Myslim, ze focus ten facelift potrebuje ako soľ, tie čierne plasty na prednom nárazníku stále neviem stráviť čím sa imho stáva FF pekný len v čiernej farbe. Dufam, že po facelifte tam už nebudú.
Predné svetlá "z predošlej generácie Mondea" tiež Focusu moc nesedia, takže sa na facelift celkom teším. (narozdiel od posledného faceliftu Fiesty-z výnimkou interieru)
Smerovky v spätných zrkadlách sú už asi trendom, na ktorý si budem musieť (žiaľ) zvyknúť.
Dizajnovo je vemi nevýrazný, ale kto kupuje FF, určite vie prečo a vie ocenť jeho kvality.
Po focusu I, který vybudoval novou image celého Fordu s palubkou, která fungovala a měla vlastní výraz to je teď návrat do šedi. Lidé asi mají rádi nudné věci, proto focus II tak vypadá.
Ty cerny plasty trcici z predniho narazniku sou pryc uz u soucasny verze Focusu, lepe receno, plastovy naraznik uz ma alespon barvu karoserie. Ale neverim ze designove mu facelift nejak pomuze. To az nova verze, protoze jak dokazuje novy Mondeo, tak se evropskej Ford vraci zpatky ke kinetic stylu - vcetne stejny chyby jako u prvniho Focuse - mohutna karoserie a maly kola. Soucasnej Focus je sice designove sedej prumer, ale aspon tenhle pomer ma vyvazenej.
Protože nárazník má možná občas plnit i fci,pro kterou je určen,tj.,např. při parkovacích manévrech se jedním autem ťukne do druhého,viz.systém parkování v Paříži, pak je nalakovaný nárazník bez otěrové lišty,resp. nalakovaná i lišta na něm,nejlépe doplněná chromovanou lištou, naprostá pitomost. Buď je to na efekt,nebo na funkci. Oboje sotva...Ale zase mají karosáři co stříkat, že jo... >:D:yes:
POZRI SI RADSEJ STATISTIKY, KTORE AUTA SU JEDNOTKAMI V PREDAJNOSTI...A SORRY, FORD BOL OZAJ JEDNOTKOU V 20 STOROCI, T-KO BOLO OZAJ INSPIRUJUCE .. >:-[] A TAKISTO KA JE PO 12 ROKOCH VYROBY DOSLOVA HIT NA TRHU 8-s
TY SI HOVADO JAK VESMIR, ASI SI NEVIDEL POLICAJNE STATISKTIKY TY TRULKO, MOZNO U VAS V ZIDACKYCH CEXHACH TO KUPUJU CHALUPARI. A ESTE, 10 % POKLES PREDAJA HOVORI SAM ZA SEBA ....
Design byl uz v dobe vzniku,,sedivoprumerny"a s pribyvajicimi lety se to samozrejme dal zhorsovalo-a ted-doufam ze me prekvapi,ale z techto fotek mam dojem,ze se to jeste vice zhorsi a to o poradny kus(k tomuto nazoru jsem dospel diky Mondeu-na fotkach vypadal,,no nic moc",proto jsem doufal ze se to pri osobnim setkani zlepsi,ale ono jaksi taksi ne.No-opravdu doufam v to,ze me Focus prekvapi. ;-\
pro mě je focus II jedno z nejhnusněji vypadajících aut ve své třídě a koukám že zůstane i po faceliftu, škoda je to jedna z mála slabin ale o to výraznější, když FF II tak snad jedině kombi
jj.presne to iste si myslim aj ja o tom vozidle...Focus 1bola zvonku krasna. Toto je nejaka divna hatlanina viacerych stylov.
Najviac citit nulove napady v interiery. Podla mna dizajnovo najhorsia palubka v triede
To je do velkej miery subjektivna zalezitost, niekomu sa paci, niekomu nie. Kazdopadne to, co focus predava, su technicke parametre (najma spickovy podvozok). Kto hlada predovsetkym dizajnersky skvost, a menej mu uz zalezi na jazdnych vlasnostiach, nech sa obzrie niekde inde...
ako c-max nie, skor ako nove mondeo. predok bude takmer totozny s mondeom a zadne svetla budu LED. blinkre v sp. zrkadlach su vo vyssich vybavach uz teraz.
Nikdy nepochopím proč je Focus II tak široký (zdaleka nejširší ve své třídě, např. proti Octavii II je širší o 7cm), když nemá větší vnitřní prostor a šířku. Jak vidno, faceliftem se toto nezmění.
pardon, špatně jsem se vyjádřil. Správně měl být "k čemu jsou ty mohutnější výztuhy dobré když i s menšími výztuhami (a tedy i menší šířkou dveří a celého auta) dosáhne konkurence stejné bezpečnosti?".