Prostorné, ale přitom neobvykle sportovní MPV z dílny Fordu si odvezlo krátce po startu kariéry řadu ocenění, včetně titulu Car of the Year 2007. I ti nejlepší ale musí dostat čas od času další péči.
Čo máš proti interiéru? Typický Ford, aj keď trochu chladný. Jediná výtka, niektoré tlačidlá by mohli byť väčšie a trochu inak usporiadané, ale inak o.k. ;-) Čo sa Ti na ňom nepáči?
Nevšiml jsem si, že by Renault byl v Kanadě prodáván, ale možná by měl u zdejšího frankofonního obyvatelstva úspěch, co my víme.
Mimochodem, já tady celou dobu mluvím o Fordu, nevím kde jsi vzal Renault. Ten má třeba interiéry podařené, třeba takové Mondeo Laguně nešahá ani po kotníky.
Důvody prodejnosti jsou něco jiného než kvalita interiéru o kterém se tady bavíme. To je jako já bych tvrdil, že vícezrný chléb je lepší než Tesco chléb a ty bys oponoval, že Tesco chleba se prodá více. Samozřejmě Mondeo má své klady, neobdsikutovatelné, ale interiér na špici třídy nepatří.
A? Je to proste jeho štýl, materiály sú kvalitné, všetko lícuje veľmi presne a podobné tvary ani povrchy už prakticky nikto ďalší nemá. Je to funkčné a po krátkom zoznámení sa stratí aj zdanlivý chaos alebo zložitosť. Ale však jasné, nepáči sa ti interiér, nekúpiš Forda. ;-)
Souhlas. Maxíkem jsem se projel a žádný negativní pocity z interiéru jsem neměl. A co se týká uspořádání a velikosti různejch čudlíků, já k tomu přistupuju tak, že to prostě automobilky dělaj každá trochu jinak a nemám problém. Důležitější je stejně to svezení, nebo se pletu...? :-O