Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: BMW X6 - velké terénní kupé na obzoru (nové fotografie)

Ondřej Láník
Diskuze (57)
Na příští rok má BMW přichystanou velkou událost. Na trh bude uvedeno největší SUV mnichovské značky a jelikož X3 i X5 jsou kasovní trháky na všech důležitých trzích světa, očekává se úspěch i od třetího modelu v řadě.

I když to automobilka zatím nepotvrdila, všichni zasvěcení věří, že se velké SUV bude jmenovat X6. Když píšeme velké, tak myslíme opravdu velké. To co bude BMW X6 scházet na zavalité X5 do výšky, bohatě vynahradí větší délka nového modelu. Záď, která stále zůstává zahalena rouškou tajemství a důkladnou vrstvou kamuflážních plastů, bude mít podle všeho sportovnější tvary. Jejich možnou podobu ukazuje počítačová kresba, zařazená v galerii špionážních snímků.

Chování X6 na silnici má být sportovnější než v případě X5, karoserie i světlá výšky vypadají menší a na rozdíl od X5 se očekává jen čtyřmístná kabina, bez možnosti třetí řady sedadel.

Testy v americkém Údolí smrti mají prověřit chladicí systém motoru, klimatizaci a celkovou provozní odolnost při opravdu vysokých teplotách.

Očekává se, že X6 dostane nejsilnější motory z X3 a X5. Vážně se mluví o dvakrát přeplňovaném vznětovém třílitru, zážehovém osmiválci 4,8is a jeho přeplňované verzi 4,8 Turbo.

Zdá se, že další konkurent Porsche Cayenne Turbo je na cestě.

Ondřej Láník
Diskuze (57)
12. 7. 2007 12:03
Re: Holt ekologie
Ak V8 spali o 3 litre viac ako HTP, ako moze mat rovnake mnozstvo emisi? Maximalne rovnake mnozstvo meranych emisii. Z tych troch litrov navyse nevyraba predsa kyslik. Ak pojedme do dosledkov, tie ostatne plyny co sa nesleduju, tiez nie su vzduch.
11. 7. 2007 11:13
Re:
Nepisal som o zavisti. Nemaju preco. Su dost uspesni aj bez nej. Skor vycitili kusok perspektivneho trhu, tak preco to nevyuzit.
11. 7. 2007 11:07
Re: Holt ekologie
Vecne kecy tych, co si nevedia upriet luxus vykonu. Tie smrdiace stare vraky z ciest pomaly miznu a zmiznu coskoro uplne. Smrdia a spinia preto, lebo su starej konstrukcie, nie z prebytku vykonu alebo objemu motora. Ten novy bavorak by kludne vystacil aj s mensim motorom, velka cast koni je maximalne zbytocnych, vyuzitelne maximalne len pre frajerinu. Takze ked spinia stare auta (kedze inu moznost nemaju), tak nove maju automaticky narok spinit viac ako je nutne, kym tie stare tiez spinit neprestanu? Dost divna logika, nie?
10. 7. 2007 16:06
Re: Holt ekologie
Nie si na hlavu? Je jedno ci je to auto susedove alebo moje. Ked uz spominame ekologiu. Toto nie je vojna mlokov ale globalny problem. Kamos. ;-)
10. 7. 2007 15:45
Re: styling
Co clovek, to nazor. Mne sa zase X3 paci, X5 uz na mna posobi prilis "nadrozmerne". Ma svoju tvar, svoj styl a svoj vyraz a nepomylis si ju vobec s nicim.