Co bys chtěl? Křídlo na záď z korejskýho dvojplošníku? Nebo snad travní sekačku polepenou kanárčím peřím? Tohle je dacan z Mnichova. Nejdůležitější foto je to, kde je zpola zahalen. Tam cejtíš tu dravost, tu sílu. Tam tě dostává opět vyklenutí předního blatníku... dokonalej posaz na vozovce... dveře bez rámu... jsem klidný... bude to pecka.
Já tomu nerozumím - kdybys to napsal u Audi, tak mě z toho jebne, že to zase jen hlásáš do širého světa ty zvolání o rádoby kráse a dokonalosti, když to ale napíšeš u BMW, tak mě to přijde, že máš pravdu - bude to pecka. Je to divné jak jedny slova mohou působit u různých značek ;-):-) >:-[]
To, ze technika bude minimalne na stejne vyborne urovni jako u minule generace je samozrejmosti- stejne tak samozrejme se da predpokladat, ze bude jeste o kousek lepsi, protoze BMW k tomu vsechny predpoklady ma. Ale co se tyce designu tak zadna slava, spise bez napadu- hodne vycerpane tema. Asi vice z nas cekalo mnohem vice.
ps. ve zmince o audi mi unika smysl obsahu
Nerozrajcuje. V sobotu jsem se byl projet s 330XD. Jede to vazne skvele. Bez vyhrad. Ale proste se mi to auto nelibi. Ani zvenku ani zevnitr. Jsou jen dve nove BMW o kterych bych byl ochoten uvazovat. A to 5 a 6, ostatni se mi pranic nelibi a takova X3 nebo Z4 je primo odpuzujici. Jak rikam, je to skoda, protoze jinak jsou ta auta opravdu skvela:-(
To je blbost! Promin, ale to jinak rict nejde. To jako by se ti libila konkretni dlouhovlasa blondyna, vysoka 175cm a podle tebe by se ti pak musely libit vsechny, ktery maji 175cm a dlouhy blond vlasy ;-\
No souhlasím s tebou, ten zadek neni moc povedenej, proč se designeři nemrkli, jak vypadaj obě předchozí generace... tohle opravdu vypadá jak made in Korea... :-(
terajsie svetla su podla mna celkom fajn (hoci tiez som si kedysi myslel, ze je to total azia), ale svetla na tomto kupe mi pridu ako retus.. pochybujem, ze sa taketo objavia na realnom 3kovom kupe - a ak aj, tak v reale urcite nebudu vyzerat tak nechutne. tym som si isty.
Vizuální vnímání je subjektívní ze sta procent. Nejde ale o to jedno procento. Jde o to, že ty nerozlišuješ mezi tím KDO vnímá. Člověk by měl být schopen objektivizace svých subjektivních vjemů... měl by o to usilovat... tomu napomáhá nepochybně jeho vkus.. a ten zase může kultivovat vzděláváním se. Jaký vkus má Bangle, to ví celý svět... že vkus má, je jasné také... a teď jde o to, zda si dovolím odstřelit vkus Bangleho jednou větou... podle mne by to chtělo tu kritiku odůvodnit... nikolv jen pozitívním případem, ale rozborem předmětného auta. Ciello to již učinil včera někde jinde. Kdybychom totiž přijali tézi, že každý estetický soud má stejnou "hodnotu", pak bychom se mohli chodit dívat do Louvru na drátěnýho Švejka na zdi... s nápisem... to chce klid. A že to je velký umění :-);-)
si dělaš srandu ne skuť si vzal zrychlení na 8.2 0\60Km\h jestli za 0\100Km\h ma pod 3sec tak nevím přečti si radši něco o tom autě a pak si machři s tvojim nevhodným kritizováním perfektního ozidla skterým si určitě ještě nic osobního ale nene..... >:D >:D >:D >:D .Měj se negře
Mám se hádat, nemám se hádat...souhlasím s tím, že X3 je nejošklivější BMW současnosti, ale ostatní modely? Z4 je obrovským skokem oproti Z3 (design i technika); současná 7 působí v porovnání s předchozí generací trochu neohrabaně, ale nehraje si na to co není - sporovní limuzína; 6 (M i kabrio) je perfektní; řada 1 působí v porovnání třeba s Golfem, sorry GTI, jako superhatch; design řady 5 stále vypadá jako z budoucnosti a X5, ač stále vypadá dobře, začíná nutně potřebovat facelift. Tak to vidím já.
Klid. Na Golfa pozor. Golf je geniálně střiženej... daj mu jen pár hran... a má našlápnuto do dalšího stletí... Tvá kritika by seděla na focus... auto svojí vizáží ve slepé uličce. Golf, GURU ne... jen se na něho pořádně podívej. Jinak souhlas. BMW1, je drzek drzků... dokonalost. Mimo GURU to vidíš dobře ;-)
GTI promiň ale 5. generace Golfu je o ničem, nic víc fádního a konzervativního na ulici nepotkáš, z nových aut... Měl jsem 3.generaci Golfa 1,8 GT v černé metalíze, na tom 15"BBS alu kola, a to se lidi otáčeli... Ale kdo se otočí za touhle konzervou, vždyť se ani moc dobře neprodává, už jsem ti to psal Edag Biwag (New Beetle)... Marketing VW se může strhnout aby ho protlačil... a nic moc... :no:
Já myslím, že za pětkovým GTI v černé metle a na 17kách Detroit se taky lidi otočí. Pokud vím pětka se prodává po ne příliš nadějném začátku veskrze uspokojivě. Musíš taky brát v potaz, jakou měla trojka v polovině devadesátých konkurence a jak je ten segment našlapaný teď.
Hele s tou X3 máš právdu na 100% je to nejhnusnější BMW co kdy jezdilo, s tím ostatním souhlasím, nicméně zadní část nového 3 coupě, je opravdu bída, předek je ale super.... ;-)
Its true! Neberu BMW jako zadnou modlu, beru to jako nadstandartni, v nasich krajinach, lehce snobsky vuz (nepočítaje řady prorezlých tuzingářů >:-[]), ale kromě několika vyjímek jsou opravdu nové bavoráky bez většího nápadu, a k líbívosti to má taktéž daleko. Předek je akceptovatelný bez větších výhrad, ale ty zadni partie... ty se vám chlapy nedaří :*) ;-\
Bangleho *každej nemusí. Mě se tohle moc líbí- je to elegantní a ta svažující se záď tomu fakt sedí. První 5ka a 3ka to měli taky ;-) Prostě vypadá to lehce, žádná křeč. :yes:
No, tak tohle mě nebere - zvlášť ta zadní světla jsou hrozná, nechce se mi věřit, že na té fotce nejsou ještě něčím přelepená... ;-\ Jinak boční profil a svažující se záď mi dost připomínají ikonu 635 (viz. [odkaz] ) - jenže 635 prostě vypadala celkově fantasticky, žraločí příď byla bezchybná...Tomuhle novému kupé tak nějak chybí agresivita, osobnost, říz - ani ryba ani rak...Trojka kupé by měla být v rámci BMW tím téměř nejdynamičtějším autem a to s tímhle designem rozhodně není - spíše připomíná nějaké GT...Škoda... :no:
že prestižní sportovní značka se spojí s umělcem technických krás? Přece... předchozí trojka... to byl sen snad každýho, co má voko. Jo, sen... co BYL. Už není. Už je překonán současností. A to nejvetší překvapení je právě v tom, že BMW mělo odvahu zadat práci tomu, kdo jim řekl - stvořím nový svět, vytvořím tvary, které lidem ukáží, že jsou bez vkusu... naservíruji jim umění toho nejvyššího kalibru... a je mi jedno, že na to nemaj voko... Ať se učí... ať na sobě pracují... Jo, jistě. Bengleovi, brácho, nesaháš ani po ponožky s logem BMW... a kdybys měl jeho odvahu a umanutost... nebyl bys v tom bahně, o kterém tvrdíváš zatrpkle, že ti vonívá... Tak přivoň jinde... vracet se už nebudeš chtít...
Tak, tak. To auto je hnusný až je hezký viz. Vel Satis u Renaultu. Čím víc se na něj díváš, tím víc se ti začíná líbit a uchvacuje tě. To samé je i u designu všech nových BMW... Je to tak rozporuplné až je to krásné. Bravo BMW :yes::-!
Nemyslim, ze jsme vsichni byli bez vkusu, nez nam jej Bangle prisel ukazat, ale pravdou je, ze jeho design je naprosto originalni. Ne vsechny modely BMW povazuju za povedene, ale vidim to tak, ze to chce druhou generaci vsech modelu s Bangleho designem a mnoho z toho, co dnes nerad vidim bude pryc. Tohle 3-kove kupe je malo argesivni, jinak v podstate fajn. Radsi bych teda sedan, ale komu se libi, at si poslouzi. Co je hlavni, technika urcite zustava tam, kam 95% vyrobcu nikdy nedosahne... :-)
Nevim, co tu řešíte, e46 se setkala taky s rozporuplným přijetím, zakulacené tvary již nebyly tak "zlé" jako u e36, a zrovna tak e36 sklidila kritiku za odchod od "žraločího" designu e30. Za rok až vyjede emko budete všichni slintat. Coupé e90 je podle mě dokonalé, lepší než e46, kde na mě negativně působila velká plocha dveří, u novinky to vypadá daleko lépe. Nakamenujete mě, s jednou jezdím :-)
No, prave ta bocni cast se mi zdala na E46 lip zvladnuta, protoze tady je ten zadek tak nejak podivne natahly, doufam, ze ty zadni svetla budou vypadat jinak, pac toto je fakt hruza... ;-\ Ale je to jen muj nazor, nikomu ho nevnucuju....
Vím jak to myslíš, teda asi :-) ale ber zase, že na e46 jsi "zvyklý", e90 na sebe nechá ještě chvíli čekat. Na e36 jsme byli také zvyklí a e46 mi pak přišla jako...no...radši to psát ani nebudu, prostě e36 vypadala víc jako bávo. A ty světla...mě se líbí :-) ale je mi jasné, že tvarem můžou evokovat Sonatu (nebo elantru, já se v těhle autech moc nevyznám), ale když si představíš, že pod tím krytem jsou ukryté LEDky s proměnlivou svítivostí, tak budou hned zkousnutelnější, ne? :yes:
Ale ber mě s rezervou, jsem do bmw zamilován od autoškoly >:-[]:yes:
Hm, pri zmínce o BMW coupe se mi vybavi zasnezena dalnice u Vyskova, kde ho predjizdely na snehu Favority, jo pohon na zadecek...Jinak pekny, 1,5 mega dam radeji za kombi v quattru s pekne slicovanejma naraznikama. Mezi naraznik a blatnik tohodle BMW se daji sazet brambory...
Tak hlavně to nesmí být kupé, ale hatch se zatmelenými klikami (nejlépe Favorit, má prý skvělou trakci). Motor nejlépe základní a když ne ten, tak diesel. Sportovní laďák zn. Rámus, mračítka, ofuky a nálepka na nádrž nezbytné, polička z Ikea ve funkci křídla velmi vhodná, přemračená/vytmelená zadní SPZ vítána. To se pak ty šaškové v "bramborákách" vůbec nechytaj.
Už jsem na tohle jednou odpovídal, že dotyčný nemá zimní gumy. Chtěl bych vidět tvého Favorita na letňákách. Pohon na zadek je na sníh lepší, čitelnější. Je to samozřejmě o zvyku, pokud jsi zvyklý na Favorita, BMW se ti bude zdát záludné a naopak. Vím o čem mluvím, Favorita jsem kdysi také měl. >:-[]
Jestli je nahon na zadek (s motorem vpredu) lepsi, tak si zrejme nekolikanasobnekrat upadl a uderil se do hlavy. Kdyz vidim mistni bafunare a turisty z nemecka, jak bezmocne brusli zleva doprava na peti vlockach snehu ,a kolem nich bez vetsich komplikaci projizdi vsechen ostatni provoz, tak si o genialnim nahonu myslim sve!8-sPrilnavost se zvysi az po insultaci tchyne pohrabacem, a v koberci vlozenim do kufru ;-)
O geniálním náhonu si mysli co chceš, o ovladatelnosti předokolek také, ale věz, že není čitelnějšího pohonu na sníh než toho na zadní nápravu. Neříkám, že se rozjede z místa rychleji, ale vždy víš, kam se smýkne, což u předokoly neplatí. A čtyřkola je do ČR naprosto zbytečná masírka pokud nejezdíš do terénu, věř, že jezdím na hory v BMW každý rok a jen se směji těm ubožákům, co nasazují řetězy a jezdí 30km/h. Je to o kvalitních zimních gumách a jestli okoukáváš styl řízení našich západních sousedů zvyklých na udržované silnice, tak si kup quattro a mysli si, jak jsi na ty pitomce v BMW vyzrál, chlapče. ;-)
Zadni nahon je na snehu mnohem tezsi na ovladani nez ten predni - predni mnohem snadneji odpusti chyby, u zadniho musi clovek hodne opatrne zachazet s plynem, jinak se bude chovat presne tak, jako vyse zmineni nemecti turiste - je ale pravda, ze pokud se toto zvladne (nikdy to ale nejde 100% - vzdy neco prekvapi), je na jezdeni do zasnezenych kopcu lepsi nez predni. A ctyrkolka zbytecnost neni - ono CR neni jenom Praha - v takovem okrese Jesenik, Vsetin nebo Klatovy by ti o tom mohli povidat.
Ano, s tímto podáním vcelku souhlasím :-) zadokola na sněhu není pro každého, je totiž důležité to co je mezi pedály a volantem, manželce radši bávo nekupovat :-) S tím, že to na 100% zvládnout nejde nikdy souhlasím také, ona ta zasněžená vozovka je většinou hrbolatá a vymlácená právě od těch řetězů, ale není ta zábava právě v tom? S tou čtyřkolou ale nesouhlasím (samozřejmě mimo Subaru a spol.), proč kvůli několika týdnům v zimě platit daň za pohon všech kol celý rok? To je něco jako kabriolet, prostě z mého pohledu masírka, kterou nevyužiješ dostatečně. Ale každý ať si jezdí v čem chce, neberte můj názor jako dogma, každému podle chuti...
Nenech se vysmat ... Jestli jedes na hory s celou rodinnou, tuhou tchyni, snowboardem, lyzemi a patnacti kufry tak ti pravdu neberu. V realnejsim pripade je clovek rad, kdyz vyjede vubec z garaze se svymi spickovymi pneumatikami, ktere svisti nad silnici a ne a ne pohnout s rvoucim motorem na druhe strane. Ke ctyrkolce uz netreba vubec zadny komentar... i obyvatele z nizsich poloh odhazujic nyni metrove zaveje by ti zajiste dali za pravdu >:D8-s
:-) na hory jezdíme většinou ve dvou, ale to je jedno, ono mít přeložený zadek nedělá na sněhu dobře, může Tě velmi snadno předjet, ale to Ty jistě víš. Pokud máš zimní gumy a stojíš na sněhu (ne ledu), tak se rozjedeš v pohodě, ono 50% váhy na zadních kolech s prázdným kufrem dělá své. Až si jednou uděláš řidičák a oba druhy pohonu vyzkoušíš, dáš mi určitě za pravdu. Jo a v jaké nižší poloze bydlíš, kde jsou ty metrové závěje? Já je letos viděl jen na horách, u nás ve středních čechách bylo nejvíc asi 20 cm.
:no: ... jinak jak psal empi, jsou i jiná místa než Praha :-! Vikendove prazaky spechajici/machrujici na hory mam nejradeji. Tim te nechci nijak urazit (narozdil od tvych radoby vtipnych pripominek), ale je to fakt.
Tak kde jsou ty metrové závěje v nižších polohách??? >:D >:D >:D nějak jsi neodpověděl :-) Moc by mě to zajímalo... Nejsem z Prahy a znám i jiné končiny, třeba Krkonoše a když nenapadne metr sněhu za noc, tak tam projedu úplně v klidu. A to jestli máš rád Pražáky nebo ne je Tvoje věc, to tady, myslím, nikoho nezajímá. Nějak ses do toho zamotal.. ;-)
Nerad odbocuji od tematu, nerad se pletu mezi takove pripady jako si ty, ale naposledy se jeste obetuji a odpovim ti ;-\ Kousek nad KV lezi okolo 80cm snehu, Slavkovsky les (M.Lázně) 110cm, Aš 70cm, Nad Jachymovem to take nejsou velehory a jsou tam 2 metry. >:D >:D >:D >:D to je srandy ...8-s a nesnaž se vzbudit pozornost podobnými výmysli jako "Nějak ses do toho zamotal.." The end :no:
Tak hochu, opravdu ses do toho zamotal, vidíš rudě a to Ti podkopává Tvé IQ (viz. Tvůj poslední příspěvek). Pokud bereš karlovarsko jako nízkou polohu, tak o tom žádná, ale podhůří podle mě není nízká poloha, ale souhlasím, že se o tom dá polemizovat. Sám si protiřečíš, to Ty jsi reagoval na mě, ne já na Tebe, jsi mi ukradený, píšeš tu častěji než já a nikdy jsi mi nestál za reakci. S urážkami o vysmátí jsi začal také Ty, holt když dojdou argumenty, dojde na urážky. Pokud dobře čtu, nikde jsem Tě neurazil a jestli Tě uráží pravda o Tvém zamotání se do problematiky, které úplně nerozumíš a nemáš s ní zkušenosti, máš docela problém ;-) Běž se tedy obětovat někam jinam, tam kde Ti budou rozumět, nejlépe k psychiatrovi :yes:
Mango, mas recht!Kdysi davno jsme radi jezdili do Vychodniho s 1000MB. Jako jedini jsme vyjizdeli zasnezeny krpaly, stacilo se vhodne rozject a vyjel si daleko vic procent nez predokolky. Nevim proc a jak, ale proste jo! Jinak pohon zadnich je super!!! Mne vyhovuje podstatne vice nez predni (ale nez sem si na nej zvyknul!), skoda jen, ze mam ten predni...
Jojo, embéro je jako tank, to bávo zase tolik jako embéro nevyjede, ale pokud naložíš kufr, je z toho taky celkem rolba :-) Je taky pravda, že si na něj musíš zvyknout, ale jakmile si jednou zvykneš, nechceš jinak. On tady panuje takový mýtus, že bavoráci nic nevyjedou, ale už se přitom neříká, že je to na letních gumách, na letních je předokola mnohem lepší, to je pravda.
Z Tvých hloupých a opakovaných příspěvků. Ten, kdo stojí nohama na zemi, nepíše jak školák diktát, ale možná jsi něco zdědil, je mi to jedno, pro mě jsi autolaik, co neumí pravopis. Konec debaty o ničem pane fane, továrníku.
Hele, v pohodě :-) neber si to osobně, prostě mě s*re, když někdo napíše něco, jako jsi napsal Ty. Jezdi předokolou a já zadokolou a budem oba spokojení... :-)
...ale do zasněženého kopce vyjedu výš :-):-):yes:
Je to čistý design, krása na první pohled, trochu víc elegance než dravosti na kterou jsme zvyklý ale proč ne. Pozor nezaměňovat eleganci za uhlazenost. Síla designu tohoto BMW je v jednoduchost a v detailech. Nešokuje výraznou maskou, dravými sportovními prahy nárazníků ani efektními koncovkami výfuků v náraznících. To co mě táhne a podněcuje můj obdiv jsou detaili. Všimněte si křivku dveří. Ty čáry hrajou dohromady symfonii tvarů. Není to rokenrol ani Elvis, je to spíše Bach.
A ty zadní světla? Někdo tady řekl, že jsou ze Sonaty. Možná že se Sonata připomene jednou dvěma křivkama ale co zbytek? Tam je to čisté BMW se vším všudy. Bangle je osobnost a každý kdo je osobnost ví, že je to hlavně díky tomu, že je sám sebou a nikoho nekopíruje. A takové mi přijde i toto auto. Kapitolu o technice přeskočím. Není třeba říct víc, že technika ve vozech BMW byla a a patří mezi špičku. Jednou možná na něho budu mít. A jestli ne tak tento sen zemře určitě se mnou. ;-)
No GP, popsaný je to hezky, ale ten zadek se k BMW prostě nehodí, ty světla bych i prominul ale to zkosení dolu chápu jako krok zpět, vím v minulosti to tak bylo (635 CSi např.), ale 3 by měla být dinamická a ne usedlá :-(
evergreen auto.cz - pohon. Ještě tu chybí SUBARUBOYS >:D:yes: a můžem se do toho zase pustit. Tak než zjistěj, že se tu píše o autech (ne o hře na auta) rychle píšu - nejlepší je mít motor vzadu a zadní náhon. Když si necháš motor dát na zadní sedačky uděláš úplně nejlíp. Nejlepší to je proto, že se takhle vůz nejlépe ovládá a má optimální chování. Potom je to krásné v přetáčivém voze - vepředu motor, vzadu pohon... Jistě, dokonalé. Ovšem pozor, tady už nastupujou offrouďáci s tvrzením, že na bažiny je lepší vznášedlo... souhlas. My tu ale píšem o silnicích. Takže všechno vpředu je silnej kompromis z důvodů úspory nákladů a daňi praktičnosti (u HB máš parádní kufr). Do toho úpěj ti Subaruboys, že to chce trvalej na 4x4... jo, na šotolinu ideální. Kolikrát jsi jel na šotolině? Takže ti tam daj Haldex... třeba... teda připojitelnej pohon druhé nápravy - ideální produkt pro normálního člověka, kterej rád na horách vyjede v zimě každej kopec a v létě nechá zadní nápravu odpočívat... a tím šetří benzín nebo naftu... Takže ideál je jenom 911. Pokud netrváš na tomhle, kup si Fabii a jezdi. Nezažiješ nikdy krásu ustřelenýho zadku... ale člověk v životě nemůže zažít všechno. Pokud seš kovboj s citem pro přírodu, jdo do Haldexu, třeba Apoštol... ale bacha na OCTAVIA II 4M... dokonalej stroj... A pokud máš balík, a chceš dokonalost... vlez do Quattra. Pokud ten balík nemáš... nezbyde ti skřípat zubama ve východní produkci a přemlouvat se, že krása auta není všechno... BMW je dokonalej organismus... pokud ti tam daj 4x4, nezkoumej, jak to funguje a hlavně jezdi... předjedeš každýho... koneckonců, kvůli tomu sis to snad koupil. To jen Subaruboys nemaj jiný téma, kterým by tě oslovili a tak donekonečna drkotaj všema čtyřma zubama... Jo, a taky dobrej Subaruhit je plochej boxer... jako, že máš těžiště níž, než lítaj vlaštovky :-)... tohle je dobrá píseň... to víš, tobě to u BMW asi montujou i s vačkou na střechu... holt... nic si z toho nedělej, kdybys neinvestoval takovou cenu do BMW, moh´jsi za poloviční cenu mít prej ještě něco lepšího... akorát, brácho, věří tomu jenom ten, co si to BMW nekoupí nikdy ;-):yes:
:-) můžeme to teda shrnout: do prosolený sněhový břečky je nejlepší Škoda 120 s pořádnýma pohorama nebo UAZ. Velkou Pardubickou by nejspíš nejlíp odjela Imprezza nebo Delta Integrale, na suchý cesty BMW na slickách, milovníci abnormálních hodnot svého EKG nedají dopustit na 911T ročník 76, a na odvezení kartonu zlevněného oleje z Hypernovy stačí cokoliv s předním náhonem ;-) >:-[] Ale abych mu nekřivdil: Nikdy bych nevěřil že 290 PS BMW dostalo takový výprask od Kappy 2.0T která měla přední náhon :yes:
:-) Se škodovkama... v minulém tisíciletí... byla krása jezdit... opravdu. Z Klárova nahoru byly tehdy kostky a ta pravotočivá vracečka... no, to bylo něco... nikdy nezapomenu na potlesk z kolemjedoucí tramvaje >:D:yes:
:yes::yes::yes: Takhle měla vypadat trojka hned. Ty zadní světla jsou boží. Nádhera. Ta vitalita z toho autka jen číší. Jo bude to úspěch. Kurde ale jak to pojede, jestli tam šupnou ten nový dvakrát seriově přeplňovaný třílitrový benzin. Hele, jezdil jsem s "normálním - dnešním" třílitrem vod BMW a povim vám, že to sakra dovede pálit gumy. Jízda s tím bylo to nejlepší, co jsem v poslední době zažil. A toto??? To BUDE ŠUPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA… :yes::yes::yes::yes:
No nevypadá to jak auto spíš nějakej koncept a pěkně hnusnej. Nová generace BMW je hnus a to od X5 až zatim sem. Deisgnově to vypadá jak taková hodně rozbitá oktávka ještě že neukázali vnitřek ten hnusne šišatej volant a přístrojovku... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Jak muzes srovnavat BMW s nejakou sku.... Skodovkou Ja mam 3ku a toje pecka auto udelam kazdeho gdo jede semnou na dalnici takze raci nic nerikej gdyz ani nevis co je to za auto a jak se v nem jezdi!! :-O8-s >:-[]
Trojková řada byla ve mně vždycky vzbuzovala emoce. E30 je nádherné auto, úžasná hračka. Ještě teď se za ní otáčím. V případě, že je buď v originálním stavu, nebo v opradu kvalitní, stylisticky čisté úpravě. E36 - zlom, z hračky je plnohodnotné auto, krásné, agresivní, sebevědomé, má svůj styl, duši. E46 - zakulacená třicetšestka, zvýraznění některých rysů, přidání několika prolisů... Pro mě vrchol krásy v podání BMW (nepočítám-li starou šestkovou řadu E24). Boužel přichází facelift, už to není ono. Trojka se najednou tváří jinak, "nebavorácky". Koutky "očí" BMW přece mají směřovat dolů... Nová trojka. Měl jsem tu čest svézt se v 320d. Motor bez výhrad, podvozek si zaslouží vynést do nebes. Ale...možná nejsem dost kvalitní "příjemce" nového designu, možná nemám cit pro krásu budoucnosti. Ať už je důvod jakýkoli, tohle auto ve mně nevzbuzuje tak silné emoce, jako předchozí generace. Je sterilní, chladné. Když jede po ulici otočím se. Jé, bavor! Ale...
Ked sa ukazala nova sedmicka, 95% ludi pisali aka je skareda a ze sa na nu nemozu ani pozriet. Zaujimave je ze sa predava viac ako predosla verzia.Myslim si, ze v BMW platia ludi, ktory maju vacsi prehlad o dizajne. Nechajme to na nich.
Naprosto souhlasím.
BMW prostě není tuctovka a nikdy nebude.
Podobné diskuse (je to hnus, hrůza, co to zase Bangle nakreslil,...) jsou u každého nového modelu BMW. U nového designového stylu BMW by si lidé měli zvyknout na to, že soudit design auta by měli až ho uvidí živě a budou si ho moci prohlédnout na denním světle ze všech možných úhlů, pak většina totiž obrátí, nová BMW totiž nejsou tak přitažlivá na fotografiích, ale o to více člověka dostanou při živém setkání, aspoň u mě to tak funguje.
Názor na design je subjektivní věc, ale určitě bych nepsal "JE TO HNUS" pouze na základě fotografie.
Navíc lecjaký odborník na design Vám řekně, že BMW má ve všech svých řadách modely, které jsou designově na světové špičce. O motorizaci, technice atd. ani nemluvě, BMW je prostě špička a špička vždycky vyčnívá a vyčnívat bude, dá Vám ve všech faktorech více než jiný producent a to je právě sílá BMW.
pěkny pokus ale příště neukazujte model ferrari F500 TDI znam dokonale a tem vaš model je trochu ujety s jeho rychlostí něc přes 300 by tem vaš model rozdrtil a vyřiťťe gigimu že je pěkny KKKKKKK......jestli mi pomlouva před redakci moje autičko NISSAN 350Z už jsem to tu jednou psal ať mažete jeho kritické udaje.Potom mi napište na E-mail co si o tom myslite děkuji"""""""""""""