Opravdu rána
GTI promiň ale 5. generace Golfu je o ničem, nic víc fádního a konzervativního na ulici nepotkáš, z nových aut... Měl jsem 3.generaci Golfa 1,8 GT v černé metalíze, na tom 15"BBS alu kola, a to se lidi otáčeli... Ale kdo se otočí za touhle konzervou, vždyť se ani moc dobře neprodává, už jsem ti to psal Edag Biwag (New Beetle)... Marketing VW se může strhnout aby ho protlačil... a nic moc... :no:
neregistrovaný "MadPete"
8. 3. 2006 14:04
Re: Opravdu rána
Ano, trojkový golf vždy platil za vrchol extravagance.
neregistrovaný "ericn"
8. 3. 2006 14:11
Re: Opravdu rána
haha no to zrovna ne ale rozhodně způsobil větší pozdvyžení než 5 generace, nehledě na to jak se prodával... :no:
neregistrovaný "MadPete"
8. 3. 2006 14:20
Re: Opravdu rána
Já myslím, že za pětkovým GTI v černé metle a na 17kách Detroit se taky lidi otočí. Pokud vím pětka se prodává po ne příliš nadějném začátku veskrze uspokojivě. Musíš taky brát v potaz, jakou měla trojka v polovině devadesátých konkurence a jak je ten segment našlapaný teď.
neregistrovaný "ericn"
8. 3. 2006 14:22
Re: Opravdu rána
Jojo máš pravdu, s tou konkurencí, teď je to hodně nešlapaný... no a právě proto by to neměla být takový nuda, jaká je... No nic vrátíme se k BMW ;-)
neregistrovaný "ericn"
8. 3. 2006 13:40
Re: Opravdu rána
Hele s tou X3 máš právdu na 100% je to nejhnusnější BMW co kdy jezdilo, s tím ostatním souhlasím, nicméně zadní část nového 3 coupě, je opravdu bída, předek je ale super.... ;-)
neregistrovaný "PePe2001"
8. 3. 2006 10:27
zadní lampy
Ze předu bych to ještě zkousnul, ale ty zadní světla si snad BMW půjčilo z nové sonaty nebo co? V každém případě je to pěknej hnus :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rennis"
8. 3. 2006 10:32
nemuzu jim prijit na chut
co maji v BMW toho noveho sef designera, tak tem autum nejak nemuzu prijit na chut, myslim po designove strance. Ty starsi BMW se mi libily vic.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RS"
8. 3. 2006 10:49
Re: nemuzu jim prijit na chut
Its true! Neberu BMW jako zadnou modlu, beru to jako nadstandartni, v nasich krajinach, lehce snobsky vuz (nepočítaje řady prorezlých tuzingářů >:-[]), ale kromě několika vyjímek jsou opravdu nové bavoráky bez většího nápadu, a k líbívosti to má taktéž daleko. Předek je akceptovatelný bez větších výhrad, ale ty zadni partie... ty se vám chlapy nedaří :*) ;-\
neregistrovaný "mari"
8. 3. 2006 11:03
ŘÍKEJTE SI CO CHCETE
Bangleho *každej nemusí. Mě se tohle moc líbí- je to elegantní a ta svažující se záď tomu fakt sedí. První 5ka a 3ka to měli taky ;-) Prostě vypadá to lehce, žádná křeč. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "2,7 RS"
8. 3. 2006 11:32
Ehm, co říct...
No, tak tohle mě nebere - zvlášť ta zadní světla jsou hrozná, nechce se mi věřit, že na té fotce nejsou ještě něčím přelepená... ;-\ Jinak boční profil a svažující se záď mi dost připomínají ikonu 635 (viz. [odkaz] ) - jenže 635 prostě vypadala celkově fantasticky, žraločí příď byla bezchybná...Tomuhle novému kupé tak nějak chybí agresivita, osobnost, říz - ani ryba ani rak...Trojka kupé by měla být v rámci BMW tím téměř nejdynamičtějším autem a to s tímhle designem rozhodně není - spíše připomíná nějaké GT...Škoda... :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 11:34
JAK TO,
že prestižní sportovní značka se spojí s umělcem technických krás? Přece... předchozí trojka... to byl sen snad každýho, co má voko. Jo, sen... co BYL. Už není. Už je překonán současností. A to nejvetší překvapení je právě v tom, že BMW mělo odvahu zadat práci tomu, kdo jim řekl - stvořím nový svět, vytvořím tvary, které lidem ukáží, že jsou bez vkusu... naservíruji jim umění toho nejvyššího kalibru... a je mi jedno, že na to nemaj voko... Ať se učí... ať na sobě pracují... Jo, jistě. Bengleovi, brácho, nesaháš ani po ponožky s logem BMW... a kdybys měl jeho odvahu a umanutost... nebyl bys v tom bahně, o kterém tvrdíváš zatrpkle, že ti vonívá... Tak přivoň jinde... vracet se už nebudeš chtít...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Ghostyx"
8. 3. 2006 12:05
Re: JAK TO,
Tak, tak. To auto je hnusný až je hezký viz. Vel Satis u Renaultu. Čím víc se na něj díváš, tím víc se ti začíná líbit a uchvacuje tě. To samé je i u designu všech nových BMW... Je to tak rozporuplné až je to krásné. Bravo BMW :yes: :-!
neregistrovaný "misoo"
8. 3. 2006 13:49
Re: JAK TO,
mne sa na bmw vzdy pacilo, ze "jeli i kdys stali" !! :yes: :yes:
neregistrovaný "ultra"
8. 3. 2006 12:54
Re: JAK TO,
Nemyslim, ze jsme vsichni byli bez vkusu, nez nam jej Bangle prisel ukazat, ale pravdou je, ze jeho design je naprosto originalni. Ne vsechny modely BMW povazuju za povedene, ale vidim to tak, ze to chce druhou generaci vsech modelu s Bangleho designem a mnoho z toho, co dnes nerad vidim bude pryc. Tohle 3-kove kupe je malo argesivni, jinak v podstate fajn. Radsi bych teda sedan, ale komu se libi, at si poslouzi. Co je hlavni, technika urcite zustava tam, kam 95% vyrobcu nikdy nedosahne... :-)
neregistrovaný "manga"
8. 3. 2006 12:32
bez titulku
Nevim, co tu řešíte, e46 se setkala taky s rozporuplným přijetím, zakulacené tvary již nebyly tak "zlé" jako u e36, a zrovna tak e36 sklidila kritiku za odchod od "žraločího" designu e30. Za rok až vyjede emko budete všichni slintat. Coupé e90 je podle mě dokonalé, lepší než e46, kde na mě negativně působila velká plocha dveří, u novinky to vypadá daleko lépe. Nakamenujete mě, s jednou jezdím :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "S8"
8. 3. 2006 13:57
Re: bez titulku
No, prave ta bocni cast se mi zdala na E46 lip zvladnuta, protoze tady je ten zadek tak nejak podivne natahly, doufam, ze ty zadni svetla budou vypadat jinak, pac toto je fakt hruza... ;-\ Ale je to jen muj nazor, nikomu ho nevnucuju....
neregistrovaný "manga"
8. 3. 2006 15:34
Re: bez titulku
Vím jak to myslíš, teda asi :-) ale ber zase, že na e46 jsi "zvyklý", e90 na sebe nechá ještě chvíli čekat. Na e36 jsme byli také zvyklí a e46 mi pak přišla jako...no...radši to psát ani nebudu, prostě e36 vypadala víc jako bávo. A ty světla...mě se líbí :-) ale je mi jasné, že tvarem můžou evokovat Sonatu (nebo elantru, já se v těhle autech moc nevyznám), ale když si představíš, že pod tím krytem jsou ukryté LEDky s proměnlivou svítivostí, tak budou hned zkousnutelnější, ne? :yes:

Ale ber mě s rezervou, jsem do bmw zamilován od autoškoly >:-[] :yes:
neregistrovaný "fan"
8. 3. 2006 13:27
i Audi je z Bavorska
Hm, pri zmínce o BMW coupe se mi vybavi zasnezena dalnice u Vyskova, kde ho predjizdely na snehu Favority, jo pohon na zadecek...Jinak pekny, 1,5 mega dam radeji za kombi v quattru s pekne slicovanejma naraznikama. Mezi naraznik a blatnik tohodle BMW se daji sazet brambory...
Rozbalit vlákno
30
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2006 13:30
Re: i Audi je z Bavorska
Za 1,5 mega muzes mit taky 3 Fobie f plny palbe! A to se vyplati!!!! >:-[]
neregistrovaný "MadPete"
8. 3. 2006 13:32
Re: i Audi je z Bavorska
Ano, Audi Avant je taky povedené sportovní kupé.
P.S. Snad se raději vrať k těm bramborám.
neregistrovaný "fan"
8. 3. 2006 14:49
Re: i Audi je z Bavorska
Sportovní kupé ? To se v nem jako jezdi s potitkama? Co je sportovní? Musís mít kondicku rídit ten kram? Taky ti uz marketing vymyl hlavicku, vid. >:D
neregistrovaný "MadPete"
8. 3. 2006 14:57
Re: i Audi je z Bavorska
Tak hlavně to nesmí být kupé, ale hatch se zatmelenými klikami (nejlépe Favorit, má prý skvělou trakci). Motor nejlépe základní a když ne ten, tak diesel. Sportovní laďák zn. Rámus, mračítka, ofuky a nálepka na nádrž nezbytné, polička z Ikea ve funkci křídla velmi vhodná, přemračená/vytmelená zadní SPZ vítána. To se pak ty šaškové v "bramborákách" vůbec nechytaj.
neregistrovaný "fan"
8. 3. 2006 15:28
Re: i Audi je z Bavorska
:yes: dyk my se dycky domluvime
neregistrovaný "manga"
8. 3. 2006 13:32
Re: i Audi je z Bavorska
Už jsem na tohle jednou odpovídal, že dotyčný nemá zimní gumy. Chtěl bych vidět tvého Favorita na letňákách. Pohon na zadek je na sníh lepší, čitelnější. Je to samozřejmě o zvyku, pokud jsi zvyklý na Favorita, BMW se ti bude zdát záludné a naopak. Vím o čem mluvím, Favorita jsem kdysi také měl. >:-[]
neregistrovaný "RS"
8. 3. 2006 13:58
Re: i Audi je z Bavorska
Jestli je nahon na zadek (s motorem vpredu) lepsi, tak si zrejme nekolikanasobnekrat upadl a uderil se do hlavy. Kdyz vidim mistni bafunare a turisty z nemecka, jak bezmocne brusli zleva doprava na peti vlockach snehu ,a kolem nich bez vetsich komplikaci projizdi vsechen ostatni provoz, tak si o genialnim nahonu myslim sve!8-sPrilnavost se zvysi az po insultaci tchyne pohrabacem, a v koberci vlozenim do kufru ;-)
neregistrovaný "manga"
8. 3. 2006 14:09
Re: i Audi je z Bavorska
O geniálním náhonu si mysli co chceš, o ovladatelnosti předokolek také, ale věz, že není čitelnějšího pohonu na sníh než toho na zadní nápravu. Neříkám, že se rozjede z místa rychleji, ale vždy víš, kam se smýkne, což u předokoly neplatí. A čtyřkola je do ČR naprosto zbytečná masírka pokud nejezdíš do terénu, věř, že jezdím na hory v BMW každý rok a jen se směji těm ubožákům, co nasazují řetězy a jezdí 30km/h. Je to o kvalitních zimních gumách a jestli okoukáváš styl řízení našich západních sousedů zvyklých na udržované silnice, tak si kup quattro a mysli si, jak jsi na ty pitomce v BMW vyzrál, chlapče. ;-)
neregistrovaný "empi"
8. 3. 2006 14:37
Re: i Audi je z Bavorska
Zadni nahon je na snehu mnohem tezsi na ovladani nez ten predni - predni mnohem snadneji odpusti chyby, u zadniho musi clovek hodne opatrne zachazet s plynem, jinak se bude chovat presne tak, jako vyse zmineni nemecti turiste - je ale pravda, ze pokud se toto zvladne (nikdy to ale nejde 100% - vzdy neco prekvapi), je na jezdeni do zasnezenych kopcu lepsi nez predni. A ctyrkolka zbytecnost neni - ono CR neni jenom Praha - v takovem okrese Jesenik, Vsetin nebo Klatovy by ti o tom mohli povidat.
neregistrovaný "manga"
8. 3. 2006 15:02
Re: i Audi je z Bavorska
Ano, s tímto podáním vcelku souhlasím :-) zadokola na sněhu není pro každého, je totiž důležité to co je mezi pedály a volantem, manželce radši bávo nekupovat :-) S tím, že to na 100% zvládnout nejde nikdy souhlasím také, ona ta zasněžená vozovka je většinou hrbolatá a vymlácená právě od těch řetězů, ale není ta zábava právě v tom? S tou čtyřkolou ale nesouhlasím (samozřejmě mimo Subaru a spol.), proč kvůli několika týdnům v zimě platit daň za pohon všech kol celý rok? To je něco jako kabriolet, prostě z mého pohledu masírka, kterou nevyužiješ dostatečně. Ale každý ať si jezdí v čem chce, neberte můj názor jako dogma, každému podle chuti...
neregistrovaný "RS"
8. 3. 2006 14:47
Re: i Audi je z Bavorska
Nenech se vysmat ... Jestli jedes na hory s celou rodinnou, tuhou tchyni, snowboardem, lyzemi a patnacti kufry tak ti pravdu neberu. V realnejsim pripade je clovek rad, kdyz vyjede vubec z garaze se svymi spickovymi pneumatikami, ktere svisti nad silnici a ne a ne pohnout s rvoucim motorem na druhe strane. Ke ctyrkolce uz netreba vubec zadny komentar... i obyvatele z nizsich poloh odhazujic nyni metrove zaveje by ti zajiste dali za pravdu >:D 8-s
neregistrovaný "manga"
8. 3. 2006 15:16
Re: i Audi je z Bavorska
:-) na hory jezdíme většinou ve dvou, ale to je jedno, ono mít přeložený zadek nedělá na sněhu dobře, může Tě velmi snadno předjet, ale to Ty jistě víš. Pokud máš zimní gumy a stojíš na sněhu (ne ledu), tak se rozjedeš v pohodě, ono 50% váhy na zadních kolech s prázdným kufrem dělá své. Až si jednou uděláš řidičák a oba druhy pohonu vyzkoušíš, dáš mi určitě za pravdu. Jo a v jaké nižší poloze bydlíš, kde jsou ty metrové závěje? Já je letos viděl jen na horách, u nás ve středních čechách bylo nejvíc asi 20 cm.
neregistrovaný "RS"
8. 3. 2006 15:42
Re: i Audi je z Bavorska
:no: ... jinak jak psal empi, jsou i jiná místa než Praha :-! Vikendove prazaky spechajici/machrujici na hory mam nejradeji. Tim te nechci nijak urazit (narozdil od tvych radoby vtipnych pripominek), ale je to fakt.
neregistrovaný "manga"
8. 3. 2006 15:53
Re: i Audi je z Bavorska
Tak kde jsou ty metrové závěje v nižších polohách??? >:D >:D >:D nějak jsi neodpověděl :-) Moc by mě to zajímalo... Nejsem z Prahy a znám i jiné končiny, třeba Krkonoše a když nenapadne metr sněhu za noc, tak tam projedu úplně v klidu. A to jestli máš rád Pražáky nebo ne je Tvoje věc, to tady, myslím, nikoho nezajímá. Nějak ses do toho zamotal.. ;-)
neregistrovaný "RS"
8. 3. 2006 16:10
Re: i Audi je z Bavorska
Nerad odbocuji od tematu, nerad se pletu mezi takove pripady jako si ty, ale naposledy se jeste obetuji a odpovim ti ;-\ Kousek nad KV lezi okolo 80cm snehu, Slavkovsky les (M.Lázně) 110cm, Aš 70cm, Nad Jachymovem to take nejsou velehory a jsou tam 2 metry. >:D >:D >:D >:D to je srandy ...8-s a nesnaž se vzbudit pozornost podobnými výmysli jako "Nějak ses do toho zamotal.." The end :no:
neregistrovaný "RS"
8. 3. 2006 16:17
Re: i Audi je z Bavorska
Než se pokusíš zesměšnit se, ano vím výmyslY je tvrdé Y ... takže jsem už dokončil základní vzdělání (předcházím situaci)
neregistrovaný "manga"
8. 3. 2006 16:41
Re: i Audi je z Bavorska
Tak hochu, opravdu ses do toho zamotal, vidíš rudě a to Ti podkopává Tvé IQ (viz. Tvůj poslední příspěvek). Pokud bereš karlovarsko jako nízkou polohu, tak o tom žádná, ale podhůří podle mě není nízká poloha, ale souhlasím, že se o tom dá polemizovat. Sám si protiřečíš, to Ty jsi reagoval na mě, ne já na Tebe, jsi mi ukradený, píšeš tu častěji než já a nikdy jsi mi nestál za reakci. S urážkami o vysmátí jsi začal také Ty, holt když dojdou argumenty, dojde na urážky. Pokud dobře čtu, nikde jsem Tě neurazil a jestli Tě uráží pravda o Tvém zamotání se do problematiky, které úplně nerozumíš a nemáš s ní zkušenosti, máš docela problém ;-) Běž se tedy obětovat někam jinam, tam kde Ti budou rozumět, nejlépe k psychiatrovi :yes:
neregistrovaný "-*[]*-"
8. 3. 2006 18:17
Re: i Audi je z Bavorska
Mango, mas recht!Kdysi davno jsme radi jezdili do Vychodniho s 1000MB. Jako jedini jsme vyjizdeli zasnezeny krpaly, stacilo se vhodne rozject a vyjel si daleko vic procent nez predokolky. Nevim proc a jak, ale proste jo! Jinak pohon zadnich je super!!! Mne vyhovuje podstatne vice nez predni (ale nez sem si na nej zvyknul!), skoda jen, ze mam ten predni...
neregistrovaný "manga"
9. 3. 2006 13:21
Re: i Audi je z Bavorska
Jojo, embéro je jako tank, to bávo zase tolik jako embéro nevyjede, ale pokud naložíš kufr, je z toho taky celkem rolba :-) Je taky pravda, že si na něj musíš zvyknout, ale jakmile si jednou zvykneš, nechceš jinak. On tady panuje takový mýtus, že bavoráci nic nevyjedou, ale už se přitom neříká, že je to na letních gumách, na letních je předokola mnohem lepší, to je pravda.
neregistrovaný "fan"
8. 3. 2006 14:50
Re: i Audi je z Bavorska
:yes:
neregistrovaný "fan"
8. 3. 2006 14:56
Re: i Audi je z Bavorska
Ja ne, asi jsi nekde jinde. Proc ma BMW, kdyz nema zimní gumy anebo je to obracene ??? ;-)
neregistrovaný "manga"
8. 3. 2006 15:20
Re: i Audi je z Bavorska
Ne, jsem tady, jinde jsi ty se svým zážitkem, kdy jsi poprvé předjel bmw ve fávu >:D
neregistrovaný "fan"
8. 3. 2006 15:35
Re: i Audi je z Bavorska
Nevim z ceho usuzujes, ze mam holej zadek jako ty. Proc? Rekni mi proooc? >:D
neregistrovaný "manga"
8. 3. 2006 15:47
Re: i Audi je z Bavorska
Z Tvých hloupých a opakovaných příspěvků. Ten, kdo stojí nohama na zemi, nepíše jak školák diktát, ale možná jsi něco zdědil, je mi to jedno, pro mě jsi autolaik, co neumí pravopis. Konec debaty o ničem pane fane, továrníku.
neregistrovaný "fan"
8. 3. 2006 19:09
Re: i Audi je z Bavorska
To uz asi nebylo o pohonu na zadni napravu, vid. ;-) Tvuj tovarnik.
neregistrovaný "manga"
9. 3. 2006 13:08
Re: i Audi je z Bavorska
Hele, v pohodě :-) neber si to osobně, prostě mě s*re, když někdo napíše něco, jako jsi napsal Ty. Jezdi předokolou a já zadokolou a budem oba spokojení... :-)

...ale do zasněženého kopce vyjedu výš :-) :-) :yes:
neregistrovaný "fan"
9. 3. 2006 17:40
Re: i Audi je z Bavorska
OK, do smrti dobry, ale prece jen to quattro...BTW, co ridis ?
neregistrovaný "mari"
8. 3. 2006 13:35
Re: i Audi je z Bavorska
ad slícování: to víš, nebyl čas zabývat se prkotinama -museli sebou hodit než se Bangle vrátí ze svačiny ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 3. 2006 15:42
Re: i Audi je z Bavorska
>:D >:D
neregistrovaný "Kini"
8. 3. 2006 18:10
Re: i Audi je z Bavorska
>:D :-! >:D
neregistrovaný "GP"
8. 3. 2006 14:35
Čistá krása
Je to čistý design, krása na první pohled, trochu víc elegance než dravosti na kterou jsme zvyklý ale proč ne. Pozor nezaměňovat eleganci za uhlazenost. Síla designu tohoto BMW je v jednoduchost a v detailech. Nešokuje výraznou maskou, dravými sportovními prahy nárazníků ani efektními koncovkami výfuků v náraznících. To co mě táhne a podněcuje můj obdiv jsou detaili. Všimněte si křivku dveří. Ty čáry hrajou dohromady symfonii tvarů. Není to rokenrol ani Elvis, je to spíše Bach.
A ty zadní světla? Někdo tady řekl, že jsou ze Sonaty. Možná že se Sonata připomene jednou dvěma křivkama ale co zbytek? Tam je to čisté BMW se vším všudy. Bangle je osobnost a každý kdo je osobnost ví, že je to hlavně díky tomu, že je sám sebou a nikoho nekopíruje. A takové mi přijde i toto auto. Kapitolu o technice přeskočím. Není třeba říct víc, že technika ve vozech BMW byla a a patří mezi špičku. Jednou možná na něho budu mít. A jestli ne tak tento sen zemře určitě se mnou. ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "mari"
8. 3. 2006 14:44
Re: Čistá krása
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Charger"
8. 3. 2006 14:50
Re: Asi sem se zamiloval
Nádherná věc...a jak říká GP..Čistá krása!! :yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "misoo"
8. 3. 2006 15:24
Re: Asi sem se zamiloval
bravo GP :yes: :yes:
neregistrovaný "ericn"
8. 3. 2006 15:44
Re: Asi sem se zamiloval
No GP, popsaný je to hezky, ale ten zadek se k BMW prostě nehodí, ty světla bych i prominul ale to zkosení dolu chápu jako krok zpět, vím v minulosti to tak bylo (635 CSi např.), ale 3 by měla být dinamická a ne usedlá :-(
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 16:05
A JE TO TADY NANOVO
evergreen auto.cz - pohon. Ještě tu chybí SUBARUBOYS >:D :yes: a můžem se do toho zase pustit. Tak než zjistěj, že se tu píše o autech (ne o hře na auta) rychle píšu - nejlepší je mít motor vzadu a zadní náhon. Když si necháš motor dát na zadní sedačky uděláš úplně nejlíp. Nejlepší to je proto, že se takhle vůz nejlépe ovládá a má optimální chování. Potom je to krásné v přetáčivém voze - vepředu motor, vzadu pohon... Jistě, dokonalé. Ovšem pozor, tady už nastupujou offrouďáci s tvrzením, že na bažiny je lepší vznášedlo... souhlas. My tu ale píšem o silnicích. Takže všechno vpředu je silnej kompromis z důvodů úspory nákladů a daňi praktičnosti (u HB máš parádní kufr). Do toho úpěj ti Subaruboys, že to chce trvalej na 4x4... jo, na šotolinu ideální. Kolikrát jsi jel na šotolině? Takže ti tam daj Haldex... třeba... teda připojitelnej pohon druhé nápravy - ideální produkt pro normálního člověka, kterej rád na horách vyjede v zimě každej kopec a v létě nechá zadní nápravu odpočívat... a tím šetří benzín nebo naftu... Takže ideál je jenom 911. Pokud netrváš na tomhle, kup si Fabii a jezdi. Nezažiješ nikdy krásu ustřelenýho zadku... ale člověk v životě nemůže zažít všechno. Pokud seš kovboj s citem pro přírodu, jdo do Haldexu, třeba Apoštol... ale bacha na OCTAVIA II 4M... dokonalej stroj... A pokud máš balík, a chceš dokonalost... vlez do Quattra. Pokud ten balík nemáš... nezbyde ti skřípat zubama ve východní produkci a přemlouvat se, že krása auta není všechno... BMW je dokonalej organismus... pokud ti tam daj 4x4, nezkoumej, jak to funguje a hlavně jezdi... předjedeš každýho... koneckonců, kvůli tomu sis to snad koupil. To jen Subaruboys nemaj jiný téma, kterým by tě oslovili a tak donekonečna drkotaj všema čtyřma zubama... Jo, a taky dobrej Subaruhit je plochej boxer... jako, že máš těžiště níž, než lítaj vlaštovky :-)... tohle je dobrá píseň... to víš, tobě to u BMW asi montujou i s vačkou na střechu... holt... nic si z toho nedělej, kdybys neinvestoval takovou cenu do BMW, moh´jsi za poloviční cenu mít prej ještě něco lepšího... akorát, brácho, věří tomu jenom ten, co si to BMW nekoupí nikdy ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "mari"
8. 3. 2006 16:41
Re: A JE TO TADY NANOVO
:-) můžeme to teda shrnout: do prosolený sněhový břečky je nejlepší Škoda 120 s pořádnýma pohorama nebo UAZ. Velkou Pardubickou by nejspíš nejlíp odjela Imprezza nebo Delta Integrale, na suchý cesty BMW na slickách, milovníci abnormálních hodnot svého EKG nedají dopustit na 911T ročník 76, a na odvezení kartonu zlevněného oleje z Hypernovy stačí cokoliv s předním náhonem ;-) >:-[] Ale abych mu nekřivdil: Nikdy bych nevěřil že 290 PS BMW dostalo takový výprask od Kappy 2.0T která měla přední náhon :yes:
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 16:57
Re: A JE TO TADY NANOVO
:-) Se škodovkama... v minulém tisíciletí... byla krása jezdit... opravdu. Z Klárova nahoru byly tehdy kostky a ta pravotočivá vracečka... no, to bylo něco... nikdy nezapomenu na potlesk z kolemjedoucí tramvaje >:D :yes:
neregistrovaný "mari"
8. 3. 2006 17:04
Re: A JE TO TADY NANOVO
:-) jo jo začátky jsme měli všichni stejný >:-[]
neregistrovaný "ericn"
8. 3. 2006 17:12
Re: A JE TO TADY NANOVO
všichni asi ne haha já hundrtku ani 120 neměl, zaplať pánbůh za to >:D
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 17:43
Re: A JE TO TADY NANOVO
Dělaly se stovky a stodesítky... ta stodesítka byla vnímána ke stovce jako 911ka k Loganu :-) byl to tuhej život...
neregistrovaný "ericn"
8. 3. 2006 17:49
Re: A JE TO TADY NANOVO
No jo já vím, rozdíl mimo pár koníků žádnej haha jo vlastě 4 světla vepředu, že jo? haha zá začínal jezdit na Fávu haha >:D
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 17:56
Re: A JE TO TADY NANOVO
:-) :yes:
neregistrovaný "ericn"
8. 3. 2006 16:42
Re: A JE TO TADY NANOVO
No pěkná pohádka na odpoledne, o de mě máš 10 bodů :yes: >:D
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 16:57
Re: A JE TO TADY NANOVO
;-)
neregistrovaný "OddiE"
8. 3. 2006 16:43
Re: A JE TO TADY NANOVO
>:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2006 16:58
Re: A JE TO TADY NANOVO
:-)
neregistrovaný "manga"
9. 3. 2006 13:29
Re: A JE TO TADY NANOVO
Skoro jsem čekal, kdy něco takového napíšeš >:D Skvělé shrnutí mého "boje" :-) nemá cenu o tom diskutovat, ale nešlo na to nereagovat... :yes:
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 15:42
Re: A JE TO TADY NANOVO
:yes:
neregistrovaný "Czerwik"
8. 3. 2006 17:42
bez titulku
Ešte že aspoň z Kupéčka dali het tie divné zadné svetlomety... Takto to vyzerá squelo!!! >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 3. 2006 19:00
Tak to mělo vypadat předtím.
:yes: :yes: :yes: Takhle měla vypadat trojka hned. Ty zadní světla jsou boží. Nádhera. Ta vitalita z toho autka jen číší. Jo bude to úspěch. Kurde ale jak to pojede, jestli tam šupnou ten nový dvakrát seriově přeplňovaný třílitrový benzin. Hele, jezdil jsem s "normálním - dnešním" třílitrem vod BMW a povim vám, že to sakra dovede pálit gumy. Jízda s tím bylo to nejlepší, co jsem v poslední době zažil. A toto??? To BUDE ŠUPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA… :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Houska"
8. 3. 2006 19:35
Je to děs...
No nevypadá to jak auto spíš nějakej koncept a pěkně hnusnej. Nová generace BMW je hnus a to od X5 až zatim sem. Deisgnově to vypadá jak taková hodně rozbitá oktávka ještě že neukázali vnitřek ten hnusne šišatej volant a přístrojovku... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "BMW Forever"
25. 3. 2006 01:08
Re: Je to děs...
Jak muzes srovnavat BMW s nejakou sku.... Skodovkou Ja mam 3ku a toje pecka auto udelam kazdeho gdo jede semnou na dalnici takze raci nic nerikej gdyz ani nevis co je to za auto a jak se v nem jezdi!! :-O 8-s >:-[]
neregistrovaný "Kedyson"
8. 3. 2006 23:16
To bývaly časy...
Trojková řada byla ve mně vždycky vzbuzovala emoce. E30 je nádherné auto, úžasná hračka. Ještě teď se za ní otáčím. V případě, že je buď v originálním stavu, nebo v opradu kvalitní, stylisticky čisté úpravě. E36 - zlom, z hračky je plnohodnotné auto, krásné, agresivní, sebevědomé, má svůj styl, duši. E46 - zakulacená třicetšestka, zvýraznění některých rysů, přidání několika prolisů... Pro mě vrchol krásy v podání BMW (nepočítám-li starou šestkovou řadu E24). Boužel přichází facelift, už to není ono. Trojka se najednou tváří jinak, "nebavorácky". Koutky "očí" BMW přece mají směřovat dolů... Nová trojka. Měl jsem tu čest svézt se v 320d. Motor bez výhrad, podvozek si zaslouží vynést do nebes. Ale...možná nejsem dost kvalitní "příjemce" nového designu, možná nemám cit pro krásu budoucnosti. Ať už je důvod jakýkoli, tohle auto ve mně nevzbuzuje tak silné emoce, jako předchozí generace. Je sterilní, chladné. Když jede po ulici otočím se. Jé, bavor! Ale...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paja"
8. 3. 2006 23:17
Re: To bývaly časy...
Bohuzel, BMW se nemuze tvarit jako BMW...takove bylo zrejme zadani pri prijimani ChB do cela designu v Mnichove... ;-\
neregistrovaný "Dan"
8. 3. 2006 23:19
bez titulku
Ked sa ukazala nova sedmicka, 95% ludi pisali aka je skareda a ze sa na nu nemozu ani pozriet. Zaujimave je ze sa predava viac ako predosla verzia.Myslim si, ze v BMW platia ludi, ktory maju vacsi prehlad o dizajne. Nechajme to na nich.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Petr"
9. 3. 2006 07:35
Re: bez titulku
Naprosto souhlasím.
BMW prostě není tuctovka a nikdy nebude.
Podobné diskuse (je to hnus, hrůza, co to zase Bangle nakreslil,...) jsou u každého nového modelu BMW. U nového designového stylu BMW by si lidé měli zvyknout na to, že soudit design auta by měli až ho uvidí živě a budou si ho moci prohlédnout na denním světle ze všech možných úhlů, pak většina totiž obrátí, nová BMW totiž nejsou tak přitažlivá na fotografiích, ale o to více člověka dostanou při živém setkání, aspoň u mě to tak funguje.
Názor na design je subjektivní věc, ale určitě bych nepsal "JE TO HNUS" pouze na základě fotografie.
Navíc lecjaký odborník na design Vám řekně, že BMW má ve všech svých řadách modely, které jsou designově na světové špičce. O motorizaci, technice atd. ani nemluvě, BMW je prostě špička a špička vždycky vyčnívá a vyčnívat bude, dá Vám ve všech faktorech více než jiný producent a to je právě sílá BMW.
neregistrovaný "manga"
9. 3. 2006 13:23
Re: bez titulku
Tak tohle bych podepsal, šéfe... :yes:
neregistrovaný "Libor:)"
12. 3. 2006 14:54
Coupé
Že by se mě nelíbilo se říct nedá, ale nadšenej zas taky nejsem. Ale těším se na něj, hlavně na verzi M. to bude žrádlo >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "michal"
26. 8. 2006 16:41
MW M3 před tydnem sem četl že je slušna akcelerace.Neni to p
:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "michal"
26. 8. 2006 16:51
bez titulku
pěkny pokus ale příště neukazujte model ferrari F500 TDI znam dokonale a tem vaš model je trochu ujety s jeho rychlostí něc přes 300 by tem vaš model rozdrtil a vyřiťťe gigimu že je pěkny KKKKKKK......jestli mi pomlouva před redakci moje autičko NISSAN 350Z už jsem to tu jednou psal ať mažete jeho kritické udaje.Potom mi napište na E-mail co si o tom myslite děkuji"""""""""""""
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "michal"
26. 8. 2006 16:52
bez titulku
gigine ty prase!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Wlo$a"
26. 10. 2006 12:38
VOSTRY
Je to vostry ty novy bavoraci jsou fakt dobry :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0