Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Kia Soul jde do výroby (další fotografie)

Studie SUV Kia Soul prezentovaná poprvé v Detroitu v lednu 2006 se dočká sériové výroby. Základní koncepce sériového modelu se od konceptu neliší, což potvrzují první špionážní snímky z testů.
Zpět na článek
21. 8. 2007 10:33
neregistrovaný "mamlas"
21. 8. 2007 10:41
neregistrovaný "lukasekslun"
21. 8. 2007 15:36
22. 8. 2007 22:59
neregistrovaný "Muf"
21. 8. 2007 10:43
neregistrovaný "jaj"
29. 8. 2007 09:12
neregistrovaný "Miki"
21. 8. 2007 13:03
21. 8. 2007 13:06
neregistrovaný "lukas"
21. 8. 2007 13:50
anonym
21. 8. 2007 18:05
neregistrovaný "Tony84"
21. 8. 2007 18:46
28. 8. 2007 16:49
neregistrovaný "AG"
28. 8. 2007 17:47
neregistrovaný "ZZ"
28. 8. 2007 17:50
neregistrovaný "ZZ"
22. 8. 2007 01:14
neregistrovaný "rejpal"
28. 8. 2007 16:58
neregistrovaný "AG"
29. 8. 2007 22:32
neregistrovaný "mamlas"
21. 8. 2007 10:33
Takhle nějak asi vypadá asijská škodolibost.
Jak je ti, Yeti?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lukasekslun"
21. 8. 2007 10:41
ježiš
Njn činaský ***i.Zkopčej poupravěj malinko a vydaj za sví...voni čínani nic jinýho neuměj jak sem si všiml...prostě s prominutím k*o*k*o*t*i
Rozbalit vlákno
2
21. 8. 2007 15:36
Re: ježiš
Ty si asi nikdy nevidel cinany a korejce... Je mezi nima docela markantni rozdil, vis? S kopirovanim ses vedle, ale nebudu opakovat patrika, popsal to velmi dobre. takze si to chlapce precti, a zkus to pokud mozno i pochopit.
neregistrovaný "Muf"
22. 8. 2007 22:59
Re: ježiš
Opravdu inteligentní názor...tipuju ti tak 15 let :no:
neregistrovaný "jaj"
21. 8. 2007 10:43
ježiš
Lidi dyt je to yeti, v zadu roomster s jouystrem no děs.Tahněte šikmoočka pitomý
Rozbalit vlákno
0
21. 8. 2007 12:20
nevyhnutelně vpřed
Kousek dál jsem u SUV Mesa psal o tom, že Hyundai a Kia se pohybují rychleji než většina konkurence. mají našlápnuto a před brankou jsou zkrátka rychleji. Tenhle model má ve skutečnosti kořeny už v KCD I -Slice, který Kia vystavovala v Detroitu v r. 2002. To "C", znamená, že vývoj mělo na starosti "C"alifornské vývojové centrum Kie-Hyundaie, pracovalo na něm ale koordinovaně s vývojářským centrem v Namyangu (J.Korea). Logicky proto i další verze konceptu, už jako Soul, byla nejprv představená v lednu 2006 v Detroitu. Všechny základní prvky - rovná střecha, "krabicový" profil (Američani říkají "military"), poměrně kolmé čelní sklo se zlomem místo obloukem, zdůrazněné oblouky blatníků a celkové svaly, začerněné sloupky - to všechno tam bylo a konkurence měla dost času reagovat. US recenze upozorňovaly na některé styčné body s konceptem Ford SYNus, něco málo by se našlo i na Scionu xD 2008. Úvahy o Yeti jsou, upřímně řečeno, mimo mísu - ten se do US na 99,9% nikdy dovážet nebude a navíc přijde na trh nejdřív tak za 2 roky. Suzuki Swift má se Soulem podobné leda tak ty černé sloupky, je to úplně jiná filozofie auta, SX4 vyznává hladký italský design. - - Na Lehmannovic špiónkách si můžeme všimnout, že předprodukční verze má především klasické dva páry bočních dveří, tedy i normální B sloupek, na rozdíl od konceptu, kde byly dvoukřídlé dveře, beze sloupku a bezrámové. Tuhle změnu jsme asi celkem čekali, zvlášť pokud kromě 4x2 verze "městský dravec" (a la SX4) dostane Soul i nějakou sport utility 4x4 verzi, přecejen je lepší předejít rovnou kroucení karosérie. Další změny se ještě ukážou, osobně předpokládám, že do finále zasáhne ze svého frankfurtského trůnu i Peter Schreyer a udělá si úpravy dle svého gusta. Vzhledem ke svému formátu (předběžně dxšxv 4040x1850x1625, rozvor 2549) by se Soul velmi šikovně uplatnil i na evropských silnicích.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Miki"
29. 8. 2007 09:12
Re: nevyhnutelně vpřed
Konečně sem píše někdo s rozumem. Mě akorát překvapuje ta délka. Typoval jsem to na 4,4 - 4,6m.
29. 8. 2007 22:21
Re: nevyhnutelně vpřed
Díky :yes: , snažím se sem dávat pokud možno doplňující info a fakta. - Pro představu o velikosti jsou fajn tyhle veselé obrázky s fešandami z Autoshow v Busanu z loňska [odkaz]
Jinak technické údaje jsou obvykle nejkompletnější na Concept Cars: [odkaz]
Přeju příjemnou zábavu :-)
Avatar - delphino
29. 8. 2007 15:51
Re: nevyhnutelně vpřed
já bych si to představoval jako určitou alternativu Nissanu Quashkay (fakt nevím jak se to přesně píše). taky si na vzhled bere prvky SUV ale nehraje si na to, že by měl terénní schopnosti, spíše jen dobrý prostor a ne jen klidný design MPV.
21. 8. 2007 13:03
Sazka
O litr, ze to bude hezci nez roomster ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "lukas"
21. 8. 2007 13:06
Re: Sazka
O co že nevíš o čem meleš....tohle bude uplně jiná třída...a roomster je velmi pěkné a vyvážené auto, tohle je prostě kopie yetiho...fuj kio
anonym
21. 8. 2007 13:50
Re: Sazka
Jak to muze byt kopie Yettiho, kdyz se obe auta tvorila soucasne??? Fuj Lukasi.
neregistrovaný "Tony84"
21. 8. 2007 18:05
Re: Sazka
jses mimo
21. 8. 2007 18:46
Re: Sazka
:yes: :yes: :yes: Ano tos me SKUTECNE usadil >:D Jenom nevim, jsetli se ti pulka prispivajicich nesmeje a druha te nelituje ;-) Roomster je prekombinovany slepenec a rozhodne neni vyvazeny. Spis bych rekl, ze je i trochu neprakticky kvuli designu (nizke celni sklo) Koncept byl zajimavy, ale seriovka je o nicem... PS A taky kopiruje, jestli te to zajima, napriklad Fiat Ecobasic ;-) - jenze tak se niceho nedobreres. Nektera auta jsou si proste podobna, ale to neznamena, ze nekdo od nekoho nutne kopiruje... K tvym fuj XY se pripojovat nebudu. Snad z toho vyrostes ;-)
neregistrovaný "AG"
28. 8. 2007 16:49
Re: Sazka
Dobrá,dobrá,jenom na okraj-kdyby ses pořádně podíval na ty fotky,tak by tě ani nemohlo tohle srovnávat s Roomsterem.Proč?-ta auta nemají naprosto nic společného.Roomster se mi také nelíbí,ale zase musím oponovat,že je poměrně praktický a opravdu vyvážený (něco jako Multipla-ošklivá jako noc,ale jinak ryze praktická).Co mě ale zarazilo je poznámka o nízké čelním skle-seděl jsi v tom?Asi ne,do odporných škodovek se přeci nesedá,ale hlavně si rýpnout... :no:
neregistrovaný "ZZ"
28. 8. 2007 17:47
Re: Sazka
Já v tom teda seděl, ale nevím, jestli jsi zkoušel i zadní sedačky, jinak bys neříkal, jak je to praktické auto. Mám ideální konfekční velikost a vzadu je to auto malé. Sedačky tlačí. Zvláště lahůdka je ta prostřední. V čem je to tak praktické? Že dozadu hodíš bedýnku s rajčatama? Vždyť ani na zadní okno nemůžeš dát plato s vajíčkama :-)
neregistrovaný "ZZ"
28. 8. 2007 17:50
Re: Sazka
To není žádná sázka! ;-) Roomster a Multipla jsou nesezaditelní >:-[]
neregistrovaný "rejpal"
22. 8. 2007 01:14
no nevim...
pusobito na mně tak trochu 8-s , neuvžuju o koupi tohoto... že by to bylo auto? :no:
Rozbalit vlákno
0
28. 8. 2007 15:59
Nikdo se neopici,mozna jen inspiruje.....
...ale to zde take ne.Proste vezmeme to tak,ze aut je na svete mnoho a mnoho a poradnych designeru uz mnoho a mnoho neni.proto se obcas stane(vyjma Cinu),ze se auta ktera se vyvijela hodne tisicu kilometru od sebe se tak trochu podobaji.Nejdrive na mne tato studie pusobila jako dalsi vuz do Japonska pro tamni velice oblibeny trh 0,6litru.pote(po shlednuti nekolika fotek)to skutecne vypadalo,jako takovy konkurent Skode yeti(trochu se i podoba).Jinak,ta fotka zboku na mne pusobi nasledovne:pred.cast napr.Citroen C-crosser,o trochu vzadejc napr.skoda fabia a a vzadu Roomster jako studie ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AG"
28. 8. 2007 16:58
Dobrý
Vynechme všechny vykonstruované podobnosti a zůstane Vám koncept,který bude určitě životaschopný.Vypadá to poměrně pěkně,s kvalitou jdou korejci mílovými kroky kupředu a takovéhle vozítko bude na městské ježdění úplně ideální,spíše bych to viděl jako alternativu k SX4.Jo kdyby to bylo i ve čtyřkolce a mírně zvýšené.....Jenom kufr vypadá hodně malý.Uvidíme konečnou podobu,ale Kia se Schreyerem-postaví vyvážený design,takže hodně promluví cena.Ale i ta se dá čekat příznivá.Tohle auto má již teď hodně plusů do vínku. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
29. 8. 2007 22:32
Re: Dobrý
:yes: koukni nahoru, dal jsem tam odkazy. Za sebe bych si hodně přál, aby tomu udělali evropskou verzi - stejně Kie i Hyundaii momentálně chybí nástupce Matrixu a malou 4WD taky nemají.