Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: BMW M5 dostane více síly, bude i M7?

Ondřej Láník
Diskuze (24)
Vláda rychlých sedanů BMW se v krátkých intervalech přelévá ke konkurenčním značkám. Poslední takový počin předvedlo Audi. Mercedes se nenechá zahanbit vyladěným AMG, ale kde je velká M5? Aktuální pozici neznáme. Odpověď na sebe nenechá dlouho čekat.

Vláda rychlých sedanů a kombi od BMW se v krátkých intervalech přelévá ke konkurenčním značkám. Poslední takový počin předvedlo Audi se svým RS6. Mercedes-Benz se nenechá zahanbit vyladěným osmiválcem AMG, ale kde je velká M5? Aktuální pozici neznáme. Odpověď však na sebe nenechá dlouho čekat.

Přeplňování, objem 5,2 l, 426 kW, 650 Nm, akcelerace z 0 na 100 km/h za 4,6 s. Tak lze nejstručněji charakterizovat Audi RS6. Zatím jej značka prezentovala jen jako kombi Avant, ale příchod sedanu je prakticky jistá záležitost. Ve všech výše uvedených parametrech je aktuální provedení BMW M5 horší, nabízí méně, nebo danou technikou vůbec nedisponuje.

Odhlédneme-li od pravděpodobně výraznějších jízdních zážitků, které asi skalní příznivce BMW přitáhnou k M5, zůstává zde parametrická papírová porážka, kterou si sportem opředená legenda s modrobílým logem nenechá líbit. Na cestě je odveta, jak ukazuje poslední fotografie z dnešní fotogalerie. Sedan BMW M5 na tomto snímku zřejmě disponuje vyšším výkonem než má standardní model (373 kW při 7750 ot./min), točivý moment bude v jeho maximu (520 Nm při 6100ot./min) i průběhu možná vylepšovat přeplňování! Že je něco jinak prozrazují dva další otvory v předním nárazníku.

Nejnovější prototypy nové sedmičkové řady jsou také pravděpodobně novinkou, která rozšíří stáj s písmenem M. Jestli půjde přímo o BMW M7 nebo jen sportovní kit, není v tuto chvíli jasné, ale jak design tak zvukový projev prý ukazují na konkurenta Audi S8 a Mercedesu S65 AMG.

Ondřej Láník
Diskuze (24)
24. 9. 2007 10:20
Re: Honba za výkonem
Děkuji. Alespoň se s tím nemusím psát. ;-) :yes:
Avatar - sargis
23. 9. 2007 14:06
M7???
Minule tu ktosi v reakcii na moj prispevok poznamenal, ze M7 iste nebude, pretoze divizia M u BMW sa sustreduje na sportove auta, ktore dokazu sprostredkovat zazitok z jazdy. Do sedanu rady 7 sa mi skor hodi pokojny V12 s linearnym zatahom, nie vysokootackove monstrum. Vojna o vykon je o nicom, auta su tazsie, drahsie, celkovo to ubera sportovosti, a oficialne su aj tak obmedzene na 250 km/h. Dockame sa za 15 rokov sedanov s vykonom Veyronu? Podla mna tadeto cesta nevedie, nahanat sa za papierovym vykonom kvoli nejakemu naskoku ci exkluzivite, kam ide radost z jazdy?