Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Jaguar XF v provozu (co asi zůstane ze studie?)

Fordova britská divize Jaguar se usilovně připravuje na uvedení nového klíčového modelu. Nástupce modelu S-Type už musí být úspěchem.
Zpět na článek
23. 1. 2007 13:44
neregistrovaný "CtvrtSardel"
23. 1. 2007 13:45
neregistrovaný "CtvrtSardel"
23. 1. 2007 15:36
neregistrovaný "FX"
23. 1. 2007 13:45
neregistrovaný "Paťa"
23. 1. 2007 15:48
anonym
23. 1. 2007 21:12
anonym
24. 1. 2007 10:54
neregistrovaný "Ciello"
23. 1. 2007 21:19
anonym
23. 1. 2007 22:14
anonym
24. 1. 2007 14:00
anonym
24. 1. 2007 14:33
anonym
23. 1. 2007 22:31
anonym
24. 1. 2007 11:04
neregistrovaný "Ciello"
24. 1. 2007 00:03
neregistrovaný "Lol"
23. 1. 2007 17:43
neregistrovaný "Roby"
23. 1. 2007 18:52
anonym
23. 1. 2007 22:58
neregistrovaný "Kenny"
23. 1. 2007 23:01
neregistrovaný "dddhd"
23. 1. 2007 23:32
neregistrovaný "MK"
24. 1. 2007 03:35
neregistrovaný "yaroukh"
24. 1. 2007 08:26
neregistrovaný "Hartge"
24. 1. 2007 09:13
neregistrovaný "MK"
24. 1. 2007 09:34
neregistrovaný "MK"
24. 1. 2007 16:33
neregistrovaný "Hartge"
25. 1. 2007 00:16
neregistrovaný "Filip Turek"
25. 1. 2007 10:40
neregistrovaný "frollo"
neregistrovaný "CtvrtSardel"
23. 1. 2007 13:44
Jaguar kuguar...
Zadni svetla mi pod tou kamuflazi pripominaji Aston...dalsi dobra znacka...:)
Moc z toho poznat neni, ale doufam, ze Jaguar nezmizi z automapy sveta!
btw.Ted mi pod oknem stoji cerna XJ8...:)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "CtvrtSardel"
23. 1. 2007 13:45
Re: Jaguar kuguar...
Aj koncovky vypadaji slibne, to jsem zapomnel...
Skoda, ze neni nic vyraznyho videt zpredu...mozna tam ani nic takovyho neni ;-\
neregistrovaný "FX"
23. 1. 2007 15:36
Re: Jaguar kuguar...
No ty zadni lampy mi pripomely oktavku, proste skodovacky Ccka trochu natazeny :D
neregistrovaný "Paťa"
23. 1. 2007 13:45
Super
;-) Z prvních fotek super auto
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
23. 1. 2007 14:53
Pantera Onca Once Again
Jsem zvědavý, jak nakonec bude vůz vypadat. Pokud by ho Jaguar primárně mířil proti 5er, což z doposavadního vývoje a hlavně ze vzezření konceptu docela dobře vyplývá, pak se mi zdá, že naděje na úspěch reálná je. Já sice z XF nadšený nejsem, to už jsem nastínil v diskuzi pod konceptem, ale jestli to má takhle Jaguar promyšlený a zabere to, tak budu i já tento model mít rád. Ne snad proto, že by pro mě ztělesňoval duch Jaguaru, ale proto, že dokázal zajistit další existenci automobilky. Co se týká XF jako konkurence pro 5er, tak můj pohled je tento. Skalní fandové BMW tvoří u 5er (laický odhad) tak 10 - 25% zákazníků - ty jsou nezlomitelní, takže s těmi nelze počítat. Další část zákazníků, je "proněmecky" orientovaná, jsou ochotni jít třeba k Audi či MB, pokud nabídnou pro ně příznivější produkt, ovšem potřebují/chtějí mít pocit, že si koupili výrobek od německé značky (teď se nebavíme o místě výroby). V této skupině by dokázal Jaguar přesvědčit nějaké malé procento ve svůj prospěch. Třetí, pro Jaguar už podstatnější skupina je ta, která k BMW jde z toho důvodu, že je BMW technicky vysoko, zejména co se týká motorů a oni slyší na technické parametry. Zde může Jaguar zabodovat, pokud dokáže uvést srovnatelný model. Vzhledem k výkonu a kvalitě motorů BMW to pro Jag nebude snadný úkol. Zejména vidím problém v top nabídce, výkon nejlepšího 5er dost přesahuje výkon S-type R. Záleží, jak kvalitní agregát by nabídnul Jag úpravou, dnes již letité 4,2 V8. Pětilitrový obsah by se vyrovnal M5. Ovšem záleží jaký a jaký průběh výkonu takový motor bude mít. Snad jedině, že by mohl být o něco lehčí vzhledem k absenci dvou válců. Ovšem bitva se povede i na nižších "civilnějších" verzích a tady se Jaguar potká s další skupinou lidí, kteří kupují stylem cena/výkon. Zde bude muset Jaguar přitlačit čelist. Auto, jehož výkon nebude o moc nižší než u 5er, pokud možno bude pohodlnější, srovnatelně spolehlivé, nebo raději spolehlivější a to vše za aspoň opticky nižší cenu. Pak tu bude skupina lidí, kteří prostě kupují to co je zrovna nejvíc "in". Zde bude nejdůležitější obstát v marketingové soutěži a zapůsobit na ty správné emoce, i když tato skupina je dost krátkodobá a navíc způsobí, že brzy budou na trhu ojetin k dostání relativně zachovalé kousky XF za solidní cenu. Pak tu je skupina lidí - skalní (a) fandové. První, nevelká část z nich je zvyklá pravidelně obnovovat svůj park, ale vždy zamíří ke své značce. Berou Jag jako zboží a stačí jim, aby to bylo nové auto, které je "trendy". Asi jako kdyby šli ke krejčímu, móda je vpodstatě nezajímá, potřebují nové sako a důvěřují krejčímu, že jim spíchne něco aktuálního. Druhá skupinka je ta, která design vozu vnímá a potřebuje nebo chce obnovit nebo doplňit vozový park. Ten komu se XF líbí nebude nic řešit a hned si ji objedná, a ta zbývající skupina bude ta, jíž se XF nezalíbí. Ty potom budou čekat, buď že se jim model zalíbí, nebo třeba na nové "XJ", pokud to nebude mimo jejich možnosti. V tom případě je reálná možnost, že ačkoli jsou příznivci značky, nedokážou si z aktuální nabídky vybrat. Ať to ale bude jak chce, XF naději na převzetí určité části zákazníků BMW má, každopádně by ale neměl Jaguar zapomínat na ostatní konkurenci, nezmiňuji MB, který zřejmě zůstane i u další gen. E klasse konzervativní, ale třeba i takový Lexus popř. Audi.
Rozbalit vlákno
4
23. 1. 2007 15:17
Re: Pantera Onca Once Again
Jen aby to neskoncilo tak, ze jag ostane kategorii samou pro sebe. Nekdo ho skratka chce, a zvysku sveta se sice libi, ale nejak moc po nem netouzi.
anonym
23. 1. 2007 15:48
Re: Pantera Onca Once Again
nebylo by od věci vyhrsbat na ostatní nějakou špínu - třeba že BMW je potomek románku mezi MB a Geely nebo že Audi vykrádá technologie Škodovky
anonym
23. 1. 2007 21:12
Re: Pantera Onca Once Again
Zavolej Čunkově sekretářce, ona něco vymyslí >:-[] >:D
neregistrovaný "Ciello"
24. 1. 2007 10:54
Re: Pantera Onca Once Again
>:D >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
Avatar - Lonestarstate
23. 1. 2007 17:41
Pád impéria
Tohle bude fiasko. Párkrát za život se dostanete do situace, předpokládám, že každý to zná, kdy přes jakoukoliv volbu směřujete přímo ke katastrofě. Nástupce S-type nebude třebas v ničem zaostávat za konkurencí ve zpracování, spolehlivosti, výbavě, ceně, bezpečnosti avšak počet lidí, kteří vůbec chápou Jaguar jako druh volby se dramaticky krátí. Jeden můj kamarád, když mluví o "autech", vždycky tím myslí Škodu a Peugeot. Takových lidí jsou miliony. Naproti tomu i mezi bohatými, aby člověl namáhavě hledal někoho, kdo bere Jaguar v potaz. Těžko okouzlíte někoho, pro koho jste vzduch. Jaguar je pro člověka dneška vzduch. Nepochopitelný stejně jako ambice mít vlastní alej. Ale jak říkal W. Churchill: "If you are going through hell, keep going." :yes:
Rozbalit vlákno
14
anonym
23. 1. 2007 21:19
Re: Pád impéria
jsem člověk dneška a není mi fuk. reálně mám na to si na S-type "zarobit" během těch 55 let, co budu v pracovním procesu a pokud na to budu mít, tak dvě auta už mám vybraná (jedno do klubu, druhé na šotolinu)
anonym
23. 1. 2007 22:14
Re: Pád impéria
co myslíš, půjde do něj dát mříž? >:-[] >:D
Avatar - Pekelná Micinka
24. 1. 2007 10:35
Re: Pád impéria
Kterou myslíš? N1 nebo vězeňskou? >:D >:D Policejní Jaguary existovali a docela dost. >:D
anonym
24. 1. 2007 14:00
Re: Pád impéria
problém je, že u nás prodejní úspěch bude záležet na tom, zda to bude ve verzi "chrastimřížkamiušetřílove"
Avatar - Pekelná Micinka
24. 1. 2007 14:13
Re: Pád impéria
Tak kdyby Jaguar vycházel z našeho trhu, tak skončil ještě než ho Sir Lyons založil
>:D
anonym
24. 1. 2007 14:33
Re: Pád impéria
>:D
anonym
23. 1. 2007 22:31
Re: Pád impéria
napadá mě ošklivá myšlenka - možná už prostě tradice nefrčí, a je dokonce přímo nežádoucí ... ?
Avatar - Pekelná Micinka
24. 1. 2007 10:35
Re: Pád impéria
Ano bohužel, myslím že u velké části potencionálních zákazníků to tak bude. ;-\ ;-)
neregistrovaný "Ciello"
24. 1. 2007 11:04
Re: Pád impéria
já si myslím opak... tradice frčí.. ALE - samotná tradice nic neudělá.. ;-\ je to prostě jen část a ta menší, kterou musí doplňovat ostatní články celku. Dnes se čím dál víc projevuje chtíč po značkových věcech a po low-endech (střed se vytrácí). Ve vztahu k autům je to jiné, ale dá se z toho vypozorovat, že emoce rozhodují při koupi mnohem více než rozum aniž bychom si to uvědomili. Z toho chci říct, že pokud Jaguar uděla fakt povedený a cenově adekvátní auto (1 - 1.5 - 2.0 mio je na tuhle třídu OK), auto na technické urovni nabízející minimálně to stejné co špičková konkurence a přidá k tomu tu tradici (emoce), tak tím může stát na dobrém základě. Koupí si to podobný člověk co třebas jezdí Lexusem, Saabem a podobně laděnýma autama. Nebo člověk, kterej by se viděl v Aston Martin ale je na něj příliš drahej a nedostupnej. Tohle by mohlo mít říz Astona s technickou vyspělostí atd.. a přitom by to byla trendy limuzina s návdavke vyjímečnosti a určité úrovně. ..tím vlastně rozšiřuju tvůj původní příspěvek.. ;-) :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
24. 1. 2007 11:38
Re: Pád impéria
úplný souhlas :yes: :-)
Avatar - Lonestarstate
24. 1. 2007 18:41
Re: Pád impéria
Uvidíme. Jak moc rád bych se pletl. Kdyby aspoň trochu předělali ty přední světlomety... S tím předkem by se mělo ještě pracovat. Aston frčí, o tom není sporu. Ale taky se nachází v dosti jiné cenové skupině. V třídě, kde rodokmen se dodnes vyžaduje jako samozřejmost, aby se člověk vyvaroval faux-pas.
neregistrovaný "Lol"
24. 1. 2007 00:03
Re: Pád impéria
Ono to bude mozno velmi malou sietou predajcov aj oproti BMW, ktore ma predajcu v kazdom vacsom meste. Ale neviem si spomenut ze by som niekde videl predavat Jaguary... hmm. A ludia ked pocuju Jaguar tak myslia na zavratne sumy a ani ich nenapadne ze by to snad mohlo mat porovnatelne ceny ako BMW.
24. 1. 2007 09:15
Re: Pád impéria
souhlas. smutnej souhlas.
neregistrovaný "Roby"
23. 1. 2007 17:43
hlavně ať to není Audi
Jaguárům moc fandím jen se bojím aby se z původních bezva konceptů nestal za přispění Fordu zas obyčejná tuctovka což samozřejmě z těchhle fotek poznat není ale už jen že původně bylo otvírání dveří schované v oknech, dnes je úplně klasické, dříve extravagantní výrazné tvary začínají splývat takže se z toho stává takové Audi a o tom Jaguar opravdu není. Doufám že se mýlím...
Rozbalit vlákno
0
anonym
23. 1. 2007 18:52
Hm
At si kazdy rika co chce , ale v dobe kdy Jag musi zaujmout zakaznika je jakakoliv odchylka od bezvadneho konceptu odchylkou od potencionalniho zakaznika . Zkratka , pokud to bude vypadat jenom trochu jinak nez to s cim nas rozmlsali tak to bude zase fiasko . Nechci Vas vazeni priznivci znacky trapit , ale asi by jste se podivili za kolik se da tady ve statech poridit slusna ojetina Jagu . 3.0 V6 S-Type od 15000 $ ,2.5 V6 AWD od 10000 $ , pri dnesnim kurzu je to vysmeh znacce . Nedival jsem se za kolik se da koupit v Cesku , ale za prepocet asi rozhodne ne . Jag jsou hezke , ale jak tady uz nekdo rekl i 30 lety ridic v nem najednou zestarne o 20-25 let . Ale jinak jim fandim a mooooc .
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
23. 1. 2007 20:51
Mark XF
Možná to zrovna ode mne nevyzní :-), ale tentokrát nejsem tak skeptický. Ještě mě tak napadlo, že markteting XF by mohl být vedený zvlášť, s Jaguarem jen jako v pozadí. XF je docela vděčné označení - na X i na F se dá najít spousta slov, graficky by s tím taky šlo docela dělat. Snad to jinak ne příliš potentní marketing zvládne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kenny"
23. 1. 2007 22:58
S-Type
Současný S - type je jedno z nejkrásnějších aut, vevnitř snad ještě kouzelnější než zvenku..a s tim dieslem 2,7 to je prostě super kombinace, fakt bezva...Zkuste, pak uvěříte..
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dddhd"
23. 1. 2007 23:01
dghd
:*) :-O :-! >:-[] :yes: dgh
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MK"
23. 1. 2007 23:32
Vzhlad
Seriova vyroba sa bude odlisovat od konceptu len v minime detailov, staci si pozriet ako to bolo s coupe XK. Dokonca si myslim, ze seriovka XK je este krajsia ako bol predstavovany koncept.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "yaroukh"
24. 1. 2007 03:35
Fordova britská divize Jaguar
Až teď mě to trklo. 8-s :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hartge"
24. 1. 2007 08:26
...
Jak tady bylo řečeno,i kdyby se vlastnostma a cenou vyrovnal konkurenci..tak stejně nedosáhne takových prodejních úspěchů jako BMW,Audi,Mercedes... musel by přijít s něčím inovativním,nebo s drasticky nízkou cenou,aby přitáhl zákazníky... :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "MK"
24. 1. 2007 09:13
Re: ...
Ved aj prichadza, kto by nechcel vlastnit stvordverovy Aston Martin? >:D
neregistrovaný "MK"
24. 1. 2007 09:34
Re: ...
Ale par detailov ma trosicku mrzi. Napriklad to, ze predsa len dali klucky klasicky na dvere a hlavne to, ze cele auto povyrastlo do vysky, uz nie je tak pretiahnute do dlzky a teda ani tak sportove. ;-\
neregistrovaný "Hartge"
24. 1. 2007 16:33
Re: ...
přesně...starej dobrej Jaguár i když to byl sedan,byl nízkej,širokej a dlouhej,to je to co Jaguar odlišovalo od ostatních :-)
neregistrovaný "Filip Turek"
25. 1. 2007 00:16
Jaguar si znicil reputaci poslednim XJ a mondeem X-type..Ted
8-s 8-s Snad bude mit XF podobny uspech jako Mercedes CLS ktery ma podle meho nazoru tvary vychazejici z tradic jaguaru.XF a doufam i nove XJ budou nizka,dlouha auta ktera by si mela vydobit uspech jako nove XK.Mela by mit nejskvelejsi technicke parametry jako za dob sira Lyonse ktery nekolikrat udelal nejrychlejsi vuz ve sve tride..Vsechny modely by mely byt maximalne sportovni a rozhodne bych ocenil manualni prevodovku jako moznost volby u vsech.Drevo v interieru je super a s novou opalenou stylizaci bude mit uspech i u modernistu.Rozhodne nevyrabet podobnou parodii na XJ jako je X-type-poskodil renome na generaci dopredu.urcite pokracovat v preplnovani kompresorem a prekvapeni pro bmw by mohlo byt napriklad zkombinovani s turbem,proste delat veci ktere v dane tride nikdo nedela.Urcita podobnost s Astonem je zadouci a muze poukazovat na jejich příbuznost.Je potreba udelat modelovou radu vykonejsi a ovladatelnejsi nez konkurencni modely BMW ale s vecim stylem nez ma Maserati a Aston.Nesmi se opakovat trapna kritika na interier jinak velmi chvaleneho XK.Nabizet opet neco vic napr strop i palubku v kuzi,v intru uplne vynechat plast atd.drevo stilizovat uplne nove a ovladace ze zajimavych kovu,nabidnout napr uplne prosklenou strechu,nove barvy napr bronz metal jako u RR silver shadow nebo olivova jako u murcielaga..Proste sokovat svet podobnym zpusobem jako to umel Sir Lyons..Nabidnout novy zpusob cestovani za stejne penize jako konkurence,ukazat uctu k tradici tim,ze tradicne vytvori jaguar neco co bude udavat smer ostatnim a co bude revolucni zpusebem jakym byly SS100,XK120,Mk2,E-type,XJ..XF by melo byt pro rok 2007 to co bylo Mk2 pro rok 1959,mel by to byt nejrychlejsi seriovy sedan sveta,nebo aspon stejne rychly jako konkurence a to s davkou sarmu,luxusu a stylu o kterem se konkurenci ani nezda.Je mi jasne,ze nic takoveho se nestane ale kdyby mnou nenavideny ford dal konstrukterum a desingerum za ukol vzit se do Lyonse a vytvorit opravdu nejlepsi sedan pro soucasny svet,verim,ze by to slo a stale by to byl pravy Jaguar protoze v tom tkvela jeho podstata.Ford zadal ukol udelat auto ktere bude vydelavat a ne auto ktere nebude moci uspokojit poptavku,na seriovem voze bude standartne setrit a uz ted je jasne,ze koncept je pro ne zabava a ze nebudou schopni ho uvest v zivot presne tak jak je,to samo o sobe by stacilo aspon k casti uspechu o kterem mluvim..A nechat Jaguar vytvorit dalsi generaci vlastnich motoru a ne mu vnucovat koncernove,to uz bych chtel asi prilis.Ja jsem hrdym majitelem Jaguaru XJ40(4.0 v manualu.. >:-[] ,prekrasna gunmetal. a svetly interier)a jsem tradicionalista jenz chape,ze to co je dnes klasicke je klasicke proto,ze to ve sve dobe bylo prevratne,nekdy i velmi moderni..A neni mi ani 60 ani 40 ale neco pres dvacet..Zadny z vozu ktere jsem dobre poznal nema takove charizma jako prave,neposkvrnene,original Jago..Jaguar forever!!!!! >:-[]
Rozbalit vlákno
2
anonym
25. 1. 2007 03:24
Re: Jaguar si znicil reputaci poslednim XJ a mondeem X-type.
>:D :yes:
neregistrovaný "frollo"
25. 1. 2007 10:40
Re: Jaguar si znicil reputaci poslednim XJ a mondeem X-type.
Naprostý souhlas. Je vidět, že jsi znalec a máš jasno. Ale bohužel to asi opravdu zůstane u našeho zbožného přání. Jaguar podle mě nemá prostředky na technické a technologické překonání BMW ani v jedné třídě. Moc rád bych se mýlil. O přijetí stylu nového XF a XJ strach až tak nemám, spíš se bojím o zaostávání v technice. Permanentní překopávání dnes již letitých motorů, přebírání motorů od Volva či Fordu a sdílení podvozků nemusí v budoucnosti stačit pro zajištění konkurenceschopnosti. Jaguar chce být na pomezí prémiového a exkluzivního segmentu, tak musí tuto pozici obhájit nejen designem, ale i exkluzivní technikou. Neříkám, aby se Jag účastnil šílených výkonových závodů mezi AMG Mercedesy, M BMW a R Audinami. Ale fakt, že nový Jag XK8 opět přebírá bez větší úpravy a se stejným výkonem motor V8 z minulého modelu může být do budoucna problém.