Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai a Kia se zaměří na elektromobily

Hyundai Motor Group sdružující značky Hyundai a Kia v blízké budoucnosti představí kompaktní elektromobily.
Zpět na článek
4. 10. 2011 12:05
4. 10. 2011 12:05
Poznámka
V případě HKAG jde o pokročilejší generaci - lithium-polymerové akumulátory (Li-Pol). Mají na to nějaké 2 roky založený společný podnik s LG. S LG (případně Samsungem) spolupracují na baterkách i další automobilky.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Guttalax
4. 10. 2011 14:37
korajská kvalita
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
4. 10. 2011 16:38
Re: korajská kvalita
no, a chudáci kórejčania dávajú 5 alebo 7 rokov továrenskej záruky. podľa výskumu asi do 5 rokov skrachujú ;-\
p.s.: mám rád takéto prieskumy. v jednom bol hyundai niekde medzi top3, v ďalšom je na poslednom mieste :-!
4. 10. 2011 17:21
Re: korajská kvalita
Jsou taky jiné průzkumy:
2009: [odkaz]
2010: [odkaz]
A protože Kia skončila za rok 2010 ve stejném průzkumu 26. (Hyundai 7.), přičemž mezi nimi žádné výrazné rozdíly v kvalitě nejsou a ani nemůžou být, řekl bych, že jsou tyhle průzkumy dost velká dojmologie. Koneckonců pokud si vzpomínám, v redakčních testovacích žebříčcích AutoBildu je přímo u dna hned několik modelů VW a nemyslím, že by to někdo bral surově vážně. A celé to ani nesouvisí s elektromobily, o kterých je tady řeč.
4. 10. 2011 20:11
Re: korajská kvalita
Ahoj Patriku. Zařadím se do kolony příspěvků, které nejsou k tématu (elktromobily).
Tvůj termín "dojmologie" mi připomněl dotazníky, které tu a tam dostávám na různých školeních. Jde obvykle o hodnocení lektora/školení... cca 10 otázek, na které po těch prosezených hodinách nemá nikdo náladu (ani to číst)... a tak kroužkuješ u každé otázky (ohodnoťte jako ve škole)... jak jinak objektivně, ale hlavně rychle, rychle, rychle! Já dávám na střídačku 1 a 2 + jednou 3, aby to bylo vyvážené. No a takhle nějak asi funguje sběr dat i jinde. Hezký večer.
5. 10. 2011 08:24
Re: korajská kvalita
Netuším, co je "korajská kvalita", ale budiž... Pokud jste citovaný článek četl až do konce, musel jste si všimnout i posledního odstavce, ne? Takže pro osvěžení paměti:

"O značné subjektivitě těchto průzkumů svědčí i fakt, že podle červnového průzkumu J.D. Power and Associates byla kvůli zvýšenému počtu hlášených problémů značka Ford z loňské páté příčky až na 23. místě. V průzkumu společnosti Strategic Vision se americký Ford umístil na druhém místě. V německém průzkumu J. D. Power zase skončil Ford jedenáctý [celá zpráva]."

Zároveň dodávám, že zatímco průzkum Strategic Vision se opírá o pocity zákazníků ("vnímaná kvalita"), J. D. Power hodnotí tvrdá data - počet nahlášených závad na 1000 prodaných aut ("měřená kvalita")...