Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Fiat Grande Punto Abarth bude sekundovat Fiatu 500 Abarth

Motoristická media jsou v těchto dnech plná nové pětistovky, ale Fiat už usilovně ladí sportovní verzi, která vyjede s logem Abarth. Ale Fiat má taky úspěšné Grande Punto! Tomu se znovuzrozená tuningová značka pod patronací Fiatu také náležitě věnuje.
Zpět na článek
15. 7. 2007 08:47
15. 7. 2007 09:42
15. 7. 2007 09:51
neregistrovaný "Frank"
15. 7. 2007 10:06
15. 7. 2007 10:18
neregistrovaný "PREMDA"
15. 7. 2007 10:25
15. 7. 2007 10:35
neregistrovaný "katherinne"
15. 7. 2007 10:48
15. 7. 2007 10:57
neregistrovaný "katherinne"
15. 7. 2007 17:49
16. 7. 2007 09:30
16. 7. 2007 10:08
neregistrovaný "A2"
15. 7. 2007 17:50
15. 7. 2007 22:43
neregistrovaný "Benz"
16. 7. 2007 09:26
16. 7. 2007 16:06
15. 7. 2007 10:25
neregistrovaný "Frank"
15. 7. 2007 10:46
15. 7. 2007 10:58
neregistrovaný "Frank"
15. 7. 2007 17:52
15. 7. 2007 22:46
neregistrovaný "Benz"
16. 7. 2007 09:25
17. 7. 2007 08:36
neregistrovaný "voloda"
15. 7. 2007 12:08
neregistrovaný "BMWest"
15. 7. 2007 17:58
15. 7. 2007 21:50
16. 7. 2007 16:19
18. 7. 2007 22:02
neregistrovaný "BMWest"
15. 7. 2007 22:17
neregistrovaný "kavis"
15. 7. 2007 22:18
neregistrovaný "kavis"
15. 7. 2007 22:30
16. 7. 2007 16:08
neregistrovaný "wolff"
15. 7. 2007 22:31
16. 7. 2007 16:23
15. 7. 2007 10:02
neregistrovaný "chegue"
15. 7. 2007 10:08
15. 7. 2007 12:51
neregistrovaný "ledzep"
15. 7. 2007 18:00
15. 7. 2007 08:49
anonym
15. 7. 2007 10:26
neregistrovaný "jahonzik"
15. 7. 2007 10:38
15. 7. 2007 10:42
neregistrovaný "jahonzik"
15. 7. 2007 10:47
16. 7. 2007 16:26
15. 7. 2007 12:07
neregistrovaný "Jan"
15. 7. 2007 13:42
neregistrovaný "max"
15. 7. 2007 18:06
15. 7. 2007 21:44
15. 7. 2007 21:49
15. 7. 2007 21:52
15. 7. 2007 22:29
15. 7. 2007 14:15
neregistrovaný "max"
15. 7. 2007 18:03
15. 7. 2007 18:43
neregistrovaný "chytrý"
15. 7. 2007 18:47
neregistrovaný "Deception"
16. 7. 2007 08:59
neregistrovaný "A2"
16. 7. 2007 13:01
neregistrovaný "FX"
15. 7. 2007 21:13
neregistrovaný "chegue"
15. 7. 2007 23:54
neregistrovaný "geroc"
16. 7. 2007 00:35
anonym
16. 7. 2007 00:36
neregistrovaný "qarlos"
16. 7. 2007 11:22
neregistrovaný "Dzosua_fan_It_car"
15. 7. 2007 08:47
MURÉNA 200
Je červenec, pařák, dusno... tak sis to přečet´. Jasně, ale nezapomeň na to aprílové slůvko "prý". Já jen abys dnes v Podolí neskákal v divokém rajcu z věže rovnou po hlavě. Nech bermudy, kde nosíš, karneval ještě nezačal a Rio je daleko. Je tu stále ovšem Golf GTI, 30 let ikona sportovních hatchbacků, a pak je také třída subkompaktů. To je jiný svět. To je svět nekonečné touhy po větším. Myslím autu. No, tak v této třídě, v níž v Evropě kraluje RENAULT CLIO, tak v této třídě to zkusí jeden murenozní reprezentant s trochu nadupanou verzí. Ovšem pozor, co je ve světě aut GTIčko, to ti psát jistě nemusím... možná by ses ale mohl zajímat, co je vlastně Punto Abarth... myslím ve světě aut. Když tak mi to tu vypiš. Přeci jenom, je červenec, vedro, pařák... člověk se rád pobaví. P.S. Dudlík v úpravě rakev... to nechápu. F500 bude ozdobou měst, bude jistě slušet tvé dívce v základní motorizaci, ovšem jako nasejřenej vrabčák? Nevím nevím. Připadá mi to jako bys toužil koupit Ferrari 599 GTB Fiorano v němž by vrněla jednadvojka HTP... přece... každý vůz má mít optimální motor k provozu pro který je určen. A pětistovka snad je určená k příměstskému poskakování ve štrůdlech, ne?
Rozbalit vlákno
44
15. 7. 2007 09:14
Re: MURÉNA 200
Drahý GTI, buď od té dobroty a vyhledej si něco o historii firmy Abarth a jejím zakladateli. "Nasejření vrabčáci" dělali vítr v cestovních vozech v době, kdy se ve Wolfsburgu ozývalo brumlání vzduchem chlazených boxerů (nic proti), které měly s bídou 30, možná 35 západoněmeckých koníků. A po nějakém Golfu, potažmo GTI, nebylo ni vidu, ni slechu. Abarth, to jsou stovky vítězství za 21 let, po které tahle firma jako samostatná existovala. Abarth je ikona, srovnatelná s BUGATTI, PORSCHE A FERRARI.
15. 7. 2007 09:42
Re: MURÉNA 200
Sleepře, je vedro... moc ses rozjel. Srovnávat Abartha s tebou uvednými třemi mušketýry, mistry nad mistry, to zavání červencovou maňáskovou burleskou. Samo, že vím, co BYL Abarth... Doufám, že to víš i ty. Nahoře ovšem se ptám, co JE ve světě aut Punto Abarth nyní... Jistě si i ty pamatuješ na předchozí PUNTO :-) Nebo, že bys v zájmu pudu sebezáchovy raději tuto kapitolu ani nerozebíral? ;-)
neregistrovaný "Frank"
15. 7. 2007 09:51
Re: MURÉNA 200
hej chytrej a t co bylo predchozi punto pokud vim tak po uvedeni na trh se stalo hned autem roku to se volswagenu s zadnym tim jejich super kouskem jeste nepovedlo >:D fakt nevim na co narazis s predchozi verzi punta jestli na Punto HGT? nebo fakt nevim chlapce kde ty bers ty sve podle tebe smysluplne zkusenosti hochu ty zrejme asi zijes z nazoru verejnosti a z nejakych medialních tabulek jinak si tvou hloupost nedovedu vysvetlit :-(
15. 7. 2007 10:06
Re: MURÉNA 200
Klid fiate. Nahoře mě Sleeper poučuje o ikoně Abarth... jistě, známe poválečnou historii... která v roce cca 71 nabrala velký loping, když společnost pozbyla samostatnosti a byla koupena fiatem. Ten poválečný Abarthův úspěch a zejména pak legenda v podobě Fiatu 750... to je jistě ocenitelné, a nezapomenutelné. Jak jsem tu ovšem často poučován, historie bez následníka... jako by nebyla. A tak se ptám, když tedy masturbační bakchanálie na účet Carlo Abartha postupně narůstají na četnosti, kde najdu dnes aktuálního "abartha"? Kde jezdí minulé Punto s logem Abarth? Co stilo Abarth? Přitom konkrétně Stilo bylo jak technikou tak vybavením auto, které vlastně předběhlou svou dobu... jenže... se to neprojevilo v prodejích... Tak tedy... kde je ten vynášený Abarth dnes? Nikde... Prakticky doslova se reinkarnuje logo - Abarth... Bohužel nikoliv na Bravu, nýbrž na Puntu... a na pětistovce... což s odkazem na současnost chápu opravdu s velkými rozpaky. dnes není rok 1957... Já jen, aby bylo jasno. P.S. Nebo, že bychom tu začali vynášet do nebes padesátiletého brouka od VW řezajícího noci nad Monte Carlem?
neregistrovaný "PREMDA"
15. 7. 2007 10:18
Re: MURÉNA 200
Jeden by myslel, ze ti to tady uz lidi vysvetlili. Ale ty meles porad to samy. Asi te stve, ze se kolem tohodle Fiatu mele hodne PR a na ty tvy vysneny modly kazdej dlabe. Abarth je pojem hodnej obdivu a ty jses moc malej na to abys ho zatracoval.
15. 7. 2007 10:25
Re: MURÉNA 200
Pokud bys mi to chtěl vysvětlovat ty, Premdo, tak se o to ani nepokoušej :-) Mimochodem, neštvě mě nic, proč také? Asi jsi si nevšiml, že tu vedeme diskuzi. Dnes o Abarthu. Aktuálně je to jen slovo, které evokuje sportovní úspěchy 50/60 let... Není to na ty poluční bakchanálie trochu málo? ;-) Navíc je podle mého zásadní průšvih v tom, že nejnadupanější vůz od fiatu bude... pětistovka... čekal bych jiný návrat, například právě v tom Bravu, v čem také jiném? Ostatně umíš si představit Cromu Abarth >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "katherinne"
15. 7. 2007 10:35
Re: MURÉNA 200
Je to tak jak jsem psala minule. Zase "Proti vsem". Jestli opavdu nechapes, ze lide s napetim ocekavaji Knoflicka a Punto Abarth, ze se na ne uprimne tesi, pak bys toho uz mel nechat a tak nejak to neresit.
15. 7. 2007 10:48
Re: MURÉNA 200
Čekají na něho ti co si ho... nekoupí. To bys měla vědět zase ty, Kateřino ;-)
neregistrovaný "katherinne"
15. 7. 2007 10:57
Re: MURÉNA 200
Proc by na nej cekali, kdyz si ho nekoupi? Z Knoflicka se stane prodejni uspech, to by i tobe mohlo byt uz jasne. Kdyz zase uvidime male Fiatky na silnicich, spolu prijde i vice usmevu. Ne vysmivavych, ale prijemnych usmevu.
15. 7. 2007 17:49
Re: MURÉNA 200
Nebyl bych si tím tak jistý. Zejména ti v tom "nasejřeném vrabčákovi"... to budou jezdci formule ARO... žádný úsměv... v očích Maserati a pod kopytem 105 koní ;-) :yes:
16. 7. 2007 06:46
Re: MURÉNA 200
Ked uz pises o nevhodnej motorizacii, spomen si na niektore vytvory VW a potom kritizuj Abarth...Taky VR6 v rukach neskuseneho vodica bol vyslovene vrazednou zbranou na kolesach. Ona aj taka A3 s dvojlitrom uz pri 160 robila na ceste prave divy....(vyskusane)
16. 7. 2007 09:30
Re: MURÉNA 200
Nevhodná motorizace - v tom významu, že například F500 by měl mít dle mého litrový motor a dost. Vždyť je to hopsanda do města... VR6 je snad jiná liga, motor osazovaný do auta o dvě a více třídy výše. Nebo, to jako bychom měli horovat za VW FOX GTI?
neregistrovaný "A2"
16. 7. 2007 10:08
Re: MURÉNA 200
Fox GTI je v plánu, jestli o tom náhodou ještě nevíš.
Avatar - DRBNUTY
15. 7. 2007 14:49
Re: MURÉNA 200
A co je na tom,ze niekto ocakava auto,ktore si nikdy nekupi?Myslim,ze aj ty ocakavas vela novych aut napriklad od VW a tiez si ich vsetky nikdy nekupis.Hore si pochvalil Fiat Stilo,ze predbehlo svoju dobu,ale aj tak si ho nikto nekupil.Nekupili si ho,lebo sa ludom nepacil design a ako vieme design predava.Ked konecne zacal Fiat robit designovo pekne auta,tiez to kritizujes.Tak co ty vlastne chces?Asi zakazat vsetky ostatne znacky a vyrabat len VW...
15. 7. 2007 17:50
Re: MURÉNA 200
Špatně jsi mě pochopil - ti čekači si nekoupí... žádné auto.
neregistrovaný "Benz"
15. 7. 2007 22:43
Re: MURÉNA 200
Nevím kdo celej den masturbuje nad Passatem R36 a koupíš si ho snad? Maximálně tak modýlek 1:42...
16. 7. 2007 09:26
Re: MURÉNA 200
Tomu modýlku nerozumím. Jak to myslíš? Píšeš - "Maximálně..." nejsem schopen uchopit tvou myšlénku.
16. 7. 2007 16:06
Re: MURÉNA 200
To je jednoduche, ja ti to rad vysvetlim, kdyz je to opet jedna z veci, ktere ti nedosla. To je o tom, ze kdyz o nekom rikas, ze nema na to aby si koupil auto, na ktere ceka, tak nekdo jiny zase ten samy utok, v obracenem gardu rekne tobe, vis. Tz. Kdo jinemu jamu kopa, sam do ni pada, neboli - Jak vy k mi, tak mi k vy.
neregistrovaný "Frank"
15. 7. 2007 10:25
Re: MURÉNA 200
Vis GTI tahle tvoje rec je porad o jednom to ze tu nevidame Stila Abarth a podobne ty asi nesledovals pozorne situaci Fiatu v minulych letech co?Kazdopadne VW a jeho vytvory a predevsm historie s nemuze s fiatem vubec rovnat ! Marne vzpominam clovece co me VW v historii za auta krome Brouka!Golf totiz tak starej jeste neni a propo dnesni Golf ma s jednockou golfem shodnej pouze nazev to jak kdyby daval fiat porad nazev treba 127 taky by se znej stala legenda takhle uvazuji ve VW!Ale maji prodeje tak to staci ze GTI?ale me by to teda neuspokojilo mit bezny tuctovy auta ktery ani dobre nevypada ani dobre nejede a co ja vim co jeste to je nadlouho!Jo a Abarth kdyz nekdy jeli auto stimto oznacenim tak to znamenalo vzdycky jedno - VITEZSTVI!A VW ?jezdi nebo jezdili nekdy vubec neco ? hmm asi maji hodne uspechu ale nejak mi to asi vypadlo z hlavy >:D
15. 7. 2007 10:46
Re: MURÉNA 200
To je přesně ta dětinská schizofrenie zamilovaných fiatů. Historie z padesátých let se samozřejmě nemůže opakovat. Dnešní Punto Abarth nebude mít také nic společného s nadupanými fiaty z šedesátých let. je toj marketing - turbo motor a na předku štíra. Jak VW, tak Fiat v této kategorii budou auta porovnatelná, to bys měl ovšem vědět. A půjde jen o to, kdo z nich bude nějlepším v celeém spektru vlastností. dnes je to u sportovních kompaktů jasné - Jednička je GTIčko spolu s Focusem ST... Na krk jim dýchá Astra OPC (to je ovšem trochu jiná liga) a Civic TR s Meganem RS. Ty tvrdíš, že variace od fiatu tyhle borce smete. Já tvrdím, že nikoli. Tak vydrž. Do roka to budeme vědět. Ale hlavně opusť představu, že Abarth v pětistovce bude Abarthem z padesátých let... to není ostatně ani ambice fiatu...
neregistrovaný "Frank"
15. 7. 2007 10:58
Re: MURÉNA 200
no jo chlapce jenze ty tu porovnavas auta nizsi stredni tridy s malymy potazmo mini automobily!Me nejakej Focus, Golf a podobny zmaty vubec nezajimaji az na Type R ktera se absolutne vymika!Jo a co to meles ze punto abarth nebude mit nic spolecnyho s fiaty s sedesatych let?tak to je asi jasny ne sak v sedesatych letech taky punto nebylo na rozdil od stale se radoby opakujicim se golfu >:D a ja sem nekde tvrdil ze fiat ty ostatni smete?hmm to sem se asi bouchnul do hlavy 8-s bavis se tu proste o * tady vubec nejde o to kdo nekoho smete nebo nesmete de o individualitu a o cloveka ktereho to tahne k one či one znacce a jejich sportovnich alternativach at uz je to GTI,OPC,RS,Abarth a podobne vrcholne verze!Srovnani budou provadet opet novinari a jak to tak byva tak v kazdym testu to dopadne jinak neboli jeden melo to druhy mele ono :-!
Avatar - DRBNUTY
15. 7. 2007 14:53
Re: MURÉNA 200
A ja som si myslel,ze jednicka medzi kompaktmi je Audi S3 a Renault Megane R26...
15. 7. 2007 17:52
Re: MURÉNA 200
Tak si to nemysli a nastuduj napřed segmenty.
neregistrovaný "Benz"
15. 7. 2007 22:46
Re: MURÉNA 200
Nejlepší hot hatch je Mégane a CTR. ;-)
16. 7. 2007 09:25
Re: MURÉNA 200
To je velmi odvážný výkřik ;-)
neregistrovaný "voloda"
17. 7. 2007 08:36
Re: MURÉNA 200
odvazny vykrik podporeny nazorom napr. britskeho kultoveho Car auta - podla nich je jednoznacne najlepsi HH Megane R26 ;-)
neregistrovaný "BMWest"
15. 7. 2007 12:08
Re: MURÉNA 200
Od Fiatu je mnohem strategičtější zreinkarnovat Abarth na stylovém mini voze, protože pak bude mít jen jednoho přímého konkurenta – Mini S – než aby se pouštěly do loterie v nižší střední, gde to praská ve švech. Že není Stilo Abarth moc k vidění? No, vždyť je to dobře, copak by byl Golf GTI obdivovanej, gdyby stál na každým rohu? Jako Octavie RS... "jé, Vy jste si koupil Golfa GTI, hmmm a co jinak?" Ruku na srdce, odkazuješ na minulost, ale vždyť ani to GTI není co bejvalo.
15. 7. 2007 17:58
Re: MURÉNA 200
Já myslím, že nadupat F500 je cesta nikam. MINI je vnímán jako produkt BMW, čili ostrá verze je na místě... Naproti tomu fiat je echtmainstream... a do jeho portfolia perfektně ta pětistovka zapadá... nikoli ovšem jako nadupaný Abarth. Jinak s tebou nakonec souhlasím, že jít si zničehonic naběhnout (kolegové tě tu ukamenují) do nižší střední s Bravem Abarth... to by asi byla velká sázka do loterie. Přesto... začínat na tom miniautě... no, přijde mi to přesně o tom, o čem to je - jen hra ne velkého. A to je podle mého špatně. Naopak bych profiloval pětistovku výhradně jako nové auto tohoto tisíciletí do městské džungle... na tom nejslabším motoru. Jinak velmi cením tah na bezpečnost tohoto autíčka.
Avatar - CtvrtSardel
15. 7. 2007 21:41
Re: MURÉNA 200
Podivej se, jaka je doba mezi uvedenim Grande Punta a Brava. Byla by kravina po par mesicich prodeje Brava hned prijit s Abarth verzi, at uz bude jakakoli! Jako vsichni a vsude, nejdriv zaklad, a pak jen cim dal vys... GP Abarth bude podle me hodne zajimavy auticko, a nevychazim z toho jmena (nejsem vekova kategorie, ktera by dobre vedela, co to abarth byl), Abarth vnimam jako ostrou verzi Fiatu, nic vic, nic min. MB ma AMG, BMW ma M divizi, a tak Fiat ma Abarth, asi tak.
O nejakych 150 konich v 500 se muzem bavit hodne dlouho, mozna s tim fiat narazi prodejne, ale minimalne prosadi do nejakeho podvedomi Abarth verze. A o to tady jde myslim predevsim, nez aby 500Abarth trhalo prodeje...GP Abarth se mi hodne libi a nezbyva nez se tesit na Bravo Abarth(btw. 200koni z 1.4? :) - dalsi tema k diskuzi)
16. 7. 2007 16:19
Re: MURÉNA 200
Nemyslim, ze to je cesta nikam, Kdyz je to takovy krok vedle, tak co Fobie RS? taky mestske vozitko ve sportovni verzi a pest na oko s chrochtakem pod kapotou, fuj... To naproti tomu Abarth 500 bude navazovat stejne tak jako "civilni" petistovka na starou "civilni" 500stovku bude Abarth 500 navazovat na Abarth 500 z minulych dob. Me na tom neprijde nic zvlastniho. A kdyz se podivas napric vyrobnim portfoliem ruznych automobilek, takze kazda ma nejakou tu nabrousenou verzi i u pidiauticek. A s srovnani s Mini je myslim namiste uplne stejne, prece k italskym autum vzdycky patril temperament, ikdyz to mozna nebylo zrovna pod znackou Abarth - z tech dob treba - Uno Turbo, Tipo GrandTurismo, oboji byly vrcholne verze. A nejenom tady. Proste myslim, ze kazdemu italskemu modelu ostra verze prijde.
neregistrovaný "BMWest"
18. 7. 2007 22:02
Re: MURÉNA 200
Od Fiatu je taky mnohem strategičtější, že pokryjí větší část trhu, až vyjde Lancia Delta HF (Stilo).
neregistrovaný "kavis"
15. 7. 2007 22:17
Re: MURÉNA 200
nerad bych se pletl ale stilo abarth bylo ne?
neregistrovaný "kavis"
15. 7. 2007 22:18
Re: MURÉNA 200
nerad bych se pletl ale stilo abarth bylo ne?
15. 7. 2007 22:30
Re: MURÉNA 200
Bylo, dokonce výborné.
neregistrovaný "wolff"
16. 7. 2007 16:08
Re: MURÉNA 200
Tvůj problém je, že nevíš o Fiatech vůbec nic, dovolím si říct, že já vím o VW víc, než ty o Fiatech,ale pořád z nějakého mě neznámého důvodu tady musíš o nich plakat... Stilo abarth bylo a nebylo to špatné auto, ale absolutně neodpovídalo jménu Abarth. Z tohoto pohledu to nebylo dobré auto. Ví to každý co něco o Fiatech ví,ale bohužel, ty budeš plkat stále... Jinak samozřejmě Fiat nemusí dělat Bravo Abarth, byť myslím, že udělá,ale má verzi 149 GTA, které tedy bude moci konkuraovat leda M1, pokud bude... Jinak tvoje řadění F 500 někam ke knoflíčkůma podobně. Už si uvědom, že ej to prakticky stejně velké auto jako Mini. Děláš tady ze sebe zbytečně hloupějšího než ve skutečnosti si.
15. 7. 2007 22:28
Re: MURÉNA 200
Srovnávám je, protože jsou srovnatelné. Jasně, Abarth nikdy nepostavil ani F1, ani velký sporťák, největší motor, který kdy udělali, byl dvoulitr. Jenže, ve svých třídách Abarthy excelovaly.... A co byl zač Fiat 131 Abarth, Ti taky nemusím říkat, že :o) Postupem času byla značka degradována a nakonec z ní zbyly jen spoilery na Punto. Co teď? Po Stilu Abarth tu máme pětistovku a Grande Punto... Jen tak dál, houšť a větší kapky. Reinkarnace. Abarth se vrací.
15. 7. 2007 22:31
Re: MURÉNA 200
:-) No... držme mu palce.
16. 7. 2007 16:23
Re: MURÉNA 200
No s tim, ze nepostavil ani F1 ani velky auto bych si troufal nesouhlasit, ale jen vahave, myslim ze se mylis, ale nemam nyni podklady abych to rekl na 100%. Ale myslim, ze treba Lancia Delta S4, kde teda opravdu vetsi motor nez dvoulitr nepotrebovali, protoze k ukrutnym 500 koni jim stacila 1.8 je dostatecnym prikladem, toho, ze poradne auto umeji postavit ;)
neregistrovaný "chegue"
15. 7. 2007 10:02
Re: MURÉNA 200
Ze ale ty velky kola petistovce slusej, co GTI? >:D
15. 7. 2007 10:08
Re: MURÉNA 200
>:D Jasně...chce to alespoň osmnáctky >:D P.S. Pětistovka je snad jediné auto, kterému budou dokonale slušet plecháče překryté chromovými poklicemi... a to cením.
15. 7. 2007 10:03
Re: MURÉNA 200
:-) ... ty ses magor :-)
neregistrovaný "ledzep"
15. 7. 2007 12:51
Re: MURÉNA 200
...nasejřenej vrabčák. >:D >:D :yes:
anonym
15. 7. 2007 08:49
Paráda
To bude mazec
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jahonzik"
15. 7. 2007 10:26
PRELOM
Vazeni jsme na prelomu dejim. Vypada to, ze jsme u konce casu, kdy se mini a v nizsi stredni nudna, seredna auta z nemecka prodavala lip nez krasna auta z Italie. Kvalita zpracovani Fiatu se zvysila a uz ji nemci nicim nezastinuji. Vedle krasy Fiatu je VW jako chudy pribuzny. Navic kral ABARTH uderi na impotetni GTI a jemu podobne jednou provzdy. Krysy zalezou zpet do der a pod kameny kam patri. Misto je zde jen pro jednoho.
Rozbalit vlákno
4
15. 7. 2007 10:38
Re: PRELOM
Hele, piš si tu co chceš, ale jestli se hodláš obouvat do mé potence, tak na svou obranu musím uvést, že ještě bouchám co to dá >:D :yes: P.S. jako umanuté přání budoucnosti fiatu je to napsané hezky. Tak uvidíme ;-)
neregistrovaný "jahonzik"
15. 7. 2007 10:42
Re: PRELOM
GTI bylo mysleno jako oznaceni na aute. Nezajima me tvoje potence, bylo to o impotenci radobysportovniho auta.
15. 7. 2007 10:47
Re: PRELOM
Vím, vím... ale, pozor, GTIčko není žádným impotentem...
16. 7. 2007 16:26
Re: PRELOM
Lol :D Myli GTI a me to prislo jako bys to psal ty, jenom jsi k tomu dostal rozum a vysral se konecne tak ty Pa-Auta z nemec. Kdyz si to tak prectes, tak je to presne tvuj styl vyjadrovani, chlapce ;)
neregistrovaný "Jan"
15. 7. 2007 12:07
anténa
Všichni fiaťáci všimli jste si té antény na GP?? :-)..žeby..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "max"
15. 7. 2007 13:42
Abarth
...GTI sa vôbec nemusí strachovať...za taký rok tu máme Bravo Abarth /1,8T či 2,0T s vyše 200 koníkmy/ a s cenou uplne inde..napr. Bravo Sport 1,4T 150CV stojí cca660 tisíc SK v kompletnej výbave, v akej by podobný turbo Golf stál vyše melona...
Rozbalit vlákno
5
15. 7. 2007 18:06
Re: Abarth
Máte tam u váš vskutku zajímavé ceny... 150ti koňový Golf přes milión... tomu se říká cenění značky. BRAVO MAXI :yes:
Avatar - CtvrtSardel
15. 7. 2007 21:44
Re: Abarth
Jo, tohle je opravdu "trosku" zcestny :D Uz sem Ti to nekolikrat psal, Srovnatelne vybavy Golfa a Brava, 1.4ky, 140 a 150k, Golf o 60000,- viac, a nejaka vybava menej.
Avatar - CtvrtSardel
15. 7. 2007 21:52
Re: Abarth
jak lakonicke :) Mne osobne to prijde neadekvatni priplatek za...za co? Fakt bych sel radsi doBrava :D
btw. Vcera sem videl nazivo Golf variant, a jak se mi libil ten zadek z fotek, tak nazivo to beru zpet, za to fakt :no: , vypada to...spatne.
15. 7. 2007 22:29
Re: Abarth
Ještě jsem ho neviděl. Bravo ano. Golf je stále fantastickej. Podle mého je GTIčko v červené barvě dokonalej krasavec. Motorizace v tom dvoulitru je sen, a jako třešnička... DSG. Není co řešit.
neregistrovaný "max"
15. 7. 2007 14:15
štatistika
trocha suchej štatistiky...Fiat Group je za prvý polrok s nárastom 7,2% najdinamickejšia automobilka v Europe...vyšší nárast predajov zaznamenala len Honda +17%...VW+1,2%...PSA +3,2% Ford -4,8%...Renault -7,7%....v júni Fiat +9,9%...VW-0,1%...a to sa ešte poriadne nerozbehol predaj benzínových verzií Brava/zatial k dispozícii len základný 1,4 90CV/...čiže prajné predpovede niektorých nemenovaných diskutujúcich o prepadáku GP či najnovšie Fiatu Bravo sa ani zdaleka nesplinili...prilepšili si aj AF /za minulý rok +15%. či Lancia a tu je ťahúnom zatial len Y/... :yes:
Rozbalit vlákno
2
15. 7. 2007 18:03
Re: štatistika
Asi ti nikdo zatím neřekl z jakých čísel se fiat hrabe... jinam než nahoru to jít nemůže. P.S. Jo, Y... to je dokonalej tahoun... zejména značky, jakou Lancia byla... 8-s
neregistrovaný "chytrý"
15. 7. 2007 18:43
Re: pro GTI
... zapomněl jsi, že před pár lety za sebou umřeli dva nejvyšší Fiatu - Angelli a panovalo absolutní bezvládí. S tím by měla problém každá firma ty chytrej.
neregistrovaný "Deception"
15. 7. 2007 18:47
Nevím nevím...
Pětistovka bude pěkné auto, bude tak nějak malé auto, do města. Abarth? Proč ně, na ty závody od světel ke světlům stačit bude. Ale na takové D1 při nájezdu na skákavé panely z člověka buď vytřese duši, nebo se odporoučí za svodidla. Tak malý podvozek nebude stabilní, tam ho opískuje kdejaká TDI mašina.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "A2"
16. 7. 2007 08:59
Re: Nevím nevím...
Jel si někdy na italských dálnicích, jsou téměř nejlepší v evropě, žádná D1 se tam nevyskytuje. Takový bláboly mám nejradši.
neregistrovaný "FX"
16. 7. 2007 13:01
Re: Nevím nevím...
Jo a 500ky budou jezdit jen v Italii, co? >:D
neregistrovaný "chegue"
15. 7. 2007 21:13
kde je FIAT
Kde je FIAT tam je GTI :-) Fiat ti posledni dobou neda spat coz? >:D
Rozbalit vlákno
0
15. 7. 2007 22:54
ZLATE MALE KUBATURY ABARTH
Moc me tesi, ze se ABARTH vraci tam, kde byl vzdy nejlepsi. A to v malych kubaturach a v malych autech. Svet nepamatuje uspesnejsi znacku v kubaturach do 1300, nez prave ABARTH. Velmi ucinne si vybrali pro svuj velky comeback prave F-500 (Knoflik) a Grande Punto. I kdyz Bravo je velice vkusnym vozem, pro ABARTHa je podle mne uz moc velkym. Trida techto kompaktu (GTI, ST, VTR....) uz je preplnena a tyto vozy se jiz stavaji skoro nudmymi "tuctaky". Uz se tesim, az je uvidim na silnici.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "geroc"
15. 7. 2007 23:54
Kde se tady vzal?
Nestačím valit bulvy že grafoman GTI se snížil k diskusi o Fiátku 500. A projevil se jako obvykle.Toť vše.
Rozbalit vlákno
0
anonym
16. 7. 2007 00:35
ahoj
*. je ztol vazne sqele
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "qarlos"
16. 7. 2007 00:36
ahoj
je to pekne super na *. ja si to nekoupim. ty, jo?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dzosua_fan_It_car"
16. 7. 2007 11:22
stop SPAM GTI
GTI ty chodis pěsky tak bud v klidu, o tom kdo si co koupi a nekoupi ty tu VŮBEC nepiš. meleš pořád o GTI a máš ho? maš vůbec něaký auto? nemáš, jinak by tě MOJE.AUTO bylo plny. kecy, zvásty a propaganda nic víc. myslím, že tvůj čas je dávno pryč. dnes a vždy příště tu jsi pouze za ŠAŠKA, ale mě se tu líbíš. Od dob tvého posměvovaní fiatu jsi tu vybudoval opravdu velikou skupinu odpůrců VW. jestli jsi zaměstnancem PR, tak tě brzo vyhodí. jsi totiž zcela kontraproduktivní he bl..be :-!
Rozbalit vlákno
0