no myslim ze bude vyzerat zase o nieco lepsie, a predaje sa minimalne udrzia na tom cisle ako doteraz, len tak dalej, ale skor som cakal ze najprv pride i30..ta by to potrebovala viac-zpredu!! ;-)
Hyundai potvrdil, že dvojče ke Kie No3 bude dělat také, ale s časovým odstupem zahájení zhruba o jeden rok. Obojí v Nošovicích. Kromě toho potvrdil, že bude dělat i větší MPV třídy "Scénic", tj. na bázi i30 - z toho zase můžeme naopak spekulovat, že později vznikne i skutečný "Cee'd MPV" na platformě i30. (No3 stojí na prodloužené platformě i20.)
Ještě OT Hyundai: Teď se dívám, že dokonce "MPV i30" (d4,48xš1,80xv1,61) má jít na trh koncem r.2010 společně s novou Sonatou (i40), zatímco "MPV i20" má přijít v r. 2011 - a pozor, zároveň s malým sportkupé Veloster (nový benzin 1,6 turbo/172k), které má nahradit starý Tiburon/Coupé. V r. 2010 přijde také nový Tucson/i35, který mi zatím ze všeho nejvíc připomíná Kuga.
cee'd facelift - FOTKY INTERIÉRU pro ty, co rádi omakávají plasty :-) [odkaz]
...kromě snížení výkonu 1.4CVVT na 66kW a projektorových světel Ceed také nabídne nové věci, jako třeba dual-zone klimu, BT handsfree s ovládáním na volantu, na kterém půjde konečně ovládat i PP, ...
čo by si na kombíku zmenil? Ja asi zadné svetlá a asi by som nejak prerobil tretie bočné okno...klasika a´la Octavia by asi cee´du nesedela, ale s tým mizerným výhľadom a peugeotovským vzhľadom by nebolo zle niečo spraviť...aj keď to asi ťažko možno čakať, najväčšie lisováky z celého auta nikto nebude meniť, to sa prerobiť nedá... ;-\
Zadní světla by se asi hodilo změnit, ale co se týká celkovýho vzhledu včetně Peugeoťáckýho zadního sloupku, osobně se mi to líbí víc než řešení I30 kombi. Konzervativnost Oktávie by Ceedu neseděla. A mizernej výhled dozadu a šikmo vzad je dnes zřejmě zadáním pro konstruktéry a designéry. "Hlavně ať z toho není nic vidět, aspoň si zaplatěj senzory a kameru..." ;-)
Tohle je facelift v polovině životnosti modelu. Za nějaké 2-3 roky, až přijde nová generace, už zas bude móda někde jinde. Teď je po plachtami vidět, že Kia začíná cee'd přibližovat masce Forte, i když pochybuji, že to budou moct vzhledem k celkové stylizaci karosérie udělat důsledně. Je taky možné, že evropské designové centrum Kie si prosadí určitou autonomii markantů proti korejsko-americkému spolku. Ostřejší tahy ale budou teď při faceliftu téměř jistě, ukazují na to ostré úhly nových zadních světel. Jenže design je v pravém slova smyslu celá konstrukce, takže já se budu spíš těšit, že Kia už teď udělá slibované úpravy naladění podvozku, možná něco i s posilovačem. Uvedení malého 1,6 dieselu z nové řady R nebo dokonce avizovaného benzinového přímovstřiku spíš zatím nepředpokládám.
Aby mě někdo nebral za slovo: to GDI bude nejdřív k dispozici ve vyšších objemech v luxusnějších modelech (nová Sonata, motor GDI Theta 2,4l/200 k, r. 2010), já jen spekuluju, že se může později objevit i v menších objemech - logicky případně spíš v nové generaci cee'du, jestli takové rozhodnutí padne.
Touto informací si jsi skutečně jistý? Podle mě si KIA tímto krokem řeže větev, na které sedí. Její jednačtyřka je stran výkonu i krouťáku na špičce ve své kategorii. Proč to hodlají měnit? Jako aby se prodávala jednašestka?
Hm, také jsem tu informaci nikde nenašel. Motor 1.4/66 kW byl projektovaný do "zelené" řady Kie v kombinaci s elektromotorem, ale že by měl jezdit samostatně...
Nie si Ty trochu prirýchly....? Prvé auto európskej úrovne a už by si chcel, aby sa vyrovnalo špičke. Ani od Teba nikto po maturite nepýtal vedomosti ako od diplomovaného inžiniera. Vydrž, všetko časom bude. ;-)
Kia CEED byla při svém přichodu vzhledově na úrovni Ford Focus 04 nebo VW Golf V.Ale kvalitou a jízdníma vlastnostma na ně zdaleka neměla.Po té co byl Focus modernizován a přišel Golf 6 byla vedle nich jako vzhledově dost zastaralá.Já mám Focuse 07 před faceliftem a kamarád má Ceeda a to auto nemá ani na Focuse 98!Prostě děs!Lidé co to kupují jsou blázni.Na vlastní oči jsem koukal na Ceeda kterému po 2 letech začal reznou lem zadního blatníku :-O !To si u Focuse,Golfa,Octavie nebo Civica nedokážu absolutně předtavit!O tom jaké jsou ceny servisu nemá cenu psát.Člověk nechá v Kie 2x tolik co u Forda nebo VW!
U kazde znacky se najde lepsi i horsi servis. to neni moc o vyrobci, ale o konkretnim servisu. Staci zajet jinam. Mam zkusenosti se servisy Skoda, VW, Toyota, Ford, Volvo a jenom v pripade Volva jsem trefil napoprve servis, s kterym jsem byl spokojeny.
No díky :yes: Tomu říkám pořádné informace :yes: Potěšilo mě zejména, že se opravdu snaží popracovat na podvozku i na chování řízení. Ze schématu předních lamp je jasné, že nějaká dramatická vizuální proměna přídě teď nevznikne, ale kvalita svícení (taky kritizovaná) by se měla zvýšit razantně. Eko-našeptávač optimálního přeřazování je celkem milá hračka v zeleném stylu. Hill-assist do kopce i z kopce bych u auta téhle kategorie ani moc nečekal... Zpětná kamera zobrazená v zrcátku, implantovaná ze Soulu, se u Kie zřejmě stane běžným příplatkovým prvkem. Přepracování hlavice řadičky na nový typ zámku zpátečky je další milá kosmetika, věřím, že to ergonomicky bude příjemné. Dohromady vzato jsou tohle ty správné zprávy - že facelift šel hlavně po technice, ne po přebouchání plechů na kapotě. Samozřejmě tím zároveň rychle spěje ke konci positioning Kie jako laciné značky u spodního okraje - budeme na ni klást náročnější požadavky - a oni nám budou servírovat ceny s vyšší horní hranicí. Jako zpráva od skupiny Hyundai-Kia je to dobrý vzkaz.
Ještě odkaz: pochází asi ze stejného prezentačního materiálu jako odkaz 100oktana - kromě předních lamp jsou znázorněné i zadní + řešení lamp kombíku. Neví tu nějaký specialista, co za materiál je "Higrossy" - předpokládám nějaký plast? [odkaz]
Možná...já jsem našel ten výraz jen na korejských sitech, tam holt nerozumím textu kolem. Samsung to má taky u popisu jedné LCD. Každopádně je to určitě - černý - plast, ze kterého bude vyrobená mřížka chladiče a další vnější detaily, jestli správně vidím tak hrany prahů nebo možná vnější chrániče spodni hrany karosérie pod prahy. No, ne že by to bylo až tak strašně důležité ;-)
Tak ti nevím, Patriku. Já přece jen vidím spíše designové změny.
Jiný předek a zadek je při faceliftu povinností. Trochu jiný tvar řadičky - ani to není nic nečekaného. Volant - to už je jiná, tady to aspoň vypadá na kus, který se bude lépe držet než ten stávající. Jiné budíky kvituji s povděkem, ta oranžová je šílená, ale ani toto není nic moc extra. Zkrátka - levné, spíše povrchní změny za málo peněz.
Trochu přituhuje v oblasti výbavy - mají se objevit xenony. Dále parkovací kamera v zrcátku. Indikátor včasného řazení jakbysmet. To jsou zajímavé položky, které pro někoho znamenají mnoho.
Změny na řízení se jistě dotknou jen jiného naladění posilovače, těžko čekat např. elektrohydrauliku. A podvozek? Nevím, ale podstatné změny ve smyslu dokonalé likvidace efektů přejezdu krátkých příčných nerovností jistě nelze čekat. Na to přijde řada až s novou generací.
Ale prosáky sem i informace vysloveně nelichotivé - např. úbytek tlumicích hmot. To je průšvih. Na okresce je sice Ceed příjemně tichý i se základní motorizací, ale na dálnici to není žádná sláva. A ořezání skvělé základní jednačtyřky na 66 kW? Modlím se, aby to byl jen bluf. Zpětná zrcadla sice dostanou blinkry, ale nelze nevidět, že jsou cca o třetinu menší ... to je úspora na špatném místě.
Bojím se, aby ten facelift nebyl spíše ve stylu něco za něco ...