Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Modernizovaná Kia Cee'd - Nové detaily už zanedlouho

Model, který změnil pohled na korejská auta v Evropě, se po třech letech na trhu dočká první výraznější modernizace.
Zpět na článek
26. 6. 2009 14:48
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 6. 2009 19:36
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 6. 2009 13:13
26. 6. 2009 21:14
28. 6. 2009 19:02
neregistrovaný "STI"
29. 6. 2009 15:54
26. 6. 2009 12:52
zvysenie predajov
no myslim ze bude vyzerat zase o nieco lepsie, a predaje sa minimalne udrzia na tom cisle ako doteraz, len tak dalej, ale skor som cakal ze najprv pride i30..ta by to potrebovala viac-zpredu!! ;-)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 6. 2009 14:48
Re: zvysenie predajov
Bojím se, aby Ceed nedostal nějaký vyšinutý výraz. Doposud byl sice spíše nenápadný, ale vyvážený a lehce stravitelný...

... nicméně, automobil je to slušný :yes:
26. 6. 2009 16:11
Re: vyraz ako No.3
tu je pekne vidiet ze predna maska bude mat rysy ako nova kia[No.3]....[odkaz]
No3-Plus [odkaz]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 6. 2009 19:36
Re: vyraz ako No.3
Ta Kia No3 by mohla stát za to.
26. 6. 2009 20:04
Re: vyraz ako No.3
Snáď aj bude...Matrix už potrebuje nástupcu, tak príde možno pod obomi značkami (alebo MPV len pod značkou KIA?)
28. 6. 2009 13:55
Re: vyraz ako No.3
Hyundai potvrdil, že dvojče ke Kie No3 bude dělat také, ale s časovým odstupem zahájení zhruba o jeden rok. Obojí v Nošovicích. Kromě toho potvrdil, že bude dělat i větší MPV třídy "Scénic", tj. na bázi i30 - z toho zase můžeme naopak spekulovat, že později vznikne i skutečný "Cee'd MPV" na platformě i30. (No3 stojí na prodloužené platformě i20.)

Ještě OT Hyundai: Teď se dívám, že dokonce "MPV i30" (d4,48xš1,80xv1,61) má jít na trh koncem r.2010 společně s novou Sonatou (i40), zatímco "MPV i20" má přijít v r. 2011 - a pozor, zároveň s malým sportkupé Veloster (nový benzin 1,6 turbo/172k), které má nahradit starý Tiburon/Coupé. V r. 2010 přijde také nový Tucson/i35, který mi zatím ze všeho nejvíc připomíná Kuga.

cee'd facelift - FOTKY INTERIÉRU pro ty, co rádi omakávají plasty :-) [odkaz]
Avatar - Emel
26. 6. 2009 22:35
Re: vyraz ako No.3
Trošku Ford-look té přední masky... ale jo, Kia vypadá vcelku k světu.
26. 6. 2009 13:01
Pár změn...
...kromě snížení výkonu 1.4CVVT na 66kW a projektorových světel Ceed také nabídne nové věci, jako třeba dual-zone klimu, BT handsfree s ovládáním na volantu, na kterém půjde konečně ovládat i PP, ...
Rozbalit vlákno
13
26. 6. 2009 13:13
Re: Pár změn...
No hlavně aby jim zas neschnily zadní dveře. Facelift potřebuje hlavně kombi, hatch je myslim střízlivě povedený, a celkem zubu času odolný.
26. 6. 2009 20:07
Re: Pár změn...
čo by si na kombíku zmenil? Ja asi zadné svetlá a asi by som nejak prerobil tretie bočné okno...klasika a´la Octavia by asi cee´du nesedela, ale s tým mizerným výhľadom a peugeotovským vzhľadom by nebolo zle niečo spraviť...aj keď to asi ťažko možno čakať, najväčšie lisováky z celého auta nikto nebude meniť, to sa prerobiť nedá... ;-\
26. 6. 2009 21:14
Re: Pár změn...
Zadek chce celej přebouchat aby nevypadal tak jak vypadá. Trošku té konzervativnosti by nechybělo.
Avatar - woody-alien
26. 6. 2009 22:00
Re: Pár změn...
Zadní světla by se asi hodilo změnit, ale co se týká celkovýho vzhledu včetně Peugeoťáckýho zadního sloupku, osobně se mi to líbí víc než řešení I30 kombi. Konzervativnost Oktávie by Ceedu neseděla. A mizernej výhled dozadu a šikmo vzad je dnes zřejmě zadáním pro konstruktéry a designéry. "Hlavně ať z toho není nic vidět, aspoň si zaplatěj senzory a kameru..." ;-)
28. 6. 2009 14:11
Re: Pár změn...
Tohle je facelift v polovině životnosti modelu. Za nějaké 2-3 roky, až přijde nová generace, už zas bude móda někde jinde. Teď je po plachtami vidět, že Kia začíná cee'd přibližovat masce Forte, i když pochybuji, že to budou moct vzhledem k celkové stylizaci karosérie udělat důsledně. Je taky možné, že evropské designové centrum Kie si prosadí určitou autonomii markantů proti korejsko-americkému spolku. Ostřejší tahy ale budou teď při faceliftu téměř jistě, ukazují na to ostré úhly nových zadních světel. Jenže design je v pravém slova smyslu celá konstrukce, takže já se budu spíš těšit, že Kia už teď udělá slibované úpravy naladění podvozku, možná něco i s posilovačem. Uvedení malého 1,6 dieselu z nové řady R nebo dokonce avizovaného benzinového přímovstřiku spíš zatím nepředpokládám.
Aby mě někdo nebral za slovo: to GDI bude nejdřív k dispozici ve vyšších objemech v luxusnějších modelech (nová Sonata, motor GDI Theta 2,4l/200 k, r. 2010), já jen spekuluju, že se může později objevit i v menších objemech - logicky případně spíš v nové generaci cee'du, jestli takové rozhodnutí padne.
26. 6. 2009 18:24
Re: Pár změn...
** kromě snížení výkonu 1.4CVVT na 66kW **
odkial mas tuto informaciu ?
30. 6. 2009 09:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 6. 2009 21:57
Re: Pár změn...
Touto informací si jsi skutečně jistý? Podle mě si KIA tímto krokem řeže větev, na které sedí. Její jednačtyřka je stran výkonu i krouťáku na špičce ve své kategorii. Proč to hodlají měnit? Jako aby se prodávala jednašestka?
1. 7. 2009 10:38
Re: Pár změn...
Hm, také jsem tu informaci nikde nenašel. Motor 1.4/66 kW byl projektovaný do "zelené" řady Kie v kombinaci s elektromotorem, ale že by měl jezdit samostatně...
26. 6. 2009 20:09
Re: Pár změn...
Nie si Ty trochu prirýchly....? Prvé auto európskej úrovne a už by si chcel, aby sa vyrovnalo špičke. Ani od Teba nikto po maturite nepýtal vedomosti ako od diplomovaného inžiniera. Vydrž, všetko časom bude. ;-)
27. 6. 2009 13:54
Re: Pár změn...
Já jsem někde psal, že chci, aby se vyrovanlo "špišce"? Tady je zase někdo chytrý...
27. 6. 2009 21:54
Re: Pár změn...
No, chytrý určite som, a možno Ťa raz aj dobehnem... >:D
27. 6. 2009 22:37
Re: Pár změn...
Tak hlavně nezakopni...
neregistrovaný "STI"
28. 6. 2009 19:02
Na elitu nestačí!
Kia CEED byla při svém přichodu vzhledově na úrovni Ford Focus 04 nebo VW Golf V.Ale kvalitou a jízdníma vlastnostma na ně zdaleka neměla.Po té co byl Focus modernizován a přišel Golf 6 byla vedle nich jako vzhledově dost zastaralá.Já mám Focuse 07 před faceliftem a kamarád má Ceeda a to auto nemá ani na Focuse 98!Prostě děs!Lidé co to kupují jsou blázni.Na vlastní oči jsem koukal na Ceeda kterému po 2 letech začal reznou lem zadního blatníku :-O !To si u Focuse,Golfa,Octavie nebo Civica nedokážu absolutně předtavit!O tom jaké jsou ceny servisu nemá cenu psát.Člověk nechá v Kie 2x tolik co u Forda nebo VW!
Rozbalit vlákno
4
29. 6. 2009 14:08
Re: Na elitu nestačí!
A teď tu o Červené karkulce... :-!
30. 6. 2009 09:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
30. 6. 2009 12:57
Re: Na elitu nestačí!
U kazde znacky se najde lepsi i horsi servis. to neni moc o vyrobci, ale o konkretnim servisu. Staci zajet jinam. Mam zkusenosti se servisy Skoda, VW, Toyota, Ford, Volvo a jenom v pripade Volva jsem trefil napoprve servis, s kterym jsem byl spokojeny.
2. 7. 2009 11:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 6. 2009 15:54
ceed
toto vyfotil moj brat 18.4. v Kremnici: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
29. 6. 2009 18:34
Tak už je to venku...
...nebo alespoň něco - aspoň vidíte, že jsem nekecal. >:D :-!

[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
30. 6. 2009 10:06
Re: Tak už je to venku...
No díky :yes: Tomu říkám pořádné informace :yes: Potěšilo mě zejména, že se opravdu snaží popracovat na podvozku i na chování řízení. Ze schématu předních lamp je jasné, že nějaká dramatická vizuální proměna přídě teď nevznikne, ale kvalita svícení (taky kritizovaná) by se měla zvýšit razantně. Eko-našeptávač optimálního přeřazování je celkem milá hračka v zeleném stylu. Hill-assist do kopce i z kopce bych u auta téhle kategorie ani moc nečekal... Zpětná kamera zobrazená v zrcátku, implantovaná ze Soulu, se u Kie zřejmě stane běžným příplatkovým prvkem. Přepracování hlavice řadičky na nový typ zámku zpátečky je další milá kosmetika, věřím, že to ergonomicky bude příjemné. Dohromady vzato jsou tohle ty správné zprávy - že facelift šel hlavně po technice, ne po přebouchání plechů na kapotě. Samozřejmě tím zároveň rychle spěje ke konci positioning Kie jako laciné značky u spodního okraje - budeme na ni klást náročnější požadavky - a oni nám budou servírovat ceny s vyšší horní hranicí. Jako zpráva od skupiny Hyundai-Kia je to dobrý vzkaz.

Ještě odkaz: pochází asi ze stejného prezentačního materiálu jako odkaz 100oktana - kromě předních lamp jsou znázorněné i zadní + řešení lamp kombíku. Neví tu nějaký specialista, co za materiál je "Higrossy" - předpokládám nějaký plast? [odkaz]
Avatar - Katikakus
30. 6. 2009 13:02
Re: Tak už je to venku...
Asi ma byt spravne "Higlossy" coz znamena vysoce leskly/s vysokym leskem. ;-)
30. 6. 2009 14:29
Re: Tak už je to venku...
Možná...já jsem našel ten výraz jen na korejských sitech, tam holt nerozumím textu kolem. Samsung to má taky u popisu jedné LCD. Každopádně je to určitě - černý - plast, ze kterého bude vyrobená mřížka chladiče a další vnější detaily, jestli správně vidím tak hrany prahů nebo možná vnější chrániče spodni hrany karosérie pod prahy. No, ne že by to bylo až tak strašně důležité ;-)
30. 6. 2009 21:54
Re: Tak už je to venku...
Tak ti nevím, Patriku. Já přece jen vidím spíše designové změny.

Jiný předek a zadek je při faceliftu povinností. Trochu jiný tvar řadičky - ani to není nic nečekaného. Volant - to už je jiná, tady to aspoň vypadá na kus, který se bude lépe držet než ten stávající. Jiné budíky kvituji s povděkem, ta oranžová je šílená, ale ani toto není nic moc extra. Zkrátka - levné, spíše povrchní změny za málo peněz.

Trochu přituhuje v oblasti výbavy - mají se objevit xenony. Dále parkovací kamera v zrcátku. Indikátor včasného řazení jakbysmet. To jsou zajímavé položky, které pro někoho znamenají mnoho.

Změny na řízení se jistě dotknou jen jiného naladění posilovače, těžko čekat např. elektrohydrauliku. A podvozek? Nevím, ale podstatné změny ve smyslu dokonalé likvidace efektů přejezdu krátkých příčných nerovností jistě nelze čekat. Na to přijde řada až s novou generací.

Ale prosáky sem i informace vysloveně nelichotivé - např. úbytek tlumicích hmot. To je průšvih. Na okresce je sice Ceed příjemně tichý i se základní motorizací, ale na dálnici to není žádná sláva. A ořezání skvělé základní jednačtyřky na 66 kW? Modlím se, aby to byl jen bluf. Zpětná zrcadla sice dostanou blinkry, ale nelze nevidět, že jsou cca o třetinu menší ... to je úspora na špatném místě.

Bojím se, aby ten facelift nebyl spíše ve stylu něco za něco ...