Zdá se mi nelogické, aby ST jako vrcholná verze řady mělo čtyři válce a "běžné" provedení 2,5T pět. Takže můj tip je, že ST bude taky pětiválec. Škoda, protože V6 (třeba upravená 3.2 od Volva, nebo dokonce 3.2 Turbo) by IMHO byla lepší - spousta zákazníků bude ústup od šesti k pěti válcům (byť s turbem) vnímat jako negativum...
Podle me je nesmysl ustupovat od V6. Ciste marketingove. I kdyby poladena R5 mela byt parametrove lepsi. Proste vrcholny model stredni tridy by mel mit V6 a i moznost volby AWD.
Jasně, u každého kola jeden! A navíc se tak dosáhne ideálního rozložení hmotnosti :-) A při měření emisí se vždycky nastartují jen dva a hned bude Mondeo ekologičtější než všichni kolem :-)
Budoucí Mondeo ST bude poháněno novým motorem 3,5 V6. Černý testovací vůz na fotografiích má pod kapotou inovovanou verzi motoru 2,5T I5, která bude plnit emisní normu Euro V.
I z dvouvalce by se dalo,,vykouzlit"poradne stado koni.Kdyz jezdili formule 1 patnacky(ctyrvalce-myslim)tak z nich dokazali diky vysokym otackam a silnemu preplnovani vymanit na brzde az 1500kw!!!!!!!!!!!!! Tady by stacilo okolo tisici(kw),aby majitele mohli krasne,,stirat"Veyron. ;-)
Hm, sportovní limuzína....Ať tam dají co tam dají, je to úplně jedno. Jedna věc je prestiž a druhá co to auto s tím motorem dokáže (a nejenen na dálnici, že?). Pro mimodálniční provoz je tahle limuzína stejně jen pohodlný dostavník. Když budu chtít sportovat, tak půjdu třeba do focuse a nebudu si kupovat autobus ;-);-)