V Mnichově se pilně pracuje na nové genaraci řady 5, která by se měla stát nejen etalonem na poli jízdních vlastností, ale i na poli prodejů v prémiové třídě sedanů vyšší střední třídy.
Mozno by som volil rovnako, ale sucasne sedany su teda od BMW su teda nesmierne skarede. 3er E90 aj 7er E65. 5er E60 sa mi celkom paci, ak by ho mali ale priblizit 7er E65, tak to teda nic moc, skoro az katastrofa. V luxusnej triede by som trebars BMW urcite nevolil (ale S-klasse alebo LS).
Je to o zvyku. Když vyjela S-kláda, tak jsem si myslel, že to je střihnutý na míru asiatům. Sedma mi připadala tak hnusná, že jsem se do ní po roce a půl zamiloval.
u mna to tak fungovalo s 5er E60 ale 7er nie, hlavne pred F/L. Mal som moznost najazdit uz pomerne dost v 735i E65 a navyse mi tam proste pride ten interier hnusny. Sedacky su totalne super, ale tym to tak konci, niektore ovladace na stredovom panely su desne... sice su tam vychytavky typu telefon a ja neviem co, ale inak vobec nemam pocit, ze sedim v aute patriacom luxury segmentu. Kdezto v S ci LS je to fakt uplne o niecom inom.
No, myslim, ze vzhledem, k tomu, ze M5 tvori (resp. bude tvorit) pomerne male procento z prodeju koncernu BMW, tak v jeho pripade mohou myslim na "co nejnizsi" CO2/km pozapomenout. Kdybych mel volit ze dvou 5er s podobnymi vykonovymi parametry, kdy jeden by byl atmosfera a druhy preplnovany, jdu do preplnovaneho. Nerad vodim auto stale ve strednich a vysokych tockach, ale zase mam rad kroutak k dispozici okamzite i bez prerazeni... Takze by mne preplnovana M5 nijak neurazela. To by M5 mohlo dokonce posunout smerem k autu, se kterym se jezdit "da".
Ono se s nim jezdit dá, ale člověk je tak nějak pořád ve střehu a já radši steptronic. 550 nabídne dostatek výkonu pro "běžnej" provoz a když se za to vezme, tak uhání taky dobře. A podvozek je taky měkčí.
Ty to popisuješ jako by M5 měla nějakej podviživenej dvoulitr z Hondy, co dole nejede. Ať se ručička otáčkoměru pohybuje kdekoliv, má M5 vždy tolik výkonu, abys ho, v normálním provozu,a za předpokladu, že máš pud sebezáchovy, měl vždy dost a vůbec nesešlápnul pedál plynu víc než do půlky. To co tu píšeš o vodění ve středních a vysokých otáčkách, kde motor M5 odevzdává to nejlepší, zní hezky, ale mimo okruh nebo při zrychlování v přímce na velkém kusu prázdné dálnice nemáš šanci tento režim, vodění M5 ve vysokých otáčkách, vůbec možnost zažít. Problém M5 pro běžné ježdění není v žádném případě motor, je to převodovka, při ježdění 50-90-130 resp. pojíždění po městě je hrubá a trhavá.
Dinare, která ze současných BMW jsou již Van Hoydonkova práce?? Apropos, bude nová M5 využívat stávající motor V10, dejme tomu se sníženými emisemi a drobnými úpravami, anebo má skutečně dojít k navýšení jak objemu tak i výkonu?? Nemáš nějaká infa??
Otazka sice nebyla na me, ale objem by mel vyrust na 5,5litru a doplnen turbem (turby). Pokud bude nabeh vykonu stejne hladky jako u jednotek s oznacenim 35i neni se ceho bat. Charakter BMW by mel byt zachovan. ;-)
No nechejme se překvapit. Ale vzhledem k objemu a potenciálu současného V10 a vzhledem k dalšímu nárůstu objemu, mi montáž jednoho anebo dvou dmychadel přijde jako zbytečná. Ale kdo ví. Třeba budeš mít pravdu... ;-)
az na tu blbu pripomienku o podvizivenej honde (v 2.0 proste HONDA dava BMW motory lavou zadnou) a honda nerobi ziadne 520i a 520d a podobne uplne nezmysly pre zakomplexovanych ludi, co miesto aby si radsej kupili 325i alebo 330i si kupia 520i.
Ale M5 ma rozhodne dobry motor a sportova charakteristika je proste jedine atmosfera. T najlpesie nad 6000 . Nejake TURBO, co ma za pol roka prestane bavit je o nicom. Skoda, ze sa BMW vobec pustili do benzin TURBA, nie je to tak davno, co tvrdili, ze take motory robit nebudu. Aj ked ten 35i urobili sikovne, turba su male a tym padom nie je lag...
A rozhodne - aj ten V10 v M5 sucasnej ide aj dole uplne brutalne