Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Comeback Fiatu 500

Už jen poslední testy v centru Torina musí absolvovat nástupce legendárního Fiatu 500. Automobilová retrotématika zřejmě ještě není definitivně vyčerpána. Pětistovka byla bestsellerem a Fiat udělal vše pro to, aby tomu tak bylo i v novodobém pokračování..
Zpět na článek
1. 12. 2006 09:50
1. 12. 2006 11:19
1. 12. 2006 11:29
neregistrovaný "essesant"
1. 12. 2006 11:41
1. 12. 2006 11:46
neregistrovaný "autoscout"
1. 12. 2006 11:54
1. 12. 2006 12:21
1. 12. 2006 09:58
neregistrovaný "Driver"
1. 12. 2006 09:58
neregistrovaný "čert"
1. 12. 2006 11:19
1. 12. 2006 10:17
1. 12. 2006 11:03
1. 12. 2006 11:18
1. 12. 2006 11:19
neregistrovaný "Balet"
1. 12. 2006 11:58
neregistrovaný "Gougy"
1. 12. 2006 12:28
neregistrovaný "yaroukh"
1. 12. 2006 12:58
1. 12. 2006 13:31
1. 12. 2006 13:39
neregistrovaný "Alessio"
1. 12. 2006 14:04
1. 12. 2006 15:47
1. 12. 2006 20:25
anonym
1. 12. 2006 15:28
1. 12. 2006 16:22
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 20:18
1. 12. 2006 22:30
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 22:42
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 20:07
1. 12. 2006 20:13
1. 12. 2006 20:52
1. 12. 2006 11:18
neregistrovaný "sepo"
1. 12. 2006 12:29
neregistrovaný "yaroukh"
1. 12. 2006 12:20
neregistrovaný "mates"
1. 12. 2006 12:30
neregistrovaný "yaroukh"
1. 12. 2006 13:17
neregistrovaný "mates"
1. 12. 2006 13:33
1. 12. 2006 13:42
anonym
1. 12. 2006 14:32
neregistrovaný "AliM"
1. 12. 2006 15:47
1. 12. 2006 16:34
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 20:21
neregistrovaný "Jenyk"
1. 12. 2006 22:35
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 22:10
neregistrovaný "Lancer"
1. 12. 2006 22:47
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 21:17
neregistrovaný "OZZY"
1. 12. 2006 21:44
1. 12. 2006 21:55
neregistrovaný "OZZY"
1. 12. 2006 22:02
1. 12. 2006 22:13
neregistrovaný "OZZY"
1. 12. 2006 22:16
1. 12. 2006 22:26
neregistrovaný "OZZY"
1. 12. 2006 22:34
1. 12. 2006 22:17
anonym
1. 12. 2006 22:24
1. 12. 2006 22:47
anonym
1. 12. 2006 22:55
1. 12. 2006 23:02
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 23:14
1. 12. 2006 23:48
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 23:48
anonym
2. 12. 2006 01:09
1. 12. 2006 22:32
2. 12. 2006 18:20
neregistrovaný "Ada"
1. 12. 2006 22:46
anonym
1. 12. 2006 22:46
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 23:45
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 00:09
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 00:33
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 01:07
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 10:54
neregistrovaný "Janek"
2. 12. 2006 20:11
neregistrovaný "xml"
1. 12. 2006 22:40
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 22:49
1. 12. 2006 22:54
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 23:04
1. 12. 2006 23:41
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 23:46
1. 12. 2006 23:51
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 00:13
2. 12. 2006 00:15
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 00:22
2. 12. 2006 00:24
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 00:42
2. 12. 2006 00:47
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 00:52
2. 12. 2006 00:59
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 01:07
2. 12. 2006 14:03
neregistrovaný "Johny.Rico"
1. 12. 2006 23:31
neregistrovaný "Bleach"
2. 12. 2006 08:44
neregistrovaný "Milý stydlín"
1. 12. 2006 23:53
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 00:09
2. 12. 2006 00:11
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 00:19
2. 12. 2006 00:45
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 00:59
2. 12. 2006 01:14
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 01:20
2. 12. 2006 01:21
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 01:30
2. 12. 2006 08:48
neregistrovaný "Milý stydlín"
2. 12. 2006 00:22
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 00:39
2. 12. 2006 00:44
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 01:02
2. 12. 2006 14:54
neregistrovaný "Johny.Rico"
2. 12. 2006 08:45
neregistrovaný "Bleach"
2. 12. 2006 00:51
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 01:11
2. 12. 2006 04:03
neregistrovaný "Martys"
2. 12. 2006 17:53
2. 12. 2006 11:39
neregistrovaný "TRASH"
2. 12. 2006 12:38
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 14:57
neregistrovaný "Johny.Rico"
2. 12. 2006 17:56
2. 12. 2006 19:16
neregistrovaný "Martys"
2. 12. 2006 21:16
2. 12. 2006 19:33
neregistrovaný "insi"
2. 12. 2006 08:52
neregistrovaný "Milý stydlín"
2. 12. 2006 13:37
neregistrovaný "mauví"
2. 12. 2006 18:22
neregistrovaný "Ada"
2. 12. 2006 18:43
2. 12. 2006 20:15
anonym
2. 12. 2006 20:24
2. 12. 2006 20:40
anonym
2. 12. 2006 21:08
2. 12. 2006 21:09
anonym
2. 12. 2006 21:15
2. 12. 2006 21:57
neregistrovaný "Milý stydlín"
3. 12. 2006 10:31
2. 12. 2006 22:01
neregistrovaný "Milý stydlín"
3. 12. 2006 10:33
3. 12. 2006 10:40
neregistrovaný "Milý stydlín"
3. 12. 2006 10:45
3. 12. 2006 10:53
neregistrovaný "Milý stydlín"
3. 12. 2006 11:37
3. 12. 2006 11:51
neregistrovaný "Milý stydlín"
2. 12. 2006 20:18
anonym
2. 12. 2006 20:26
2. 12. 2006 20:34
anonym
2. 12. 2006 21:06
2. 12. 2006 21:50
anonym
3. 12. 2006 11:02
neregistrovaný "Johny.Rico"
3. 12. 2006 13:30
anonym
3. 12. 2006 20:21
neregistrovaný "Johny.Rico"
2. 12. 2006 19:32
neregistrovaný "Martys"
2. 12. 2006 20:27
2. 12. 2006 23:45
neregistrovaný "AliM"
3. 12. 2006 10:43
3. 12. 2006 10:20
neregistrovaný "wolff"
3. 12. 2006 10:40
neregistrovaný "Milý stydlín"
3. 12. 2006 12:54
anonym
3. 12. 2006 13:07
neregistrovaný "wolff"
3. 12. 2006 10:33
3. 12. 2006 12:22
anonym
3. 12. 2006 13:02
neregistrovaný "wolff"
3. 12. 2006 15:58
anonym
3. 12. 2006 15:03
neregistrovaný "Quido"
3. 12. 2006 22:23
neregistrovaný "Quido"
3. 12. 2006 22:41
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 07:41
neregistrovaný "wolff"
3. 12. 2006 12:17
anonym
3. 12. 2006 12:44
anonym
3. 12. 2006 13:04
neregistrovaný "wolff"
3. 12. 2006 14:01
neregistrovaný "Milý stydlín"
3. 12. 2006 14:25
neregistrovaný "wolff"
3. 12. 2006 14:50
neregistrovaný "Milý stydlín"
3. 12. 2006 15:06
neregistrovaný "Quido"
3. 12. 2006 22:01
3. 12. 2006 22:47
neregistrovaný "Milý stydlín"
3. 12. 2006 23:12
neregistrovaný "Milý stydlín"
3. 12. 2006 23:07
neregistrovaný "michal3"
3. 12. 2006 23:14
neregistrovaný "Milý stydlín"
3. 12. 2006 23:42
neregistrovaný "michal3"
3. 12. 2006 23:50
neregistrovaný "Milý stydlín"
4. 12. 2006 00:22
neregistrovaný "Quido"
3. 12. 2006 23:50
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 07:45
neregistrovaný "wolff"
3. 12. 2006 14:05
neregistrovaný "Simi"
3. 12. 2006 15:32
neregistrovaný "michal3"
3. 12. 2006 16:02
neregistrovaný "wolff"
3. 12. 2006 16:02
anonym
3. 12. 2006 17:06
anonym
3. 12. 2006 16:36
neregistrovaný "Ada"
3. 12. 2006 16:53
neregistrovaný "wolff"
3. 12. 2006 17:28
neregistrovaný "Quido"
3. 12. 2006 17:36
neregistrovaný "Milý stydlín"
3. 12. 2006 22:24
3. 12. 2006 22:29
anonym
3. 12. 2006 22:56
3. 12. 2006 22:59
anonym
3. 12. 2006 23:04
3. 12. 2006 22:37
neregistrovaný "Quido"
3. 12. 2006 22:49
neregistrovaný "Milý stydlín"
3. 12. 2006 23:02
3. 12. 2006 23:40
neregistrovaný "Quido"
3. 12. 2006 23:48
3. 12. 2006 23:52
neregistrovaný "Quido"
3. 12. 2006 23:58
4. 12. 2006 00:04
neregistrovaný "Quido"
3. 12. 2006 23:54
neregistrovaný "Quido"
3. 12. 2006 23:55
neregistrovaný "Quido"
3. 12. 2006 23:59
3. 12. 2006 23:56
4. 12. 2006 00:01
neregistrovaný "Milý stydlín"
4. 12. 2006 08:53
neregistrovaný "Whirlwind"
4. 12. 2006 00:02
4. 12. 2006 00:05
neregistrovaný "Quido"
3. 12. 2006 23:41
neregistrovaný "Quido"
3. 12. 2006 23:54
4. 12. 2006 00:00
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:06
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:14
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:07
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:12
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:16
neregistrovaný "Milý stydlín"
4. 12. 2006 00:15
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:32
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:17
neregistrovaný "Milý stydlín"
4. 12. 2006 00:34
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:37
neregistrovaný "Milý stydlín"
4. 12. 2006 00:35
neregistrovaný "Milý stydlín"
4. 12. 2006 01:09
neregistrovaný "Milý stydlín"
4. 12. 2006 07:57
anonym
4. 12. 2006 08:05
neregistrovaný "Milý stydlín"
4. 12. 2006 08:18
neregistrovaný "wolff"
4. 12. 2006 08:22
neregistrovaný "Milý stydlín"
4. 12. 2006 00:16
neregistrovaný "michal3"
4. 12. 2006 00:28
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:36
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:39
neregistrovaný "Milý stydlín"
4. 12. 2006 00:38
neregistrovaný "michal3"
4. 12. 2006 00:48
anonym
4. 12. 2006 00:44
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 11:58
neregistrovaný "michal3"
4. 12. 2006 00:29
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:42
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:32
anonym
4. 12. 2006 08:17
neregistrovaný "wolff"
4. 12. 2006 10:47
anonym
4. 12. 2006 11:53
neregistrovaný "wolff"
4. 12. 2006 10:23
4. 12. 2006 12:05
neregistrovaný "wolff"
4. 12. 2006 12:47
neregistrovaný "michal3"
4. 12. 2006 13:02
neregistrovaný "wolff"
4. 12. 2006 10:58
neregistrovaný "wlken"
4. 12. 2006 11:59
neregistrovaný "wolff"
5. 12. 2006 08:37
neregistrovaný "wlken"
11. 2. 2007 19:14
neregistrovaný "tim"
1. 12. 2006 09:50
0.9Turbo
Jeste bude mit i benzinak dvouvalec 0.9Turbo 65k a 80k (nejsem si jist kone nebo kW ale cisla sedi) a mel by mit VGT turbo a-la Porsche
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Enzo
1. 12. 2006 11:19
Re: 0.9Turbo
Vykon toho dvouvalce by mel byt okolo 100 koni tudiz to budou asi kW.
neregistrovaný "essesant"
1. 12. 2006 11:29
Re: 0.9Turbo
0,9 benzin v turbu ano, ale trivalec. (blok vznikl odstranenim 1 valce z nektereho stavajiciho motoru fiat - tusim 1,3jtd) Podrobnejsi info na www.italiaspeed.com.
Avatar - Enzo
1. 12. 2006 11:41
Re: 0.9Turbo
Rekl bych ze to bude 2 valec. [odkaz]
obr vpravo nahore ukazute 2 svicky.
neregistrovaný "autoscout"
1. 12. 2006 11:46
Re: 0.9Turbo
ne to bude urcite radovy 6-tivalec >:D
Avatar - Enzo
1. 12. 2006 11:54
Re: 0.9Turbo
no doufam ze taky s turbem....
1. 12. 2006 12:21
Re: 0.9Turbo
i kdyby vznikl nejakou amputaci jako ze ne, tak urcite to nebude z dieseloveho motoru
neregistrovaný "Driver"
1. 12. 2006 09:58
Klásnej
Ten je klásnej, ten bych chtěl >:D .
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "čert"
1. 12. 2006 09:58
krasavec
Moc hezké!!! :yes:
Rozbalit vlákno
1
1. 12. 2006 11:19
Re: krasavec
A až sundají ta zadní světla ze stila, bude ještě hezčí. :yes:
1. 12. 2006 10:17
krasavec
tak tohohle krasavce jsem viděl když jsem byl v turine .. pokud bude tak okouzlující jako studie bude to bomba :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
1. 12. 2006 11:03
BOBÍK,
tak jsme mu říkali, citronově žlutý Fiat 500, měla ho moje maminka, po létech šetření, splněný sen. Jako kluk jsem každé ráno sledoval, jak vyjíždí z garáže, pyšný na ten krásný kousek auta, který pro nás neznamenal jen přibližovadlo, byl i projevem vzdorovité touhy po nezávislosti. Chcete nás všechny nacpat do trabantů?!... tůdle, aspoň kousek chuti ukřičené Sicílie aspoň kousek pocitu, že si můžu v životě vybrat. Pro mě bohužel, nedokázal Bobík odolávat útokům zákeřné rzi dostatečně dlouho, aby se potkal s mým řidičákem, ale i tak je to nostalgie, a o to víc se těším na tohle pětistovkové vzkříšení a začínám mít tušení, co by tak mohla jedna starší paní objevit některé příští vánoce pod stromečkem. ;-)
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Balet"
1. 12. 2006 11:19
Re: BOBÍK,
Tak tímhle jsi mě vážně dojal... (ne, nemyslím to ironicky) :yes:
neregistrovaný "Gougy"
1. 12. 2006 11:58
Re: BOBÍK,
:yes: držím palec, ať vám to vyjde, včetně té správné žluté :yes:
neregistrovaný "yaroukh"
1. 12. 2006 12:28
Re: BOBÍK,
:yes:
1. 12. 2006 13:31
Re: BOBÍK,
Pěkně napsané,večer to prečtu malé před spaním místo pohádky :yes:
neregistrovaný "Alessio"
1. 12. 2006 13:39
Re: BOBÍK,
:yes: jen neříkej hop...a počkej na ceny :-)
Avatar - Dinar
1. 12. 2006 14:04
Re: BOBÍK,
Alessio, ježíšek přece peníze neřeší. ;-)
anonym
1. 12. 2006 20:25
Re: BOBÍK,
>:D :yes:
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 16:22
Re: BOBÍK,
Málokdy bych to mohl udělat, ale teď za poslední týden už podruhé... :yes: :yes: :yes: Bravo Dinar, bravo...

P.S. Potkáme se na srazu...
Avatar - Dinar
1. 12. 2006 20:18
Re: BOBÍK,
Je mi líto Wolffe, ale my dva se nepotkáme i kdybychom stáli vedle sebe, naše světy se míjejí naprosto dokonale. :-!
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 22:30
Re: BOBÍK,
Netušil sem, že jsi nějaký cosiální případ, či co... čekal jsem, že si byť trochu omezený člověk, ale aspoň na úrovni... Tak to mě mrzí... No nic měj se... Ať se ti začne trochu dařit... Je mi to líto... :'-(
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 22:42
Re: BOBÍK,
sociální, pardon
Avatar - Ricardo
1. 12. 2006 20:07
Re: BOBÍK,
Tak ať to teda vyjde :yes:
Avatar - Dinar
1. 12. 2006 20:13
Re: BOBÍK,
Pánové, díky za palce, vzkříšení pětistovky sleduju od prvních skic a mám dojem, že to Fiat v jejím případě opravdu bere za správný konec, přesně v duchu toho, co píše dole GTI, takže, já se těším. ;-)
neregistrovaný "sepo"
1. 12. 2006 11:18
hm
.. videl som v zeneve studiu ... a ta bola MNAM ... uplne fantasticka este so sadrovym interierom ... dufam ze seriofka bude rovnako uzasna a roztomila :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "yaroukh"
1. 12. 2006 12:29
Re: ja jen zertovala, Ivanku ;o)
no sadrovej interier bych u Fiatu ocekaval
neregistrovaný "mates"
1. 12. 2006 12:20
Fiateeeek!
Tak na tohle auto se opravdu tesim a moc mu drzim palce, aby to byla trefa!! :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "yaroukh"
1. 12. 2006 12:30
Re: Fiateeeek!
jen me trochu stve, ze bude pravdepodobne uchvatnejsi nez Ka >:-[]
neregistrovaný "mates"
1. 12. 2006 13:17
Re: Fiateeeek!
Ja zase doufam, ze to budou dve uchvatny a naprosto odlisny auta. Na Kacko se taky tesim. Ale nejvic bych si pral, aby uz skoncily ty vecny spekulace o vyprodeji v PAGu ;-\
1. 12. 2006 13:33
Fiat
Fiat vždy uměl udělat malé vozy a tím to potvrzuje,super :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
1. 12. 2006 13:42
Parádička...
...len ma mrzí, že od predstavenia štúdie im to trvá tak dlho. Otázkou bude ešte cena auta, AK bude niekde na úrovni mini Atos, Spark a tak podobne, tak to bude okej, pokiaľ z toho spravia čistú imidžovku za cenu dobre vybavenej Fabie tak to sa už toľko neteším.
Ale je to malé, je to pekné, je to Fiat. >:D :yes:
Rozbalit vlákno
2
1. 12. 2006 13:43
Re: Parádička...
to som bol ja.....dopekla s trvalou registráciou...je málo trvalá
neregistrovaný "AliM"
1. 12. 2006 14:32
Re: Parádička...
No pokud mě paměť neklame, měl by to být nástupce seicenta, takže očekávejme cenu někde okolo dvouset tisíc. Po slevě i třeba míň. A když je to navíc na stejné platfořmě s káčkem, tak to bude velkosériovka a ne imidžovka..I když na pěkných šestnáctkách v kabriu..to bude krasavec.. :yes: :yes:
1. 12. 2006 15:47
500 MINDRÁKŮ
Každý, kdo pamatuje éru malých Fiatů (poměrně mile křísenou Pandou), ví, že to bylo velké téma. Ovšem pozor, malé Fiatky nebyly malé proto, že to bylo stylové, nýbrž proto, že velikost auta odrážela poměrně věrně koupěschopnost obyvatelstva v Itálii v poválečném období. To ostatně platí dodnes. Kdo dnes ví, že šestistovka se dělala i jako malý "autobůsek"... Takže akcentuji jedno staré rčení, na které nezapomínejme - dvakrát nevstoupíš do stejné řeky. Tohoto si je moc dobře vědom BMW a proto navázal na MINI velmi vzdáleně, a povýšil ho do stavu šlechtice - ano, drahý klenot. Kdyby totiž MINI udělal v duchu padesátých let... nemělo by šanci... A teď přijede Nová pětistovka... vím, vím, je ti milá, těšíš se na ní a představuješ si, že bys na ni mohl vydělat a koupit si jí... Nebuď bláhový... to auto není pro tebe. Tvá cesta je cesta praktických aut - Picanto, Atos apod... tedy aut, která odvezou tolik posádky, jako Mondeo, byť jaksi v sardinkovém presu. Pětistovka bude přesně jako MINI - stylová kárka pro lidi s velkou finanční nadstavbou, kteří si ji koupí pro radost, a ne aby s tím jezdili na dovolenou do Chorvatska. Tak promni oči, utři slzu, kup Picanto a dělej hodně pro to, abys mohl jednou, jen tak, pro potěšení, koupit někomu, koho máš v srdci, tuhle Pětistovku. P.S. Jsou auta, na která se nestřádá z podstaty. Jsou auta, která ti nastavují zrcadlo v segmentu, kde bys to nejméně čekal. FIAT 500 spustí mini-ikonu pro pracháče... tak zírej. Celý svět je naruby... nedivím se, že se ti z toho točí hlava. BRAVO 500 :yes:
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 16:34
Re: 500 MINDRÁKŮ
Opět, můžu tě pochválit...ZÁZRAK!!. Vzal si to výjimečně za správný konec... Představa toho, že si nynější zákazník Picanta půjde místo něho pro 500 je špatná a naivní... Počítám, že 500 bude cenou někde mezi Pandou a Puntem (spíše blíže Puntu).Základ s 1,2 bude někde kolem 270 000. Co sem četl od Fiatu tak 500 už v sérii a základu výbavu, zak terou u Fabie nyní dáváš ve stupni výžbavy ambient cca 60 000 Kč (6 arbg, man. klima - ta není jistá, xenony, parkovací asistent...) navrch... Takže z tohohle pohledu příznivá cena,ale od Picanta odstup 100 000. Mimoto motory jako 0,9 T opravdu DVOUVÁLEC (tušíte ten "desmodromo" zvuk?) s výkonem 80 kW (ne koní) a jiné špeky (1,6 turbo Abarth) a tak dále bude technickou a technologickou špiučkou... Taková malá laboratoř na kolech a auto opravdu za odměnu...
Těším se moc...A doufám, že si tuhle libůstku (0,9 T) budu moct dopřát. Počítám s cenou kolem 400 000 Kč (+- nějakej kačák).

Ad. Ka... Základ i cenový a vybavením má být mnohem níže než je tomu u 500, takže její prodejnost bude zajištěna podobnou technikou, ale samozřejmě kabátem jiným, ne tak přitažlivým,a le zase výrazně nižší cenou (kolem Pandy a pod)... Takže vlastně si tahle auta ani nemají a nebudou konkurovat...

Takhle se o tom hovořilo, takové jsou prvotní plány. Samozřejmě výsledek může být trošku jiný...ale myslím, ře daleko od pravdy to není....
1. 12. 2006 20:00
Re: 500 MINDRÁKŮ
Jo,jo bohužel...přesto je krásná :yes:
neregistrovaný "Jenyk"
1. 12. 2006 20:21
Re: 500 MINDRÁKŮ
Docela by mě zajímalo, kde berete tu jistotu ocenách? To auto je málem ještě na papíře, já se cenou nechám radši překvapit.
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 22:35
Re: 500 MINDRÁKŮ
Stačí si přečíst poslední tiskovou zprávu Fiatu, tam to je... Samozřejmě je to plán... Jak a nakolik se povede je otázkou. Samozřejmě tam nejsou ceny... Ale je tam jasně napsáno, že si F 500 a Ka nebudou konkurovat.Každý obsadí jiný segment. Základní výbava bude u Ka začínat níž než u Fiatu. Výbava základní u F 500 bude opravdu velmi široká. V žádném případě to nebude náhrada Seicenta a ani náhodou se nejedná o lowend. Nejlepší paralela F 500 je s Lancií Y. Ypsilonka má být ale i tak stále o něco dražší... Mrkni na její ceny vzhledem k výbavě a je to jasné... Mimoto nejspíš ani nemůžeme počítat s tím, že by se F 500 tady začala prodávat ve stejnou dobu jako třeba v Německu a Itálii. Tuším, že ji čeká podobný osud jako Sedici, pokud do té doby Fiat nepřehodnotí svoje možnosti na rozvojových trzích (myslím tím náš deformovaný trh). Ale to se opravdu uvidí.... ;-)
neregistrovaný "Lancer"
1. 12. 2006 22:10
Re: 500 MINDRÁKŮ
>:D Nejak me rozesmala predstava parkovaciho asistenta v tomhle prckovi >:D ... Ikdyz, nekdo ji potrebuje...
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 22:47
Re: 500 MINDRÁKŮ
No právě v tom je ten vtip... ;-)
neregistrovaný "OZZY"
1. 12. 2006 21:17
Re: 500 MINDRÁKŮ
Gti nezlob se , ale já Ti nevěřím ani slovo.
Včera si Pandu sepsul a nyní píšeš opak. Potřebuješ se zalíbit i fandům Fiátka co?
Tvé karty jsou falešné. Jseš klasickej produkt českého rádoby snobismu. Na hory do Špindlu, k moři do Chorvatska.
Pak je jasné, že nejlepší auto pro Tebe nemůže být nic jiného než Octavia. Ty ale umíš zvednou laťku pořádně vysoko.
Překročit svůj vlastní stín je těžké, ale stačí začít tím, že nebudeš lháhat sám sobě. Dík předem.
8-s :yes:
1. 12. 2006 21:44
Re: 500 MINDRÁKŮ
:-) Ještě něco napiš... tohle je moc křečovité. Ovšem, pokud se nedokážeš vyrovnat s tím debaklem pod Scoutem... tohle není ta pravá cesta, OZZY. Sedni a vypiš tam seznam těch desítek vhodnějších aut do hor za 800... Vypusť tohle ze sebe, a budeš tu zase moci bojovat... takhle jsi než mírně směšný... (nechci být ostřejší).
neregistrovaný "OZZY"
1. 12. 2006 21:55
Re: 500 MINDRÁKŮ
Hale, Gti, ty jeden lháři a manipulátore. Každý den čekám, jak do minuty potkám Seátka. Ještě ani jednou!
Prober se konečně a neotravuj svými tarpnostmi!
1. 12. 2006 22:02
Re: 500 MINDRÁKŮ
Mírni se prosím ve výrazech. Jo, naše diskuze, kde jsem chválil SEAT a napsal, že když v Praze vyjedeš na ulici do minuty potkáš SEAT. Jsem rád, že si tyhle věci pamatuješ. Kup stopky a odměř... určitě to vyjde ;-)
neregistrovaný "OZZY"
1. 12. 2006 22:13
Re: 500 MINDRÁKŮ
Nečti sebe, ale příspěvky druhých.
Pro slabší tedy znovu. Ještě ani jednou do minuty jsem Seata nepotkal. Z cca 200 pokusů....NELŽI a NEMANIPULUJ!
PS: Já si pamatuji velmi dobře, kdo co napíše. Proto umím dobře kousat. :yes:
1. 12. 2006 22:16
Re: 500 MINDRÁKŮ
>:D >:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "OZZY"
1. 12. 2006 22:26
Re: 500 MINDRÁKŮ
Ještě jsi mi neodpověděl, jaké číslo je větší, jestli 15, nebo 32. Tak se ukaž, blamáž. >:D
1. 12. 2006 22:34
Re: 500 MINDRÁKŮ
OZZY, pátky to je tvoje. Vraž tam ještě jednoho lahváče a... adie. >:-[]
anonym
1. 12. 2006 22:17
Re: 500 MINDRÁKŮ
nového?
1. 12. 2006 22:24
Re: 500 MINDRÁKŮ
Ne... Seat. Nedávno tu OZZY rozvíjel teorie, že SEAT snad nejsou ani auta :-) tak jsem mu dal za domácí úkol, aby, když vyjede, pustil stopky, že do minuty potká nějaký SEAT, a že to s tědy s tou oblíbeností nebude tak špatné... Teď píše, že už má za sebou 200 měření :-) a nic... tak mě napadá, jestli OZZY vůbec ví, jak SEAT vypadá ;-) :yes:
anonym
1. 12. 2006 22:47
Re: 500 MINDRÁKŮ
to ví málokdo..také je nepotkávám >:-[] ;-)
1. 12. 2006 22:55
Re: 500 MINDRÁKŮ
Že na silnici nepotkáváš SEAT? ;-\ Ibiza je tu jedno z nejrozšířenějších aut... Jestli ty se nerozhlížíš v metru :-)
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 23:02
Re: 500 MINDRÁKŮ
Já potkávám SEAT...má ho šéf... Ale nevím jak dlouho, polovička věcí už na tom nefunguje (klima, stěrače, teče tam) a rezne jako liška... Na to,že je to 6 let starý žádný zázrak... >:D :no: Ale jinak to bývala sympatická značka, ale to j už 13 let...
1. 12. 2006 23:14
Re: 500 MINDRÁKŮ
Známej má Fiat Punto... 4 roky...dokonale nešťastnej... na mrtvici, prý - jednou a nikdy víc... někdy se to holt nepovede. To bude asi podobné, jako tvůj šéf se Seatem. Mohli by si padnout s autama kolem krku, viď.
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 23:48
Re: 500 MINDRÁKŮ
Asi ne... On totiž není nešťastný... On má kvalitní německý auto... Bohužel nefunguje... Ale když nefunguje německý auto, jak asi funguje to italský... Tuhle ironii asi nepochopíš... A víš co je na tom nejsmutnější... Tobě to teď třeba možná přijde jako ta ironie...ale spousta lidí se tím řídí... >:D :yes:
anonym
1. 12. 2006 23:48
Re: 500 MINDRÁKŮ
ibiza? Možná že my splývá se zbytkem koncernu, ale...fakt jí moc nevnímám (toleda...toledo :-) )
1. 12. 2006 22:30
Re: 500 MINDRÁKŮ
Nechápu, proč sem Ozzy konečně nešoupne něco o těch horách. Vždyť už v roce 1981 nazpíval skvělou vypalovačku "Over The Mountain". Fakt ... nekecám.
1. 12. 2006 22:32
Re: 500 MINDRÁKŮ
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "Ada"
2. 12. 2006 18:20
Re: 500 MINDRÁKŮ
Ja bych radeji, nez 500 rychle rezavych mindraku videl znovuzrozeneho Trabanta!
1. 12. 2006 22:31
BERUŠCE K VÁNOCŮM
Ano. Mohli jsme pro váš udělat normální solidní auto. A pěkné. Prrc. Umělý drift, falešní koně. A pro nové zákazníky nějakou tu novou turbo-vábničku. Ale my jsme si řekli ne. Když auto, tak pro všechny...
Rozbalit vlákno
15
1. 12. 2006 22:38
Re: BERUŠCE K VÁNOCŮM
To je úkladný pokus o wolffův infarkt. >:-[]
1. 12. 2006 22:41
Re: BERUŠCE K VÁNOCŮM
>:D Já to myslím dobře, není to útok na nikoho... Ta reklama je tak dokonalá, že mi drnčí v hlavě od rána do večera... :-)
anonym
1. 12. 2006 22:46
Re: BERUŠCE K VÁNOCŮM
S tím s tebou souhlasím a na 500 to sedí... Ta reklama mě vzala... Až na dvě věci... 500 pokud bude mít turbo, tak to není vábnička alá turbo ve VW ale skutečné turbo, co tě nenakopne do zad v momentě kdy o nic nejde a ve 3 a půl tisících o turbu ani památky (pokud si někdy řídil nějaké turbo a ne jen z koncernu tak víš o čem mluvím) a za druhé taky nebude pro všechny... Bohudík a nebo bohužel, dle každého možností...
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 22:46
Re: BERUŠCE K VÁNOCŮM
sem byl já...
1. 12. 2006 23:07
Re: BERUŠCE K VÁNOCŮM
8-s K tomu se snad ani nehlaš... 8-s Pochopil ty jsi vůbec, že já napsal mile humorný příspěvek pro BERUŠKU 500? Ty už jsi tak vypatlaný, že bys chtěl pod článkem o Fiatu jen užítat tarasnici viď :no: :no: :no:
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 23:45
Re: BERUŠCE K VÁNOCŮM
kdyby si něco věděl o autech nepotřeboval bych tarasnici... Opravuji jenom tvoje vaux paux... Psal sem to o příspěvek víše... Byl to vtipný příspěvek... já to tak i pochopil...ale jak je vidět, někteší to viděli jako narážku...mimoto, s tou turbovábničkou ses netrfil, byť to bylo vtipné... :yes: Málo co se ti povede, ale v téhle diskuzi jsou dvě věci, které jsi napsal dobře, což uznávám... Hold snažíš se a učíš se... Ale jak říkal klasik... Nejen humor tě uživí,ale je potřeba občas komponovat i s fakty, na to si musíš prostě dávat bacha...
2. 12. 2006 00:01
Re: BERUŠCE K VÁNOCŮM
Zásadně neupozorňuji kolegy na chyby v textu, ostatně to se může stát každému... ovšem Wolffe... tenhle příspěvek... to je snad na reparát... tak si spíš dávej bacha ty... Koukám, že ti chybí vzdělání... Jinak snad na ten tvůj blábol o snažení a učení ani nemá cenu reagovat. Koukej se dát do kupy... a když už nás tu chceš přesvědčovat, žes vzdělaný člověk... maskuj to alespoň tím, že budeš užívat jen ta cizí slova, o nichž víš, jak se píší... 8-s >:-[] :no: :no:
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 00:09
Re: BERUŠCE K VÁNOCŮM
Ach jo GTI, s tebou se fakt nedá, si neskutečně trapný...v poslední době. Proč upozorňuješ na něco co sám děláš...? Není ti to trapný...? Na to nemá smysl reagovat... Fakt už ztrácíš půdu pod nohama a nebo si jen vyšel ze cviku...? Byla s tebou sranda, ale přestáváš být rovnocenným a zábavným soupeřem.... Promiň... Ale fakt už mě to s tebou přestává bavit... Chytáš se stébla, chybí ti informace... Jenom tlacháš a když už nevíš do které upozorňuješ na pravopis... Bože, Víš aspoň kde sem tu chybu udělal? Mimoto tímto si opravdu ukázal, že už nemáš ani sílu oponovat... Kam se ztrácí starý dobrý (sice hloupý, ale oč hloupější o to více užvaněnější) GTI? FAkt si mě nepříjemně překvapil a dokonce bych řekl, že sem nečekal, že takhle hluboko v argumentaci klesneš... Je mi tě líto.... :-(
2. 12. 2006 00:30
Re: BERUŠCE K VÁNOCŮM
Tak, že bych měl být pro tebe rovnocenný soupeř... >:D Wolffíku... asi jsi padl na znak... do tvého rozhledu bych nerad kdy zabředl. Nezlob se...ale tak nízký pohled sám na sebe opravdu nemám... Jinak mám stále sil dost. Jen... ten horní neskutečně chybovej příspěvek, který dokonale odhaluje tvé nevzdělání... to je výpověď o tobě... dokonalá. DOKONALÁ.
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 00:33
Re: BERUŠCE K VÁNOCŮM
>:D >:D
Psal si to dobře... Kolegové si obrázek udělají... Nebudu to dál komentovat... >:D Dobrou noc...

P.S. Dobrý pokus o útěk z úzkých.... >:-[]
2. 12. 2006 00:56
Re: BERUŠCE K VÁNOCŮM
V tvém případě... bych spíš uvažoval o zakoupení slovníku cizích slov, ty náš vzdělanče a po nocích bych trénoval jejich význam. Takhle se tu jen zesměšňuješ... jsou to taková tvá malá trapná faux pas... >:-[] :no:
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 01:07
Re: BERUŠCE K VÁNOCŮM
Na tohle ještě zareaguju... Kdybych si myslel, že je to důležité, tak si to klidně v tom slovníku najdu... Důležité to není...Podstatný je význam slov (ten si naprosto přesně pochopil), nikoliv jejich forma, zejména zde na diskuzi, kterou já osobně vedu lidovým způsobem. Nicméně to neomlouvá tuhle chybu, to je fakt... nejsem redaktor, nejsem placený za to abych nedělal chyby. Mimoto, jsem nikdy netvrdil, že jsem lingvista... Na to mám lidi a francouzština je pro mě španělská vesnice... Ty máš možná zde vytříbenější styl psaní (byť je to na jedno kopyto), za to obsah je těžce mimo (dost často)... O F 500 nevíš zhola nic, ale vehementně o ni tlacháš... Mě to nevadí...vadit mi to tvoje tlachání začíná v momentě, kdy se začneš navážet do druhých, kteří nemají přesně takový názor jako ty..., případně v momentě, kdy začneš lhát... Tady zatím napsals dva rozumné příspěvky a pak jen tlachy a tlachy... KDyby si lhal a nějak vehemntně osočoval, tak reaguju mým známým ADLATUS GTI. Seat sem prošel....a ten u mě prošel...
2. 12. 2006 01:30
Re: BERUŠCE K VÁNOCŮM
Jsi neskutečně, ale neskutečně nevzdělaný člověk, Wolffe. Pro mne jsi póvl (prosím nezlob se). Jinak se spolu můžeme vsadit, kdo z nás najel více kilometrů ve Fiatu 500... Určitě bych vyhrál... Když já jsem jezdil v pětistovce... tys ještě nevěděl ani co je dudlík... tak buď velmi zdrženlivý v soudech... Zatím si zjisti, jak se stará pětistovka vůbec startovala a kde měla motor, aby ses, až se tě tu na to někdo zeptá, nemusel schovávat do pláště studu.
neregistrovaný "Janek"
2. 12. 2006 10:54
Re: BERUŠCE K VÁNOCŮM
Wolffe... Nevím co napsat, svůj asi rodná jazyk neovládáš, přehled máš minimální, ale sám o sobě si myslíš, že jsi snědl všechnu moudrost světa. Smutné. Nesnědl. Ve tvých příspěvcích se dá najít hromadu lží, polopravd a chyb. Zamysli se nad sebou. I když si osobně myslím, že nemáš čím.
neregistrovaný "xml"
2. 12. 2006 20:11
Re: BERUŠCE K VÁNOCŮM
:yes: Wolffa je tu škoda, ale fakt! Ani by nemusel vypĺňať vstupné psychotesty do ústavu, brali by ho do kazajky hneď >:-[] Mimochodom este nikto presne nevie co bude novy fiat zac, tí ktori si pametaju povodnu fiatku maju hlboko ukotvenu myslienku "duch" tochto auta, a to je viac ako nejake fotky, parametre a ceny noveho, ktory ale este nepresiel poslednymi testami v Torine! Wolff, kamarat studuje psychologiu, ak by ta dokazal analyzovat a vyliecit (Ak sa to da) skoncil by s cervenym diplomom! >:-[] :no: :-!
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 22:40
Adlatus GTI
Tak teď nevím, jestli tohel byl ADLATUS příspěvek a nebo jestli je to v normě... Už se v té jeho paranoie a schizofrenii ztrácím...

Mimoto jedna poznámka... Vzpomínáte jak měl GTI radost, když sem navštívil jako že jeho blog? (byť to není pravda)...

Tak vězte, že mám radost, že nejlepší a nejžhavější diskuze jsou zde o Fiatu... A!!!! Je to pro něj ta nejlepší reklama... Protože o kom se mluví, ten žije... O Seatu (např.) se nemluví a taky je mrtví... Bravo Fiat, Bravo 500 a GTI je toho důkazem, že se začíná bát i o ten svůj koncern a nebo...? ho začíná Fiat opravdu brát a začíná vidět i auta... Bravo.. Fiat...
Rozbalit vlákno
1
1. 12. 2006 22:49
Re: TUPEČEK WOLFF
Mírni se. Možná ti ušlo, že je tu parádní diskuze o F500... možná i proto, žes tu toho zatím moc nenapsal. Nikdo není zvědavej na tvoje ubohosti :no: :no: :no: Mimochodem, na mém blogu jsi náruživě diskutoval... tak se zeptej nějakého doktora, jak je to s tou schizofrenií... :no: :no: :no:
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 22:54
////
1 nebo 2 příspěvky (z toho jeden opravný), přičemž jsem jasně napsal, že už se tam víc neukážu (což jsem splnil) je náruživá diskuze? No to ty by si se musel na diskuzním fóru uorgasmusovat.... >:D Nemám se v čem mírnit... Pokud diskutuješ v tónu v jakém tady diskutuješ, je to v pořádku... mimoto ať chceš nebo nechceš...z tvých příspěvků je cítit veliký respekt!!!!! z této legendy...a tak to má být a je to tak v pořádku... Chválím... Ono nic moc jinýho ti nezbývá... >:D
Máš očividně nejen z tohoto Fiatu strach... O.K., říkám mám respekt, před těmito tvými pocity...
Rozbalit vlákno
16
1. 12. 2006 23:04
Re: ////
Tvé přízemní myšlení, že má někdo radost, či naopak respekt... mi je velmi vzdálené, Wolffe. Pokud se teď podíváš na diskuzi, tak (nevím proč) ti to opět teče pod rukama - vletíš sem jak vypatlanec, mě nazveš schizofrenikem - ? ;-\ a dokázal jsi svou tupostí nabourat celou krásnou diskuzi (umocněnou Dinarovým vyznáním) jen tupými výpady :no: :no: :no:
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 23:41
Re: ////
Tak a ještě něco jinýho... Přečti si co psals, přečti si reakce...nejen moje ať nevidíš rudě a zkus to znovu a líp... Když se budeš snažit, možná už nebudeš ADLATUS...ale staneš se normálním diskutujícím... ;-) :yes:
1. 12. 2006 23:46
Re: ////
Snaž se ty, Tupečku... možná až pochopíš, že tu mimo tebe většinou píší dospělí lidé, uvědomíš si, jak směšné jsou tvé bušící pěstičky ;-\ >:-[] :no: P.S. A stále poctivě čti můj blog (občas zas přihoď do diskuze nejakou svou perlu)... udělalo mi to tenkrát radost :-) 8-s >:-[]
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 23:51
Re: ////
Fakt si tolik nevěř... To je tvůj problém... Moc si věříš...snad ta schizofrenie - rozdvojená osobnost, tvé lepší já? Vytvořil sis svůj imaginární dokonalý svět... Ale bohužel...ten je jen tvůj... Ale jak říkám... ano dospělí lidé.. souhlasím... a ti jak známo, už se nehádají a nepřou a dokážou se domluvit... Neboj.... ;-)
2. 12. 2006 00:13
Re: ////
Pěstičky buší a buší... >:-[] Tak ještě něco napiš, ať tě tu máme jak nahého v trní >:-[]
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 00:15
Re: ////
zase došly slova? Zkus něco k věci a ne k mé osobě... Stačí aspoň k autům... zkus to, to ti de sem tam líp... ;-)
2. 12. 2006 00:22
Re: ////
Že bys mě úkoloval? jako, že ty bys (tak, jako dnes) psal o nicku GTI a mě jsi úkoloval o čem tu mám psát? Asi máš mlhu na mozku :no: :no: :no: Co pěstičky? >:-[]
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 00:24
Re: ////
Pěstičky kvituji pouitivně... Je to tvůj nový výraz po bazarových kovbojích, a ručníku... Hotovej Karel Čapek... Jen o těch autech ti to nějak nejde... >:D
2. 12. 2006 00:42
Re: ////
S tebou o autech psát nemohu... zásobuješ mě těmi pěstičkami, musím do tebe foukat, aby ses nezajíkal... ale... teď mi došlo, proč ty provokuješ tyhle tupčí nitě... Ty chceš ve své dětské infantilitě vyvolat množství příspěvků (jde o FIAT) a já ti to zbaštil... >:D Tak to se ti povedlo... Opravdu? :-( :no:
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 00:47
Re: ////
Ty si snad nesvéprávný? Když ti povím skoč z okna, skočíš? ;-) >:-[] :yes:
2. 12. 2006 00:52
Re: ////
Ne, ale hodit bych tě z okna mohl... >:-[] Wolffe, tys fakt dítě... tys vyprovokoval tyhle nitě, aby se načetly příspěvky >:D >:D Takovýhle tupeček... to tu ještě nebylo... a já ti na to skočil :*) >:-[]
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 00:59
Re: ////
Ono to tak není, co píšeš, ono je to úplně jinak... já psal o autech, jenže ty hold vidíš rudě... Nestíháš... ALe to je jedno... Lidi si svůj obrázek udělají... Moje víš, či výš, což je sice blbý překlep nikoho zajímat nebude... Ale tvoje urputná snaha vést diskuzi do mrtva ano... Napsal si něco dobeého o 500, to sem tě pochválil...Všechno ostatní jsou opět jen bludy..., případně urážky, případně úplné nesmysly... Sorry... Dál k tomu nemám co říct... Mohl bych vypočítávat počty příspěvků od tebe pod každou diskuzí vypovídající o tobě, že nejsi nejspíš úplně v pořádku atd... Ale myslím, že pravdu si měl...kolegové si udělají obrázek sami... Dobrou noc a netrap se tím...
2. 12. 2006 01:07
Re: ////
To je hezké, že tu chválíš kolegy... >:D Dnes mě... >:-[] Wolffíku... probuď se... já ti to nepřeji, ale to, cos tu dnes vyprovokoval, tu hnusotu... s tím bych pod svým oblíbeným modelem spát nechtěl... ale, jak píši - tebe zajímá počet příspěvků (bože to je vool) a já tu sehrál dnes křena... :*) Jo, přiznávám... tohle se ti povedlo... tak počítej, Wolffíku příspěvky... >:-[] :no:
neregistrovaný "Johny.Rico"
2. 12. 2006 14:03
Re: ////
Klasika klasika klasika...vždy co nejvíc uhnout od tématu JEN proto, aby jsi měl pocit "vítězství" :no: Jsi furt stejnej...
neregistrovaný "Bleach"
1. 12. 2006 23:31
Re: ////
no tak kluci, nechte toho, maminku tatinka boli hlava ;-)
neregistrovaný "Milý stydlín"
2. 12. 2006 08:44
Re: ////
>:D :yes:
neregistrovaný "wolff"
1. 12. 2006 23:53
////
Jo a maminka a tatínek by měli svému chlapci vysvětlit, že sprostá slova se veřejně neříkají a nepíší a stejně tak i vulgarizmy, případně i slova, kterým nerozumíme... Viď GTI...? >:-[]
Rozbalit vlákno
10
2. 12. 2006 00:09
Re: ////
Zajímavá úvaha... dost o tobě vypovídá...
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 00:11
Re: ////
Jsi dost sebestředný,ale některé věci, co by sis měl vzít k srdci prostě obejdeš nepoznamenán velkým obloukem - škoda... Chytrému napověz, hloupého...
2. 12. 2006 00:19
Re: ////
Zkus občas zauvažovat. Máš sice poměrně nízké intelektuální limity, a jsi velmi nezkušený (za to tě ale nekritizuji, to jde na vrub tvého mládí), leč kultivovat své příspěvky... to by pro tebe neměl být zapovězený trend. Už toho nech... nezapomeň, že to tu nečtu jen já, a že kolegové pod článkem o F500 asi těžkou touží po čtení tvých tupých úvah na téma nick GTI.
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 00:45
Re: ////
:yes: za snahu >:D
2. 12. 2006 00:59
Re: ////
Ten dnešní tvůj debakl, jak věcný, tak gramaticky lingvistický... s tím se vyrovnávej, ovšem ne na můj úkor... >:-[]
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 01:14
Re: ////
>:D
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 01:21
Re: ////
By si měl spíš :'-( Ale prosím tvoje věc..
neregistrovaný "Milý stydlín"
2. 12. 2006 08:48
Re: ////
To nemáte v pátek večer nic lepšího na práci? 8-s >:-[]
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 00:22
////
>:D
No rád si přečtu názor kolegů... Vím co jsou schopní napsat tvoji tři fandové (nebo už tvůj funclub čítá víc lidí?), ale tuším co napíšou ti ostatní...Tak dobrou noc, hezksy se na zítřek vyspi...
Rozbalit vlákno
4
2. 12. 2006 00:39
Re: ////
Podivně chápeš svět diskuzí... hmmm fankluby... ty budeš ještě zastydlejší, než tu kdo tuší... (Wolffíku... nahoře ses odstřelil asi padesáti chybami v příspěvku... cizí slova ti tedy nejdou vůbec, ty náš vzdělanče >:-[] a i zde musím vznést nesmělý dotaz, co že to ten "funclub" má znamenat?)... Tak trénuj slova, myšlénky se snad jednou také dostaví... Doufej.
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 00:44
Re: ////
Na tohle nemá smysl reagovat... >:D Jen tak dál... :yes:
2. 12. 2006 01:02
Re: ////
Neznalostí jazyka při písemném projevu, Wolffíku, se tu opravdu, než zesměšňuješ... tak raději nereaguj, ty náš vzdělanče, abys nenasekal další chyby.
neregistrovaný "Johny.Rico"
2. 12. 2006 14:54
Re: ////
GTI, proč kur*íš nicky? Ty to taky nemáš rád ne? Jo a k těm slovům..on je aspoň neumí psát, ale ví co znamenají...Ale co se týče tebe, ty je používáš, píšeš správně, ale nevíš co znamenaj. To je ještě horší ne?! Už jsem se tě asi dvakrát ptal, abys mi vysvětlil ty slova co znamenaj, neodepsal jsi. Sorry, nepamatuju si, která to byly, tak to hlavně na mě nevytahuj jak máš ve zvyku, aby jsi zase "zvítězil" v dikutování, ale je to tak. Nevymýšlím si.
2. 12. 2006 00:48
ACH TUPEČEK WOLFFÍK
Pánové, kolegové, prosím přijměte mou hlubokou omluvu. Nahoře jsme do příchodu Wolffíka velmi mile diskutovali o F500... Dinar napsal krásné vyznání a já se pokusil o milí příspěvek pro BERUŠKU. Pak příšel Wolffík a... provokoval mě asi pod pěti nitěmi k soubojům a já mu to baštil... Sakra... teď mi to došlo... jemu šlo o to, aby se tu načetly příspěvky... ach... infantilní Wolffova touha, a já mu na to skočil. Dokud jsem si nepřečetl to, jak je šťastní, že se dikutuje o Fiatu a o jiných ne... Tak prosím přijměte mou omluvu, pokud jsem pod palbou Wolffíkových pěstiček strhával diskuzi do Wolffova příznačného primitivního bahna. Příště si dám pozor :*) :yes:
Rozbalit vlákno
3
2. 12. 2006 00:50
Re: ACH TUPEČEK WOLFFÍK
opravuji - milý příspěvek.
neregistrovaný "Bleach"
2. 12. 2006 08:45
Re: ACH TUPEČEK WOLFFÍK
ale vzdyt je to sranda, kvuli tomu sem chodim, protoze neni lepsi diskuter nez GTI.
Když v diskusi nevidim GTI, jsem zklaman, protoze neni co cist. :yes: :yes:
2. 12. 2006 17:52
Re: ACH TUPEČEK WOLFFÍK
:-) :yes:
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 00:51
////
Vedeš si skvěle... Ne fakt... Mohli tě pověřit sestavováním vlády... Asi by si byl úspěšnější...neztratil by ses... :yes: :yes: Bravo
Rozbalit vlákno
0
2. 12. 2006 01:11
OMLUVA
Pánové, kolegové, prosím přijměte mou hlubokou omluvu. Nahoře jsme do příchodu Wolffíka velmi mile diskutovali o F500... Dinar napsal krásné vyznání a já se pokusil o milý příspěvek pro BERUŠKU. Pak příšel Wolffík a... provokoval mě asi pod pěti nitěmi k soubojům a já mu to baštil... Sakra... teď mi to došlo... jemu šlo o to, aby se tu načetly příspěvky... ach... infantilní Wolffova touha, a já mu na to skočil. Dokud jsem si nepřečetl to, jak je šťastný, že se dikutuje o Fiatu a o jiných ne... Tak prosím přijměte mou omluvu, pokud jsem pod palbou Wolffíkových pěstiček strhával diskuzi do jeho příznačného primitivního bahna. Příště si dám pozor :*) :yes
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Martys"
2. 12. 2006 04:03
Re: OMLUVA
V klidu... jsme v obraze. Staci scrollovat trochu "vise" a hned je videt, ci zasluhou je tato diskuze takovym "vaux paus". I kdyz jen tak mezi nami, bracho, pri Tvym zralym veku a znamym nadhledu by jsi se uz taky nemusel nechat vytacet kazdym superdriverem z ucnaku. Nech je lepit si svy cerny folie na skla svych stodvacitek a sve mindraky si hojit v diskuzcich, i oni maj pravo na nejaky spolecensky zivot... Aspon ten virtualni, no. ;-) :-)
neregistrovaný "TRASH"
2. 12. 2006 11:39
Re: OMLUVA
Od tebe gti zadnou omluvu prijimat nebudu, ten kdo nici diskuse jsi ty, ty jsi ten tupecek a primitiv, zamysli se nad sebou a prosim neotravuj uz!!!
Nesouhlasim ve vsem s wolfem ale porad ten clovek je mi sympatictejsi nez zaslepenec tveho typu.....
DEKUJEME ODEJDI!!!!!
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2006 12:38
Re: OMLUVA
Ajajaj, to zase budou ručníky, pěstičky a kovbojové... ;-) a něco o tom, že nemáš mapu a neumíš se vajadřovat... ;-)
neregistrovaný "Johny.Rico"
2. 12. 2006 14:57
Re: OMLUVA
:yes: Just true...
2. 12. 2006 17:56
Re: OMLUVA
Nějak se ti to motá. Nahoře píší - "Pánové, kolegové"... TRASHI, při vší úctě... takhle tě opravdu, ale opravdu, zatím oslovovat nemohu. Trénuj slova, trénuj život. Pak se vrať :no:
neregistrovaný "Martys"
2. 12. 2006 19:16
Re: OMLUVA
Jo, jo, bracho, no mozna jsi huste undegroundovej intelektual, ale kazdopadne taky nechapu, nac a proc strilis. Nikdo krom nejakyho Trashe a Herr Wolfa tady nikoho mysliciho neotravuje. Tak si zas napal do sluchatek svuj trash metal, hod si hlavou parkrat do rytmu a pokracuj svou cestou.
neregistrovaný "insi"
2. 12. 2006 19:33
Re: OMLUVA
A úplně nejlepší by bylo, kdybyste se s wolfem vzali za ruku a vypadli oba.
neregistrovaný "Milý stydlín"
2. 12. 2006 08:52
Ideální auto pro manželku
Autíčko je krásné, pokud vyjde to malé turbo, bude i zlé. Prostě ideální druhé auto do rodiny. Ale ženě ho nepůjčím :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mauví"
2. 12. 2006 13:37
Fijátek
Nádherná retrokárka! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ada"
2. 12. 2006 18:22
Nostalgie
Ja bych radeji, nez 500 rychle rezavych, italsky nekvalitnich mindraku, videl znovuzrozeneho Trabanta!
Rozbalit vlákno
0
2. 12. 2006 18:43
500 SERVISŮ
Každý, kdo kupuje auto, touží nemít s ním starosti. Touží jezdit. Také většinou jezdí. Auto však vyžaduje péči a kvalitní zacházení. Vedle toho nahrává spokojenosti i malý průběh kilometrů... jistě, jestliže nalítáš za rok to, co jinej za šest let... "užiješ" si závad v tom roce tolik, co kolega za těch šest let (nenachytávej mě teď na statistickém průměru). Takže praxe je následující - PREMIOVKA - prakticky neexistuje fatální problém (vylágrovenej motor, prasklá ojnice apod, aby sis musel hodit mašli. Sem tam se objeví drobnosti - prasklá žárovička, nedotažený drnčící deklík... prkotiny, co ti odladí na pravidelné servisní kontrole. MAINSTREAM - většinou neexistují fatální závady, avšak může se ti stát, že narazíš na špatný kus. Můžeš zažít i neodstranitelné závady, které nebrání jízdě, ovšem znervózňují, např. drnčící krycí plech někde u výfuku, hůře se zavírající jedny dveře, apod... jezdíš mainstream, zkousneš to. Již ve větší míře narazíš na nedodělky - prasklý plastový štiftík, uvolněné sedadlo, vrzající přístrojovka apod. LOW-END: kupuješ auto na spodní příčce, musíš počítat se vším. Nahoře píšu o hledisku najetých kilometrech. Je skoro zákonitostí, že nejvíc najedou premiovky (zejména podnikatelé, brázdící Evropu), nejméně Low-end, to jsou městští nájezdníci na Delvity a víkendoví chalupáři... Proto je možné, že Low-endovej kovboj, co najede 7 tisíc ročně pěje chválu na svůj "bezvadný" vůz... Jistě... neboť diamantoivej kovboj v premii za ten rok natočil desetkrát tolik, prolítal se vedrem Sicílie a vyzkoušel i alpské drifty... vše za pochodu. Takže pokud be se tihle dva měli měřit, musel by premiovej počkat sedm let na lowenďáka... jak by to dopadlo, víme všichni. Vedle toho je i určujícím kritériem rodokmen auta. Takže nejspolehlivější evropská vozidla se vyrábí v Německu. Premiovky jsou jasné, co koupíš (BMW, MB AUDI) s tím nalítáš statisíce k velké spokojenosti. K obdobné spolehlivosti si můžeš připočítat i produkty VOLVO a SAAB. Žel... VOLVO stoupá a jeho nevlastní bratr, Jaguar, jaksi velmi ztrácí (o kvalitě X-type by se tu pomalu mohly psát horory) O řád níže je ještě ALFA a ve stejné rovině 607 a C6 (zde ovšem zatím nemáme aktuální zkušenosti, vycházíme tedy z historické praxe)... U mainstreamu (vyráběném po celé Evropě) je situace složitější. Německo je jasné, VW, známý držák, drží prapor. Vedle "školy" německé, registruj školu francouzskou, ležérní, kvalitou nedosahující na německou produkci. Přesto myslím můžeme učinit závěr, že Francie je z tohoto pohledu dvojkou Evropy. Z evropského mainstreamu je na tom nejhůř ve vnímání spolehlivosti Fiat. Notoricky známé problémy se šlendriánskou prací, vrzajícími plasty, nelícujícími plastovými částmi přístrojovky atd... s příchodem nových modelů (GP, PANDA, Croma) nastává ovšem postupné lepšení tohoto neslavného prvenství. Ale... musíme prostě pochopit historickou "filosofii" výroby v jednotlivých teritoriích Evropy. Německo - preciznost, akcent na dokonalost, trvanlivost, dotaženost. K tomu se na severu Evropy druží ještě nota bezpečnosti, a kvality materiálů (pamatujete na zažité slogany - VOLVO neprorezne ani za sto let? Francie - ležérnost, přelétavost, nadled, nadřazenost, exkluzivita, ovšem také nedotaženost, úlety, prostě "božská Francie". A filosofie italská - horkokrevnost, zbrklost, emoční orientace, určitá povrchnost, akcent víc na krásu, než na spolehlivost. P.S. Tak až budeš kupovat nové auto, napřed si odpověz na otázku, kolik kilometrů v něm za rok najedeš... jestli kolem 10ti tisíc... je úplně jedno, co si koupíš... stejně se v něm budeš cítít jenom jako cizinec. Pokud ovšem nalítáš 50 tisíc a víc... tak zde už musíš velmi rozvažovat... Beruška 500 asi nebude s tebou objíždět ročně dvakrát rovník, takže se nemusíš moc strachovat... Ale až jednou (podaří-li se to) italové v mainstreamu dostihnou němce v kvalitě... můžeš i s beruškou zkusit nakroutit ročně těch padesát... nebo ji v červenci zakroutit krkem a koupit si etalon evropy... Dnes myslím v cenově přístupné rovině je vlastně nejlepší si pro běžný život koupit něco z prémiové nižší střední (BMW1, AUDI A1, VOLVO C30). Velikostí tě uspokojí (pokud nemáš trojčata), získáváš vizuální i technické klenoty a stylem na hony ujíždíš jak KOKOvi (korejskému kovbojovi) tak JASAnovi(japonskému samurajovi) a věř, že o to jde :yes: Získáváš na silnici dokonalou prestiž, a respekt. Ano... premiová nižší střední, to jé téma této doby.
Rozbalit vlákno
23
anonym
2. 12. 2006 20:15
Re: 500 SERVISŮ
Velmi slabe vyjadreni..., slinty slinty a jenom slinty! Nalistuj si mladej novej TOP GEAR str.28 clanek o silenstvi unifikace ktere vymslel vw... To je clanek na urovni a ne co tady plkas...
Mimochodem nezavira se v belgii fabrika na golfy??? ZAVIRA!! Je mi lito tech lidi, kteri dojeli na konzervativnost a unifikaci ve jmenu vw!!!
2. 12. 2006 20:24
Re: 500 SERVISŮ
Áááá odborník, co si vystřihuje z Top Gearu barevné snímky. Tak až vstoupíš do života a budeš se muset rozhodovat bez berliček časopisů, až budeš muset hledat vlastní postoje, až získáš zkušenosti, pak něco napiš... třeba na auto.cz. P.S. velmi slabé, stydlíne... tedy ale vůbec jsem nepochopil co jako má znamet to - mladý nový TG ;-\ Co se týče GOLFU, čti noviny, to je takové to velké s černými písmeny. Je to z papíru. Tam by ses dočetl, proč VW nebude v Belgii vyrábět Golfy... ale asi se tam nedočteš, jak to souvisí se spolehlivostí aut :-) Stydlíne, stydlíne... trénuj psaní.
anonym
2. 12. 2006 20:40
Re: 500 SERVISŮ
Rad mam informace z vice stran aspon pak nejsem tak omezenej jako nekdo....
Tvoje poznamky jsou velmi slabe, bezduche a na urovni omezence.
2. 12. 2006 21:08
Re: 500 SERVISŮ
Určitě, stydlíne... ;-\ :-) ;-)
anonym
2. 12. 2006 21:09
Re: 500 SERVISŮ
Nauc se taky oslovovat jinak, opakujes se!
2. 12. 2006 21:15
Re: 500 SERVISŮ
Jasně, stydlíne ;-)
neregistrovaný "Milý stydlín"
2. 12. 2006 21:57
Re: 500 SERVISŮ
oslovuješ tak podle ip adres cca 5 různých lidí >:-[]
3. 12. 2006 10:31
Re: 500 SERVISŮ
Stydlín, Milý stydlíne, je anonymní přispěvatel... pokud mě tak podrobně sleduješ, zapoj při tom mozek a vyzkoušej závity.
neregistrovaný "Milý stydlín"
2. 12. 2006 22:01
Re: 500 SERVISŮ
Opakuje se nejen oslovením, je to takový místní kafemlejnek >:D Asi se mu ještě nestalo, aby se mu na nově zakoupeném německém etalonu kvality posr.. v prvních 50 tisících km tolik co jiným za desetinásobek ne.
3. 12. 2006 10:33
Re: 500 SERVISŮ
I svým nickem jsi originální asi jako moje bačkory. Zkus příště napsat něco k autům. Něco, o čem by se mohlo alespoň vteřinu uvažovat... :no: :no: :no:
neregistrovaný "Milý stydlín"
3. 12. 2006 10:40
Re: 500 SERVISŮ
Jasně, pokud se někomu porouchá VW, je duševně nemocný a závada neexistuje >:D >:D >:D
3. 12. 2006 10:45
Re: 500 SERVISŮ
Dobrý tip, múžeme tu rozebrat spolehlivost VW produktů (nejspíš pod vhodnějším článkem). Když tak si připrav věty, méně se tlem a více uvažuj, stydlíne.
neregistrovaný "Milý stydlín"
3. 12. 2006 10:53
Re: 500 SERVISŮ
U Tvých příspěvků nelze zůstat vážný, za což Ti patří dík. :yes: Ještě by se z logiky ředchozího příspěvku dalo vyvodit, že VW není auto (což si nemyslím). >:-[] Neber to tu tak vážně (i sebe) a dobré ráno ;-)
3. 12. 2006 11:37
Re: 500 SERVISŮ
Tak, že bych to tu bral vážně, z toho mě můžeš nařknout jen ty >:D Vedle toho, stydlíne, umím odměřovat přiměřenost publikovaných textů (s výjimkami, jako když sbaštím Wolffíkovi jeho touhu po četnosti příspěvků a hádám se s ním o jeho vakuu) ... a zpravidla (narozdíl od tebe) píši věty, které se dají pochopit... ;-) P.S. O rozporuplnosti tvé první a poslední věty snad v zájmu tvé duševní integrity pomlčme.
neregistrovaný "Milý stydlín"
3. 12. 2006 11:51
Re: 500 SERVISŮ
Videris hanc rem non satis intellexise >:D To ovšem neznamená, že to není k pochopení a už vůbec to nesvědčí o mé integritě. Začni laskavě s tou svojí.
anonym
2. 12. 2006 20:18
Re: 500 SERVISŮ
Jen se zeptám: to o japonském samuraji...to neplatí obecně,že... ;-)
Tou nižší střední (A1) jsi myslel A3? A ještě dotázek: Vidíte tohle?: [odkaz]
2. 12. 2006 20:26
Re: 500 SERVISŮ
Vidím, a je to pěknej macek. Jo, A3... Jo, vlastně ne, neplatí :-) Já tě nemít... ;-) :yes:
anonym
2. 12. 2006 20:34
Re: 500 SERVISŮ
to jsem rád...kvůli obojímu :-) . PS: díky Micině a jeho velké pomoci ty obrázky mají 10% velikosti, co měly z fotáku (přirozeně top kvalita je v ....tahu), takže buď dám linky a hoši stahujte si nebo to v pondělí naházím do blogu...podle toho, co je vám milejší.
anonym
2. 12. 2006 21:50
Re: 500 SERVISŮ
tak v pondělí :-|
neregistrovaný "Johny.Rico"
3. 12. 2006 11:02
Re: 500 SERVISŮ
Zdar. Máš úžasnou sbírku mašinek. Úplně jsem slintal u toho čtení a prohlížení si těch krásných výtvorů. Nádhera :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
anonym
3. 12. 2006 13:30
Re: 500 SERVISŮ
DĚKUJU! je v tom hodně peněz...Ale co je hlavní: místo je, chuť taky, teoretická příprava hotova a až bude i čas, tak se pustím do kolejiště :-)
neregistrovaný "Johny.Rico"
3. 12. 2006 20:21
Re: 500 SERVISŮ
Hoď to pak na wed, dej mi zprávu o umístění a já tam půjdu s kastrolem na sliny a s rouškou přes hubu ;-) . Miluju takové věcičky a ty mašinky byly foceny tak, že opravdu šlo poznat, že je to nádherná a pěčlivá práce. Jo v tom je prostě láska. Tak ještě jednou: Nádhera, bomba, super, krása :yes: :yes: :yes: . Jseš fakt talentovanej v tom..vím jak je to namáhavé...poklona :yes:
neregistrovaný "Martys"
2. 12. 2006 19:32
500 servisu
:yes: :yes: Slova jak z mramoru, opravdu dokonale vystizeno, bracho. Jsem fakt rad, ze jsi to shrnul.
Rozbalit vlákno
3
2. 12. 2006 20:27
Re: 500 servisu
;-) :yes: Díky, Martysi.
neregistrovaný "AliM"
2. 12. 2006 23:45
Re: 500 servisu
Jo GTI, máš pravdu s tím vnímáním kvality..i když je tu hodně odpůrců k tomu co jsi napsal, tak to tak prostě je..ale, jedno velké ALE k těm japoncům..Já je vnímám jako takový mezistupeň na stupnici kvality mezi německou top3 (A,MB,BmW) a zbytkem evropy (VW,Francie..ostatní..).Ty ty japončíky pořád nějak zasklíváš ;-) . Jejich kvalita se pomalu ale jistě zapisuje zlatým písmem do historie..bohužel ta ještě není tak dlouhá, ale vyděl ji dvěma a dostaneš hostorii korejských značek..podle tebe low-end. No a ještě k Fiatu, tajně doufám že se kvalita posunula nad úroveň frantíků.Zatím to tak vypadá.. :yes: :yes:
3. 12. 2006 10:43
Re: 500 servisu
Nezapomeň, že ti italové tlučou v mainstreamu jen pár (doslova) aut... Francie je proti nim gigant... jinak souhlasím s kvalitou japonských aut (pozor ovšem na kvalitu "naoko", viz poškrábatelné plasty atp....) oni japončíci jsou velcí šibálkové, nemějme obavu, že by nevěděli, kde je hranice rentability... oni ví, co se musí vyštafírovat, aby to přitáhlo, a co se dá ošulit... nebo si vezmi ta prosezená sedalda za 100 tisíc km v Avensisu (test Autotip)... to je přesně to, o čemm píši nahoře... Buďto je vysedíš za rok a půl, nebo za deset let... Zde nemáme prostor na podrobný rozbor, tedy na kvalitu spolehlivosti, na kvalitu materiálů, včetně laků (to je také velké téma), na kvalitu vzduchu uvnitř auta (nejlepší VOLVO)... postupně se ale k tomu můžem vracet... V komplexu nikdo na špičky Evropy nemá. Ovšem, ten kdo si koupí yarise v základu a nejede 6 tisíc ročně... toho se tahle témata nedotýkají... bude tvrdit, že jeho Yaris je spolehlivější než ROLLS-ROYCE :-) :yes:
neregistrovaný "wolff"
3. 12. 2006 10:20
ADLATUS GTI
ADLATUS GTI
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Milý stydlín"
3. 12. 2006 10:40
Re: ADLATUS GTI
Máš velký bod, že ses s ním včera nehádal ;-)
anonym
3. 12. 2006 12:54
Re: ADLATUS GTI
Nemá to smysl... Tu diskuzi jsem v pátek zkousl, že sem si ho chtěl zase po čase vyzkoušet (myslím, že se projevilo jak je mnimo) a mimoto, napsal pár věcí na které stálo za to reagovat (za což jsem ho pochválil)... Pak už to zase byly opravdu slinty... Mimoto dneska v tom opět pokračuje... ne on fakt musí být neskutečně zamindrákovaný, nebo nevím co ho k tomu vede to neustále (a dokolečka dokola) psát... Fakta hovoří prostě proti těm jeho dogmatům jak pěst na oko, když mu hodíš protiargument, tak na něj nereaguje (načně si svoje vlastní vlákno a nebo pokračuje v jiném ve frekvenci GTI příspěvek 50 Hz)...takže proč diskutovat o hloupostech... Rozumní lidi ví své, ostatní mají potřebu plodit své slinty tady (snad jen proto, že je nikdo doma buď nemá poslouchat a nebo je neposlouchá). Abych nebyl nařknut, že si vymýšlím...tak sem hodím jen pár věcí, které mi snad, alespoň částečně v očích rozumně uvažujících dají za pravdu... Ad a) všimli jste si, že musí mít vždy poslední slovo? To jsem chtěl taky vyzkoušet, nechal jsem mu prostor, když už jsem nechtěl v diskuzi pokračovat, tak on i přesto, že už jsem vlastně diskuzi ukončil a mohl an mě reagovat v jiném vlákně, musel jětě něco připojit za můj příspěvek. prostě musel. Neexistuje vlákno (až an výjimky, které by GTI neukončoval - ty výjimky jsou ty případy, kdy po GTIm chceš vědět konkrétní věc, na kterou buď nechce odpovědět a nebo odpověď nezná). Za další...frekvencí 50 Hz jsem měl an mysli to, že frekvence většiny diskuzí do kterých GTI vstoupí je GTI příspěvek, příspěvek někdo jiný, GTI příspěvek, příspěvek někdo jiný... Máte pocit, že tohle by ybl schopen produkovat duševně zralý, absolutně vyrovnaný a dospělý jedinec? Za další...Jsem převědčen o tom, že byť přispívá čím dál častěji do diskuzních příspěvcích o Fiatu a o těch autech enví zatím vůbec nic. Nečte tiskové zprávy (byť se odkazuje na noviny), prostě nemá přehled...pouze opět udělá přednáku o meinstreamu a premiovce a low-endu... No prostě opět to není o tématu, ale splní si své názorové učení je spokojený... Ve své podstatě nechtěl okatě k tomu dospět, vždy čeká an vhodnou příležitost... A takhle bych mohl pokračovat... Ještě připomenu výraz pěstičky... A podotknu... Podle sebe soudím tebe...nejspíš...Protože jak jnak nazvat urputnou snahu mít za každou cenu poslední slovo? V tuto chvíli to enchám, věřím, že každý rozumný člověk si udělá obrázek sám... Napsal sem dlouhý článek, nečtu to zpětně po sobě, tak pokud je zde nějaký případný překlep omlouvám se... Věřím, že krom GTIho tady nikdo jiný komu strašně moc v diskuzním příspěvku vadí není... zvláště v tahle dlouhém... Hezkou neděli...

;-)
neregistrovaný "wolff"
3. 12. 2006 13:07
Re: ADLATUS GTI
Sem psal já
3. 12. 2006 10:33
500 x Smart
No kdybych si mel vybrat mezi Smartem a Fiatem 500 tak je to jasne vitezstvi pro Fiata. O duvodech se asi rozepisovat nemusim, jsou jasne.
Rozbalit vlákno
0
3. 12. 2006 11:30
JEŠTĚ KE KVALITĚ
Nahoře jsem tedy definoval podstatné a rozhodné kritérium při vnímání kvality vozidla uživatelem, kterým tedy jest - počet najetých kilometrů. Kdo jezdí 50tisíc ročně a víc, ví o čem píši... Takový jezdec užívá auto každý den. Tak tohle je zkouška kvality, tohle prověří auto dokonale. Vedle toho vnímej kvalitu mechanických dílů... tedy těch dílů, které pohybem při jízdě pracují a jejichž kolaps znamená návštěvu servisu, vnímej též kvalitu statických důlů (nechtěné povrzávání, otěruodolnost apod), včetně kvality "luxusu" to jest uživatelského komfortu, a kvalitu "bezpečnostní. Paradoxně je nejméně stresující závada na té "mechanice" neboť tohle ti servis odstraní výměnou dílu... který se porouchal zejménéna pod extrémní zátěží (špatná práce se spojkou, či neschopnost správně brzdit, která zapříčiní sjetí kotoučů). Stresující je ovšem nekvalita zpracování, ty nepasující, nelícující díly (letitý evergreen Fiatu), povrzávající plasty, rez, praskající rohy předních oken vinou nepevné karoserie apod. P.S. pamatuji si, když po revoluci sem nastoupil Fiat s modelem Tipo... dokonalý stroj... dokud nezačal rezivět... pak si pamatuji na šok, který jsem prožil, když jsem někdy v jarních měsících roku 1996 vlezl do modelu - BRAVO na tu šlendriánskou přístrojovou desku. Na závěr - akcentuji aktuálně k článku, kvalitu "vizuální" - šílené roky BRAVO 1, BRAVA 8-s šílené roky kapkovitých zadních světel, obrezlých jak stoletý pařez, roky neatraktivního Stila 5dv.... jsou, doufejme pryč a Fiat budeme zase moci vnímat, jako automobilku, zásobující méně majetné vrstvy poměrně milými produkty. Panda je trefa, GP dojede na podprahovou investici směrem k "Maserati chudých"... to se neodpouští, a tak nám, ctitelům tvarů nezbývá, než tiše velebit Fiat za nehynoucí FIAT Coupe, za to, co FIAT znamenal v druhé polovině minulého století, za to, že se snaží hledat cesty (Croma) a věřit, že se mu podaří opět najít sama sebe. Svět nečeká, na dveře Fiatu buší velmi silně konkurent ze Žiliny a já si říkám... sakra... to, co to chce... to jest mít modelové variace s logem Abarth na výfuku, mít ostré, nadupané verze malých aut, s nimiž by si mohl trochu pohrávat soupeř v GTI i ST, mít variace cabrioletů (heergot to nové BRAVO má časový dluh nejméně dva roky), to Fiat odkládá... jako by nevěděl, že tohle dohromady dělá evropskej mainstream přitažlivým. Fiat neni co byl... tak já čekám. Fiate. Jen naivisté sázejí na F500... je to asi jako by u BMW sázeli na MINI... nebo u VW na Brouka 2. Než klenot, klenůtek. Ovšem základ, ten musí být jinde... Chybí designová jednotná ruka (viz Citroen) chybí akcent na sportovní mutace (viz ST, GTI) chybí dotažené portfolio... Fiat je dnes... vlastně jen PANDA, to je totiž ten jediný "pravý Fiat" - jiný, malý, stylový, jedinečný, levný, beroucí za srdce. A to je málo.
Rozbalit vlákno
10
anonym
3. 12. 2006 12:22
Re: JEŠTĚ KE KVALITĚ
Naproste nesmysly, nevis co pises... To sou plky nezkuseneho clovek ktery ma velmi omezene mysleni. Je mi te lito mladej...
3. 12. 2006 22:04
Re: JEŠTĚ KE KVALITĚ
Zkus reagovat na slova... rozeber každou mou větu, pitvej ji a dokaž, že není pravdivá... :-) Na to nemáš, viď... P.S. ten "mladej" to je milé... děkuji :-)
neregistrovaný "wolff"
3. 12. 2006 13:02
Re: JEŠTĚ KE KVALITĚ
Bože můj ty fakt dokážeš vyplodit , že to svět neviděl...Fakt mě nepřestáváš překvapovat.. No ještě v tom pokračuj a myslím, že i své poslední fanoušky ztratíš...

P.S. Na vysvětlenou... Tipa opravdu nereznou, pokud nejsou bourané a nebo 20 let staré. Tipo bylo první auto na trhu, které mělo celopozinkovanou karoserii (a na odolnosti karoseie je to sakra znát). Důkazem toho buď, že byť je většina Tip z roku 1990, stále jich hodně jezdí a rozhodně nemají tak rozsáhlé problémy s korozí ajko např Golf III (z mnohem pozdějších ročníků).
Ad brava - tu jsem rezavou ještě neviděl (s výjimkou jedné borané a neopravené)a že sem jich viděl, sám jednu mám 11 let starou a po rezi ani památky...a to ani an podvozku. Výfuk mi urezl po 9 letech. Přístrojová deska není spracovaná bůh ví jak geniálně, ale odopovídá spracování aut z roku 1995, tedy ani andprůměr ani pod průměr. opět snese srovnání jak s Meganem tak s OI, tak s GIII - IV (Brava po face-liftu). AN ostatní slinty nereaguju, to už snad opravdu vůbec nemá smysl. Mimoto problémy s kroutící se karosérii z poslední doby znám akorát u OI, kde praskaly přední skla. POslední kroutící se Fiat je Barchetta (a to jen pokud byla špatně opravená po bouračce) >:-[] a před tím snad Ritmo. Takže opět GTI ADLATUS
anonym
3. 12. 2006 15:58
Re: JEŠTĚ KE KVALITĚ
No wolffe, s tou rezí zas tak pravdu nemáš. Tchán měl tipo a okolo roku 98/99 mu zčal hnít levý zadní blatník..kamarád měl v té době taky tipo a měl už hnilé i přední.A to nebylo ani jedno auto z německa.A brava a celá řada na tom o moc líp taky není.Když srovnáváš s golfem, tak problémy s rzí jsou větší. Co ale gti trošku opomíjí je design.Jemu se kapky zadních lamp nelíbí, mě naopak ano, jemu se nelíbí palubka, mě ano..Rozdíl je v použitých materiálech. V golfu jsou poněkud slícovanější a jsou napohled kvalitnější. A stilo?No, když bych měl srovnat s G4, tak působí podobně stroze. Na což ovšem doplatil fiat, protože fiat má být designový skvost a ne působící německou strohostí, solidností a přímočarostí..Fiat byla vždycky tak trochu extravagance a zaoblená krása.Měl vždy ambice v něčem se lišit.A to se mu zase konečně daří. Panda konečně zdvihla fiat z popela, GP jej zdárně následuje a Bravo dkoná ozdravnou kůru. No a ta jednotná ruka..Fiat šel vždycky svou cestou a to se mi docela líbí. Aby z toho nebyla designová variace na jednu notu. No, ale jsem rád že žiju v evropě. Je fakt z čeho vybírat..Itálie, Francie, Německo..v každém koutě si čkověk vybere.. :yes: :yes:
neregistrovaný "Quido"
3. 12. 2006 15:03
Re: JEŠTĚ KE KVALITĚ
Ojojoj, GTI, tak tohle byl teda ale kapitální přestřel, nevím čím to je, zřejmě tvé bitky s někým, zřejmě něco jiného, nicméně od rozebírání osobních problémů to tu není. Bohužel ten příspěvěk na který reaguji je opravdu jen kompozice polopravd, lží, pověr a blábolů vyčtených v tisku, vůbec tam není praktická zkušenost s těmi auty, viz. Bravo a rez kolem světel. Samozřejmě ani nechybí dogmatická poučka jak to všechno vlastně je a jak to někdo ví nejlíp. Takže bůh s námi (vámi), my kdož máme praktické zkušenosti s auty (nejen italskými) tak víme své, a ti kdož to čtou bez zkušeností, těm přeji hodně štěstí a inteligence, protože i když ten článek není nic než pamflet, je napsán jako obvykle, sugestivně. >:D
3. 12. 2006 21:56
Re: JEŠTĚ KE KVALITĚ
Zkus napsat regulérní odpověď... rozeber mé věty na padrť... pak o tom můžem dát řeč. Tyhle popěvky o polopravdách (co to je, polopravda?) případně shazování kolegy, že nemá praktické zkušenosti... (kdes to koupil?) jo, to bych bral, v rámci "boje," kdybys tu ovšem také napsal něco k věci... nejenom k nicku GTI...
neregistrovaný "Quido"
3. 12. 2006 22:23
Re: JEŠTĚ KE KVALITĚ
GTI, stačí mi číst tě, už jen s tou rzí u Tipa a Barva/y, to opravdu nemohl psát člověk s rozhledem a zkušenostmi, to je prostě mýtus, Fiat=rezne, byla to pravda v dobách odběru ruské oceli v rámci dobrých vztahů po licenci na F124. Dávno už to ale pravda není, proto to nazývám polopravdou, nebo cosi o šlendriánské přístrojové desce Bravo/y nic šlendriánského na ní nebylo, pouze byla v té době vzhledově na míle vzdálená tehdejší konkurenci, ale měl jsem možnost mimo jiné tento víkend projet Mareu (sedan z Bravy), to auto má najeto 220 000 km a je z roku 2001, to je bratru 44t km ročně, auto služební jednoho člověka, tady se má podle tvých teorií poznat kvalita, autu nikdy nic nebylo, měnily se jen spotřební věci jako u jakéhokoliv jiného auta, s palubní deskou je vše v naprostém pořádku, dokonce má měkčené plasty pro olizovače plastů, je to dvoulitr, pětiválec a jezdí a jezdí. A to není jediný příklad, se kterým mám zkušenost, jistě najdou se i problémovější kousky, ale je to plus minus naprosto srovnatelný s ostatní konkurencí.
O pozici Fiatu už sme párkrát debatovali, měl krizi a teď se z ní dostává, a dostává se z ní velmi dobře, resp. dostal, auta jaký dělá opět lidi baví a kupují je, plán do budoucna je víc než dobrý a chystaná auta taky. To, že tobě se něco nezdá na GP nebo Bravu na obecném zlepšování vnímání Fiatu v Evropě (na světě) nic nemění, prostě je to tak jako vždy, není ten co by se líbil všem. Pokud tě aspoň to uklidní, Abarthy se blížej, a to velmi rychle.
3. 12. 2006 22:27
Re: JEŠTĚ KE KVALITĚ
Marea... tak tenhle model bych nechtěl ani jako náhradní vozidlo 8-s Abarthy se blíží... to je málo, Quido... musí se prodávat, musí se na tom pracovat. P.S. na té rzi ještě zapracuj...
neregistrovaný "Quido"
3. 12. 2006 22:41
Re: JEŠTĚ KE KVALITĚ
Argument o Maree... žádný, ze zkušeností majitelů spolehlivé, pěkné auto
Argument o Abarthech....žádný, to si myslíš, že se najednou zjeví?? Kdeže na tom se musí pracovat, a v době krize nenjsou myšlenky na Abarthy
Argument o rzi....žádný, ach jo, opravdu by to chtělo trošku přehled, P.S. mám tu moc pěkný fotky Octavie I a Pola s krásně prorezlými zadními dveřmi, kam to chceš poslat, takže na rez bacha, ale na hlavě ji nech bejt, tam u holky musí bejt....
neregistrovaný "wolff"
4. 12. 2006 07:41
Re: JEŠTĚ KE KVALITĚ
A konec vlákna, chceš argumenty? Ano? A nic... >:-[] >:-[] GTI ADLATUS
anonym
3. 12. 2006 12:17
michal3
GTI : Nie som fanatik Fiatu a ani ňom nejazdím,ale ty buď žiješ v bubline,keď tak Fiat podceňuješ alebo len provokuješ wolffa.Je pravdou,že automobilka mala problémy.Nemajú ich aj väčšie a významnejšie značky ?
K tomu GP.Maserati pre chudobných ? Som zvedavý,či má väčšina Čechov alebo Slovákov na toto auto,aby si ho mohla dovoliť kúpiť.Predaje GP v EÚ hovoria čo ? Že to auto kupujú len chudáci ? To je smiešne.V mnohých veciach čo píšeš máš pravdu,ale inde zahmlievaš.Ináč najviac efektívna je kombinácia pravdy a lži súčasne,lebo neinformovaný jedinec takto najlepšie skočí na lep.
GTI,snaž sa byť viac objektívny,keby si chcel iste na to máš.
VW nie je pupok sveta.Tu v Európe má silné zastúpenie,ale inde vo svete,napr.USA ,Japan je len bežná značka takmer bez image.
Ja nechcem haniť VW,ale sa mi nepáči ako ty neobjektívne posudzuješ niektoré značky.
Rozbalit vlákno
21
anonym
3. 12. 2006 12:44
Re: michal3
gti a objektivni...., to drive opada listi z dubu! Ten clovek je dle meho nazoru primitivne smyslejici!!
neregistrovaný "wolff"
3. 12. 2006 13:04
Re: michal3
To rohodně není... Snaží se promylset všechno co píše... Bohužel občas se přepočítá... >:-[] :no:
neregistrovaný "Milý stydlín"
3. 12. 2006 14:01
Re: michal3
On tu nepřímo uráží většinu českého národa, když tvrdí, že je GP pro chudé. Je to přeci dražší auto než tady nejrozšířenější Fabia >:-[]
neregistrovaný "wolff"
3. 12. 2006 14:25
Re: michal3
Na to už sem mu kdysi psal... Že je to v současné době nejprodávanější auto v Evropě s průměrnou prodejní cennou okolo 16 000 Eur (o 1200 !!! Eur více než je tomu u Clia). Většina GP se prodává ve vyšších stupních výbavy a silnějšími motory (u nás bohužel vede 1,2). Tudíž nechápu, co tím myslel... A to dřív psal i něco o sockách snících o maserati pro chudé, pak tam hodil nějakou perlu evropském nezaměstnaném nebo tak...sem se ho ptal jestli si myslí, že enzaměstnaný má 16000 Eur na auto - neodpověděl (jak příznačné)...nebo tak nějak to bylo, najdeš to v diskuzi tuším pod Bravem...Vidím to podobně,ale už na to nereaguju... Jen se ti snažím vysvětlit jak to s ním je... On se stále opakuje, tak je celkem zbytečné na něj reagovat, protože už někdy jistě na něj ta reakce proběhla... >:D
neregistrovaný "Milý stydlín"
3. 12. 2006 14:50
Re: michal3
Záleží na chápání, GP je svým způsobem maserati pro "chudé", prostě nabízí na rozdíl od spousty ostatních vozidel v segmentu dynamické linie a eleganci, která nezestárne. Na tom není nic špatného, pokud náhodou tvoje oblíbená automobilka zrovna neprodukuje v této třídě model unylého Golfu V v měřítku 2:3 >:D
neregistrovaný "Quido"
3. 12. 2006 15:06
Re: michal3
Pánové, se všemi přípěvky nade mnou beze zbytku souhlasím.
3. 12. 2006 22:01
Re: michal3
Píši z Evropy o evropských autech. A tedy postavení Fiatu je takové, jaké je. Proč píšeš o chudácích?... já píši o chudých lidech... a to je setsakra rozdíl. Ano, GP je "Maserati chudých" a to je to co mu nejvíc vyčítám... hraje na povrchní strunu povrchních lidí.
anonym
3. 12. 2006 22:47
Re: Polo - Golf chudých a povrchních lidí...
Na povrchní strunu povrchních lidí >:D To hraje snad každý výrobce aut... Dvěstěsedmička je zmenšená třistasedmička, Polo je jak zmenšený model Golfu a tak by se dalo pokračovat u většiny automobilek. Je to vzhled, co prodává auta a na tom nic nezměníš. Ani na tom, že se GP mimořádně povedlo...
PS majitelům Pola se omlouvám, nemyslím si to, pouze aplikuji výše užitou logiku na produkty VW.
neregistrovaný "Milý stydlín"
3. 12. 2006 22:47
Re: Polo - Golf chudých a povrchních lidí...
ups, to jsem byl já :-)
3. 12. 2006 23:06
Re: Polo - Golf chudých a povrchních lidí...
Akorát, že POLO nemá zájem evokovat, že je to lidovej Cayman >:D Kdežto z Grande Punta ten Maserati přímo kape... což je neodpustitelné...
neregistrovaný "Milý stydlín"
3. 12. 2006 23:12
Re: Polo - Golf chudých a povrchních lidí...
Svým způsobem je to to samé, snaží se vypadat jako něco lepšího a populárního. Na tom není nic zlého, důležité je aby to vypadalo dobře, což se mimochodem podle mě u obou aut povedlo. :yes:
neregistrovaný "michal3"
3. 12. 2006 23:07
Re: Polo - Golf chudých a povrchních lidí...
Tá nálepka,že GP je "Maserati chudých",to je dovod na to,aby sa GP odpísalo ? GP nie je zmänšená kópia Maserati,hoci má niektoré podobné design prvky.
Že to tomu GP vyčítaš,to je len tvoj subjektívny názor.
Európania,ktorí ho kupujú, sa s tebou a tvojím názorom na GP nestotožňujú. ;-)
neregistrovaný "Milý stydlín"
3. 12. 2006 23:14
Re: Polo - Golf chudých a povrchních lidí...
To je svým způsobem skvělá vizitka pro GP, nic jiného na něm nenašel, tak do zemdlení opakuje tuto falešnou a prázdnou frázi >:D
3. 12. 2006 23:20
Re: Polo - Golf chudých a povrchních lidí...
A jací evropané myslíš, že si GP kupují? Právě, že ztotožňují... v tom je ta trapnost. Nemají na maserati a kupují si GP hlavně (hlavně) proto, že jim to Masereti evokuje... šálí sami sebe. Je to ovšem segment "malý vůz" Takže napadá tě snad, že Clio je Alpina chudých. Nebo Corsa, Cayman chudých, nebo POLO 911ka chudých... nikoliv... Fiat sáhl po velmi prostituční praktice... která se mu ovšem vymstí. Je to obdoba toho, co tu občas vidíš na silnicích - Škoda 120 s... ledvinkami z BMW :-) Je to ostuda, co fiat u GP udělal s přední maskou.
neregistrovaný "michal3"
3. 12. 2006 23:42
Re: Polo - Golf chudých a povrchních lidí...
Nemám slov.Hlavne tie posledné vety.Ako sa Fiatu tá "prostitučná praktika" vypomstí ?
;-)
neregistrovaný "Milý stydlín"
3. 12. 2006 23:50
Re: Polo - Golf chudých a povrchních lidí...
GTI se na něj bude zlobit!! >:D >:D
4. 12. 2006 00:08
Re: Polo - Golf chudých a povrchních lidí...
Jakmile bude nakoupen těmi :maseratisty" opadne o něho zájem. Tahle auta musí cílit jinak a jinam.
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:22
Re: Polo - Golf chudých a povrchních lidí...
Kdepak malá auta byla, jsou a vždy budou o líbivosti.....
4. 12. 2006 00:31
Re: Polo - Golf chudých a povrchních lidí...
Souhlas, ovšem tuhle kapitolu uzavřela 206. nyní již ta líbivost silně ustupuje do pozadí - viz 207, Clio...
neregistrovaný "Quido"
3. 12. 2006 23:50
Re: Polo - Golf chudých a povrchních lidí...
GTI, myslíš, že opakováním tvého výmyslu se tento stane pravdou??? Viděl jsi někdy to Maserati (schválně které to podle tebe tedy je, kdysi jsi psal Quattroporte >:D ), maska, celkové proporce, výraz jsou zcela jiné. Polo je R8 chudých, Corsa je Opel GT chudých, Clio nemá ani být čím chudých, Francie jaksi sportovní legendy postrádá. Jestli někomu GP Maserati evokuje, je to jeho věc, nicméně to zcela jistě nebyl primární záměr a běžní lidé ani nevědí jak Maserati vypadá....
neregistrovaný "wolff"
4. 12. 2006 07:45
Re: Polo - Golf chudých a povrchních lidí...
Konec vlákna. Chceš konkrétní informaci od GTI? Nic nebude... ADLATUS GTI >:-[] :no:
neregistrovaný "Simi"
3. 12. 2006 14:05
newim
Já osobne si myslim ze se to u nas prodavat nebude meli udelat neco jako megene cc a ne tohle!!
:no: :-( :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "michal3"
3. 12. 2006 15:32
Re: newim
500 je určené ako 2 alebo až 3 auto v rodine bežného Západoeurópana.Cena nebude taká nízka ako je u miniáut,ale taktiež to nebude predražená retroimidžovka v štýle chrobáka (nič proti nemu je to zaujímavé auto).V preplnených mestách sa plne preukáže výhoda a potenciál tohto auta.U nás,len z princípu kúpnej sily obyvateľstva nemože mať príliš veľké predaje.Aj keď je to asi najkrajšie miniauto a s dobrou motorizáciou,nemože nahrádzať rodinné auto.
Iste sa bude aj u nás predávať,ale veľké predaje neočakávam.
neregistrovaný "wolff"
3. 12. 2006 16:02
BRAVISSIMO FIATISIMO CINQUECENTISIMO
Já si ho koupím. A vím o dalších 3 lidech kteří taky. A dokonce čekají na verzi Abarth a jsou ochotni za něco tak stylového a nádherného utratit spoustu peněz... Mám pocit, že 500 má paradoxně teď lepší výchozí pozici než má teď brouk (kdyby přišel nový)... VW to dokonale zazdil... Přiznám se, že to nedokážu dobře vysvětlit...ale jako takový protest proti společnosti je 500 daleko lepší... A lidé z let 60., kteří byli protestující generací (nejen u nás) ty poeníze na to mají a rádi je dají (už i u nás)... Ne všichni, ale bude jich hodně...
Rozbalit vlákno
0
anonym
3. 12. 2006 16:02
OT MMOTION
Omlouvám se, že se mi to podařilo až teď... [odkaz] a je to i s fotografiemy přes celou stránku PS: redakce, dáte to na hlavní stránku, prosím?
Rozbalit vlákno
1
anonym
3. 12. 2006 17:06
Re: OT MMOTION
:yes: pěkné foto díky Alessio :yes: :yes:
neregistrovaný "Ada"
3. 12. 2006 16:36
Nevim, co tady resite
Nevim, co tady resite. Fiat byl vzdycky * a zatim mne nikdo nepresvedcil, ze by se to melo nekdy zmenit. Vzdycky si vzpomenu na ten nemecky prepis zkratky FIAT - vadny ve vsech svych dilech. Samozrejme, ze to lidi kupuji. Pro ty, kteri najedou jen par set km rocne muze byt nizsi cena takoveho supliku lakava. A ti, kteri vedi sve se nad tim jen mirne pousmeji.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "wolff"
3. 12. 2006 16:53
Re: Nevim, co tady resite
>:D >:D >:D
neregistrovaný "Quido"
3. 12. 2006 17:28
Re: Nevim, co tady resite
Neblbni, Ádo, tebe takovýho übermensche přece nic ani přesvědčit nemůže >:D >:-[] :no: ty holt víš....... kulový >:D
neregistrovaný "Milý stydlín"
3. 12. 2006 17:36
Re: Nevim, co tady resite
Ale je to jeho kulový >:D >:D
3. 12. 2006 22:24
GRANDEBAKL
V čem je problém. Německo - BMW1, A3, MB A-klasse, B-klasse, GOLF, GOLF+ ASTRA, Zafira - 8 modelů v nižší střední. Francie - Megane, C4, 307, Picaso, Scenic. Pět modelů v nižší střední. A Itálie? jeden přestárlej model auta - STILO. Tak tohle je ta síla? Síla Evropy tkví především v potenci Německa a Francie... tedy včetně evropské větve Fordu. Itálie... se v nejmasovějším segmentu Evropy potácí na chvostu... Obdobné je to samozřejmě v malých vozech, tam alespoň tluče na kvalitní notu Lancia Y... ovšem zde platí dvojnásob zašlá sláva, polní tráva. Takže celej zázrak z Itálie v mainstreamu je Panda a Grande Punto... Panda - auto pro manželku a Punto - maserati chudých... dokonalý image, co? Nebo si snad ve svém zoufalství nahráváš, že image je na nic? :-) Jo, to je heslo nýmandů... na to pamatuj.
Rozbalit vlákno
21
anonym
3. 12. 2006 22:29
Re: GRANDEBAKL
Image je důležitá :yes:
...když už se bavíme o image...viděl jsi fotky? ;-)
3. 12. 2006 22:56
Re: GRANDEBAKL
Vždyť jsem na tvůj blog i napsal. Je to super. :yes:
anonym
3. 12. 2006 22:59
Re: GRANDEBAKL
jo, já si toho všiml až pak :*) :-)
neregistrovaný "Quido"
3. 12. 2006 22:37
Re: GRANDEBAKL
GTI, nerad poučuji, ale přímo sis o to řekl: Itálie v nižší střední dle tvých charakteristik, teď: Stilo, Alfa 147, Alfa GT, Multipla, po krizi koncernu víc než dobrý 4 modely, za rok a něco: AR 149, Lancia Delta, Fiat Bravo, Nové kompaktní MPV Fiat, Alfa GT + další projekty Lancie a Alfy. Kde je tedy problém, ptám se GTI, to o těch autech nevíš, nebo se jen snažíš provokovat? :-!
neregistrovaný "Milý stydlín"
3. 12. 2006 22:49
Re: GRANDEBAKL
Odpovím za něho, to druhé.
3. 12. 2006 23:02
Re: GRANDEBAKL
147 tlačíš do mainstreamu ty... já bych ji řadil mírně mimo, jako sportovní subsegment mezi premií a mainstreamem v nižší střední. Ostatně buď rád, že Alfu takto vnímají ti, co dělají do aut. Alfa GT... Quido... klid... tos napsal asi v zápalu toho, jak se za tu Itálii stydíš, leč... sporťáky sem snad netahejme... nebo mám tlačit Astru CC, EOS? Multipla? Viděl jsi Multiplu po liftingu? Vždyť to je zoufalost doby... originalita původní M je tatam. A prosím, nepiš ti sci-fi. Piš o tom, co je dnes, a to je v Itálii než STILO. P.S. Tady vidíš, Quido... kdo je objektivní... tys schopní v zápalu lásky sem do mainstreamu tlačit i Alfu GT ;-\ :-)
neregistrovaný "Quido"
3. 12. 2006 23:40
Re: GRANDEBAKL
Tak GTI, ještě jednou a polopatě, třikrát nadechnout, zamyslet se, prosííím, nebo opravdu hodláš táhnout v demagogickym duchu dál??? Víš na co jsem reagoval, vidíš tu nit, kam vede??? Na příspěvek, kde vrháš v plénum nižší střední z Evropy, BMW 1, Audi A3......
Já ti zareaguji, a tvoje jediná obrana je napadnutí mě, že kam to cpu Alfu 147 a že můžu bejt rád jak jí kdo vnímá..... crrrr budíček GTI, bavíme se o nižší střední v Evropě, pokud tam nepočítáš Alfu 147, dokazuješ jen svůj (ne)přehled...... Ad Alfa GT, probůh viděl jsi to auto někdy? Já ji tam nacpal ze stejně absurdního důvodu jako ty, když jsi honem potřeboval kvantitu v podobě golfů +, picass a podobných derivátů jedné modelové řady, zase vedle, sakryš.... Multiplu znám velmi dobře, je mi jedno jak vypadá, kam to zas směřuješ, je to nižší střední? Je! Najde si zákazníky? Najde! je to výborné, pro svůj účel nepřekonané auto? Je! A tak to pokračuje..... Jestli sis nevšiml, píši, že v současnosti tam jsou 4 modely, a že Fiat je po krizi, víš to vůbec? Víš vůbec jaký to je přežít svou smrt? Asi ne.... Za Itálii se stydět nemusím, páč to sem vůbec nepatří, to je o autech, víš. :-) Co se týče poslední věty, nejdřív seopět zamysli nad tím, na co jsem reagoval, na TVOJE BMW 1, MB A, kde nestydatě připíšeš téměř identické auto B... Takže GTI, drž linii, ale tady, tady jsi sakra zakopl, to vidí a čte každý :-!
3. 12. 2006 23:48
Re: GRANDEBAKL
Ach, omluva. Já přehlédl, že nepíšeš jen i mainstreamu. Ano... Ke Stilu můžeme přiřadit i 147 - oba dva výběhové modely. Linea... co to je? :-) Tak kolik říkáš... celkem 4 modely... Hmmm :-) Quido... není to bohužel na jásot.
neregistrovaný "Quido"
3. 12. 2006 23:52
Re: GRANDEBAKL
Ne já, TY nepíšeš o mainstreamu, ale pak mě za to napadáš :-) Nevím jsetli to opravdu nečteš nebo jen nechápeš, píšu v současné době po krizi 4 modely, brzy vše jinak, v současné situaci po přežití klinické smrti více než uspokojivé, na jásot není současný stav, ale vyhlídky jsou mnohem, mnohem slibnější....
3. 12. 2006 23:58
Re: GRANDEBAKL
Jo, já si to neuvědomil... no, ty vyhlídky... nezapomeň, kde Fiat je a to brzy vyjede Kia z Žiliny a Hiunday z těch Nošovic... a to budou duelanti pro nové Bravo. No, držme Fiatu palce. :yes:
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:04
Re: GRANDEBAKL
O tom nevíme nic, uvidíme řekl slepý. Nechme se překvapit, pokud bude konkurovat cee'du, tak bude konkurovat i jinejm stálicím, mladá krev totiž má co nabídnout.
neregistrovaný "Quido"
3. 12. 2006 23:54
Re: GRANDEBAKL
Linea, víš to je auto, je to Fiat, je to sedan nižší střední třídy srovnatelný s Borou, Focusem Sedan, Méganem Sedan, Astrou Sedan, prostě auto nižší střední třídy, do počtu, aby jich bylo víc, to přece znáš... ;-)
neregistrovaný "Quido"
3. 12. 2006 23:55
Re: GRANDEBAKL
Sorry teď už Jettou, maj v tom Vlkohradě trošku bordel jak pojmenovat tohle svý Ventoborojetto nepovodený dítko ;-)
3. 12. 2006 23:59
Re: GRANDEBAKL
Jetta, princezna touhy... sakra Quido, čteš ty poctivě diskuze? ;-) :-)
3. 12. 2006 23:56
Re: GRANDEBAKL
Neznám... :-) Fakt. Fiat Linea... podívám se na to. nemáš odkaz?
neregistrovaný "Milý stydlín"
4. 12. 2006 00:01
Re: GRANDEBAKL
[odkaz]

Informace v tom článku jsou ale mimo, jde o sedan od chystaného Brava.
neregistrovaný "Whirlwind"
4. 12. 2006 08:53
Re: GRANDEBAKL
Ne ne, v tebou uvedeným článku je to dobře. Nesmýš soudit jen podle vnějších rozměrů. Dobře si tady [odkaz] prohlídni fotky, obvzláště si všimni jak se rám dveří zařezává do sloupku - to dle dostupných fotek Bravo nebude. Vlastně si můžeš přečíst i článek
4. 12. 2006 00:02
Re: GRANDEBAKL
Ježiši, Linea, nedávno jsme ji tu chválili... nevěděli jsme tuším, zda je to z GP či na platformě Brava... Quido... to se také zatím nedá koupit...
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:05
Re: GRANDEBAKL
Také byla v kolonce comming soon... ;-)
neregistrovaný "Quido"
3. 12. 2006 23:41
Re: GRANDEBAKL
Ještě jsem zapomněl na Lineu :yes:
3. 12. 2006 23:54
MASERATI CHUDÝCH
Ano, to je největší slabina Grande Punta. Dělá z tebe nulu. Ty přece jsi ten, co si dával na chladič stodvacítky ledvinky z BMW... a teď sis tedy koupil konečně maserati... tedy Minimaserati - GRANDE PUNTO. Ano, to jsou kupci Punta... lidé, kteří se domnívají, že když jedou, tak jsou v očích ostatních vnímáni jako řidiči Maserati :-) Tak, jako Clio neevokuje Alpinu, Corsa Caymana a POLO 911ku, nemá ani PUNTO evokovat Maserati... ale, co by sis pak počal... když sis koupil levné autíčko a tolik bys chtěl patřit mezi ty správný kovboje. No, to bys musel koupit něco jiného... Minimálně německou premii v nižší střední... Ostatně mohl bys mi napsat důvod, proč tě nepřitahuje BMW1, AUDI A3 a VOLVO C30 a seš hotovej z Punta? Tohle prostě nechápu.
Rozbalit vlákno
41
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:00
Re: MASERATI CHUDÝCH
99 % kupců Grande Punta neví jak vypadá Maserati, prostě to auto se jim líbí. To jsou kupci Punta, žádní znalci sporťáků, ale lidé, kteří chtějí svůj život obohatit nečím pěkným. Pro kupce jsou tedy proto Polo R8 chudých, Corsa Opel GT chudých, Clio nemá ani být čím chudých, Francie jaksi sportovní legendy postrádá. Můžeš mi říct proč mícháš ke srovnání s Puntem prémiovou nižší střední? Jinak k těm třem autům ti napíšu kupů argumentů, proč z nich nebýt hotový.
4. 12. 2006 00:05
Re: MASERATI CHUDÝCH
Nepiš prosím nesmysly o R8... Žádné z malých aut neevokuje jinou značku, jen GP se tváří jako náhradní Maserati. Všichni, kdo si je kupují, dělají tak proto, že na to Maserati nemaj, tomu můžeš věřit... asi neznáš lidi. Proto o tom píšu, byl to záměr Fiatu... trapnej.
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:06
Re: MASERATI CHUDÝCH
Kdepak, kolegyně si ho koupila, ne kvůli nějakýmu Maserati, ale kvůli tomu, že se jí to auto líbí, a že se skvěle řídí....
4. 12. 2006 00:12
Re: MASERATI CHUDÝCH
To tu raději nepiš :-) Nebo tě přiřadí k odpadlíkům "dámských aut"... Onehdy jsem tu psal, že to klasické dámské auto... a to bylo křiku :-) No, ale umíš si v Puntu představit chlapa? Já ne. Ve Stilu ano (abys mě nenařkl z předpojatosti) Dnes, mimochodem, stálo Stilo na Náměstí Republiky. Tak jsem se na něho dlouze zadíval a... to auto pro mne nestárne (3dv). Krásnej kus.
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:14
Re: MASERATI CHUDÝCH
GP je unisex

Stilo 3D.... černý, velký 17 kola, někdo ho má, stojí před barákem, jediný pěkný Stilo bylo 3D, taky je to výjimka, kdy se 3D prodává v rámci jedný řady líp než 5D, škoda ostatních provedení...
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:07
Re: MASERATI CHUDÝCH
Evokuje, vykrojení světel, maska, je to trapné ;-)
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:12
Re: MASERATI CHUDÝCH
R8 [odkaz]

Polo [odkaz]

sakra doteď jsem netušil, jak moc jsou si podobný :-!
neregistrovaný "Milý stydlín"
4. 12. 2006 00:16
Re: MASERATI CHUDÝCH
No jo, trocha podobnosti ve tvaru předních světel bude >:D >:D
4. 12. 2006 00:17
Re: MASERATI CHUDÝCH
Nech si seřídit voči :-) Jinak oba dva snímky jsou fantastické... osobně moc nové POLO nevnímám... na tomto snímku mu to ovšem moc sedí. P.S. Schovej si tuhle teorii až tu bude článek o POLU... ať se zasmějem... :-)
4. 12. 2006 00:14
Re: MASERATI CHUDÝCH
Jestli chceš diskutovat na této úrovni, tak toho můžeme nechat... Maseratoidní tendence GP nejsou mým výmyslem, Quido...
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:15
Re: MASERATI CHUDÝCH
Házím to na lehčí notu, toť můj záměr ;-), nevím čí výmysl to je, ale je stejně praštěný jako to s R8 a Polem....
4. 12. 2006 00:27
Re: MASERATI CHUDÝCH
Asi nečteš motoristická periodika. V každé zmíňce o GP je uváděn pramen vizuality k maserati... Sakra, nehoupej mě, že to nevidíš...
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:32
Re: MASERATI CHUDÝCH
čtu, není to všude, kde to je, jen kroutím hlavou, sám si to nemyslím, při pohledu na Polo a finální R8, tam vidím úplně stejnou podobnost jako Mezi GP a nezmíněným Maserati, možná je tam jistá podoba, ale rozhodně to prostě není snaha o malé to, či ono...
neregistrovaný "Milý stydlín"
4. 12. 2006 00:17
Re: MASERATI CHUDÝCH
O trapnosti bych být Tebou pomlčel, je to tu od Tebe už aspoň stokrát, okolní diskuse nepočítaje... Ale ani tak Ti to nezaručí patent na pravdu. GP je prostě hezké malé autíčko, co se lidem líbí a trhu to chybělo. Prodává se i v Německu lépe než domácí kousky a TO mu nemůžeš odpustit.
4. 12. 2006 00:26
Re: MASERATI CHUDÝCH
Quido, mě je srdečně jedno, kolik kdo a kde prodává aut. Nejsem fanatik, jako ty. Proč se prodává GP? Jedno hledisko jsem ti napsal (masaratioidní komplexy), druhým důvodem je to, že ho nafoukli na hranici třídy. Víš proč? Protože neměli čím jiným by zaujali, tak vsadili na to, že GP bude velké... a musí dál vyrábět i to staré "malé" jenže nedomysleli, že za tejden vyjede BRAVO a budou si vzájemně konkurovat. tomu se říká "promyšlená" modelová politika.
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:34
Re: MASERATI CHUDÝCH
jseš si jistej, že raguješ na mě? :-) pokud ano, tak by mne zajímalo, jak fanantik pozná fanatika, dále by mne zajímalo proč Corsa, Clio,207 a určitě i nová Fabia a Polo jsou/budou stejně nafouknuté na 4 m??? Bravo měří o 30 cm víc, těžko si budou konkurovat >:D
neregistrovaný "Milý stydlín"
4. 12. 2006 00:37
Re: MASERATI CHUDÝCH
I Stilo je pořád větší než GP , a Brava se určitě o par čísel nafoukne:)
neregistrovaný "Milý stydlín"
4. 12. 2006 00:35
Re: MASERATI CHUDÝCH
Za prvé: Nejsem Quido.
Za druhé: GP není větší než ostatní konkurenti. Naopak v předchozí generaci to byla německá Fabia, co přečnívala (!), snad proto, že neměla, čím by zaujala? Hloupost. Povyrostla všechna auta třídy.
Za třetí: Maseratiodní komplex? Nenech se vysmát, je to jen touha po něčem elegantním, asi mají už i v Německu kupci dost nudných aut >:D >:D
neregistrovaný "Milý stydlín"
4. 12. 2006 01:09
Re: MASERATI CHUDÝCH
Za čtvrté: v celé diskusi je jediný fanatik (ať už jsi myslel Quida, mě, nebo nás dohromady >:D ), do zblbnutí opakující jediný argument, a to jsi Ty!
anonym
4. 12. 2006 07:57
Re: MASERATI CHUDÝCH
On není fanatik, ale ADLATUS, mám pocit, že se už dokonale ztrácí ve sých argumentech... P.S. Ty fotky Pola a R8 jsou nádherné... Ten prolis na kapotě... Fakt jako by si z oka vypadly... A teď by chtělo najít podobné fotky GP a Maserati... No jenže to se nemůže povést, neb neexistuje Masearti, které by bylo podobné GP... Snad jedině kapkovitá přední světla,a le ty jsou spíše podobná Astonu....
neregistrovaný "Milý stydlín"
4. 12. 2006 08:05
Re: MASERATI CHUDÝCH
Ahoj Wolffe :-)
neregistrovaný "wolff"
4. 12. 2006 08:18
Re: MASERATI CHUDÝCH
Je vidět, že jsi mnohem inteligentnější než GTI >:D >:D . Ten by napsal, milý Stdlíne... I přes to, že jsou zde IP adresy... :yes:
neregistrovaný "Milý stydlín"
4. 12. 2006 08:22
Re: MASERATI CHUDÝCH
:yes: >:D
neregistrovaný "michal3"
4. 12. 2006 00:16
Re: MASERATI CHUDÝCH
GTI : Odporúčam,aby si na chvíľu prestal fajčiť trávu a uvažoval o čom píšeš .
Ty si asi veľký človek-osobnosť-celebrita-možno vyvolený...,lebo si rozhodol,že tí všetci majitelia GP sa stávajú nuly.
Napadlo ťa,že si okrem iného, GP kupujú pre pekný design,vrátane predku auta ? A že ich Maserati vobec nezaujíma,lebo ho nemuseli ani na živo niekedy vidieť ?
BMW1,AUDI A3,VOLVO C30 sú krásné autá,ale cenovo inde,ako segment GP.
4. 12. 2006 00:22
Re: MASERATI CHUDÝCH
Právě, že GP si kupují zejména ti "maseratisti". to je to, co vyčítám Fiatu... že v pudu sebezáchovy vsadil na velmi povrchní kartu... a vyvedl přední masku jako malé maserati... tohle ovšem se obrátí proti němu. Nahoře ti o tom píši. Souhlasím, že ta premie je cenově jinde. Ano, já velmi silně vnímám tendence kupců GP... o to více cením ty, kteří kupují "nezamindrákované auto", ať už jde o Clio, Corsu, či POLO. Tato auta definují segment a jsou svá. Punto ne... Punto jen nafoukli a nebýt toho maserati-předku, napiš mi, co by tě k němu přitahovalo více než třeba ke Cliu.
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:28
Re: MASERATI CHUDÝCH
Kdepak, GTI, Punto opět předefinovalo třídu malých, stejně jako v roce 1993 Punto I. Clio je jen zmenšený a trochu umírněný mégane, sází na obří světla a podivné prolisy na dveřích, vizuálně je tedy takové nejisté, GP je kompaktní proporčně perfektní celek s vymodelovanými detaily, které vyniknou na světle pod různými úhly, stejně tak interiér, Clio trpí horší ergonomií, za jídy mi u clia velmi vadí posilovač s nepředvídatelnými reakcemi a totální mrtvo od kol.
4. 12. 2006 00:34
Re: MASERATI CHUDÝCH
To je u clia známá věc... S tím GP ses nechal přespříliš unést :-) Má hezký "rychlý" profil. Ovšem předek (kulatý) se hádá se zadkem (sošným)... nic nepředefinovalo... Tuhle třídu definuje Fiesta a dnes i 207.
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:36
Re: MASERATI CHUDÝCH
Fiesta, myslíš tu krabičku, co nezaujala designem v ani jedné generaci a Fordu to dělá velké starosti?? 207, velmi podařený vtip, proporčně méně vyvážené auto abys pohledal, tam se hádá předek se zadkem a ještě s boky navzájem....
neregistrovaný "Milý stydlín"
4. 12. 2006 00:39
Re: MASERATI CHUDÝCH
Ta tlama od ucha k uchu designově zabíjí všechny současné pažouty, bohužel ;-\
4. 12. 2006 00:41
Re: MASERATI CHUDÝCH
Řekneme si za tři roky, co je povedené, zda 207 či GP... fiesta... to je evergreen Evropy 30 let. jako bylo kdysi UNO. Kdysi.
neregistrovaný "michal3"
4. 12. 2006 00:38
Re: MASERATI CHUDÝCH
Fiesta je už staršia a bude nahradená novým modelom,potom sa uvidí,kto je kráľ tohto segmentu.207 to designovo prehnalo.Tá tlama nie je zrovna estetická a pre každého stráviteľná.
4. 12. 2006 00:43
Re: MASERATI CHUDÝCH
Tlamu také extra nemiluji, jenže dnes neletí "hezká" auta... na t také dojede GP... že je vybouchané do "hezka" jako dámské autíčko, to ještě tak jde... neumím si v tom představit chlapa.
anonym
4. 12. 2006 00:48
Re: MASERATI CHUDÝCH
Práveže sa GP páči viac chlapom ako ženám.
GP je designovo čisté.Taliani sú majstri na design nielen v autách.
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:44
Re: MASERATI CHUDÝCH
Jasně uvidí, jenom Ford, ač Fiesta byla vždycky dobré auto, zatím nikdy nenašel recept, ajk ho jako celek udělat atraktivním ve velkém měřítku, snad se mu to u nové podaří.... :yes:
neregistrovaný "michal3"
4. 12. 2006 11:58
Re: MASERATI CHUDÝCH
Ešte príde nová Fábia,ktorú už poznáme,Polo,Mazda,Honda.Myslím si,že Honda prekvapí.Kto bude kráľ segmentu malých áut sa ukáže až v budúcnosti.
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:29
Re: MASERATI CHUDÝCH
opakuji 99 % lidí co kupují GP nevědí jak vypadá Maserati, je to výmysl.
4. 12. 2006 00:37
Re: MASERATI CHUDÝCH
Není Quido... to je charakteristický rys GP... bohužel. Já s hrůzou čekám, jakou přední masku bude mít nové BRAVO...
neregistrovaný "Quido"
4. 12. 2006 00:42
Re: MASERATI CHUDÝCH
Tys Bravo ještě neviděl? Kdo to vedl ty plamnné diskuze pod Bravem??? Jinak je to jednotná tvář Fiatu, to co všichni výtýkali, že mu schází, GP, Croma, Bravo, Linea, Sedici, všechny mají jednotný základ, ale neopakují se, jako u jiných značek....
Takže Maserati GP je výmysl....
4. 12. 2006 00:46
Re: MASERATI CHUDÝCH
Viděl jsem, asi to, co ty... ty dva snímky zde... to byla nějaká předpremierová montáž... Tam tedy již maseratiface nebyla a tvář se mi docela i líbila... ano, tak by mohly vypadat nové Fiaty...
anonym
4. 12. 2006 00:32
Re: MASERATI CHUDÝCH
Nepáči sa mi prístrojka Clia,ale to je subjektívne.Taktiež predná maska.Auto neposobí designom tak dynamicky,potom posilňovač,iné jazdné vlastnosti.Okrem toho mi evokuje Megane.
Opakujem,je to len moj názor,nechcem nikoho uraziť.
4. 12. 2006 00:35
Re: MASERATI CHUDÝCH
S tím souhlasím. Clio má fantastickou záď... předek již tak ohromující není.
neregistrovaný "wolff"
4. 12. 2006 08:17
ADLATUS GTI
Já nepochopím, že se s ním ještě hádáte. Projděte si tu diskuzi... Nemá smysl na něj reagovat...On je nemocný člověk, maniodepresivní schizofrnik jako čuně... Musí mít za každou cenu poslední slovo... Nepočítal jsem to přesně...ale nebudu daleko od pravdy, když řeknu, že 15x napsal GP je malé Maserati... Bože můj, proč diskutovat s duševně nemocným člověkem, nechte ho ve svém vlastním životě...

Quido.. Italská nižší střední coming soon: Bravo, nová Multipla, Linea, dal bych tam i Sedici, AR 149, AR Junior (ten bude na pomezí), Lancia Delta (také Lancia - předělané Sedici, ale název ještě není stanoven) a určitě i nějaká další překvapení (reálně si myslím, že vyjede i nějaká Lancie ná bázi nové Multiply)... Reálně se toho chystá hodně..., ještě mnohem víc, než sem napsal...

A ještě bych odpověděl na otázku v čem je GP lepší než konkurence... JE PROSTÉ LEPŠÍ...musí se každý projet a pochopí...Nemá gumové řazení a nekomunikativní řízení jako francouzi a nevytřese z tebe duši a při každém přejezdu nerovností (jako u Pola)... Za další všechno co potřebuješ najdeš v dosahu ruky, dalé životnost je vyšší než u konkurence a spolehlivost zatím co vychází z dlouhodobých testů, tak je taky vynikající. Použité materiály jsou špičkové (v Cliu se mi nelíbí ty šedé plasty, byť jsou kvalitní taky), máš nezpočetný výběr varint, kombinace potahů, barevné kombinace přístrojového štítu... Mimo to nabízí bezpečnostní výbavu, kterou ještě ani dnes tuším nenabízí ani Passat (nebo ten už má třeba kolenní vak? no možná Passat už ano...) a co se komfortní výbavy týká, tak tam je taky na špici... Mimoto se dá koupit s asi nejvhodnějším motorem pro malé auto, co je dnes na trhu...66 kW 1,3 MJTD. Všimli jste si? Ani slovo o Maserati... No nic dále čekám na ty fotky GP a Maserati, kde je ta podobnost.
Rozbalit vlákno
2
anonym
4. 12. 2006 10:47
Re: ADLATUS GTI
tak jako...nalijme si čistého vína - to GP je prostě stylizované dravě, ve stylu Maserati.
neregistrovaný "wolff"
4. 12. 2006 11:53
Re: ADLATUS GTI
Připustím-li to..Je to špatně? Je to podbízivé? Podívej se co má v nabídce za motory... Ptám se, je to špatně? Ber v potaz, že je to italské auto...Je špatně, že se tváří dravě? ;-)
4. 12. 2006 10:23
GRANDE MASER-ATI
Ještě snad je potřeba upřesnit, tedy co se týká Grande Punta, že ta prvoplánová orientace na vizáž předku Maserati je nepochopitelná o to víc, oč si člověk uvědomí adresáta tohoto modelu - tohle auto je Fiatem přece určeno pro motorizaci jednak majetkově měně inspirujících vrstev, jednak jako ixté auto do větší rodiny. Takže akcent na dravce dálnic je zcela nepochopitelný. Ostatně, lépe na to šel PEUGEOT u 207 - umírněný předek pro běžné modely a dravčí tvář pro modely se sportovním akcentem. Mari tu kdysi odhalil příbuznost vizáže předku Punta s tváří murény... Za to jsem tehdy před ním smeknul... Asi tři Punta již proti mě jela a vždy si tenhle dokonalý příměr připomenu... Ale abych to vrátil z rybí říše na silnice. Základním časovým problémem Punta bude jeho rychlé stárnutí a jaksi naplnění nenaplněných očekávání... Masearati je Maserati. Punto je Punto. Granderati... dobře si koupi rozmysleti... ostatně za nedlouho vyjede nové VW POLO... a to bude auto s velkým "A" BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "wolff"
4. 12. 2006 12:05
Re: ADLATUS GTI
Ve zkratce napíšu co jsi. Teď sem si naprosto jistý.
Ty si ta největší internetová (), kterou sem kdy na internetové diskuzi potkal. Nechci být vulgární...,ale tenhle orgán je krásná věc, ale nesmí to být chlap... už se k tobě nebudu vyjadřovat.
neregistrovaný "michal3"
4. 12. 2006 12:47
Re: ADLATUS GTI
Nielen že si fanda talianských áut,máš aj taliansky temperament. ;-)
neregistrovaný "wolff"
4. 12. 2006 13:02
Re: ADLATUS GTI
>:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "wlken"
4. 12. 2006 10:58
pětikule
až budu velký a bohatý tak rozšířím svojí sbírku Fiatů taky o pětistovku...ale o origo pětistovku z 60. a 70. let - napasuju se do té kastle co nemá ani tři metry na délku a metr třicet na šířku,jedním pohledem shlédnu jeden budík a čtyři kontrolky,stáhnu plátěnou střechu,nastartuju páčkou mezi sedadly a zezadu se ozve ten skvělý motocyklový zvuk vzduchem chlazené pětistovky..nasadím sluneční brýle,jednu ruku opřu o přední rám střešní "díry" a budu si užívat těch 70 km v hodině,v tomhle autě mi to snad všichni prominou, a kdo ne tak ať se klidně pos*re.... ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "wolff"
4. 12. 2006 11:59
Re: pětikule
:yes: :yes:
Můj plán je nová i stará 500 v jedné garáži...
P.S. Obě se tam vejdou. >:D
neregistrovaný "wlken"
5. 12. 2006 08:37
Re: pětikule
Já bych chtěl zas mít všechny tři klasické Fiatky vedle sebe - 500,600D a 850...600D mám,850 mám ve verzi sport coupé,obojí ale bohužel ve stádiu renovace..:-( a kámoš má ve stodole zas rozdělanou pětistovku,třeba mi jí bude pujčovat... :-)
neregistrovaný "tim"
11. 2. 2007 19:14
500 a podobne su vlastne ako " toy car ! "
takze by som ho asi kupil.
ne kazdej ma nahou * a jen rozebira do detailu kazdou sracku jako vy tady pisalkove.
Rozbalit vlákno
0